Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (16)
Пошуковий запит: (<.>A=Седих К$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Седих К. В. 
Психологія взаємодії систем: "сім`я" та освітні інституції : монографія / К. В. Седих; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Полтава : Довкілля-К, 2008. - 228 c. - Бібліогр.: с. 249-259. - укp.

Висвітлено питання, пов'язані з різними аспектами систем "сім'я" та "освітні інституції". Розглянуто сім'ю як джерело виховання у контексті культури, групу власного досвіду як засіб підвищення кваліфікації психолога-консультанта закладів освіти. Розкрито культурно-історичний аспект становлення батьків і дітей. Висвітлено шляхи подолання кризи у сім'ї. Визначено чинники психологічної взаємодії у системі сім'я - школа. Розкрито роль психологічної служби у закладах освіти у створенні умов для продуктивної системної взаємодії.

Освещены вопросы, связанные с различными аспектами систем "семья" и "образовательные институции". Рассмотрены семья как источник воспитания в контексте культуры, группа личного опыта как средство повышения квалификации психолога-консультанта заведений образования. Раскрыт культурно-исторический аспект становления родителей и детей. Освещены пути преодоления кризиса в семье. Определены факторы психологического взаимодействия в системе семья - школа. Раскрыта роль психологической службы в заведениях образования в создании условий для продуктивного системного взаимодействия.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956 + Ю949.244 + Ч311.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696713 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Седих К. В. 
Психологія взаємодії сім'ї з освітніми соціальними інституціями : автореф. дис. ... д-ра психол. наук : 19.00.07 / К. В. Седих; НАПН України, Ін-т психол. ім. Г.С. Костюка. - К., 2012. - 35 c. - укp.

Досліджено психологію взаємодії сім'ї з освітніми соціальними інституціями. Крізь призму генетичної психології та системного підходу як методологічної парадигми дослідження здійснено розгалужене теоретико-емпіричне вивчення взаємодії систем "сім'я" й "освітня соціальна інституція". Здійснено цілісний системний аналіз феномену міжсистемної взаємодії між системами "сім'я" й "освітня інституція", виявлено ефекти-фактори 1-го та 2-го порядків у міжсистемній взаємодії. Визначено, що дитина/учень є одночасно членом двох систем "сім'ї" та "школи". Поведінка кожного учасника системи обумовлена іншими учасниками та навпаки. Це створює циркулярну каузальність та ко-еволюцію комунікативних, інтерактивних і наративних зразків спілкування. Виявлені дві моделі взаємодії між школою й учнем: ієрархічна та підтримувальна. Розроблено процедурно-методичну організацію та змістовно-функціональну сутність формування системної модерації як технології міжсистемної взаємодії сім'ї й освітньої інституції для психологів закладів освіти, що сприяє створенню діагностичного інструментарію для проведення діагностики взаємодії, її функцій та проявів у професійному, навчально-виховному й іншому видах діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956 + Ю949.244 + Ч311.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА389031 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Седих К. В. 
Психологія сім'ї : навч. посіб. [для студентів ВНЗ] / К. В. Седих. - Київ : Академія, 2015. - 191 c. - (Alma Mater+). - Бібліогр.: с. 186-191 - укp.

Висвітлено загальні засади психології сім'ї. Розкрито структурно-функціональні особливості сім'ї як соціальної системи. Розглянуто моделі і типи взаємодії в сім'ї. Розкрито психологічні основи інтимних стосунків подружжя. Увагу приділено психосексуальним порушенням у сімейному житті. Висвітлено психологічні проблеми, спричинені розлученням. Викладено прикладні аспекти психологічної роботи із сім'єю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА793660 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Наукові студії з вікової та практичної психології : [колект.] монографія / Н. О. Гончарова, Ю. І. Калюжна, Ю. О. Клименко, О. Г. Коваленко, О. Д. Кравченко, К. П. Крикля, М. М. Мельничук, О. Г. Мирошник, Н. М. Мишко, В. Ф. Моргун, Л. Г. Перетятько, М. М. Рева, К. В. Седих, М. М. Тесленко, І. Г. Тітов, А. С. Харченко, Н. О. Чайкіна, В. В. Шевчук, Н. О. Юдіна, Т. А. Яновська; ред.: К. В. Седих, І. Г. Тітов; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка. - Полтава : Астрая, 2018. - 277 c. - укp.

Досліджено актуальні психологічні проблеми розвитку особистості. Проаналізовано особливості особистісного та когнітивного розвитку людини на різних онтогенетичних етапах. Подано інформацію про структуру пізнавальних процесів підлітків і старшокласників. Визначено сфери особистісного самовизначення в юнацькому віці. Розглянуто прикладні психолого-педагогічні проблеми професійного становлення особистості. Здійснено порівняльний аналіз особливостей психічного здоров'я студентів у закладах вищої освіти різного спрямування. Увагу приділено реконструкції професійних конструктів психологів-освітян у взаємодії із системами клієнтів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА825739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Харківський осінній марафон психотехнологій : матеріали [III міжрегіон.] наук.- практ. конф. (кат. психотехнологій : тези доп.), 26 жовт. 2019 р. / ред.: Т. Б. Хомуленко, А. М. Большакова, І. В. Гордієнко-Митрофанова, Т. М. Єльчанінова, В. О. Крамченкова, С. Б. Кузікова, М. А. Кузнєцов, Л. М. Лисенко, С. Д. Максименко, О. В. Мамічева, В. Г. Панок, Н. В. Підбуцька, К. В. Седих, С. К. Шандрук; Товариство психологів України, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, Сумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренка, Національна академія педагогічних наук України, Український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, Асоціація професійних психологів Харкова, Міжрегіональна громадська організація сприяння розвитку символдрами, Всеукраїнська арт-терапевтична асоціація. - Харків : Діса плюс, 2019. - 235, [12] c. - укp.

Вміщено Каталог психотехнологій новітніх авторських розробок розвивальних, психокорекційних, діагностичних, тренінгових програм, методик, технік тощо. Наведено результати сучасних досліджень у галузях теоретичної та прикладної психології. Описано особистісні детермінанти розладів харчової поведінки. Досліджено категорію невизначеності в дослідженнях життєвого простору особистості. Проаналізовано психологічні особливості поведінки лідерів у конфліктних ситуаціях. Розроблено методику діагностики особливостей завзятості у навчальній діяльності студентів і школярів. Розкрито роль сімейно-родинної прив'язаності у становленні особистості молодшого школяра. Увагу приділено розвитку комунікативної компетентності майбутніх психологів. Акцентовано на булінгу в освітньому просторі: реаліях сьогодення. Проаналізовано взаємозв'язок гніву, агресивності й індивідуально-психологічних особливостей особистості студенток-психологинь. Розглянуто психологічне становлення соціальної креативності майбутніх психологів як невід'ємну частину професійної підготовки. Висвітлено проблему психологічного благополуччя майбутніх педагогів. Описано психологічні особливості провідних ставлень підлітків з різним рівнем невротизації. Досліджено проблему самотності й усамітнення у сучасному місті. Висвітлено питання розробки алгоритмів діяльності практичних психологів. Розкрито роль організаційно-психологічних факторів в адаптації студентів до навчання у ЗВО. Увагу приділено емоційному вигорянню як психологічній проблемі сучасності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 с.я431(4УКР-4ХАР-2Х)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА857992 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Проектування позитивного життєвого простору особистості : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 18 - 19 квіт. 2019 р., Полтава / ред.: М. І. Степаненко, Н. В. Сулаєва, К. В. Седих, Ю. І. Браїлко, О. І. Березан, А. В. Петрушов; Полтав. нац. пед. ун-т ім. В.Г. Короленка, Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Sigmund Freud Univ., Univ. of Innsbruck, Наталі Зейл коледж, Йончопинг. ун-т, Краків. пед. ун-т ім. Коміс. нац. освіти, Ун-т Кобленц-Ландау. - Полтава : АСМІ, 2019. - 159 c. - укp. - нім. - пол.

Розглянуто теоретико-методологічні засади дослідження життєвого простору особистості у психології та педагогіці. Висвітлено роль сім'ї та школи у формуванні життєвого простору особистості дитини. Розкрито питання психолого-педагогічного, соціального, медичного супроводу осіб з особливими освітніми проблемами за умов інклюзії. Розглянуто особливості художнього досвіду підліткового віку як чинник вивчення народного малярства в основній школі. Охарактеризовано естетотерапевтичні технології формування педагогічної культури батьків молодших школярів. Досліджено когнітивний компонент професійної самосвідомості педагогів. Увагу приділено особливостям системи соціальних контактів дітей із сімей вимушених внутрішніх переселенців, домінантним тенденціям в груповій взаємодії підлітків-неформалів, структурі та психологічним механізмам усвідомленої комунікативної діяльності дошкільника із затримкою психічного розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ю935.212 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС66257 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Психологічні технології ефективного функціонування та розвитку особистості : [колект.] монографія. Кн. 3 / Р. Абрамцьов, А. М. Большакова, О. А. Бреусенко-Кузнєцов, А. В. Вертель, Ж. П. Вірна, Г. В. Гуменюк, Л. В. Долинська, Н. О. Євдокимова, Н. О. Єрмакова, В. Ю. Завацький, Н. Є. Завацька, В. Л. Зливков, Л. М. Карамушка, М. М. Карнелович, З. С. Карпенко, О. М. Кокун, В. В. Криничко, С. Б. Кузікова, О. І. Кузнецов, С. О. Лукомська, С. Д. Максименко, М. І. Мушкевич, С. О. Ніколаєнко, М. О. Орап, М. В. Савчин, К. В. Седих, О. В. Тімченко, Г. Є. Улунова, О. О. Фільц, К. І. Фоменко, Б. В. Хомуленко, Т. Б. Хомуленко, Ю. М. Швалб, В. І. Шебанова, Ю. М. Широбоков, Т. І. Щербак; ред.: С. Д. Максименко, С. Б. Кузікова, В. Л. Зливков; НАПН України, Ін-т психології ім. Г.С. Костюка, Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С. Макаренка. - Київ, 2019. - 538 c. - укp.

Увагу приділено актуальним питанням сучасної персонології. Висвітлено теоретико-методологічні та прикладні аспекти дослідження проблеми ефективного функціонування та розвитку особистості в різних сферах життєдіяльності в умовах соціальних змін. Розглянуто соціогенетичні, психологічні, духовні чинники підтримки її самоефективності та життєстійкості. Наведено авторські технології психологічного супроводу, консультування, реабілітації особистості в ускладнених і кризових ситуаціях життя. Особливу увагу акцентовано на актуалізації ресурсів особистісного зростання людини в генезі її буття.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937-8 я43 + Ю949.2-69 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В357912/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Седих К. В. 
Психологія сім'ї : навч. посіб. / К. В. Седих. - 4-те вид., випр. - Київ : Академія, 2024. - 190, [1] c. - (Alma MaterСерія "Alma Mater"). - Бібліогр.: с. 188-[191] - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю956 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА870340 Пошук видання у каталогах НБУВ 


 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського