Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (22)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ДІДУК$<.>+<.>A=ВІТАЛІЙ$<.>+<.>A=АНДРІЙОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 27
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Дідук І.  
Становлення правової свідомості особистості в сучасних соціокультурних умовах / І. Дідук // Соц. психологія. - 2006. - № 6. - С. 105-114. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Надано теоретичний аналіз проблеми становлення правової свідомості особистості в контексті формування правових уявлень. З'ясовано психологічні особливості когнітивного компонента правової соціалізації.


Ключ. слова: правова свідомість, правова соціалізація
Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Роїк Т. А. 
Формування квазікристалічної структури і електричних властивостей у сплавах системи Al - Cu - Fe / Т. А. Роїк, В. В. Холявко, С. В. Дідук // Наук. вісті НТУУ "КПІ". - 2006. - № 4. - С. 124-129. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Установлено закономірності формування фазового складу, структури і електричних властивостей (ЕВ) квазікристалічних сплавів (ККС) системи Al - Cu - Fe з різним вмістом ікосаедричної квазікристалічної фази. Показано принципову можливість керування структурою і ЕВ ККС системи Al - Cu - Fe шляхом цілеспрямованої зміни структурних співвідношень квазікристалічних і кристалічних фаз у процесі виготовлення, що здатне надати сплавам ЕВ, характерних провідниковим матеріалам.


Індекс рубрикатора НБУВ: К204.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Дідук І.  
Психологічні типи соціально-нормативних настановлень молоді / І. Дідук // Соц. психологія. - 2008. - № 6. - С. 148-155. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проаналізовано три типи соціально-нормативних настановлень: прагматично-наполегливий, партикулярно-пасивний, моралістично-сміливий. Показано, що соціально-нормативні настановлення виконують спонукальну функцію щодо моделювання життєвого простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю951.103

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дідук І. А. 
Взаємини між дітьми в сім'ї як чинник їх психосоціального розвитку : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / І. А. Дідук; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Розглянуто психологічні особливості психосоціального розвитку особистості у контексті сиблінгової взаємодії. З'ясовано що, значимість сиблінгової взаємодії полягає у прагненні знайти один в одному емоційну підтримку, психологічну безпеку, схвалення, відчути власну значимість, цінність і компетентність, внаслідок чого задовольняється потреба дитини у власній активності та пізнанні навколишнього світу. Встановлено, що важливим продуктом сиблінгової взаємодії є накопичення дитиною власного досвіду взаємодії, удосконалення образу "Я", зокрема, знань про свої можливості та їх межі. Порівняння ставлень і позиції дитини зі ставленнями та позицією сиблінга у сім'ї сприяє розширенню та об'єктивізації у неї уявлення про себе. Гармонійність взаємин дітей у сім'ї сприяє позитивності уявлення. Виділено 5 типів сиблінгової взаємодії (за критерієм спрямованості особистості у спілкуванні): конкуренцію, пристосування, компроміс, ігнорування та співпрацю. Найбільш поширеними серед них виявлено типи компромісу та пристосування. З'ясовано, що з системою взаємин дітей у сім'ї пов'язаний ступінь досягнення дитиною семирічного віку психологічної зрілості необхідної для шкільної адптації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956-994-06 + Ч491.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА315081 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дідук А. Г. 
Правовий режим конфіденційної інформації: цивільно-правовий аспект : автореф. дис... канд. юрид. наук : 12.00.03 / А. Г. Дідук; Харк. нац. ун-т внутр. справ. - Х., 2008. - 21 c. - укp.

Проведено комплексне дослідження правового режиму конфіденційної інформації як нетипового об'єкта цивільного права. Розглянуто різні визначення поняття інформації як такої (per se) у сфері точних наук, а також описані вченими у даній галузі знань властивості-ознаки інформації, з якими закон може пов'язати правові наслідки. Розкрито сутність інформації як об'єта в науці цивільного права у контексті різних концепцій - проприєтарної, виключних прав і фактичної монополії. Запропоновано визначення інформації як "повідомлення, що містить (у собі) відомості", які можуть бути конфіденційними та документованими. Визначено сутність понять конфіденційної інформації, комерційної таємниці та ноу-хау у контексті цивільного права та законодавства України. Розглянуто міжнародні стандарти, яким повинна відповідати конфіденційна інформація, зокрема комерційна таємниця та ноу-хау. Проаналізовано чинне законодавство України та зарубіжне законодавство, що регулює дані види інформації. З урахуванням специфіки нетипового об'єкта цивільного права розкрито зміст поняття "права доступу" до конфіденційної інформації як більш адекватного терміна на відміну від "права на інформацію". Зроблено висновок, що суб'єктивного права на конфіденційну інформацію не існує й обгрунтовано необхідність захисту "охоронюваного законом інтересу" особи, яка фактично контролює цю інформацію. Наведено пропозиції щодо удосконалення чинного законодавства України стосовно конфіденційної інформації (комерційної таємниці та ноу-хау).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)03 + Х839(4УКР)901.325 + Х849(4УКР)042

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Дідук-Ступ'як Г. І. 
Глотодидактичні можливості використання лінгвоконцептології у процесі інтеракції різноаспектного вивчення української мови / Г. І. Дідук-Ступ'як // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер.: Педагогіка. - 2009. - № 2. - С. 110-117. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

З'ясовано глотодидактичні можливості застосування лінгвоконцептології у процесі реалізації технології поєднання різновекторного вивчення української мови. Розкрито педагогічні, лінгводидактичні, психолінгвістичні, лінгвістичні засади лінгвоконцептологічної методики опрацювання мовного матеріалу для формування білінгвів і полілінгвів. Показано шляхи реалізації лінгвоконцептологічного та компаративного вивчення мовних і культурних явищ на основі зв'язного висловлювання та у ході побудови різножанрових дискурсів.

Описаны глотодидактические возможности применения лингвоконцептологии в процессе реализации технологии взаимодействия разновекторного изучения украинского языка. Раскрыто педагогические, лингводидактические, психолингвистические и лингвистические основы лингвоконцептологической методики обучения языковому материалу для формирования билингвов и полилингвов. Указаны пути реализации лингвоконцептологического и компаративного изучения языковых и культурных явлений на основе связного высказывания и в ходе построения разножанровых дискурсов.

The article deals with the glotodidactic possibilities of linguoconceptology usage in the process of implementation of the combination of multiple view study of the Ukrainian language technology. Reveals pedagogical, linguodidactic, psycholinguistic, linguistic principles of linguoconceptual methods of the linguistic material processing for the formation of bilinguals and polilinguals. Shows the ways of implementation of linguoconceptual and comparativistic study of linguistic and cultural phenomena on the basis of a connected utterance, the construction of diverse in terms of genre discourses.


Ключ. слова: лінгвоконцептологія, глотодидактичні можливості
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937/яхф Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Дідук-Ступ'як Г. І. 
Стратегії реалізації інноваційної технології "Інтеракція різнотипових підходів" на уроках української мови / Г. І. Дідук-Ступ'як // Освіта на Луганщині. - 2011. - № 1. - С. 172-178. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади стратегічної методики вивчення української мови у процесі реалізації інноваційної технології "Інтеракція різнотипових підходів"; з'ясовано статус стратегії у лінгводидактиці та лінгвометодиці з урахуванням досліджень когнітивної психології, а також мету стратегій у ході вивчення мовно-мовленнєвого матеріалу в основній школі; описано лінгводидактичну систему роботи у п'ятому класі з використанням досліджених стратегій і технології "Інтеракція різнотипових підходів".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Жадан І. В. 
Соціальне научання: механізми розвитку політичних ставлень молоді : наук.-метод. посіб. / І. В. Жадан, І. А. Дідук, С. І. Позняк, О. М. Скнар, Т. О. Вольфовська; ред.: І. В. Жадан; НАПН України, Ін-т соц. та політ. психології. - К. : Імекс-ЛТД, 2012. - 351 c. - Бібліогр.: с. 245-262 - укp.

Представлено теоретичний аналіз науково-методологічних підходів до дослідження механізмів соціального научання. Проаналізовано особливості впливу соціального научання на процес політичної соціалізації молоді на соцієтальному й індивідуальному рівнях. Окреслено проблемні зони політичної соціалізації, представлено технології розвитку політичних ставлень із застосуванням моделей научання в політичній освіті. Подано інформацію про чинники формування політичних компетенцій молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*666*5*333.91 + С5*423.122*332.1-723.1 + Ю951.103

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА763435 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Завербна Н. В. 
Розвиток електроенергетики України: експортний вектор / Н. В. Завербна, Г. Д. Андрійович // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 749. - С. 392-396. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Наведено динаміку виробництва та експорту електроенергії України. Проаналізовано розвиток електроенергетики України. Виявлено та розглянуто проблеми українського експорту електроенергії. Запропоновано пропозиції щодо удосконалення та подальшого розвитку енергетики України, розширення експорту електроенергії.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.72 + У9(4УКР)421.524.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дідук- Ступ'як Г. І. 
Лінгвометодична проекція інноваційної технології поєднання різнотипових підходів вивчення мов у курсі «Українська мова (за професійним спрямуванням)» на неспеціальних факультетах вищих шкіл / Г. І. Дідук- Ступ'як // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2011. - № 2. - С. 135-141. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто застосування інноваційної лінгвометодичної технології інтеракції різнотипових підходів у процесі мовленнєвої підготовки майбутніх педагогів за Європейською кредитно-трансферною системою. Описано загальнометодологічні, педагогічні, психолінгвістичні, лінгвістичні, методичні основи впровадження курсу «Українська мова (за професійним спрямуванням)» з акцентом на формуванні фахової комунікації майбутніх вчителів. З'ясовано глотодидактичний інструментарій здійснення процедури використання технології поєднання різних аспектів у становленні фахового мовлення. Запропоновано авторські альтернативні інтерактивні форми, методи та прийоми.

Рассмотрено использование новой лингвометодической технологии интеракции различных подходов при формировании речевой профессиональной компетентности будущих педагогов в свете требований Европейской кредитно-трансферной системы. Обоснованы общеметодологические, педагогические, лингводидактические и лингвистические основы усовершенствования речи студентов в процессе изучения курса «Украинский язык профессионального направления». Определен глотодидактический инструментарий реализации процедуры внедрения технологии взаимодействия различных аспектов в ходе развития коммуникативной компетентности будущих учителей. Предложены авторские интерактивные формы, методы и приемы.

The article describes the usage of the innovative linguomethodical interaction technology of different approaches to the process of the teachers-to-be speech training according to the European credit and transfer system. The methodical, pedagogical, psycological and linguistical basis of the course are studied. The didactic tool of the different aspects combining technology usage is figured out. The author’s alternative interactive forms and methods are offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Дідук І. А. 
Психологічні чинники формування правових уявлень / І. А. Дідук // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 1. - С. 102-113. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Визначено зміст поняття "правові уявлення". З використанням методу експериментальної психосемантики проведено інтерактивне дослідження правових уявлень 50-ти студентів Києво-Могилянської академії у вигляді смислової вербалізації неусвідомлених правових конструктів. Виявлено та проаналізовано шість психологічних чинників, які впливають на формування правових уявлень молоді: потреба особистості в захисті, моральні цінності, усвідомлення правового контролю тощо.

Определено содержание понятия "правовые представления". На основе метода экспериментальной психосемантики проведено интерактивное исследование правовых представлений 50-ти студентов Киево-Могилянской академии в виде смысловой вербализации неосознанных правовых конструктов. Выявлены и проанализированы шесть психологических факторов, влияющих на формирование правовых представлений молодежи, в частности, потребность личности в защите, моральные ценности, осознание правового контроля.

The article focuses on psychological peculiarities of the development of legal representation of modern youth. The author has studied structural and dynamic patterns of the development of the sense of justice and determined that the preconditions for the development of a mature lawful individual had already emerged in the contemporary society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.126 + Ю935.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Дідук І. А. 
Соціально-нормативні настанови сучасних студентів / І. А. Дідук // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 3. - С. 48-58. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Досліджено вплив правової норми на соціально-нормативні настанови студентів. Акцентовано увагу на зв'язку правової норми з моральними цінностями. Розглянуто три рівні відображення молоддю соціальної реальності. Виявлено характеристики правових уявлень молоді, на основі яких визначено тенденції в розвитку соціально-нормативних настанов у молоді.

Исследовано влияние правовой нормы на социально-нормативные установки студентов. Акцентировано внимание на связи правовой нормы с моральными ценностями. Рассмотрены три уровня отображения молодежью социальной реальности. Выявлены характеристики правовых представлений молодежи, на основе которых определены тенденции в развитии социально-нормативных установок у молодежи.

In the article the value of social and normative aims in the process of social and legal cognition is shown. It was defined that social and normative aims as a regulated parameter of a personality stipulate itself attitude, attitude to other objects and subjects of the social reality. It was displayed that serious difficulties are present in the representation of juridical composing frames, which in its turn provoke to juridical dissonance.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х002.0 + Х8р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Дідук-Ступ'як Г. 
Особистісно зорієнтований підхід як компонент інтеракції різнотипових аспектів вивчення української мови в основній школі / Г. Дідук-Ступ'як // Нова пед. думка. - 2008. - № 4. - С. 226-229. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Узагальнено теоретичні питання особистісно зорієнтованого навчання в загальноосвітніх навчальних закладах на сучасному етапі. Висвітлено індивідуальні, колективні та групові технології опрацювання навчального матеріалу як активних елементів лінгводидактичного процесу інтеракції різнотипових підходів до вивчення української мови в школі. Розглянутий особистісно зорієнтований аспект лінгвістичного матеріалу у взаємозв'язку із комунікативно-функціональним, текстоцентричним, соціокультурним і компетентнісним допомагають учням набути мовно-мовленнєвих компетенцій, водночас виховуючи їх і розвиваючи як україномовну особистість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Дідук-Ступ’як Г. І. 
Мовно-мовленнєва підготовка учнів основної школи в ході застосування технології «Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови» / Г. І. Дідук-Ступ’як // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 59. - С. С.89-96. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Показано особливості мовно-мовленннєвої підготовки учнів основної школи за умов застосування інноваційної лінгвометодичної технології «Інтеракція різнотипових підходів до вивчення мови». Розкрито актуальність проблематики та завдання наукового дослідження, методологічні засади зіставлення навчальних дій у чотирьох видах мовленнєвої діяльності. Конкретизовано окремі дефініції терміну «підхід» і виведено власне трактування цього поняття у методиці навчання мов. Описано систему пропедевтичного вивчення словосполучення у V класі у руслі поєднаного використання таких підходів, як: комунікативно-діяльнісний, особистісно зорієнтований, соціокультурний, текстоцентричний, компетентнісний.

Показаны особенности учебной роботы над языковым и речевым материалом учениками V - IX классов при применении инновационной лингвометодической технологии «Интеракция различновидовых подходов к изучению языка». Раскрыта актуальность проблемы и заданиянаучного открытия, методологические основы сопоставления учебных действий в ходе изучения единиц языка и их употреблении в четырех видах речевой деятельности. Конкретизировано понятие термина «подход». Описана система поэтапного изучения словосочетания в V классе по новой методике с использованием таких подходов взаимосвязи: коммуникативно-деятельностный, личностно ориентированный, социокультурный, текстоцентрический и компетентностный.

The peculiarities of training work on language and speech material with the basic school students’ during the process of application of the innovative linguistic and methodical technology “The polytypic approaches interaction for learning Ukrainian language” were showing. Disclosed and tasks of scientific discovery, the methodological basis of the comparison of learning activities in the study of language units and their use in four kinds of speech activity are relevance. Concretized the concept of the term “approach”. Described the system gradual learning phrases in the 5th grade by a new technique using such approaches interconnection: communication and activity, personally oriented, socio-cultural, text-centric and competence.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Дідук В. А. 
Моделі, методи та засоби розроблення архітектур реконфігурованих гетерогенних комп'ютерних систем : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.05 / В. А. Дідук; МОНМС України, Чорномор. держ. ун-т ім. Петра Могили. - Миколаїв, 2012. - 20 c. - укp.

Вперше одержана динамічна інформаційна модель гетерогенних комп'ютерних систем і мереж, яка, на відміну від існуючих, дозволяє реконфігурувати комп'ютерні системи в режимі реального часу залежно від особливостей розв'язуваних завдань. Вдосконалено модель системи автоматизованого проектування комп'ютерних систем за рахунок зміни архітектури шляхом забезпечення додаткових взаємозв'язків між модулями, а також введення модуля керування та розрахунку параметрів мережі, що дозволило підвищити ефективність розроблення комп'ютерних систем, а також проводити реконфігурацію гетерогенних комп'ютерних систем у режимі реального часу. Набуло подальшого розвитку метод розроблення архітектури гетерогенних комп'ютерних систем за рахунок спільного розв'язку задач покриття та розміщення різнорідних компонент, що дозволяє створювати гетерогенні комп'ютерні системи з оптимальними типами взаємозв'язків і функціями компонент системи. Одержав подальший розвиток метод маршрутизації в комп'ютерних бездротових мережах на основі мурашиного алгоритму за рахунок звуження області визначення вірних рішень, що дозволило скоротити час знаходження оптимального маршруту передачі даних.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.201-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389096 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Дідук-Ступ’як Г. І. 
Формування мовної та мовленнєвої компетентності учнів основної школи / Г. І. Дідук-Ступ’як // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 35. - С. 104-116. - Бібліогр.: с. 116 - укp.

Зосереджено особливу увагу на удосконаленні мовно-мовленнєвої культури, що набуває актуальності у зв’язку з необхідністю піднесення національної самосвідомості учнів. Розкрито роль інноваційної лінгвометодичної технології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення мови" у процесі мовно-мовленнєвої підготовки учнів основної школи. З’ясовано методологічні засади зіставлення навчальних дій у чотирьох видах мовленнєвої діяльності. Описано систему пропедевтичного вивчення словосполучення в V класі в руслі поєднаного використання таких підходів, як комунікативно-діяльнісний, особистісно зорієнтований, соціокультурний, текстоцентрично-дискурсний, компетентнісний.

Сосредоточено особое внимание на совершенствовании культурно-речевой культуры, что приобретает актуальность в связи с необходимостью подъема национального самосознания учащихся. Раскрыта роль инновационной лингвометодической технологии "Интеракция разнотипных подходов к изучению языка" в процессе культурно-речевой подготовки учащихся основной школы. Установлены методологические основы сопоставления учебных действий в четырех видах речевой деятельности. Описана система пропедевтики изучения словосочетания в V классе в русле сочетания использования таких подходов, как коммуникативно-деятельностный, личностно ориентированный, социокультурный, текстоцентрично-дискурсивный, компетентностный.

Particular attention is paid to improving the language and speech culture, which is of relevance considering the need for raising students’ national consciousness. The role of innovative lingual-methodical technique “Interaction of varied approaches to language studies” is dwelled upon. Methodological principles of comparing learning activities in the four types of speech activity are clarified. A system of propaedeutic teaching the notion of word-combination in the fifth grade is described in line with combined use of the following approaches: communicative and activity-based, person-oriented, sociocultural, text-centric and discursive, and competence-based.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Дідук В. А. 
Комп'ютерна система автоматичного обліку спожитої рідини чи газу з живленням від вимірюваного сигналу / В. А. Дідук // Системи оброб. інформації. - 2015. - Вип. 7. - С. 37-40. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Мікропроцесорні системи збору даних активно впроваджуються у всі сфери діяльності людини. Не виключенням є системи обліку енергоресурсів. Приведено огляд розробки комп'ютерної системи автоматичного обліку використаної гарячої води з живленням від енергії вимірюваного сигналу. Розроблено комбіновану систему збору даних, що містить механоелектричну та ультразвукову складову. Для збереження даних використовується спеціалізована енергонезалежна мікросхема пам'яті, яка для передачі даних використовує радіоканал. Надана мікросхема може живитись від енергії сигналу зчитувача, що дозволяє одержувати дані навіть після виходу системи з ладу. Подібний підхід дозволить забезпечити енергонезалежність системи обліку та підвищити якість оцінювання енерговитрат. Проаналізовано існуючі технології та можливості їх застосування в пристроях обліку енерговитрат з живленням від енергії вимірюваного сигналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н76-049

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Дідук І. І. 
Вплив хімічного складу та температури розплавів гірських порід на закономірності змочування ними платиново-родієвої фільєрної пластини / І. І. Дідук, Г. А. Баглюк // Фізика і хімія твердого тіла. - 2015. - 16, № 2. - С. 398-402. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Л437.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж26618 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
19.

Дідук-Ступ’як Г. І. 
Дискурсно-текстологічний і прагматико-комунікативний аспекти лінгвометодичної інноваційної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови" в основній школі / Г. І. Дідук-Ступ’як // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту. Сер. Педагогіка. - 2014. - № 2. - С. 88-95. - Бібліогр.: 13 назв - укp.

З’ясовано лінгвістичні засади лінгводидактичної інноваційної макротехнології "Інтеракція різнотипових підходів до вивчення української мови", які базуються на досягненнях прагматичної, когнітивної та комунікативної лінгвістик. Розглянуто п’ять найбільш активно вживаних у шкільній практиці навчальних підходів до вивчення мови: комунікативно-діяльнісний, особистісно зорієнтований, компетентнісний, дискурсно-текстоцентричний і соціокультурний, а також лексико-фразеологічний та граматичний рівні мови у прагматичному аспекті. Розкрито методичні принципи комунікативно зорієнтованого вивчення лексики та граматичних явищ української мови у процесі застосування вказаної авторської макротехнології.

Установлены лингвистические основы лингводидактичной инновационной макротехнологии "Интеракция разнотипных подходов к изучению украинского языка", которые базируются на достижениях прагматической, когнитивной и коммуникативной лингвистик. Рассмотрены пять наиболее активно применяемых в школьной практике учебных подходов к изучению языка: коммуникативно-деятельностный, личностно ориентированный, компетентностный, дискурсно-текстоцентричный и социокультурный, а также лексико-фразеологический и грамматический уровни языка в прагматическом аспекте. Раскрыты методические принципы коммуникативно ориентированного изучения лексики и грамматических явлений украинского языка в процессе применения указанной авторской макротехнологии.

The article deals with linguistic principles of linguodidactic innovative macrotechnology «Interaction of different types of approaches to the study of the Ukrainian language», which are based on the achievements of pragmatic, cognitive and communicative linguistics. The author defines five most often used in school practice teaching approaches to language learning: communication and activity, personality oriented, competence, discourse and textcentric, sociocultural. There have been considered the lexical-phraseological and grammatical levels of language in pragmatic aspect.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Підготовка вчителя-філолога у педагогічному вищому навчальному закладі : монографія / І. М. Бабій, Т. П. Вільчинська, Л. М. Головата, Г. І. Дідук-Ступ'як, Л. М. Златів; ред.: В. Я. Мельничайко, Л. В. Струганець; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В. Гнатюка. - Тернопіль : Осадца Ю.В., 2017. - 419 c. - Бібліогр.: с. 247-258 - укp.

Приділено увагу комплексній мовній підготовці вчителя-філолога у динамічному освітньому середовищі. Висвітлено особливості формування засадничих компетентностей майбутніх фахівців на професійно зорієнтованих дисциплінах на рівні освітнього ступеня бакалавра та магістра.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА819376 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського