Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (13)
Пошуковий запит: (<.>I=Ж70624$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 6
Представлено документи з 1 до 6

      
Категорія:    
1.

Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін / ред.: О. В. Сергєєв. - Б.м., 2001. - 172 с. - (Зб. наук.-метод. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 3). - укp.

Висвітлено актуальні питання математичної підготовки вчителів початкових класів. Запропоновано методичні підходи до вивчення таблиць арифметичних дій. Наведено результати експериментальної перевірки впровадження розробленої моделі побудови системи технічних задач для учнів 5 - 7 класів. Розглянуто особливості розвитку технічної творчості студентів. Розкрито методичні засади підготовки майбутнього вчителя фізики до використання сучасних технологій навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70624 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін / ред.: О. В. Сергєєв. - Рівне, 2000. - 145 с. - (Зб. наук.-метод. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 2). - укp.

Розглянуто актуальні проблеми теорії, методики та техніки навчального експерименту, зокрема, шкільного фізичного експерименту, проблеми організації та проведення досліджень учнів. Висвітлено процес становлення експериментального методу пізнання, а також історію становлення та розвитку шкільного фізичного експерименту як методу навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.р(4Укр)21-3я54(4Укр)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70624 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін / ред.: О. В. Сергєєв. - Рівне, 2002. - 160 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 5). - укp.

Висвітлено актуальні проблеми теорії та методики навчання природничо-математичних дисциплін, методики і техніки навчального експерименту, зокрема з проблем організації та проведення дослідницької роботи учнів. Описано процес становлення експериментального методу пізнання природничих наук. Проаналізовано розвиток творчих здібностей учнів як наслідок цілеспрямованого управління пізнавальною діяльністю у навчанні фізики, особливості розвитку пізнавального інтересу учнів під час виконання лабораторних робіт з фізики. Розкрито психолого-педагогічні аспекти діяльнісного підходу у навчально-пошуковому процесі з фізики.

Освещены актуальные проблемы теории и методики обучения природоведческо-математических дисциплин, методики и техники учебного эксперимента, в частности с проблем организации и проведения исследовательской работы учеников. Описан процесс становления экспериментального метода познания природоведческих наук. Проанализированы развитие творческих способностей учеников как последствие целенаправленного управления познавательной деятельностью в обучении физики, особенности развития познавательного интереса учеников во время выполнения лабораторных работ по физике. Раскрыты психолого-педагогические аспекты деятельностного подхода в учебно-поисковом процессе по физике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б.я54(4Укр)3 + Б.р(4Укр)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70624 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін. Вип. 4 / ред.: О. В. Сергєєв; Рівнен. держ. гуман. ун-т. - Рівне, 2002. - 220 с. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми теорії та методики навчання природничо-математичних дисциплін, методики та техніки навчального експерименту, зокрема розглянуто шкільний фізичний експеримент. Описано процес становлення та розвитку експериментального методу пізнання природничих наук, зокрема фізичного експерименту. Розкрито деякі аспекти організації шкільних хімічних олімпіад.

Освещены актуальные проблемы теории и методики обучения природоведческо-математических дисциплин, методики и техники учебного эксперимента, в частности, школьного физического эксперимента. Описан процесс становления экспериментального метода познания природоведческих наук, в частности рассмотрена история становления и развития физического эксперимента. Раскрыты некоторые аспекты организации школьных химических олимпиад.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3 р(4УКР)21-3 я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70624 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : зб. наук.-метод. пр. / ред.: В. І. Тищук. - Рівне, 2009. - 170 с. - (Наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту; Вип. 12). - укp.

Розглянуто питання формування творчих компетенцій учителя фізики в контексті діяльнісної теорії навчання, активізації самостійної пізнавальної діяльності студентів під час підготовки до аудиторних занять з фізики. Описано методику застосування мультимедійних комплексів на уроках фізики в сучасних загальноосвітніх школах. Визначено етапи формування самостійної пізнавальної діяльності старшокласників на заняттях з фізики за допомогою методу моделювання, діяльнісний підхід у діагностиці та керуванні процесом розв'язування експериментальних задач. Проаналізовано роль фізичного віртуального експерименту під час вивчення фізики. Висвітлено практику розробки системи професійно-орієнтованої самостійної пізнавальної діяльності з фізики студентів інженерних спеціальностей. Розкрито психологічні аспекти формування самостійної пізнавальної діяльності учнів і студентів з фізики.

Рассмотрены вопросы формирования творческих компетенций учителя физики в контексте деятельностной теории обучения, активизации самостоятельной познавательной деятельности студентов при подготовке к аудиторным занятиям по физике. Описана методика применения мультимедийных комплексов на уроках физики в современных общеобразовательных школах. Определены этапы формирования самостоятельной познавательной деятельности старшеклассников на занятиях по физике с помощью метода моделирования, деятельностный подход в диагностике и управлении процессом решения экспериментальных задач. Проанализирована роль физического виртуального эксперимента при изучении физики. Освещена практика разработки системы профессионально-ориентированной самостоятельной познавательной деятельности по физике студентов инженерных специальностей. Раскрыты психологические аспекты формирования самостоятельной познавательной деятельности учеников и студентов по физике.


Індекс рубрикатора НБУВ: В. я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж70624 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Теорія та методика вивчення природничо-математичних і технічних дисциплін : Зб. наук.-метод. пр. Вип. 1 / ред.: С. В. Лісова; Рівн. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 1999. - 161 с. - рус.

Розглянуто актуальні проблеми теорії, методики та техніки навчального експерименту, зокрема, шкільного фізичного експерименту, організації та проведення дослідництва учнів. Висвітлено процес становлення експериментального методу пізнання, історію становлення та розвитку шкільного фізичного експерименту як методу навчання та його окремих видів - демонстраційного, лабораторного, фронтальних дослідів і спостережень.


Індекс рубрикатора НБУВ: В3р(4УКР)21-3я43

Шифр НБУВ: Ж70624 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського