Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (16)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=КАЛАМАЖ$<.>+<.>A=РУСЛАН$<.>+<.>A=ВОЛОДИМИРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Русланов Д. В. 
Астрологические и нумерологические аспекты выбора профессии / Д. В. Русланов // Физ. воспитание студ. творч. спец. - Х., 2001. - № 5. - С. 49-53. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Зазначено, що астрологічний і нумерологічний символізм у цілому відповідає психологічному портрету типу художника і типу спортсмена.


Ключ. слова: астрология, художник, спортсмен, выбор профессии
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 + Э40

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69873 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Русланов Д.  
Теория фэн шуй: определение блуждающих звезд для квартир в современных многоэтажных многоквартирных домах / Д. Русланов // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 9. - С. 73-78. - Библиогр.: 1 назв. - рус.

Проаналізовано проблему визначення блукаючих зірок для квартир в сучасних багатоповерхових багатоквартирних будинках. Запропоновано просту методику вирішення вказаної проблеми.

Проанализирована проблема определения блуждающих звезд для квартир в современных многоэтажных многоквартирных домах. Предложена простая методика решения указанной проблемы.

in the article the problem of decision of traveling stars for apartments in modern multistoried apartment building is analyzed. a simple method for the decision of the indicate problem is offered.


Ключ. слова: фэн шуй, блуждающие звезды, методика, многоквартирный дом
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю815.7 + Э319(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Русланов Д. В. 
Физическое воспитание в вузах: философские, эзотерические и нормативные аспекты / Д. В. Русланов // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 329-331. - рус.

Указано,что эффективная система физического воспитания в обществе должна базироваться на постулате: человеческий организм наиболее гармонично функционирует тогда и только тогда, когда его здоровье идеально.

The effective system of physical education in a society should be based on a postulate: the human organism is most harmonic functions in only case when, when its health is ideal.


Ключ. слова: вуз, физическое воспитание, аспекты
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Русланов Д. В. 
Фэн-шуй: пересмотр методики определения блуждающих звезд для квартир в современных многоэтажных домах [Електронний ресурс] / Д. В. Русланов // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 6. - С. 49-53. - Библиогр.: 4 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Проаналізовано проблему визначення рухомих зірок для квартир у сучасних багатоповерхових багатоквартирних будинках. Запропоновано змінену просту методику для вирішення даної проблеми.

Проанализирована проблема определения движущихся звезд для квартир в современных многоэтажных многоквартирных домах. Предложена измененная простая методика для решения данной проблемы.

The problem of determination of locomotive stars for apartments in modern multistoried apartment buildings is repeatedly analyzed in the article. The changed simple method for the decision of the indicated problem is offered.


Ключ. слова: фэн-шуй, движущиеся звезды, новая методика, многоквартирный дом
Індекс рубрикатора НБУВ: Э319(5КИТ) + Ю814

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Каламаж М.  
Типологія лексико-тематичних категорій / М. Каламаж // Теорет. и приклад. пробл. рус. филологии: научн.- метод. сб.. - 2009. - Вип. 17, ч. 1. - С. 57-66. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито особливості зіставного дослідження лексико-семантичних парадигм у споріднених і неспоріднених мовах.

Раскрыты особенности сопоставительного исследования лексико-семантических парадигм в родственных и неродственных языках.

The peculiarities of the contrastive study of lexical-semantic paradigms in related and unrelated languages are analyzed in the article.


Ключ. слова: типологічне зіставлення мов, лексико-семантичні парадигми
Індекс рубрикатора НБУВ: Ш103.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70145 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Каламаж Р. В. 
Психологічні аспекти формування правової культури виборців : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.06 / Р. В. Каламаж; Нац. акад. внутр. справ України. - К., 2004. - 19 c. - укp.

Досліджено сутність правової культури у контексті структурно-функціонального та аксіологічного підходів та проаналізовано правосвідомість як її якісну характеристику. Розкрито зміст та поняття правової культури виборців. Встановлено зв'язок між правовою культурою особистості виборця та правовою культурою суспільства, національним менталітетом, політичною культурою, функціонуванням засобів масової інформації, діяльністю політичних сил, що створюють виборчі технології. Доведено, що розв'язання проблеми формування правової культури виборців значною мірою залежить від врахування психологічного фактора пострадянських перетворень. Запропоновано комплексну методику впливу на правову культуру виборців, що передбачає активне функціонування в освітньо-виховному процесі всіх трьох сфер особистості: когнітивної, емоційної, поведінкової. Визначено психолого-педагогічні умови, що забезпечують ефективність діяльності з формування правової культури учасників виборів. Встановлено чотири типи виборців за критеріями поваги до морально-правових норм та соціальної активності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Х002.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Каламаж Р. В. 
Психологія становлення професійної Я-концепції майбутніх юристів : монографія / Р. В. Каламаж; Нац. ун-т "Остроз. акад.". - Острог, 2009. - 404 c. - Бібліогр.: с. 368-400. - укp.

Проаналізовано теоретичні, методологічні та практичні аспекти професійної Я-концепції майбутніх юристів у контексті професіоналізації у ВНЗ. Розкрито психосемантику образу юридичної професії. Висвітлено зв'язок індивідуального стилю діяльності та когнітивно-стильової організації пізнавальної сфери особистості з Я-концепцією. Увагу приділено обгрунтуванню засад становлення досліджуваного феномена у ВНЗ.

Проанализированы теоретические, методологические и практические аспекты профессиональной Я-концепции будущих юристов в контексте профессионализации в ВУЗ. Раскрыта психосемантика образа юридической профессии. Освещена связь индивидуального стиля и когнитивно-стилевой организации познавательной сферы личности с Я-концепцией. Уделено внимание формированию основ становления исследуемого феномена в ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю947.29 + Х8 п(4УКР):Ю94

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721092 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Каламаж Р. В. 
Психологія формування професійної Я-концепції майбутніх юристів : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / Р. В. Каламаж; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка НАН України. - К., 2010. - 45 c. - укp.

Досліджено проблему формування професійної Я-концепції майбутніх юристів як основи їх професійного розвитку. Розкрито методологічні засади дослідження за допомогою аналізу, співвіднесення та синтезу різних планів (особливості, специфіки, вимоги юридичної діяльності до особистості та професійно-значимих якостей юристів. Проаналізовано сучасні підходи до дослідження професійної свідомості та професійної Я-концепції майбутніх фахівців. Запропоновано поняття професійної Я-концепції майбутніх юристів як складного багаторівневого особистісного утворення, що інтегрує цінності юридичної діяльності, юридичної спільноти й особистісні цінності суб'єкта навчально-професійної діяльності. Розроблено теоретичну модель професійної Я-концепції майбутніх юристів. Визначено змістові складники її когнітивного, емоційно-оцінного та поведінкового компонентів, проведено їх емпіричне дослідження на репрезентативній вибірці. Обгрунтовано критерії та показники рівнів розвитку професійної Я-концепції майбутніх юристів під час їх навчання у ВНЗ, виявлено особливості її поетапної динаміки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю947.29 + Х8п(4Укр): Ю94

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА375398 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Каламаж Р. 
Теоретичні аспекти визначення поняття "Я-концепції" / Р. Каламаж // Нова пед. думка. - 2011. - № 4. - С. 80-83. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Проаналізовано підходи різних авторів до трактування понять "Я-концепція", "самість", "самосвідомість". Виділено два підходи щодо визначення характеру співвідношення понять "Я-концепція" та "самосвідомість": зведення самосвідомості до системи уявлень людини про саму себе чи вживання цих понять як синонімів; погляд на Я-концепцію як на результат, підсумковий продукт процесів самосвідомості. На думку автора, концептом розмежування "Я-концепції" та "самосвідомість" є двовимірність Я: Я-усвідомлююче і Я-як об'єкт. Зроблено висновок щодо доцільності виокремлення трьох аспектів дослідження "Я-концепції": процесуального (вивчення психічних процесів, механізмів та закономірностей формування уявлень суб'єкта про себе), структурно-функціонального (дослідження Я-концепції як цілісної системи, структурна організація якої визначає її системні функції), змістово-результативного (встановлення результату відображення в самосвідомості уявлень суб'єкта про себе).

Проанализированы подходы разных авторов к трактовке понятий "Я-концепция", "самость", "самосознание". Выделены два подхода к определению характера соотношения понятий "Я-концепция" и "самосознание": встроенность самосознания в систему представлений человека о самом себе или употребление этих понятий как синонимов; взгляд на Я-концепцию как на результат, итоговый продукт процессов самосознания. По мнению автора, альфой и омегой разграничения "Я-концепция" и "самосознание" является двухмерность Я: Я-осознаваемого и Я-объектного. Сделан вывод о целесообразности выделения трех аспектов исследования "Я-концепции": процессуального (изучение психических процессов, механизмов и закономерностей формирования представлений субъекта о себе), структурно-функционального (исследование Я-концепции как целостной системы, структурная организация которой определяет ее системные функции), содержательно-результативного (установление результата отражения в самосознании представлений субъекта о себе).

The approaches of different author to the interpretation of the definitions "I-Concept", "Self", and "Self-Awareness" have been analyzed in the article. There has been drawn a conclusion about expediency of separating the three aspects of the "I-concept" research - procedural (studying mental processes, mechanisms and patterns of formation the subject's apprehension of themselves), structural and functional (researching the "I-Concept" as an integral system, the structural organization of which determines its systematic functions), and notional and consequential (determining the results of reflection of the subject's apprehension of themselves in their consciousness).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Каламаж Р. В. 
Психологічний супровід професійної підготовки майбутніх юристів у ВНЗ / Р. В. Каламаж // Пробл. заг. та пед. психології : зб. наук. пр. - 2011. - 13, ч. 6. - С. 118-126. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему професійної підготовки майбутніх юристів в аспекті формування їх професійної Я-концепції. Відзначено, що ще під час професіоналізації юристів у ВНЗ перед студентами повинно актуалізуватися завдання самовизначення стосовно готовності до реалізації в реальній професійній діяльності суб’єкт-суб’єктного та суб’єкт-об’єктного принципів і тих професійних компетенцій, які їм відповідають. Розкрито зміст психологічного супроводу підготовки майбутніх юристів як системи організаційно-психолого-педагогічних заходів, основними складовими якого є інформаційна, діагностична, розвивальна, консультативна та корекційна робота. Зауважено, що однією із найдієвіших форм реалізації психологічного супроводу професійної підготовки юристів є впровадження спеціальних тренінгових програм. Розглянуто основні засади побудови програм з розвитку професійної самосвідомості майбутніх юристів та розвитку професійно значимих якостей. Зроблено висновок, що в результаті участі студентів-юристів у спеціалізованих програмах знижується число студентів з низьким рівнем професійної Я-концепції та зростає число студентів з високим інтеграційним і творчим рівнем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940 + Х8р(4УКР)3:Ю

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пасічник І. Д. 
Психологія мислення : підручник / І. Д. Пасічник, Р. В. Каламаж, О. В. Матласевич, У. І. Нікітчук, А. Ю. Гільман; ред.: І. Д. Пасічник. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту "Остроз. акад.", 2015. - 559 c. - укp.

Висвітлено історію становлення психології мислення. Розкрито особливості експериментального та генетичного етапів дослідження психології мислення. Подано загальну характеристику мислення людини. Розглянуто форми і види мислення. Наведено етапи розв'язання мисленнєвої задачі. Розкрито особливості дослідження мислення в когнітивній психології. Описано передумови виникнення мислення у філо- та онтогенезі. Викладено емпіричні аспекти дослідження мислення. Приділено увагу розладам мисленнєвої діяльності людини. Розглянуто види порушень мислення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА799915 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Каламаж Р. В. 
Психологія професійної самосвідомості студентів : навч.-метод. посіб. / Р. В. Каламаж. - Острог : Вид-во Нац. ун-ту "Остроз. акад.", 2015. - 199 c. - укp.

Розкрито зміст понять професійної самосвідомості та професійної Я-концепції. Здійснено структурно-функціональний аналіз професійної самосвідомості, розглянуто питання діагностики рівня її сформованості. На прикладі майбутніх юристів розглянуто питання цілеспрямованого формування професійної самосвідомості на етапі навчання у ВНЗ. Увагу приділено когнітивному та метакогнітивному підходам до виділеного предмета дослідження. Висвітлено проблему академічної Я-концепції та її зв'язок з навчальними досягненнями студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА800269 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Каламаж В. О. 
Психологічні чинники ефективності групової проектної діяльності студентів ЗВО у процесі вивчення іноземної мови : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.01 / В. О. Каламаж; Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки. - Луцьк, 2019. - 23 c. - укp.

Увагу присвячено теоретичному й емпіричному обґрунтуванню психологічних чинників і умов ефективності групової проєктної діяльності (ГПД) студентів ЗВО у процесі вивчення іноземної мови. Проаналізовано поняття групової проєктної діяльності студентів у процесі вивчення іноземної мови. Виокремлено основні складові психологічної готовності студентів до ГПД. Обгрунтовано систему критеріїв та показників ефективності ГПД, систему психолого-педагогічних умов ефективності ГПД студентів під час вивчення іноземної мови. Розроблено концептуальну модель підвищення ефективності групової проєктної діяльності студентів ЗВО, де виокремлено такі її компоненти: концептуально-цільовий, функціональний, структурно-поетапний, діагностичний. Поглиблено наукові уявлення про проєктну групу студентів як активне суб'єкт-суб'єктне утворення з метою вирішення конкретної проєктної задачі, функціонування якого носить виражений метакогнітивний та рефлексивний характер у "зоні найближчого розвитку". У результаті емпіричного дослідження з'ясовано особливості психологічної готовності студентів немовних спеціальностей ЗВО до реалізації групової проєктної діяльності під час вивчення іноземної мови у розрізі мотиваційної, когнітивно-операційної, комунікативної, саморегулятивної складових. Розкрито та проаналізовано результати емпіричної верифікації концептуальної моделі підвищення ефективності групової проєктної діяльності шляхом упровадження відповідної програми для студентів нефілологічних спеціальностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю954.05-723 + Ю940.322.17 + Ш12-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА442085 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського