Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)
Пошуковий запит: (<.>K=ПІДРУЧНИКОЗНАВСТВО$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3

      
Категорія:    
1.

Жосан О. Е. 
Тенденції розвитку шкільної навчальної літератури в Україні (20-ті - 80-ті роки ХХ століття) : [монографія] / О. Е. Жосан. - Кіровоград : Ексклюзив-Систем, 2013. - 655 c. - Бібліогр.: с. 546-613 - укp.

Визначено тенденції розвитку вітчизняної шкільної навчальної літератури з 1921 до 1989 рр. Розглянуто основні чинники, що впливали на стан шкільної навчальної літератури, зокрема таких її компонентів, як зміст, структура, формат та функції. Вивчено матеріали досліджень, які розкривають теоретичні та методологічні підходи до процесів створення, перевірки якості та використання шкільної навчальної літератури. Увагу приділено проблемі науково-методичного забезпечення функціонування різних видів навчальної літератури (підручника, навчального посібника, практикуму, хрестоматії, словника тощо). Визначено поняття "теорія навчальної літератури", "шкільне підручникознавство", "навчальне словникарство".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА767966 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Жосан О. 
Зміст підготовки незалежних експертів шкільних підручників у закладі післядипломної освіти / О. Жосан // Нова пед. думка. - 2012. - № 2. - С. 16-19. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Визначено роль і місце незалежної експертизи шкільних підручників у системі експертизи навчальної літератури. Обгрунтовано та сформульовано підходи до відбору змісту відповідної підготовки незалежного експерта у закладі післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто узагальнені відомості про систему експертизи якості навчальної літератури для загальної середньої освіти, що склалася в нашій країні.

Определены роль и место независимой экспертизы школьных учебников в системе экспертизы учебной литературы. Обоснованы и сформулированы подходы к отбору содержания соответствующей подготовки независимого эксперта в заведении последипломного педагогического образования. Рассмотрены обобщенные сведения о системе экспертизы качества учебной литературы для общего среднего образования, сложившейся в нашей стране.

The role and place of an independent examination of textbooks in the system of examination of textbooks. Substantiated and formulated approach to the selection of appropriate training content of an independent expert in the establishment of postgraduate teacher training. The basic approaches to the selection of the content of the preparation of an independent expert in the establishment of postgraduate teacher training. Consider the generalized system information quality assessment of textbooks for secondary education prevailing in our country.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Жосан О. Е. 
Становлення та розвиток радянської шкільної навчальної літератури в Україні (1921 - 1991 рр.) : монографія / О. Е. Жосан. - Кіровоград : Ексклюзив-Систем, 2015. - 360 c. - Бібліогр.: с. 261-331 - укp.

Проаналізовано стан і визначено тенденції розвитку радянської шкільної навчальної літератури з 1921 - 1991 рр. Проаналізовано матеріали досліджень, які розкривають теоретичні та методологічні підходи до процесів створення, перевірки якості й використання шкільної навчальної літератури. Вперше у вітчизняній науці проведено комплексний історико-педагогічний аналіз проблеми розвитку шкільної навчальної літератури та її функціонування в галузі загальної середньої освіти України; виділено, обгрунтовано й охарактеризовано етапи розвитку навчальної літератури. Виявлено та проаналізовано тенденції розвитку шкільної навчальної літератури, шкільного підручникознавства та навчального словникарства. Розглянуто основні чинники, що впливали на стан шкільної навчальної літератури, зокрема таких її компонентів, як зміст, структура, формат і функції. Увагу приділено проблемі науково-методичного забезпечення функціонування різних видів навчальної літератури (підручника, навчального посібника, практикуму, хрестоматії, словника тощо). Визначено поняття "теорія навчальної літератури", "шкільне підручникознавство", "навчальне словникарство".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215 + Ч33(4УКР)6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА795079 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського