Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (4)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=МУЗИКІНА$<.>+<.>A=ЛАРИС$<.>+<.>A=МИКОЛАЇВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Музикіна Г. І. 
Оптимізація маси вантажних поїздів і колійного розвитку технічних станцій у транспортних коридорах : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.22.20 / Г. І. Музикіна; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. - Д., 2002. - 19 c. - укp.

Розглянуто питання ефективності контрейлерних перевезень на залізницях України, вибору оптимальної та уніфікованої маси вантажних поїздів на ділянках у межах транспортних коридорів, а також досліджено шляховий розвиток технічних станцій. Відзначено, що уніфікація маси поїздів набуває особливого значення у зв'язку зі створенням транспортних коридорів. Це обумовлено тим, що розходження розрахункових норм маси на ділянках ускладнює просування поїздів на далекі відстані та спричиняє необхідність частої зміни маси поїзду. Розроблено методику розрахунку уніфікації даної маси на ділянках залізниці. Зазначено, що нерівномірність надходження поїздів впливає на роботу станцій, тому вона повинна враховуватися під час розробки технологічних процесів та у процесі вирішення питань технічного оснащення станцій, розташованих у межах транспортних коридорів. Отримано аналітичні залежності та складено номограми для розрахунку кількості колій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА317581 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Луханін М. І. 
Технологічні процеси при залізничних контейнерних перевезеннях : монографія / М. І. Луханін, Г. І. Музикіна, П. В. Бех, І. Л. Журавель; Дніпропетр. нац. ун-т залізн. трансп. ім. акад. В.Лазаряна. - Д. : СВИДЛЕР А.Л., 2009. - 121 c. - Бібліогр.: с. 110-112. - укp.

Визначено роль залізничного транспорту в перевезеннях, зокрема, організаційну структуру залізничного транспорту України, застосування контейнерних перевезень (КП). Охарактеризовано питання забезпечення КП, світові та вітчизняні тенденції та перспективи контейнерних потоків, підвищення ефективності технологічних процесів за залізничних контейнерних перевезень, визначення техніко-економічної оцінки ефективності КП.

Определена роль железнодорожного транспорта в перевозках, в частности, организационная структура железнодорожного транспорта Украины, применение контейнерных перевозок (КП). Охарактеризованы вопросы обеспечения КП, мировые и отечественные тенденции и перспективы контейнерных потоков, повышения эффективности технологических процессов при железнодорожных контейнерных перевозках, определения технико-экономической оценки эффективности КП.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА726311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Музикіна С. І. 
Удосконалення управління процесом просування вагонів з небезпечними вантажами на залізничній мережі : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.22.01 / С. І. Музикіна; Держ. екон.-технол. ун-т трансп. - К., 2013. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблеми організації й управління процесом перевезення небезпечних вантажів залізничним транспортом шляхом інтелектуальної підтримки планування на тактичному та оперативному рівнях. Розроблено дворівневу інтелектуальну систему планування й оперативного управління просуванням вагонів із небезпечними вантажами на залізничній мережі, яка базується на моделі планування маршрутів слідування вагонів із небезпечними вантажами за умов ризику та моделі оперативного управління процесом просування вагонів із небезпечними вантажами в підсистемі "технічна станція - прилегла дільниця" на базі нечіткої ситуаційної мережі. Запропоновано структурну схему планування й управління вагонопотоками, з урахуванням специфіки перевезення небезпечних вантажів, яка дозволяє реалізувати підтримку процесу планування і управління як за звичайного режиму роботи, так і у разі виникнення нестандартних ситуацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.88

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА401056 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Романенко В. П. 
Керованість інфекційним процесом при ентеровірусних хворобах свиней / В. П. Романенко, В. Б. Білоштан, І. Ф. Соколянський, Л. М. Музикіна, Н. В. Кравченко, Ю. І. Пущик, В. І. Божок, І. М. Деркач // Вісн. аграр. науки. - 2007. - № 7. - С. 34-36. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Наведено дані щодо нових, раніше невідомих ентеровірусних хвороб свиней. Розроблено методи їх діагностики та профілактики, впровадження яких дає змогу керувати інфекційним процесом. Показано ефективність і перспективи впровадження запропонованих заходів. Обгрунтовано шляхи удосконалення засобів керування інфекційним процесом у разі виникнення ентеровірусних захворювань у свиней.

Приведены данные о новых, ранее неизвестных энтеровирусных болезнях свиней. Разработаны методы их диагностики и профилактики, которые дают возможность управлять инфекционным процессом. Показаны эффективность и перспективы внедрения новых диагностических и профилактических средств. Обоснованы пути усовершенствования методов управления инфекционным процессом при энтеровирусных заболеваниях свиней.


Індекс рубрикатора НБУВ: П873.325

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14378 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Горобець В. Л. 
Дослідження впливу експлуатаційних показників оцінки профілю колії на пропускну спроможність залізниць / В. Л. Горобець, С. І. Музикіна, М. І. Музикін // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. - № 2. - С. 97-104. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Робота спрямована на одержання стійких показників для класифікації профілю колії (що об'єднують різноманіття окремих його елементів) з метою посилення пропускної спроможності ділянок. Проведено аналіз профілів полігону. Випрямлений профіль кожної ділянки був згрупований за крутизною елементів у межах прирощення 1 - 2 %. Для кожної ділянки визначалась величина розрахункового та середнього підйому в робочій частині профілю. За величиною питомої ваги легких елементів профілю та розрахункових підйомів поздовжні профілі були класифіковані за чотирма типами. Наведено класифікаційні ознаки для цих чотирьох типів профілів із додатковою розбивкою кожного типу на підгрупи, в залежності від величини розрахункового підйому. Дослідниками доведено, що збільшення максимальної швидкості на спусках нівелює величину середнього ухилу та збільшує частку робочої частини профілю. Для перевірки запропонованої класифікації профілів виконано зіставлення часу руху вантажних поїздів, розрахованого для реальних ділянок, та за відповідними їм типовими профілями. Суттєво спрощуючи розрахунки, існуючі способи оцінки профілю колії не надають достатньо повного та точного уявлення про дійсний вплив характеру профілю колії на важливі тягово-експлуатаційні та експлуатаційні вимірники. Умовні схеми недостатньо точно відображують структуру реальних профілів колії, у зв'язку з чим використання їх для конкретних розрахунків може призвести до помилкових висновків. Групування усіх досліджених ділянок за величиною середнього підйому на робочій частині профілю та аналіз відповідної середньому підйому структури профілю показав, що запропонована величина к є простим, стійким та характерним показником для класифікації профілю ділянки.


Індекс рубрикатора НБУВ: О211-022 + О280.24

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бех П. В. 
Шляхи підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту в сучасних умовах / П. В. Бех, Г. І. Нестеренко, С. І. Музикіна, О. В. Лашков, М. І. Музикін // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. - № 5. - С. 25-39. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведено аналіз видів конкуренції на транспортному ринку з метою пошуку шляхів підвищення конкурентоспроможності залізничного транспорту та визначити питання щодо забезпечення рівних умов для всіх учасників ринку шляхом усунення дискримінації у конкуренції. Зроблено аналіз останніх досліджень і публікацій за даною проблематикою. Досліджено питання розвитку конкуренції, підвищення рівня конкурентоспроможності на залізничному транспорті. Звернено увагу на те, що, у зв'язку зі спадом обсягів перевезень на всіх видах транспорту, конкуренція може істотно змінити сформовані раніше звичні сфери ефективного застосування різних видів транспорту. Виявлено проблеми управління конкурентоспроможністю, в тому числі на транспортному ринку, які вимагали всебічного аналізу та серйозного наукового обгрунтування. У результаті роботи були структуровані особливості транспорту та транспортної продукції в сучасних умовах. Розглянуто питання одержання додаткового прибутку шляхом надання вантажовласникові ряду сервісних оплачуваних послуг. Оптимальне поєднання вартості та якості даних послуг для кожного транспортного підприємства сприяє підвищенню його конкурентного статусу. Конкуренція між підприємствами галузі поставила питання про підвищення конкурентоспроможності не тільки залізничних підсистем, безпосередньо задіяних у технологіях руху вантажів та пересування пасажирів, але й організації інфраструктури. Це стосується, в першу чергу, підсистем із розширення послуг та поліпшення сервісу для пасажирів і вантажовласників. Досягнуто забезпечення рівних умов для всіх учасників ринку завдяки забороні 3 ключових антиконкурентних дій: прийняття угод, що обмежують конкуренцію; зловживання домінуючим (монопольним) становищем та злиття, що призводять до домінуючої позиції на ринку та обмежують конкуренцію.


Індекс рубрикатора НБУВ: О28,0 + У9(4УКР)372.0-13

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Музикіна С. І. 
Дослідження пропускної спроможності сортувальної станції / С. І. Музикіна, М. І. Музикін, Г. І. Нестеренко // Наука та прогрес трансп. Вісн. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2016. - № 2. - С. 47-60. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Наукова робота має за мету вибір раціональних технологічних параметрів організації процесу перевезень, які дозволили б практично реалізувати рух вантажних поїздів із найбільш ефективним розподілом поїздопотоку. Розглянуто також зниження показника простою вагонів внаслідок збільшення швидкості доставки вантажів та пошук шляхів збільшення пропускної спроможності сортувальної станції. Наведено технічні та експлуатаційні характеристики сортувальних станцій Європи та України. Як методи дослідження прийнято аналіз роботи станції, аналіз прямування вагонопотоків, аналіз графіка виконаного руху поїздів, натурних листів форми ДУ-1 по прибуттю та відправленню поїздів. Розроблено схеми для розрахунків пропускної спроможності горловин, переробної спроможності сортувальної гірки, допустимих рівнів завантаження системи. За висновками дослідження розрахована пропускна (переробна) спроможність основних елементів станції. Добове завантаження сортувальної гірки та витяжних колій істотно змінюється за варіантами та градаціями розмірів руху. Це впливає на простої поїздів та, в цілому, на величину критерію, згідно з яким буде обиратися оптимальне технічне оснащення, оптимальна взаємодія в роботі підсистем та колійний розвиток станції. Цей критерій повинен враховувати витрати на технічне устаткування, спорудження колій, локомотиви, а також відповідні експлуатаційні витрати у всіх варіантах. Таким чином, вибір оптимальної взаємодії повинен встановлювати економічно доцільний рівень експлуатаційної надійності роботи підсистем, їх технічну та колійну потужність. Збільшуючи продуктивність роботи каналу відправлення поїздів, сортувальної гірки та витяжних колій, можливо інтенсифікувати процеси обробки поїздів та зменшити простої вагонів. Інтенсифікація технологічних процесів на сортувальних станціях забезпечує зменшення обороту вагонів, скорочення простоїв та високу економічну ефективність капітальних вкладень. Розглянуто питання, пов'язані з підвищенням ефективності функціонування сортувальних станцій за умов реформування залізничного транспорту. Використання методів визначення раціональної пропускної (переробної) спроможності сортувальних станцій для розподілу поїздопотоку між ними надає можливість покращити якісні показники роботи сортувальних станцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: О284.025.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72605 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Музикіна Л. М. 
Ензоотичний енцефаломієліт свиней (поширення, властивості збудника, діагностика) : автореф. дис. ... канд. вет. наук : 16.00.03 / Л. М. Музикіна; Сум. нац. аграр. ун-т, Держ. служба України з питань безпечності харч. продуктів та захисту споживачів, Держ. наук.-контрол. ін-т біотехнології і штамів мікроорганізмів. - Суми, 2017. - 23 c. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П873.325.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА430376 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського