Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (4)Автореферати дисертацій (54)Книжкові видання та компакт-диски (45)
Пошуковий запит: (<.>K=САМОВИХОВАНН$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 375
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Цигульська Т. Ф. 
Загальна та прикладна психологія. Як допомогти собі та іншим : Курс лекцій: Навч. посіб. / Т. Ф. Цигульська. - К. : Наук. думка, 2000. - 189 c. - Бібліогр.: с. 183-187. - укp.

Розглянуто проблеми загальної та прикладної психології, зокрема, критичного творчого мислення, моделей та етапів спілкування, умов ефективного спілкування. Здійснено спробу поєднати ряд психологічних понять з біблійними уявленнями про людську душу. Велику увагу приділено прикладним аспектам психології, зокрема, способам подолання стресу, прийомам ефективного спілкування та самовиховання волі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю93 я73 + Ю949 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА601426 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Лекції з педагогіки : Навч. посіб. / упоряд.: І. М. Богданова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 1999. - 191 c. - укp.

Наведені загальні основи педагогіки, розкриваються її предмет та завдання, головні категорії, методи педагогічних досліджень, основні закономірності, вікові та індивідуальні особливості розвитку дитини. Розглядається особистість учителя сучасної школи, система освіти в Україні, закон про освіту, концепція педагогічного виховання, педагогічний процес як система і педагогічні технології виховання та навчання. Висвітлюються загальні положення теорії навчання: дидактичні основи процесу навчання, закономірності, принципи, методи і засоби навчання, види і форми організації навчання. Містяться основні положення сутності процесу виховання, принципи виховання згідно з концепцією національного виховання, його головні методи та види. Багато уваги приділяється моральному вихованню та самовихованню, патріотичному вихованню та формуванню культури міжнаціональних відносин, роботі з обдарованими дітьми, а також особливостям виховання "трудних підлітків". Розглянуті основні напрямки роботи класного керівника, його провідна роль у розвитку дитячого самоврядування. Пропонуються нариси з історії педагогіки, які характеризують питання педагогічної культури стародавньої Греції та Риму, освіти та виховання у епоху середньовіччя та Відродження, педагогічних поглядів просвітян Нового часу. Велика увага приділяється розвитку української педагогічної думки з часів Київської Русі і до кінця ХІХ ст.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590700 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мороз О. Г. 
Навчальний процес у вищій педагогічній школі : Навч. посіб. / О. Г. Мороз, В. О. Сластьонін, Н. І. Філіпенко, П. М. Гусак, В. І. Юрченко, О. С. Падалка, М. М. Фоменко, М. В. Молочко, С. М. Яшанов; ред.: О. Г. Мороз; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 338 c. - Бібліогр.: 160 назв. - укp.

Проаналізовано особливості навчального процесу у вищій педагогічній школі: вимоги до сучасного вчителя - спеціаліста нового типу, зміст і структуру вищої педагогічної освіти, закономірності навчального процесу в педагогічному вузі. Охарактеризовано пізнавальну діяльність студентів як основу їх розумового розвитку. Розглянуто питання дидактичної підготовки майбутнього вчителя. Висвітлено форми організації навчання у вищій школі: лекцію як найважливішу форму навчання та виховання студентів у вузі, практичні, семінарські, лабораторні заняття, консультації, їх функції, види, форми проведення. Наведено основні елементи сучасних педагогічних уявлень про комунікативну культуру вчителя, стилі професійно-педагогічного спілкування, виховання та самовиховання комунікативних здібностей педагога. Вивчено психологічні питання навчального процесу у вищій педагогічній школі. Накреслено шляхи педагогічного управління навчальним процесом у педагогічному вузі. Запропоновано питання для самоперевірки та завдання для подальшого опрацювання викладеного матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА606159 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Науковий пошук майбутніх вчителів-дослідників : Зб. наук. пр. учасн. Всеукр. студ. олімпіади з педагогіки / ред.: О. А. Дубасенюк; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. Студент. наук. т-во. - Житомир, 1999. - 83 c. - укp.

Розкрито різноманітні напрямки науково-педагогічних досліджень майбутніх вчителів: історико-педагогічний, етнопедагогічний, що вимагають нового педагогічного осмислення в процесі виховання і самовиховання творчої особистості. Досліджено роль самоаналізу і самооцінки у формуванні особистості вчителя, особливості використання нетрадиційних форм та методів навчання і виховання в процесі формування національної самосвідомості молодших школярів, а також формування національного світогляду засобами народної педагогіки. Розглянуто просвітницькі ідеї Івана Огієнка, педагогічну діяльність та педагогічну спадщину М.О.Корфа - українського педагога-новатора другої половини XIX ст., громадську діяльність Антіна Крушельницького, Тадеуша Чацького, проблему формування національної самосвідомості у педагогічній спадщині В.О.Сухомлинського.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС33565 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стешенко П. А. 
Педагогические механизмы организации процесса физического самовоспитания личности офицера в ВВУЗЕ / П. А. Стешенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 21. - С. 52-58. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Формування потреби у фізичному самовихованні майбутніх офіцерів збройних сил України залежить від того, наскільки тісно та плідно ця проблема вирішується з залученням методів педагогіки фізичного виховання та психології самовиховання, самостійних форм виховної роботи, фізичної підготовки та спорту за умов вищих військових навчальних закладів.


Ключ. слова: личность, педагогика, самовоспитание офицера, психология, саморазвитие личности
Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4Укр)360.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Стешенко П. А. 
Проблема формирования потребности в физическом самовоспитании личности офицера / П. А. Стешенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 20. - С. 49-57. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Механізм розвитку процесу стійкої потреби у фізичному самовихованні особистості офіцера розглянуто як сукупність засобів формування зовнішніх і внутрішніх факторів, усвідомлених планованих дій і методів: самоосвіти, самостимулювання, самоорганізації, саморегуляції здоров'я і фізичної працездатності за екстремальних умов.


Ключ. слова: личность, педагогика, самовоспитание офицера
Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4Укр)360.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Стешенко П. А. 
Проблемы самовоспитания и самообразования личности в педагогическом наследии Н.И. Пирогова / П. А. Стешенко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - Х., 2001. - № 26. - С. 21-25. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Розглянуто значення педагогічного доробку М.І.Пирогова для розвитку процесу самоосвіти та самовиховання майбутніх офіцерів у ВВНЗ, формування стійких поглядів, уважності внаслідок свідомої роботи над собою.


Ключ. слова: личность, педагогика, психология, самовоспитание офицера
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4Укр)5-8 + Ю942-8 + Ц4,8(4Рос)390.1-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Боришевський М. Й. 
Психологія самоактивності учнів у виховному процесі : Навч.-метод. посіб. / М. Й. Боришевський, С. Т. Музичук, В. В. Антоненко, Л. П. Удодова, Л. І. Пилипенко, П. Д. Фролов, Н. Д. Володарська, І. В. Мартинюк; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1999. - 190 c. - Бібліогр.: с. 182-190. - укp.

Розкривається сутність самоактивності особистості, аналізуються психолого-педагогічні, соціально-психологічні чинники, що сприяють зростанню в учнів здатності до проявів самоактивності, забезпечують їхню участь у вихованні на рівні суб'єкт-суб'єктної взаємодії з педагогом, актуалізують потребу у самовихованні. Розглядаються теоретичні й методологічні засади дослідження самоактивності учнів у виховному процесі, способи оволодіння суспільними цінностями у становленні самоактивності учнів, оцінні ставлення як чинник самоактивності учнів у виховному процесі. Проводиться психологічний аналіз залежностей між самоактивністю учнів у виховному процесі й рівнем їх вихованості, висвітлюються духовні цінності як детермінанта самоактивності особистості у вихованні й самовихованні та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.215.1 + Ч421.352.212 + Ю984.010.2-990-78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590486 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Карпенчук С. Г. 
Самовиховання особистості : Наук.-метод. посіб. / С. Г. Карпенчук; Ін-т змісту і методів навчання. - К., 1998. - 214 c. - укp.

Посібник присвячено питанням психологізації старшокласників. Він може використовуватись студентами, зокрема педагогічних навчальних закладів, як програма власного самоудосконалення і програмно-рекомендаційний інструментарій студента-практиканта, надасть практичну допомогу у виховній роботі. Забезпечений психолого-фізіологічними знаннями старшокласник (студент) зможе краще орієнтуватись в навколишньому світі, зуміє самовиразитись, самоутвердитись, самореалізуватись на основі тих здібностей, нахилів, таланту, якими наділила його природа.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.3 я7 + Ю952.2-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА585322 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Теоретико-методологічні аспекти дослідження проблем соціальної педагогіки : Зб. наук. пр. / ред.: Г. Є. Гребенюк; Обл. метод. каб. учб. закл. мистец. та культури. - Х. : Каравела, 2000. - 252 c. - (Пробл. сучас. мистец. і культури). - укp.

Розглянуто особливості організації навчального процесу на уроках математики, теоретичні основи формування пізнавальних умінь школярів, а також деякі аспекти правового виховання засобами народної педагогіки. Значну увагу приділено колективним та індивідуальним формам правового виховання у вищих навчальних закладах, соціально-педагогічним основам процесу самовиховання майбутнього офіцера засобами фізичної культури тощо. Детально проаналізовано вплив раціональної організації навчання на динаміку працездатності студентів та соціально-економічним аспектам проектування педагогічних систем професійної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я43(4УКР) + Ч311.0 я43(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА600406 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Філософські науки / ред.: Р. А. Арцишевський; Волин. держ. ун-т ім. Л.Українки. - Луцьк, 1998. - 192 с. - (Наук. вісн. ВДУ; N 10). - укp. - рус.

Розглянуто актуальні проблеми онтології, гносеології, методології, філософської антропології та культурології, соціології та соціальної філософії, історії філософії та соціальної думки, філософії та соціології релігії, філософії мистецтва та естетики, етики, сучасної філософії освіти та філософського постмодерну. Досліджено потреби підлітків в українській культурі та шляхи їх задоволення, сутність та специфіку морального самовиховання, особливості формування світогляду сучасних старшокласників, громадянську освіту в школі у період становлення демократії в Україні тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю0я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Ананьїн В. О. 
Військове навчання та виховання : Навч. посіб. / В. О. Ананьїн, А. М. Коваль, М. А. Коваль; Військ. ін-т телекомунікацій та інформатизації НТУУ "КПІ". - К. : ВІТІ НТУУ "КПІ", 2003. - 208 c. - Бібліогр.: с. 205-208. - укp.

Викладено історію формування та розвитку теорії та практики війського навчання та виховання. Розглянуто традиційні та активні методи навчання військовослужбовців, описано методику організації та проведення заняття з гуманітарної підготовки. Визначено суть і структуру педагогічної діяльності офіцера. Проаналізовано основні напрямки та тенденції розвитку навчально-виховного процесу у військових підрозділах Збройних Сил України за сучасних умов. Визначено сутність і основні категорії національного виховання військовослужбовців. Описано модель виховного процесу у військовому підрозділі, форми індивідуальної роботи з особовим складом і методику їх застосування. Наведено методи самовиховання військовослужбовців. Розглянуто питання морально-психологічного забезпечення військової дисципліни та профілактики правопорушень. Запропоновано методику організації культурно-виховної, інформаційно-пропагандистської та військово-соціальної роботи з особовим складом підрозділу.

Представлена история формирования и развития теории и практики военного обучения и воспитания. Рассмотрены традиционные и активные методы обучение военнослужащих, описана методика организации и проведения занятия по гуманитарной подготовке. Определены сущность и структура педагогической деятельности офицера. Проанализированы основные направления и тенденции развития учебно-воспитательного процесса в военных подразделениях Вооруженных Сил Украины в современных условиях. Раскрыто содержание и основные категории национального воспитания военнослужащих. Описана модлеь воспитательного процесса в военном подразделении, формы индивидуальной работы с личным составом и методика их применения. Приведены методы самовоспитания военнослужащих. Рассмотрены вопросы морально-психологического обеспечения военной дисциплины и профилактики правонарушений. Предложена методика организации культурно-воспитательной, информационно-пропагандистской и военно-социальной работы с личным составом подразделения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)3 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663123 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Данилко М. Т. 
Засоби підготовки педагога до виховної роботи в процесі фізичного виховання учнів / М. Т. Данилко // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 22. - С. 18-22. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Наведено характеристику засобів підготовки педагога до виховної роботи в процесі фізичного виховання учнів. Визначено особливе місце формування професійної готовності майбутніх учителів до виховної діяльності та вдосконалення їх умінь з організації фізичного самовиховання школярів.

Дана характеристика средств подготовки педагога к воспитательной работе в процессе физического воспитания учеников. Определено особое место формирования профессиональной готовности будущих учителей к воспитательной деятельности и усовершенствованию их умений по организации физического самовоспитания школьников в процессе воспитания.

In the article the description is given to facilities of preparation of teacher to educate work in the process of physical education of students. The special place is definite to forming of professional readiness of future teachers to educate activityand improvement of their abilities on organization of physical self-education of schoolboys in the process of education.


Ключ. слова: засоби, виховна робота, фізичне виховання, самовиховання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.354р20

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету ім. М.Гоголя / ред.: В. П. Яковець. - Ніжин, 2004. - 176 с. - (Психол.-пед. науки; N 1). - укp.

Розглянуто теорію самовиховання як фундаментальну основу соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об'єднань. Описано структуру та рівні стилів педагогічної діяльності, глобальні процеси та зміни умов для освітніх інновацій. Висвітлено проблеми комп'ютеризації ВНЗ України. Проаналізовано формування особистості студента як суб'єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педагогічному коледжі. Розкрито зміст навчальної діяльності студентів на заняттях з іноземної мови.

Рассмотрена теория самовоспитания как фундаментальная основа социально-педагогической деятельности современных общественных молодежных объединений. Описаны структура и уровни стилей педагогической деятельности, глобальные процессы и изменения условий для образовательных инноваций. Освещены проблемы компьютеризаци ВУЗ Украины. Проанализировано формирование личности студента как субъекта учебной деятельности по модульному обучению физике в педагогическом колледже. Раскрыто содержание учебной деятельности студентов на занятиях по иностранному языку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю9я54(4Укр)3 + Ч30я54(4Укр)3

Шифр НБУВ: Ж68857/псих.пед.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Наукові праці Миколаївського державного гуманітарного університету ім. П.Могили / ред.: Л. П. Клименко. - Миколаїв, 2004. - 175 с. - (Пед. науки; Т. 36, вип. 23). - укp.

Розкрито етичні засади реформування освіти, наведено критерії розвитку університетської освіти. Розглянуто питання активізації процесу самовиховання студентів гуманітарних факультетів університетів, професійної підготовки вчителя інформатики до методики технологічного навчання. Висвітлено проблеми організації навчальної діяльності студентів з підвищеними математичними здібностями в аграрних ВНЗ, становлення сучасної екологічної освіти в системі післядипломної освіти вчителів.

Раскрыты этические основы реформирования образования, приведены критерии развития университетского образования. Рассмотрены вопросы активизации процесса самовоспитания студентов гуманитарных факультетов университетов, профессиональной подготовки учителя информатики к методике технологического обучения. Освещены проблемы организации учебной деятельности студентов с повышенными математическими способностями в аграрных ВУЗ, становления современного экологического образования в системе последипломного образования учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж69683 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Коваль М. А. 
Основи психології та педагогіки : Навч. посіб. / М. А. Коваль, А. М. Коваль; Військ. ін-т телекомунікацій та інформатизації НТУ України "КПІ". - К. : ВІТІ НТУУ "КПІ", 2005. - 230 c. - Бібліогр.: 41 назв. - укp.

Розглянуто теоретико-методологічні засади загальної та воєнної психології. Проаналізовано особливості функціонування нервової системи людини, фактори та закономірності формування і розвитку особистості. З'ясовано сутність психічних процесів і встановлено їх роль у військовій діяльності. Розглянуто особливості формування емоційно-вольових якостей, психічні стани та властивості особистості військовослужбовця. Охарактеризовано соціально-психологічну структуру військового колективу. Наведено методику психологічної підготовки особового складу підрозділу до бойових дій та миротворчих операцій. Визначено психологічну сутність конфліктів, запропоновано засоби їх запобігання та врегулювання. Встановлено закономірності та принципи організації військово-дидактичного процесу. Наведено методи виховання та самовиховання, визначено умови їх ефективного використання. Проаналізовано особливості формування педагогічної культури офіцера та професійної майстерності військовослужбовців.

Рассмотрены теоретико-методологические основы общей и военной психологии. Проанализированы особенности функционирования нервной системы человека, факторы и закономерности формирования и развития личности. Установлена сущность психических процессов, показана их роль в военной деятельности. Рассмотрены особенности формирования эмоционально-волевых качеств, психические состояния и свойства личности военнослужащего. Охарактеризована социально-психологическая структура военного коллектива. Приведена методика психологической подготовки личного состава подразделения к боевым действиям и миротворческим операциям. Показана психологическая сущность конфликтов, предложены средства их предупреждения и урегулирования. Описаны закономерности и принципы организации военно-дидактического процесса. Приведены методы воспитания и самовоспитания, определены условия их эффективного применения. Проанализированы особенности формирования педагогической культуры офицера и профессионального мастерства военнослужащих.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю942 я73 + Ц4,8(4УКР)301 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663122 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Педагогіка та психологія / ред.: Г. Г. Філіпчук. - Чернівці : Рута, 2004. - 223 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 222). - укp.

Проаналізовано особливості організації навчально-виховного процесу в сільській малокомплектній школі. Висвітлено проблеми удосконалення уроку як основної форми організації навчання в школі. Викладено методику формування експериментальних умінь учнів. Розглянуто питання удосконалення процесу самовиховання студентів педагогічного ВНЗ як умову їх успішної професійної адаптації.

Проанализированы особенности организации учебно-воспитательного процесса в сельской малокомплектной школе. Освещены проблемы усовершенствования урока как основной формы организации обучения в школе. Изложена методика формирования экспериментальных умений учеников. Рассмотрены вопросы усовершенствования процесса самовоспитания студентов педагогического ВУЗ как условие их успешной профессиональной адаптации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4Укр)31 + Ю9я54(4Укр)31

Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Проблеми теорії і методики виховання, лікувальної фізкультури та спортивної медицини, олімпійського та професійного спорту / ред.: П. С. Атаманчук. - Кам'янець-Поділ. : Абетка-Нова, 2004. - 235 с. - (Наук. пр. Кам'янець-Поділ. держ. ун-ту. Сер. пед.; Вип. 2). - укp.

Розглянуто питання фізичного виховання учнівської та студентської молоді, оздоровчої та лікувальної фізичної культури, реабілітації та рекреації. Проаналізовано формування мотивації у дітей старшого дошкільного віку до занять фізичною культурою. Описано педагогічні механізми організації процесу фізичного самовиховання ліцеїстів за умов навчання у військовому ліцеї. Наведено оцінку фізичного здоров'я учнівської молоді у контексті сучасних завдань фізичного виховання. Розкрито теоретико-методологічні засади виховання позитивного ставлення до занять фізичною культурою в учнів V - VII класів. Висвітлено теоретичні, методичні та організаційні основи олімпійського спорту, дидактичні особливості підготовки до змагань у єдиноборствах, аспекти психологічної підготовки баскетболістів.

Рассмотрены вопросы физического воспитания ученической и студенческой молодежи, оздоровительной и лечебной физической культуры, реабилитации и рекреации. Проанализировано формирование мотивации у детей старшего дошкольного возраста к занятиям физической культурой. Описаны педагогические механизмы организации процесса физического самовоспитания лицеистов в условиях обучения в военном лицее. Приведена оценка физического здоровья ученической молодежи в контексте современных заданий физического воспитания. Раскрыты теоретико-методологические основы воспитания положительного отношения к занятиям физической культурой у учеников V - VII классов. Освещены теоретические, методические и организационные основы олимпийского спорта, дидактические особенности подготовки к соревнованиям в единоборствах, аспекты психологической подготовки баскетболистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51я54(4УКР)3 + Р354.1я54(4УКР)3 + Ч311.354я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68849/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Горобей И. В. 
Физическое самовоспитание - условие здорового образа жизни / И. В. Горобей // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2005. - № 10. - С. 19-21. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Встановлено, що ефективність самовиховання студента залежить від регулярного спостерігання за станом особистісного здоров'я, фізичного розвитку і фізичної підготовки та їх змінами під впливом регулярних занять спортом.

Установлено, что эффективность самовоспитания студента во многом зависит от регулярного наблюдения за состоянием своего здоровья, физическим развитием и физической подготовкой и их изменением под влиянием регулярных занятий упражнениями и спортом.

Efficiency of self-education of student in a great deal relies on the regular supervision after the state of the health, physical development and physical preparation and their change under influencing of regular employments by exercises and sport.


Ключ. слова: самовоспитание, дневник самоконтроля, укрепление здоровья
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.153.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Наукові записки Тернопільського державного педагогічного університету ім. В.Гнатюка / ред.: Г. Терещук. - Т., 2002. - 170 с. - (Педагогіка; Вип. 4). - укp.

Висвітлено критерії та рівні гуманізації навчально-виховного процесу загальноосвітньої школи. Розкрито теоретичні засади підготовки майбутніх педагогів до організації самовиховання школярів. Описано особливості планування процесу підготовки вчителів початкових класів до роботи з фізичного виховання. Розглянуто педагогічні умови підвищення ефективності процесу особистісного самовираження старшокласників. Викладено психолого-педагогічні аспекти культури міжособистісного спілкування старшокласників у їх підготовці до сімейного життя. Висвітлено тенденції розвитку загальнотехнічної підготовки учнівської молоді у системі ступеневої освіти. Охарактеризовано стан викладання іноземних мов у загальноосвітніх школах України на початку ХХ ст. Розкрито можливості використання сучасних комп'ютерних технологій у навчанні іноземних мов у вищих закладах освіти країни. Проведено теоретичний аналіз змісту поняття ефективності навчання студентів. Описано механізми формування інноваційної політики в державі. Розглянуто актуальні проблеми фінансування освіти та науки в Україні.

Освещены критерии и уровни гуманизации учебно-воспитательного процесса общеобразовательной школы. Раскрыты теоретические основы подготовки будущих педагогов к организации самовоспитания школьников. Описаны особенности планирования процесса подготовки учителей начальных классов к работе по физическому воспитанию. Рассмотрены педагогические условия повышения эффективности процесса личностного самовыражения старшеклассников. Изложены психолого-педагогические аспекты культуры межличностного общения старшекласников в их подготовке к семейной жизни. Освещены тенденции развития общетехнической подготовки ученической молодежи в системе образования. Охарактеризовано состояние преподавания иностранных языков в общеобразовательных школах Украины в начале ХХ в. Раскрыты возможности использования современных компьютерных технологий в обучении иностранным языкам в высших учебных заведениях образования страны. Проведен теоретический анализ содержания понятия эффективности обучения студентов. Описаны механизмы формирования инновационной политики в государстве. Рассмотрены актуальные проблемы финансирования образования и науки в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я54(4УКР)3

Шифр НБУВ: Ж68937/Пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського