Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (9)Журнали та продовжувані видання (3)
Пошуковий запит: (<.>U=Б1 р(0)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8

      
Категорія:    
1.

Червонецький В. В. 
Загальні тенденції розвитку шкільної екологічної освіти в країнах євроатлантичного регіону у другій половині XX - на початку XXI ст. : Автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.01 / В. В. Червонецький; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2007. - 44 c. - укp.

Встановлено причини, що ініціювали появу екологічної освіти як важливої складової природозахисного руху в євроатлантичному макрорегіоні, охарактеризовано основні етапи її розвитку. Проаналізовано умови, за яких було визнано доцільним включати екологічний компонент у зміст навчально-виховної роботи школи. Виявлено, що у країнах євроатлантичного регіону превалює тенденція організації екологічної освіти на міждисциплінарній та інтегративній основі, яка реалізується у навчально-виховному процесі протягом усіх років навчання в школі. Охарактеризовано навчальні технології, що запроваджуються у шкільній екологічній освіті. Визначено рівень готовності вчителя до екологічної освіти учнів та запропоновано шляхи підвищення його еколого-професійної компетенції. Узагальнено досвід підготовки молодого покоління до гармонізації взаємовідносин з природою, виявлено загальні тенденції розвитку екологічної освіти у школах країн євроатлантичного регіону.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(0)64 + Ч421.352.27 + Б1 р(0)2-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349981 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Рідей Н. М. 
Ступенева підготовка майбутніх екологів: теорія і практика : монографія / Н. М. Рідей; ред.: Д. О. Мельничук. - 2-ге вид, переробл. і допов. - К., 2011. - 650 c. - Бібліогр.: 523 назв - укp.

Охарактеризовано екологічну освіту як індикатор сталого розвитку. Висвітлено передумови та напрями розвитку Європейського простору вищої освіти в новому десятилітті. Розглянуто екологічну підготовку в економічно розвинених країнах світу. Проведено аналіз міжнародних і державних програм з охорони довкілля й освіти. Приділено увагу ступеневій підготовці майбутніх екологів. Визначено засади державної екологічної політики для забезпечення сталого розвитку. Розглянуто інноваційні технології у процесі ступеневої підготовки майбутніх екологів та висвітлено особливості процесу реалізації цієї підготовки. Запропоновано основні напрями формування й удосконалення системи досліджуваної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(0)3,021

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА745057 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Рідей Н. М. 
Теорія і практика ступеневої підготовки майбутніх екологів : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Н. М. Рідей; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2011. - 58 c. - укp.

Вперше визначено та теоретично обгрунтовано зміст і структуру ступеневої підготовки екологів. Виявлено характеристики та класифікаційні ознаки інноваційних технологій екологічного навчання, визначено та сформульовано сутність поняття "ступенева підготовка". Розкрито особливості підготовки екологів у передових країнах світу, з'ясовано вимоги впровадження міжнародних стандартів у сфері якості освіти та управління навколишнім середовищем. Обгрунтовано педагогічні умови, критерії та рівні забезпечення наступності у змісті ступеневої професійної підготовки майбутніх екологів. Проведено аналіз індикаторів сталого розвитку в глобальному та національному контексті за показниками якості та безпеки життя людей, а також індексу розвитку людського потенціалу в Україні з метою застосування їх як орієнтирів у професійній підготовці майбутніх екологів. Доведено ефективність моделі ступеневої підготовки спеціалістів, удосконалено її зміст, фоорми та методи, уточнено роль екологічної освіти як індикатора сталого розвитку суспільства.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(4УКР)3-3,022 + Б1 р(0)3-3,022

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА381797 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Книш І. 
Екологічна освіта за доби постнекласики / І. Книш // Філос. освіти. - 2007. - № 1. - С. 148-158. - Бібліогр.: 19 назв. - укp.

Проведено аналіз змін, які відбуваються в освіті в класичний, некласичний та постнекласичний періоди розвитку науки, а також процес передачі знань через систему освіти у кожному періоді зокрема. Зосереджено увагу на сучасному постнекласичному періоді, у якому екологічну освіту розвинуто як певну освітню структуру. Наведено трактування сутності освіти як процесу, у якому розкрито потенційні можливості людини, з суспільного, індивідуального та культурного досвіду та з врахуванням досягнень науки. Розглянуто концепції формування постнекласичної освіти та виховання - холістичну, тоталогічну, синергетичну - з позиції сучасного педагогічного дискурсу. Досліджено вплив кожної з них на розв'язання екологічних проблем, що постали перед людством, можливі шляхи виходу із кризи індивідуальної та групової ідентичності.

Проведен анализ изменений, происходящих в образовании в классический, неклассический и постнеклассический периоды развития науки, а также процесс передачи знаний через систему образования в каждом периоде в частности. Сосредоточено внимание на современном постнеклассическом периоде, в котором экологическое образование развивается как определенная образовательная структура. Приведена трактовка сущности образования как процесса, в котором раскрываются потенциальные возможности человека, с общественного, индивидуального и культурного опыта и с учетом достижений науки. Рассмотрены концепции формирования постнеклассического образования и воспитания - холистическая, тоталогичная, синергетическая - с позиции современного педагогического дискурса. Исследовано влияние каждой из них на решение экологических проблем, стоящих перед человечеством, возможные пути выхода из кризиса индивидуальной и групповой идентичности.

The ecological education is analyzed in the context of contemporary scientific discourse. The concept of education has been analyzed in classical, non-classical, and post-non-classical periods. Holistical, totalogical and synergetic positions in contemporary scientific and pedagogical discourses are compared in the article. Their impact on solving ecological problems, humankind have faced with, is also examined by the author.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73034 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Рідей Н. 
Міжнародні екологічні програми підготовки магістрів дослідницького спрямування НУБіП України спільно з ЄС / Н. Рідей, Ю. Рибалко // Освіта і упр.. - 2009. - 12, № 2. - С. 83-91. - укp.

Презентовано шість спільних магістерських програм природоохоронного спрямування Національного університету біоресурсів і природокористування України й університету Вагенінген (Нідерланди), заснованих з метою одержання подвійного диплому за спільною магістерською програмою "Вчення про довкілля (науки про навколишнє середовище)". Наведено структуру навчального плану програми із обсягами кредитів та орієнтовний перелік тем магістерських робіт за спеціалізаціями спільної міжнародної програми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(0)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Рідей Н. 
Організація міжнародного магістерського курсу European WORK-SHOP програми "Вивчення про довкілля" в університетах-партнерах / Н. Рідей // Освіта і упр.. - 2010. - 13, № 1. - С. 90-101. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто методичні особливості організації навчально-виховного процесу спільного міжнародного магістерського дослідницького курсу EUW в університетах-партнерах і процедури дослідження території Великої Ялти (Ар Крим),результати яких базувалися на польових дослідженнях студентів, консультаціях викладачів, професіоналів, освітян, представників місцевого самоврядування, екологів, окреслено критерії вибору методу оцінки одержаних даних, що надало можливість об'єктивного передбачення взаємозв'язків в системах з різним антропогенним, рекреаційним навантаженням, вміщено таблиці демонстрації методів дослідження та методів незалежної громадської експертизи. Висвітлено основні етапи підготовки організації курсу EUW: І - знайомство з призначенням та набуття досвіду роботи; II - збір даних під час польових досліджень; III - аналіз даних і написання звіту. Акцентовано увагу на практичній значимості даного проекту, замовником якого є комітет Верховної Ради України та на співпраці з громадськими виконавчими структурами, адміністрацією Університету Вагенінген. В варіативній частині курсу українськими студентами вибрано курси: "Екологічна токсикологія" та "Засоби проектування інноваційної екологічної політики", після проходження яких студенти застосовували знання одержані в ході вирішення екологічної проблеми EUW. Розглянуто експертизи інформаційних даних можливості присвоєння територіям пляжів Європейського сертифіката "Блакитний Стяг".

Представлены методические особенности организации учебно-воспитательного процесса совместного международного магистерского исследовательского курса EUW в университетах-партнерах и процедуры исследования территории Большой Ялты, экспертизы информационных данных возможности присвоения пляжам Европейского сертификата "Голубой Флаг", а также анализ полученных знаний, умений, навыков студентами международного курса.

In the article the methodical features of organization are presented educartional-educate to the process of flat international master's degree research rate of EUW in universities partners and procedures of research of territory of Large Yalta, examination of informative information of possibillity of appropriation the beachs of the European certificate, the "Blue Banner", and also analysis of the obtained knowledges, abilities, skills, by the students of international course.


Індекс рубрикатора НБУВ: Б1 р(0)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Рідей Н. 
Освіта і наука для сталого розвитку в програмних документах і угодах світових зібрань / Н. Рідей, Ю. Рибалко, Т. Хітренко // Освіта і упр.. - 2011. - 14, № 1. - С. 90-97. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Проаналізовано хронологію становлення сталого розвитку у міжнародних угодах і документах. Виокремлено освітню, наукову й інформаційну складові для сталого розвитку. Визначено основні завдання освіти і науки та інформатизації у формуванні принципів сталого розвитку. Зазначено, що протягом останніх років розроблено та затверджено Концепцію екологічної освіти (2000), але вона не має стратегії дій і планів, а також розроблено та ратифіковано концепцію і стратегію екологічної політики, план дії якої розробляється.

Проанализирована хронология становления устойчивого развития в международных соглашениях и документах. Выделена образовательная, научная и информационная составляющая для устойчивого развития. Определено основные задачи образования и науки и информатизации в формировании принципов устойчивого развития. Указано, что в последние годы разработана и утверждена Концепция экологического образования (2000), но она не имеет стратегии действий и планов, а также разработано и ратифицировано концепцию и стратегию экологической политики, план действия которой разрабатывается.

Analyzed the chronology of the emergence of sustainable development in international agreements and documents. Selected educational, scientific and informational component for sustainable development. Identify key issues of education and science and information in shaping the principles of sustainable development. Pointed out that in recent years has been developed and approved the Concept of Environmental Education (2000), but it have no strategy and plans, as well as developed and ratified by the vision and strategy for environmental policy action plan is developed.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4/8) + Б1 р(0)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Рудишин С. Д. 
Стан екологічної освіти в практиці вищої школи зарубіжних країн / С. Д. Рудишин // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 40. - С. 51-85. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано організацію екологічної освіти в зарубіжних країнах. Акцент зроблено на тому положенні, що екологічним пріоритетом є освіта для сталого розвитку суспільства на засадах екоцентричної парадигми. Обгрунтовано потребу детального вивчення сутності інноваційного процесу в контексті болонських декларацій, його структури, темпів розвитку, своєрідних меж, за якими виникають загрози руйнування національної системи освіти в Україні.

Проанализированы подходы к организации экологического образования в зарубежных странах. Внимание акцентируется на том положении, что экологическим приоритетом в этих государствах является образование для стабильного развития общества, основанное на экоцентрической парадигме. Обоснована необходимость детального изучения сущности инновационного процесса в контексте болонских деклараций, его структуры, темпов развития, своеобразных границ, за которыми возникает угроза разрушения системы образования в Украине.

The analysis of ecological education in foreign countries has been done. The education for balanced society development, an all-round development of education and culture on the ecocentric paradigm basis are the ecological priority. The need of the innovative process essence detailed study in the context of Bolonian declarations, its structure, development speed and the limits behind which appears the threat of Ukrainian educational system destruction is grounded.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч484(4/8) + Б1 р(0)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського