Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>TJ=Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 185
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Опольська А. В. 
Характеристика професійної компетентності керівника загальноосвітнього навчального закладу / А. В. Опольська // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 123-129. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано основні характеристики професійної компетентності керівника ЗНЗ. Розглянуто різні підходи до визначення структури професійної компетентності. Наведено різноманітні тлумачення поняття професійної компетентності та його змістове наповнення.

Проанализировано основные характеристики профессиональной компетентности руководителя общеобразовательного учебного заведения. Рассмотрено различные подходы к определению структуры профессиональной компетентности. Приведено различные толкования понятия профессиональной компетентности и его содержательное наполнение.

Analyzed the main characteristics of the professional competence of the head of general educational institutions. Considered various approaches to the determination of the structure of professional competence. Given different interpretations of the concept of professional competence and its substantive content.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Тищенко С. І. 
Організація самостійної роботи в процесі вивчення економетрії майбутніми менеджерами-економістами аграрної галузі / С. І. Тищенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 129-134. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено проблему організації самостійної роботи в процесі вивчення економетрії майбутніми менеджерами-економістами аграрної галузі, показана її сутність, функції і місце в професійній підготовці.

Освещено проблему организации самостоятельной работы в процессе изучения эконометрии будущими менеджерами-экономистами аграрной отрасли, показана ее сущность, функции и место в профессиональной подготовке.

Highlighted the problem of the organization of independent work in the study of econometrics future managers, economists, agricultural sector, shows its nature, function and place in the training.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.в61 р3

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Євсюкова Л. С. 
Особливості професійної підготовки майбутніх фахівців служби МНС / Л. С. Євсюкова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 111-116. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему розвитку рефлексивних здібностей у фахівців служби МНС, а також їх професійного становлення, що неможливо без творчої самореалізації, самовдосконалення. Зауважено, що важливим у цих процесах є рефлексія, що виступає системо утворюючим чинником творчого процесу та служить механізмом надбання, переосмислення свідомості та діяльності майбутнього працівника служби МНС.

Рассмотрено проблему развития рефлексивных способностей у специалистов службы МЧС, а также их профессионального становления, что невозможно без их творческой самореализации, самосовершенствования. Замечено, что важным в этих процессах является рефлексия, выступает система образующим фактором творческого процесса и служит механизмом достижения, переосмысление сознания и деятельности будущего работника службы МЧС.

Consider the problem of the development of reflective abilities specialists Ministry of Emergency Situations (MES), as well as their professional development, which is impossible without self-actualization, self-improvement. Observed that important in these processes is a reflection, is the system-forming factor in the creative process and serves as a mechanism for achieving rethinking of consciousness and activity of the future employee service MES.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц9-331

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зінченко С. В. 
Проблема розвитку та навчання в дорослому віці: соціально-психологічний контекст / С. В. Зінченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 116-123. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему соціально-психологічного розвитку особистості. Проналізовано особливості, передумови, цикли навчання дорослих.

Рассмотрено проблему социально-психологического развития личности. Проанализировано особенности, предпосылки, циклы обучения взрослых.

Considered the problem of social and psychological development of the individual. Analyzed features, background, adult learning cycles.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2 + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Аксініна Н. М. 
Розвиток креативного мислення майбутніх учителів музики / Н. М. Аксініна // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 135-140. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто особливості розвитку креативного мислення майбутніх вчителів музики.

Рассмотрено особенности развития креативного мышления будущих учителей музыки.

Consider the features of the development of creative thinking of the future music teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131 + Щ31р + Ю940.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Десятов Т. М. 
Проблеми в освіті дорослих та функції викладача-андрагога / Т. М. Десятов // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 152-159. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблеми дорослих, пов'язані з сучасними тенденціями розвитку суспільства та промисловості. Акцентовано увагу на тому, що професійна перепідготовка дорослих - соціально-педагогічне явище. Позначено, що розвиток цього явища обумовлено соціально-економічними факторами - структурними змінами на виробництві, у сфері зайнятості, становищем на ринку праці. Проналізіровано роль викладача-андрагогії та його функції як головного спеціаліста в галузі навчання дорослих.

Рассмотрено проблемы взрослых, связанные с современными тенденциями развития общества и промышленности. Акцентировано внимание на том, что профессиональная переподготовка взрослых - социально-педагогическое явление. Обозначено, что развитие даного явления обусловлено социально-экономическими факторами - структурными изменениями на производстве, в сфере занятости, положением на рынке труда. Пронализировано роль преподавателя-андрагога и его функции как главного специалиста в области обучения взрослых.

Considered adult problems associated with the modern trends of development of society and industry. Accented the attention is focused on the fact that retraining adults - social and pedagogical phenomenon. Indicated that the development danogo phenomena due to socioeconomic factors - structural changes in production, employment, labor market performance. Analysis is made of the role of teacher-andragogue and its function as a chief specialist in the field of adult education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.421

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Єленич Л. С. 
Проектна екологічна діяльність в системі професійної підготовки майбутніх учителів біології / Л. С. Єленич // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 160-164. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито значення проектної діяльності у змісті сучасної екологічної освіти. Висвітлено провідні сутнісні ознаки проектної екологічної діяльності у системі професійної підготовки майбутніх учителів. Визначено рівні співтворчої діяльності суб’єктів навчального процесу у ВНЗ.

Раскрыто значение проектной деятельности в содержании современного экологического образования. Освещены ведущие сущностные признаки проектной экологической деятельности в системе профессиональной подготовки будущих учителей. Определены уровни cотворческой деятельности субъектов учебного процесса в ВУЗ.

Solved the significance of the project activity in the modern sense of environmental education. Deals with the essential features of the project leading environmental performance in the system of training of future teachers. Defined the levels of activity of the cooperative creative learning process in universities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Е.р21-35

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Андрусь О. І. 
Забезпечення ефективності навчання економічних дисциплін у технічних університетах / О. І. Андрусь // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 140-148. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Проаналізовано проблеми забезпечення ефективності навчання економічних дисциплін в технічних університетах. Досліджено формування активної самостійності студентів у процесі аудиторної, самостійної і науково-дослідницької роботи. Зауважено, що факторами підвищення ефективності навчання економічних дисциплін в технічних університетах є відбір його змісту на теоретичному, предметному та навчальному рівнях, а також застосування активних форм і методів навчання.

Проанализировано проблемы обеспечения эффективности обучения экономическим дисциплинам в технических университетах. Исследовано формирование активной самостоятельности студентов в процессе аудиторной, самостоятельной и научно-исследовательской работы. Замечено, что факторами повышения эффективности обучения экономическим дисциплинам в технических университетах является отбор его содержания на теоретическом, предметном и учебном уровнях, а также применение активных форм и методов обучения.

Analyzed the problem of ensuring the effectiveness of training and economic disciplines in technical universities. Investigatedthe formation of active autonomy of students in the classroom, and independent research. Observed that factors increase the effectiveness of training and economic disciplines in technical universities is the selection of its content on the theoretical, substantive and educational levels, and the use of active forms and methods of teaching.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.р3(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Аніщенко О. В. 
Ціннісний аспект гендерної культури педагога / О. В. Аніщенко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 148-152. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано ціннісний аспект гендерної культури педагога. Акцентовано увагу на необхідності розвитку цінностей гендерної культури у процесі професійно-педагогічній підготовки вчителя.

Проанализировано ценностный аспект гендерной культуры педагога. Акцентировано внимание на необходимости развития ценностей гендерной культуры в процессе профессионально-педагогической подготовки учителя.

Analyzed the value aspect of gender culture teacher. Focused on the necessity of development of gender values ​​of culture in vocational and educational training teachers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Дідух Л. І. 
Розвиток навичок спілкування студентів / Л. І. Дідух // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 103-111. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито сутність і зміст педагогічного спілкування. Обгрунтовано необхідність розвитку у ВНЗ спілкування в процесі навчання студентів. Вказано форми, види, етапи та прийоми розвитку спілкування студентів у навчальному процесі.

Раскрыто сущность и содержание педагогического общения. Обосновано необходимость развития в ВУЗ общения в процессе обучения студентов. Указано формы, виды, этапы и приемы развития общения студентов в учебном процессе.

Discloses the nature and content of teacher communication. Substantiated the necessity of the development of communication in universities in the learning process of students. Specified forms, types, stages and methods of development communication students in the learning process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш141.14-913.33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Мартіросян О. І. 
Неперервна освіта як чинник професійного зростання дорослих / О. І. Мартіросян // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 54-60. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

На підставі аналізу наукових джерел з педагогіки, філософії, андрагогіки, соціології визначено неперервну освіту дорослих як важливу ланку для гармонійного розвитку дорослої людини в соціокультурній спільноті. Зауважено, що неперервна освіта забезпечує самореалізацію і професійну досконалість кожної людини. Підкреслено, що актуальність навчання і освіти дорослих полягає у тому, що вона формує в людині духовно-етичні цінності та пропагандує здоровий спосіб життя, вибудовує активну позицію для життєвої адаптації дорослих в інформаційному суспільстві.

На основании анализа научных источников по педагогике, философии, андрагогики, социологии определено непрерывное образование взрослых как важное звено для гармоничного развития взрослого человека в социокультурной общности. Замечено, что непрерывное образование обеспечивает самореализацию и профессиональную совершенство каждого человека. Подчеркнуто, что актуальность обучения и образования взрослых состоит в том, что она формирует в человеке духовно-нравственные ценности и пропагандирует здоровый образ жизни, выстраивает активную позицию для жизненной адаптации взрослых в информационном обществе.

Based on the analysis of scientific literature on pedagogy, philosophy, andragogy, sociology, a continuous adult education as an important link for the harmonious development of adult human socio-cultural community. Noticed that provides continuing education and professional self-realization perfection of each person. Emphasized that the importance of adult learning and education is tov that it forms in the human spiritual and moral values ​​and promotes a healthy lifestyle, builds a proactive stance to adapt adult life in the information society.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.207

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сігаєва Л. Є. 
Розвиток освіти дорослих в Україні: проблеми та перспективи / Л. Є. Сігаєва // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 60-68. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто проблему розвитку освіти дорослих в сучасній Україні. Визначено об’єктивні фактори, що перешкоджають розвитку освіти дорослих в країні та визначає перспективні шляхи його розвитку.

Рассмотрено проблему развития образования взрослых в современной Украине. Определено объективные факторы, препятствующие развитию образования взрослых в стране и определяет перспективные пути его развития.

Consider the problem of adult education in modern Ukraine. Defined objective factors impeding the development of adult education in the country and identifies promising ways of its development.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч444(4Укр)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Гуревич Р. С. 
Формування самоосвітньої компетентності майбутніх фахівців на основі освітньої та професійної діяльності / Р. С. Гуревич // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 39-44. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто значення самоосвітньої компетентності в становленні освітніх і професійних компетенцій майбутніх фахівців, а також структура й етапи розвитку цієї компетентності в процесі навчання студентів у ВНЗ.

Рассмотрено значение самообразовательной компетентности в становлении образовательных и профессиональных компетенций будущих специалистов, а также структура и этапы развития этой компетентности в процессе обучения студентов в ВУЗ.

Considered the importance of self-competence in the development of educational and professional competencies of future professionals, as well as the structure and stages of development of this competence in teaching students in high school.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Левченко І. М. 
Освіта дорослих як наукова проблема / І. М. Левченко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 45-54. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто поняття "андрагогіка" на основі системного підходу для вивчення, аналізу та психолого-педагогічних фактів і явищ в процесі пізнання. Зауважено, що поняття "андрагогіка" необхідно ширше вживати у практичній роботі ВНЗ з дорослими.

Рассмотрено понятие "андрагогика" на основе системного подхода для изучения, анализа и психолого-педагогических фактов и явлений в процессе познания. Замечено, что понятие "андрагогика" необходимо шире использовать в практической работе ВУЗ со взрослыми.

Considered the concept of "andragogy" on the basis of a systematic approach to the study, analysis and psycho-pedagogical facts and phenomena in the learning process. Noted that the term "andragogy" need to be more used in practice of higher education institutions with adults.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч441.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Чапка М. 
Формування правильних настанов щодо питань безпеки у дітей, молоді та дорослих / М. Чапка, К. Уршула // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 68-75. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Надано аналітичну характеристику польської освітньої системи допомоги в становленні основ здоров'я та безпеки на різних рівнях особистого розвитку – від дитини дошкільного віку до працездатного населення.

Предоставлено аналитическую характеристику польской образовательной системы помощи в становлении основ здоровья и безопасности на различных уровнях личного развития - от ребенка дошкольного возраста к трудоспособному населению.

Given analytic characterization of the Polish educational system help in establishing the foundations of health and safety at various levels of personal development - from preschool children in the labor force.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.354.5 + Ц991

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Борисова Л. В. 
Етика і культура ділового спілкування / Л. В. Борисова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 90-95. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто дотримання морально-етичних засад ділового спілкування – кодексу вироблених людством протягом багатьох століть певних правил. Підкреслено, що зміст управлінського спілкування – це певний обсяг інформації, яка має бути донесена до слухачів. Зауважено, що для того, щоб досягти успіху, суб'єкт спілкування повинен чітко визначити його мету.

Рассмотрено соблюдение морально-этических принципов делового общения - кодекса выработанных человечеством на протяжении многих веков определенных правил. Подчеркнуто, что содержание управленческого общения - это определенный объем информации, которая должна быть донесена до слушателей. Замечено, что для того, чтобы достичь успеха, субъект общения должен четко определить его цель.

Considered compliance with ethical principles of business communication - сode developed by mankind for centuries to certain rules. Emphasized that the content of managerial communication - it is a certain amount of information that must be conveyed to the audience. Noted that in order to succeed, a subject of communication should clearly define its purpose.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.713

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Вознюк О. В. 
Цивілізаційні виклики освіті дорослих / О. В. Вознюк // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 96-103. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано два базові міфи сучасної педагогіки й освіти: міфи про профілювання та комп'ютеризацію навчання і професійної підготовки. Зроблено висновок про те, що загальноосвітня і частково вища школа повинні орієнтуватися не на охоплення знань та технологій, а на фундаменталізацію знань, їх інтегративний, комплексний, міждисциплінарний, творчий характер.

Проанализировано два базовых мифы современной педагогики и образования: мифы о профилирования и компьютеризацию обучения и профессиональной подготовки. Сделан вывод о том, что общеобразовательная и частично высшая школа должны ориентироваться не на охват знаний и технологий, а на фундаментализации знаний, их интегративный, комплексный, междисциплинарный, творческий характер.

Analyzed two basic myths of modern pedagogy and education: myths about profiling and computerization of education and training. Concluded that the comprehensive high school and partly should focus not on the scope of knowledge and technology, and on the fundamental nature of knowledge, their integrative, holistic, interdisciplinary, creative character.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Білобровко Т. І. 
Підготовка сучасного керівника освітнього закладу: компетентнісний підхід / Т. І. Білобровко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 76-81. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано проблему підготовки сучасного керівника освітнього закладу. Розглянуто компетентність як необхідну складову рису сучасного керівника закладу освіти. Підсумовано, що педагогічна творчість виступає як наслідок сформованої компетентності управлінця.

Проанализировано проблему подготовки современного руководителя образовательного учреждения. Рассмотрено компетентность как необходимую составную черту современного руководителя учебного заведения. Подведены итоги, что педагогическое творчество выступает как следствие сложившейся компетентности управленца.

Analyzed the problem of training a modern leader of an educational institution. Examined competence as an indispensable component of modern hell principal of the institution. Results of that pedagogical creativity emerges as a consequence of the current competence manager.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 р

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Благова Т. О. 
Аматорська хореографічна освіта у системі роботи клубних закладів в Україні / Т. О. Благова // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 81-90. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Досліджено особливості аматорської хореографічної освіти у системі діяльності закладів масової культури в Україні у середині XX ст. Проаналізовано основні форми організації, завдання, зміст хореографічної підготовки у різних типах культурно-просвітницьких установ.

Исследованы особенности любительской хореографического образования в системе деятельности учреждений массовой культуры в Украине в середине XX в. Проанализированы основные формы организации, задачи, содержание хореографической подготовки в различных типах культурно-просветительских учреждений.

Investigated features amateur choreographic education system of institutions of mass culture in Ukraine in the middle of XX century. Analyzed the basic forms of organization, tasks, content choreographic training in different types of cultural and educational institutions.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч712.4(4Укр) + Ч712.42

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Огієнко О. І. 
Реформування вищої освіти Німеччини у 90-х роках ХХ - початку ХХІ століття / О. І. Огієнко // Освіта дорослих: теорія, досвід, перспективи : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 5. - С. 252-259. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Досліджено особливості реформування вищої освіти Німеччини у контексті створення єдиного європейського освітнього простору.

Исследовано особенности реформирования высшего образования Германии в контексте создания единого европейского образовательного пространства.

Investigated features of the reform of higher education in Germany in the context of creating a single European educational space.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4Нім)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73739 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського