Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (12)Книжкові видання та компакт-диски (283)Журнали та продовжувані видання (10)
Пошуковий запит: (<.>A=МАРИНІЧ$<.>+<.>A=ІЛЛЯ$<.>+<.>A=ОЛЕКСАНДРОВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 212
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мариніч І.  
Соціальна реальність у соціологічній традиції та сучасних теоріях: здобутки й проблеми / І. Мариніч // Соціол.: теорія, методи, маркетинг. - 2001. - № 1. - С. 74-89. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16127 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Врублевський В. К. 
Україна: інтелект нації на межі століть / В. К. Врублевський, В. М. Ворона, Ю. М. Канигін, В. П. Ксьонзенко, І. Ф. Курас, І. В. Мариніч, Є. К. Марчук, В. В. Медведчук, О. О. Негода; Ін-т соціології НАН України. - К. : Інформ.-вид. центр "Інтелект", 2000. - 508 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми інформаційної природи інтелекту, його структуру та механізм використання. Розглянуто інтелектуальний капітал як головну продуктивну силу, суть менталітету й етногенетики, генезу та динаміку національної ідеї у контексті формування сукупного інтелекту, сучасну парадигму прогресу України. Проаналізовано проблеми наукового забезпечення інтелектуалізації та інформатизації, моделювання національного менталітету.


Індекс рубрикатора НБУВ: А6 + С5*425 + Ю958(4УКР) + С5*422.5 + Ю217 691

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА602408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Волков О. І. 
Економіка й організація інноваційної діяльності : Підруч. для студ. вищ. навч. закл. / О. І. Волков, М. П. Денисенко, А. П. Гречан, Є. А. Бельтюков, С. М. Ілляшенко; Київ. нац. ун-т технологій та дизайну. - 2-е вид., переробл. - К., 2005. - 423 c. - укp.

Розглянуто структуру, стан, основні тенденції та особливості форм і методів активізації інноваційної діяльності, механізм і специфіку реалізації інновацій. Проаналізовано особливості процесу створення та стимулювання попиту на інновації, розкрито сутність інноваційної політики фірми в плановій і змішаній системах господарювання, а також методологічні аспекти оцінки ефективності інновацій. Наведено загальну характеристику сектору вищої освіти України.

Рассмотрены структура, состояние, основные тенденции и особенности форм и методов активации инновационной деятельности, механизм и специфика реализации инноваций. Проанализированы особенности процесса создания и стимулирования спроса на инновации, раскрыты сущность инновационной политики фирмы в плановой и смешанной системах хозяйствования, а также методологические аспекты оценки эффективности инноваций. Приведена общая характеристика сектора высшего образования Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС41177 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гриценок Л. І. 
Психолого-педагогічна реабілітація "дітей вулиці" : Навч.-метод. посіб. / Л. І. Гриценок, Т. Д. Ілляшенко, А. Г. Обухівська, В. Г. Панок, О. П. Петрущак, Т. О. Міненко, А. С. Терніченко, І. І. Ткачук, І. І. Цушко, Л. О. Цушко; Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи АПН України. - К. : Ніка-Центр, 2004. - 291 c. - укp.

Висвітлено причини та масштаби проблеми "дітей вулиці", проаналізовано особливості їх вікового розвитку, особистісні зміни у дітей під впливом вуличного середовища. Наведено психологічну характеристику схильних до адиктивної поведінки дітей та підлітків. Розкрито вплив психотропних речовин на здоров'я та формування особистості дітей. Викладено соціально-психологічний підхід в роботі з "дітьми вулиці", розглянуто питання їх психолого-педагогічної та навчально-пізнавальної реабілітації.

Освещены причины и масштабы проблемы "детей улицы", проанализированы особенности их возрастного развития, личностные изменения у детей под влиянием среды улицы. Приведена психологическая характеристика склонных к адиктивному поведению детей и подростков. Изучено влияние психотропных веществ на здоровье и формирование личности детей. Изложен социально-психологический подход в работе с "детьми улицы", рассмотрены вопросы их психолого-педагогической и учебно-познавательной реабилитации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.62-81 + Ч312 + Ч421.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666463 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ілляшенко С. М. 
Формування ринку екологічних інновацій: економічні основи управління / С. М. Ілляшенко, О. В. Прокопенко. - Суми : Унів. кн., 2002. - 250 c. - (Екол. п-во, менедж. і маркетинг). - Бібліогр.: 240 назв. - укp.

Розглянуто методологічні і теоретико-методичні засади організаційно-економічного механізму управління процесами інноваційного розвитку господарюючих суб'єктів у перехідній економіці на підставі розробки та просування на ринку екологічних інновацій. Описано принципи формування організаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком. Розкрито структуру організаційно-економічного механізму управління інноваційним розвитком суб'єктів господарювання.

Рассмотрены методологические и теоретико-методические основы организационно-экономического механизма управления процессами инновационного развития хозяйствующих субъектов в переходной экономике на основе разработки и продвижения на рынке экологических инноваций. Описаны принципы формирования организационно-экономического механизма управления инновационным развитием. Раскрыта структура организационно-экономического механизма управления инновационным развитием субъектов хозяйствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)28

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624175 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ілляшенко С. М. 
Менеджмент екологічних інновацій : Навч. посіб. для студ. екон. спец. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко, О. В. Прокопенко; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2003. - 266 c. - Бібліогр.: 82 назв. - укp.

Розглянуто методологічні і теоретико-методичні засади організаційно-економічного механізму управління процесами інноваційного розвитку господарюючих суб'єктів за перехідної економіки на основі розроблення та просування на ринку екологічних інновацій. Запропоновано шляхи формування ринку екологічних товарів, які можуть бути використані у практичній діяльності підприємств різних галузей, форм власності і господарювання, а також органами державного, регіонального та місцевого управління для реалізації цілеспрямованої політики регулювання та стимулювання пріоритетних напрямків екологізації вітчизняної економіки на ринкових засадах у руслі концепції екологічно збалансованого сталого розвитку.

Рассмотрены методологические и теоретико-методические основы организационно-экономического механизма управления процессами инновационного развития хозяйствующих субъектов в переходной экономике на основании разработки и продвижения на рынке экологических инноваций. Предложены пути формирования рынка экологических товаров, которые могут быть использованы в практической деятельности предприятий разных областей, форм собственности и хозяйствования, а также органами государственного, регионального и местного управления для реализации целенаправленной политики регулирования и стимулирования приоритетных направлений экологизации отечественной экономики на рыночных основах в русле концепции экологически сбалансированного установившегося развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 я73(4УКР) + У010.281 я73 + У9(4УКР)280-55 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА636849 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Гриценок Л. І. 
Методичні питання психологічної реабілітації підлітків з ДЦП : Наук.-метод. посіб. / Л. І. Гриценок, Т. Д. Ілляшенко, Г. В. Ком'ягіна, І. Ф. Осетрова, Романенко , Н. С. Скрипка; АПН України. Укр. наук.-метод. центр практ. психології і соц. роботи, Київ. міська громад. орг. допомоги та сприяння дітям-інвалідам з дитинства "Церебрал". - К. : Ніка-Центр, 2002. - 39 c. - укp.

Висвітлено особливості інвалідизації хворих на дитячий церебральний параліч, зокрема, порушення формування особистості підлітків-інвалідів та фактори, що їх зумовлюють. Описано діагностичний інструментарій для вивчення особливостей пізнавальної діяльності та деяких особистісних рис дітей зазначеної категорії, суттєвих для їх ефективного входження в соціум. Визначено напрямки роботи психолога з питань психологічної реабілітації підлітків з ДЦП та їх батьків.

Освещены особенности инвалидизации больных на детский церебральный паралич, в частности нарушение формирования личности подростков-инвалидов и факторы, обуславливающие их. Описан диагностический инструментарий для изучения особенностей познавательной деятельности и некоторых личностных черт детей указанной категории, важных для их эффективного вхождения в социум. Определены направления работы психолога по вопросам психологической реабилитации подрстков с ДЦП и их родителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч432.6р + Ю948.28 + Р733.627.709.3-57

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р97566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ілляшенко С. М. 
Управління інноваційним розвитком : Проблеми, концепції, методи: Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2003. - 278 c. - укp.

Наведено методологічні засади формування організаційно-економічного механізму управління процесами інноваційного розвитку. Запропоновано класифікацію та проведено порівняльний аналіз варіантів розвитку ринкових можливостей. Проаналізовано особливості управління розробкою інновацій, а також вибором (формуванням) ринків для реалізації проектів інноваційного розвитку. Наведено методи діагностики достатності потенціалу підприємства, а також критерії вибору оптимальних проектів інноваційного розвитку підприємства в нестабільному ринковому середовищі.

Приведены методологические основы формирования организационно-экономического механизма управления процессами инновационного развития. Предложена классификация и проведен сравнительный анализ вариантов развития рыночных возможностей. Проанализированы особенности управления разработкой инноваций, а также выбором (формированием) целевых рынков для реализации проектов инновационного развития. Приведены методы диагностики достаточности потенциала предприятия, а также критерии выбора оптимальных проектов инновационного развития в нестабильной рыночной среде.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-55-21я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА643256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Віничук С. М. 
Дисциркуляторна енцефалопатія: клініка, діагностика та лікування / С. М. Віничук, Т. І. Ілляш // Лікування та діагностика. - 2003. - № 3. - С. 15-20. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено сучасні дані стосовно механізму розвитку дисциркуляторної атеросклеротичної, гіпертонічної, венозної енцефалопатії, детально проаналізовано клінічні прояви на різних стадіях захворювання, наведено основні клінічні, а також МР-томографічні діагностичні критерії, методи лікування.


Ключ. слова: МОЗГА ГОЛОВНОГО БОЛЕЗНИ
Індекс рубрикатора НБУВ: Р620.426.9-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14997 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Ганюков О. А. 
Кишенькова енциклопедія молодого киянина. Вип. 2 / О. А. Ганюков, В. А. Головенько, М. М. Ілляш, Г. Є. Купцова, А. М. Ноур, О. Л. Стороженко, Ю. М. Шевцова; Упр. у справах сім'ї та молоді Київ. міськдержадмін., Укр. ін-т соц. дослідж. - К., 2003. - 206 c. - укp.

Висвітлено основні напрями державної сімейної політики у м.Києві. Наведено перелік державних і громадських організацій, що займаються вирішенням проблем сім'ї у місті, календар молодіжних заходів, адреси центрів і організацій, які надають гранти та стипендії.

Освещены основные направления государственной семейной политики в г.Киеве. Приведены перечень государственных и общественных организаций, решающих проблемы семьи в городе, календарь молодежных мероприятий, адреса центров и организаций, предоставляющих гранты и стипендии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Я20(4УКР-2К)

Рубрики:

Шифр НБУВ: А123113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Амоша О. І. 
Перспективи розвитку вугільної галузі в системі паливно-енергетичного комплексу / О. І. Амоша, М. О. Ілляшов, М. М. Щербіна, В. І. Коновалюк, Л. М. Рассуждай; НАН України. Ін-т економіки пром-сті. - Донецьк, 2002. - 43 c. - укp.

Визначено напрями розвитку системи управління у вугільній промисловості України та науково-технічного забезпечення розвитку галузі.

Определены направления развития системы управления в угольной промышленности Украины и научно-технического обеспечения развития отрасли.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-554 + У9(4УКР)305.651

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р102422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Боришевський М. Й. 
Діти державної опіки: проблеми, розвиток, підтримка : Навч. посіб. / М. Й. Боришевський, Г. М. Бевз, І. П. Жерносек, А. Г. Обухівська, Т. Д. Ілляшенко; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Асоц. безперерв. освіти дорослих, Центр з усиновлення дітей при МОН України. - К. : Міленіум, 2005. - 283 c. - укp.

Викладено питання розвитку дітей, які зазнали депривації внаслідок втрати батьківського піклування. Розглянуто мету, завдання, роль і форми державної опіки над дітьми (ДОНД) у межах загальної системи захисту дитинства (ЗД). Висвітлено особливості формування ставлення громадськості та фахівців до ДОНД як одного з напрямів системи ЗД, розбудова якої була ініційована ратифікацією Україною Конвенції ООН про права дітей.

Изложены вопросы развития детей, которые испытали депривацию вследствие потери родительского попечения. Рассмотрены цель, задачи и формы государственной опеки над детьми (ГОНД) в рамках общей системы защиты детства (ЗД). Освещены особенности формирования отношения общественности и специалистов к ГОНД как одного из направлений системы ЗД, развитие которой была инициирована ратификацией Украиной Конвенции ООН о правах детей.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*644.123 + С40(4УКР) + Ч421.342я7 + Ч491.05я7 + Х839(4УКР)011.211я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА675577 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Маркетинг для магістрів : навч. посіб. / ред.: С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2008. - 928 c. - укp.

Визначено сутність і сферу застосування статегічного маркетингу. Наведено методику аналізу маркетингового середовища та визначення конкурентних переваг. Описано процес утворення маркетингових організаційних структур на підприємстві. Висвітлено питання тактичного та оперативного планування маркетингу. Охарактеризовано сучасну систему контролю й аналізу маркетингової діяльності. Встановлено основне призначення рекламного менеджменту, визначено класифікаційні ознаки, види та методи оцінки ефективності реклами. Розкрито особливості організації рекламного процесу. Проаналізовано міжнародні стратегії та організаційні структури мультинаціональних компаній. Розглянуто товарний рух і механізми використання каналів розподілу, комерційну діяльність посередницьких підприємств, розкрито роль маркетингу в інноваційному процесі. Визначено фактори зовнішнього та внутрішнього впливу на поведінку споживачів, наведено методи її кількісного та якісного дослідження. Обгрунтовано можливості застосування некомерційного маркетингу на муніципальному та регіональному рівнях. Розроблено класифікацію показників якості продукції, встановлено призначення та основні принципи державної системи стандартизації. Проаналізовано діяльність національних органів сертифікації, описано процес контролю якості у період життєвого циклу товару. Охарактеризовано структуру міжнародної системи стандартизації та сертифікації.

Раскрыты сущность и сфера применения статегического маркетинга. Приведена методика анализа маркетинговой среды и определения конкурентных преимуществ. Описан процесс создания маркетинговых организационных структур на предприятиии. Освещены вопросы тактического и оперативного планирования маркетинга. Охарактеризована современная система контроля и анализа маркетинговой деятельности. Установлены основные задачи рекламного менеджмента, а также классификационные признаки, виды и методы оценки эффективности рекламы. Раскрыты особенности организации рекламного процесса. Проанализированы международные стратегии и организационные структуры мультинациональных компаний. Рассмотрены товарное движение и механизмы использования каналов распределения, коммерческая деятельность посреднических предприятий, раскрыта роль маркетинга в инновационном процессе. Определены факторы внешнего и внутреннего влияния на поведение потребителей, приведены методы ее количественного и качественного исследования. Обоснованы возможности применения некоммерческого маркетинга на муниципальном и региональном уровнях. Разработана классификация показателей качества продукции, установлены назначение и основные принципы государственной системы стандартизации. Проанализирована деятельность национальных органов сертификации, описан процесс контроля качества в период жизненного цикла товара. Охарактеризована структура международной системы стандартизации и сертификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.357 я73 + У529.0-211.1 я73 + У9(4УКР)290-211.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА692020 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Маркетинг і менеджмент інноваційного розвитку : Моногр. / ред.: С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2006. - 728 c. - укp.

Висвітлено методологічні та теоретико-методологічні проблеми управління інноваційним розвитком на макро- та мікрорівнях на підставі маркетингу інновацій і інноваційного менеджменту. Викладено підходи до постановки та розв'язання проблем розвитку теоретичного та практичного маркетингу, товарної інноваційної політики підприємств, управління потенціалом інноваційного розвитку, формування та стимулювання попиту на інновації. Проаналізовано особливості управління ризиками інновацій, формування теоретико-методологічних засад інноваційного економічно збалансованого розвитку.

Освещены методологические и теоретико-методологические проблемы управления инновационным развитием на макро- и микроуровнях на основе маркетинга инноваций и инновационного менеджмента. Изложены подходы к постановке и решению проблем развития теоретического и практического маркетинга, товарной инновационной политике предприятий, управлению потенциалом инновационного развития, формированию и стимулированию спроса на инновации. Проанализированы особенности управления рисками инноваций, формирования теоретико-методологических основ инновационного экономически сбалансированного развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 + У9(4УКР)290-55-211.1 + У9(4УКР)0-55-212.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683684 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Маркетинг інновацій і інновації в маркетингу : монографія / ред.: С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2008. - 615 c. - укp.

Проаналізовано теоретичні та методичні засади формування складових комплексу маркетингу товарних інновацій. Розкрито підходи до економіко-математичного моделювання процесів розробки та просування інновацій на ринок. Розглянуто формалізовані методи генерації та вибору ідей нових товарів, проблеми забезпечення сталого розвитку на машинобудівних підприємствах, методи та механізми інвестування в продуктові інновації. Наведено результати дослідження розвитку синергетичних зв'язків і формування екологічних кластерів в Україні.

Проанализированы теоретические и методические основы формирования составляющих комплекса маркетинга товарных инноваций. Раскрыты подходы к экономико-математическому моделированию процессов разработки и продвижения инноваций на рынок. Рассмотрены формализованные методы генерации и выбора идей новых товаров, проблемы обеспечения устойчивого развития на машиностроительных предприятиях, методы и механизмы инвестирования в продуктовые инновации. Приведены результаты исследования развития синергетических связей и формирования экологических кластеров в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)290-55-211.1 + У9(4УКР)211.1-55

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА700223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Маркетинг: бакалаврський курс : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / ред.: С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2004. - 975 c. - укp.

Визначено сутність маркетингу та розглянуто його сучасну концепцію. Проаналізовано особливості організації та контролю маркетингової діяльності на підприємстві. Охарактеризовано інфраструктуру товарного ринку, наведено відомості про споживчі властивості основних груп продукції промислово-технічного призначення. Запропоновано методи проведення маркетингових досліджень. Визначено сутність конкурентоспроможності товару та її показники, показано особливості формування маркетингової товарної політики та ціноутворення. Розглянуто методологічні засади комунікацій, охарактеризовано їх складові та інструменти реалізації. Висвітлено сучасні концепції розвитку промислового маркетингу та підходи щодо розробки маркетингових стратегій. Проаналізовано основні положення теорії та практики управління матеріальними потоками на підприємстві, представлено методи їх оптимізації. Розкрито сутність міжнародного маркетингу, розглянуто форми його реалізації. Наведено методи дослідження економічного, соціально-культурного, політико-правового середовища міжнародної маркетингової діяльності. Висвітлено теоретико-методологічні засади екологічного маркетингу. Наведено оцінку відповідності екологічних товарів потребам ринку. Розроблено класифікацію маркетингових ризиків, визначено принципи розвитку соціального маркетингу, показано можливості його використання в некомерційній сфері. Розкрито сучасні підходи щодо застосування інструментарію маркетингу в антикризовому управлінні.

Определена сущность маркетинга и рассмотрена его современная концепция. Проанализированы особенности организации и контроля маркетинговой деятельности на предприятии. Охарактеризована инфраструктура товарного рынка, представлены сведения о потребительских свойствах основных групп продукции промышленно-технического назначения. Предложены методы проведения маркетинговых исследований. Раскрыта сущность конкурентоспособности товара и ее показатели, рассмотрены особенности формирования маркетинговой товарной политики и ценообразования. Освещены методологические основы коммуникаций, охарактеризованы их составляющие и инструменты реализации. Проанализированы современные концепции развития промышленного маркетинга и подходы к разработке маркетинговых стратегий. Рассмотрены основные положения теории и практики управления материальными потоками на предприятии, представлены методы их оптимизации. Раскрыта сущность международного маркетинга и формы его реализации. Приведены методы исследования экономических, социально-культурных и политико-правовых факторов международной маркетинговой деятельности. Освещены теоретико-методологические основы экологического маркетинга. Приведена оценка соответствия экологических товаров потребностям рынка. Разработана классификация маркетинговых рисков, определены принципы развития социального маркетинга, показаны возможности его применения в некомерческой сфере. Раскрыты современные подходы к применению маркетингового инструментария в антикризисном управлении.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ілляшенко С. М. 
Маркетингова товарна політика : Підруч. / С. М. Ілляшенко. - Суми : Унів. кн., 2005. - 232 c. - Бібліогр.: с. 218-220. - укp.

Наведено загальну характеристику товарів (виробів і послуг) в маркетинговій діяльності, запропоновано їх класифікацію. Розглянуто методи визначення базового рівня ціни товару, встановлено показники якості продукції. Викладено методичні підходи щодо оцінки конкурентоспроможності товару. Охарактеризовано інфраструктуру товарного ринку, описано ринкові механізми, визначено споживацькі пріоритети. Висвітлено теоретико-методичні засади формування ринкового попиту на основі урахування інтересів суб'єктів ринку. Представлено способи позиціювання товару на ринку, розкрито сутність товарної політики, обгрунтовано доцільність використання диверсифікації як засобу підвищення її ефективності. Описано життєвий цикл товару, розглянуто питання планування нової продукції та розробки фірмового стилю. Наведено характеристику різних видів товарної марки та засобів їх ідентифікації, розкрито сутність марочних стратегій. З'ясовано призначення штрих-кодового позначення та сертифікації товару.

Приведена общая характеристика товаров (изделий и услуг) в маркетинговой деятельности, предложена их классификация. Рассмотрены методы определения базового уровня цены товара, установлены показатели качества продукции. Изложены методические подходы к оценке конкурентоспособности товара. Охарактеризована инфраструктура товарного рынка, описаны рыночные механизмы, определены потребительские приоритеты. Освещены теоретико-методические основы формирования рыночного спроса на основе учета интересов субъектов рынка. Представлены способы позиционирования товара на рынке, раскрыта сущность товарной политики, обоснована целесообразность использования диверсификации как средства повышения ее эффективности. Описан жизненный цикл товара, рассмотрены вопросы планирования новой продукции и разработки фирменного стиля. Приведена характеристика различных видов товарной марки и способов ее идентификации, раскрыта сущность марочных стратегий. Определено назначение штрих-кодового обозначения и сертификации товара.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73-1 + У9(4УКР)290-211.1 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671415 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ілляшенко С. М. 
Маркетингові дослідження : Навч. посіб. / С. М. Ілляшенко, М. Ю. Баскакова; Сум. держ. ун-т. - К. : Центр навч. л-ри, 2006. - 192 c. - Бібліогр.: с. 176-177. - укp.

Викладено систему методів та алгоритмів аналізу внутрішнього та зовнішнього (макро- та мікро-) маркетингового середовища підприємств. Висвітлено підходи щодо прогнозування зміни основних показників кон'юнктури ринку, дослідження споживачів, конкурентів та інших економічних контрагентів. Наведено правила інтерпретації результатів ринкових досліджень та їх документування.

Изложена система методов и алгоритмов анализа внутренней и внешней (макро- и микро-) маркетинговой среды предприятий. Освещены подходы к прогнозированию изменений основных показателей конъюнктуры рынка, исследований потребителей, конкурентов и других экономических контрагентов. Приведены правила интерпретации результатов рыночных исследований и их документирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322 я73 + У9(4УКР)290-211.1я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА676444 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ілляшенко С. М. 
Проблеми управління інноваційним розвитком підприємств у транзитивній економіці : Моногр. / С. М. Ілляшенко, О. В. Прокопенко, Л. Г. Мельник, В. В. Божкова, О. С. Тєлєтов. - Суми : Унів. кн., 2005. - 582 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні проблеми управління інноваційним розвитком підприємств за нестабільних умов транзитивної економіки, викладено наукові підходи до їх вирішення у контексті концепцій менеджменту та маркетингу інновацій. Охарактеризовано потенціал інноваційного розвитку та визначено його складові. Розглянуто особливості інвестиційного забезпечення інноваційної діяльності підприємств регіону, управління їх нематеріальними активами. Здійснено моделювання функціональної діяльності економічних систем, що самоорганізуються.

Освещены теоретико-методологические и методические проблемы управления инновационным развитием предприятий в нестабильных условиях транзитивной экономики, изложены научные подходы к их решению в контексте концепций менеджмента и маркетинга инноваций. Охарактеризован потенциал инновационного развития и определены его слагаемые. Рассмотрены особенности инвестиционного обеспечения инновационной деятельности предприятий региона, управления их нематериальными активами. Осуществлено моделирование функциональной деятельности самоорганизующихся экономических систем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)301-55-21

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА673380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ілляшенко І. О. 
Стратегія забезпечення природно-техногенної (екологічної) безпеки у великих містах України / І. О. Ілляшенко; НАН України. Рада по вивч. продукт. сил України. - К. : Еконт, 2005. - 82 c. - Бібліогр.: с. 80-81. - укp.

Висвітлено наукові засади природно-техногенної безпеки (ПТБ) міст, розглянуто стратегічні цілі, концептуальні підходи, ресурси, механізми реалізації та шляхи керування щодо забезпечення екологічної безпеки (ЕБ). Значну увагу приділено стратегічному плануванню ПТБ. Визначено взаємозв'язок стихійних природних явищ і причин їх виникнення від антропологічного впливу на природне середовище та надзвичайні ситуації техногенного походження. Наведено вимоги до розвитку та розміщення потенційно небезпечних об'єктів у великих містах. Проаналізовано досвід стратегії забезпечення ЕБ на прикладі Севастополя.

Освещены научные основы природно-техногенной безопасности (ПТБ) городов, рассмотрены стратегические цели, концептуальные подходы, ресурсы, механизмы реализации и пути управления с целью обеспечения экологической безопасности (ЭБ). Особое внимание уделено стратегическому планированию ПТБ. Определена взаимосвязь стихийных природных явлений и причин их возникновения в результате антропологического влияния на природную среду и чрезвычайные ситуации техногенного происхождения. Приведены требования к развитию и размещению потенциально опасных объектов в больших городах. Проанализирован опыт стратегии обеспечения ЭБ на примере Севастополя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1(4УКР) в52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696553 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського