Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Віртуальна довідка (2)Автореферати дисертацій (19)Книжкові видання та компакт-диски (40)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>K=МЕТРОПОЛІТЕНУ$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 131
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Будівництво : Зб. наук. пр. Вип. 8 / ред.: О. М. Пшінько; Дніпропетр. держ. техн. ун-т залізн. трансп. - Д., 2000. - 355 с. - рус. - укp.

Викладено теоретичні засади визначення надійності існуючих транспортних споруд. Запропоновано методику розрахунку нерозрізних сталезалізобетонних прольотних конструкцій. Розглянуто проблеми експлуатації мостів. Наведено результати експериментальних і розрахунково-теоретичних досліджень роботи стальних ортотропних плит настилу проїжджої частини балочних нерозрізних прогінових споруд коробчатого профілю. Описано метод визначення геометрії м'яких гумокордних оболонок пневматичних шин під час їх виготовлення. Розроблено полімерний склад на основі різноманітних марок карбамідних смол для закріплення тріщинуватих гідротехнічних бетонних масивів. Розкрито теоретичні засади дослідження стійкості зсувів Чорноморського узбережжя та Північного Кавказу. Розглянуто доцільність застосування синтетичних матеріалів для укріплення дорожніх земляних конструкцій. Проаналізовано існуючі методи дослідження стійкості грунтових споруд. Розглянуто способи підвищення несучої здатності грунтових масивів армуванням. Охарактеризовано існуючі способи та технології проведення виробок метрополітену за складних інженерно-геологічних умов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н.я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж69918 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Зимин Л. Б. 
Опытная установка для утилизации низкопотенциальной теплоты вентиляционных выбросов метрополитенов / Л. Б. Зимин // Пром. теплотехника. - 2001. - 23, № 1-2. - С. 92-95. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Оцінено енергетичні та економічні показники повітряного опалення станційних споруд метрополітену з допомогою теплового насоса за рахунок тепловиділення ескалаторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: О811.3-048.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Політікова Л. Г. 
Перспективи використання в метробудуванні гумових ущільнювачів для герметизації будівельних конструкцій із збірного залізобетону / Л. Г. Політікова, В. І. Лещенко, М. С. Хорольський // Хім. пром-сть України. - 2000. - № 6. - С. 49-51. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Наведено результати роботи зі створення ефективних гумових ущільнювачів для герметизації стиків тунельних обкладок зі збірного залізобетону та чавуну. Розроблено склад гумових сумішей і конструкції ущільнювачів, які забезпечують необхідне співвідношення між зусиллям обтиску та тиском розгерметизації. Визначено вимоги до властивостей гум і конструкцій ущільнювальних пристроїв для забезпечення працездатності гумових ущільнювачів за заданих умов експлуатації, розроблено технологію виготовлення ГТВ, випущено дослідно-промислові партії гумових ущільнювачів, які встановлено в тунелях Київського метрополітену.


Ключ. слова: гумовий ущільнювач, герметизація стика, збірник залізобетону, чавун
Індекс рубрикатора НБУВ: О112.5-04 + Л728.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14738 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Добичін І. Л. 
Пожежна небезпека електрообладнання рухомого складу метрополітену / І. Л. Добичін, О. П. Яцюк // Наук. вісн. УкрНДІПБ. - К., 2001. - № 3. - С. 111-113. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано основні складові пожежної небезпеки електрообладнання рухомого потягу метрополітену та причин виникнення пожеж. Обгрунтовано висновок щодо необхідності розробки автоматичного пожежогасіння підвагонного устаткування потягу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О812-042н68

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70610 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Фиалко Н. М. 
Утилизация энергии выбросов систем местной вентиляции метрополитенов с помощью тепловых насосов / Н. М. Фиалко, Л. Б. Зимин, С. В. Дубовской // Пром. теплотехника. - 2000. - 22, № 1. - С. 90-93. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Викладено передумови та підходи до розробки схемних і технічних рішень утилізації за допомогою теплових насосів енергії викидів систем місцевої вентиляції метрополітенів. Наведено основні характеристики дослідної установки, що споруджується на одній із станцій Київського метрополітену.


Індекс рубрикатора НБУВ: О811.3-048

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14162 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. Вип. 60 / ред.: С. Г. Жалкін. - Х., 2004. - 264 с. - укp.

Висвітлено проблеми підвищення ефективності та удосконалення процесу перевезень вантажів на залізничному транспорті, експлуатації рухомого складу, безпеки руху, застосування нових технологій, будівельних матеріалів та конструкцій, енергоощадження. Проаналізовано розвиток міжнародних перевезень на українських залізницях, напрямки їх реформування шляхом комерціалізації. Наведено критерії оцінки конкурентоспроможності залізничного транспорту. Розглянуто питання удосконалення технології експлуатаційної роботи станцій шляхом використання інформаційно-керівних експертних систем. Описано автоматизовану систему диспетчерського контролю, особливості побудови її мікропроцесорної системи та технічної діагностики, електронні трансформатори для систем електричної тяги постійного струму з підвищеною напругою у контактній мережі. Розкрито вплив епюри залізобетонних шпал на конструкцію паркових колій депо "Салтівське" Харківського метрополітену.

Освещены проблемы повышения эффективности и усовершенствования процесса перевозок грузов на железнодорожном транспорте, эксплуатации подвижного состава, безопасности движения, применения новых технологий, строительных материалов и конструкций, энергосбережения. Проанализированы развитие международных перевозок на украинских железных дорогах, направления их реформирования путём коммерциализации. Приведены критерии оценки конкурентоспособности железнодорожного транспорта. Рассмотрены вопросы усовершенствования технологии эксплуатационной работы станций путём использования информационно-управляющих экспертных систем. Описаны автоматизированная система диспетчерского контроля, особенности построения её микропроцессорной системы и технической диагностики, электронные трансформаторы для систем электрической тяги постоянного тока с повышенным напряжением в контактной сети. Изучено влияние эпюры железобетонных шпал на конструкцию парковых путей депо "Салтовское" Харьковского метрополитена.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж67348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Петренко В. І. 
Розрахунок трисклепінчастих станцій метрополітену глибокого закладення / В. І. Петренко, В. Д. Петренко, О. Л. Тютькін. - Д. : Наука і освіта, 2004. - 176 c. - Бібліогр.: с. 161-176. - укp.

Розглянуто теоретичні та практичні питання розрахунку конструкцій трисклепінчастих станцій метрополітену глибокого закладення з урахуванням взаємодії системи кріплення - масив із застосуванням методу скінченних елементів. Проаналізовано базові положення механіки підземних споруд, розглянуто сучасні методи визначення навантажень на конструкцію станції. Розроблено методику розрахунку трисклепінчастих станцій методом скінченних елементів з інтерпретацією масиву як пружно-в'язко-пластичного. Розглянуто питання формування напружено-деформованого стану системи кріплення - масив, наведено приклади його імітаційного моделювання з урахуванням чинника фізичної надійності та реологічних явищ. Запропоновано методику оптимізації товщини станційної обробки із застосуванням методу скінченних елементів. Уточнено скінченно-елементну модель для врахування неоднорідності масиву. Проаналізовано імовірний вплив нових конструктивних рішень на зміну напружено-деформованого стану обробки пілонної та колонної станцій.

Рассмотрены теоретические и практические вопросы рассчета конструкций трисводчастых станций метрополитена глубокого задела с учетом взаимодействия системы "крепление - массив" с применением метода конечных элементов. Проанализированы базовые положения механики подземных сооружений, рассмотрены современные методы определения нагрузки на конструкцию станции. Разработана методика расчета трисводчастых станций методом конечных элементов с интерпретацией массива как упруго-вязко-пластичного. Рассмотрены вопросы формирования напряженно-деформированного состояния системы "крепление - массив", приведены примеры его имитационного моделирования с учетом фактора надежности и реологических явлений. Предложена методика оптимизации толщи станционной обработки с применением метода конечных элементов. Уточнена конечно-элементная модель для учета неоднородности массива. Проанализировано влияние новых конструктивных решений на напряженно-деформированное состояние обработки пилонной и колонной станций.


Індекс рубрикатора НБУВ: О112.538-02 + О811.1-02

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА661964 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Науковий вісник Українського науково-дослідного інституту пожежної безпеки. N 4 / ред.: М. Я. Откідач. - К., 2001. - 148 с. - укp.

Проведено аналіз застосування систем пожежної автоматики в житловому секторі та забезпечення належного рівня протипожежного захисту будівель житлового сектора. Запропоновано основні підходи до розробки заходів щодо забезпечення пожежної безпеки під час робіт щодо виведення з експлуатації енергоблоків АЕС з ядерними реакторами. Наведено результати досліджень струменів вогнегасних речовин, отриманих з вогнегасників різних типів. Розглянуто питання застосування вогнегасних речовин для протипожежного захисту об'єктів, де перебуває велика кількість людей (об'єкти метрополітену, гаражі тощо) на підставі лабораторних та полігонних досліджень. Проведено оцінку впливу температури навколишнього середовища на температури нагрівання опалювальних електричних приладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Н96я54

Шифр НБУВ: Ж70610 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вісник економіки транспорту і промисловості. N 4 / ред.: В. Л. Дикань; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2003. - 168 с. - укp.

Розглянуто питання беззбиткової роботи Харківського метрополітену в межах чинного законодавства. Висвітлено ефективність вантажних залізничних перевезень та її підвищення за умов інтеграції залізничного транспорту України у світову транспортну систему. Викладено сучасні підходи до встановлення вантажних залізничних тарифів. Описано методологію визначення потрібної норми прибутковості для українських приладобудівних підприємств. Проаналізовано формування внутрішніх інвестиційних ресурсів підприємств, роль планування у забезпеченні їх конкурентостійкості. Визначено рівень економічної безпеки промислового підприємства та шляхи його підвищення.

Рассмотрены вопросы безубыточной работы Харьковского метрополитена в рамках действующего законодательства. Освещена эффективность грузовых железнодорожных перевозок и ее повышение в условиях интеграции железнодорожного транспорта Украины в мировую транспортную систему. Изложены современные подходы к установлению грузовых железнодорожных тарифов. Описана методология определения необходимой нормы прибыльности для украинских приборостроительных предприятий. Проанализированы формирование внутренних инвестиционных ресурсов предприятий, роль планирования в обеспечении их конкурентоспособности. Определены уровень экономической безопасности предприятия и пути его повышения.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4Укр)30я54 + У9(4Укр)37я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72579 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Вісник економіки транспорту і промисловості. N 5 - 6 / ред.: В. Л. Дикань; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2004. - 347 с. - укp.

Розглянуто питання економіки та реформування залізничної галузі, її інвестиційної та інноваційної діяльності, менеджменту та маркетингу. Проаналізовано організаційно-економічний механізм координації взаємодії різних видів транспорту в процесі здійснення перевезень у змішаному сполученні. Висвітлено проблеми удосконалення методики визначення рівня економічної безпеки Харківського метрополітену, використання "Тимчасового порядку формування тарифів на послуги міського пасажирського транспорту в Києві" для умов роботи метрополітену. Описано метод витратних ставок для розрахунку собівартості залізничних перевезень пасажирів у поїздах і вагонах різних типів. Значну увагу приділено питанням забезпечення конкурентоспроможності транспортного комплексу України, державного забезпечення залучення промислового капіталу в сферу транспортних послуг, а також залучення інвестицій у розвиток міжнародних транспортних коридорів.

Рассмотрены вопросы экономики и реформирования железнодорожной отрасли, её инвестиционной и инновационной деятельности, менеджмента и маркетинга. Проанализирован организационно-экономический механизм координации взаимодействия разных видов транспорта в процессе осуществления перевозок в смешанном сообщении. Освещены проблемы усовершенствования методики определения уровня экономической безопасности Харьковского метрополитена, использования "Временного порядка формирования тарифов на услуги городского пассажирского транспорта в Киеве" для условий работы метрополитена. Описан метод расходных ставок для расчёта себестоимости железнодорожных перевозок пассажиров в поездах и вагонах разных типов. Значительное внимание уделено вопросам обеспечения конкурентоспособности транспортного комплекса Украины, государственного обеспечения привлечения промышленного капитала в сферу транспортных услуг, а также привлечения инвестиций в развитие международных транспортных коридоров.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)37я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72579 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Проблеми та перспективи розвитку транспортних систем: техніка, технологія, економіка і управління : Тези доп. першої наук.-практ. конф. Ч. 1. Техніка, технологія / ред.: О. П. Кутах; Київ. ун-т економіки і технологій трансп., Транспорт. акад. України, Наук.-техн. т-во залізничників України. - К., 2003. - 235 c. - укp.

Висвітлено напрями оновлення тягового рухомого складу Укрзалізниці. Описано систему поточного контролю технічного стану ходових частин пасажирських вагонів. Розглянуто питання розробки швидкісного візка для вантажних вагонів нового покоління. Наведено класифікацію станів системи експлуатації та ремонту тепловозних дизелів під час роботи у різні сезони року, оціночні критерії міцності колії за умови забезпечення її надійності. Проаналізовано вплив стану колії на сили її взаємодії з рухомим складом у розрахунках колії на міцність, систему дистанційного спостереження внутрішнього простору вагонів рухомого складу залізничного транспорту та метрополітену. Визначено сучасні напрями побудови мереж технологічного зв'язку на залізничному транспорті.

Освещены направления обновления тягового подвижного состава "Укрзалізниці". Описана система текущего контроля технического состояния ходовых частей пассажирских вагонов. Рассмотрены вопросы разработки скоростной конструкции для грузовых вагонов нового поколения. Приведены классификация состояний системы эксплуатации и ремонта тепловозных дизелей во время работы в разные сезоны года, критерии оценки мощности пути в условиях обеспечения её надежности. Проанализированы влияние состояния пути на силы её взаимодействия с движущимся составом в расчетах пути на мощность, система дистанционного наблюдения внутреннего пространства вагонов подвижного состава железнодорожного транспорта и метрополитена. Определены современные направления построения сетей технологической связи на железнодорожном транспорте.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я431(4УКР)

Шифр НБУВ: С10373 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Український технічний музей: історія, досвід, перспективи : Матеріали 3-ї Всеукр. наук.-практ. конф. (20 - 21 трав. 2004 р.) / ред.: Л. О. Гріффен, Л. К. Афанасьєва; Асоц. працівників музеїв техн. профілю, Держ. політехн. музей при НТУУ "КПІ", Київ. міськ. орг. УТОПІК. - К. : Полігр. п-во "ЕКМО", 2004. - 124 c. - укp.

Висвітлено історію, сучасний стан діяльності галузевих музеїв та музеїв історії підприємств щодо збереження науково-технічної спадщини. Описано особливості інформаційних технологій під час створення віртуальних музеїв. Проаналізовано діяльність Асоціації працівників музеїв технічного профілю. Розглянуто питання створення меморіальних музеїв та кабінетів діячів в галузі техніки, зокрема історії створення Київського метрополітену в його музеї.

Освещены история, современное состояние деятельности отраслевых музеев и музеев истории предприятий по сохранению научно-технического наследия. Описаны особенности информационных технологий при создании виртуальных музеев. Проанализирована деятельность Ассоциации работников музеев технического профиля. Рассмотрены вопросы создания мемориальных музеев и кабинетов деятелей в области техники, в частности истории создания Киевского метрополитена в его музее.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч774(4УКР)75я431 + Ч77я431

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: ВА654723 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Збірник наукових праць Донецького інституту залізничного транспорту Української державної академії залізничного транспорту. Вип. 11 / ред.: В. Й. Поддубняк. - Донецьк, 2007. - 107 с. - рус.

Висвітлено проблеми розвитку та обслуговування у транспортному комплексі України пасажирських станцій. Розглянуто питання формування системи ідентифікації варіанту транспортно-логістичного обслуговування залізницями з використанням нечіткої логіки, розробки математичної моделі ефективного функціонування підрозділів з технічного обслуговування вагонів. Описано методи керування транспортними об'єктами на залізничному транспорті, розрахунку пасажиропотоків метрополітену для контролю завантаження електропоїздів.

Освещены проблемы развития и обслуживания в транспортном комплексе Украины пассажирских станций. Рассмотрены вопросы формирования системы идентификации варианта транспортно-логистического обслуживания железными дорогами с использованием нечёткой логики, разработки математической модели эффективного функционирования подразделений по техническому обслуживанию вагонов. Описаны методы управления транспортными объектами на железнодорожном транспорте, расчёта пассажиропотоков метрополитена для контроля загрузки электропоездов.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж69473 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Збірник наукових праць студентів та магістрантів. Вип. 74, ч. 1 / ред.: В. Г. Пузир; Укр. держ. акад. залізн. трансп. - Х., 2006. - 296 с. - укp.

Проаналізовано особливості проектування систем кондиціонування повітря для підземних приміщень метрополітену, досвід роботи депо метрополітенів з організації ресуроощадності. Описано теплосилову установку для систем аварійного живлення. Розглянуто питання оптимізації паливних витрат в локомотивних депо, вдосконалення моніторингу витрат дизельного палива на тягу поїздів. Висвітлено спосіб зменшення витрат електроенергії електропоїздами постійного струму. Визначено вплив параметрів атмосферного повітря на енергоощадність в системах кондиціонування повітря виробничих транспортних підприємств. Викладено ринковий підхід до підвищення ефективності пасажирських перевезень на залізничному транспорті.

Проанализированы особенности проектирования систем кондиционирования воздуха для подземных помещений метрополитена, опыт работы депо метрополитенов по организации ресурсосбережения. Описана теплосиловая установка для систем аварийного питания. Рассмотрены вопросы оптимизации топливных расходов в локомотивных депо, усовершенствования мониторинга расходов дизельного топлива на тягу поездов. Освещен способ снижения расходов электроэнергии электропоездами постоянного тока. Определено влияние параметров атмосферного воздуха на энергосбережение в системах кондиционирования воздуха производственных транспортных предприятий. Изложен рыночный подход к повышению эффективности пассажирских перевозок на железнодорожном транспорте.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж67348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. Вип. 80 / ред.: Е. Д. Тартаковський. - Х., 2007. - 216 с. - рус.

Проведено оцінку економічної ефективності від впровадження раціональної системи обслуговування та ремонту рухомого складу. Проаналізовано шляхи підвищення ресурсу тягових електродвигунів, методи та засоби технічного обслуговування рухомого складу метрополітену. Розроблено комплексний критерій ефективності використання тепловозних дизелів. Висвітлено вплив конструктивних особливостей ходових частин рухомого складу на величину максимально небезпечної ширини рейкової колії. Розглянуто питання підвищення надійності піввагонів на основі удосконалення будови кришок розвантажувальних люків. Наведено рекомендації з удосконалення технології контейнерних перевезень в Україні. Описано математичну модель безпеки функціонування сортувальної гірки, особливості електронної системи керування двотактним двигуном з іскровим запалюванням і безпосереднім впорскуванням палива. Визначено перспективи використання альтернативних видів сигналів у тональних рейкових колах, частотний метод виміру швидкості руху шунта в даних колах, метод розрахунку стійкості безстикової колії.

Проведена оценка экономической эффективности от внедрения рациональной системы обслуживания и ремонта подвижного состава. Проанализированы пути повышения ресурса тяговых электродвигателей, методы и средства технического обслуживания подвижного состава метрополитена. Разработан комплексный критерий эффективности использования тепловозных дизелей. Освещено влияние конструктивных особенностей ходовых частиц подвижного состава на величину максимально опасной ширины рельсового пути. Рассмотрены вопросы повышения надёжности полувагонов на основе усовершенствования структуры крышек разгрузочных люков. Приведены рекомендации по усовершенствованию технологии контейнерных перевозок в Украине. Описаны математическая модель безопасности функционирования сортировочной горки, особенности электронной системы управления двухтактным двигателем с искровым зажиганием и непосредственным впрыскиванием топлива. Определены перспективы использования альтернативных видов сигналов в тоннальных рельсовых кольцах, частотный метод измерения скорости движения шунта в данных кольцах, метод расчёта устойчивости бесстыкового пути.


Індекс рубрикатора НБУВ: О2я54(4УКР)

Шифр НБУВ: Ж67348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Сич Є. М. 
Метровагоноремонтне підприємство як об'єкт екомічного дослідження / Є. М. Сич, О. Р. Приймук, А. М. Гомоляко // Екон.-мат. моделювання соц.-екон. систем. - 2005. - № 10. - С. 77-87. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розкрито місце метрополітену в міських пасажирських перевезеннях. Введено поняття - метровагоноремонтне підприємство. Висвітлено історію створення та наведено організаційну структуру метровагоноремонтного підприємства. Відображено функції та особливості управління ремонтним виробництвом.

Раскрыто место метрополитена в городских пассажирских перевозках. Введено понятие - метровагоноремонтное предприятие. Освещена история создания и приведена организационная структура метровагоноремонтного предприятия. Отображены функции и особенности управления ремонтным производством.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)305.854.57

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Блинова М. Ю. 
Основные принципы дифференциации зон влияния станций метрополитена по форме архитектурно-пространственной интеграции с городской средой [Електронний ресурс] / М. Ю. Блинова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2006. - № 6. - С. 13-17. - Библиогр.: 8 назв. - рус. - Режим доступу: /articles/2006/

Визначено основні принципи просторової взаємодії зон впливу станцій метрополітену (ЗВСМ) та міського середовища. Розроблено функціонально-просторову класифікацію взаємодії вузла метрополітену з зовнішнім міським середовищем, що характеризує форму архітектурно-просторової інтеграції ЗВСМ з предметно-просторовим середовищем міста.

Определены основные принципы пространственного взаимодействия зон влияния станций метрополитена (ЗВСМ) и городской среды. Разработана функционально-пространственная классификация взаимодействия узла метрополитена с городской средой, характеризующая форму архитектурно-пространственной интеграции ЗВСМ с предметно-пространственной средой города.

In article main principles of spatial interaction zones of influence of Metro stations and the city environment are determined. Functional - spatial classification of interaction of unit of underground with the city environment, describing the form ofarchitectural - spatial integration ZIMS with the subject - spatial environment of city is developed.


Ключ. слова: зона влияния станций метрополитена, архитектурно-пространственная интеграция, принцип пространственного взаимодействия
Індекс рубрикатора НБУВ: Н741 + Щ117.16 + Щ110.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Айвазов Ю. М. 
Проектування метрополітенів : Навч. посіб.: У 3-х ч. Ч. 1 / Ю. М. Айвазов; Нац. транспорт. ун-т. - К., 2006. - 166 c. - Библиогр.: с. 164 - укp.

Подано загальні відомості про метрополітени, основні принципи їх проектування та рухомий склад. Розглянуто особливості розташування траси ліній метрополітену, габарити наближення його споруд і конструкцій. Проаналізовано різні конструкції перегінних тунелів. Наведено технічні вимоги до оправ підземних споруд метрополітенів, а також методи їх проектування.

Приведены основные сведения о метрополитенах, основных принципах их проектирования и подвижном составе. Рассмотрены особенности размещения трассы линий метрополитена, габариты приближения его сооружений и конструкций. Проанализированы разные конструкции перегонных туннелей. Приведены технические требования к оправе подземных сооружений метрополитенов, а также методы их проектирования.


Індекс рубрикатора НБУВ: О81я73-1

Шифр НБУВ: В349848 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Телекомунікаційні системи та мережі на залізничному транспорті : Зб. наук. пр. Вип. 78 / ред.: С. В. Лістровий; Укр. держ. акад. залізн. трансп., Транспорт. акад. України. - Х., 2006. - 202 с. - рус.

Наведено оцінку завадостійкості радіоканалів з часовими селективними завмираннями сигналів за умови обмежених інтервалів спостереження. Розглянуто питання оптимального та квазіоптимального приймання складних аналогових сигналів у каналах з постійними параметрами та флуктуаційним шумом, нелінійної оптимальної фільтрації та квазікогерентного прийому сигналів у багатошляхових каналах зв'язку з адитивними завадами, синтезу схем приймання частотно-модульованих радіосигналів, використання міжкадрового поліадичного кодування відеоданих у системах транкінгового зв'язку. Проаналізовано вплив критичних помилок в операційних системах Windows NT/2000/XP на їх мережну безпеку, процедури несанкціонованого доступу до інформаційних ресурсів відкритих систем згідно з еталонною моделю ISO/OSI. Викладено статистичні характеристики каналу з випромінювальним кабелем у тунелі метрополітену.

Приведена оценка помехоустойчивости радиоканалов с временными селективными замираниями сигналов в условиях ограниченных интервалов наблюдения. Рассмотрены вопросы оптимального и квазиоптимального приема сложных аналоговых сигналов в каналах с постоянными параметрами и флуктуационным шумом, нелинейной оптимальной фильтрации и квазикогерентного приема сигналов в многопутевых каналах связи с адитивными преградами, синтеза схем приема частотно-модулированных радиосигналов, использования межкадровой полиадической кодировки видеоданных в системе транкинговой связи. Проанализированы влияние критических ошибок в операционных системах Windows NT/2000/XP на их сетевую безопасность, процедуры несанкционированного доступа к информационным ресурсам открытых систем в соответствии с эталонной моделью ISO/OSI. Изложены статистические характеристики канала с излучающим кабелем в тоннеле метрополитена.


Індекс рубрикатора НБУВ: О278.4я54

Шифр НБУВ: Ж67348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Слащов В. А. 
Тягові та гальмові розрахунки на рейковому транспорті : Навч. посіб. / В. А. Слащов; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2005. - 231 c. - Бібліогр.: с. 173. - укp.

Розглянуто питання розрахунку руху залізничних поїздів у режимах тяги, вибігу та гальмування. З урахуванням нормативних документів Укрзалізниці розроблено методики аналізу перегону та побудови математичної моделі руху поїзда, розрахунку його маси та гальмування, сил опору та енергетичних витрат, наведено приклади їх застосування. Описано тягові, струмові та технічні характеристики магістральних електровозів і тепловозів. Показано можливості застосування запропонованих методик для здійснення розрахунків для поїздів метрополітену, трамваїв, вузькоколійного, спеціального промислового та технологічного рейкового транспорту.

Рассмотрены вопросы расчета движения железнодорожных поездов в режимах тяги, пробега и торможения. С учетом нормативных документов Украинской железной дороги разработаны методики анализа пробега и построения математической модели движения поезда, расчета его массы и торможения, сил сопротивления и энергетических затрат, приведены соответсвующие примеры. Описаны тяговые, токовые и технические характеристики магистральных електровозов и тепловозов, показаны возможности применения предложенных методик для проведения расчетов для поездов метрополитена, трамваев, узкоколейного, специального промышленного и технологического рельсового транспорта.


Індекс рубрикатора НБУВ: О22-011 я73-1 + О26-012 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА671887 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського