Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (53)Журнали та продовжувані видання (5)
Пошуковий запит: (<.>A=ПАГУТ$<.>+<.>A=МИРОСЛАВ$<.>+<.>A=ТЕОФИЛЬЕВИЧ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 17
Представлено документи з 1 до 17

      
Категорія:    
1.

Варбанец Л. Д. 
Исследование бактериальных гликополимеров методом лазерной спектроскопии / Л. Д. Варбанец, Л. В. Косенко, В. Н. Васильев, Н. В. Винарская, Т. В. Затовская, В. В. Кислюк, В. З. Лозовский, И. М. Пагута // Мікробіол. журн. - 2002. - № 2. - С. 11-20. - Библиогр.: 9 назв. - рус.


Ключ. слова: лазерная спектроскопия, липополисахариды, глюканы
Індекс рубрикатора НБУВ: Е40*803.245в734.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22205 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Мирославський С. В. 
Вексель як борговий цінний папір : Автореф. дис... канд. юрид. наук / С. В. Мирославський; НАН України. Ін-т держави і права ім. В.М.Корецького. - К., 2008. - 16 c. - укp.

Досліджено юридичну природу векселя та наведено загальну характеристику його суті як боргового цінного папера, де останній визначено як особливий об'єкт - інструмент посвідчення прав, що не може ототожнюватися з договором, правочином, зобов'язанням та беззастережно відноситись до речей. Доведено необхідність запровадження інституту нестатусності для цінних паперів як альтернативи інституту недійсності для правочинів. Наведено поняття системи цінних паперів як цілісного ієрархічного утворення та визначено особливе місце векселя як боргового цінного папера у цій системі. Здійснено комплексне дослідження функцій векселя та теорій, які пояснюють суть векселя, що дає змогу виділити певні ознаки векселя, а саме: статусність і юридичну цінність. Досліджено основні проблеми правового регулювання вексельного обігу в Україні на сучасному етапі, зокрема проблему чинності неопублікованого в Україні Уніфікованого закону, та доведено необхідність прийняття нового закону, який повинен вирішити ці проблеми.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х832.122.1 + Х839(4УКР)212.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Пагута М. В. 
Розвиток творчих здібностей учнів 5 - 9 класів засобами ергодизайну у процесі трудового навчання : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / М. В. Пагута; Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - Чернігів, 2009. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено модель розвитку творчих здібностей учнів V - IX класів засобами ергодизайну. Проаналізовано психолого-педагогічні підходи та закономірності розвитку творчих здібностей учнів. Розкрито особливості впливу ергодизайнерської діяльності на розвиток творчих здібностей учнів V - IX класів у процесі трудового навчання. Обгрунтовано методичні прийоми залучення учнів до творчої ергодизайнерської діяльності у процесі трудового навчання на підставі застосування особистісно-орієнтованого підходу. Розкрито можливості застосування методів оптимізації шляхів розв'язку техніко-творчих задач у процесі ергодизайнерської діяльності школярів. Наведено рекомендації щодо використання рольової гри "ергодизайнерське бюро" як форми організації навчально-творчої ергодизайнерської діяльності учнів у процесі трудового навчання. Встановлено критерії оцінювання ефективності розвитку творчих здібностей учнів V - IX класів засобами ергодизайну у процесі трудового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.220 + Ю984.51-724 + Ж182р(4УКР)2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361949 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Пагута Т. І. 
Місце і роль новітніх технологій навчання у формуванні ключових компетентностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів / Т. І. Пагута, Л. Г. Котовська, Т. П. Логин // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 138-141. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання визначення шляхів формування ключових компетентностей учнів загальноосвітніх навчальних закладів. Визначено перелік ключових компетентностей, їх ієрархію, розкрито сутність поняття ключових компетентностей особистості. Виокремлено наукові підходи О. Я. Савченко щодо вміння вчитися як ключової компетентності загальної середньої освіти. Охарактеризовано найрезультативніші технології формування компетентностей учнів: технологію модульно-розвивального навчання, метод проектів, ігрові технології, технологію проблемного навчання. Висвітлено досвід застосування методу проектів у НВК "Престиж" Рівного, що дозволяє розкрити творчий потенціал практично кожного учня, активізувати евристичну діяльність, підвищити інтерес до навчального матеріалу, підсилити практичну спрямованість навчання.

Рассмотрен вопрос определения путей формирования ключевых компетентностей учащихся общеобразовательных учебных заведений. Определен перечень ключевых компетентностей, их иерархия, раскрыта сущность понятия ключевых компетентностей личности. Выделены научные подходы О. Я. Савченко относительно умения учиться как ключевой компетентности общего среднего образования. Охарактеризовано результативные технологии формирования компетентностей учащихся: технология модульно-развивающего обучения, метод проектов игровые технологии, технология проблемного обучения. Освещен опыт применения метода проектов в УВК "Престиж" Ровного, позволяющий раскрыть творческий потенциал практически каждого ученика, активизировать эвристическую деятельность, повысить интерес к учебному материалу, усилить практическую направленность обучения.

The question of determining how to build key competences of students of secondary schools. Defined list of core competencies, their hierarchy, discloses the essence of the concept of key competences of the individual. Distinguished scientific approaches O. Y. Savchenko relative ability to learn as a key competence of general secondary education. Characterized by the formation of productive technology competencies of students: the technology module-development education, project method, gaming technology, technology, problem-based learning. Illuminated by the experience of applying the method in CRM projects "Prestige", Rivne, allowing creative potential of virtually every student, activate a heuristic activity, increase the interest in educational materials, strengthen the practical orientation of training


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.29

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Мирославський С. В. 
Щодо публічної достовірності векселя / С. В. Мирославський // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2003. - Вип. 22. - С. 369-374. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4Укр)212.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
6.

Мирославський С. В. 
Колізії при застосуванні законодавства про вексельний обіг та шляхи їх подолання / С. В. Мирославський // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 35. - С. 329-336. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)212.2-30 + Х930.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Мирославський С. В. 
Генеза векселя як боргового цінного папера / С. В. Мирославський // Держава і право. Юрид. і політ. науки : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 47. - С. 343-347. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Досліджено окремі питання формування векселя як боргового цінного паперу у вітчизняній та іноземних правових системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х832.122.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69395 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Пагута М. 
Ергодизайн як складова професійної підготовки майбутніх учителів освітньої галузі "Технології" / М. Пагута // Молодь і ринок. - 2011. - № 6. - С. 93-97. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто основні завдання застосування ергодизайну як важливої складової професійного становлення майбутніх учителів трудового навчання. Розкрито значення ідеологічно-комунікативної та педагогічно-виховної функцій ергодизайну у формуванні основних якостей особистості майбутнього педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Пагута М. 
Бар’єри у професійній діяльності вчителя трудового навчання у процесі реалізації проектної технології / М. Пагута, Р. Бориславський // Молодь і ринок. - 2011. - № 12. - С. 93-98. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Подано загальну характеристику основних психолого-педагогічних бар’єрів (утруднень), які виникають перед учителями освітньої галузі “Технології” у процесі реалізації ними проектно-технологічного підходу на уроках трудового навчання; подано їх загальну характеристику та визначено шляхи їх подолання. Зазначено, що для належної підготовки майбутнього педагога до подолання психолого-педагогічних бар’єрів у ході реалізації проектної технології трудового навчання важливо, щоб у сферу професійних компетентностей майбутнього учителя освітньої галузі “Технології” поряд із методичною, технічною, технологічною, адаптаційною та інтегративною компетентностями обов’язково була включена проектно-технологічна, яка виявляється як вміння керування учнівськими творчими проектами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 + Ч421.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дем'янчук А. С. 
Погляди І. Огієнка на вищу освіту і сьогодення / А. С. Дем'янчук, Т. І. Пагута // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2002. - Вип. 9. - С. 163-164. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито погляди видатного українського педагога І. Огієнка щодо вищої освіти та їх актуальність за умов реформування всіх ступенів освітніх інститутів.

Рассмотрены взгляды украинского педагога на высшее образование и их актуальность в условиях реформирования системы образования.

The article deals with the ideas of the famous Ukrainian educator I.Ogiyenko on higher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.0 + Ч33(7Кан=Ук)-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Пагута Л. 
Особистісний вимір системи освіти в умовах її модернізації / Л. Пагута // Молодь і ринок. - 2014. - № 8. - С. 136-139. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему перебудови системи освіти за сучасних умов. Розкрито особливості особистісного виміру освітньої сфери крізь призму її спрямованості на розвиток творчої, мислячої, діяльної людини. Підсумовано, що завданням системи освіти за умов її модернізації є не проста подача інформації, а забезпечення можливості розвитку людини через працю та суспільні відносини і, таким чином, виховання інтересу та внутрішньої потреби до праці і саморозвитку.

Рассмотрена проблема перестройки системы образования в современных условиях. Раскрыты особенности личностного измерения образовательной сферы сквозь призму ее направленности на развитие творческой, мыслящей, деятельной человека. Подведен итог: задачей системы образования в условиях ее модернизации является не простая подача информации, а обеспечение возможности развития человека через труд и общественные отношения и, таким образом, воспитание интереса и внутренней потребности к труду и саморазвитию.

The article observes the problem of the educational system restructuring in the modern conditions. The peculiarities of the personality dimension of the educational area through the prizm of its orientation to the development of a creative, cogitative, active person are revealed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Пагута М. 
Розвиток фахового шкільництва на Закарпатті у міжвоєнний період / М. Пагута // Молодь і ринок. - 2015. - № 6. - С. 96–100. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано розвиток мережі фахового шкільництва на Закарпатті. Наведено статистичні дані щодо кількості та типів таких закладів. Виокремлено позитивні особливості розвитку фахового шкільництва на Закарпатті впродовж означеного періоду. Проведено паралелі із сучасним станом розвитку вітчизняного фахового шкільництва та на основі історичного досвіду сформульовано рекомендації щодо удосконалення функціонування професійних навчальних закладів сучасної України.

Проанализировано развитие сети профессиональных школ на Закарпатье. Приведены статистические данные по количеству и типам таких учреждений. Проведены параллели с современным состоянием развития отечественного профессионального образования и на основе исторического опыта. Сформулированы рекомендации по совершенствованию функционирования профессиональных учебных заведений современной Украины.

The article analyzes the development of the network of vocational schools in Transcarpathia. The statistical data on the number and types of such institutions is given. A parallel with the current state of development of national vocational education is drawn and the recommendations to improve the functioning of vocational schools of modern Ukraine on the basis of historical experience are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Пагута М. 
Вимоги до вчителя та його підготовки крізь призму педагогічних поглядів Августина Волошина / М. Пагута // Молодь і ринок. - 2015. - № 7. - С. 41–44. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено педагогічні погляди Августина Волошина – відомого церковно-релігійного, культурно-освітнього та громадсько-політичного діяча Карпатської України. Вказано на доробок педагога у сфері підручникотворення та органгізації українського шкільництва на Закарпатті. На основі аналізу праць А. Волошина визначено вимоги до педагога та розглянуто шляхи удосконалення його підготовки. Визначено внесок громадського й освітнього діяча не лише у відкриття українських народних шкіл на Закарпатті, але й у підготовку вчителів для роботи у них. Виокремлено вимоги до вчителів, покликаних навчати й виховувати майбутнє покоління, від якого залежить подальший розвиток суспільства, освіти і культури.

Освещены педагогические взгляды Августина Волошина - известного церковно-религиозного, культурно-образовательного и общественно-политического деятеля Карпатской Украины. Указано на наследие педагога в сфере создания учебников и организации украинских школ на Закарпатье. На основе анализа работ А. Волошина определены требования к педагогу и рассмотрены пути совершенствования его подготовки. Определен его вклад не только в открытие украинских народных школ в Закарпатье, но и в подготовке учителей для работы в них. Изложены требования к учителям, призванным обучать и воспитывать будущее поколение, от которого зависит дальнейшее развитие общества, образования и культуры.

The article highlights the pedagogical views of Augustyn Voloshyn, famous religious, cultural, educational and public political figure of Carpathian Ukraine. The improvements in teacher organizations and textbook education in Ukrainian Transcarpathia are noted. Teacher’s requirements and indicated ways to improve their training based on the analysis of Voloshyn’s works are analyzed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6 + Э377.109(44КР)-3-028

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Правова держава: реалії та перспективи розбудови в умовах глобалізації : монографія / А. М. Апаров, О. М. Іваній, А. А. Курова, А. М. Кучук, С. В. Мирославський, О. С. Нестеренко, О. В. Чернадчук; ; Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка. - Суми : СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2020. - 116 c. - Бібліогр. в кінці гл. - укp.

Проаналізовано основні аспекти впливу глобалізації на державно-правову сферу в Україні. Висвітлено чинники, що сприяють втраті або зміцненню самобутності національної правової системи, призводять до трансформації, зміни й модернізації державно-правових інститутів, норм і відносин у рамках національного та наднаціонального права. Акцентовано увагу на тому, що для української правничої науки важливими є гносеологічні розробки концептуального характеру щодо розуміння сутності правової держави, її основних характеристик, можливостей адаптації положень, що складають підгрунтя формування та функціонування правової держави до національних особливостей. Здійснено філософсько-правовий аналіз проблем формування правової держави та запропоновано напрями удосконалення процесу її функціонування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х001.012

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА849381 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Теорія і практика професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкільної освіти та початкової школи в умовах ступеневого навчання : [колект.] монографія / В. Є. Борова, Л. В. Ілюк, О. Ф. Кирилович, О. О. Красовська, Н. С. Максимчук, О. О. Марчук, Л. Б. Мельничук, І. П. Мисько, Н. М. Міськова, Т. І. Пагута, О. М. Петрук, І. М. Сойко, О. А. Хом'як, М. А. Шкабаріна; ред.: О. О. Красовська. - Рівне : О. Зень, 2021. - 558 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Визначено теоретико-методологічні засади професійної підготовки майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти та учителів початкової школи в умовах ступеневого навчання. Окреслено теоретико-методологічні підходи до професійної підготовки майбутніх педагогів закладів дошкілля та початкових класів. Представлено зарубіжний досвід професійно-педагогічної підготовки майбутніх педагогів дошкільної та початкової освіти. Наведено навчально-методичне забезпечення процесу професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців освітньої галузі. Репрезентовано результати впровадження освітніх інновацій у професійній підготовці майбутніх фахівців педагогічного профілю. Запропоновано сучасні методики професійно-педагогічної підготовки майбутніх фахівців в умовах ступеневої освіти та систему роботи щодо впровадження у практику закладів вищої освіти сучасних освітніх інновацій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч489.518.1 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА853351 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
16.

Щербак С. В. 
Кримінальні правопорушення, пов'язані з домашнім насильством: питання теорії та практики / С. В. Щербак, С. В. Мирославський // Держава та регіони. Сер. Право. - 2021. - № 1. - С. 144-149. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено теоретичні та практичні питання, які виникають при застосуванні нового поняття кримінально-правової науки і ікримінального правопорушення, пов'язаного з домашнім насильствомі у кримінальному праві України. На підставі існуючих наукових поглядів вчених проведено порівняльно-правовий аналіз теоретичних положень щодо змісту та суті теоретичної конструкції кримінального правопорушення, пов'язаного з домашнім насильством, із трактуванням цього поняття у судовій практиці при розгляді судами кримінальних проваджень за кримінальними правопорушеннями, пов'язаними з домашнім насильством, на рівні вищої судової інстанції. На підставі аналізу судової практики з розгляду кримінальних проваджень, пов'язаних із домашнім насильством, прослідковано еволюцію зі спливом часу полярного розуміння Верховним Судом новітніх положень щодо поняття кримінального правопорушення, пов'язаного з домашнім насильством, що розглянуто у контексті закриття кримінального провадження за п. 7 ч. 1 ст. 284 Кримінально-процесуального кодексу України на підставі відмови потерпілого від обвинувачення у провадженнях приватного обвинувачення, запровадженого у зв'язку із введенням до Кримінального кодексу України вказаного терміну. Простежено тенденцію щодо сформованого чіткого уявлення про поняття "кримінального правопорушення, пов'язаного з домашнім насильством" у судовій практиці, його співвідношення зі змістом кримінально-правової норми, що встановлює кримінальну відповідальність за домашнє насильство, та наближення національного розуміння домашнього насильства до міжнародних стандартів, викладених у Стамбульській конвенції. Запропоновано правила кваліфікації домашнього насильства як кримінального правопорушення та кримінального правопорушення, пов'язаного з домашнім насильством, з метою правильного застосування при проведенні досудового розслідування (дізнання) кримінальних правопорушень (кримінальних проступків) слідчим (дізнавачем) та їх розмежування при наданні кримінально-правової оцінки вчиненого діяння. Зроблено пропозиції щодо усунення складнощів у правозастосуванні шляхом удосконалення кримінально-правового регулювання домашнього насильства, а також запропоновано переглянути санкції, передбачені ст. 125 Кримінального кодексу України (як кримінального правопорушення, пов'язаного з домашнім насильством), що не узгоджуються із загальними підходами законодавця щодо посилення покарання у вигляді штрафу за вчинення кримінальних проступків.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х893.9(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23244:пр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Актуальні проблеми правового регулювання фінансово-кредитних відносин : тези доп. II Міжнар. наук.-практ. конф. (10-11 черв. 2011 р.) / ред.: А. О. Єпіфанов, С. М. Козьменко, І. Б. Усенко, В. В. Сухонос, В. Д. Чернадчук, Д. М. Лук'янець, А. О. Ткаченко, С. В. Мирославський, М. В. Плотнікова, М. П. Ткач; Національний банк України, "Українська академія банківської справи Національного банку України", державний вищий навчальний заклад, Національна академія наук України, Інститут держави і права імені В. М. Корецького, Міжнародна асоціація істориків права, "Актуальні проблеми правового регулювання фінансово-кредитних відносин", міжнародна науково-практична конференція. - Суми : ДВНЗ "УАБС НБУ", 2011. - 255 c. - укp. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х829(4УКР) я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: МАІП ВА2 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського