Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (1)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>A=Триняк М. В.$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Триняк М. В. 
Спілкування українських школярів із зарубіжними однолітками як фактор формування рис громадянськості : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М. В. Триняк; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1999. - 18 c. - укp.

У дисертації розкрито сутність громадянськості як єдності взаємопов'язаних компонентів: пізнавального, ціннісно-поведінкового. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено основні етапи підготовки та організації спілкування школярів із зарубіжними однолітками з метою формування громадянськості; виявлено вплив спілкування школярів у специфічному середовищі для становлення таких якостей, як громадянська самосвідомість, відповідальність, патріотизм, національна гідність. З'ясовано, що ефективність формування рис громадянськості забезпечується організацією цілеспрямованої поетапної підготовки українських школярів до спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА306504 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Триняк М. В. 
Інтеркультурна комунікація в освіті: тенденції розгортання у сучасних соціокультурних контекстах : автореф. дис. ... д-ра філос. наук : 09.00.10 / М. В. Триняк; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2011. - 31 c. - укp.

На підставі комплексної методології дослідження освітньої інтеркультурної комунікації розглянуто її структуру, семантику, функціональний діапазон і конструктивний потенціал. Виявлено її горизонтальний і вертикальний виміри, наявність яких ускладнює розуміння її контекстуально обумовлених смислів і впливає на тенденції розгортання освітніх дискурсів. Доведено, що урахування єдності цих вимірів має принципове значення для підвищення ефективності інтеркультурних дидактичних та освітніх практик. Розкрито тенденцію утворення діалектичної єдності інтеркультурної та транскультурної комунікації у сучасній освіті. Запропоновано комунікативне обгрунтування педагогічної ксенології, визначено роль і місце інтеркультурної комунікації у конституюванні нової педагогічної реальності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в05 + С5*671*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381284 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Триняк М. В. 
Інтеркультурна комунікація: освітній вимір : монографія / М. В. Триняк; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Х., 2010. - 247 c. - Бібліогр.: 434 назв. - укp.

Наведено результати дослідження інтеркультурної комунікації (ІКК) у сучасних відкритих і складноструктурованих соціумах у контексті конституювання суттєвих взаємозв'язків під тиском глобалізації. Доведено, що ІКК як відповідь на глобалізацію - найважливіша ознака суспільного розвитку на сучасному етапі. Розкрито теоретико-методологічні засади дослідження освітнього виміру інтеркультурного діалогу (ІКД), соціокультурні передумови структурування нової освітньої реальності, організаційний потенціал освітнього ІКД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш100.33 + Ч30в05 + С5*671*333.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА737640 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Триняк М. В. 
Релігійний компонент у виховних та освітніх практиках сучасної України / М. В. Триняк // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2008. - Вип. 2. - С. 87-92. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто позитивні та негативні наслідки впровадження релігійного компоненту в систему світської освіти. Визначено роль релігієзнавчого виховання як фактора регулювання міжконфесійних конфліктів у мультикультурному суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.350.4 + Э211.733

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Філософсько-педагогічні та філософсько-антропологічні обгрунтування стратегії духовного оновлення українського суспільства : [колект.] монографія / С. В. Бережна, Ю. Д. Бойчук, І. Д. Денисенко, М. О. Дроботенко, О. В. Іващенко, С. Ф. Клепко, Г. В. Корж, Г. О. Крапівник, М. Краснодебски, М. Д. Култаєва, І. О. Радіонова, Н. В. Радіонова, О. М. Роговський, В. В. Сагуйченко, О. В. Садоха, А. О. Сошніков, Т. І. Тищенко, М. В. Триняк, Г. І. Фінін; ред.: М. Д. Култаєва; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків : Панов А.М., 2019. - 268 c. - укp.

Наведено філософсько-педагогічні та філософсько-антропологічні обгрунтування стратегії духовного оновлення (ДО) українського суспільства, розкрито взаємообумовленість цих теоретичних рефлексій, які прояснюють проблеми та практичні завдання, що виникають у процесі демократичних трансформацій і торкаються суспільно перетворюючого потенціалу освіти та виховання. З'ясовано культурно-антропологічні передумови модернізації освітніх і виховних практик, які сприятимуть ДО українського суспільства. Подано інформацію щодо професії вчителя та завдань ДО сучасних соціумів у площині філософсько-антропологічного та філософсько-педагогічного аналізу. Розглянуто історичну пам'ять як чинник стабілізації українського суспільства. Досліджено конфліктогенний потенціал українського суспільства. Увагу приділено літературно-художній творчості як ресурсу духовного та методологічного оновлення сучасних стратегій виховання. Висвітлено питання формування світогляду військовослужбовців під час трансформації духовно-моральних цінностей суспільства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА836793 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського