Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (26)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=САЮК$<.>+<.>A=МАРІЯ$<.>+<.>A=ВАСИЛІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Шідловський В. О. 
Факультетська хірургія : Навч. посіб. / В. О. Шідловський, І. Ю. Полянський, І. М. Дейкало, Ю. М. Саюк; Терноп. держ. мед. ун-т ім. І.Я.Горбачевського. - Т. : Укрмедкн., 2005. - 154 c. - укp.

Висвітлено місце факультетської хірургії в системі підготовки лікаря, особливості обстеження хірургічного хворого з захворюваннями молочної та щитовидної залоз, легень і плеври, артерій. Показано роль анамнезу, клінічних, лабораторних, рентгенологічних, інструментальних методів дослідження в хірургійній клінічній діяльності. Розкрито суть поняття диференційного діагнозу.

Освещены место факультетской хирургии в системе подготовки врача, особенности обследования хирургического больного с заболеваниями молочной и щитовидной железы, легких и плевры, артерий. Показана роль анамнеза, клинических, лабораторных, рентгенологических и инструментальных методов исследования в хирургической клинической деятельности. Раскрыто содержание понятия дифференциального диагноза.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р45 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА664601 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Саюк О. А. 
Біологічні особливості гриба IRhizoctonia solaniD $EKu dot dot hn та заходи обмеження його шкодочинності на картоплі в умовах Полісся України : Автореф. дис... канд. с.-г. наук : 06.01.11 / О. А. Саюк; Нац. аграр. ун-т. - К., 2003. - 18 c. - укp.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П478.1 Rhizoctonia solani + П491.15

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323855 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Саюк В. І. 
Розвиток професійної компетентності вчителів географії у системі післядипломної педагогічної освіти : Автореф. дис... канд. пед. наук / В. І. Саюк; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К., 2007. - 22 c. - укp.

Розглянуто проблему розвитку професійної компетентності учителів географії у системі післядипломної педагогічної освіти. На підставі вивчення методологічної та психолого-педагогічної літератури розкрито сутність понять "професійна компетентність вчителя", "модель професійної компетентності вчителя", "розвиток професійної компетентності вчителів". Визначено зміст і структуру професійної компетентності вчителя. Встановлено, що структура професійної компетентності вчителя - це складна інтегрована система, яка складається із взаємопов'язаних і взаємозалежних компонентів та елементів: мотиваційного, когнітивного, операційного, особистісного. Розроблено модель професійної компетентності вчителя географії, що складає змістову та діагностичну основу розвитку його професіоналізму у післядипломній освіті. В основу моделі покладено функції педагога сучасної школи, які визначили виділення відповідних видів діяльності вчителя географії як окремих видів компетентностей: психологічної, предметної (географічної), дидактичної, методичної, комунікативної, управлінської та проективної. Доведено, що розвиток професійної компетентності вчителів географії потребує створення та додержання необхідних організаційно-педагогічних умов. Розроблено програму розвитку професійної компетентності вчителів географії на підставі запропонованої моделі та з урахуванням визначених організаційно-педагогічних умов. Експериментально встановлено, що впровадження нової програми сприяє розвитку професіоналізму вчителів географії у системі післядипломної освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Д8 р(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Саюк М. В. 
Стан імунної реактивності, гемостазу, гормонопродуктивної функції фето-плацентарного комплексу та їх корекція у вагітних, хворих на хронічний пієлонефрит : Автореф. дис... канд. мед. наук: 14.01.02 / М. В. Саюк; Івано-Франків. мед. акад. - Івано-Франківськ, 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Розробляється напрямок медикаментозного лікування хронічного пієлонефриту у вагітних жінок, скерований на провідні патогенетичні ланки захворювання: стан імунітету, системи гемостазу, гормонопродуктивну функцію фето-плацентарного комплексу шляхом застосування в комплексному лікуванні вагітних, хворих на хронічний пієлонефрит, спленіну та уролесану, які володіють імуномодулюючими, дезінтоксикаційними, антиоксидантними, мембраностабілізуючими властивостями. Окрім цього встановлено позитивний вплив їх поєднаного застосування на гормонопродуктивну функцію фето-плацентарного комплексу та систему гемостазу у вагітних, хворих на хронічний пієлонефрит, що проявлялося зменшенням прокоагуляційної активності крові та нормалізацією фібринолітичної активності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р716.216.414.011.6-52

Шифр НБУВ: РА303954 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ермантраут Е. Р. 
Методика наукових досліджень в агрономії : навч. посіб. / Е. Р. Ермантраут, А. С. Малиновський, В. Г. Дідора, О. Ф. Смаглій, В. П. Гудзь, М. Ф. Рибак, О. А. Саюк, М. Й. Орловський, І. Ю. Деребон; Житомир. нац. агроекол. ун-т. - Житомир, 2010. - 124 c. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Наведено загальнонаукові та спеціальні методи досліджень в агрономії. Розкрито теоретичні основи планування експерименту й описано основні методи статистичного аналізу з використанням прикладної комп'ютерної програми, що застосовуються для оцінювання й інтерпретації результатів польових, вегетаційних і лабораторних дослідів.


Індекс рубрикатора НБУВ: П.ся73

Шифр НБУВ: ВА735099 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Саюк В. І. 
Основи наукових досліджень : навч. підруч. / В. І. Саюк, О. Л. Ануфрієва, Н. Ю. Волянюк, Н. В. Гузій, Є. Р. Чернишова; ред.: В. І. Саюк, Є. Р. Чернишова; НАПН України, Ун-т менедж. освіти. - К. : Пед. думка, 2012. - 143 c. - Бібліогр.: с. 141 - укp.

Подано основні відомості про організацію науки в Україні та особливості підготовки кадрів дослідницької кваліфікації у світі. Розкрито методологічні засади наукового пізнання та творчості, пошуку й опрацювання наукової інформації. Увагу приділено методам наукового дослідження та практичного використання їх у науковій діяльності. Висвітлено етапи планування та проведення наукового дослідження, опрацювання результатів експерименту. Наведено рекомендації та вимоги щодо оформлення результатів досліджень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч215.1 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766235 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Чернишова Є. 
Управління процесом підготовки та професійного зростання науково-педагогічних кадрів в умовах євроінтеграції / Є. Чернишова, Г. Штомпель, В. Саюк // Шлях освіти. - 2010. - № 1. - С. 8-12. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Для розв'язання проблеми якісної підготовки науково-педагогічних працівників (НПП) запропоновано низку методологічних підходів. Наведено концепцію визначення пріоритетів управління процесом професійного зростання науково-педагогічних кадрів у контексті ідей Болонського процесу. Висвітлено чотири групи проблем реформування докторських програм підготовки, що мають відображатись в об|рунтуванні пріоритетів управління. Наведено схему управління процесом підготовки докторів філософії та професійного зростання НПП. Висвітлено методологію організації докторської освіти в університетах різних країн. Зазначено про важливість формування в дослідників готовності до професійного зростання. Проведено аналіз способів координування професійного самозростання НПП в організації. Зазначено, що подальше дослідження технічних та управлінських компетентностей доктора філософії залежно від професійно-посадової кар'єри сприятиме вдосконаленню форм докторату.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4) + Ч216(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Саюк О. Д. 
Порівняльний аналіз професійної підготовки педагогічних працівників в університетах України та Євросоюзу / О. Д. Саюк // Наука і освіта. - 2009. - № 10. - С. 151-153. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Подано характеристику спільних та відмінних рис між системами вищої педагогічної освіти України і країн Євросоюзу. Проаналізовано підготовку педагогів в університетах України та провідних країнах Європи: Німеччині, Франції, Великобританії й Італії, де існують багатовікові традиції у підготовці вчителів. Проведено порівняння між дипломами, що їх отримують учителі в педагогічних навчальних закладах Євросоюзу й України. Акцентовано на ролі Болонського процесу у створенні загальноєвропейського освітнього та наукового простору. Зазначено, що процес євроінтеграції передбачає створення єдиних стандартів у сфері освіти, в тому числі і педагогічної, забезпечення якості вищої освіти та підготовку конкурентноспроможного фахівця на ринку праці не лише України, а й країн Європи.

Дана характеристика общих и отличительных черт систем высшего педагогического образования Украины и стран Евросоюза. Проанализирована подготовка педагогов в университетах Украины и ведущих странах Европы: Германии, Франции, Великобритании и Италии, где существуют многовековые традиции в подготовке учителей. Проведено сравнение между дипломами, которые получают учителя в педагогических учебных заведениях Евросоюза и Украины. Отмечена роль Болонского процесса в создании общеевропейского образовательного и научного пространства. Указано, что процесс евроинтеграции предусматривает создание единых стандартов в сфере образования, в том числе и педагогической, обеспечение качества высшего образования и подготовку конкурентоспособного специалиста на рынке труда не только Украины, но и странах Европы.

Characteristics of common and distinctive features of higher pedagogical education in Ukraine and EU countries. Analyzed the training of teachers at the universities of Ukraine and leading European countries: Germany, France, Britain and Italy, where there is a long tradition in teacher training. A comparison between the diplomas that get teachers in teacher training institutions EU and Ukraine. The role of the Bologna process in the creation of a pan-European educational and scientific space. Indicated that the process of European integration provides for the establishment of uniform standards in education, including teaching, quality assurance of higher education and training specialist at a competitive labor market, not only Ukraine but also in Europe


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4) + Ч489.514(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Саюк В. 
Формування економічної культури керівних і педагогічних кадрів освіти в умовах конкурентного середовища / В. Саюк // Нова пед. думка. - 2010. - № 1. - С. 27-30. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Актуалізовано необхідність розвитку економічної освіти за умов формування нової парадигми, що передбачає перебудову навчального процесу з урахуванням сучасних технологічних можливостей. Поняття "економічна культура" детерміновано як ціннісно-мотиваційну систему, проекцію культури на сферу соціально-економічних відносин. Вона включає цінності, установки, моделі та норми поведінки, що виникають у результаті господарської діяльності, освіти та простого спілкування між людьми. Інтенсивність формування економічної культури визначається рівнем вартості мінімальних потреб людини, які визначають доступність освітніх послуг, у тому числі економічної освіти, причому джерелом формування цієї компетентності виступають фінансові ресурси, що дозволяють розвивати її якісні характеристики. Відзначено, що повноцінне використання накопичених знань, умінь і навичок дозволяє уникнути деградації людського капіталу.

Актуализирована необходимость развития экономического образования в условиях формирования новой парадигмы, предусматривающая перестройку учебного процесса с учетом современных технологических возможностей. Понятие "экономическая культура" детерминировано как ценностно-мотивационная система, проекция культуры на сферу социально-экономических отношений. Она включает ценности, установки, модели и нормы поведения, которые возникают в результате хозяйственной деятельности, образования и простого общения между людьми. Интенсивность формирования экономической культуры определяется уровнем стоимости минимальных потребностей человека, которые определяют доступность образовательных услуг, в том числе экономического образования, причем источником формирования этой компетентности выступают финансовые ресурсы, позволяющие развивать ее качественные характеристики. Отмечено, что полноценное использование накопленных знаний, умений и навыков позволяет избежать деградации человеческого капитала.

The problem of managers and teachers economic culture formation is discussed in the article. The main principles and approaches to the economic competence of teachers at the system of postgraduate education in the competitive environment are outlined.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)242.11

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Саюк В. 
Професійна компетентність – основа розвитку сучасного викладача системи післядипломної педагогічної освіти / В. Саюк // Нова пед. думка. - 2012. - № 3. - С. 57-61. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

З’ясовано сутність поняття “професійна компетентність викладача” в системі післядипломної педагогічної освіти, розкрито її зміст як основу професійного розвитку та структуру. Професійну компетентність викладача розглянуто як інтегровану на функціональному рівні систему, яка відображає змістову основу професійної діяльності. Виокремлено й описано компоненти структури професійної компетентності викладача – мотиваційний, когнітивний, операційний та особистісний та наведено схему такої структури. Окремо виділено види компетентностей викладача (психологічна, предметна, дидактична, методична, комунікативна, управлінська, проективна), стисло розглянуто кожну з них. Узагальнено, що розроблена структура професійної компетентності викладача має перспективи впровадження у підготовку науково-педагогічних кадрів.

Определена сущность профессиональной компетентности преподавателя системы последипломного педагогического образования, раскрыты ее содержание (как основание профессионального развития) и структура.

Essence of professional competence of teacher of the system of past educational pedagogical education is certain, her maintenance, as founding of professional development, and structure, is exposed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лизогуб В. Г. 
Порушення імунологічного статусу у хворих на стабільну та нестабільну стенокардію / В. Г. Лизогуб, Т. В. Завальська, М. В. Саюк, Халєд Ахмад Халіль Абу Сара // Галиц. лікар. вісн.. - 2013. - 20, № 2. - С. 69-71. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Обстежено 67 хворих на нестабільну стенокардію (НС) - 30 хворих, у яких вперше виникла стенокардія (УВС) і 37 хворих з прогресуючою стенокардією (ПрС), 27 хворих на СС напруги II - III функціональних класів та 22 здорові особи. Визначення популяції та субпопуляцій лімфоцитів сироватки крові проведено з застосуванням методу моноклональних антитіл. Визначення імуноглобулінів Ig G, А, М та циркулюючих імунних комплексів (ЦІК) в сироватці крові проведено за допомогою методу Манчіні. Результати дослідження показали, що у хворих з СС та НС відбуваються порушення клітинного та гуморального імунітету, що проявляється дисбалансом субпопуляцій лімфоцитів: у хворих на СС - зниженням рівня Т-хелперів (CD4+), а у хворих на НС - підвищенням рівня Т-хелперів (CD4+), В-лімфоцитів (CD22+) і зниженням рівня Т-супресорів (CD8+). Зміни гуморального імунітету у хворих на СС характеризуються підвищенням рівня ЦІК, а у хворих на НС - підвищенням рівня IgG і ЦІК.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р410.140.67

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Рубіна Л. М. 
Самореалізація студентів у процесі самостійної позааудиторної роботи під час вивчення курсу біологічної хімії / Л. М. Рубіна, Н. П. Саюк // Укр. біохім. журн.. - 2002. - 74, № 4А (Дод. 1). - С. 205-206. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е0*72р(4Укр)31-267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21341/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
13.

Лизогуб В. Г. 
Метаболізм олеїнової та пальмітинової насичених жирних кислот. Фізіологічні та патофізіологічні реакції / В. Г. Лизогуб, Т. В. Завальська, С. І. Калашченко, М. В. Саюк // Архів клініч. медицини. - 2014. - № 1. - С. 4-6. - Бібліогр.: 29 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р252.65 + Е70*723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24388 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Саюк В. І. 
Теоретичні засади якості підвищення кваліфікафії науково-педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти / В. І. Саюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 7 (50). - С. 162-166. - Бібліогр.: 8 назв - укp.

Відзначено провідну роль науково-педагогічних кадрів у реалізації державної освітньої політики. Визначено зміст, організаційні форми і технології підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів у системі післядипломної педагогічної освіти. Констатовано, що якість підвищення кваліфікації науково-педагогічних кадрів відображає цілісність і послідовність курсового навчання, орієнтацію на свідомий вибір змісту, форм і методів навчання, забезпечує розвиток і саморозвиток особистості, її професійну і соціальну мобільність, конкурентоспроможність на ринку праці й адаптаційну гнучкість.

Отмечено, что ведущая роль в реализации государственной образовательной политики относится к научно-педагогическим кадрам. Определены содержание, организационные формы и технологии повышения квалификации научно-педагогических кадров в системе последипломного педагогического образования. Констатировано, что качество повышения квалификации научно-педагогических кадров отражает целостность и последовательность курсового обучения, ориентацию на сознательный выбор содержания, форм и методов обучения, обеспечивает развитие и саморазвитие личности, ее профессиональную и социальную мобильность, конкурентоспособность на рынке труда и адаптационную гибкость.

In the article the theoretical bases of quality of professional development of scientific and pedagogical employees are opened. The main attention is paid to providing the contents, organizational forms and technologies of professional development of scientific and pedagogical employees in system of post-degree pedagogical education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лисогор В. М. 
Еколого-економічний критерій якості виміру та оцінки стану навколишнього середовища, забрудненого багатокомпонентним аерозолем / В. М. Лисогор, О. В. Саюк // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2003. - № 6. - С. 186-192. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Запропоновано загальний економічний критерій якості виміру й оцінки параметрів навколишнього середовища регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: Д23,8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Талах М. В. 
Використання кластеризації для моніторингу стану рослинного покриву НПП "Вижницький" на основі даних супутникової зйомки / М. В. Талах, С. І. Саюк, В. І. Стратій // Екол. безпека. - 2016. - № 2. - С. 21-28. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

На основі серії цифрових супутникових знімків Landsat території НПП "Вижницький" Чернівецької області здійснено аналіз стану рослинного покриву грунту заповідних територій досліджуваної області. Одержані дані із знімків Landsat території національного природного парку "Вижницький" Чернівецької облаcті було угруповано, систематизовано та підготовлено до застосування методів неконтрольованої класифікації, які дали можливість виділити ряд основних спектральних класів для проведення подальшого аналізу досліджуваного покриву. За допомогою методу неконтрольованої класифікації виділено спектральні класи, що відображають рослинні угрупування досліджуваної території з різними рівнями продуктивності. На основі одержаних результатів проведеного дослідження встановлено закономірність та характер їх змін в часі за період 1985 - 2015 рр. Співставлення даних дистанційного зондування з кліматичними показниками дало змогу виявити ряд факторів, що чинять визначальний вплив на продуктивність та загальний екологічний стан фітоценозів досліджуваної території. Зокрема це градієнт температури грунту, температура повітря та кількість опадів. На основі застосованих методів неконтрольованої класифікації описано та доведено ефективність запропонованих підходів, як складової моніторингу особливо-охоронюваних природних територій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е50*881(45УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100076 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Ткачук В. П. 
Вплив способів основного обробітку грунту та систем удобрення на забур'яненість посівів польових культур / В. П. Ткачук, О. А. Саюк, Н. М. Плотницька, О. В. Гурманчук, І. О. Павлюк // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.. - 2018. - № 1. - С. 70-73. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П146.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Саюк О. А. 
Вплив способів основного обробітку грунту та систем удобрення на урожайність пшениці озимої / О. А. Саюк, Н. М. Плотницька, І. О. Павлюк, В. П. Ткачук // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.. - 2018. - № 4. - С. 81-84. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

За умов Полісся України досліджено вплив способів обробітку грунту та систем удобрення на урожайність зерна пшениці озимої сорту Колос Миронівщини. Встановлено, що урожайність зерна пшениці озимої залежить від способу обробітку грунту та системи удобрення. Дослідженнями встановлено, що оптимальним способом обробітку грунту в разі вирощування пшениці озимої в умовах Полісся України є оранка на глибину 18 - 20 см. Використання інших досліджуваних способів обробітку грунту призводить до втрат урожайності зерна в межах 0,08 - 0,56 т/га. Використання добрив сприяє підвищенню урожайності зерна пшениці озимої сорту Колос Миронівщини. Застосування органічної системи удобрення сприяє підвищенню урожайності зерна в межах 15,29 - 35,63 %, органо-мінеральної - в межах 28,36 - 44,44 %, за різних систем обробітку грунту у порівнянні із варіантами без удобрення.


Індекс рубрикатора НБУВ: П212.103-4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Саюк О. А. 
Видовий склад бур'янового компоненту агроценозу картоплі / О. А. Саюк, Р. М. Трояченко, І. О. Павлюк // Вісн. Полтав. держ. аграр. акад.. - 2019. - № 1. - С. 35-40. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: П215.1-467

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69944 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Педагогічне дорадництво: комплекс програмних матеріалів профільної підготовки магістрів : [навч. посіб.] / Н. В. Гузій, Т. І. Бурлаєнко, Д. В. Щербина, В. І. Саюк, І. В. Рашковська; ; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ : Вид-во НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2016. - 258 c. - укp.

Висвітлено питання проектування оригінального змісту підготовки освітніх консультантів - нової педагогічної спеціальності, що вперше була запроваджена у вітчизняну педагогічну освіту відповідно до створеного стандарту (освітньо-кваліфікайних характеристик, освітньо-професійної програми, засобів діагностики). Розглянуто економіко-правові питання педагогічного дорадництва, особливості експертизи освітніх ініціатив, проблеми комунікативної культури. Увагу приділено методиці викладання загальнопедагогічних дисциплін, основам педагогічного консультування, педагогічній інноватиці, управлінню педагогічними проектами.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА807616 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського