Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (47)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=ТРОЦК$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 37
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Троцко А. В. 
Теория и методика делового общения : Учеб. пособие / А. В. Троцко, И. Н. Трубавина; Харьк. гос. пед. ун-т им. Г.С.Сковороды. - Х., 1999. - 110 c. - рус.

Отражены основные вопросы теории и методики делового общения. Особое внимание уделено психологическим основам делового общения, его видам, стилям и их сравнительному анализу, этапам осуществления, а также раскрывается методика преодоления коммуникативных барьеров, технология создания положительного имиджа в общении, индивидуального подхода к партнерам. Значительное место отведено методике осуществления различных форм делового общения: беседам, совещаниям, переговорам, пресс-конференциям, презентациям и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.41я73

Шифр НБУВ: ВА588113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Теорія та методика навчання та виховання : Зб. наук. пр. Вип. 5 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ХДПУ, 2000. - 115 с. - рус.

Розглянуто актуальні питання теорії та методики навчання та фізичного виховання, формування культури спілкування в системі національної педагогіки, а також проблему поколінь у сучасній соціально-педагогічній науці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Теорія та методика навчання та виховання : Зб. наук. пр. Вип. 6 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2000. - 122 с. - рус.

Розглянуто проблеми гуманізації та гуманітаризації в навчально-виховному процесі педагогічного вузу, діяльність студентської групи в системі професійної підготовки майбутнього вчителя, теоретичні основи формування в молодших школярів поняття про усне й писемне мовлення. Простежено витоки становлення поглядів Я.А.Мамонтова, проаналізовано питання розробки системи формування морального вчинку в педагогічній діяльності В.О.Сухомлинського, процес організації соціального виховання в Україні у 20-ті рр. ХХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Теорія та методика навчання та виховання : Зб. наук. пр. Вип. 7 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2000. - 158 с. - укp.

Висвітлено соціально-педагогічні проблеми формування мовної культури студентів. Охарактеризовано внесок провідних освітян XIX ст. у підготовку усталених інноваційних процесів XX ст.: М.І.Пирогова, Х.Д.Алчевської, С.І.Миропольського, Б.Д.Грінченка, К.Д.Ушинського, М.І.Костомарова, П.О.Куліша, М.П.Драгоманова та ін. Проаналізовано діяльність студентських гуртків з навчальних дисциплін в університетах України на початку XX ст. Окремі розділи присвячено знаково-символічним засобам формування наочно-образного мислення студентів, нетрадиційним підходам до вивчення "Дитячих пісень" П.І.Чайковського у початкових класах, а також розвитку адекватної професійної мотивації у вихованців ліцеїв юридичного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Троцко Г. В. 
Українські дитячі та молодіжні громадські організації : Навч. посіб. / Г. В. Троцко, І. М. Трубавіна, Т. М. Хлєбникова; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1999. - 206 c. - Бібліогр.: 48 назв. - укp.

Висвітлюються основні завдання та напрямки державної молодіжної політики щодо дитячих та молодіжних громадських організацій, їх значення, місце в сучасному громадському житті України та національній виховній системі, законодавчий механізм реалізації державної молодіжної політики. Особливу увагу приділено сутності діяльності сучасних українських дитячих та молодіжних громадських організацій, завданням, цілям, змісту, формам та методам роботи з дітьми та молоддю, а також історії виникнення та існування організацій в Україні, їх традиціям, тенденціям розвитку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ф75(4УКР) я7 + Ч422(4УКР) я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА592260 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Троцко Г. В. 
Педагогічне спілкування: вчитель-учень (історичний аспект) : Моногр. / Г. В. Троцко, О. О. Довженко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 208 c. - Бібліогр.: 323 назв. - укp.

Розкрито теоретичні питання педагогічного спілкування у вітчизняній педагогічній думці. Охарактеризовано передумови зародження ідеї спілкування, його форми, методи та типи, особливості становлення та розвитку проблеми педагогічного спілкування. Проаналізовано досвід спілкування вчителя та учнів у практиці роботи вітчизняних навчальних закладів другої половини XIX - початку XX ст.

Раскрыты теоретические вопросы педагогического общения в отечественной педагогической мысли. Охарактеризованы предпосылки зарождения идеи общения, его формы, методы и типы, особенности становления и развития проблемы педагогического общения. Проанализирован опыт общения учителя и учеников в практике работы отечественных учебных заведений второй половины XIX - начала XX вв.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.430 + Ч33(4УКР)52

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663567 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Троцко Г. В. 
Теорія і практика підготовки майбутніх учителів у позааудиторній роботі у вищих навчальних педагогічних закладах : Навч. посіб. / Г. В. Троцко, М. В. Донченко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 188 c. - Бібліогр.: 278 назв. - укp.

Розкрито особливості позааудиторної роботи у вищих педагогічних навчальних закладах України у другій половині XX ст. Проаналізовано досвід професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів у зазначеній роботі.

Раскрыты особенности позааудиторной работы в высших педагогических учебных заведениях Украины во второй половине XX в. Проанализирован опыт профессионально-педагогической подготовки будущих учителей в данной работе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663564 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Теорія та методика навчання та виховання : Зб. наук. пр. Вип. 14, ч. 1 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2004. - 167 с. - укp.

Розглянуто питання використання тестових опитувань в процесі навчання комп'ютерним технологіям студентів непрофільних спеціальностей, автоматизації обробки та інтерпретації результатів моніторингових досліджень. Описано дидактичні функції комп'ютерного тестування. Проаналізовано досвід створення тестових завдань продуктивного рівня. Висвітлено особливості впровадження рівневого методу навчання та рейтингового оцінювання успішності студентів, особливості підбору завдань для оцінювання навчальних та професійних знань і умінь учнів з інформатики, а також особливості інноваційних аудіовізуальних та комп'ютерних технологій.

Рассмотрены вопросы использования тестовых опросов в процессе обучения компьютерным технологиям студентов непрофильных специальностей, автоматизации обработки и интерпретации результатов мониторинговых исследований. Освещены дидактические функции компьютерного тестирования. Проанализирован опыт создания тестовых заданий продуктивного уровня. Изучены особенности внедрения уровневого метода обучения и рейтинговой оценки успешности студентов, особенности подбора заданий для оценки учебных и профессиональных знаний и умений учеников по информатике, а также особенности инновационных аудиовизуальных и компьютерных технологий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Теорія та методика навчання та виховання : Зб. наук. пр. Вип. 15 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 181 с. - укp.

Розглянуто питання управління процесом формування професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи, а також формування етнокультурної компетентності студентів педагогічного ВНЗ. Висвітлено проблеми адаптації спеціалістів до професійної діяльності. Проаналізовано основні етапи розвитку педагогічних ідей визначного українського письменника, громадського діяча та педагога другої половини ХІХ - початку ХХ ст. В.Г.Короленка, розвиток теорії організації правового виховання в історії педагогіки в зазначений період. Описано сучасну технологію комунікативного навчання іноземної мови. Наведено характеристику підготовки старшокласників до виконання соціальних ролей патріота, економіста та еколога.

Рассмотрены вопросы управления процессом формирования профессиональной компетентности учителя общеобразовательной школы, а также формирования этнокультурной компетентности студентов педагогического ВУЗ. Освещены проблемы адаптации специалистов к профессиональной деятельности. Проанализированы основные этапы развития педагогических идей известного украинского писателя, общественного деятеля и педагога второй половины ХІХ - начала ХХ ст. В.Г.Короленка, развитие теории организации правового воспитания в истории педагогики в указанный период. Представлена современная технология коммуникативного обучения иностранному языку. Приведена характеристика подготовки старшеклассников к выполнению социальных ролей патриота, экономиста и эколога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лозова В. І. 
Теоретичні основи виховання і навчання : Навч. посіб. для студ. пед. навч. закл. / В. І. Лозова, Г. В. Троцко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - 2-е вид., виправл і доповн. - Х. : ОВС, 2002. - 400 c. - укp.

Визначено предмет педагогіки, взаємозв'язок змісту понять виховання, формування та розвитку дитини. Обговорено особливості модульного, комп'ютерного, дистанційного, особистісно орієнтованого навчання, наведено оцінку навчальних досягнень учнів. Визначено зміст поняття процесу навчання, розглянуто його основні структурні елементи як соціально-педагогічну систему. Висвітлено освітню та розвиваючу функції навчання, завдання вихованого навчання, наведено його основні принципи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215 + Ч311я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА620492 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Теорія та методика навчання та виховання : Зб. наук. пр. Вип. 8 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2001. - 160 с. - укp.

Проаналізовано становлення та розвиток системи початкових шкіл України другої половини ХІХ ст. Надано оцінку ефективності інноваційних моделей естетичного виховання в сучасній педагогічній теорії та практиці. Розглянуто питання формування професійних знань, умінь і навичок з застосуванням сучасних педагогічних технологій. Висвітлено теоретичні засади розв'язування задач з вищої математики. Запропоновано деякі шляхи вдосконалення курсу методики навчання математики у початкових класах. Акцентовано увагу на деяких питаннях розвитку творчих здібностей дітей дошкільного віку в образотворчій діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Теорія та методика навчання та виховання : Зб. наук. пр. Вип. 9 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ОВС, 2002. - 171 с. - укp.

Висвітлено актуальні питання теорії та методики навчання та виховання у вузі і середній школі. Розглянуто професійно-педагогічну підготовку студентів педагогічних вузів як одну з умов успішного вдосконалення базової освіти. Описано методологію навчання риторики майбутніх учителів початкових класів. Проаналізовано функції вихователя-музичного керівника та вихователя дошкільної установи. Акцентовано увагу на проблемі морально-ціннісного ставлення до музичного виконавства в історії естетичної думки.

Освещены актуальные вопросы теории и методики обучения и воспитания в высших учебных заведениях и средней школе. Рассмотрена профессионально-педагогическая подготовка студентов педагогических вузов как одно из условий успешного усовершенствования базового образования. Описана методология обучения риторики будущих учителей начальных классов. Проанализированы функции воспитателя-музыкального руководителя и воспитателя дошкольного учреждения. Акцентировано внимание на проблеме морально-ценностного отношения к музыкальному исполнительству в истории эстетической мысли.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Теорія та методика навчання та виховання : Зб. наук. пр. Вип. 10 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ОВС, 2003. - 159 с. - укp.

Висвітлено актуальні питання теорії та методики навчання та виховання у вузі та середній школі. Викладено гуманістичні основи педагогіки паралельної дії А.С.Макаренка для сьогодення української вищої школи. Описано інноваційні процеси в освіті. Проаналізовано формування цільового компонента педагогічного процесу у вищому закладі освіти, морально-духовних якостей майбутнього викладача вузу, вплив здорового способу життя на формування лідерських якостей особистості студента. Розглянуто питання педагогічної підтримки особистості в навчанні, естетичного та статевого виховання, індивідуального підходу, спілкування з дітьми. Розкрито зміст соціально-педагогічної роботи з підлітками, схильними до вживання алкоголю у 1920 - першій половині 1980 рр. Запропоновано особистісно зорієнтований підхід до формування моральних вчинків школярів.

Освещены актуальные вопросы теории и методики обучения и воспитания в вузе и средней школе. Изложены гуманистические основы педагогики параллельного действия А.С.Макаренка - для современности украинской высшей школы. Описаны инновационные процессы в образовании. Проанализированы формирование целевого компонента педагогического процесса в высшем учебном заведении, морально-духовных качеств будущего преподавателя вуза, влияние здорового способа жизни на формирование лидерских качеств личности студента. Рассмотрены вопросы педагогической поддержки личности в обучении, эстетического и полового воспитания, индивидуального подхода, общения с детьми. Раскрыто содержание социально-педагогической работы с подростками, склонными к употреблению алкоголя в 1920 - первой половине 1980 гг. Предложен личностно ориентированный подход к формированию моральных поступков школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Теорія та методика навчання та виховання : Зб. наук. пр. Вип. 11 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х. : ОВС, 2003. - 132 с. - укp.

Охарактеризовано основні народні училища як світські середньоосвітні навчальні заклади в українських землях наприкінці XVIII ст. Розглянуто питання морального виховання у вітчизняній дитячій літературі ХІХ - початку ХХ ст. Показано роль евристичного прийому аналогії в дидактиці математики. Розглянуто культуру педагогічних взаємин та ідеї гуманізму й оптимізації у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського. Проаналізовано особливості використання прогресивних ідей соціальної педагогіки за сучасних умов України.

Охарактеризованы главные народные училища как светские среднеобразовательные учебные заведения в украинских землях конца XVIII ст. Рассмотрены вопросы морального воспитания в отечественной детской литературе ХІХ - начала ХХ ст. Показана роль эвристического приема аналогии в дидактике математики. Рассмотрены культура педагогических взаимоотношений и идеи гуманизма и оптимизации в педагогическом наследии В.А.Сухомлинского. Проаналированы особенности примения прогрессивных идей социальной педагогики в современных условиях Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Теорія та методика навчання та виховання : Зб. наук. пр. Вип. 16 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2006. - 158 с. - укp.

Розглянуто питання морального виховання в гуманістичній педагогіці періоду европейського Відродження, формування змісту гімназичної освіти в ХІХ ст. Проаналізовано розвиток національної освіти і виховання учнівської молоді Слобожанщини ХІХ - початку ХХ ст. в сучасних історико-педагогічних дослідженнях, особливості навчально-виховної діяльності студентських громадських організацій педагогічних ВНЗ України в 1920 - на початку 1930-х рр. Визначено структурні компоненти професійно-педагогічної діяльності викладачів ВНЗ у сучасний період в контексті гуманізації та демократизації освіти.

Рассмотрены вопросы морального воспитания в гуманистической педагогике периода европейского Возрождения, формирования содержания гимназического образования в ХІХ ст. Проанализированы развитие национального образования и воспитания ученической молодежи Слобожанщины ХІХ - начала ХХ ст. в современных историко-педагогических исследованиях, особенности учебно-воспитательной деятельности студенческих общественных организаций педагогических ВУЗ Украины в 1920 - начале 1930-х гг. Определены структурные компоненты профессионально-педагогической деятельности преподавателей ВУЗ в современный период в контексте гуманизации и демократизации образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Теорія та методика навчання та виховання : Зб. наук. пр. Вип. 17 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2006. - 154 с. - укp.

Проаналізовано значення педагогічних ідей А.С.Макаренка для підготовки вітчизняних соціально-педагогічних кадрів. Висвітлено адаптаційні аспекти організаційно-педагогічних умов підготовки дошкільнят до навчання у школах, педагогічні аспекти технології формування творчої особистості. Розглянуто питання про використання методичних задач у процесі підготовки учителів до викладання української мови в початкових школах. Визначено особливості позааудиторної виховної роботи студентів, основні тенденції та підходи до формування національної художньої культури в учителів.

Проанализировано значение педагогических идей А.С.Макаренка для подготовки отечественных социально-педагогических кадров. Освещены адаптационные аспекты организационно-педагогических условий подготовки дошкольников к обучению в школах, педагогические аспекты технологии формирования творческой личности. Рассмотрен вопрос об использовании методических задач в процессе подготовки учителей к преподаванию украинского языка в начальных школах. Определены особенности внеаудиторной воспитательной работы студентов, основные тенденции и подходы к формированию национальной художественной культуры у учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. пр. Вип. 18 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 174 с. - укp.

Розглянуто питання про моральне виховання в історії української педагогіки XVI - XVII ст., організацію літературно-музичних вечорів як чинник формування естетичної культури шкільної молоді другої половини ХІХ - початку ХХ ст., популяризацію дитячої літератури в періодичних виданнях даного періоду. Проаналізовано педагогічний досвід як умову розвитку сучасної вищої освіти, особливості моделювання інноваційного освітньо-виховного середовища в педагогічних ВНЗ.

Рассмотрены вопросы о моральном воспитании в истории украинской педагогики XVI - XVII ст., организации литературно-музыкальных вечеров как факторе формирования эстетической культуры школьной молодежи второй половины ХІХ - начале ХХ ст., популяризации детской литературы в периодических изданиях данного периода. Проанализированы педагогический опыт как условие развития современного высшего образования, особенности моделирования инновационной образовательно-воспитательной среды в педагогических ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. пр. Вип. 19 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 159 с. - укp.

Проаналізовано виховний потенціал науково-дослідницької роботи студентів педагогічних ВНЗ. Висвітлено проблеми підготовки педагогічних кадрів для організації профільного навчання в загальноосвітніх школах. Розглянуто питання формування інтелектуальних умінь студентів фінансово-економічних спеціальностей. Визначено особливості мовлення як важливі чинники формування вербальної техніки особистості, фактори лексичного розвитку дошкільників. Розкрито зміст підготовки учителів початкових класів педагогічних ВНЗ до природоохоронної роботи з учнями у другій половині ХХ ст., виховання в учнів свідомого ставлення до природи у спадщині вчених-природознавців, педагогів-методистів і вчителів-практиків.

Проанализирован воспитательный потенциал научно-исследовательской работы студентов педагогических ВУЗ. Освещены проблемы подготовки педагогических кадров для организации профильного обучения в общеобразовательных школах. Рассмотрены вопросы формирования интеллектуальных умений студентов финансово-экономических специальностей. Определены особенности речи как важные факторы формирования вербальной техники личности, факторы лексического развития дошкольников. Раскрыты содержание подготовки учителей начальных классов педагогических ВУЗ к природоохранной работе с учителями во второй половине ХХ ст., воспитания у учеников осознанного отношения к природе в наследии учёных-природоведов, педагогов-методистов и учителей-практиков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. пр. Вип. 20 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 172 с. - укp.

Визначено мотиваційно-цільовий компонент технології формування проективних умінь у вчителів. Розкрито теоретичні основи управлінської культури менеджерів освіти, зміст професійно-педагогічної самореалізації вчителів на основі акмеологічного моніторингу. Проаналізовано взаємини викладачів зі студентами як чинник становлення особистості фахівця. Розглянуто питання розвитку аксіологічного потенціалу особистості студента-філолога.

Определен мотивационно-целевой компонент технологии формирования проективных умений у учителей. Раскрыты теоретические основы управленческой культуры менеджеров образования, содержание профессионально-педагогической самореализации учителей на основе акмеологического мониторинга. Проанализированы взаимоотношения преподавателей со студентами как фактор становления личности специалиста. Рассмотрены вопросы развития аксиологического потенциала личности студента-филолога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Теорія та методика навчання та виховання : зб. наук. пр. Вип. 21 / ред.: Г. В. Троцко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 196 с. - укp.

Проаналізовано значення особистості вчителя у виховному процесі у спадщині В.О. Сухомлинського, а також його педагогічну спадщину для організації навчання і виховання обдарованих дітей. Розглянуто питання про використання педагогічних ідей В.О. Сухомлинського в роботі з дітьми з особливими потребами. Висвітлено ідеї співдружності та педагогічного співробітництва у спадщині В.О. Сухомлинського.

Проанализированы значение личности учителя в воспитательном процессе в наследии В.А. Сухомлинского, а также его педагогическое наследие для организации обучения и воспитания одаренных детей. Рассмотрен вопрос об использовании педагогических идей В.А. Сухомлинского в работе с детьми с особыми потребностями. Освещены идеи содружества и педагогического сотрудничества в наследии В.А. Сухомлинского.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського