Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (14)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>A=ЦИСЬ$<.>+<.>A=НАТАЛІЯ$<.>+<.>A=ІВАНІВНА$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 15
Представлено документи з 1 до 15

      
Категорія:    
1.

Шарков В. В. 
Удосконалення методики визначення величини водоспоживання при відсутності приладів обліку / В. В. Шарков, Є. С. Цись // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2006. - № 5. - С. 53-58. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено методику визначення величини сплати за воду споживачами, які не мають приладів обліку у разі цетралізованого водопостачання, з використанням коригувальних коефіцієнтів.

Приведена методика определения величины оплаты за воду потребителями, которые не имеют приборов учета при цетрализированном водоснабжении, с использованием корректирующих коэффициентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)441.352.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Цись В. В. 
Формування готовності вчителів у післядипломній освіті до застосування педагогічних здоров'язбережувальних технологій у початковій школі : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / В. В. Цись; Черніг. нац. пед. ун-т ім. Т. Шевченка. - Чернігів, 2011. - 20 c. - укp.

Теоретично вивчено таку категорію педагогічних технологій як здоров'язбережувальні й обгрунтовано необхідність формування готовності вчителів до застосування педагогічних здоров'язбережувальних технологій під час навчально-виховного процесу вчителів початкових класів. Висвітлено особливості даного виду діяльності, а також уточнено критерії та рівні її сформованості. Обгрунтовано й експериментально перевірено модель формування готовності вчителів у післядипломній освіті до застосування педагогічних здоров'язбережувальних технологій у початковій школі. Визначено умови та принципи ефективного впровадження її у освітній процес інституту післядипломної освіти педагогічних кадрів. Розроблено та впроваджено у навчально-виховний процес інститутів післядипломної освіти спецкурсу "Здоров'язбережувальна спрямованість навчально-виховного процесу в початковій школі" та методичні рекомендації, щодо формування у вчителів початкових класів уміння застосовувати педагогічні здоров'язбережувальні технології під час навчально-виховного процесу в початковій школі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА379030 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Антоненко І. І. 
Комп'ютерний метод контролю знань студентів загальнотехнічних дисциплін / І. І. Антоненко, О. О. Цись // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 30. - С. 109-113. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розроблено систему контролю знань студентів за умов кредитно-модульної системи навчання. Аргументовано, що ефективною формою поточного контролю загальнотехнічних дисциплін є співбесіда за звітами за лабораторні роботи. Досліджено існуючі контрольні тестові програми на предмет відповідності умовам кредитно-модульної системи навчання студентів. Визначено переваги контрольної тестової програми «Аssist 2». Зроблено висновок, що комп’ютеризація контролю знань дозволяє активно залучати студентів до навчального процесу, значно покращити засвоєння складних загальнотехнічних дисциплін.

Разработана система контроля знаний студентов в условиях кредитно-модульной системы обучения. Аргументировано, что эффективной формой поточного контроля общетехнических дисциплин является собеседование по отчетам за лабораторные работы. Исследованы существующие контролирующие тестовые программы на предмет соответствия условиям кредитно-модульной системы обучения студентов. Определены преимущества контролирующей тестовой программы «Аssist 2». Сделан вывод, что компьютеризация контроля знаний позволяет активно привлекать студентов к учебному процессу, значительно улучшить усвоение сложных общетехнических дисциплин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288 + Ж.р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Цись Д. І. 
Спортивна спрямованість занять з фізичного виховання - один із чинників підвищення фізичної підготовленості студентської молоді / Д. І. Цись // Слобожан. наук.-спорт. вісн.. - 2013. - № 1. - С. 5-7. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Досліджено зміни фізичної підготовки студентів-юнаків у процесі занять з фізичного виховання спортивної спрямованості "Волейбол". В експерименті брали участь 35 студентів першого курсу, віднесені за станом здоров'я до основної медичної групи. Експериментальна група (16 юнаків) займалась фізичним вихованням зі спортивною спрямованістю "Волейбол", контрольна (19 юнаків) - за загальною програмою фізичного виховання. Вивчено силові показники фізичної підготовки (станова сила, силова витривалість) на початку та наприкінці експерименту. Встановлено, що заняття з фізичного виховання зі спортивною спрямованістю "Волейбол" забезпечили вищі значення досліджених показників у експериментальній групі у порівнянні з контрольною, що свідчить про ефективність впровадження в навчальний процес з фізичного виховання занять зі спортивною спрямованістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.691.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Цись Д. І. 
Порівняльна характеристика фізичної підготовленості студентів під впливом спортивно спрямованого навчання волейболу / Д. І. Цись // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2013. - № 4. - С. 49-52. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано наукові дослідження щодо проблеми підвищення фізичної підготовленості студентської молоді у вищих навчальних закладах за допомогою спортивно спрямованого навчання. Проведено дослідження силових показників фізичної підготовленості студентів (станова сила, силова витривалість - згинання, розгинання рук із положення лежачи, утримання кута у висі) зі студентами старших курсів. За результатами досліджуваних показників відбувся певний приріст результатів. Так, приріст показників на кінець експерименту в експериментальній групі був більшим, ніж у контрольній (станової сили - на 5,07 %, згинання-розгинання рук в упорі - на 14,38 %, утримання кута у висі - на 1,7 %). Це надає можливість стверджувати про ефективність упровадження в навчальний процес занять зі спортивною спрямованістю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.691.521

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Цись Д. І. 
Методика удосконалення фізичної підготовленості студентів у процесі навчання волейболу : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Д. І. Цись; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методики вдосконалення фізичної підготовленості студентів-юнаків III - IV курсів ВНЗ у процесі навчання волейболу. Різні аспекти проблеми розглянуто у зв'язку з індивідуальними особливостями студентів, обсягом рухової активності, фізичною та розумовою працездатністю, психофізіологічними особливостями. Розроблено й обгрунтовано методику вдосконалення фізичної підготовленості студентів ВНЗ у процесі навчання волейболу. Визначено мету та принципи, розроблено завдання процесу навчання засобом волейболу. Виявлено співвідношення педагогічних впливів різної спрямованості. Доведено ефективність експериментальної методики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч515.691.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА412614 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Цись В. В. 
Здоров’язбережувальна спрямованість розвивального навчання в початковій школі / В. В. Цись // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 65. - С. 135-140. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито сучасний стан здоров’я підростаючого покоління, визначено основні чинники негативного впливу на нього під час освітнього процесу. На основі теоретичного аналізу встановлено, як на основі застосування основних положень розвивального навчання зменшити цей вплив.

Раскрыто современное состояние здоровья подрастающего поколения, определены основные факторы негативного воздействия на него во время образовательного процесса. На основе теоретического анализа установлено, как на основе применения основных положений развивающего обучения уменьшить это влияние.

Reveals the current state of health of the younger generation, the basic negative factors affecting it during the educational process and on the basis of theoretical analysis showed both on the basis of the main provisions of developmental education to reduce this impact.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кучма О. І. 
Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в організації навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей / О. І. Кучма, О. О. Цись // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 34. - С. 102-111. - Бібліогр.: с. 111 - укp.

Розкрито умови і специфіку застосування інформаційно-комунікаційних технологій в організації навчально-пізнавальної діяльності студентів. Акцентовано увагу на те, що комп’ютерне навчання є потужним засобом інтенсифікації навчального процесу, але будь-які навчальні комп’ютерні програми повинні обов’язково перевірятись на їх власну педагогічну доцільність. Розглянуто фактори покращення якості знань студентів у вивченні загальнотехнічних дисциплін із використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Висвітлено питання втілення і використання навчально-контролюючих комп’ютерних програм у навчальному процесі і можливі шляхи їх вирішення.

Раскрыты условия и специфика использования информационно-коммуникационных технологий в организации учебно-познавательной деятельности студентов. Акцентировано внимание на то, что компьютерное обучение является мощным средством интенсификации учебного процесса, но любые учебные компьютерные программы обязательно должны проверяться на их собственную педагогическую целесообразность. Рассмотрены факторы улучшения качества знаний студентов в изучении общетехнических дисциплин с использованием информационно-коммуникационных технологий. Освещены вопросы внедрения и использования учебно-контролирующих компьютерных программ в учебном процессе и вероятные пути их решения.

The article reveals conditions and specific features of applying the information and communication technologies for organizing the students’ educational activity. Particular attention is paid to the considerable potential of computerized studies as means of educational process intensification, but also to the fact that any educational software must be reviewed for being pedagogically appropriate. Factors of enhancing the quality of students’ general technical knowledge using the IT are dwelled upon. Educational-supervising software implementation and utilization problems and their possible solutions are covered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Цись О. О. 
Професійна мобільність майбутнього фахівця як науково-педагогічна категорія / О. О. Цись // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи. - 2013. - Вип. 7. - С. 249-256. - Бібліогр.: с. 256 (11 назв) - укp.

Розкрито різні підходи вчених-педагогів до трактування понять "професійна мобільність" та "професійна мобільність майбутнього фахівця". Викладені результати теоретичного аналізу науково-педагогічної літератури пов'язаної з формуванням і розвитком професійної мобільності педагогів, а також з проблемами підготовки професійно мобільних фахівців різних галузей (економістів, менеджерів-аграріїв, військовослужбовців, кваліфікованих робітників та ін.) Окреслені шляхи й напрями для подальших досліджень.

Раскрыты различные подходы ученых-педагогов к трактовке понятий "профессиональная мобильность" и "профессиональная мобильность будущего специалиста". Изложены результаты теоретического анализа научно-педагогической литературы связанной с формированием и развитием профессиональной мобильности педагогов, а также с проблемами подготовки профессионально мобильных специалистов различных отраслей (экономистов, менеджеров-аграриев, военнослужащих, квалифицированных рабочих и др.) Обозначены пути и направления для дальнейших исследований.

The article deals with different approaches of researchers in pedagogy as to the interpretation of the concepts of «professional mobility» and "professional mobility of the future specialist". The results of theoretical analysis of scientific and educational literature related to the formation and development of the professional mobility of teachers and the problems of professional mobile training specialists in various fields (economists, managers, farmers, soldiers, skilled workers and other) are shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Кучма О. І. 
Роль інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей / О. І. Кучма, О. О. Цись // Педагогіка вищ. та серед. шк.. - 2012. - Вип. 36. - С. 565-571. - Бібліогр.: с. 571 (5 назв) - укp.

Визначено основні завдання інформатизації вищих навчальних закладів, що є невід’ємним складником освіти. Розкрито умови і специфіку використання інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей. Розглянуто чинники покращення якості знань студентів у процесі вивчення загальнотехнічних дисциплін з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Висвітлено проблеми впровадження і використання навчально-контролюючих комп’ютерних програм у процесі організації самостійної навчальної роботи студентів та ймовірні шляхи їх розв’язання. Зроблено висновок, що використання інформаційно-комунікаційних технологій під час самостійного вивчення загальнотехнічних дисциплін (за умови використання спеціально розроблених навчально-контролюючих комп’ютерних програм) забезпечує досягнення якісної навчальної діяльності в порівнянні з традиційними методами навчання.

Определены основные задачи информатизации высших учебных заведений, которые являются неотъемлемой частью образования. Раскрыты условия и специфика использования информационно-коммуникационных технологий в организации самостоятельной учебной деятельности студентов технолого-педагогических специальностей. Рассмотрены факторы улучшения качества знаний студентов в процессе изучения общетехнических дисциплин с использованием информационно-коммуникационных технологий. Освещены проблемы внедрения и использования учебно-контролирующих компьютерных программ в процессе организации самостоятельной учебной работы студентов и вероятные пути их решения. Сделан вывод о том, что использование информационно-коммуникационных технологий во время самостоятельного изучения общетехнических дисциплин (при условии использования специально разработанных учебно-контролирующих компьютерных программ) обеспечивает достижение качественной учебной деятельности по сравнению с традиционными методами обучения.

Main tasks of informatization of higher educational institutions, which is an indispensable component of education, are determined. The paper dwells upon conditions and specific features of using information and communication technologies in organizing independent educational activity of technology-pedagogy students. Factors of enhancing the quality of students’ knowledge in the process of studying general technical disciplines with using information-communication technologies are discussed. Problems of implementing and using educational-monitoring software in the process of organizing students' independent learning and their possible solutions are discussed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.267

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Сучасна математична освіта: методологія, теорія, практика : колект. монографія / Ю. Д. Бойчук, С. М. Безкоровайна, А. В. Боярська-Хоменко, Н. С. Вагіна, О. В. Водолаженко, І. В. Гавриш, О. Є. Гречаник, Г. В. Дейниченко, Т. І. Дейніченко, С. О. Доценко, О. А. Жерновникова, С. Т. Золотухіна, О. М. Іонова, Л. М. Калашнікова, К. Є. Каліна, Л. С. Колгатіна, С. Є. Лупаренко, І. С. Майстрюк, В. Г. Моторіна, Н. О. Ткачова, Є. П. Нелін, А. В. Остапенко, Н. О. Пономарьова, О. В. Попова, О. І. Проскурня, Ю. С. Простакова, Т. В. Рогова, І. Т. Сіра, Я. В. Цись, О. Д. Чібісов, С. М. Чучуменко, Л. А. Штефан, О. Г. Штонда; ред.: О. А. Жерновникова; Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди. - Харків : Іванченко І. С., 2021. - 249 c. - Бібліогр. в кінці ст. - укp.

Проаналізовано розвиток сучасної математичної освіти за такими напрямами: тенденції розвитку вищої математичної освіти; історія математики та компаративні дослідження; математика в НУШ (базова та профільна школа); інтердисциплінарність у математичній освіті; інноваційні форми, методи та технології в математичній освіті; інтегративність математичного та методичного компонентів підготовки майбутнього вчителя математики; математичні пакети в підготовці та в професійній діяльності сучасного вчителя математики. Висвітлено особливості організації практичних занять та самостійної роботи студентів з математики в університетах України у XIX ст. Досліджено передумови становлення вищої математичної освіти в Україні. Охарактеризовано процес діагностики навчальних можливостей учнів у реалізації технології педагогічної підтримки за умови групової роботи школярів. Увагу приділено особливостям організації педагогічного тестування для визначення навчальних досягнень учнів та студентів. Досліджено психологічні аспекти розвитку критичного мислення. Охарактеризовано застосування математичних пакетів в підготовці та в професійній діяльності сучасного вчителя математики. Висвітлено деякі аспекти використання математичних пакетів при візуалізації розв'язків математичних задач.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Теоретико-методичні аспекти програмування та моделювання тренувального процесу спортсменів різної кваліфікації : колект. монографія / В. В. Адамчук, І. О. Асаулюк, М. М. Безмилов, О. О. Бекас, В. Ю. Богуславська, В. А. Боровая, О. Ю. Брезденюк, Т. В. Вознюк, Є. П. Врублевський, М. А. Галайдюк, С. А. Гудима, Т. М. Дідик, С. М. Дмитренко, А. І. Драчук, С. П. Драчук, А. А. Ковальчук, М. С. Кожедуб, А. М. Коженкова, С. Р. Коннов, В. М. Костюкевич, І. А. Кульчицька, С. П. Лисюк, С. В. Мельников, Г. І. Нарскін, О. Г. Нарскін, Ю. Г. Паламарчук, О. А. Перепелиця, В. М. Поліщук, В. А. Поляк, В. В. Романенко, Н. С. Свірщук, С. В. Севдалев, О. Ю. Серебряков, Л. В. Сікорська, В. А. Стасюк, І. І. Стасюк, Н. О. Хлус, О. В. Хуртенко, Д. І. Цись, М. С. Черниш, Т. М. Чернишенко, О. А. Шинкарук, Н. Ю. Щепотіна, В. В. Юнаш, О. О. Яковенко, В. Л. Яковлів; ред.: В. М. Костюкевич, О. А. Шинкарук, Є. П. Врублевський. - Вінниця : ТВОРИ, 2021. - 301 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми програмування тренувального процесу спортсменів в різних структурних утвореннях, моделювання та побудови моделей в різних видах спорту. Розкрито питання підготовленості та відновлення спортсменів, управління та контролю в процесі багаторічного вдосконалення їх фізичної підготовленості. Висвітлено теоретико-методичні засади програмування тренувального процесу легкоатлеток-бар'єристок. Охарактеризовано структуру та зміст програм тренувальних занять, спрямованих на вдосконалення фізичної підготовленості веслувальників. Увагу приділено методології вивчення фізичного стану студентів. Запропоновано системний підхід до вдосконалення першого прийому м'яча у сучасному жіночому волейболі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА856486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Цись О. О. 
Дидактичні умови застосування інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / О. О. Цись; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - Тернопіль, 2018. - 20 c. - укp.

Подано результати теоретико-експериментального дослідження з визначення, обґрунтування й експериментальної перевірки дидактичних умов застосування інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ) в організації самостійної навчальної діяльності студентів технолого-педагогічних спеціальностей. Установлено зміст, сутність та структуру, здійснено класифікацію видів, форм і методів самостійної навчальної діяльності студентів, визначено етапи, критерії, показники та рівні її ефективної організації із застосуванням ІКТ. З'ясовано, що самостійна навчальна діяльність студентів за своїм змістом є індивідуальною, груповою, колективною діяльністю студентів, яка здійснюється в межах навчального процесу, за умови безпосереднього невтручання викладача, відповідає вимогам навчальних планів і програм, спрямована на засвоєння студентами певного суспільного досвіду відповідно до цілей професійного навчання та характеризується визначеним ступенем їх пізнавальної самостійності. Її організаційно-психологічну структуру складає взаємозв’язок і взаємозумовленість мотиваційно-потребнісного, змістово-процесуального й контрольно-оцінного компонентів. Самостійна навчальна діяльність є багатовимірним системним об'єктом, при цьому вона не тотожна самостійній роботі, самоосвіті, самонавчанню й інформальній освіті, оскільки є логічним продовженням навчальної роботи й уособлює в собі той навчально-пізнавальний мінімум, що гарантує оволодіння студентами визначеним рівнем професійної компетентності. Сформовано визначення інформаційно-комунікаційних технологій як системної сукупності методів і форм засвоєння знань і способів діяльності на основі взаємодії викладача, студента та інформаційно-комунікаційних засобів, спрямованої на досягнення прогнозованого результату освітнього процесу. У дослідженні ІКТ представлено в двох форматах: як дидактичні технології і як мультимедійні технології, що складають основу сучасних інформаційно-комунікаційних засобів навчання. Зміст технологій ІКТ репрезентовано у вигляді системи, яка включає: технічне, методичне, предметне середовище й апаратне та програмне забезпечення, що супроводжує та підтримує різні аспекти організації самостійної навчальної діяльності студентів відповідними ІКТ-інструментами. Виявлено й обґрунтовано дидактичні умови застосування інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів, а саме: 1) формування інформаційного навчального середовища закладу вищої освіти, яке функціонує на єдиних засадах в організації самостійної навчальної діяльності студентів із використанням сучасних ІКТ-інструментів; 2) мотиваційна зумовленість, рівність суб’єктних позицій викладачів і студентів в управлінні самостійною навчальною діяльністю через комп’ютерно зорієнтовані засоби; 3) інтеграція традиційних та електронних технологій навчання, що забезпечує систематичність, плановість, оптимальність організації, а також посилення контрольно-діагностичних процедур автономного учіння студентів. Зазначено, що інструментальним механізмом виявлення, теоретичного обґрунтування та запровадження дидактичних умов є динамічна функціонально-структурна модель, що виконує орієнтувальну, управлінську, формувальну й аналітичну функції в оптимальній організації самостійної навчальної діяльності студентів із застосуванням ІКТ. Висвітлено зміст педагогічного експерименту з перевірки ефективності дидактичних умов застосування інформаційно-комунікаційних технологій в організації самостійної навчальної діяльності студентів. На підставі кількісного, якісного та статистичного аналізу показано позитивну та статистично значущу динаміку в рівнях ефективності організації самостійної навчальної діяльності студентів із застосуванням ІКТ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.267 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА436743 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Оптимізація фізичного виховання студентів закладів вищої освіти : навч. посіб. / А. І. Драчук, Д. І. Цись, Н. О. Хлус, І. М. Москаленко. - Вінниця : ТВОРИ, 2021. - 275 c. - Бібліогр.: с. 240-250 - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.18 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859676 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Організація корекційно-оздоровчої роботи з дітьми в закладі дошкільної освіти : навч.-метод. посіб. / Н. О. Хлус, С. А. Тітаренко, Д. І. Цись, Н. О. Цись, І. М. Москаленко, Л. Г. Капелько; Глухівський національний педагогічний університет імені Олександра Довженка. - Вінниця : Твори, 2023. - 247 c. - Бібліогр.: с. 235-238 - укp.

У навчально-методичному посібнику викладено теоретичні та практичні матеріали до організації практичних занять із дисципліни «Корекційно-оздоровча робота з дітьми дошкільного віку». Перший розділ включає навчальну програму та перелік запитань до екзамену. Другий розділ - теоретичний, який містить особливості організації фізичного виховання з дітьми, які мають відхилення в стані здоров’я. Практичний розділ складається з переліку комплексів вправ при захворюваннях органів дихання, при порушеннях органів зору, порушеннях функції нервової системи для дітей дошкільного віку, практичного матеріалу для дітей дошкільного віку з порушенням опорно-рухового апарату (порушення постави та плоскостопість) та використання нетрадиційних методик із фізичного виховання в корекційно-оздоровчій роботі в ЗДО.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА863200 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського