Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (1)Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (6)
Пошуковий запит: (<.>K=ВОЛОНТЕРСТВ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 115
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Вісник Луганського національного педагогічного університету ім. Т.Шевченка / ред.: С. Я. Харченко. - Луганськ, 2008. - 313 с. - (Пед. науки; N 6(145)). - укp.

Висвітлено особливості використання текстових історичних джерел у процесі вивчення соціальної історії. Розкрито сутність і причини появи соціального сирітства у сучасному суспільстві. Розглянуто волонтерство як фактор професійного становлення майбутніх соціальних педагогів. Визначено взаємозв'язок педагогічної концепції О.С.Нілла з психологічними теоріями кінця ХІХ - середини ХХ ст. Проаналізовано діяльність соціальних служб для молоді з трудової соціалізації старшокласників. Запропоновано методику виявлення стану профілактики адиктивної поведінки підлітків і молоді за умов навчального закладу.

Освещены особенности использования текстовых исторических источников при изучении социальной истории. Раскрыты сущность и причины появления социального сиротства в современном обществе. Рассмотрено волонтерство как фактор профессионального становления будущих социальных педагогов. Определена взаимосвязь педагогической концепции А.С.Нилла с психологическими теориями конца ХІХ - середины ХХ вв. Проанализирована деятельность социальных служб для молодежи по вопросам трудовой социализации старшеклассников. Предложена методика выявления состояния профилактики адиктивного поведения подростков и молодежи в условиях учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5я54(4УКР) + Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Капська А. Й. 
Підготовка волонтерів до соціальної роботи : Навч.-метод. посіб. / А. Й. Капська, О. Г. Карпенко, Н. М. Комарова; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К. : Держсоцслужба, 2005. - 149 c. - укp.

Наведено загальну характеристику волонтерського руху в Україні та стратегію його розвитку. Показано значення волонтерства як одного з суттєвих чинників побудови демократичного суспільства. Обгрунтовано можливі шляхи залучення волонтерів до надання соціальних послуг населенню. Розглянуто концепцію Закону України "Про волонтерський рух" та проблему оптимального використання волонтерів у діяльності центрів соціальних служб для сім'ї, дітей та молоді. Побудовано теоретичну схему вирішення соціальних проблем за допомогою волонтерів. Розглянуто технології організації та діяльності "Школи волонтерів". Висвітлено правові аспекти розвитку волонтерського руху та деякі особливості навчання волонтерів відповідно до регіональних потреб.

Представлена общая характеристика волонтерского движения в Украине и разработана стратегия его развития. Показано значение волонтерства как одного из существенных факторов формирования демократического общества. Обоснованы возможные пути приобщения волонтеров к оказанию социальных услуг населению. Рассмотрена концепция Закона Украины "О волонтерском движении" и проблема оптимального использования волонтеров в деятельности центров социальных служб для семьи, детей и молодежи. Разработана теоретическая схема решения социальных проблем с помощью волонтеров. Рассмотрены технологии организации и деятельности "Школы волонтеров". Освещены правовые аспекты развития волонтерского движения и некоторые особенности обучения волонтеров в соответствии с региональными потребностями.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)р + Ч312(4УКР) р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА667383 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Харченко С. Я. 
Історія, теорія та практика волонтерського руху в Україні : наук.-навч.-метод. посіб. / С. Я. Харченко, О. П. Песоцька, В. О. Кратінова, Н. Б. Ларіонова, О. Л. Караман, С. В. Горенко; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка", Н.-д. центр пробл. соц. педагогіки та соц. роботи АПН України і Луган. нац. ун-ту ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2008. - 319 c. - укp.

Проведено історико-феноменологічний аналіз волонтерства. Розкрито організаційно-нормативно-правові засади волонтерства в Україні. Висвітлено шляхи залучення добровільних помічників до соціальної діяльності. Показано роль "стилів" роботи волонтерів у реалізації соціальних проектів. Визначено основні ризики волонтерської діяльності, показано шляхи їх запобігання та подолання. Наведено методи діагностики готовності підлітків і молоді до волонтерської діяльності. Увагу приділено тренінговій програмі "Волонтерство як ресурс соціальної роботи з дітьми та сім'ями".

Проведен историко-феноменологический анализ волонтерства. Раскрыты организационно-нормативно-правовые основы волонтерства в Украине. Освещены пути привлечения добровольных помощников к социальной деятельности. Показана роль "стилей" работы волонтеров в реализации социальных проектов. Определены основные риски волонтерской деятельности, показаны пути их предупреждения и преодоления. Приведены методы диагностики готовности подростков и молодежи к волонтерской деятельности. Внимание уделено тренинговой программе "Волонтерство как ресурс социальной работы с детьми и семьями".


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713105 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стеженская Е. И. 
Волонтерство как форма социальной активности пожилых людей / Е. И. Стеженская, Н. В. Вержиковская // Пробл. старения и долголетия. - 2004. - 13, № 3. - С. 281. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: С4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14435 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
5.

Гордилова О.  
Волонтерство і громадянське суспільство в Росії / О. Гордилова // Політ. менеджмент. - 2008. - № 6. - С. 122-131. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Здійснено аналіз волонтерської роботи як результату й однієї з умов становлення громадянського суспільства. Розкрито зміст волонтерської роботи, її структурні та функціональні характеристики, роль в суспільстві.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР) + Ф036

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24488 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Яремчук Н. Я. 
Підготовка студентів класичного університету до виховної діяльності у загальноосвітній школі : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. Я. Яремчук; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2007. - 20 c. - укp.

Теоретично обгрунтовано педагогічні умови та модель професійної підготовки студентів класичного університету до виховної діяльності в загальноосвітній школі. Визначено особливості, компоненти, критерії та рівні готовності студентів класичного університету до виховної діяльності у загальноосвітній школі. Удосконалено теоретичні положення щодо професійної підготовки майбутнього вчителя, розкрито сутність його виховної діяльності, показано її роль у навчальному процесі. Розглянуто можливості впровадження нової моделі професійної підготовки студентів до виховної діяльності у процесі вивчення психолого-педагогічних та інших дисциплін, під час проведення педагогічної практики, позааудиторної та науково-дослідної роботи. Охарактеризовано основні етапи педагогічної підготовки студентів до виховної діяльності. Розглянуто різні види діяльності студентів у процесі педагогічної підготовки, зокрема, навчання, педагогічну практику, волонтерство та позааудиторну роботу. Створено варіативно-елективний курс "Виховна діяльність педагога в загальноосвітній школі" для обраних тем з педагогіки. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої моделі та педагогічних умов професійної підготовки студентів класичного університету до виховної діяльності. Результати наукового дослідження впроваджено у навчально-виховний процес класичних університетів України та Польщі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч484(4УКР)711

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352853 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Возрождение духовности в современном мире: взаимодействие церкви и образования : тез. Всеукр. науч.-практ. конф., 24 - 25 марта 2011 г., Харьков / ред.: А. П. Алексеенко, Т. А. Дмитренко, И. В. Карпенко; Харьк. нац. ун-т им. В.Н. Каразина. - Х., 2011. - 391 c. - рус.

Рассмотрены вопросы духовности и духовной среды в системе образования, формирования православной культуры учащихся общеобразовательных школ. Освещены проблемы воспитания молодежи в периодических изданиях Харьковской епархии второй половины ХІХ ст., формирования духовных ценностей современной молодежы в контексте развития волонтерства. Изложены теоретические подходы к формированию морально-нравственной культуры личности. Проанализирована роль родительской общественности в преодолении духовного кризиса в детско-подростковой среде. Раскрыта стратегия формирования и защиты морали украинского общества. Определены духовно-нравственное и гражданско-патриотическое воспитание молодежи как составляющая формирования трудовой культуры подростков, моральные ценности христианства и пути их формирования в контексте воспитания моральной культуры школьников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Э211.733 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741722 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Юрченко І. В. 
Інституціоналізація волонтерського руху в Україні : автореф. дис... канд. соціол. наук: 22.00.03 / І. В. Юрченко; Ін-т соціол. НАН України. - К., 2009. - 16 c. - укp.

Досліджено умови та фактори інституціоналізації волонтерського руху в Україні. Розглянуто існуючі соціологічні концепції соціальних інститутів. Запропоновано аналітичну схему процесу інституціоналізації, з використанням якої проаналізовано особливості інституціоналізації соціальних рухів загалом і безпосередньо волонтерського руху в Україні. Узагальнено методологічні підходи та світовий досвід дослідження волонтерства. Розкрито особливості мотивації волонтерів, охарактеризовано елементи ціннісно-нормативної, символічно-смислової та статусно-рольової структур волонтерського руху, досліджено процеси його легітимації та легалізації, а також формування колективної ідентичності й інституціональної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*332.1-8 + С5*612

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Лях Т. Л. 
Методика організації волонтерських груп : навч. посіб. / Т. Л. Лях; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, Ін-т психології та соц. педагогіки. - К., 2010. - 158 c. - Бібліогр.: 131 назв. - укp.

Розкрито основні теоретичні положення та питання організації волонтерських груп (ВГ). Висвітлено особливості соціально-педагогічної роботи ВГ в Україні, генезу ВГ у вітчизняній та закордонній практиці. Розглянуто види мотивації людей до волонтерства. Наведено наукові підходи до класифікації ВГ, етапи розробки волонтерських програм, зокрема, планування залучення волонтерів, складання опису їх роботи, забезпечення ресурсами, а також вимоги до особистісно-моральних якостей потенційних волонтерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40(4УКР)я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА739524 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Трубнікова О. А. 
Соціально-психологічні чинники розвитку волонтерства у локальній спільноті : автореф. дис. ... канд. психол. наук : 19.00.05 / О. А. Трубнікова; Київ. нац. ун-т ім. Т. Шевченка. - К., 2011. - 19 c. - укp.

Проаналізовано основні підходи до вивчення проблеми волонтерської діяльності, розкрито її сутність і визначено соціально-психологічні характеристики даного феномену. Розроблено модель розгортання волонтерства у локальній спільноті, яка передбачає поетапне залучення волонтерів до реалізації місцевих ініціатив. Визначено чинники розвитку волонтерської діяльності у локальній спільноті, структуру психологічної готовності до волонтерства, соціально-психологічний зміст менеджменту волонтерської діяльності. Встановлено, апробовано та доведено ефективність програми формування психологічної готовності до волонтерства, програми підготовки керівників волонтерів, програми підготовки організаторів локальних спільнот. Висвітлено й апробовано технологію активізації волонтерства у локальній спільноті, доведено доцільність її впровадження в проектах і програмах розвитку локальних спільнот.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю949.241 + С40(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА382315 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Актуальні проблеми психологічної теорії і практики : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. студ., асп. і молодих вчен., 5 квіт. 2013 р., Донецьк / ред.: В. О. Лефтеров, А. В. Гордєєва, О. В. Бацилєва; Донец. нац. ун-т, Донец. облдержадмін., Асоц. психологів Донбасу. - Донецьк : Схід. вид. дім, 2013. - 330 c. - укp. - рус.

Проведено порівняльний аналіз особливостей перебігу адаптації у працівників державної служби надзвичайних ситуацій під час посадових переміщень. Викладено теоретичні та практичні підходи до вирішення проблеми домашнього насильства над жінкою. Розглянуто волонтерство як соціально-психологічний феномен в українському суспільстві. Досліджено сучасні тенденції українського благодійництва. Висвітлено індивідуально-типологічні особливості мнемічних процесів у дітей підліткового віку. Наведено перспективи використання модульної побудови тренінгу (на прикладі психологічної підготовки персоналу ОВС). Надано оцінку ефективності методу кріотерапії у хворих на тривожні розлади засобами психодіагностики. Розкрито проблему дослідження стійкості особистості до впливу ЗМІ. Проаналізовано особливості встановлення психологічного контакту з підлітками працівником кримінальної міліції у справах дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА766699 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ткачук Т. С. 
Методологічні засади виховання гуманістичних цінностей у студентів педагогічних коледжів у процесі волонтерської діяльності / Т. С. Ткачук // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 5. - С. 134-139. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Уточнено та доповнено категоріальну сутність гуманістичної цінності та її виховання в контексті системи сучасних об'єктивно-суб'єктивних соціально-педагогічних механізмів. На базі розробленого критеріального апарату охарактеризовано особливості способу життя та життєві цінності студентів педколеджу, відображено ціннісно-гуманістичний потенціал волонтерства як особливого ефективного соціального інституту виховання студентської молоді. Запропоновано авторську модель організації педагогічної волонтерської діяльності, адекватну парадигмі інтеріоризації гуманістичних цінностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.352.16 + С4(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Аніщенко А. П. 
Волонтерство у паліативній допомозі як засіб соціалізації молоді / А. П. Аніщенко // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 6. - С. 211-216. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто умови залучення студентської молоді до волонтерства та забезпечення результативної підготовки майбутніх волонтерів для роботи за умов хоспісу, що потребують розробки інноваційної програми теоретичного психолого-педагогічного навчання майбутніх волонтерів та їх соціального загартування через практичну реалізацію знань та умінь в процесі соціально значимої проектної діяльності педагогічно орієнтованої громадської організації щодо задоволення потреб невиліковно хворих людей та їх родичів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.43 + С4(4УКР) + С5*5*333.91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чухрай М. А. 
Інституціоналізація волонтерського руху в Україні: реалії та перспективи / М. А. Чухрай // Соціол. студії. - 2013. - № 1. - С. 104-108. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто проблему соціологічного вивчення процесу оформлення волонтерства як соціального інституту, необхідного для розвитку та діяльності громадянського суспільства. Аналіз етапів інституціоналізації на прикладі діяльності волонтерських рухів за умов сучасного українського суспільства показав, що становлення волонтерства як соціального інституту ще далеке від завершення. Як висновок, окреслено подальшу перспективу розвитку волонтерства в реаліях становлення громадянського суспільства, що полягає в детальному вивченні інтеграції волонтерського руху в систему соціальних інститутів.


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*612*152.4 + С5*2 + С5*332.1-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100935 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вайнілович Н. А. 
Чинники формування мотивації людини до здійснення волонтерської діяльності / Н. А. Вайнілович // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 2. - С. 53-59. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено мотивацію допомоги. На основі аналізу емпіричних досліджень мотивації волонтерської діяльності створено класифікацію основних мотивів волонтерів. Сформований перелік ключових зовнішніх чинників, які мають вагомий вплив на мотивацію людини до волонтерства, має практичне значення для організації роботи волонтерів в установах.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40 + С5*332.1-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:П.С.Пр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бєспалова К. О. 
Мотиваційні аспекти волонтерства: досвід західних країн / К. О. Бєспалова // Вісн. Нац. техн. ун-ту України "КПІ". Політологія. Соціологія. Право. - 2012. - № 3. - С. 67-71. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Досліджено волонтерство, зокрема, вивчено генезу західних мотиваційних теорій волонтерства в період 1970 - 1990-х років ХХ ст. Вивчення мотиваційних аспектів волонтерства на прикладі досвіду країн Заходу може стати науковим підгрунтям для подальшого дослідження даного феномену та дозволить розробити ефективні шляхи залучення добровольців до здійснення волонтерської допомоги.


Індекс рубрикатора НБУВ: С40 + С5*332.1-8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29126:П.С.Пр. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Єльникова Г. 
Моніторинг розвитку громадсько-активної школи / Г. Єльникова, О. Марчак // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 63-66. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Повідомлено, що у 2003 - 2005 рр. за ініціативою Всеукраїнського фонду "Крок за кроком" в Україні створено громадсько-активні школи (ГАШ). Розкрито поняття "освітній моніторинг", його об'єкт, предмет, мету, функції, класифікації. Запропоновано авторську концепцію трансформації зовнішніх вимог у внутрішню , розроблену з метою здійснення освітнього моніторингу. Зазначено, що інструментарієм освітнього моніторингу є факторно-критеріальні моделі діяльності, що розробляються на основі кваліметричного підходу. Визначено поняття ГАШ, модель діяльності, особливості, складові: демократію, волонтерство, взаємовигідне партнерство в системі "школа - спільнота". Представлено базову кваліметричну модель ГАШ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.53 + Ч30в6 + Ф79(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Софій Н. 
Школа як осередок розвитку громади / Н. Софій, М. Ворон // Післядиплом. освіта в Україні. - 2006. - № 2. - С. 102-103. - укp.

Надано відомості про рух громадсько-активних шкіл (ГАШ) в Україні. Розкрито мету програми "Школа як осередок розвитку громади", реалізацію якої розпочав Всеукраїнський фонд "Крок за кроком". Акцентовано увагу на умовах забезпечення розвитку громад, які пов'язані з реалізацією програми. Охарактеризовано модель, що є основою ГАШ в Україні. Висвітлено напрями діяльності ГАШ - демократизація школи, волонтерство та партнерство школи і місцевої громади.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.53 + Ч424(4УКР) + Ф79(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Ткачук Т. С. 
Ціннісно-гуманістичний потенціал волонтерства / Т. С. Ткачук // Наука і освіта. - 2011. - № 2. - С. 52-55. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто в ретроспективі явище волонтерства, динаміку зміни змістового компонента даного феномену. З огляду на історико-феноменологічний аналіз та нормативно-правові засади волонтерства, стверджено, що на ідеях добровільної допомоги заснована діяльність більшості неурядових і громадських організацій. Відзначено домінуючу роль молодіжних громадських організацій та студентських волонтерських об'єднань у волонтерстві, діяльність яких націлена на досягнення педагогічних цілей, має ціннісно-гуманістичний характер та об'єктивно стає засобом гуманістичного виховання майбутніх педагогів.

Рассмотрено в ретроспективе явление волонтерства, динамика изменения смыслового компонента данного феномена. На основе историко-феноменологического анализа и нормативно-правовых основ волонтерства, утверждается, что на идеях добровольной помощи основана деятельность большинства неправительственных и общественных организаций. Отмечена доминирующая роль молодежных общественных организаций и студенческих волонтерских объединений в педагогическом волонтерстве, деятельность которых нацелена на достижение педагогических целей, имеет ценностно-гуманистический характер и объективно становится средством гуманистического воспитания будущих педагогов.

The article analyzes the phenomenon of volunteerism in the following logical sequence: evolution of the category "volunteerism"; historic and phenomenological analysis of volunteerism; normative and legal bases; pedagogical volunteerism.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.511

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Неруш Н. 
Супровід та підтримка обдарованих школярів у громадсько-активній школі / Н. Неруш // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2011. - № 3. - С. 66-77. - укp.

На досвіді роботи Хотівського НВК "ЗОШ I-III ступенів - гімназія" висвітлено основні принципи, цілі, завдання громадсько-активної школи (ГАШ), яка включає життя в свої уроки, позаурочну діяльність, створюючи єдине поле громадянського виховання не тільки учнів, а й інших учасників освітнього процесу, результатом якого є комплексне, системне виховання громадянина. Окреслено семантичні блоки двокомпонентної (партнерство, волонтерство) структури моделі ГАШ; механізм переходу від традиційної школи до ГАШ. Охарактеризовано волонтерські проекти громадянського, екологічного та патріотичного спрямування. Зазначено, що ефективність такої моделі школи доведена високим рівнем знань випускників школи.

На опыте работы Хотивского УВК "общеобразовательная школа I-III степеней - гимназия" представлены основные принципы, цели, задачи общественно активной школы (ОАШ), которая включает жизнь в свои уроки, внеурочную деятельность, создавая единое поле гражданского воспитания не только учащихся, но и других участников образовательного процесса, результатом которого является комплексное, системное воспитание гражданина. Очерчены семантические блоки двухкомпонентной (партнерство, волонтерство) структуры модели ОАШ, механизм перехода от традиционной школы к ОАШ. Освещены волонтерские проекты гражданского, экологического и патриотического направления. Указано, что эффективность такой модели школы доказана высоким уровнем знаний выпускников школы.

The article suggest the experience of the public active school where positive changes in the community are considered to be possible only when people are open and work together for the solution of general problems. The public active school includes life into its lessons and after- class activity creating a united field of civil education of students and other participants of the educational process. As a results, the complex, system education of the citizen continues not only at school but also out of it.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського