Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>A=КОПІЦА$<.>+<.>A=ЄВГЕНІЯ$<.>+<.>A=ПЕТРІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Копіца О. В. 
Виявлення та особливості розслідування злочинів, пов`язаних із незаконним відшкодуванням податку на додану вартість : моногр. / О. В. Копіца; Одес. юрид. ін-т Харк. нац. ун-ту внутр. справ. - О., 2007. - 161 c. - Бібліогр.: с. 141-155. - укp.

Розглянуто основні положення методики виявлення та розслідування злочинів, пов'язаних з незаконим відшкодуванням податку на додану вартість. На підставі концептуальних положень криміналістики, аналізу оперативно-розшукової та слідчо-судової практики надано криміналістичну характеристику даної категорії злочинів. Проаналізовано особливості тактики проведення окремих слідчих дій. Наведено практичні рекомендації щодо виявлення та розслідування злочинів, пов'язаних з незаконим відшкодуванням податку на додану вартість.

Рассмотрены основные положения методики выявления и расследования преступлений, связанных с незаконным возмещением налога на добавочную стоимость. На основе концептуальных положений криминалистики, анализа оперативно-розыскной и следственно-судебной практики дана криминалистическая характеристика данной категории преступлений. Проанализированы особенности тактики проведения отдельных следственных действий. Приведены практические рекомендации по выявлению и расследованию преступлений, связанных с незаконным возмещением налога на добавочную стоимость.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х894.9(4УКР)311.7 + Х881.9(4УКР)117 + Х829(4УКР)221.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Копіца О. І. 
Формування вмінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів : навч.-метод. посіб. / О. І. Копіца; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг : Вид. дім, 2006. - 155 c. - укp.

Розкрито теоретичні засади діалогічної взаємодії майбутніх учителів, висвітлено її філософський та історичний аспекти. Показано роль уміння встановлювати діалогічну взаємодію у системі професійної підготовки майбутнього вчителя. Розглянуто сучасні діалогічні технології імітаційно-ігрового та кооперованого навчання у вищій школі. Розроблено методики формування вмінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів та оцінки рівня їх розвитку.

Раскрыты теоретические основы диалогического взаимодействия будущих учителей, освещены ее философский и исторический аспекты. Показана роль умения устанавливать диалогическое взаимодействие в системе профессиональной подготовки будущего педагога. Рассмотрены современные диалогические технологии имитационно-игрового и кооперированного обучения в высшей школе. Разработаны методики формирования умений диалогического взаимодействия будущих учителей и оценки уровня их развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 я7 + Ч314 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Копіца Є. П. 
Збагачення словникового запасу учнів гімназії науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі : Автореф. дис... канд. пед. наук / Є. П. Копіца; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2006. - 20 c. - укp.

Вивчено рівні розвитку словникового запасу учнів гімназії (медичних класів) на базі наукової навчально-термінологічної лексики на міжпредметній основі (української мови, української літератури, біології, основ латинської мови з медичною термінологією). Досліджено особливості засвоєння учнями гімназії наукової лінгвістичної, літературознавчої, біологічної, медичної навчально-термінологічної лексики на міжпредметній базі. Визначено критерії та показники, охарактеризовано ступені та рівні засвоєння учнями гімназії даної лексики. Розроблено лінгводидактичну модель збагачення словникового запасу учнів науковою навчально-термінологічною лексикою на міжпредметній основі, що має чотири етапи, а саме: пропедевтичний, когнітивно-збагачувальний, репродуктивно-творчий і оцінно-регулятивний.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.4-912.33

Шифр НБУВ: РА343525 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Копіца О. І. 
Формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів трудового навчання у процесі професійної підготовки : автореф. дис... канд. пед. наук / О. І. Копіца; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2008. - 20 c. - укp.

Розглянуто діалогічну взаємодію майбутніх учителів трудового навчання як форму спілкування, спосіб цілісної взаємодії та взаємовпливу за принципами співробітництва та співтворчості, який грунтується на вдосконаленні існуючого заємозв'язку між суб'єктами діалогічної взаємодії. Розглянуто педагогічний аспект такої взаємодії як спосіб організації взаємостосунків суб'єктів спілкування у навчально-виховному процесі, спрямованому на формування комунікативної культури особистості, під час вирішення певних педагогічних завдань. Визначено суть і зміст формування умінь діалогічної взаємодії у процесі професійної підготовки майбутніх учителів трудового навчання, зокрема у проектно-технологічній діяльності. Виявлено, що уміння діалогічної взаємодії зумовлені спроможністю майбутніх учителів організовувати діалогічне спілкування на міжособистісному рівні та у процесі професійної підготовки, що передбачає сформованість діалогічної компетентності. Виявлено й обгрунтовано організаційно-педагогічні умови. Уточнено критерії визначення рівнів сформованості умінь діалогічної взаємодії. Розроблено методику впровадження системи умінь в процес професійної підготовки даних студентів, а також структурно-функціональну модель системи роботи стосовно формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів трудового навчання й організаційну модель управління нею.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356437 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Копіца Є. П. 
"Слово про слово" / Є. П. Копіца // Наука і освіта. - 2008. - № 6. - С. 88-90. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Висвітлено погляди В. О. Сухомлинського стосовно впливу слова на формування духовного обличчя людини. Здійснено аналіз концепцій сучасних мовознавців й охарактеризовано сутність, структуру, функції та значення поняття "слово". Запропоновано класифікацію визначення структурних типів лексичного значення та поділ на основні розряди.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 д + Ш103.10

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Копіца Є. П. 
Аналіз термінологічних домінантів: шлях оптимізації навчального процесу з латинської мови / Є. П. Копіца // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 105-107. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Подано способи та продуктивні моделі термінологічного словотворення в процесі збагачення словникового запасу студентів. Медичні терміни охарактеризовано, які належать до одного з найдавніших шарів термінологічного словника української мови в яких відбулися майже всі основні мовні засоби словотворення. Наведено приклади внутрішньої форми медичних термінів. Розглянуто ефективні методи вивчення і швидкого засвоєння медичної термінології.

Представлены способы и производительные модели терминологического словообразования в процессе обогащения словарного запаса студентов. Медицинские термины охарактеризованы, которые принадлежат к одному из древнейших слоев терминологического словаря украинского языка в них прошли почти все основные языковые средства словообразования. Приведены примеры внутренней формы медицинских терминов. Рассмотрены эффективные методы изучения и быстрого усвоения медицинской терминологии.

ItТs showed how the productive model of terminological word-formation in the vocabulary of students. Medical terms are described as belonging to one of the oldest sections of the terminological dictionary of the Ukrainian language and so on throughoutthe long history of its development they were almost all major language features of word-formation, are examples of internal forms of medical terms. ItТs grounded the effective methods of studying and rapid assimilation of medical terminology. It is emphasized that the analysis of the components of medical terminology promotes the assimilation of a greater number of terms, as the analysis develops the student's linguistic intuition, without which the study of language is almost impossible, and gives thestudent the key to the receptive mastery of a large number of terms based on the visual-auditory and logical associations.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш146.1-913.334:Р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Копіца О. І. 
Формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів та інтерактивні технології навчання / О. І. Копіца // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 24. - С. 167-170. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування умінь діалогічної взаємодії майбутніх учителів як складову їх професійної компетентності. Підкреслено необхідність упровадження інтерактивних технологій у практику роботи вищої школи з застосуванням інтерактивних методів навчання.

Рассмотрена проблема формирования умений диалогического взаимодействия будущих учителей как составная их профессиональной компетентности. Подчёркнута необходимость внедрения интерактивных технологий в практику работы высшей школы с применением интерактивных методов обучения.

The author of the article considers the formation of dialogical interaction skills of future teachers as a component of their professional competence. Emphasized is the necessity of introduction of interactive techniques in work practice of a higher school applying interactive methods of training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Копіца О. 
Формування толерантності як ціннісної якості майбутнього педагога / О. Копіца // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2006. - Вип. 21, ч. 2. - С. 63-68. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток ціннісних орієнтацій у вищій школі та необхідність формування такої ціннісної риси особистості як толерантність. Розкрито зміст поняття "толерантність", виявлено певні шляхи формування у студентів умінь діалогічно взаємодіяти з представниками соціального оточення.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського