Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (17)
Пошуковий запит: (<.>A=СМАЛЬК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13

      
Категорія:    
1.

Ковальский Ю. В. 
Электровзрывное измельчение карбида кремния в эластичной оболочке / Ю. В. Ковальский, Е. К. Мирошниченко, А. А. Смалько // Порошковая металлургия. - 2002. - № 5-6. - С. 14-18. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Визначено, що подрібнення порошку карбіду кремнію в еластичній оболонці електровибухом є менш ефективним, ніж подрібнення механічними ударами в зв'язку з його більшою енергоємністю. При цьому ступінь подрібнення порошку карбіду кремнію обома способами є однаковим і складає 40 мкм для вихідної дисперсності - 300 + 160 мкм. Для більш ефективного подрібнення порошків у еластичних оболонках імпульсними методами доцільно узгоджувати тривалість нагрузок із частотними характеристиками об'єкта впливу.


Ключ. слова: карбид кремния, электровзрыв, эластичная оболочка
Індекс рубрикатора НБУВ: Л428.851

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28502 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Смалько О. А. 
Розвиток творчого мислення старшокласників на уроках математики з використанням інформаційних технологій навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. А. Смалько; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2003. - 20 c. - укp.

Запропоновано науково обгрунтовану методику розвитку творчих компонентів мислення старшокласників на уроках з деяких систем шкільного курсу математики використанням комп'ютера. Проаналізовано можливості використання різноманітних засобів інформаційних технологій під час навчання математики в школі. Встановлено дидактичні умови та форми опосередкованої комп'ютером діяльності, які сприяють розвитку творчого мислення школярів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р(4УКР)21-366

Шифр НБУВ: РА324375 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Смалько М. А. 
Удосконалення торцевих ущільнень на основі аналізу теплових та гідродинамічних процесів : Автореф. дис... канд. техн. наук : 05.14.06 / М. А. Смалько; НАН України. Ін-т техн. теплофізики. - К., 2000. - 21 c. - укp.

Досліджено теплові та гідродинамічні процеси у зоні контакту робочих кілець торцевих ущільнень з метою їх удосконалення. Вивчено напружено-деформований стан кілець, викликаний нерівномірним їх нагрівом і дією стискувальної та відцентрової сил. Проаналізовано вплив форм мікронерівностей поверхонь тертя на ізотермічний рух рідини у контакті робочих кілець ущільнення. Розроблено конструкції ущільнень, напрямки удосконалення технології виготовлення та підготовки кілець ущільнень до експлуатації. Запропоновано конструкцію стенда зі змінним обладнанням для приробки пар кілець ущільнень під час підготовки їх до експлуатації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: К441.26

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА311311 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Смалько Л. Є. 
Індивідуалізоване навчання в системі підготовки майбутнього педагога у США : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.09 / Л. Є. Смалько; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2000. - 20 c. - укp.

Наведено і систематизовано концептуальні основи індивідуалізації навчання у вищій школі США, охарактеризовано прикладні моделі їх реалізації в процесі підготовки майбутнього учителя і визначено цілісну систему умов, необхідних для ефективного застосування даних моделей в українській системі вищої освіти. Розкрито структуру та зміст індивідуалізованої системи навчання на основі вивчення теоретичних моделей куррікулуму, який в американській вищій школі являє собою єдність особистісно орієнтованих цілей навчання; змісту навчання, відібраного відповідно до цілей; педагогічних стратегій засвоєння змісту і досягнення цілей навчання та критеріїв оцінки. Обгрунтовано першочергові завдання, які потребують вирішення для забезпечення ефективного функціонування американських моделей в українських педагогічних вузах, визначено напрями подальших досліджень у сфері індивідуалізації навчального процесу як оптимального шляху вирішення головної вимоги сучасності - підготовки творчої особистості фахівця, здатного до самореалізації та самовдосконалення.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(7СОЕ) + Ч481.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310288 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Смалько М. Ф. 
Психологічна допомога особистості у професійній підготовці музиканта / М. Ф. Смалько // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 41. - С. 172-175. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено актуальні напрямки та практичні форми організації психологічної допомоги музикантам. Досліджено основні аспекти у розумінні музичної обдарованості: обдарованість як інтеграція внутрішніх психологічних ресурсів суб'єкта й обдарованість як невід'ємна складова особистості. Визначено ряд практичних заходів, спрямованих на організацію психологічної роботи з музично обдарованими особистостями в період їх професійної підготовки. Виділено важливі складові тренінгової роботи: розвиток творчого потенціалу та розкриття особистісних можливостей, якостей музиканта, які розглядаються як внутрішні, суб'єктні умови, що сприяють розвитку спеціальних складових в обдарованості музиканта. Запропоновано систему тренінгових занять (навчальний психотренінг), яка спрямована на створення оптимальних умов для удосконалення особистісних і спеціальних якостей музиканта та забезпечення можливостей адекватного відчуття та опанування ним навколишнього світу; визначення перспектив його подальшого саморозвитку.

Определены актуальные направления и практические формы организации психологической помощи музыкантам. Исследованы основные качества в понимании музыкальной одаренности: одаренность как интеграция внутренних психологических ресурсов субъекта и одаренность как неотъемлемая слагаемая личности. Определен ряд практических мероприятий, направленных на организацию психологической работы с музыкально одаренными личностями в период их профессиональной подготовки. Выделены важные составляющие тренинговой работы: развития творческого потенциала и раскрытие личностных возможностей, качеств музыканта, которые рассматриваются как те внутренние, субъектные условия, которые содействують развитию специальных слагаемых одаренности музыканта. Предложена система тренинговых занятий (учебный психотренинг), направленная на создание оптимальных условий для улучшения личностных и специальных качеств музыканта, обеспечение возможностей адекватного чувства и овладение им окружающего мира; определение перспектив его дальнейшего саморазвития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.44-724 + Ю949.244 + Щ31 р(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Скрипкина И. Я. 
Строение HRMT1L1 гена человека, картированного на участке хромосомы 21 q22.3, и его мышиного гомолога (PRMT2) / И. Я. Скрипкина, Л. А. Цыба, О. В. Аноприенко, В. П. Смалько, Д. Славов, К. Гардинер, А. В. Рындич // Доп. НАН України. - 2001. - № 8. - С. 167-172. - Библиогр.: 15 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е70*440.161

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
7.

Андреюк Е. И. 
Микробное восстановление соединений ванадия / Е. И. Андреюк, А. Б. Таширев, П. Я. Смалько // Доп. НАН України. - 2003. - № 3. - С. 162-169. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

The reduction of vanadium can be realized by the wide range of aerobic, facultative anaerobic, obligate anaerobik microorganisms, which haven't been adapted to vanadates (compounds of vanadium) and other heavy metals, so the reduction is not specific process. Microorganisms are able to reduce vanadium (V) only to vanadium (IV). Reduction of vanadium to other redox forms, V (IV, III, II), is impossible because of a thermodynamic ban. Vanadates are not toxic for microorganisms (at a concentration at most 1000 mg/l). Unspecific microbial reduction of compounds of vanadium can serve as a base for the creation of a biotechnology for the purification of industrial wastes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е40*871

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Андреюк К. І. 
Мікробне відновлення заліза / К. І. Андреюк, О. Б. Таширев, П. Я. Смалько // Доп. НАН України. - 2004. - № 2. - С. 166-171. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

The theoretical aspects of the interaction of microorganisms with compounds of Fe are examined, and the reduction of Fe (III) and Fe (II) by museum strains Bacillus subtilis 316M, Pseundomonas aeruginosa ATCC 10145, Escherichia coli К 12, and Clostridium lituseburense K-l are experimentally investigated. It is shown that museum strains reduce Fe (III) only to Fe (II) accordingly to the theoretical prognosis. Microbial reduction of Fe (III) is not a specific process because the investigated strains do not use Fe (III) as the terminal acceptor of electrons. The interaction of microbial strains with Fe (III) and Fe (II) leads to their extraction from water solutions. The unspecificity of the processes of microbial reduction and accumulation of Fe (III) and Fe (II) from solutions allows one to forecast the Fe-cycle regularity in the environment and create industrial microbial technologies to purify waste waters from Fe.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е40*872

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Андреюк Е. И. 
Прогнозирование взаимодействия микроорганизмов с соединениями хрома на основе термодинамических расчетов / Е. И. Андреюк, А. Б. Таширев, П. Я. Смалько // Доп. НАН України. - 2003. - № 1. - С. 149-156. - Библиогр.: 12 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е40*871

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22412/а Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
10.

Смалько О. 
Позааудиторна виховна робота як чинник професійно-особистісного становлення майбутніх фахівців / О. Смалько // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2014. - № 8. - С. 77-81. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано сутність і компоненти позааудиторної виховної роботи у вищому навчальному закладі (ВНЗ). Позааудиторну виховну роботу розуміють як систему виховних заходів, спрямованих на виховання високорозвиненої особистості майбутнього фахівця зі сформованою особистісною моральною культурою, творчим мисленням, відповідальністю, різнобічними інтересами та настійними прагненнями їх задоволення та дієвою конкурентоспроможністю. Акцентовано увагу на тому, що позааудиторна виховна робота є системою, що поєднує в собі такі компоненти: мету, зміст, методи, засоби, форми, принципи, які взаємозв'язані та взаємозумовлені між собою. Визначено, що метою виховної роботи у ВНЗ є підготовка студентів до виконання рольового репертуару (громадянина, патріота, професіонала, сім'янина, носія культури), який є необхідним для життя в суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Смалько Л. Є. 
Самостійна робота магістрів при вивченні курсу "Основи наукових комунікацій іноземною мовою" / Л. Є. Смалько // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 23. - С. 79-82. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Запропоновано розробити прикладні навчальні дисципліни, які покликані формувати в студентів уміння вчитися. Обгрунтовано викладання в університетах навчального курсу "Основи наукових комунікацій іноземною мовою", розглянуто ефективність методів викладання та різних видів самостійної роботи студентів. Розглянуто особливості організації самостійної роботи під час вивчення курсу. Визначено роль викладача, який, на думку автора, має виконувати інформаційно-контролюючі та консультативно-координаційні функції.

Предложено разработать прикладные учебные дисциплины, которые призваны формировать у студентов умение учиться. Обосновано преподавание в университетах учебного курса "Основы научных коммуникаций на иностранном языке", рассмотрена эффективность методовпреподавания и различных видов самостоятельной работы студентов. Рассмотрены особенности организации самостоятельной работы при изучении курса. Определена роль преподавателя, который должен, по мнению автора, выполнять информационно-контролирующие и консультативно-координирующие функции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Смалько О. 
Система формування відповідального ставлення до батьківства в студентів університету в позааудиторній виховній роботі / О. Смалько // Наук. вісн. Східноєвроп. нац. ун-ту ім. Лесі Українки. - 2015. - № 1. - С. 71-76. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито одну з важливих проблем позааудиторної виховної роботи у вищих навчальних закладах - проблему підготовки студентів до майбутнього сімейного життя та формування в них адекватних уявлень про відповідальне ставлення до виконання ролей батьків. Відзначено, що позааудиторна виховна робота спрямована на системну підготовку студентів до використання рольового репертуару (громадянина, патріота, професіонала, сім'янина, носія культури), який потрібен для життя в суспільстві (професійний та особистісний аспекти). Системне бачення формування відповідального ставлення до батьківства надає змогу чітко виділити складові компоненти (мету, завдання, зміст, чинники, форми, методи та результат), проаналізувати всю різноманітність зв'язків і відносин між ними. Ефективність системи позааудиторної виховної роботи з формування відповідального ставлення до батьківства залежить від дієвості кожного з компонентів і компетентності суб'єктів, покликаних організовувати та здійснювати цю роботу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.382 + Ч481.358

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Смалько О. В. 
Формування відповідального ставлення до батьківства у студентів класичного університету в процесі позааудиторної виховної роботи : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. В. Смалько; Уман. держ. пед. ун-т ім. П. Тичини. - Умань, 2016. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність феномену "формування відповідального ставлення до батьківства в студентів класичного університету в процесі позааудиторної виховної роботи". Розглянуто структуру та функції відповідального ставлення до батьківства (ВСБ) та особливості його формування в студентів класичного університету в процесі позааудиторної виховної роботи (ПАВР). Визначено критерії та показники, охарактеризовано рівні сформованості ВСБ у студентів класичного університету. Розроблено модель формування ВСБ у студентів класичного університету в процесі ПАВР, яка містить мету, методологічні підходи, принципи, етапи, зміст, методи, форми, педагогічні умови, а також критерії, рівні й очікуваний результат. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови формування ВСБ у студентів класичного університету в процесі ПАВР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.38

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА425889 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського