Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (9)Книжкові видання та компакт-диски (129)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Р11(4УКР) р2$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 94
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Артемчук Л. М. 
Комп'ютерне оцінювання професійних знань в структурі підготовки медичних сестер : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. М. Артемчук; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2003. - 19 c. - укp.

Досліджено особливості стандартизованого контролю якості підготовки медичних сестер у структурі державних стандартів вищої освіти. Побудовано модель моніторингу професійних знань фахівців освітньо-кваліфікаційного рівня "молодший спеціаліст" (на прикладі спеціальності "Сестринська справа"). Визначено ієрархічні рівні моніторингу, узагальнено та сформульовано його функції, установлено послідовність дій у їх забезпеченні. Обгрунтовано функції комплексу комп'ютерних програм стандартизованого тестування як засіб діагностики якості підготовки медичних сестер.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2-34 с51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА327407 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Темерівська Т. Г. 
Формування пізнавальної активності студентів медичного коледжу в процесі вивчення природничо-наукових дисциплін : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. Г. Темерівська; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2004. - 20 c. - укp.

Розглянуто сутність і структуру пізнавальної активності студентів медичного коледжу. Теоретично обгрунтовано модель розвитку пізнавальної активності, визначено критерії та рівні її сформованості. Обгрунтовано технологію формування пізнавальної активності студентів медичного коледжу у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін на базі створення інваріантів структури дидактичних систем занять. Визначено організаційно-педагогічні умови ефективного розвитку пізнавальної активності студентів медичного коледжу. Запропоновано структуру і зміст побудови дидактичних систем занять на матеріалі природничо-наукових дисциплін.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.22 + р11(4УКР) р2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА333714 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тимощук І. В. 
Педагогічні умови виховання у студентів медичного технікуму гуманістичних цінностей : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.07 / І. В. Тимощук; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2005. - 20 c. - укp.

З'ясовано роль гуманістичних цінностей у формуванні професійних та особистісних якостей майбутніх працівників медичної галузі. Визначено структуру, показники та рівні сформованості гуманістичних цінностей у студентів навчальних закладів медичного спрямування. Вперше обгрунтовано педагогічну модель формування гуманістичних цінностей на базі використання психологічних механізмів розвитку мотиваційно-ціннісної сфери особистості (ідентифікації, емоційного обумовлення, наслідування, мотиваційного опосередкування, конформності, вживання у соціальну роль і стабільності внутрішньої узгодженості поглядів). Обгрунтовано й апробовано ефективні педагогічні умови формування гуманістичних цінностей у студентів медичного навчального закладу. Встановлено позитивний вплив на розвиток гуманістичної сфери таких чинників, як усвідомлення студентами особистісної та соціальної значущості гуманістичних цінностей, спрямованість педагогічного процесу на розвиток всіх структурних компонентів особистості (пізнавального, емоційно-ціннісного, діяльнісно-вольового) та залучення студентів до різних видів духовної діяльності. Обгрунтовано методи, форми і засоби поетапного розвитку мотиваційно-ціннісної сфери особистості. Доведено ефективний вплив студентського самоврядування на формування гуманістичних цінностей і розроблено методику активації процесу самовиховання як фактора морального становлення особистості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Р11(4УКР) р2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335464 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Джулай Л. І. 
Системи контролю знань і вмінь з клінічних дисциплін студентів медичного коледжу : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. І. Джулай; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2005. - 20 c. - укp.

Розглянуто проблему формування системи контролю знань і вмінь з клінічних дисциплін студентів медичного коледжу. Відзначено, що необхідність її впровадження зумовлена недостатнім рівнем об'єктивності інформації про стан успішності навчально-пізнавальної діяльності студентів, фрагментарністю перевірки мети навчання з клінічних дисциплін і потребою узгодження діяльності викладача та студента у процесі контролю. Відзначено недостатній рівень теоретичної та практичної підготовки педагогічних кадрів навчального закладу з питань організації контролю. Розроблено зміст діяльності викладача та студента за умов модульного навчання. Створено й апробовано технологію формування змістово-цільово-рівневої матриці для визначення обов'язкового мінімуму знань і вмінь студентів з певного розділу (модуля) учбової дисципліни. На базі використання системного підходу розроблено концептуальні засади формування системи контролю знань і вмінь студентів, створено та перевірено її експериментальну модель. Доведено кореляційну залежність між рівнем успішності студентів та використанням запропонованої системи контролю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бабаліч В. А. 
Формування у студентів медичного коледжу готовності до пропаганди і реалізації ідей здорового способу життя у майбутній професійній діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / В. А. Бабаліч; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему формування готовності студентів-медиків до пропаганди та реалізації ідей здорового способу життя у майбутній професійній діяльності. Уточнено сутність і структуру понять "здоров'я", "спосіб життя", "здоровий спосіб життя", "готовність до пропаганди та реалізації ідей здорового способу життя". Визначено компоненти, розроблено критерії та методи діагностики рівнів сформованості готовності студентів-медиків до пропаганди та реалізації ідей здорового способу життя у майбутній професійній діяльності. Розроблено педагогічну технологію, яка забезпечує результативність даного процесу. Створено спецкурс "Медико-профілактичні аспекти формування здорового способу життя у населення", впроваджений у медичних закладах України I-II рівнів акредитації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347451 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Горай О. В. 
Педагогічні аспекти підготовки майбутніх медичних сестер до санітарно-гігієнічного виховання та профілактичної роботи зі школярами / О. В. Горай // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 42. - С. 92-95. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто об'єктивні передумови підготовки медичних сестер до санітарно-гігієнічного виховання та профілактичної роботи зі школярами ЗНЗ. З'ясовано відсутність єдиної системи фахової підготовки медичних сестер до реалізації знань про здоровий спосіб життя. Розкрито роль медичних сестер ЗНЗ у реалізації завдань збереження здоров'я в дітей шкільного віку й у формуванні здорового способу життя.

Рассмотрены объективные предпосылки подготовки медицинских сестер к санитарно-гигиеническому воспитанию и профилактической роботе со школьниками в общеобразовательных учебных заведениях. Выявлено отсутствие единой системы подготовки медицинских сестер к реализации знаний о здоровом образе жизни. Отмечена роль медицинской сестры общеобразовательных школ в реализации задач по сохранению здоровья у детей школьного возраста и формированию здорового образа жизни.

Objective preconditions of the preparation of nurses for the sanitary and hygienic education and prophylactic with pupils of general education institutions are examined in this article. Elucidated is the absence of only system of professional preparation of the future nurses for knowledge about the healthy way of life. The nurses' role of general education institutions in realization of the tasks of preservation of schoolchildren's health and in formation of the healthy way of life is indicated.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 + Р128.94

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Примачок Л. 
Виховання у студентів медичних коледжів готовності до розради пацієнта в теорії суспільних наук / Л. Примачок // Нова пед. думка. - 2008. - № 2. - С. 56-59. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Доведено актуальність теми виховання духовних цінностей студентів-медиків України, та, зокрема, духовної, гуманної цінності "розради пацієнта". Розкрито зміст даного поняття як готовності до медичної діяльності, що включає, окрім запасу спеціальних знань, умінь та навичок, відповідний рівень духовної освіти, вміння коректно заспокоїти пацієнта, сконцентрувати увагу на можливості подолання хворобливого стану. Наголошено, що використання традиційних дидактичних засобів і методів не забезпечує інтенсивного розвитку духовних цінностей особистості. Констатовано, що в теорії філософії, психології, педагогіки та медичної етики не використовувалася категорія "розрада пацієнта", що значно ускладнює розробку категоріального апарату, введення її у науковий обіг, але підвищує значення новизни даної проблеми і потребує відповідної критичної наукової оцінки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Поплавська С. Д. 
Теоретичні засади формування у майбутніх медпрацівників готовності до комунікативної взаємодії / С. Д. Поплавська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 40. - С. 160-163. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано сутність поняття "готовність". Зазначено, що повинні досліджуватися не лише проблеми особистості майбутнього медпрацівника в колективі, але і вся система значущих детермінант: спілкування, міжособистісні взаємини, самосвідомість, емоційна та мотиваційна сфера тощо.

Проанализирована сущность понятия "готовность". Подчеркнуто, что исследоваться должны не только проблемы личности будущего медработника в коллективе, но и вся система значимых детерминант: общение, межличностные взаимоотношения, самосознание, эмоциональная и мотивационная сфера и т.п.

The article analyses the essence of a notion "readiness". The author points out that there are several other vitally important factors that should be taken into consideration except the problem of future medical workers personal self in any group, those are communication, interpersonal relations, self-awareness, emotive and motive spheres etc.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.19 + Р11(4УКР) р2

Рубрики:
  

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Кривонос О. Б. 
Формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів у навчальній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / О. Б. Кривонос; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 20 c. - укp.

Систематизовано основні професійно-творчі вміння майбутнього медичного працівника за змістом професійної діяльності, розподілено їх у чотири блоки, а саме: дослідницькі (діагностичні, прогностичні, конструктивні), операційні, рефлексивні, комунікативні, що відповідає специфіці діяльності фахівця медицини. На підставі результатів теоретичного й експериментального дослідження доведено, що процес формування професійно-творчих умінь студентів медичних коледжів забезпечує модифікований варіант особистісно зорієнтованої евристично-модульної технології навчання на підгрунті дидактичного забезпечення достатнього рівня евристичної та завершеної діяльності студентів на всіх етапах евристично-модульної технології, а саме: спонукально-мотиваційному, під час первинного засвоєння теоретичного матеріалу та у самостійній проблемно-пошуковій роботі студентів з метою поглиблення теоретичних знань, у ході практичних професійно-спрямованих творчих робіт студентів, у самостійній евристичній і креативній роботі завершеного характеру зі створення особистістно значущих професійних продуктів, на етапі педагогічної діагностики сформованості професійно-творчих умінь студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 + Ю945.1 + Ч471.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356233 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Шатало В. Й. 
Науково-дослідна робота в додипломній підготовці фахівців / В. Й. Шатало, К. С. Васьков, В. Р. Жовнерчук, В. О. Коваленко, І. М. Міщук, В. З. Свиридюк // Україна. Здоров'я нації. - 2008. - № 1. - С. 107-109. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Представлено організаційні аспекти науково-дослідної діяльності студентів та їх вплив на удосконалення підготовки науково-педагогічних кадрів і фахівців.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 + Ч481.268

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Леонченко Н. П. 
Проблеми підготовки кадрів для медсестринства: європейський та український досвід / Н. П. Леонченко // Україна. Здоров'я нації. - 2008. - № 2. - С. 78-81. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено необхідність і напрямки удосконалення якості медичної освіти у Європі, особливості реформування сестринської освіти в Україні. Розглянуто компоненти якісної підготовки сестринського персоналу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 + Р11(4) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж25956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Шевела М. Г. 
Чернігівський базовий медичний коледж 1868 - 2008 роки : монографія / М. Г. Шевела, М. М. Самойленко, Л. П. Шевела, Л. М. Беляєва. - Ніжин : Гідромакс, 2008. - 240 c. - укp.

Висвітлено історію становлення та діяльності Чернігівського базового медичного коледжу з часу його заснування у 1868 р. до сучасного періоду. Розглянуто особливості функціонування навчального закладу в земський період (1868 - 1917 рр.), довоєнні роки (1917 - 1941 рр.), часи Великої Вітчизняної війни (1941 - 1945 рр.) та повоєнний період. Описано процес перетворення фельдшерсько-акушерської школи на базовий медичний коледж. Розглянуто питання організації та методичного забезпечення навчально-виховного процесу у навчальному закладі у сучасний період. Наведено матеріали про видатних випускників коледжу та медичні навчальні заклади Чернігівщини.

Освещена история становления и деятельности Черниговского базового медицинского коледжа со времени его основания в 1868 г. до современного периода. Рассмотрены особенности функционирования учебного заведения в земский период (1868 - 1917 гг.), довоенные годы (1917 - 1941 гг.), времена Великой Отечественной войны (1941 - 1945 гг.) и послевоенное время. Описан процесс преобразования фельдшерско-акушерской школы на базовый медицинский колледж. Рассмотрены вопросы организации и методического обеспечения учебно-воспитательного процесса в учебном заведении в современный период. Приведены материалы о выдающихся выпускниках колледжа и медицинских учебных заведениях Черниговской области.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2 А/Я Чернігівський коледж

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА706418 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Маркович О. В. 
Формування професійних умінь майбутніх медичних сестер хірургічного профілю засобами алгоритмізації : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Маркович; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування професійних умінь майбутніх медичних сестер засобами алгоритмізації за умов медичних ВНЗ України I - II рівнів акредитації. Проаналізовано сучасний стан медсестринства в Україні та перспективи його розвитку, розглянуто структуру професійних умінь медичної сестри хірургічного профілю, обгрунтовано доцільність застосування алгоритмічних технологій у процесі її професійної підготовки. Розроблено технологію алгоритмізації формування професійних умінь за допомогою простих, складних, комплексних комбінованих і загальних алгоритмів виконання практичних дій. Обгрунтовано організаційно-методичні засади алгоритмічного підходу до формування професійних умінь майбутніх медичних сестер (зміст, форми та методи теоретичної та практичної підготовки). Встановлено показники та критерії ефективності формування професійних умінь майбутніх медичних сестер хірургічного профілю.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА361187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Демченко О. М. 
Педагогічна діагностка як засіб оптимізації самостійної навчальної діяльності студентів медичних коледжів : автореф. дис... канд. пед. наук / О. М. Демченко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 21 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження проблеми педагогічної діагностики різних видів самостійної діяльності у ВНЗ професійно-творчого спрямування. Здійснено аналіз й узагальнення новітніх педагогічних положень про творчу самостійну діяльність студентів, її педагогічну діагностику. Розкрито суть, зміст, умови застосування критеріально-діагностичного підходу та розробленої діагностичної технології для оптимізації самостійних творчих робіт студентів медичного коледжу. Запропоновано вдосконалений діагностичний інструментарій для виявлення рівнів професійно-творчої самостійності, якості самостійних творчих продуктів. Установлено взаємозв'язки та взаємовплив евристичної та діагностичної діяльності суб'єктів освіти. Доведено, що успішна діагностика зумовлена основними принципами евристичного навчання - суб'єктності, відкритості, завершеності, особистісної значимості обраного виду творчої роботи, свободи вибору теми, способів діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.267 + Р11(4УКР) р2-43

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА358994 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бухальська С. 
Методична робота з розвитку педагогічної компетентності викладачів медичного коледжу / С. Бухальська // Нова пед. думка. - 2009. - № 3. - С. 35-38. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Вказано на особливості методичної роботи вищих медичних навчальних закладів I - II рівнів акредитації, основні принципи, напрямки та функції методичної роботи (МР) Рівненського базового медичного коледжу (РБМК). Згідно з Положенням про методичну роботу медичного коледжу визначено основні завдання методичної роботи (РБМК), серед яких: систематична організація науково-методичної, навчальної діяльності, надання методичної допомоги викладачам у підвищенні педагогічної майстерності та необхідних для сучасного педагога особистісних якостей. Розроблено та апробовано програму щодо вирішення проблем методичної роботи в РБМК та вказано на сукупність умов для ефективного її досягнення. Розглянуто основні функції методичної роботи РБМК: діагностична, відновлювальна, коригувальна, компенсаційна, прогностична, моделювальна, педагогічна, управлінська, інноваційна, змістова. На прикладі РБМК показано ефективність практичного застосування нових форм методичної роботи.

Рассмотрены особенности методической работы высших учебных заведений I - II уровней аккредитации, основные принципы, направления и функции методической работы (МР) Ровенского базового медицинского колледжа (РБМК). Согласно Положению о методической работе медицинского колледжа определены основные задачи МР (РБМК), среди которых: систематическая организация научно-методической, учебной деятельности, оказание методической помощи преподавателям в повышении педагогического мастерства и необходимых для их развития личностных качеств. Разработана и апробирована программа по решению проблем МР в РБМК. Указано на совокупность условий для эффективного ее достижения. Определены основные функции методической работы РБМК: диагностическая, восстановительная, корректирующая, компенсационная, прогностическая, моделирующие, педагогическая, управленческая, инновационная, содержательная. На примере РБМК показана эффективность практического применения новых форм методической работы.

Features of the methodical work of institutions of higher learning I-II levels of accreditation, the basic principles, directions and functions of the methodical work of Rivne basic medical college. According to the Statute of the methodical work of medical college identifies major challenges and methodical work of Rivne basic medical colleges, among them: a systematic and methodical organization of scientific, educational activities, provision of guidance to teachers in improving teaching skills andfor their development of personal qualities. Developed and tested a program to address the methodological work in Rivne basic medical college. Specified on the set of conditions for its effective implementation. The basic functions of the methodical workof medical college: diagnostic, restorative, corrective, compensatory, predictive modeling, teaching, management, innovation, content. For example, Rivne basic medical college demonstrated the practical application of new forms of methodical work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.46 + Р11(4УКР) р2-5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Примачок Л. 
Формування в студентів медичного коледжу духовної цінності розради як теоретична проблема / Л. Примачок // Нова пед. думка. - 2009. - № 1. - С. 97-100. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Зазначено, що виховна робота в медичних коледжах України не має системного характеру, свідчить про необхідність реформування системи фахової підготовки, яка має бути спрямована на підготовку фахівців сестринської справи, здатних планувати і здійснювати самостійний догляд за пацієнтом, допомагати йому у вирішенні функціональних соціальних і психологічних проблем. Виділено необхідні умови "розради пацієнта", конкретизовано сутнісні характеристики категорій "розрада пацієнта", "психологічна готовність до розради пацієнта" тощо. Наголошено на аксіологічному аспекті фахової підготовки майбутніх медиків, який виступає інтегральним показником якості й ефективності навчального процесу в медичному коледжі. Підсумовано, що проблема виховання у майбутніх медиків духовної цінності "розради пацієнта" - нова міждисциплінарна проблема, що вирішується засобами різноманітних суспільних наук і не має теоретичних засад, але їх у певній мірі може компенсувати Кодекс професійної етики українського лікаря.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Поплавська С. Д. 
Формування готовності студентів медичних коледжів до комунікативної взаємодії у професійній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / С. Д. Поплавська; Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка. - Житомир, 2009. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему формування готовності студентів медичних коледжів до комунікативної взаємодії у професійній діяльності. Розкрито сутність понять "взаємодія", "комунікація", "готовність", "готовність до комунікативної взаємодії". Проаналізовано теоретичні засади підготовки майбутніх медичних працівників до комунікативної взаємодії, розкрито її зміст, охарактеризовано структурні компоненти, визначено показники та рівні сформованості. Розроблено й упроваджено у практику діяльності медичних навчальних закладів спецкурс "Підготовка студентів медколеджів до комунікативної взаємодії". Вперше науково обгрунтовано модель формування готовності студентів медичних коледжів до комунікативної взаємодії, експериментально підтверджено її ефективність. Удосконалено форми та методи підготовки майбутніх медичних працівників до комунікативної взаємодії.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368774 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Примачок Л. Л. 
Вивчення стану вихованості духовної цінності розради у студентів медичного коледжу / Л. Л. Примачок // Наша шк.. - 2010. - № 3. - С. 24-27. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Визначено основні протиріччя у виховному процесі, що підсилюють потребу у вихованні в студентів медичних коледжів духовної цінності розради. У ході констатувального експерименту з вивчення стану вихованості духовної цінності розради у студентів медичного коледжу педагогічна діагностика здійснювалася за допомогою розроблених автором критеріїв (когнітивний, емоційний, мотиваційний, практичний) та їх показників. Досліджено роль педагогів у вихованні духовної цінності розради у майбутніх медиків. Наведено та проаналізовано результати проведеного експерименту. Наголошено, що в медичному коледжі приділяється недостатня увага формуванню у студентів духовної цінності розради, стан вихованості якої знаходиться в основному на вербальному рівні.

Определены основные противоречия в воспитательном процессе, которые усиливают необходимость воспитания у студентов медицинских колледжей духовной ценности утешения. В ходе констатирующего эксперимента по изучению состояния воспитанности духовной ценности утешения у студентов медицинского колледжа педагогическая диагностика осуществлялась с помощью разработанных автором критериев (когнитивный, эмоциональный, мотивационный, практический) и их показателей. Исследована роль педагогов в воспитании духовной ценности утешения у будущих медиков. Приведены и проанализированы результаты проведенного эксперимента. Отмечено, что в медицинском колледже уделяется недостаточное внимание формированию у студентов духовной ценности утешения, состояние воспитанности которой находится в основном на вербальном уровне.

The article is devoted to the study of the state of breeding of spiritual value of pleasure in the students of medical colleges, definite basic contradictions and contradictions of educate process, the role of teachers is explored in education of spiritual value of pleasure.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч471.352 + Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шарлович З. П. 
Теоретичні засади формування професійно-педагогічної компетентності медичних сестер сімейної медицини як провідної умови медсестринської діяльності / З. П. Шарлович // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2010. - Вип. 53. - С. 199-202. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано сутність професійної та педагогічної компетентностей як необхідної складової професійної підготовки медичних сестер загальної практики - сімейної медицини, наукові підходи до визначення їх змісту, структури, формування у процесі неперервної медичної освіти. Пласт проблем в сімейній медицині вимагає детального дослідження та впровадження сучасних наукових і навчальних технологій з метою модернізації медичної галузі та медсестринства.

Проанализирована сущность профессиональной и педагогической компетентностей как необходимой составляющей профессиональной подготовки медицинских сестер общей практики - семейной медицины, научные подходы в определении их содержания, структуры, формирования в процессе непрерывного медицинского образования.

The article analyses essence of professional and pedagogical competences as a necessary constituent of professional preparation of general practicenurses - family medicine, scientific approaches to the study of their maintenance, structure and formation in the process of continuous medical education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Радзієвська І. В. 
Формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер у процесі вивчення фахових дисциплін : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / І. В. Радзієвська; НАПН України, Ін-т проф.-техн. освіти. - К., 2011. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано педагогічні умови та модель формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер, визначено теоретичні та практичні основи проектування та реалізації в навчальному процесі компетентнісно орієнтованого змісту професійного навчання майбутніх медичних сестер у процесі вивчення фахових дисциплін. Розроблено й експериментально перевірено методику формування професійної компетентності майбутніх медичних сестер. Уточнено поняття "професійна компетентність" майбутніх медичних сестер, яке розглянуто як її інтегративну професійну характеристику, що проявляється у здійсненні медсестринського процесу та передбачає опанування у процесі вивчення фахових дисциплін ключових особистісних, професійних та інструментальних компетенцій. Проведено аналіз експериментальних досліджень щодо ефективності методики формування компетентності, експериментально доведено її ефективність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р11(4УКР) р2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА386429 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського