Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (24)Книжкові видання та компакт-диски (298)Журнали та продовжувані видання (12)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч491.0$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 175
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Комарова Н. М. 
Методичні рекомендації соціальним працівникам щодо соціального супроводу прийомних сімей / Н. М. Комарова, Г. М. Бевз, Л. С. Волинець, З. Л. Зайцева, А. Й. Капська, Г. М. Клинцова, І. В. Пєша; Укр. ін-т соц. дослідж. - К., 1999. - 104 c. - Бібліогр.: с. 101-103. - укp.

Наведено законодавчо-нормативну базу соціального захисту дітей-сиріт, позбавлених батьківського піклування, методику підбору дітей для прийомної сім'ї, вивчення мотивації потенційних прийомних батьків. Висвітлено питання взаємодії прийомних та біологічних батьків, перспективи функціонування прийомної сім'ї, проблеми взаєморозуміння рідних та прийомних дітей. Запропоновано шляхи налагодження конструктивної взаємодії у даних сім'ях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Карпенко О.  
Сімейні форми утримання та виховання дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування: проблеми правового реформування / О. Карпенко // Право України. - 2001. - № 3. - С. 79-81. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4Укр)011.211 + Ч491.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
3.

Жаровцева Т. Г. 
Неблагополучна сім'я: своєрідність, проблеми, педагогічна підтримка / Т. Г. Жаровцева; АПН України. Півд. наук. центр. - О. : СВД М.П.Черкасов, 2004. - 191 c. - Бібліогр.: 186 назв. - укp.

Визначено сутність сім'ї як соціального іниституту виховання дітей. Охарактеризовано її види і специфічні функції. Проаналізовано вплив сімейних відносин на формування психіки дитини. Встановлено причини та механізми виникнення порушень міжособистісних стосунків у сім'ї, розглянуто їх наслідки. Розкрито теоретичні засади підготовки фахівців у галузі дошкільного виховання до роботи з неблагополучними сім'ями. На базі використання модульно-рейтингової системи навчання сформовано модель професійної підготовки майбутніх вихователів до роботи з неблагополучними сім'ями. Визначено суть основних педагогічних категорій у сфері сімейного виховання, розроблено методики тестування відносин у сім'ї та програму навчального курсу "Сімейна педагогіка".

Определена сущность категории семьи как социального института воспитания детей. Охарактеризованы ее виды и специфические функции. Проанализировано влияние семейных отношений на формирование психики ребенка. Установлены причины и механизмы возникновения нарушений межличностных отношений в семье и рассмотрены их последствия. Раскрыты теоретические основы подготовки специалистов в области дошкольного воспитания к работе с неблагополучными семьями. С использованием модульно-рейтинговой системы обучения сформирована модель профессиональной подготовки будущих воспитателей к работе с неблагополучными семьями. Определено содержание основных педагогических категорий в области семейного воспитания, разработаны методики тестирования отношений в семье и программа учебного курса "Семейная педагогика".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 + С5*644

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661820 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Максимович О. М. 
Особливості виховання дітей із розлучених сімей : Навч.-метод. посіб. / О. М. Максимович, В. Г. Постовий; Держ. соц. служба для сім'ї, дітей та молоді М-ва України у справах молоді та спорту. - К. : Держсоцслужба, 2005. - 139 c. - Бібліогр.: с. 122-138. - укp.

Розкрито зміст поняття розлученої сім'ї як педагогічного явища, досліджено особливості формування взаємовідносин і спілкування та виховні можливості за даних умов. Розглянуто процес становлення моральних і соціальних цінностей дітей з розлученої сім'ї. Проаналізовано негативні наслідки порушення сімейних відносин, зокрема вплив відсутності позитивної емоційної атмосфери на моральний розвиток і формування особистісних якостей дитини. Висвітлено педагогічну діяльність державних соціальних установ і служб у сфері виховання дітей з розлученої сім'ї. Проведено теоретичний аналіз вітчизняних і зарубіжних джерел щодо вивчення поставленої проблеми та запропоновано оптимальні педагогічні методики роботи з дітьми з розлучених сімей.

Раскрыто содержание понятия разведенной семьи как педагогического явления, показаны особенности формирования взаимоотношений и общения, а также воспитательные возможности при данных условиях. Рассмотрен процесс становления моральных и социальных ценностей детей из разведенных семей. Проанализированы негативные последствия нарушения семейных отношений, в частности влияние отсутствия позитивной эмоциональной атмосферы на моральное развитие и формирование личностных качеств ребенка. Освещена педагогическая деятельность государственных социальных учреждений и служб в сфере воспитания детей из разведенных семей. Проведен теоретический анализ отечественных и зарубежных источников по изучению поставленной проблемы и предложены оптимальные педагогические методики работы с детьми из разведенных семей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 я7 + С5*644.12 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663265 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Богініч О. Л. 
Програма розвитку та виховання дитини раннього віку "Зернятко" / О. Л. Богініч, А. М. Гончаренко, В. А. Карпішина, О. Л. Кононко, О. П. Терещенко. - К., 2004. - 192 c. - укp.

На підставі наукового досвіду вітчизняних і зарубіжних психологів, педагогів, медиків розкрито зміст освіти дитини перших трьох років життя за умов сімейного та суспільного виховання. Висвітлено основні положення програми розвитку та виховання дитини раннього віку "Зернятко", яка містить характеристики вікових особливостей дитини першого, другого та третього років життя, визначає умови ефективної організації її життєдіяльності на кожному віковому етапі раннього дитинства. Проаналізовано зміст фізичного, соціально-морального, пізнавального, мовленнєвого, екологічного, художньо-естетичного розвитку дитини.

На основе опыта отечественных и зарубежных психологов, педагогов, медиков раскрыто содержание образования ребенка первых трех лет жизни в условиях семейного и общественного воспитания. Освещены основные положения программы развития и воспитания ребенка раннего возраста "Зернышко", которая включает характеристики возрастных особенностей ребенка первого, второго и третьего лет жизни, определяет условия эффективной организации его жизнедеятельности на каждом возрастном этапе ранньего детства. Проанализировано содержание физического, социально-морального, познавательного, речевого, экологического, художественно-эстетического развития ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.91-34 + Ч491.0 + Ч411.3 + Ю983.401.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сіданіч І. Л. 
Як зробити батьків і дітей щасливими? Про культуру взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку / І. Л. Сіданіч. - К. : Плеяди, 2005. - 120 c. - (Навч.-метод. сер. "Відкритий урок. Початк. шк."; Вип. 3 - 4). - укp.

Розкрито теоретичні засади процесу виховання культури взаємин батьків і дітей молодшого шкільного віку в сім'ї та школі. Запропоновано оптимальну навчально-виховну стратегію залучення вчителів початкових класів, батьків і молодших школярів до практичної роботи з виховання культури міжособистісних взаємин за умов особистісно зорієнтованої освіти. Висвітлено основні положення програми педагогічного тренінгу для батьків "Культура взаємин батьків і дітей".

Раскрыты теоретические основы процесса воспитания культуры взаимоотношений родителей и детей младшего школьного возраста в семье и школе. Предложена оптимальная учебно-воспитательная стратегия привлечения учителей начальных классов, родителей и младших школьников к практической работе по воспитанию культуры межличностных взаимоотношений в условиях личностно ориентированного образования. Освещены основные положения программы педагогического тренинга для родителей "Культура взаимоотношений родителей и детей".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.0 + Ю956-994-06-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664673 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мажец Д. К. 
Опіка над дітьми в добу суспільних змін / Д. К. Мажец. - Івано-Франківськ : Плай, 2001. - 226 c. - Бібліогр.: с. 213-223. - укp.

Проаналізовано стан інституту опіки дитини у сучасній Польщі. Розглянуто права дитини у польській правовій системі. Доведено необхідність інтегрування виховних дій різноманітних закладів у розв'язанні виховних проблем у локальному середовищі. Визначено вплив особистості вчителя на суб'єктне трактування учня. Детально проаналізовано діяльність позаурядових організацій у розбудові виховного середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.121 + С5*644.123 + Х839(4ПОЛ)011.211.1 + Ч312(4ПОЛ) + Ч491.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА610453 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Волинець Л. С. 
Соціальне становлення дитини у прийомній сім'ї: соціальний супровід : Навч.-метод. посіб. / Л. С. Волинець, А. Й. Капська, Н. М. Комарова, І. В. Пєша, Г. М. Бевз, Л. В. Долинська, О. О. Яременко; Укр. ін-т соц. дослідж. - К., 2000. - 127 c. - Бібліогр.: 35 назв. - укp.

Розкрито соціально-педагогічні та правові засади вирішення проблем сирітства. Викладено правові аспекти захисту прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, описано особливості їх розвитку. Висвітлено методику підготовки дітей до переходу в прийомну сім'ю, методику підготовки прийомних батьків до створення прийомної сім'ї, проведення тренінгу з прийомними батьками, соціальної роботи з прийомними сім'ями. Наведено соціально-педагогічні характеристики дітей з прийомних сімей. Розглянуто основні напрями соціально-педагогічної допомоги дитині, яка виховується у прийомній сім'ї.

Раскрыты социально-педагогические и правовые основы проблем сиротства. Изложены правовые аспекты защиты прав детей-сирот и детей, лишенных родительской заботы, описаны особенности их развития. Освещена методика подготовки детей к переходу в приемную семью, методику подготовки приемных родителей к созданию приемной семьи, проведения тренинга с приемными родителями, социальной работы с приемными семьями. Приведены социально-педагогические характеристики детей с приемных семей. Рассмотрены основные направления социально-педагогической помощи ребенку, который воспитывается в приемной семье.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.05я7 + С5*644.123я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА625450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ковчина І. М. 
Соціально-правові передумови успішного функціонування фостерінгу у Великобританії : Метод. посіб. / І. М. Ковчина, О. О. Романовська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Логос, 2001. - 99 c. - Бібліогр.: с. 94-98. - укp.

Висвітлено досвід соціальних працівників та педагогів Великобританії щодо створення соціально-педагогічних умов для життя та розвитку дітей-сиріт та дітей, які залишилися без батьківської опіки. З урахуванням міжнародних документів соціально-правового захисту дитини проаналізовано законодавчу базу фостерінгу. Розглянуто чинники, які сприяють успішному функціонуванню фостерної сім'ї.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р20 + Ч491.05 + Х911.42-3 + Х839(4ВЕЛ)011.211.1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА614174 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Бадора С.  
Теорія і практика опікунства в Польщі / С. Бадора. - Івано-Франківськ, 2000. - 252 c. - Бібліогр.: 502 назв. - укp.

Висвітлено процес становлення та сучасний стан опікунства у Польщі, на підставі детального аналізу сформульовано пропозиції щодо поліпшення даної роботи за умов трансформації суспільного устрою. Розглянуто специфічні поняттєво-інтерпретаційні категорії укладу сімейної та інституційної заступницької опіки. Наведено класифікацію форм зазначеної опіки у Польщі на підставі чинних нормативних актів. Проаналізовано педагогічну ефективність існуючих форм опіки, які мають задовольняти потреби дитини та сприяти досягненню виховних цілей. Охарактеризовано провідні тенденції розвитку заступницької опіки на різних етапах суспільного розвитку. Науково обгрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови оптимального функціонування заступницького опікунського середовища. Розроблено практичні рекомендації щодо реформування системи заступницької опіки та підвищення її педагогічної ефективності.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*423.121 + С5*644.123 + Х839(4ПОЛ)011.211.1 + Ч312(4ПОЛ) + Ч491.05

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА610462 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Савченко І. Д. 
Вплив стилю сімейного виховання на формування ставлення довіри дітей до батьків / І. Д. Савченко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 4. - С. 90-97. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Акцентовано увагу на необхідності дослідження впливу стилю сімейного виховання на формування ставлення довіри дітей до батьків як необхідної умови розвитку гармонійних та гуманних відносин. Запропоновано класифікацію стилів спілкування, виділено їх характерні риси та умови, які забезпечують ефективність педагогічного впливу батьків.

Акцентировано внимание на необходимости исследования влияния стиля семейного воспитания на формирование отношения доверия детей к родителям как необходимого условия развития гармоничных и гуманных отношений. Предложена классификация стилей общения, выделены их характерные особенности и условия, обеспечивающие эффективность педагогического влияния родителей.

In the article the author pays attention to children trust relation to their parent as thenecessary condition of harmonious and human relation development. The classification of dialogue styles are proposed; the characteristic features and conditions ensuring parents pedagogical influence is offered.


Ключ. слова: стиль сімейного виховання, довіра, дитина, батьки, спілкування
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Максимович О. М. 
Особливості виховання дітей із розлучених сімей : Навч.-метод. посіб. / О. М. Максимович, В. Г. Постовий; Держ. центр соц. служб для молоді М-ва України у справах сім'ї, дітей та молоді, Ін-т пробл. виховання АПН України. - К. : ДЦССМ, 2004. - 140 c. - Бібліогр.: с. 122-138. - укp.

Висвітлено особливості змін в структурі сім'ї за сучасних умов. Запропоновано коефіцієнти народжуваності, смертності, природного приросту населення України. Розкрито суть поняття розлученої сім'ї як педагогічного явища, проаналізовано взаємини та спілкування, виховні можливості у даному середовищі.

Освещены особенности деформации семьи в современных условиях. Предложены коэффициенты рождаемости, смертности, природного прироста населения Украины. Раскрыта сущность понятия разведенной семьи как педагогического явления, проанализированы взаимоотношения и общения, воспитательные возможности в даной среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.09 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА653655 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вечерок Т. В. 
Сімейні традиції у моральному вихованні старшокласників : Метод. посіб. / Т. В. Вечерок; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2004. - 83 c. - Бібліогр.: 86 назв. - укp.

Висвітлено питання ефективного використання сімейних традицій у моральному вихованні учнів старших класів, розкрито їх зміст і функції. На основі теоретичного аналізу та дослідно-експериментального дослідження визначено педагогічні умови, що забезпечують формування моральних цінностей старшокласників засобами сімейних традицій.

Освещены вопросы эффективного использования семейных традиций в моральном воспитании учеников старших классов, раскрыты их содержание и функции. На основе теоретического анализа и исследовательско-экспериментального исследования определены педагогические условия, обеспечивающие формирование моральных ценностей старшеклассников средствами семейных традиций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.0р

Шифр НБУВ: ВА656197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Міщик Л. І. 
Сучасні технології в роботі з сім'єю із проблем насильства: досвід, перспективи : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / Л. І. Міщик, Т. П. Голованова, З. Г. Білоусова; Запоріз. держ. ун-т. - Запоріжжя, 2003. - 103 c. - укp.

Розглянуто філософські, юридичні, соціально-економічні, психолого-педагогічні та медико-біологічні аспекти насильства. Розкрито соціально-педагогічні та психологічні причини виникнення насильства за умов негативних міжособистісних відносин у сім'ї. Описано форми насильства і типи насильників, проаналізовано міжнародний та вітчизняний досвід щодо ставлення до насильства у сім'ї в контексті прав людини. Визначено головні напрямки педагогічної превенції насильства у сім'ї. Наведено пропозиції зі створення державної системи запобігання насильству у родині.

Рассмотрены философские, юридические, социально-экономические, психолого-педагогические и медико-биологические аспекты насилия. Раскрыты социально-педагогические и психологические причины возникновения насилия в условиях негативных межличностных отношений в семье. Описаны формы насилия и типы насильников, проанализированы международный и отечественный опыт относительно насилия в семье в контексте прав человека. Определены главные направления педагогической превенции насилия в семье. Приведены предложения по созданию государственной системы предупреждения насилия в семье.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312р + Ч491.0 + С5*644*333.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651317 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Боришевський М. Й. 
Діти державної опіки: проблеми, розвиток, підтримка : Навч. посіб. / М. Й. Боришевський, Г. М. Бевз, І. П. Жерносек, А. Г. Обухівська, Т. Д. Ілляшенко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих, Центр з усиновлення дітей при МОН України. - К. : Міленіум, 2005. - 283 c. - укp.

Викладено питання розвитку дітей, які зазнали депривації внаслідок втрати батьківського піклування. Розглянуто мету, завдання, роль і форми державної опіки над дітьми (ДОНД) у межах загальної системи захисту дитинства (ЗД). Висвітлено особливості формування ставлення громадськості та фахівців до ДОНД як одного з напрямів системи ЗД, розбудова якої була ініційована ратифікацією Україною Конвенції ООН про права дітей.

Изложены вопросы развития детей, которые испытали депривацию вследствие потери родительского попечения. Рассмотрены цель, задачи и формы государственной опеки над детьми (ГОНД) в рамках общей системы защиты детства (ЗД). Освещены особенности формирования отношения общественности и специалистов к ГОНД как одного из направлений системы ЗД, развитие которой была инициирована ратификацией Украиной Конвенции ООН о правах детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644.123 + С40(4УКР) + Ч421.342я7 + Ч491.05я7 + Х839(4УКР)011.211я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675577 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Двіжона О. В. 
Засоби корекції емоційно-почуттєвої сфери дітей та підлітків із дистантних сімей : Навч.-метод. посіб. / О. В. Двіжона, М. І. Тютюнник; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці, 2006. - 214 c. - Бібліогр.: с. 95-110. - укp.

Висвітлено теоретичні та методичні засади корекції емоційно-почуттєвої сфери дітей і підлітків з дистантних сімей. Розглянуто проблеми оптимізації міжособистісної взаємодії, сприяння розумінню себе й інших, формування та корекції регулятивних, комунікативних, вольових якостей. Описано творчі ігри-комплекси, нестандартні методи малювання, комплекси психокорекційних вправ, спрямованих на удосконалення та подальший розвиток емоційно-почуттєвої сфери даної категорії дітей.

Освещены теоретические и методические основы коррекции эмоционально-чувственной сферы детей и подростков из дистантных семей. Рассмотрены проблемы оптимизации межличностного взаимодействия, понимания себя и других, формирования и коррекции регулятивных, коммуникативных, волевых качеств. Описаны творческие игры-комплексы, нестандартные методы рисования, комплексы психокоррекционных упражнений, направленных на усовершенствование и дальнейшее развитие эмоционально-чувственной сферы данной категории детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.52я7 + Ю949.244с.я7 + Ч421.334я7 + Ч491.09я7

Шифр НБУВ: ВА678881 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Костів В. І. 
Моральне виховання дітей із неповних сімей : моногр. / В. І. Костів; АПН України, Прикарпат. нац. ун-т ім. В.Стефаника. Наук.-метод. центр "Укр. етнопедагогіка і народознав.", НДЦ "Надія" (Центр дослідж. пробл. непов. сімей і бездоглядності дітей). - Івано-Франківськ, 2001. - 304 c. - (Педагогіка і психологія сім'ї). - Бібліогр.: с. 236-251. - укp.

Уперше на підставі загальнофілософських положень системного підходу розглянуто у статиці та динаміці структуру (модель) моральної культури особистості як інтегральну системну властивість. Виділено й охарактеризовано її підсистеми. Особливу увагу приділено зібраним і розробленим дослідницьким методикам з метою їх використання у процесах констатувального етапу дослідно-експериментальної роботи та формувального експерименту. Розкрито особливості розвитку та моральної поведінки дітей з неповних сімей, обгрунтовано основні напрями консультативної допомоги неповній сім'ї.

Впервые на основе общефилософских положений системного подхода рассмотрена в статике и динамике структура (модель) моральной культуры личности как интегральная системная собственность. Выделены и охарактеризованы ее подсистемы. Особое внимание уделено собранным и разработанным исследовательским методикам с целью их применения в процессах констатирующего этапа исследовательско-экспериментальной работы и формулирующего эксперимента. Раскрыты особенности развития и морального поведения детей из неполных семей, обоснованы основные направления оказания им консультативной помощи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч491.09 + Ю949.246

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687618 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Приходько В. М. 
Підготовка майбутніх педагогів до превентивного виховання дітей із неблагополучних сімей : Наук.-метод. посіб. / В. М. Приходько; Запор. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Запоріжжя : Прем'єр, 2006. - 287 c. - Бібліогр.: с. 234-258. - укp.

Викладено сучасні парадигми превентивної педагогіки, зокрема розглянуто умови та фактори, що породжують соціальні відхилення, проаналізовано тендеції та закономірості їх розвитку, запропоновано методи ранньої діагностики та засоби запобігання. Розкрито зміст поняття "виховання", наведено характеристику неблагополучної сім'ї як соціально-педагогічного середовища. Описано соціально-психологічні механізми деформації особистості на різних етапах її розвитку. Висвітлено соціально-педагогічний аспект превентивного виховання дітей з неблагополучних сімей. Викладено технології підготовки майбутніх педагогів до професійної діяльності з даною категорією дітей. Наведено методику статистичної обробки експериментальних даних про достовірність оцінки ефективності результативності використання технологій підготовки майбутніх педагогів до превентивного виховання. Проаналізовано вітчизняний та зарубіжний досвід застосування особистісно орієнтованого підходу у процесі підготовки майбутніх педагогів до превентивного виховання дітей з неблагополучних сімей.

Изложены современные парадигмы превентивной педагогики, в частности рассмотрены условия и факторы, порождающие социальные отклонения, проанализированы тенденции и закономерности их развития, предложены методы ранней диагностики и средства профилактики. Раскрыто содержание понятия "воспитание", приведена характеристика неблагополучной семьи как социально-педагогической среды. Описаны социально-психологические механизмы деформации личности на различных этапах ее развития. Освещен социально-педагогический аспект превентивного воспитания детей из неблагополучных семей. Изложены технологии подготовки будущих педагогов к профессиональной деятельности с данной категорией детей. Приведена методика статистической обработки экспериментальных данных о достоверности оценки эффективности результативности использования технологий подготовки будущих педагогов к превентивному воспитанию. Проанализирован отечественный и зарубежный опыт использования личностно ориентированного подхода в процессе подготовки будущих педагогов к превентивному воспитанию детей из неблагополучных семей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч421.334 р + Ч491.09 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676377 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бевз Г. М. 
Прийомна сім'я: методика створення і соціального супроводу : [Метод. посіб.] / Г. М. Бевз, В. О. Кузьмінський, Н. Г. Доля, О. І. Нескучаєва, К. П. Соколова; Держ. центр соц. служб для молоді Держ. ком. України у справах сім'ї та молоді, Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Представництво благод. орг. "Кожній дитині" в Україні. - К. : Центр стратег. підтримки, 2005. - 91 c. - Бібліогр.: с. 42-43. - укp.

Розглянуто технологію створення прийомної сім'ї (ПС) як нової форми державної опіки над дітьми. Описано основні етапи процесу утворення ПС: пошук, відбір, підготовку прийомних батьків та їх соціальний супровід на підставі зарубіжного досвіду та практичної діяльності функціонування ПС в Україні. Наведено зразки документів, необхідних для юридичного оформлення ПС.

Рассмотрена технология создания приемной семьи (ПС) как новой формы опеки над детьми. Описаны основные этапы процесса образования ПС: поиск, отбор, подготовка приемных родителей и их социальное сопровождение с учетом зарубежного опыта и практической деятельности функционирования ПС в Украине. Приведены образцы документов, необходимых для юридического оформления ПС.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644 + С40(4УКР) + Ч491.05 я7 + Х839(4УКР)75

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675578 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Расстройства поведения детского и подросткового возраста / ред.: Д. Хилл, Б. Моэн. - К. : Сфера, 2006. - 528 c. - рус.

Рассмотрены возрастные модели формирования поведения у детей в ситуации конфликта. Изучено влияние биологических и социальных факторов на антисоциальное поведение у детей и подростков. Проанализированы роль наследственности и нейропсихических нарушений (деятельности головного мозга) в развитии расстройства поведения, процессов восприятия и атрибуции в агрессии и поведенческих нарушениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч491.08 + Ч421.334 + Р733.64-32 + Ю983.620.2-81

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС42362 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського