Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж23773<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 775
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Поліщук В. 
Дослідження нормативів та управління розрахунками навчального навантаження у вищому закладі освіти / В. Поліщук, Ю. Тесля, Ю. Триус, К. Левківський // Вища шк.. - 2006. - № 1. - С. 35-52. - укp.

Зазначено, що для забезпечення ефективного функціонування вищих закладів освіти в Україні за сучасних умов необхідно реорганізувати систему управління освітою, що пов'язано з необхідністю реалізації Болонського процесу в системі освіти в Україні й інтенсифікації діяльності ВНЗ. Акцентовано, що єдиним правильним шляхом такої інтенсифікації є інформатизація системи управління вищими закладами освіти на базі створення автоматизованих інформаційних систем та технологій, які забезпечують вирішення завдань збору, обробки, зберігання й ефективного використання інформації в процесі керування. На прикладі Черкаського національного університету ім. Б. Хмельницького розкрито залежність між контингентом студентів, часткою аудиторного навантаження та середнім навчальним навантаженням на одного викладача за умов, що визначені державними нормативами на формування штатного складу ВНЗ. Визначено ефективність засобів впровадженої в Університеті автоматизованої інформаційної системи управління навчальним навантаженням для формування різних варіантів реалізації навчального процесу, що дозволяє оперативно реагувати на зміни в контингенті студентів, на розширення переліку спеціальностей, перераховувати у разі першої потреби навчальне навантаження у ВНЗ, швидко одержувати всю потрібну для організації якісного навчального процесу інформацію.

Holding the Cherkassy Bohdan Khmel'nits'kyi national university as an example, the authors reveal the interdependence between the students' contingent, the part of the auditorium load and the average instructional load for one teacher under the conditions determined by the state norms pertaining the formation of the authorized staff of the higher educational establishment


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Загородній А. 
Європейська система забезпечення якості вищої освіти / А. Загородній // Вища шк.. - 2006. - № 4. - С. 15-22. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Наведено основні принципи і складові Європейської системи забезпечення якості вищої освіти. Розглянуто й охарактеризовано особливості реалізації даної системи на рівні окремого вищого навчального закладу, на рівні держави та на міждержавному рівні.

Приведены основные принципы и составляющие Европейской системы обеспечения качества высшего образования. Рассмотрены и характеризированы особенности реализации данной системы на уровне отдельного высшего учебного заведения, на уровне государства и на межгосударственном уровне.

The article deals with the main principles and components of the European system of maintenance of quality of higher education. The features of realization of the system are considered and characteristized. They are given at a level separate higher educational institution, at a level of the state and on interstate level.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Голубенко О. 
До проблеми оновлення стандартів вищої освіти в контексті болонських реформ / О. Голубенко, Т. Морозова // Вища шк.. - 2006. - № 5/6. - С. 10-18. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проведено паралелі між принципами проектування освітніх стандартів для української вищої школи та європейського простору вищої освіти. Акцентовано увагу на тотожності даних принципів в контексті застосування результатів навчання під час відбору змісту освітніх програм. Доведено, що процес оновлення галузевих стандартів вищої освіти можна прискорити завдяки використанню механізмів консорціумної технології стандартизації.

Проведены параллели между принципами проектирования учебных стандартов для украинского и европейского образовательного пространств. Акцентировано внимание на тождественности данных принципов в контексте использования результатов обучения при отборе содержания учебных программ. Доказано, что процесс обновления отраслевых стандартов высшего образования можно ускорить, используя механизмы консорциумной технологии стандартизации.

This article deals with the parallels between principles of designing of educational standards for Ukrainian and European educational spaces. The attention is stressed on identity of the given principles in a context of use of results of training at selection of the maintenance of curriculums. It is proved, that process of updating of branch standards of higher education can be sped up, using mechanisms of collective technologies of standardization.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Ч484(4)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Дементь'єв В. 
Донецький національний технічний університет: стратегія формування потенціалу / В. Дементь'єв, О. Кратт // Вища шк.. - 2006. - № 2. - С. 39-48. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Розглянуто питання раціонального формування потенціалу вищого навчального закладу відповідно до ринкових потреб освітніх послуг. На прикладі Донецького національного технічного університету показано визначення стратегічних напрямів діяльності ВНЗ на підставі кількісної оцінки раціонального формування його потенціалу за рівнями ієрархії ринку послуг вищої освіти.

Рассмотрен вопрос рационального формирования потенциала высшего учебного заведения в соответствии с рыночной востребованностью образовательных услуг. На примере Донецкого национального технического университета показано формирование стратегических направлений деятельности высших учебных заведений на основе количественной оценки рационального формирования его потенциала по уровням иерархии рынка услуг высшего образования.

The article deals with the question of rational formation of potential of a higher educational institution according to a market demand of educational services. By the example of Donetsk national technical university the formulation of strategic directions of activity of higher educational institutions is shown, on the basis of a quantitative estimation of rational formation of its potential, behind levels of hierarchy of the market of services of higher education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Воронка Г. 
Зарахування до закладів вищої освіти у Канаді та Великій Британії / Г. Воронка // Вища шк.. - 2006. - № 5/6. - С. 78-83. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто питання механізму аплікації та адмісії у ВНЗ Канади, Великої Британії. Проаналізовано специфіку даного механізму для кожної з країн; досліджено методи реалізації процесів (ситуаційний, перспективний підходи; протидія ексклюзії, дискримінації; урахування освітніх, професійних досягнень; рівність прав).

Рассмотрен вопрос механизма апликации и адмиссии в высших учебных заведениях Канады, Великой Британии. Проанализирована специфика данного механизма для каждой из стран; изучены методы реализации процессов (ситуационный, перспективный подходы; противодействие эксклюзии, дискриминации; учет образовательных, профессиональных достижений; равенство прав).

The article deals with the the question of the mechanism of aplication and admition in higher educational institutions of Canada, Great Britain. Specificity of the given mechanism for each of the countries is analysed; methods of realization of processes (situational, perspective approaches are investigated; counteraction of exclusion, discrimination; the account of educational, professional achievements; equality of the rights).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.442.2 + Ч484(4ВЕЛ) + Ч484(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Воронько О. 
Маркетинг на ринку освітніх послуг: поняття та сутність освітньої послуги / О. Воронько // Вища шк.. - 2006. - № 5/6. - С. 84-88. - укp.

Розглянуто процес становлення маркетингу у сфері освіти, в контексті більш якісного та професійного надання освітніх послуг споживачеві.

Рассмотрен процесс становлення маркетинга в сфере образования, в контексте одного из главных направлений к более качественному и профессиональному представлению образовательных услуг потребителю.

The article deals with the process of generalization of marketing in sphere of education in general, in a context of one of mainstreams to a better and professional summer residence of educational services to the consumer.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Григоренко В. 
Методологія математики як компонента змісту освіти та джерело розвитку мислення / В. Григоренко // Вища шк.. - 2006. - № 5/6. - С. 28-33. - укp.

Розглянуто особливості математичної освіти в контексті основи змісту освітнього процесу в цілому та як джерело розвитку мислення людини. Акцентовано увагу на необхідності підвищення ролі історико-методологічної складової математичної освіти.

Рассмотрены особенности математического образования в контексте основы содержания образовательного процесса вообще и как источник развития человеческого мышления. Акцентировано внимание на необходимости повышения роли историко-методологической составляющей математического образования.

The article deals with the features of mathematical education in a context of a basis of the maintenance of educational process in general and as a source of development of human thinking. The attention to necessities of increase of a role of a историко-methodological component of mathematical education is stressed.


Індекс рубрикатора НБУВ: В1р

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Клименко В. 
Індивідуальна робота студентів в умовах реформування вищої школи / В. Клименко // Вища шк.. - 2006. - № 4. - С. 42-45. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми, що постають перед українською вищою школою у зв'язку зі змінами в організації навчального процесу, зумовленими впровадженням вимог Болонської декларації. Висвітлено досвід кафедри металевих та дерев'яних конструкцій Київського національного університету будівництва і архітектури в організації індивідуальної роботи студентів.

Проанализирован комплекс проблем украинской высшей школы в связи с изменениями в организации учебного процесса, обусловленными внедрением требований Болонской декларации. Рассмотрен опыт кафедры металлических и деревянных конструкций Киевского национального университета строительства и архитектуры в организации индивидуальной работы студентов.

The article analyses complex of problems of the Ukrainian higher school due to the changes in the organization of the educational process, caused introduction of requirements of Bolonian declaration. Experience of faculty metal and wooden designs Kievnational University of construction and architecture in the organization individual work of students is covered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР) + Н.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Коваленко О. 
Інженерно-педагогічні кадри вирішують усе. Або майже все / О. Коваленко // Вища шк.. - 2006. - № 3. - С. 15-25. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Наголошено, що ланка інженерно-педагогічної освіти, яка готує педагогічних працівників для професійно-технічної освіти, нині є пріоритетною в розвитку вищої освіти в Україні. Висвітлено досвід підготовки фахівців в Українській інженерно-педагогічній академії.

The author points out that the link of engineering-pedagogical education which trains workers for profesional-technical education is nowdays of priority importance in the development of Ukraine's higher education. The experience of training specialists in Ukrainian engineering-pedagogical academy is being highlighted.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Колот А. 
Диференціація навчання як засіб підвищення якості знань з інформатики / А. Колот, М. Сільченко, Ю. Красюк // Вища шк.. - 2006. - № 5/6. - С. 19-27. - укp.

Розглянуто проблему індивідуалізації навчання взагалі та в контексті викладання інформатики зокрема. Проаналізовано практичний досвід викладачів Київського національного економічного університету імені В.Гетьмана. Доведено, що індивідуалізація навчання є засобом виведення підготовки фахівців на якісно новий рівень.

Рассмотрена проблема индивидуализации обучения вообще и в контексте преподавания информатики в частности. Проанализирован опыт преподавателей Киевского национального экономического университета имени В.Гетмана. Доказано, что индивидуализация обучения является способом поднятия подготовки специалистов на качественно новый уровень.

This article deals with the the problem of an individualization of training in general, in a context of teaching of computer science in particular. Experience of teachers of the Kiev national economic university of a name by Vadim Getman is analysed. It is proved, that the individualization of training is way of a raising of preparation of experts on qualitatively new level.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970р(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Воронка Г. 
Аудит організації навчально-педагогічного процесу в закладах вищої освіти та фінансування ВНЗ / Г. Воронка // Вища шк.. - 2006. - № 1. - С. 72-78. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проаналізовано особливості та роль аудиту організації навчально-педагогічного процесу в британських вищих навчальних закладах. Зазначено, що місія університетів у Великій Британії - пропагувати, підтримувати високий рівень навчально-освітньої, науково-дослідної, консультативно-комерційної діяльності, стимулювати вільний інтелектуальний розвиток, демократичний процес здобуття знань. Наголошено, що місією шкіл бізнесу, що є підрозділами університетів, є надання високоякісних освітньо-просвітницьких, професійно-навчальних послуг представникам місцевих етнічних громад, ділових кіл у галузі практичної економічної та підприємницької діяльності. Зазначено, що перевірка організації навчальної діяльності студентів полягає у визначенні рівня володіння професійними навичками, наявності навичок самостійної організації праці та здійснення наукового дослідження. Перевірка організації процесу викладання дисциплін полягає у визначенні ступеня професійної компетентності викладачів, умінні контактувати з присутніми в аудиторії, застосуванні ефективних педагогічних технологій, розвитку трансфертних професійних навичок. Наголошено, що фінансування вищих навчальних закладів у Великій Британії є процесом, який контролюється урядом і промисловими концернами та залежить від рівня наукових досліджень. Розкрито, що однією з проблем у комерціалізації наукових досліджень є налагодження контактів між авторами наукових концепцій і замовниками наукових проектів.

The peculiarities and the role of auditing the organization of educational-pedagogical process in the British higher educational establishments are considered. The author shows that financing higher educational establishments is one of the social priorities of Great Britain. It is centralized, differentiated, selective and diversified process on the level of state goverment


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4ВЕЛ)49:Ч30/49 + Ч484(4ВЕЛ)711 + Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Загородній А. 
Визначення оптимальної ціни освітніх послуг / А. Загородній, Н. Подольчак // Вища шк.. - 2006. - № 1. - С. 53-58. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано особливості формування ціни за навчання й основні підходи до її визначення. Як засвідчує вітчизняний досвід, постановою Кабінету Міністрів України від 20.01.97 № 38 "Про затвердження переліку платних послуг, які можуть надаватися державними навчальними закладами" вищим навчальним закладам надано право здійснювати навчання вітчизняних та іноземних студентів понад державне замовлення на комерційних засадах. Зазначено, що використання маркетингового підходу в ціноутворенні освітніх послуг зокрема, методу Ван Вестендорпа, дозволяє встановити оптимальну ціну за навчання для різних спеціальностей. На прикладі Національного університету "Львівська політехника" розглянуто визначення оптимальної ціни за навчання з позицій споживача послуг. Як з'ясувалось, для багатьох спеціальностей є резерв підвищення плати за навчання, що не зумовить суттєвого відпливу студентів. Водночас, проведене анкетування студентів дозволило виявити низку проблем, що перешкоджають успішному здобуттю освіти та вимагають негайного вирішення. Найбільш вагомою з них є низький рівень матеріально-технічного забезпечення навчального процесу, в разі її вирішення студенти готові платити за навчання більше. З урахуванням низького рівня платоспроможності населення важливим питанням державної ваги є організація системи кредитування студентів. Зазначено, що саме Болонська декларація передбачає застосування ефективної системи кредитування. Важливо зазначити, що деякі з банківських продуктів уже розроблено вітчизняними науковцями.

The peculiarities of forming price for education and the main approaches to calculating it are being analysed. The advantages of Van Westendorp's methods as compared with other methods of price formation are shown. Holding the National university "L'viv Polytechnics" as an example, the calculation of the optimum price for education in different specialities from the point of view of the consumer of services is considered


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к94 + У9(4УКР)49:Ч30/49

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Нян Кай. Кай 
Академічний рейтинг університетів світу / Кай. Кай Нян, Чень. Чень Інь // Вища шк.. - 2006. - № 5/6. - С. 67-77. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Проаналізовано створений Шанхайським університетом Jiao Tong академічний рейтинг університетів світу, в якому вищі навчальні заклади ранжировані за академічними або науковими досягненнями. Описано методологічні та технічні проблеми, що поставали перед укладачами рейтингу.

Проанализирован созданный Шанхайским университетом Jiao Tong академический рейтинг университетов мира, в котором высшие учебные заведения ранжированы соответственно их академических или научных достижений. Рассмотрены методологические и технические проблемы, которые возникали перед составителями рейтинга.

The article analysed the academic rating of universities of the world created by the Shanghai university by Jiao Tong in which higher educational institutions are ranged accordingly their academic or scientific achievements. Methodological and technical problems which arose before composers of a rating are considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8)к95

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Гуаріно К. 
Аналіз латентних змінних: новий підхід до ранжирування / К. Гуаріно, Г. Риджвей, М. Чунь, Р. Баддін // Вища шк.. - 2006. - № 4. - С. 59-77. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Описано застосування баєсівського методу аналізу латентних змінних для розрахунку рейтингу університетів Великої Британії та США на основі пакета показників якості. Зроблено порівняння рейтингів, розрахованих методом прихованих змінних, та традиційних, одержаних зважуванням та сумуванням.

Рассмотрено использование метода Баэса по анализу латентных переменных для расчета рейтингов университетов Великой Британии и США на основе пакета показателей качества. Проведено сравнение рейтингов, рассчитанных посредством метода скрытых переменных, и традиционных, полученных посредством взвешивания и суммирования.

The article deals with the application of the Bayes method of analysing latent variables for calculating the rating of the universities of Great Britain and the USA of the basis of the applications package of the quality indices. The ratings calculated by the method of latent variables are compared to the traditional ones received by way of summing and weighting.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4ВЕЛ)711в6 + Ч484(7СПО)711в6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Афтаназів А. 
Визначення прийнятної для споживачів вартості освітніх послуг ВНЗ / А. Афтаназів // Вища шк.. - 2006. - № 4. - С. 23-34. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розкрито особливості формування ціни на освітні послуги у вищих навчальних закладах України з урахуванням купівельної спроможності потенційних користувачів цих послуг.

Раскрыты особенности формирования цены на образовательные услуги в высших учебных заведениях Украины с учетом покупательной способности потенциальных пользователей этих услуг.

The article deals with the features of formation of the price for educational services. They are opened in higher educational institutions of Ukraine in view of purchasing abilities of potential users of these services.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4УКР)к94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ван Дайк. Дайк 
Двадцять років ранжирування університетів / Дайк. Дайк Ван // Вища шк.. - 2006. - № 5/6. - С. 48-66. - Бібліогр.: 24 назв. - укp.

Проаналізовано двадцятирічний досвід функціонування рейтингів університетів. Досліджено матеріали десяти рейтингів у різних країнах. Доведено, що в основі даних рейтингів лежать загальні фундаментальні принципи, а деякі відмінності залежать від різниці цілей, систем та культур вищої освіти, а також від різних рівнів достовірності та доступності інформації.

Проанализирован двадцатилетний опыт функционирования рейтингов университетов. Изучены материалы десяти рейтингов в разных странах. Доказано, что в основе данных рейтингов лежат общие фундаментальные принципы, а некоторые отличия зависят от разницы целей, систем и культур высшего образования, а также от разных уровней достоверности и доступности информации.

The author analysed twenty years' experience of functioning of ratings of universities. Materials of ten ratings in the different countries are investigated. It is proved, that in a basis of the given ratings the general fundamental principles lay, and some differences depend on a difference of the purposes, systems and cultures of higher education, and also from different levels of reliability and availability of the information.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8)к95

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Пономарьова Г. 
Демократизація управління і контролю за вищим навчальним закладом / Г. Пономарьова // Вища шк.. - 2006. - № 5/6. - С. 3-9. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто роль управління вищим навчальним закладом в умовах демократизації суспільства. Показано місце та роль студентського самоврядування у процесі демократизації управління навчальним процесом у ВНЗ. Сформульовано основні шляхи оптимізації внутрішнього управління навчальним закладом.

Рассмотрена роль управления высшим учебным заведением в условиях демократизации общества. Показано место и роль студенческого самоуправления в процессе демократизации управления учебным процессом в ВУЗ. Сформулированы основные пути оптимизации внутреннего управления учебным заведением.

The article deals with the role of management by a higher educational institution in conditions of democratization of a society. The place and a role of student's self-management is shown during democratization of management by educational process in educational institutions. The basic ways of optimization of internal management are formulated by an educational institution.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.431

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Джоббінс Д. 
Вихід на глобальну арену: погляд преси / Д. Джоббінс // Вища шк.. - 2006. - № 3. - С. 68-76. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Висвітлено еволюцію рейтингів вищих навчальних закладів від перших експертних оцінок до масштабних рейтингів державного рівня, що грунтуються на загальнодоступних достовірних даних. Описано методику міжнародного ранжирування та наведено приклади державних міжнародних комерційних рейтингів.

The evolution of the ratings of higher educational establishments from the first expert assessments to the large-scale ratings of the state level, which are based on the available to everyone reliable data is being highlighted. The methods of international ranging are described and the examples of govermental and international commercial ratings are furnished.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8)к95

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Садиков М. 
Впровадження кредитно-модульної системи навчання при вивченні фундаментальних нормативних дисциплін / М. Садиков // Вища шк.. - 2006. - № 4. - С. 35-41. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано досвід впровадження кредитно-модульної системи навчання та рейтингової системи контролю знань студентів під час викладання фундаментальних дисциплін у вищих навчальних закладах III - IV рівнів акредитації. Наведено пропозиції щодо створення модульних технологій та залікових освітніх одиниць (залікових кредитів).

Проанализирован опыт внедрения кредитно-модульной системы обучения и рейтинговой системы контроля знаний студентов при преподавании фундаментальных дисциплин в высших учебных заведениях III - IV уровней аккредитации. Приведены предложения относительно создания модульных технологий и зачетных образовательных единиц (зачетных кредитов).

This article analyses experience of introduction of credit - modular system of training and the rating monitoring system of knowledge of students at teaching of fundamental disciplines in higher educational institutions III-IV of levels of accreditation. Offers are resulted concerning creation of modular technologies and test educational units (test credits).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Скнарь О. 
Модернізація форм і методів навчання студентів у контексті кредитно-модульної системи / О. Скнарь // Вища шк.. - 2006. - № 3. - С. 33-45. - укp.

Розглянуто особливості та види лекції як основної форми та методу навчання в сучасній вищій школі. Проаналізовано зміни, яких зазнає лекція у зв'язку із запровадженням кредитно-модульної технології навчання.

The peculiarities and types of a lecture as the main form and method of teaching at modern higher school are being considered. The changes which the lecture undergoes due to the introduction of credit-module technology of teaching are being analysed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського