Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (57)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>U=О4 р(4УКР)3$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Горбов В. М. 
Машиностроительный факультет НКИ - УГМТУ. Страницы истории / В. М. Горбов, В. С. Наливайко; Укр. гос. мор. техн. ун-т им. С.О.Макарова. - Николаев, 1999. - 184 c. - Библиогр.: с. 172-182 - рус.

Рассмотрены основные этапы зарождения, становления и развития машиностроительного факультета в составе Николаевского кораблестроительного института - Украинского государственного морского технического университета. Освещены истории развития кафедр, которые включены в структуру машиностроительного факультета: двигателей внутреннего сгорания, технической теплофизики и судовых паропроизводящих установок, судовых энергетических установок, технологии судового машиностроения, турбин, конструирования машин, экологии, динамики и прочности судовых машин, а также кондиционирования и рефрижерации.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС34052 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кулакова М. В. 
Формування готовності до професійної діяльності в майбутніх фахівців у вищих морських навчальних закладах : Автореф. дис... канд. пед. наук / М. В. Кулакова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2006. - 20 c. - укp.

Визначено педагогічні умови формування готовності до професійої діяльності майбутніх фахівців у вищих морських навчальних закладах. Уточнено суть понять "підготовка до професійної діяльності фахівців морських спеціальностей", "готовність до професійної діяльності морських спеціалістів", "педагогічні умови". Визначено функції педагогічного управління. Охарактеризовано групи компонентів зазначеної готовності. Розроблено й експериментально апробовано блочно-модульну технологію формування готовності, що складалася з трьох блоків (когнітивно-мотиваційного, практичного та корекційного).

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348183 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Гуренкова О. В. 
Формування екологічної компетентності майбутніх фахівців водного транспорту в умовах кредитно-модульної системи навчання : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / О. В. Гуренкова; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - К., 2009. - 20 c. - укp.

Вперше теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено організаційно-методичну модель формування екологічної компетентності майбутніх фахівців водного транспорту за умов кредитно-модульної системи навчання. Визначено її складові, а також зміст. Виявлено та структуровано компонентно-критеріальні ознаки екологічної компетентності. Розкрито наступність змісту екологічної підготовки, що зумовлюється різними кваліфікаційними рівнями та системою модулів. Обгрунтовано принципи відбору змісту модулів навчальних програм екологоорієнтованих дисциплін. Удосконалено педагогічні умови формування екологічної компетентності студентів вищих навчальних закладів водного транспорту. Розкрито сутність поняття "педагогічні умови впровадження кредитно-модульної технології навчання майбутніх фахівців водного транспорту".

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА369337 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сокол І. В. 
Формування професійної компетентності майбутніх судноводіїв у процесі вивчення фахових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Сокол; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2011. - 20 c. - укp.

Проаналізовано сучасний стан проблеми формування професійної компетентності майбутніх фахівців, розкрито сутність поняття "професійна компетентність майбутніх судноводіїв", визначено основні її компоненти, а також критерії, показники та рівні сформованості. Розроблено структурну модель формування професійної компетентностї майбутнього судноводія у процесі вивчення фахових дисциплін. Доведено необхідність цілеспрямованого впливу на формування такої компетентності, обгрунтовано й експериментально перевірено його педагогічні умови. Розроблено та впроваджено технологію формування професійної компетентності на засадах задачного підходу. Розкрито мету та завдання основних етапів впровадження структурної моделі у навчально-виховний процес вищого морського навчального закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386016 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Кравцова Л. В. 
Разработка и использование мультимедийного программно-методического комплекса в Херсонской морской академии / Л. В. Кравцова, Н. Г. Каминская, А. В. Пуляева // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 3. - С. 43-51. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрена проблема создания комплексных обучающих систем для студентов высших учебных заведений. Описаны технологии и методы проектирования, разработки и использования мультимедийного программно-методического комплекса (МПМК) "Управление морским судном". Приведена концептуальная модель МПМК. Использовать представленную МПМК могут студенты, обучающиеся на стационаре и те, которые находятся на плавательной практике.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253.11 + О4 р(4УКР)3-366

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бриль А. І. 
Реалізація інноваційних педагогічних технологій при підготовці майбутніх судових механіків у ВНЗ / А. І. Бриль // Наука і освіта. - 2011. - № 5. - С. 71-73. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Проаналізовано поняття "інноваційні педагогічні технології", обгрунтовано процес їх реалізації за умов Одеської Національної Морської Академії в процесі підготовки майбутніх судових механіків. Визначено засади, які розкривають сутність застосування інноваційних педагогічних технологій. Інноваційні педагогічні технології розглянуто як цілеспрямований системний набір прийомів, засобів організації навчальної діяльності, що охоплює весь процес навчання від визначення мети до одержання результатів. Розроблено систему диференційованих завдань, сформульовано загальні критерії оцінювання навчальних досягнень курсантів. Наведено малюнок ієрархії та взаємозв'язку поняття "технологія" в педагогіці. Визначено засади, які розкривають сутність застосування інноваційних педагогічних технологій у ВНЗ. Проведене дослідження довело, що процес навчання із застосуванням інноваційних педагогічних технологій буде ефективним за умови забезпечення викладачем оптимального управління самостійною роботою курсантів.

Проанализировано понятие "инновационные педагогические технологии", обоснован процесс их реализации в условиях Одесской национальной морской академии в процессе подготовки будущих судовых механиков. Определены принципы, которые раскрывают сущность применения инновационных педагогических технологий. Инновационные педагогические технологии рассмотрены как целенаправленный системный набор приемов, средств организации учебной деятельности, которая охватывает весь процесс учебы от определения цели до получения результатов. Разработана система дифференцированных заданий, сформулированы общие критерии оценивания учебных достижений курсантов. Приведен рисунок иерархии и взаимосвязи понятия "технология" в педагогике. Определены принципы, которые раскрывают сущность применения инновационных педагогических технологий в ВУЗ. Проведенное исследование доказало, что процесс учебы с применением инновационных педагогических технологий будет эффективным при условии обеспечения преподавателем оптимального управления самостоятельной работой курсантов.

Concept "Innovative pedagogical technologies" is analyzed, the process of their realization is reasonable in the conditions of the Odessa national marine academy in the process of preparation of future ship mechanics. Principles that expose essence ofapplication of innovative pedagogical technologies are certain. Innovative pedagogical technologies are considered as a purposeful system set of receptions, facilities of organization of educational activity that embraces all process of studies from determination of aim to the receipt of results. The system of the differentiated tasks is worked out; the general criteria of evaluation of educational achievements of students are set forth. A picture over of hierarchy and intercommunication of concept is brought "technology" in pedagogic. Principles that expose essence of application of innovative pedagogical technologies in higher learning are certain. Undertaken a study proved that the process of studies with the use of innovative pedagogical technologies would teach effective on condition of providing school of optimal management by independent work of students.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311,01 + О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Михайлов В. 
База даних тестових завдань як стандартний засіб діагностики рівня якості вищої освіти / В. Михайлов, В. Черінько // Вища шк.. - 2009. - № 8. - С. 42-47. - Бібліогр.: 1 назв. - укp.

Наведено відомості про бази даних тестових завдань для контролю рівня теоретичної підготовки бакалавра та спеціаліста судноводіння, які використовуються у Київській державній академії водного транспорту (КДАВТ) під час державної атестації випускників. Обгрунтовано пропозицію щодо формування нової складової Галузевих стандартів вищої освіти "Засоби діагностики якості вищої освіти" у вигляді комп'ютерної бази даних тестових завдань не лише з огляду на більшу об'єктивність контролю якості освіти, але й на позитивні моменти організації навчального процесу в цілому.

Обосновано предложение о формировании новой составляющей Отраслевых стандартов высшего образования "Средства диагностики качества высшего образования" в виде компьютерной базы данных тестовых заданий. Охарактеризованы опыт использования базы данных тестовых заданий при государственной аттестации бакалавров и специалистов судовождения в Киевской государственной академии водного транспорта.

The proposal for the formation of a new component of the industry standards of higher education "Diagnostic quality of higher education" in the form of a computer database of the test tasks. We characterize the experience of using a database of test tasks for state certification Bachelors and experts in the navigation of the Kiev State Academy of Water Transport.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.21 + Ч481.284 + О4 р(4УКР)3-38

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Березюк, О. 
Розвивальний аспект формування професійної компетентності майбутніх судноводіїв / О. Березюк,, В. Савченко В. Кара // Вища шк.. - 2010. - № 1. - С. 53-58. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Розглянуто організаційні умови, необхідні для того, щоб студенти технічного вишу розвивалися як особистості у процесі вивчення іноземної мови. Наведено типові ситуації, які вказують на необхідність формування умінь міжкультурного спілкування, що передбачає володіння комунікативними вміннями і мїжкультурними знаннями, за допомогою яких фахівець долає культурні бар'єри, спілкуючись з представниками іншої лінгвокультурної спільноти й адекватно взаємодіє з ними. Відзначено, що серед шляхів створення оптимальних умов для набуття студентами досвіду вирішення соціальних і особистісно значущих проблем, найбільш ефективними вважаються: ігрова організація навчальної діяльності; виконання навчальних проектів, актуалізація можливостей усіх навчальних предметів з метою їх інтеграції у процес професійної компетентності. Наведено поширені прийоми навчального співробітництва між студентами та викладачами: обговорення та аналіз предметного змісту завдання; консультування у зв'язку з пошуком шляхів вирішення поставленого завдання, гнучкий моніторинг процесу виконання студентами завдання, участь викладачів в аналізі та оцінюванні досягнень студента.

Рассмотрены организационные условия, необходимые для того, чтобы студенты технического вуза развивались как личности в процессе изучения иностранного языка. Представлены типичные ситуации, которые указывают на необходимость формирования умений межкультурного общения, предусматривающие владение коммуникативными умениями и межкультурными знаниями, с помощью которых специалист преодолевает культурные барьеры, общаясь с представителями другого лингвокультурного сообщества и адекватно взаимодействует с ними. Отмечено, что среди путей создания оптимальных условий для приобретения студентами опыта решения социальных и личностно значимых проблем, наиболее эффективными считаются: игровая организация учебной деятельности, выполнение учебных проектов, актуализация возможностей всех учебных предметов с целью их интеграции в процесс профессиональной компетентности. Приведены распространенные приемы учебного сотрудничества между студентами и преподавателями: обсуждение и анализ предметного содержания задания; консультирование в связи с поиском путей решения поставленной задачи; гибкий мониторинг процесса выполнения студентами задания; участие преподавателей в анализе и оценке достижений студента.

Are considered institutional conditions necessary to ensure that technical college students develop as individuals in the process of learning a foreign language. Presents typical situations that indicate a need for an intercultural communication skills, provides knowledge and communicative skills intercultural knowledge with which specialist overcomes cultural barriers, communicating with other linguistic, cultural community, and adequate interaction with them. It is noted that among the ways to create optimal conditions for the acquisition of student experience in solving important social and personal problems, the most effective are: playing the organization of training activities, implementation of educational projects, and abilities to solve problems independently, updating the capabilities of all academic subjects with a view to their integration in the process of professional competence. Are common methods of cooperative learning among students and teachers: a discussion and analysis of the substantive content of the job; advice in connection with finding ways to solve this problem; flexible monitoring of the implementation of student assignments, participation of teachers in analyzing and evaluating the achievements of the student.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Гурин В. 
Аспекти побудови концептуальних моделей спеціаліста водного господарства / В. Гурин, Ю. Євреєнко, В. Сівак // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 9-12. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто навчання як керування розвитком психічних процесів і властивостей особистості. З метою досягнення якісних змін у новій концепції навчального процесу наголошено на застосуванні кібернетики та теорії інформації для пояснення тих чи інших явищ у навчанні. Наведено схеми залежності рівня знань від рівня складності завдання з дисципліни та залежність рівня фундаментальності дисциплін від року навчання (курсу). Розглянуто рівні складності завдань (рівень фактів, діяльність за програмою, аналітико-синтетична та продуктивно-творча діяльність). Зроблено висновок, що для формування якісної освіти у ВНЗ необхідно орієнтуватись на процеси гуманізації навчання, цілісне формування особи, розвиток мислення, комунікації та взаємодії з навколишнім середовищем.

Рассмотрено обучение как управление развитием психических процессов и свойств личности. С целью достижения качественных изменений в новой концепции учебного процесса отмечено применение кибернетики и теории информации для объяснения тех или других явлений в учебном процессе. Приведены схемы зависимости уровня знаний от уровня сложности задания по дисциплинам и зависимость уровня фундаментальности дисциплин по годам обучения (курса). Рассмотрено уровни сложности заданий (уровень фактов, деятельность по программе, аналитико-синтетическая и производительно-творческая деятельность). Сделан вывод, что для формирования качественного образования в ВУЗ необходимо ориентироваться на процессы гуманизации образования, целостное формирование личности, развитие мышления, коммуникации и взаимодействия с окружающей средой.

Educating as management is considered by development of psychical processes and properties of personality. With the purpose of achievement of quality changes in new conception of educational process application of cybernetics and information theory ismarked for explanation of those or other phenomena in an educational process. Charts over of dependence of level of knowledge from the level of complication of task on disciplines and dependence of level of solidity of disciplines are brought on the years of educating (course). It is considered three levels of complication of tasks (level of facts, activity on the program, productively-creative activity). Drawn conclusion, that for forming of quality education in higher educational establishment it is necessary to be oriented on the processes of humanizing of studies, integral forming of personality, development of thinking, communications and co-operating with an environment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.3 + О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Волошинов С. А. 
Педагогічні підходи до формування алгоритмічних компетентностей майбутніх судноводіїв / С. А. Волошинов // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 59. - С. 228-234. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано поняття «компетентність», «компетенція», «фахова компетенція» та визначено їх відмінності. Визначено поняття «інформаційно-комунікаційна компетентність фахівця» та систему компетентностей майбутніх фахівців водного транспорту. Розглянуто педагогічні умови формування кінцевого результату - алгоритмічно-компетентного фахівця.

Проведен анализ понятий «компетентность», «компетенция», «профессиональная компетенция» и определены их отличия. Определены понятие «информационно–коммуникационная компетентность специалиста» и система компетентности будущих специалистов водного транспорта. Рассмотрены педагогические условия формирования конечного результата – алгоритмично-компетентного специалиста.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Голобородько Є. П. 
Викладач вищого навчального закладу: реалії і перспективи / Є. П. Голобородько // Наук. вісн. ХДМІ. - 2009. - № 1. - С. 61-65. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито основні напрямки та функції науково-педагогічної діяльності сучасного викладача ВНЗ та окреслено перспективи забезпечення умов його подальшого зростання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3-5 + Ч481.421

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шарко В. Д. 
Методологічна підготовка викладача ВНЗ як умова підвищення результативності / В. Д. Шарко // Наук. вісн. ХДМІ. - 2009. - № 1. - С. 66-73. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Обгрунтовано значення методологічної підготовки вчителя для реалізації освітніх цілей навчання, розкрито функції методологічних підходів до організації навчального процесу.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3-5 + Ч481.46

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кравцова Л. В. 
Система комп'ютерної підтримки навчального процесу у морському ВНЗ / Л. В. Кравцова, Н. Г. Камінська // Наук. вісн. ХДМІ. - 2010. - № 1. - С. 174-181. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що процес інформатизації стає закономірним та об'єктивним процесом у системі освіти. Саме завдяки цьому процесу стала можливою нова форма навчання - дистанційна освіта, яка втілює в собі найкращі особливості традиційних форм навчання - очної, заочної, екстернатної, добре з ними інтегрується. Показано пріоритетність напрямку дистанційного навчання у вищих навчальних закладах завдяки об'єднанню всіх форм в одну єдину з переважанням характеристик сучасного дистанційного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3-366

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73742 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Сокол І. В. 
Комп'ютерна підтримка навчання майбутніх судноводіїв морехідній астрономії / І. В. Сокол // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 6. - С. 178-181. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто можливості застосування комп'ютера під час навчання судноводіїв визначенню зчислимих висоти і азимута світила в межах навчальної дисципліни "Морехідна астрономія".


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3-366

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Незавітіна Т. С. 
Психофізіологічна оцінка стресостійкості в системі психогігієнічних заходів з підвищення професійної надійності судноводіїв : автореф. дис. ... канд. біол. наук : 14.02.01 / Т. С. Незавітіна; ДУ "Ін-т медицини праці НАМН України". - К., 2013. - 20 c. - укp.

Надано комплексну гігієнічну оцінку умов праці та трудового процесу судноводіїв за показниками шкідливості та небезпечності факторів виробничого середовища, важкості та напруженості трудового процесу з урахуванням докорінних змін у суднобудуванні, судноплавстві, технологіях вантажоперевезень, напружених суднопотоків на морських шляхах, високих ризиків терористичних актів і піратських нападів, інших надзвичайних ситуацій, які є джерелами розвитку високого рівня стресу у членів екіпажів, в першу чергу, капітанів, штурманів, лоцманів. Встановлено закономірності динаміки психофізіологічних функцій, взаємозв'язок між індивідуально-особистими, фізичними якостями та функціональними резервами організму операторів, рівнем компетентності, та здатності довго перебувати за стресорних умов плавання, в тому числі, у малочисельному, відносно замкненому інтернаціональному судновому екіпажі. Доведено, що серед професійно важливих психофізіологічних якостей для судноводіїв однією з найбільш важливих (домінуючих) є стресостійкість, рівень якої може бути оцінений за розробленим показником інтегральної оцінки стійкості до стресу за трьома ступенями (високою, середньою і низькою), який може бути використано під час проведення профілактичних, коригуючих і реабілітаційних заходів. Вперше виділено та надано комплексну гігієнічну, ергономічну та психофізіологічну оцінку праці представників специфічної групи судноводійних професій - морських лоцманів, показано особливості професійного стресу й обгрунтовано шляхи його подолання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.2-69 + О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396680 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Волошинов С. А. 
Алгоритмічна підготовка майбутніх судноводіїв з системою візуальної підтримки в умовах інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / С. А. Волошинов; Херсон. держ. ун-т. - Херсон, 2012. - 20 c. - укp.

Охарактеризовано критерії визначення рівня сформованості алгоритмічної компетентності у професійній підготовці майбутніх судноводіїв з використанням інформаційно-комунікаційних технологій. Розроблено модель алгоритмічної підготовки майбутніх судноводіїв до вирішення професійно-орієнтованих завдань, що включає, мету, завдання, принципи, технологію алгоритмічної підготовки, інформаційно-комунікаційне середовище та систему різнорівневих професійно-орієнтованих завдань. Визначено педагогічні умови алгоритмічної підготовки майбутніх судноводіїв засобами інтенсивного використання наочності. Як інформаційно-комунікаційне середовище запропоновано використовувати інтегроване середовище вивчення курсу "Основи алгоритмізації та програмування", дидактичні візуальні засоби якого (інтерактивний гіпертекстовий навчальний посібник, бібліотека лекцій, бібліотека алгоритмів, середовище демонстрації) створюють можливості їх раціонального використання в алгоритмічній підготовці майбутніх судноводіїв. Для забезпечення методичної підтримки процесу алгоритмічної підготовки судноводіїв та організації обчислювального експерименту з використанням візуалізаторів розроблено методичні рекомендації: для виконання практичних робіт "Інформатика та використання обчислювальної техніки в судноводінні" курс "Основи алгоритмізації та програмування", для виконання самостійних робіт "Інформатика та використання обчислювальної техніки в судноводінні" курс "Основи алгоритмізації та програмування".


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА388542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Волошинов С. А. 
Алгоритмічна підготовка судноводіїв в умовах інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища / С. А. Волошинов // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 8. - С. 103-108. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто питання алгоритмічної підготовки судноводіїв за умов інформаційно-комунікаційного педагогічного середовища. Для викладання алгоритмізації та програмування пропонується використовувати інтегроване середовище вивчення курсу "Основи алгоритмізації та програмування", що розроблено в НДІ ІТ Херсонського державного університету.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Кравцова Л. В. 
Проектирование, разработка и использование мультимедийных обучающих систем дисциплин морского профиля / Л. В. Кравцова // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 9. - С. 50-56. - Библиогр.: 3 назв. - рус.

Представлена концептуальная модель мультимедийного программно-методического комплекса, на основе которой разработана обучающая система курса "Управление морским судном". На примере изучения темы "Остойчивость судна" продемонстрированы возможности использования электронных таблиц Excel и Flash-модулей для повышения эффективности обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сокол И. В. 
Современные спутниковые системы навигации как средство формирования информационной компетентности будущих судоводителей / И. В. Сокол // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12. - С. 193-200. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Рассмотрена область использования и принцип действия существующих на сегодняшний день спутниковых систем навигации и применение их в современном судовождении, а также в процессе подготовки судоводителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Кулакова М. В. 
Характеристика рівнів сформованості готовності до професійної діяльності в майбутніх фахівців морського флоту / М. В. Кулакова // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22. - С. 220-223. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Визначено критерії сформованості готовності до професійної діяльності (професійні та особистісні) в майбутніх фахівців флоту. Виділено рівні сформованості такої готовності (низький, середній, достатній і високий), охарактеризовано кожен з них. Визначено, що в курсанів високого рівня наявне позитивно-активне ставлення до професії, систематичне підвищення власної кваліфікації, вміння приймати правильні рішення: вони швидко реагують в позаштатних ситуаціях, запобігають виникненню конфліктів, активні, енергійні, задоволені діяльністю, у них відсутня напруженість у роботі тощо.

Определены критерии сформированности готовности к профессиональной деятельности (профессиональные и личностные) у будущих специалистов флота. Выделены уровни сформированности такой готовности (низкий, средний, достаточный и высокий), охарактеризован каждый из них. Определено, что у курсантов высокого уровня имеется позитивно-активное отношение к профессии, систематическое повышение собственной квалификации, умения принимать правильные решения, они быстро реагируют в внештатных ситуациях, предотвращают возникновение конфликтов; активные, энергичные, удовлетворены деятельностью, у них отсутствует напряженность в работе и др.


Індекс рубрикатора НБУВ: О4 р(4УКР)3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського