Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Книжкові видання та компакт-диски (24)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю983.401.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Богініч О. Л. 
Програма розвитку та виховання дитини раннього віку "Зернятко" / О. Л. Богініч, А. М. Гончаренко, В. А. Карпішина, О. Л. Кононко, О. П. Терещенко. - К., 2004. - 192 c. - укp.

На підставі наукового досвіду вітчизняних і зарубіжних психологів, педагогів, медиків розкрито зміст освіти дитини перших трьох років життя за умов сімейного та суспільного виховання. Висвітлено основні положення програми розвитку та виховання дитини раннього віку "Зернятко", яка містить характеристики вікових особливостей дитини першого, другого та третього років життя, визначає умови ефективної організації її життєдіяльності на кожному віковому етапі раннього дитинства. Проаналізовано зміст фізичного, соціально-морального, пізнавального, мовленнєвого, екологічного, художньо-естетичного розвитку дитини.

На основе опыта отечественных и зарубежных психологов, педагогов, медиков раскрыто содержание образования ребенка первых трех лет жизни в условиях семейного и общественного воспитания. Освещены основные положения программы развития и воспитания ребенка раннего возраста "Зернышко", которая включает характеристики возрастных особенностей ребенка первого, второго и третьего лет жизни, определяет условия эффективной организации его жизнедеятельности на каждом возрастном этапе ранньего детства. Проанализировано содержание физического, социально-морального, познавательного, речевого, экологического, художественно-эстетического развития ребенка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.91-34 + Ч491.0 + Ч411.3 + Ю983.401.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Енциклопедія діагностичних методик щодо з'ясування стану психофізичного розвитку дітей раннього віку / упоряд.: К. Л. Крутій, Л. О. Федорович. - Запоріжжя : ЛІПС, 2012. - 202 c. - (Б-ка керівника дошкіл. НЗ). - укp.

Наведено комплекс методик для спостереження, обстеження та визначення якості фізичного та психічного розвитку дитини першого року життя. Проведено експрес-методику обстеження пізнавального розвитку дитини другого року життя. Викладено основні показники-норми розвитку в ранньому дитячому віці. Описано фактори, які вказують на готовність дитини до успішного оволодіння навичками дрібної моторики. Висвітлено етапи формування у дітей навичків самообслуговування. Надано шкалу оцінювання розуміння мови.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р128.91-31 + Р731.15 + Ю983.21-214 с27 + Ю983.401.1 с27

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО31630 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Железнякова З. Р. 
Проблема развития социальной активности детей раннего возраста / З. Р. Железнякова // Наук. вісн. Волин. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2012. - № 8. - С. 126-133. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Отмечено, что активность ребенка является важнейшим условием его собственного развития. В раннем детстве происходит становление основных форм человеческой активности - деятельности и общения. Развитие целостных форм активности ребенка предполагает ориентацию взрослого не только на общие закономерности психического развития, но и на индивидуальные различия в усвоении ребенком разных видов деятельности и общения со взрослыми и сверстниками. Представлены результаты изучения способов управления и стимулирования разных форм детской активности. Выявлены особенности, влияние которых оказывает неблагоприятное воздействие на психическое развитие детей 2 - 3 лет.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.332 + Ю983.61-78 + Ю983.401.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Горобець Н. М. 
Контроль за розвитком дітей першої молодшої групи - важлива умова педагогічного процесу в ДНЗ / Н. М. Горобець, О. В. Янко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 4. - С. 17-23. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто особливості дітей раннього віку. Обгрунтовано необхідність проведення діагностики психофізичного розвитку дітей раннього віку. Розкрито етапи контролю дослідження фізичного та нервово-психічного розвитку дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.331 + Ю983.401.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Главінська О. Д. 
Зміст психологічного супроводу для розвитку молодшого школяра / О. Д. Главінська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41. - С. 46-47. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано мету і завдання психологічного супроводу розвитку молодшого школяра, адекватні їм засоби і форми роботи, якими має оволодіти кожен психолог галузі освіти і які має розуміти та дотримуватись кожен педагог, вчитель, освітянин. Підкреслено, що педагоги повинні мати не лише відповідну фахову підготовку, а й знати основні психофізіологічні ознаки здоров'я дітей, зокрема психічного, і на базі цих знань створити грунтовний психологічний супровід для повноцінного розвитку дитини. Супровід у цьому контексті розглянуто як системно-організовану діяльність психолога зі створенням таких соціально-психологічних і педагогічних умов, за яких дитина повинна розвиватися і досягати результатів, які були б для неї особистісно значущими й одночасно соціально-прийнятними.

Проанализированы цели и задачи психологического сопровождения развития младшего школьника, адекватные им способы и формы работы, какими должен овладеть каждый психолог сферы образования и которые должен понять и придерживаться каждый педагог, учитель, работник просвещения. Подчеркнуто, что педагоги должны иметь не только соответствующую профессиональную подготовку, но и знать основные психофизиологические признаки здоровья детей, в частности психического, и на базе этих знаний создать фундаментальное психологическое сопровождение для полноценного развития ребенка. Сопровождение в этом контексте рассмотрено как системно-организованную деятельность психолога по созданию таких социально-психологических и педагогических условий, в результате которых ребенок должен развиваться и достигать результатов, которые были бы для него личностно значимыми и, в месте с тем, социально-приемлемыми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.244 + Ю983.401.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Михановская Н. Г. 
Клинико-психологические особенности девочек раннего возраста с преждевременным половым развитием в контексте диадических детско-материнских отношений / Н. Г. Михановская // Експерим. і клініч. медицина. - 2010. - № 3. - С. 143-148. - рус.

Наведено результати клініко-психологічного дослідження 160-ти дівчаток раннього віку із передчасним статевим розвитком. Проаналізовано характер перебігу перинатального періоду, клінічні параметри та психологічні особливості розвитку дітей у віковому аспекті, емоційний стан їх матерів, які впливають на формування відхилень у дитячо-материнських відносинах. Запропоновано підходи, які можуть застосовуватися у разі моделювання медико-психологічної реабілітації дівчинок із порушенням статевого розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р712.5 + Р733.712.5 + Ю983.401.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16674 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Богуш А. М. 
Становлення і розвиток розуміння мовлення дітьми раннього віку в контексті дискурсивної лінгвістики / А. М. Богуш // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 3-7. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Охарактеризовано мовленнєві жанри та субжанри дословесного періоду розвитку розуміння мовлення дорослих дітьми першого року життя, в якому виокремлено два етапи: перший - з народження до шести місяців, особливістю якого є емоційне спілкування дитини з дорослим, і другий - з шести до дванадцяти місяців, особливістю якого є розвиток розуміння мовлення. Показано специфіку розуміння дітьми мовлення дорослих, серед яких: залежність розуміння сенсу мови від засвоєння лексичних та граматичних значень різного ступеня узагальнення, формування активного словника, центральне місце в якому займають конвенціональні слова, індивідуальна відмінність темпів зростання. Проаналізовано комунікативні навички та особливості активізації мовлення дітей другого та третього років життя.

Охарактеризованы речевые жанры и субжанры словесного периода развития понимания речи взрослых детьми первого года жизни, в котором выделены два этапа: первый - с рождения до шести месяцев, особенностью которого является эмоциональное общение ребенка со взрослым, и второй - с шести до двенадцати месяцев, особенностью которого является развитие понимания речи. Показана специфика понимания детьми речи взрослых: зависимость понимания смысла речи от усвоения лексических и грамматических значений разной степени обобщения, формирование активного словаря, центральное место в котором занимают конвенциональные слова, индивидуальная разница темпов роста. Проанализированы коммуникативные навыки и особенности активизации речи детей второго и третьего годов жизни.

The article discloses the essence of notions reflecting features of such phenomenon as "future teachers" personal complete readiness for action "and his/her "energoefficacy". It suggests some types of tasks due to complexity levels and self-realization degree meant for improvement of training future teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.52 + Ю983.401.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пустовалова С. В. 
Раннє дитинство - підгрунтя загального розвитку дитини / С. В. Пустовалова // Наша шк.. - 2008. - № 1. - С. 8-14. - укp.

Розкрито основні закономірності фізичного та розумового розвитку дітей раннього віку. Показано взаємозв'язок мовленнєвого розвитку дитини з її подальшим інтелектуальним і комунікативним розвитком та визначено причини тривалого мовчання дитини та способи його подолання. Висвітлено методику комплексного оцінювання рівня розвитку дітей у дошкільному закладі. Акцентовано увагу на роботі з батьками дітей раннього віку та розроблено систему співпраці з батьками у навчальній діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.331 + Ю983.401.1 + Р128.91-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Іваненко Б. Б. 
Формування життєвих програм суб'єкта під впливом виховання та внутрішньодетермінованих чинників / Б. Б. Іваненко // Гуманіт. науки. - 2009. - № 1. - С. 106-111. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Зазначено, що відповідно до проаналізованих досліджень і результатів психокорекційної практики, у формуванні запрограмованості психіки провідну роль відіграє період раннього дитинства суб'єкта. Виховні впливи нерідко є недосконалими через обтяженість батьків інфантильними тенденціями, що спричиняє формування деструктивних життєвих програм у дитини. Водночас "життєві програми" реалізують інфантильні тенденції психіки, "незавершені справи дитинства", пов'язані з фіксаціями в едіпів період розвитку. Індивідуально-неповторні вияви життєвих програм характеризуються усталеністю, автоматизованістю, стереотипністю поведінки за параметрами ходіння хибним колом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.723.4 + Ю983.401.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського