1. |
Звєкова В. К. Теоретичні засади і технологія підготовки студентів до організації здоров'язберігаючого дозвілля школярів / В. К. Звєкова // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 6. - С. 30-38. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.Розглянуто проблему підготовки студентів до організації здоров'язберігального дозвілля школярів. Охарактеризовано компоненти системи підготовки й етапи педагогічної технології. Розроблено індивідуально-творчі завдання організації здоров'язберігального дозвілля школярів. Рассмотрена проблема подготовки студентов к организации здоровьесохраняющего досуга школьников. Охарактеризованы компоненты системы подготовки и этапы педагогической технологии. Разработаны индивидуально-творческие задачи по организации здоровьесохраняющего досуга школьников. The problem of student's training to health preserving leisure organization is considered. The components of the training system are determined. The stages of the pedagogical technology are exposed. The individually-creative tasks are represented. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.8 + Ч421.354 + Ч489.511.203
Рубрики:
Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ
|
2. |
Звєкова В. К. Підготовка майбутніх учителів до організації здоров'язберігаючого дозвілля школярів : автореф. дис... канд. техн. наук: 05.14.01 / В. К. Звєкова; Південоукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д. Ушинського. - К., 2009. - 19 c. - укp.Розкрито суть поняття "здоров'язберігальне дозвілля школярів" та його структуру (духовно-ціннісна, когнітивна, фізична складові). Науково обгрунтовано феномен "готовність студентів до організації здоров'язберігального дозвілля школярів" і його компоненти (мотиваційний, змістовий, технологічний). Виявлено критерії та показники готовності до цієї діяльності (мотиваційний, інформаційно-знаннєвий, процесуально-операційний), рівні її сформованості (самостійно-креативний, продуктивний, репродуктивний, початково-формувальний). Висвітлено педагогічні умови підготовки майбутніх учителів до організації здоров'язберігального дозвілля школярів. Розроблено структурно-функціональну модель такої підготовки студентів й експериментально перевірено її ефективність. Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч421.354.5 + Ч421.385.8
Рубрики:
Шифр НБУВ: РА362663 Пошук видання у каталогах НБУВ
|