Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (14)
Пошуковий запит: (<.>A=Заблоцька О$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 40
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Заблоцька О. С. 
Формування знань про структурну організацію органічних речовин у курсі хімії загальноосвітньої школи : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / О. С. Заблоцька; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2004. - 19 c. - укp.

Вперше у вітчизняній методології обгрунтовано зміст навчального матеріалу про рівні структурної організації органічних сполук. На підставі розробленої концепції дослідження з урахуванням змісту шкільного навчального матеріалу з хімії та сучасних наукових поглядів щодо будови органічних сполук виявлено можливість координації курсів хімії та біології у процесі вивчення розділу "Рівні і форми організації живої та неживої матерії". Удосконалено традиційну методику вивчення властивостей органічних речовин залежно від їх складу та будови шляхом визначення особливостей структурної організації на різних ієрархічних рівнях. Запропоновано ідею про міжпредметне узагальнення знань у межах розділу "Рівні та форми організації живої та неживої матерії". З урахуванням профільної спеціалізації школи розроблено диференційовану методику формування знань про структурну організацію органічних речовин. Розроблено методичні рекомендації, схеми, таблиці, контрольні завдання та педагогічний програмний засіб "Структурна організація органічних речовин", доведено ефективність застосування експериментальної методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г21 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА332250 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Заблоцька О. С. 
Предметні компетенції з хімії у вищій екологічній освіті / О. С. Заблоцька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 25. - С. 124-128. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено перелік предметних компетенцій з хімії, необхідних для формування у студентів-екологів фахової компетентності.

Приведен перечень предметных компетенций по химии, которые необходимы для формирования у студентов-экологов профессиональной компетентности.

The article suggests ways to formulate competence in chemistry among the students of the departments of ecology.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1р(4УКР)3-3

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Заблоцька О. С. 
Знання про структурну рівневість речовини - у вищу школу / О. С. Заблоцька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24. - С. 60-62. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Відповідно до Державного стандарту базової та повної середньої освіти, у природничих навчальних предметах виокремлено єдину наскрізну змістову лінію "Рівні і форми організації живої і неживої природи", яка конкретизується в хімічній компоненті як "Рівні організації речовини". З метою забезпечення змістової єдності між усіма ланками хімічної освіти в Україні у науковому хімічному змісті вищої школи є всі можливості для впровадження й формування знань про рівні структурної організації речовини.

В соответствии с Государственным стандартом базового и полного среднего образования в естественнонаучных учебных предметах вычленена общая содержательная линия "Уровни и формы организации живой и неживой природы", которая конкретизируется в химической компоненте как "Уровни организации вещества". Для обеспечения содержательного единства всех звеньев химического образования в Украине в научном химическом содержании высшей школы есть все возможности для внедрения и формирования знаний об уровнях структурной организации вещества.

According to State Standard of Basic and Complete Secondary Education, in natural science educational subjects a common substantial line "Levels and forms of organization of an alive and lifeless nature" is isolated, which is detailed in a chemical component as "Levels of organization of substance". To maintain content unity of all parts of chemical education in Ukraine in the scientific chemical contents of higher school there a exist all opportunities for introduction and formation of knowledge about levels of structural organization of substance.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Заблоцька О. С. 
Формування знань про структурну організацію органічних речовин та її рівні : Навч.-метод. посіб. / О. С. Заблоцька; ред.: Л. П. Величко. - Житомир : Полісся, 2005. - 110 c. - укp.

Висвітлено історію розвитку теоретичних уявлень про структурну організацію органічних речовин та її рівні. Розглянуто дидактичну концепцію формування основних теоретичних понять і встановлено пріоритетні принципи викладання органічної хімії. Проведено аналіз програмного матеріалу навчального курсу для масових загальноосвітніх шкіл і класів природничого профілю. Запропоновано методику вивчення структурної організації речовин молекулярного та полімерного рівнів. Представлено ефективні методи узагальнення та систематизації учбового матеріалу про органічні сполуки. Розроблено контрольні завдання та плани проведення семінарських занять.

Освещена история развития теоретических представлений о структурной организации органических веществ и ее уровнях. Рассмотрена дидактическая концепция формирования основных теоретических понятий и установлены приоритетные принципы преподавания органической химии. Проведен анализ программного материала учебного курса для массовых общеобразовательных школ и классов естественного профиля. Предложена методика изучения структурной организации веществ молекулярного и полимерного уровней. Представлены эффективные методы обобщения и систематизации учебного материала об органических соединениях. Разработаны контрольные задания и планы проведения семинарских занятий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г21 р21-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663170 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Заблоцька О.  
Поняття та зміст бюджетної системи України / О. Заблоцька // Право України. - 2007. - № 2. - С. 52-56. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР)1 + У9(4УКР)261.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж27747 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Заблоцька О. С. 
Компетентнісний підхід як освітня інновація: порівняльний аналіз / О. С. Заблоцька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 40. - С. 63-68. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Викладено результати порівняльного аналізу компетентнісного підходу до навчання у вищій школі з традиційними й інноваційними підходами. Серед останніх - особистісно орієнтований та діяльнісний підходи. Визначено особливості компетентнісного підходу як освітньої інновації. Установлено відмінності між результатами навчання за знаннєвою парадигмою (знаннями, вміннями, навичками) і "компетенціями" як одиницями та результатами компетентнісного підходу.

Приведены результаты сравнительного анализа компетентносного подхода к обучению в высшей школе с традиционными и инновационными подходами. Среди последних - личностно ориентированный и деятельностный. Определены особенности компетентносного подхода как образовательной инновации, а также отличия между результатами обучения при знаниевой парадигме (знаниями, умениями и навыками) и "компетенциями" как единицами и результатами компетентносного подхода.

In the article the comparative analysis results of competence, traditional and innovation approaches to the higher education are adduced. Among the latter are personality-oriented and activity approaches. The competence approach peculiarities as an education innovation are defined and also the diversities between the knowledge paradigm (knowledge, skills and habits) education and УcompetenciesФ as the competence approach units and results.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Заблоцька О. С. 
Компетентність, кваліфікація, компетенція як ключові категорії компетентнісної парадигми вищої освіти / О. С. Заблоцька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 39. - С. 52-56. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Наведено результати порівняльного аналізу трактувань категорій "компетентність" та "кваліфікація". Визначено їх змістове навантаження та співвідношення. На основі контент-аналізу понять "компетенція" й "системний підхід" встановлено ознаки цієї категорії та сформульовано її інтеграційне визначення. Доведено значення формування компетенцій для набуття студентами професійної компетентності.

Приведены результаты сравнительного анализа определений категорий "компетентность" и "квалификация". Определено их смысловое содержание и соотношение. На основе контент-анализа понятий "компетенция" и "системный подход" приведены характеристики этой категории и сформулировано ее интеграционное определение. Обосновано значение формирования компетенций для получения студентами профессиональной компетентности.

In the article the УcompetenceФ and УqualificationФ categoriesТ definitions comparative analysis results are adduced. Their essence and correlation are defined. By method of УcompetencyФ definitions content analysis and system approach this conceptТs category traits are discovered and its generalized definition is formulated. Competencies development importance for studentsТ professional competence obtaining is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Заблоцька О. С. 
Рівень сформованості предметних компетенцій з хімії у студентів екологічних спеціальностей / О. С. Заблоцька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 37. - С. 57-60. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Наведено результати аналізу констатувального експерименту, здійсненого методом анкетування студентів-екологів вищої школи, щодо рівня сформованості в них предметних компетенцій з хімії. Визначено проблеми, які слід вирішити для ефективної реалізації компетентнісного підходу до вивчення хімії, та запропоновано шляхи їх вирішення.

Приведены результаты анализа констатирующего эксперимента, проведенного методом анкетирования студентов-экологов высшей школы, с целью определения уровня сформированности у них предметных компетенций по химии. Определен перечень проблем, которые необходимо устранить для эффективной реализации компетентносного подхода к изучению химии, предложены пути их решения.

In the article the higher educational institutions studentsТ of ecology profile questionnaires results analysis is adduced to find out their chemistry subject competencies development level. The problems range is defined which should be solved to effectively realize the competence approach in chemistry study, and some ways of solving them are suggested.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г.р3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Заблоцька О. С. 
Міжпредметні зв'язки хімії у вищій екологічній освіті / О. С. Заблоцька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 41. - С. 33-39. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Викладено результати аналізу міжпредметних зв'язків хімії у вищій екологічній освіті за критеріями: спільні об'єкти реальної дійсності, зміст, методи дослідження, вміння, навички, способи діяльності, рівні структурної організації речовин, ключові компетенції та хронологія вивчення дисциплін. Доведено необхідність перегляду навчальної програми курсу "Хімія з основами біогеохімії" та збагачення її змісту відомостями про органічні речовини.

Приведены результаты анализа межпредметных связей химии в высшем экологическом образовании по критериям: общие объекты реальной действительности, содержание, методы исследования, умения, навыки, способы деятельности, уровни структурной организации веществ, ключевые компетенции и хронология изучения дисциплин. Доказана необходимость пересмотра учебной программы курса "Химия с основами биогеохимии" и обогащения ее содержания информацией об органических веществах.

In the article chemistry intersubject relations analysis results in the higher ecological education are adduced according to the following criteria: general objects of reality, content, methods of investigation, skills, habits, ways of activity, levels of substances structural organization, key competencies and chronology of discipline study. The "chemistry and basic biogeochemistry" learning programme revision and its content's enrichment with organic substances data necessity is proved.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3 + Г р3-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Заблоцька О. С. 
Міжнародний досвід формування компетенцій / О. С. Заблоцька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 42. - С. 20-24. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Висвітлено результати аналізу міжнародного досвіду формування компетенцій. Наведено перелік умов, пріоритетних принципів, форм, засобів і методів, що використовуються в практиці компетентнісного навчання. Розкрито сутність критеріїв, рівнів та елементів діагностики сформованості компетенцій. Визначено перспективи подальших досліджень у даному напрямі.

Приведены результаты анализа международного опыта формирования компетенций. Перечислены условия, приоритетные принципы, формы, средства и методы, которые используются в практике компетентностного обучения. Раскрыто содержание критериев, уровней и элементов диагностики сформованости компетенций. Определены перспективы дальнейших исследований в данном направлении.

In the article the results of competenciesТ development international experience are suggested. Conditions, prior principles, forms, means and methods are listed that are used in the practice of competency-approached learning. Competencies development diagnosticsТ criteria, levels and elements matter is shown. The further researches prospects in this direction are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.24/29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Заблоцька О. С. 
Реалізація компетентнісного підходу у вітчизняній освіті / О. С. Заблоцька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 43. - С. 58-62. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Наведено результати дослідження теоретичних і методичних засад реалізації компетентнісного підходу у вітчизняній освіті. Проведено аналіз опублікованих класифікацій предметних компетенцій з хімії для учнів загальноосвітніх шкіл і студентів вищої екологічної школи, а також узагальнення методичних підходів (принципів, технологій, методів, умов, етапів і засобів) до формування компетенцій і моніторингу рівня їх сформованості.

Приведены результаты исследования теоретических и методических положений реализации компетентностного подхода в отечественном образовании. Проведен анализ опубликованных классификаций предметных компетенций по химии для учащихся общеобразовательной школы и студентов высших учебных заведений экологического профиля. Сделано обобщение методических подходов (принципов, технологий, методов, условий, этапов и средств) к формированию компетенций и мониторингу уровня их сформированности.

In the article the author states her researchТs results of the competency approach theoretical and methodical basesТ realization in the Ukrainian education. The analysis of chemistry subject competenciesТ published classifications is made as for children of secondary schools and students of higher ecological institutions. The generalization of methodical approaches (principles, technologies, methods, conditions, stages and means) to competencies development and the levels of their formation monitoring are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.25 + Г.р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Заблоцький Ф. Д. 
До виходу в світ англійсько-українського геодезичного словника / Ф. Д. Заблоцький, О. Ф. Заблоцька // Вісн. геодезії та картографії. - 2009. - № 6. - С. 7-8. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Подготовлен к изданию англо-украинский геодезический словарь, содержащий более 20 000 терминов и словосочетаний. Приведена структура словаря, освещено содержание отдельных его частей, отмечены сложности, которые возникли при составлении словаря. Словарь будет полезен специалистам, научным работникам и преподавателям геодезического и картографического профиля, а также студентам и аспирантам этих специальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д1 я21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14681 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Заблоцький Ф.  
Про підготовлений рукопис англо-українського геодезичного словника / Ф. Заблоцький, О. Заблоцька // Зб. наук. пр. Зах. геодез. т-ва УТГК. - 2009. - Вип. 1. - С. 22-24. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Підготовлено до друку англо-український геодезичний словник, який містить більш ніж 20 000 термінів і словосполучень. Описано структуру словника. Відзначено проблеми, які виникли під час складання словника, та пропозиції щодо їх усунення. Передбачено, що розроблений словник буде корисним спеціалістам, науковим працівникам і викладачам геодезичного профілю, а також студентам та аспірантам геодезичних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д1,0 я212 + Ш143.21-434:Д1,0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Заблоцька О. С. 
Предметні компетенції майбутніх екологів у курсі "Хімія з основами біогеохімії" / О. С. Заблоцька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 48. - С. 31-34. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Викладено зміст предметних компетенцій з хімії, які формуються у студентів-екологів у процесі вивчення двох модулів дисципліни "Хімія з основами біогеохімії": модуль 1 "Хімія" та модуль 2 "Основи хімічного аналізу та біогеохімії". Враховано зміни в освітньо-професійній програмі підготовки студентів напряму підготовки 6.040106 "Екологія, охорона навколишнього середовища та збалансоване природокористування", внесені у 2009 р.

Изложено содержание предметных компетенций по химии, которые формируются у студентов-экологов в процессе изучения двух модулей дисциплины "Химия с основами биогеохимии": модуль 1 "Химия" и модуль 2 "Основы химического анализа и биогеохимии". Учтены изменения в образовательно-профессиональной программе подготовки студентов направления подготовки 6.040106 "Экология, охрана окружающей среды и сбалансированное природоиспользование", внесенные в 2009 г.

In the article the author states students-ecologists' subject competencies' content to be formed while learning two modules of "Chemistry with basic biogeochemistry" course: the Module 1 "Chemistry" and the Module 2 "The basic chemical analysis and biogeochemistry". The alterations made in 2009 in the professional educational program for students preparation of 6.040106 direction ("Ecology, environmental protection and balanced used of nature") were taken into account.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р3-312

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Заблоцька О. С. 
Методика формування предметних компетенцій з хімії в процесі викладання теми "Гомогенні системи" у майбутніх фахівців у галузі екології / О. С. Заблоцька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2009. - Вип. 49. - С. 21-25. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Викладено методику формування предметних компетенцій з хімії у студентів екологічних спеціальностей під час вивчення теми "Гомогенні системи" у процесі викладання дисципліни "Хімія з основами біогеохімії". Розроблено компетентнісний зміст лекції,самостійної роботи студентів і лабораторного заняття. Визначено методичні підходи до контролю й оцінювання рівнів сформованості предметних компетенцій з хімії у студентів.

Изложено методику формирования предметных компетенций по химии у студентов-экологов при изучении темы "Гомогенные системы" в процессе преподавания дисциплины "Химия с основами биогеохимии". Разработано компетентносное содержание лекции, самостоятельной работы и лабораторного занятия. Определены методические подходы к контролю и оцениванию уровней сформированости предметных компетенций по химии у студентов.

In the article the author suggests methods of students-ecologists' subject competencies development while learning "The Homogenous Systems" issues as a unit of "Chemistry with basic biogeochemistry" subject. The competencies-oriented content of a lecture, an independent and laboratory work is worked out. Some methodical approaches towards a level development control and evaluation of students' subject competencies in chemistry are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р3-3

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Заблоцький Ф. Д. 
Аналіз тропосферної затримки сигналу в екваторіальній зоні за матеріалами радіозондування / Ф. Д. Заблоцький, О. Ф. Заблоцька // Вісн. геодезії та картографії. - 2009. - № 6. - С. 9-11. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

По данным радиозондирования на шести станциях экваториальной зоны определены величины сухой и влажной составляющих зенитной тропосферной задержки сигналов численным интегрированием, а также по аналитическим моделям Саастамойнена и Холфилд. Проанализированы полученные результаты, даны рекомендации по дальнейшему усовершенствованию методики исследований.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д23 с141.25

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14681 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Заблоцька О. С. 
Методика формування предметних компетенцій з хімії в процесі викладання теми "Ноосфера й техногенез. Контроль стану навколишнього середовища як одне з головних завдань біогеохімії" у студентів-екологів / О. С. Заблоцька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 52. - С. 58-61. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Викладено методику формування предметних компетенцій з хімії у студентів екологічних спеціальностей під час вивчення теми "Ноосфера й техногенез. Контроль стану навколишнього середовища як одне з головних завдань бiогеохiмiї" у процесі викладання дисципліни "Хімія з основами біогеохімії". Розроблено компетентнісний зміст лекції, самостійної роботи студентів та лабораторного заняття. Визначено методичні підходи до контролю сформованості предметних компетенцій з хімії у студентів.

Изложена методика формирования предметных компетенций по химии у студентов-экологов при изучении темы "Ноосфера и техногенез. Контроль состояния окружающей среды как одно из главных заданий биогеохимии" в процессе преподавания дисциплины "Химия с основами биогеохимии". Разработано компетентносное содержание лекции, самостоятельной работы и лабораторного занятия. Определены методические подходы к контролю сформированости предметных компетенций по химии у студентов.

In the article the author suggests methods of students-ecologists' subject competencies development while learning "Environmental control as one of key tasks of biochemistry" issues as a unit of "Chemistry with basic biogeochemistry" subject. The competencies-oriented content of a lecture, an independent and a laboratory work is worked out. Some methodic approaches towards a level development control of students' subject competencies in chemistry are defined.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р3-312

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Заблоцький Я. В. 
Ставлення літніх осіб з повною відсутністю зубів до ортопедичного лікування незнімними протезами з опорою на імплантати та аналіз причин їх відмови від такого лікування / Я. В. Заблоцький, Н. М. Дидик, О. Я. Заблоцька // Новини стоматології. - 2010. - № 4. - С. 8-10. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Реабілітація беззубих пацієнтів незнімними зубними протезами з опорою на імплантати має численні переваги над ортопедичним лікуванням повними знімними протезами. Впровадження методу дентальної імплантації і незнімного протезування беззубих осіб можливе за умови надання соціальної допомоги для оплати лікування. Однак, навіть за можливості безкоштовного імплантологічного лікування в межах акції "Якість життя для батьків", з 98 запрошених літніх осіб операція імплантації була проведена тільки 56 пацієнтам. Аналіз причин відмови виявив, що близько 30 % осіб побоювались операції імплантації. Одержані результати засвідчують важливу роль просвітницької роботи з пацієнтами для покращання їх обізнаності про дентальну імплантацію.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР)286.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15068 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Заблоцький Ф. Д. 
Англійсько-український геодезичний словник = English-Ukrainian Dictionary of Geodesy / Ф. Д. Заблоцький, О. Ф. Заблоцька; Нац. ун-т "Львів. політехніка", Техн. ком. стандартизації наук.-техн. термінології Держспоживстандарту та МОН України. - Л., 2010. - 360 c. - (Термінол. сер. СловоСвіт; № 14). - укp.

Наведено понад 20 000 слів і словосполучень (англійською та українською мовами) з геодезії, фотограмметрії, картографії, вищої геодезії, геодезичної астрономії, гравіметрії, супутникової та космічної геодезії. Подано найуживаніші терміни та вирази з кадастру, навігації, метеорології, геології та інших суміжних з геодезією наук.

Приведено более 20 000 слов и словосочетаний (на английском и украинском языках) по геодезии, фотограмметрии, картографии, высшей геодезии, геодезической астрономии, гравиметрии, спутниковой и космической геодезии. Даны наиболее употребляемые термины и выражения из кадастра, навигации, метеорологии, геологии и других смежных с геодезией наук.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д1 я212 + Ш143.21-434:Д1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Заблоцька О. С. 
Результати педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів / О. С. Заблоцька // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 53. - С. 68-72. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено підходи до організації та основні етапи педагогічного експерименту з формування предметних компетенцій з хімії у майбутніх фахівців екологічних спеціальностей. Визначено критерії оцінювання рівнів сформованості предметних компетенцій з хімії. Описано адаптовані до завдань дослідження методики вивчення ціннісно-орієнтаційної, когнітивної та практичної складових предметних компетенцій. Наведено результати формувального етапу педагогічного експерименту.

Освещены подходы к организации и основные этапы педагогического эксперимента по формированию предметных компетенций по химии у будущих специалистов в экологической отрасли. Определены критерии оценивания уровней сформированости предметных компетенций по химии. Раскрыты адаптированные к задачам исследования методики изучения ценностно-ориентационной, когнитивной и практической составляющих предметных компетенций. Изложены результаты формировального этапа педагогического эксперимента.

In the article the author describes organization and the main stages of a teaching experiment on would-be ecologists' subject competences development in chemistry. The subject competences in chemistry evaluation criteria are defined. Methods of value,cognition and activity components of subjects competences specially adapted for the research tasks are disclosed. The teaching experiment's formation stage results are suggested.


Індекс рубрикатора НБУВ: Г. р3-3

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського