Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (21)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ЕЛЬБРЕХТ$<.>+<.>A=ВАЛЕРІЯ$<.>+<.>A=ВІКТОРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Ельбрехт О. М. 
Педагогіка вищої школи : Модул. лекц.-практ. курс / О. М. Ельбрехт; Європ. ун-т. - К., 2005. - 80 c. - Бібліогр.: с. 76. - укp.

Висвітлено питання ролі вищої освіти в суспільстві, її стан і сучасні тенденції розвитку. Розкрито засади педагогіки вищої школи, показано її місце в системі педагогічних та інших наук. Розглянуто предмет, категорії, основні завдання, зміст, принципи, форми та методи навчання у ВНЗ.

Освещены вопросы роли высшего образования в обществе, его состояние и современные тенденции развития. Раскрыты основы педагогики высшей школы, показано ее место в системе педагогических и других наук. Рассмотрены предмет, категории, основные задачи, принципы, формы и методы обучения в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667209 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Ельбрехт В. В. 
Договір страхування майна фізичних осіб : автореф. дис... канд. юрид. наук: 12.00.03 / В. В. Ельбрехт; Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького НАН України. - К., 2009. - 19 c. - укp.

Комплексно досліджено проблеми договору страхування майна фізичних осіб. На підставі чинного законодавства та праць учених висвітлено розвиток і виникнення даного договору, його юридичну характеристику, питання виконання та припинення договору страхування майна фізичних осіб. Виокремлено даний договір від подібних юридичних явищ, наведено його визначення та класифіковано за видами залежно від порядку встановлення страхової суми (системи страхового забезпечення): неповного майнового страхування; комбінованого страхування; системи першого ризику; системи межового відшкодування. Увагу приділено розгляду поняття та юридичної характеристики договору страхування майна фізичних осіб. Досліджено зміст і форму такого договору, порядок його укладання. Вивчено підстави та порядок припинення договору страхування майна фізичних осіб. Розроблено конкретні пропозиції та практичні рекомендації щодо удосконалення чинного законодавства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)212.112.101.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364017 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ельбрехт О.  
Комплекс методик для діагностики професійної відповідальності та інших професійно важливих якостей викладача / О. Ельбрехт. - К. : Міленіум, 2006. - 86 c. - укp.

Запропонований комплекс діагностичних методик допомагає виявити рівень відповідальності та інших професійно важливих якостей викладача, що визначають його готовність до професійно-педагогічної діяльності. Діагностичні матеріали посібника можуть застосовуватись як суб'єктивні (прямі) методи вивчення особистості викладача й інших категорій педагогічних працівників для формування у них умінь і навичок самоаналізу професійної поведінки, самокорекції та саморегулювання.

Предложенный комплекс диагностических методик помагает выявить уровень ответственности и других проффесионально важных качеств преподавателя, которые определяют его готовность к проффесионально-педагогической деятельности. Диагностические материалы пособия могут применяться как субъективные (прямые) методы изучения личности преподавателя и других категорий педагогических работников для формирования у них умений и навыков самоанализа проффессионального поведения, самокоррекции и саморегулирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ельбрехт О. М. 
Науково-практичні основи вищої освіти : монографія / О. М. Ельбрехт. - К. : Фенікс, 2008. - 295 c. - Бібліогр.: с. 290-294. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми сучасного розвитку освіти в Україні та світі. Розглянуто дидактичні засади вищої школи, основні педагогічні поняття та категорії, закономірності та принципи навчання у ВНЗ. Увагу приділено питанням активізації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів, а також педагогічно обгрунтованому поєднанню традиційних і новітніх форм і методів навчання, їх позитивному впливу на суб'єкт-суб'єктну взаємодію викладача та студента.

Освещены актуальные проблемы современного развития образования в Украине и мире. Рассмотрены дидактические основы высшей школы, основные педагогические понятия и категории, закономерности и принципы обучения в ВУЗ. Уделено внимание вопросам активизации самостоятельной учебно-познавательной деятельности студентов, а также педагогически обоснованному соединению традиционных и новых форм и методов обучения, их позитивному влиянию на субъект-субъектное взаимодействие преподавателя и студента.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.2 + Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720496 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ельбрехт О. М. 
Підготовка менеджерів у вищих навчальних закладах Великобританії, Канади, США (порівняльний аналіз) : монографія / О. М. Ельбрехт; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : Основа, 2009. - 256 c. - Бібліогр.: с. 232-248. - укp.

Наведено результати історико-ретроспективного аналізу теорії та практики професійної підготовки менеджерів у Великобританії, Канаді, США. Розглянуто наукові концепції, які впливали на розвиток вищої менеджерської освіти. Розкрито зміст, новітні форми та методи навчання менеджерів, обгрунтовано можливість використання зарубіжного досвіду в українській освіті.

Приведены результаты историко-ретроспективного анализа теории и практики профессиональной подготовки менеджеров в Великобритании, Канаде, США. Рассмотрены научные концепции, повлиявшие на развитие высшего менеджерского образования. Раскрыты содержание, современные формы и методы обучения менеджеров, обоснована возможность использования зарубежного опыта в украинском образовании.


Індекс рубрикатора НБУВ: У521.21 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721094 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ельбрехт О. М. 
Підготовка менеджерів у вищих навчальних закладах Великої Британії, Канади, США : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / О. М. Ельбрехт; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2010. - 42 c. - укp.

Проаналізовано становлення, розвиток і сучасний стан професійної підготовки менеджерів у ВНЗ Великої Британії, Канади та США. Обгрунтувано вплив наукових концепцій і теорій, які слугували фундаментом для практичної діяльності педагогічних колективів, на формування змісту, добір форм і методів навчання майбутніх менеджерів у даних країнах. Теоретично обгрунтовано та проведено аналіз практичного втілення ідей взаємодії викладачів і студентів, позитивної соціалізації учасників навчального процесу як умови підвищення ефективності процесу навчання та засобів його вдосконалення. Визначено сучасні моделі менеджерської освіти в даних зарубіжних країнах і їх специфіку. Встановлено основні етапи розвитку професійної підготовки менеджерів, соціально-економічні фактори, які впливають на неї та професійну діяльність менеджерів за умов ринку праці. З'ясовано спільне та відмінне у професійній підготовці менеджерів у ВНЗ України та даних англомовних країн. Розроблено та впроваджено доповнення до навчальних планів і програм професійної підготовки менеджерів. Проаналізовано та розкрито зміст термінології щодо освіти загалом, вищої і менеджерської зокрема, що сприятиме забезпеченню прозорості принципів функціонування освітніх систем, вивчено досвід підготовіки менеджерів у ВНЗ Великої Британії, Канади та США, усунено проблеми з упровадження даного досвіду в українську освітню практику.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ВЕЛ)212.14 р + У9(7КАН)212.14 р + У9(7СПО)212.14 р + У9(4УКР)212.14 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375825 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ельбрехт О. М. 
Управління навчальною і виховною діяльністю: теорія і практика : навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Ельбрехт; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К. : Основа, 2010. - 168 c. - Бібліогр.: 175 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні засади управління навчально-виховним процесом у навчальних закладах різного типу. Розглянуто нормативно-правову базу організації навчально-виховного процесу, організаційну структуру управління даним процесом. Значну увагу приділено адміністративно-управлінському персоналу навчального закладу, його повноваженням. Проаналізовано методи управління навчальною та виховною діяльністю, форми організації та методи навчання, питання планування навчальної та виховної діяльності педагогічних колективів, а також управління фінансово-економічною діяльністю.

Освещены теоретические основы управления учебно-воспитательным процессом в учебных заведениях различного типа. Рассмотрены нормативно-правовая база организации учебно-воспитательного процесса, организационная структура управления данным процессом. Значительное внимание уделено административно-управленческому персоналу учебного заведения, его полномочиям. Проанализированы методы управления учебной и воспитательной деятельностью, формы организации и методы обучения, вопросы планирования учебной и воспитательной деятельности педагогических коллективов, а также управления финансово-экономической деятельностью.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.410

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729912 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ельбрехт О. 
Проблеми розвитку професійної відповідальності викладача / О. Ельбрехт // Освіта і упр.. - 2006. - 9, № 1. - С. 137-144. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто категорії свободи і необхідності у професійній діяльності викладача. Наголошено на необхідності розвитку рефлексії викладача, що зумовлено специфікою викладацької діяльності, пов'язаною з постійною зміною педагогічної ситуації. Підкреслено,що свобода, необхідність і відповідальність - явища взаємопов'язані. В ситуаціях реальної професійно-педагогічної діяльності викладач шукає оптимального для себе співвідношення свободи і необхідності. Міра цього співвідношення є показником рівня професійної відповідальності, що визначає програму відповідальних дій викладача і його поведінку. Висвітлено проблеми і завдання діагностики професійної відповідальності викладача.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.421 + Ю752.1:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ельбрехт О. 
Модернізація змісту підготовки менеджерів: глобальні тенденції та національна специфіка / О. Ельбрехт // Молодь і ринок. - 2012. - № 5. - С. 5-8. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність модернізації змісту професійної підготовки менеджерів в Україні. Проаналізовано глобальні тенденції та національну специфіку у побудові змісту навчання таких фахівців. Підсумовано, що модернізація змісту програм навчання майбутніх менеджерів зумовлена потребою всіх сфер діяльності суспільства в менеджменті нового типу, залежністю розвитку цих сфер від якості освіти фахівців, перебудовою економіки з упровадженням нових технологій, необхідністю розв’язання соціально-економічних проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)212.14 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ельбрехт О. 
Формування наукової культури у майбутніх керівників галузі освіти у процесі магістерської підготовки / О. Ельбрехт // Молодь і ринок. - 2013. - № 3. - С. 29-33. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Обгрунтовано необхідність формування наукової культури майбутніх керівників у галузі освіти у процесі магістерської підготовки. Висвітлено шляхи подолання ускладнень, які полягають не лише в збільшенні кількості годин, а й у вдосконаленні комплексної системи нормативної дидактичної документації, забезпеченні логічного взаємозв’язку дисципліни «Методологія та методика організації наукової праці» з іншими навчальними дисциплінами, в доцільному доборі методів навчання, методичному забезпеченні самостійної роботи студентів, створенні навчальних матеріалів відповідно до програми курсу, посиленні уваги до питань психологічної готовності студентів до науково-дослідної діяльності. Акцентовано увагу на важливій ролі дисципліни «Методологія та методика організації наукової праці». Зроблено висновки, що наукова культура значною мірою визначає рівень професійної культури керівника.

Обоснована необходимость формирования научной культуры будущих руководителей в области образования в процессе магистерской подготовки. Представлены пути преодоления осложнений, которые заключаются не только в увеличении количества часов, но и в совершенствовании комплексной системы нормативной дидактической документации, обеспечении логической взаимосвязи дисциплины «Методология и методика организации научной работы» с другими учебными дисциплинами, в целесообразном отборе методов обучения, методическом обеспечении самостоятельной работы студентов, создании учебных материалов в соответствии с программой курса, усилении внимания к вопросам психологической готовности студентов к научно-исследовательской деятельности. Акцентировано внимание на важную роль дисциплины «Методология и методика организации научной работы». Сделаны выводы, что научная культура во многом определяет уровень профессиональной культуры руководителя.

Substantiated the necessity of the formation of the scientific culture of the future leaders in the field of education in the master training. Presented ways to overcome complications that are not only to increase the number of hours, but also in improving the complex regulatory system didactic documentation, providing logical relationship discipline "Methodology and organization of scientific work" with other academic disciplines; judiciously selecting teaching methods; methodical support of independent work students, development of training materials in accordance with the program of course; more attention to the psychological readiness of students to research activities. The attention to the importance of discipline, "Methodology and organization of scientific work". Conclude that the scientific culture largely determines the level of the professional culture of the head.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ельбрехт О. М. 
Сучасні тенденції в управлінні системою забезпечення підручниками загальної середньої освіти США : монографія / О. М. Ельбрехт; Державна наукова установа "Інститут модернізації змісту освіти", Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Київ : НДУ ім. Миколи Гоголя, 2019. - 194 c. - Бібліогр. в кінці розд. - укp.

Проаналізовано сучасні тенденції в управлінні системою забезпечення підручниками шкільної освіти у США. Теоретично обґрунтовано вплив наукових концепцій і теорій, що слугували фундаментом для практичної діяльності суб'єктів управління. Висвітлено історичні аспекти розвитку і сучасний стан навчального книговидання. Розкрито особливості управління шкільною освітою та системою її забезпечення підручниками, характерні для США.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч424(7СПО) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849724 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського