Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (89)Журнали та продовжувані видання (4)
Пошуковий запит: (<.>A=Тименко В$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 31
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Тименко В. М. 
Педагогічні засади соціальної роботи зі студентською молоддю у вищих навчальних закладах США : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / В. М. Тименко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2005. - 19 c. - укp.

Досліджено педагогічні засади соціальної роботи зі студентською молоддю у сучасних вищих навчальних закладах США. На підставі вивчення літературних джерел і документів США охарактеризовано теоретичне підгрунтя соціальної роботи зі студентською молоддю. Висвітлено американський досвід надання соціальної допомоги студентській молоді за умов вищого навчального закладу. Охарактеризовано суспільні вимоги до суб'єктів управління соціальною роботою зі студентською молоддю. Розкрито основні тенденції в системі професійної підготовки соціальних працівників до роботи зі студентською молоддю в США. Здійснено порівняльний аналіз соціальної роботи зі студентською молоддю у вищих навчальних закладах США та України.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312(7СОЕ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337256 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Вдовченко В. 
Інтегрований курс "Інформатика - web - дизайн - технологія" / В. Вдовченко, Ю. Шведова, Т. Божко, В. Тименко // Освіта і упр.. - 2007. - 10, № 2. - С. 100-151. - укp.

Запропоновано програму профільного навчання для учнів Х - ХІ класів загальноосвітніх навчальних закладів, ліцеїв, гімназій з інтегрованого курсу "Інформатика - web - дизайн - технологія". Наведено пояснювальну записку, загальний тематичний та орієнтовні тематичні плани, програми для Х та ХІ класів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + З970р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Вдовченко В. 
Програма профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у 10 - 11-х класах "Графічний дизайн" / В. Вдовченко, Т. Божко, В. Тименко // Освіта і упр.. - 2007. - 10, № 1. - С. 129-160. - укp.

Охарактеризовано програму профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у Х - ХІ-х класах "Графічний дизайн". Визначено мету й завдання предмета, розкрито організацію навчального процесу. Запропоновано загальний тематичний план (Х - ХІ класи), орієнтовний календарно-тематичний план (Х клас), навчальні досягнення учнів з розвитку уявлень, знань, умінь з дисципліни "Основи графічного дизайну" після вивчення розділів (Х клас), а також програму (Х клас), орієнтовний календарно-тематичний план (ХІ клас), навчальні досягнення учнів з розвитку уявлень, знань, умінь з дисципліни "Основи графічного дизайну" після вивчення розділів (ХІ клас), програму (ХІ клас), критерії навчальних досягнень учнів за рівнями (початковий, середній, достатній, високий). Надано перелік обладнання, інструментів та матеріалів для кабінету, де здійснюється профільне навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.266 + Ч421.211

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Тименко В. П. 
Професійна дизайн-освіта: теорія і практика художньої обробки деревини / В. П. Тименко, В. К. Сидоренко, Л. В. Оршанський. - К. : Пед. думка, 2007. - 288 c. - Бібліогр.: 242 назв. - укp.

Висвітлено теорію та практику художньої обробки деревини у ВНЗ І - ІІ рівнів акредитації. Проаналізовано експериментальний процес професійної підготовки фахівців-художників у даних ВНЗ. Висвітлено історію зародження та розвитку народних художніх промислів України. Описано види художньої деревообробки в українському етнодизайні, особливості художнього конструювання традиційних виробів з дерева, їх декорування різьбленням та інкрустацією, побудови орнаментальних композицій.

Освещены теория и практика художественной обработки древесины в ВУЗ І - ІІ уровней аккредитации. Проанализирован экспериментальный процесс профессиональной подготовки специалистов-художников в данных ВУЗ. Освещена история зарождения и развития народных художественных промыслов Украины. Описаны виды художественной деревообработки в украинском этнодизайне, особенности художественного конструирования традиционных изделий из дерева, их декорирования резьблением и инкрустацией, построения орнаментальных композиций.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ125.508.0 я73 + М13 р(4УКР)3-31 + М771.2 р(4УКР)3-31

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА720329 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тименко В. П. 
Становлення академічної дизайн освіти / В. П. Тименко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31. - С. 63-67. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Проаналізовано й узагальнено зарубіжний і вітчизняний досвід використання інтерактивних методів навчання в процесі становлення академічної дизайн-освіти; висвітлено проблему неперервної системи дизайн-освіти, визначено її види, основні функції сучасного дизайну, запропоновано авторський проект мовної та математичної дизайн-освіти.

Проанализирован и обобщен зарубежный и отечественный опыт использования интерактивных методов обучения в процессе становления академического дизайн-образования, обоснована проблема непрерывной системы, определены его виды, основные функции современного дизайна, предложен авторский проект речевого и математического дизайн-образования.

The analysis and generalization of foreign and home experience of educational interactive methods in the process of the academic design education formation. A highlights the problem of unceasing system of design education. Types of design education are defined. Main functions of modern design are destinguished. The author's projects of language and mathematical design education are offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182р

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Воскресенська Н. В. 
Математична дизайн-освіта в позааудиторній діяльності студентів / Н. В. Воскресенська, В. П. Тименко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 31. - С. 39-41. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто особливості математичної дизайн-освіти в позааудиторній діяльності студентів. Запропоновано особистісно зорієнтовану технологію даної освіти в позааудиторній діяльності студентів. Теоретично обгрунтовано основні компоненти технологічного забезпечення процесу навчання студентів у ВНЗ. Висвітлено реалізацію інтегрованих форм організації, активних та інтерактивних методів навчання.

Рассмотрены особенности математического дизайн-образования во внеаудиторной деятельности студентов. Представлена личностно ориентированная технология математического дизайн-образования во внеаудиторной деятельности студентов. Теоретически обоснованы основные компоненты технологического обеспечения процесса обучения студентов в ВУЗ. Отражена реализация интегрированных форм организации, активных и интерактивных методов обучения.

The article deals with the analysis of mathematical design education in students' out-of-class activity. Individual orientated technology of mathematical design education in students' out-of-class activity is presented. Main components of technological ensuring the students' educational process at higher educational establishments are theoretically motivated. The realization of organization integrated forms, active and interactive educational methods is reflected in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.24 + Ж182р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Тименко В. П. 
Концептуальні засади формування конструктивних умінь в учнів початкової школи / В. П. Тименко // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2007. - Вип. 32. - С. 53-57. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Зазначено витоки концептуальних засад формування конструктивних умінь в учнів початкової школи, подано стислу ретроспективу окремих досліджень, визначено суперечності між теорією і практикою особистісно зорієнтованого навчання. Намічено педагогічні шляхи формування конструктивних умінь засобами мистецтва.

Отмечены истоки концептуальных принципов формирования конструктивных умений у учеников начальной школы, подана сжатая ретроспектива отдельных исследований, определены противоречия между теорией и практикой личностно ориентированного обучения. Намечены педагогические пути формирования конструктивных умений средствами искусства.

The sources of conceptual principles of primary school pupils' constructive skills formation. The sources of conceptual principles of primary school pupils' constructive skills formation are noted in the article, the separate researches brief retrospective is given, contradictions between the orientated theory and practice are. The pedagogical ways of constructive skills formation by means of art are planned.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221 + Ч421.223.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Вдовченко В. 
"Кулінарія". Програма профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у 10 - 12 класах / В. Вдовченко, М. Бердар, В. Тименко // Освіта і упр.. - 2008. - 11, № 4. - С. 123-157. - укp.

Вміщено пояснювальну записку, загальний тематичний план (Х - ХІ класи); орієнтовні календарно-тематичні плани (Х, ХІ клас); програми (Х, ХІ клас).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.266 р20 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вдовченко В. 
"Основи дизайну". Програма профільного навчання для загальноосвітніх навчальних закладів з трудового навчання у 10 - 12 класах / В. Вдовченко, Т. Божко, Г. Пащенко, А. Сімонік, Ю. Шведова, З. Вдовченко, Т. Вдовченко, В. Тименко // Освіта і упр.. - 2008. - 11, № 1. - С. 116-149. - укp.

Визначено мету профільного навчання та завдання курсу "Основи дизайну". Розкрито: зміст поняття "дизайн"; метод втілення змісту програми курсу; очікувані результати. Запропоновано: загальний тематичний план. Х - ХІІ класи; програму для Х класу; список літератури; критерії оцінювання навчальних досягнень учнів Х - ХІІ класів за рівнями - початковий, середній, достатній, високий.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кузьменко В. У. 
Методики діагностики інтелектуальної обдарованості осіб віком 3 - 6, 7 - 10, 11 - 14, 15 - 18 років : наук.-метод. посіб. / В. У. Кузьменко, В. П. Тименко, А. В. Яковина, З. В. Вдовченко; АПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інформ. системи, 2009. - 163 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Описано та обгрунтовано методи виявлення обдарованості дітей (ОД) дошкільного та шкільного віку. Наведено вихідні теоретичні положення проблеми виявлення ОД на дошкільному етапі. Розкрито особливості прояву ОД на різних вікових етапах дошкільного розвитку, визначено основні завдання, етичні й організаційні вимоги до процесу виявлення ОД дошкільників, молодших школярів (МШ) та учнів середнього (УС) та старшого шкільного віку (СШВ). Запропоновано діагностику ОД з урахуванням теорії "множинного інтелекту" Г. Гарднера, праць Т. Б'юзена. Визначено пріоритетні інтелекти, зокрема, екзістенціональний, натуралістичний та музичний. Викладено теоретичну модель проектування особистісно-розвивального середовища ОД дошкільників, УС та СШВ, класифікацію методів діагностики суміжних інтелектів інтуїтивного типу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743619 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кузьменко В. У. 
Методичні основи діагностики інтелектуальної обдарованості : монографія / В. У. Кузьменко, В. П. Тименко, А. В. Яковина; АПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інформ. системи, 2009. - 103 c. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Викладено вихідні теоретичні положення проблеми виявлення обдарованості дитини (ОД). Проаналізовано вікові особливості прояву ОД на етапі дошкільного розвитку, визначено основні завдання, етичні й організаційні вимоги до процесу виявлення ОД. Описано методи виявлення загальної та спеціальної ОД, вивчення індивідуальних особливостей психофізичного розвитку ОД, особистісних якостей для розвитку ОД. Висвітлено роль психолога дошкільного навчального закладу у виявленні ОД дошкільного віку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.724 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743617 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Тименко В. П. 
Методика трудового навчання: технічної і художньої праці. Теоретичні засади і емпіричний досвід початкової дизайн-освіти : метод. посіб. / В. П. Тименко, В. В. Вдовченко; АПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інформ. системи, 2009. - 332 c. - (Початк. дизайн-освіта). - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито теоретико-методичні основи дизайн-освіти (ДО), її сутність і функції, джерельну базу теорії і практики неперервної ДО, зміст та організаційні засади початкової ДО, наукові засади розробки цілісного змісту. Описано методику трудового навчання (ТН) технічної і художньої праці (ТХП), наведено критерії навчальних досягнень учнів з ТН ТХП. Висвітлено перспективи розвитку початкової ДО в контексті ігрового дизайну (ІД) для дітей-індіго в початковій школі, методичних засобів мистецького і технічного ІД, ТН і мовної та математичної ДО, розкрито етнічні особливості ІД у педагогічних ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.266 р + Ж182 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743441 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Тименко В. П. 
Початкова дизайн-освіта: теорія і практика формування конструктивних умінь особистості : монографія / В. П. Тименко; Ін-т педагогіки, АПН України. - К. : Пед. думка, 2010. - 379 c. - Бібліогр.: 431 назв. - укp.

Висвітлено проблеми формування конструктивних умінь особистості у процесі початкової дизайн-освіти. Обгрунтовано теоретичні засади та розроблено методичну систему даної освіти. Розглянуто наукові положення теорії інформаційних аналогів як основу класифікації конструктивних умінь особистості. Наведено результати аналізу апробації експериментального навчально-методичного комплексу з формування конструктивних умінь молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182 р + Щ129.05 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА734794 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Тименко В. П. 
Початкова дизайн-освіта: готовність учителя до художньої праці з обдарованими учнями : монографія / В. П. Тименко, А. М. Король, Г. Л. Ліщинська-Кравець, Л. В. Оршанський, В. М. Сирота; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інформ. системи, 2010. - 392 c. - Бібліогр.: 91 назв. - укp.

Викладено теоретико-методичні основи новітньої технології - початкової дизайн-освіти. Розглянуто питання формування готовності до художньої праці в контексті компетентності продуктивної дизайн-діяльності (ДД). Висвітлено результати дослідження проблеми готовності майбутніх учителів початкових класів до виявлення обдарованості учнів засобами ДД (художньо-ігрового проектування). Обгрунтовано доцільність використання учителями етнічних традицій формотворення і декорування для ефективного педагогічно доцільного супроводу обдарованих дітей. Увагу приділено питанням генези, еволюції форм і стилістики в орнаментиці традиційних і сучасних декоративно-прикладних виробів, зіставлення графіки візуальних знаків та їх лексичних позначень у народних назвах, а також художнім технікам створення орнаментальних композицій у писанкарстві, вишивці та різьбленні деревини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Ч421.220 + Щ129.05 р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743439 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Тименко В. П. 
Підготовка учителя початкових класів до музично-творчого розвитку учнів : монографія / В. П. Тименко, Н. В. Аніщенко, З. М. Сирота; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - К. : Інформ. системи, 2010. - 186 c. - Бібліогр.: 319 назв. - укp.

Висвітлено питання теорії і практики підготовки майбутніх учителів початкових класів до музично-творчого розвитку (МТР) молодших школярів (МШ), ідеї творчого розвитку учнів у вітчизняних і закордонних музично-педагогічних системах. Описано експериментальний процес підготовки майбутніх учителів до МТР МШ, розглянуто педагогічні умови підготовки, наведено результати формувальної дослідно-експериментальної роботи щодо підготовки майбутніх учителів до МТР МШ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.3 + Щ31 р(4УКР)31-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА743445 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Лялька як знак, образ, функція : матеріали всеукр. наук.-практ. конф. "Другі Марка Грушевського читання" / ред.: О. С. Найден; упоряд.: Л. Гладун, В. Тименко, Т. Дудова; Держ. музей іграшки, НАН України, Ін-т мистецтвознавства, фольклористики та етнології ім. М.Т. Рильського. - К. : Стилос, 2010. - 223, 32 c. - укp.

Досліджено мистецтво паперової ляльки. Увагу приділено розмальовці глиняних іграшок та її можливим джерелам. Детально розглянуто Подільську народну ляльку. Проаналізовано сприйняття української народної ляльки різними віковими групами населення Полтавської області. Викладено методику конструювання ляльки, техніку формування української ляльки шляхом поєднання дерева і тканини. Простежено історію виникнення та розвитку солом'яних виробів. Розкрито психолого-педагогічний аспект сучасних ігор з лялькою. Розглянуто ляльку як суб'єкт соціальноісторичних процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Т594.178 я431 + Т52(45УКР)-417 я431 + Щ126.73(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА774197 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Тименко В. П. 
Теоретичні і методичні основи формування конструктивних умінь в учнів початкових класів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук: 13.00.02 / В. П. Тименко; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2010. - 40 c. - укp.

Проаналізовано зарубіжний і вітчизняний досвід використання інтерактивних методів навчання у процесі становлення технологічної дизайн-освіти, яка обумовлена проблемами неперервної системи дизайн-освіти, визначено її види та функції сучасного дизайну. Наведено концепцію формування конструктивних умінь особистості та сформовано сутність даного поняття.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.226

Шифр НБУВ: РА370947 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Тименко В. М. 
Соціальна молодіжна політика (теоретичні аспекти) : курс лекцій / В. М. Тименко, Т. О. Голубенко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова, Ін-т соц. роботи та упр. - К., 2010. - 122 c. - укp.

Проаналізовано соціальну молодіжну політику (СМП) як складову соціальної політики держави. Висвітлено передумови формування і реалізації СМП, зокрема в контексті соціальної інфраструктури. Визначено провідні напрями СМП в соціальній сфері, соціальні механізми запобігання молодіжному безробіттю, політико-правові аспекти регулювання життєдіяльності молоді. Увагу приділено соціальним проблемам духовного розвитку молоді та молодіжній політиці релігійних інститутів.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4(4УКР) в2:Ф75

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Тименко В. 
Інформаційно-особистісне та інформаційно-педагогічне середовище обдарованої дитини / В. Тименко // Молодь і ринок. - 2011. - № 1. - С. 18-24. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Встановлено взаємодію зовнішнього інформаційно-педагогічного та внутрішнього інформаційно-особистісного середовищ. Для діагностики і, водночас, корекції обдарованості обрано дизайн-діяльність, у якій синтезуються однаковою мірою всі три види творчості: інтелектуальна, художня і технічна. З'ясовано, що синтез охоплює всі здібності, притаманні людині, забезпечено їх взаємодію, взаємодоповнення, а в результаті досягається високоуспішна діяльність у будь-якій галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24982 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Тименко В. П. 
Підготовка майбутніх вчителів до музично-творчого розвитку учнів початкових класів : навч.-метод. посіб. / В. П. Тименко, Н. В. Аніщенко, З. М. Сироти; НАПН України, Ін-т обдар. дитини. - К., 2011. - 176 c. - Бібліогр.: с. 151-171 - укp.

Висвітлено досвід підготовки педагогічних кадрів до музично-творчого розвитку дітей молодшого шкільного віку. На основі осмислення численних технологій надано цілісну систему естетизації навчально-виховного процесу, розкрито тонкощі професійної майстерності. Виявлено зміст, джерела та детермінанти музично-творчого розвитку молодших школярів у процесі взаємодії різних видів мистецтв. Обгрунтовано критерії (когнітивний, сенситивний, креативний) та рівні готовності майбутніх учителів до музично-творчого розвитку молодших школярів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.252.6

Шифр НБУВ: ВА757718 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського