Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (47)Книжкові видання та компакт-диски (28)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=КРЕАТИВНІСТЬ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 429
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Заблоцький В.  
Базисна тріада метаідеології: ліберальна складова / В. Заблоцький // Людина і політика. - 2001. - № 4. - С. 140-148. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Наведено авторську концепцію емансипаторської метаідеології розвитку. Розглянуто проблему виникнення ідеологій, їх сутність, визначення. Особливу увагу приділено лібералізму, який на макросоціальному рівні уособлює життєвий потяг, динаміку й енергетику змін, інновації та креативність.


Ключ. слова: ідеологія, лібералізм
Індекс рубрикатора НБУВ: Ф055.22 + Ф055.251

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Котлярова Л. Т. 
Креативність мислення при рішенні пізнавальних задач образотворчого характеру як одна з умов обдарованості учнів / Л. Т. Котлярова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 12. - С. 21-26. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Виявлено умови успішного вирішення образотворчих завдань на заняттях з малювання у молодших підлітків. Розкрито типи завдань, а також розглянуто вплив педагогічного керівництва на вирішення образотворчого завдання. Встановлено, що на вирішення образотворчих завдань підлітками великий вплив має спеціально розроблене положення та стимулювальні види допомоги.

Определены условия, способствующие успешному решению изобразительных задач на занятиях по рисованию у младших подростков. Раскрыты типы задач, а также рассмотрено влияние педагогического руководства на решение изобразительной задачи. Установлено, что на решение изобразительных задач подростками существенное влияние оказывает специально разработанное руководство и стимулирующие виды помощи.

The article deals with revealing of those conditions, which favour successful solutions of the fine arts' problems at the junior teenagers' drawing classes. In this article the author explained the types of these problems and also the pedagogical impact on a solution of some fine arts' problem. It is, therefore, revealed that a specially worked out guidance and stimulating kinds of help have essential impact on solutions of fine arts' problems.


Ключ. слова: креатив, мислення, образотворча задача, керівництво, види допомоги
Індекс рубрикатора НБУВ: Щ15 р(4УКР)2 + Ю935.131.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Кардашов В. М. 
Опис гравітаційного потенціалу тіл обертання / В. М. Кардашов, Г. Ю. Крєпкіх // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2004. - № 5. - С. 101-107. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено роль образотворчої діяльності у формуванні якостей творчої особистості молодшого школяра та дизайнера, зокрема, креативної уяви.

В статье определяется роль изобразительной деятельности в формировании творческой личности младшего школьника и дизайнера, а также креативного воображения.

The authors analyzed role of art activity at formation of the creative person of the younger schoolboys and designers.


Ключ. слова: образотворча діяльність, творча уява, креативність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ж182р(4УКР)2 + Ч421.355.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Актуальні проблеми психології : зб. наук. пр. Т. 12, вип. 5, ч. 1. Проблеми психології творчості / ред.: В. О. Моляко; Ін-т психології ім. Г.С. Костюка АПН України. - Житомир : Вид-во Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка, 2008. - 287 с. - укp.

Проаналізовано роль осмислення в процесі засвоєння художнього тексту. Визначено креативність як основну функцію візуального мислення. Розглянуто питання креативності та альтернативності мислення вчителя у процесі прийняття педагогічного рішення, використання психологічної технології для виявлення та розвитку творчої обдарованості дітей у контексті їх особистісного розвитку. Описано особливості творчого процесу в науці, розкрито теоретичні основи творчо-конструкторської діяльності. Викладено синергетичний та індивідуально-творчий підходи щодо творчої самореалізації особистості.

Проанализирована роль осмысления в процессе усвоения художественного текста. Определена креативность как основная функция визуального мышления. Рассмотрены вопросы креативности и альтернативности мышления учителя в процессе принятия педагогического решения, использования психологической технологии для выявления и развития творческой одаренности детей в контексте их личностного развития. Описаны особенности творческого процесса в науке, раскрыты теоретические основы творческо-конструкторской деятельности. Изложены синергетический и индивидуально-творческий подходы относительно творческой самореализации личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)2

Шифр НБУВ: Ж71144 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бугеря Т. М. 
Використання положень акмеології у процесі креативної професійної підготовки майбутніх фізичних реабілітологів / Т. М. Бугеря // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 12. - С. 19-23. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено роль акмеології у процесі професійного розвитку фахівців з фізичної реабілітації. Для поліпшення навчально-виховної роботи з професійної підготовки фахівців з фізичної реабілітації необхідно використовувати досягнення акмеології. Плюралізм форм, методів і підходів дозволяє оптимізувати дослідницький інтерес студентів, стимулює їх креативність, сприяє до науково-дослідному пошуку й досягненням у професійній оздоровчій діяльності. Важливу роль у процесі залучення студентів до навчально-дослідницької діяльності надано міжпредметним зв'язкам.

Исследована роль акмеологии в процессе профессионального развития специалистов по физической реабилитации. Для улучшения учебно-воспитательной работы по профессиональной подготовке специалистов по физической реабилитации необходимо использовать достижения акмеологии. Плюрализм форм, методов и подходов позволяет оптимизировать исследовательский интерес студентов, стимулирует их креативность, ведет к научно-исследовательскому поиску и к вершинам в профессиональной оздоровительной деятельности. Важная роль в процессе приобщения студентов к учебно-исследовательской деятельности принадлежит межпредметным связям.

The role of akmeology during the process of professional development of specialists in physical rehabilitation is researched in the article. For improvement of teaching and educational work on vocational training experts on physical rehabilitation it is necessary to use achievement akmeology. The pluralism of forms, methods and approaches allows to optimize research interest of students, stimulates them creative, conducts to research search and to tops in professional improving activity. The important role during familiarizing students with educational research activity belongs to intersubject communications.


Ключ. слова: акмеологія, професійна підготовка, фахівці з фізичної реабілітації
Індекс рубрикатора НБУВ: Р354р(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Пономарьов О. С. 
Естетичне виховання в системі формування професійної культури майбутнього інженера [Електронний ресурс] / О. С. Пономарьов // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 11. - С. 100-106. - Бібліогр.: 7 назв. - укp. - Режим доступу: /articles/2006/

Розкрито сутність феномену професійної культури, її місце у структурі професійної діяльності сучасного інженера та зв'язок з загальнокультурною підготовкою і морально-етичною парадигмою. Розглянуто роль естетичного виховання у формуванні, розвитку та максимальній реалізації креативних здібностей студентів і їх професійної культури.

Раскрыты сущность феномена профессиональной культуры, ее место в структуре профессиональной деятельности современного инженера и связь с его общекультурной подготовкой и нравственно-этической парадигмой. Рассмотрена роль эстетического воспитания в формировании, развитии и максимальной реализации креативных способностей студентов и их профессиональной культуры.

The essence of a phenomenon of professional culture, her place in structure of professional work of the modern engineer and communication with it general cultures opened by preparation and a moral - ethical paradigm. The role of aesthetic education information, development and the maximal realization of creative abilities of students and their professional culture is considered.


Ключ. слова: філософія освіти, професійна культура, естетичне виховання, креативність
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.355 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Збірник наукових праць Полтавського державного педагогічного університету ім. В.Г.Короленка / ред.: В. О. Пащенко. - Полтава, 2006. - 368 с. - (Пед. науки; Вип. 3 - 4 (55 - 56)). - укp.

Розкрито історичні витоки педагогічної майстерності вчителя, визначено креативність як показник професіоналізму вчителя за сучасних умов. Висвітлено методичні засади системи професійної підготовки вихователів до проведення фізкультурно-оздоровчої роботи, психолого-педагогічні особливості комп'ютерного навчання. Викладено акмеологічний підхід до підготовки соціальних педагогів. Наведено критерії готовності учителів початкових класів до соціалізації учнів на підставі театрального мистецтва. Розглянуто питання інтеграції мистецтв у педагогічній теорії та практиці, управління інноваційними процесами в закладах освіти. Проаналізовано умови розвитку творчого потенціалу студентів у процесі навчання в педагогічних ВНЗ.

Раскрыты исторические истоки педагогического мастерства учителя, определена креативность как показатель профессионализма учителя в современных условиях. Освещены методические основы системы профессиональной подготовки воспитателей к проведению физкультурно-оздоровительной работы, психолого-педагогические особенности компьютерного обучения. Изложен акмеологический подход к подготовке социальных педагогов. Приведены критерии готовности учителей начальных классов к социализации учеников на основе театрального искусства. Рассмотрены вопросы интеграции искусств в педагогической теории и практике, управления инновационными процессами в учебных заведениях. Проанализированы условия развития творческого потенциала студентов в процессе обучения в педагогических ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я43

Шифр НБУВ: Ж70161 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Проблеми сучасної педагогічної освіти : зб. ст. / ред.: М. Я. Ігнатенко; Крим. гуманіт. ун-т. - Ялта, 2007. - 297 с. - (Педагогіка і психологія; Вип. 14, ч. 2). - укp. - рус.

Визначено аксіологічні детермінанти формування рефлексивної культури педагогів, креативність як показник готовності учителів до професійної діяльності. Розкрито аспекти підготовки педагогічного персоналу для системи професійної освіти в контексті європейської інтеграції. Проаналізовано особливості створення умов для впровадження полікультурної освіти в Україні, вплив творчості на мотивацію та самореалізацію студентів. Описано інноваційну технологію створення електронної бібліотеки навчального закладу.

Определены аксиологические детерминанты формирования рефлексивной культуры педагогов, креативность как показатель готовности учителей к профессиональной деятельности. Раскрыты аспекты подготовки педагогического персонала для системы профессионального образования в контексте европейской интеграции. Проанализированы особенности создания условий для внедрения поликультурного образования в Украине, влияние творчества на мотивацию и самореализацию студентов. Описана инновационная технология создания электронной библиотеки учебного заведения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Богуш А. М. 
Творче самовираження дошкільників у художньо-мовленнєвій діяльності : монографія / А. М. Богуш, Л. І. Березовська; Півд. наук. центр АПН України. - О. : М.П.Черкасов, 2008. - 203 c. - Бібліогр.: 264 назв. - укp.

Розкрито аспекти навчання дітей творчого мовленнєвого самовираження у художньо-мовленнєвій діяльності, теоретичні засади розвитку зв'язного мовлення, проаналізовано творчість і креативність як педагогічні категорії. Викладено методику розвитку даного самовираження старших дошкільників, наведено порівняльну характеристику сформованості рівнів розвитку.

Раскрыты аспекты обучения детей творческого речевого самовыражения в художественно-речевой деятельности, теоретические основы развития связной речи, проанализированы творчество и креативность как педагогические категории. Изложена методика развития данного самовыражения старших дошкольников, приведена сравнительная характеристика сформированности уровней развития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696869 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Корольчук О.  
Творчий розвиток особистості крізь призму позашкільної освіти / О. Корольчук // Позашк. освіта та виховання. - 2007. - № 2. - С. 17-20. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто формування творчої особистості дитини засобами позашкільної освіти та виховання. Висвітлено досвід Центру позашкільної роботи Святошинського району м.Києва щодо навчання та виховання творчо обдарованих дітей. Досліджено діяльність Школи розвитку творчих здібностей "Малюк" і "АБВГДЕЙКА", педагоги якої у своїй роботі враховують фактори мікросередовища, що мають формувальний вплив на креативність. Окреслено характерні риси творчої особистості, які необхідно знати батькам та враховувати у своїй роботі соціальним педагогам. Надано рекомендації щодо співпраці з творчо активними дітьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.387(4УКР) + Ч421.220

Рубрики:


      
Категорія:    
11.

Теоретичні і прикладні проблеми психології / ред.: В. В. Третьяченко. - Луганськ, 2005. - 231 с. - (Зб. наук. пр. Східноукр. нац. ун-ту ім. В.Даля; N 3(11)). - укp. - рус.

Висвітлено політичні аспекти гендерної рівності, соціально-психологічний аспект розвитку управлінської команди як відкритої системи. Проаналізовано роль особистісних характеристик в процесі соціально-психологічної адаптації першокурсників до умов ВНЗ. Розглянуто креативність як соціально-психологічний чинник модернізації освіти ХХІ ст. Розкрито психолого-педагогічні та практичні аспекти підвищення мотивації студентів до самостійної роботи. Визначено гендерну детермінацію ціннісних орієнтацій молоді в сучасному суспільстві.

Освещены политические аспекты гендерного равенства, социально-психологический аспект развития управленческой команды как открытой системы. Проанализирована роль личностных характеристик в процессе социально-психологической адаптации первокурсников к условиям ВУЗ. Рассмотрена креативность как социально-психологический фактор модернизации образования ХХІ ст. Раскрыты психолого-педагогические и практические аспекты повышения мотивации студентов к самостоятельной работе. Определена гендерная детерминация ценностных ориентаций молодежи в современном обществе.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж71613 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Проблеми сучасної психології : зб. наук. пр. Вип. 4 / ред.: С. Д. Максименко, Л. А. Онуфрієва; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка, Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2009. - 522 с. - укp.

Розглянуто питання проектування механізмів функціонування і розвитку особистості. Висвітлено психолого-педагогічні проблеми збереження здоров'я дітей в системі шкільної освіти. Розкрито феномен підліткової агресивності, роль соціалізації у створенні моральних цінностей особистості юнацького віку. Наведено результати корекційної роботи з розвитку комунікативних навичок підлітків за умов недирективного управління (екофасилітації). Визначено креативність особи соціального педагога як структурний компонент професійної підготовки у ВНЗ. Проаналізовано психологічні особливості мотивації професійного навчання студентів ВНЗ.

Рассмотрены вопросы проектирования механизмов функционирования и развития личности. Освещены психолого-педагогические проблемы сохранения здоровья детей в системе школьного образования. Раскрыты феномен подростковой агрессивности, роль социализации в создании моральных ценностей личности юношеского возраста. Приведены результаты коррекционной работы по развитию коммуникативных навыков подростков в условиях недирективного управления (экофасилитации). Определена креативность личности социального педагога как структурный компонент профессиональной подготовки в ВУЗ. Проанализированы психологические особенности мотивации профессионального обучения студентов ВУЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9 я54(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73585 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Психологія праці та управління : зб. наук. пр. V Всеукр. наук.-практ. конф., 19 груд. 2008 р., Київ. Ч. 1 / ред.: О. В. Киричук; АПН України, Ін-т підготов. кадрів Держ. служби зайнятості України. - К., 2008. - 193 c. - укp.

Розкрито теоретико-методологічні аспекти психології праці й управління у контексті діяльності державної служби зайнятості. Охарактеризовано управлінський потенціал соціології соціальної роботи. Визначено причини виникнення професійного стресу. Проаналізовано вплив рівня суб'єктивного контролю та самооцінки безробітних на термін перебування на обліку. Розглянуто креативність як компоненту професійної діяльності особистості. Висвітлено актуальні проблеми ринку праці України за умов економічної кризи, управління профорієнтаційною та консультативною роботою, професійною підготовкою незайнятого населення.

Раскрыты теоретико-методологические аспекты психологии труда и управления в контексте деятельности государственной службы занятости. Охарактеризован управленческий потенциал социологии социальной работы. Определены причины возникновения профессионального стресса. Проанализировано влияние уровня субъективного контроля и самооценки безработных на срок пребывания на учете. Рассмотрена креативность как компонент профессиональной деятельности личности. Освещены актуальные проблемы рынка труда Украины в условиях экономического кризиса, управления профориентационной и консультационной работой, профессиональной подготовкой незанятого населения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.1я43 + Ю959.18 я43 + У9(4УКР)240.5 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351540/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Міщенко В. І. 
Духовна культура особистості і суспільства в умовах трансформації до ліберальних цінностей / В. І. Міщенко // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2006. - Вип. 1. - С. 114-120. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Досліджено проблему посилення тиску на раціональність за умов постмодерну та трансформації до ліберальних цінностей на підставі помилковості ствердження, що вона є джерелом тоталітаризму. З урахуванням бінарної асиметричної структури мозку, звернено увагу на "раціональність" процесів, які вважались ірраціональними та запропоновано синергетичну модель духовної культури особистості. Така модель включає акмеологічний, креативний і функціональний компоненти та надає можливість побачити "гру розуму" в формуванні культури. Включення в модель як процесів правопівкульної структури мозку (інтуїції, цілісного синтезування, осяяння, творчої мотивації) та компонента самоорганізації, пов'язаного з життєдіяльністю людини за трагічних або екстремальних умов надано можливість для певної конвергенції за умов постмодерну, коли живе, людське сприйняття життя органічно з'єднається з творчістю раціонального лівопівкульного розуму, радісним та оптимістичним світосприйняттям, як це і є в дійсності у людини.


Ключ. слова: духовна культура суспільства, духовна культура особистості, раціональність, постмодерн, тоталітаризм, лібералізм, ірраціоналізм, креативність, синергетика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.22

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Лучанська В.  
Соціальна креативність і лідерські здібності підлітків / В. Лучанська // Соц. психологія. - 2006. - № 5. - С. 94-102. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Викладено сучасні теоретичні підходи до проблеми креативності, проаналізовано зв'язок лідерських здібностей і соціальної креативності, вивчено взаємозв'язок лідерських здібностей і соціальної креативності полезалежних і поленезалежних підлітків.


Ключ. слова: соціальна креативність, здібності підлітків
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.2 + Ю983.724

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Божко Т. О. 
Креатив у дизайні паковань та його обмеження / Т. О. Божко // Упаковка. - 2008. - № 1. - С. 52-54. - укp.

Зазначено, що креативність - це свідоме спрямування зусиль для втілення в результат проектно-прогностичної діяльності суспільно значущих ідей. Креативність у дизайн-діяльності завжди спрямована на створення якісних відмінностей від пропозицій конкурентів. Реалізація всіх функцій паковання неможлива без використання креативних підходів. Проаналізовано критерії креативності, з якими можна прискорювати розвиток дизайну упаковки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж679-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Хайтович М. В. 
Креативність дітей із захворюваннями серцево-судинної та ендокринної систем / М. В. Хайтович, О. Б. Терешина, Г. Є. Сологуб, Н. Б. Пранік, С. М. Зінченко, В. В. Довгодько, М. І. Трохимова // Педіатрія, акушерство та гінекологія. - 2007. - № 4. - С. 67. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р733.410-3 + Р733.415-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22335 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
18.

Шопіна М. О. 
Розвиток творчих здібностей у дітей молодшого шкільного віку / М. О. Шопіна // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 2. - С. 136-139. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Проведено порівняльний аналіз досліджень і публікацій із проблем розвитку творчого мислення дітей молодшого шкільного віку. Проблему творчості та творчого мислення молодшого школяра розглянуто як психолого-педагогічну. Розглянуто вплив творчого мислення на успішність у навчальній діяльності, з подальшим наданням відповідних рекомендацій. Розкрито поняття "креативність" як комплекс інтелектуальних та особистісних особливостей індивіда, що сприяють самостійному вирішенню проблем.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.221.220 + Ю983.513.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Левченко О. Ол. 
Інноватика професійної освіти: витоки фасилітації в навчанні креативного педагога / О. Ол. Левченко // Освіта на Луганщині. - 2009. - № 1. - С. 117-123. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Висвітлено витоки інноватики освіти від Іоганна Песталоцці, який присвятив своє життя пошуку шляхів організації нової школи, а також від "Нової концепції навчання" Абдрахама Маслоу, який розмірковує про креативність навчання "креативних" інженерів і взагалі - креативної людини, та від Карла Роджерса, котрий ідею людиноцентрованого підходу до освіти позначив через виклик часу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Штепа О. С. 
Диспозиційна модель особистісної зрілості : Автореф. дис... канд. психол. наук / О. С. Штепа; Ін-т соц. та політ. психології АПН України. - К., 2006. - 17 c. - укp.

Конкретизовано дефініцію поняття особистісної зрілості у диспозиційних категоріях та побудовано її модель, що відображає взаємозв'язок визначених диспозицій. Особистісну зрілість визначено як ефект самостійно пережитої людиною у зрілому віці ненормативної кризи ідентичності, який являє собою динамічну особистісну структуру, пропріум, важливий для її ідентичності. Рисами-індикаторами, що характеризують оригінальність феномену особистісної зрілості, визначено синергічність, автономність, контактність, самосприйняття, креативність, толерантність, відповідальність, глибинність переживань, децентрацію, життєву філософію. На підставі визначених рис побудовано диспозиційну модель особистісної зрілості, що характеризується високим верифікаційним рівнем. На базі запропонованої моделі обгрунтовано, що зазначена зрілість є одночасно результатом формування особистості зрілої за віком та процесом її становлення, а також описано природу особистісно зрілої людини у поняттях суб'єктивності, інвайроменталізму, холізму, пізнаваності, гетеростатичності, свободи, проактивності, змінності. Обгрунтовано наявність рис даної зрілості у пропріумі молодих людей віком 19 - 20 років та незалежність її високого рівня від статі. Наведено результати конструювання й апробації опитувальника особистісної зрілості та тренінгу її актуалізації, що разом з теоретичною моделлю складають програму соціально-психологічного супроводу становлення даної зрілості.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.43 + Ю952.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345139 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського