Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (9)Книжкові видання та компакт-диски (313)Журнали та продовжувані видання (9)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч30 я431(0)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 162
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Розвиток особистості в полікультурному освітньому просторі : Зб. матеріалів Міжнар. конгресу ІV Слов'янські пед. читання, 30 черв. - 1 лип. / ред.: Н. Г. Ничкало; АПН України, Міжнар. Слов'ян. акад. ім. Я.А.Коменського, Півден. від-ня Рос. акад. освіти, Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького, Придністр. наук.-освіт. центр Півден. від-ня Рос. акад. освіти. - Черкаси : Вид-во ЧНУ ім. Б.Хмельницького, 2005. - 338 c. - пол.

Проаналізовано особливості полікультурного освітнього простору, підходів, концепцій та технологій навчання. Розглянуто психологічні аспекти та педагогічні засади розвитку особистості в полікультурному освітньому просторі. Висвітлено питання модернізації системи неперервної освіти. Охарактеризовано проблеми збереження фізичного та психічного здоров'я.

Проанализированы особенности поликультурного образовательного пространства, подходов, концепций и технологий обучения. Рассмотрены психологические аспекты и педагогические принципы развития личности в поликультурном образовательном пространстве. Освещены вопросы модернизации системы беспрерывного образования. Охарактеризованы проблемы сохранения физического и психического здоровья.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + С5*5 я431 + Ю952.2-734 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26436 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Освіта, культура та мистецтво в добу цивілізаційної глобалізації : матеріали міжнар. наук. конф., 22 - 23 листоп. 2007 р., Харків / ред.: В. М. Шейко; Харк. держ. акад. культури, Акад. мистец. України. - Х. : ХДАК, 2007. - 261 c. - укp. - рус.

Освещены культурологические проблемы современности, проблемы управления процессом формирования нравственных качеств личности школьников в условиях развивающейся образовательной среды. Показана роль художественного освоения мира в самопознании и самообразовании. Проанализировано влияние моды на формирование эстетического вкуса современной молодежи. Описаны особенности формирования понимания музыкальных стилей у студентов хореографических специальностей на занятиях классического танца, применения методов психосемантики в музыкально-теоретической практике. Рассмотрены этнокультурное образование как способ сохранения культурно-цивилизационной идентичности, институциональное конструирование социокультурной среды как инновационный подход к профилактике девиантного поведения молодежи. Изложены музыкально-эстетические взгляды В.Ф.Одоевского в контексте современного музыкознания и педагогики эпохи цивилизационной глобализации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ч111.15 я431 + Щ313(0)6 я431 + Щ303(0)6 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА693812 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Современные достижения в науке и образовании = Modern Achievements of Science and Education : сб. тр. II Междунар. науч. конф., 25 сент. - 2 окт. 2008 г., Нетания, (Израиль) / ред.: А. Т. Богорош; Nat. Council of Ukraine for Mechanism and Machine Science. - Хмельниц. : ХНУ, 2008. - 233 c. - рус.

Рассмотрены проблемы образования, динамики и надежности технических систем, материаловедения, экономики, управления, истории и медицины. Освещены особенности измерения параметров дисбаланса вращающихся роторов в процессе их эксплуатации, исследования мощности, потребляемой приводным двигателем управляемой вибрационной машины, использования явления акустической эмиссии для обнаружения локации и величины утечек жидкости и газа, образования фуллереноподобного углерода при карбонизации гидратцеллюлозных волокон. Описаны модели асинхронного управления взаимодействующими процессами. Охарактеризованы многофункциональные детонационные покрытия из порошков на основе Ti - Al. Раскрыт аспект ионизирующего загрязнения окружающей среды как проблемы сегодняшнего дня.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.я431(0) + Ч30 я431(0) + Ч21 я431(5ІЗР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702739 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Актуальні проблеми науки та освіти молоді: теорія, практика, сучасні рішення : міжнар. наук.-практ. конф. молодих вчен., асп. та студ., 16 - 17 квіт. 2009 р., Харків / ред.: В. С. Пономаренко. - Х., 2009. - 156 с. - (Зб. наук. ст. Харк. нац. екон. ун-ту. Сер. Упр. розв.; N 7). - укp. - рус.

Проведено порівняльну оцінку алгоритмів адаптивного керування обміном даними в корпоративних комунікаційних мережах банків. Розглянуто питання використання мережі Петрі для представлення імітаційних моделей інформаційних систем, вибору алгоритму адаптивної маршрутизації в корпоративних мережах банків, застосування методу аналізу ієрархій для визначення розташування виробничо-комерційних об'єктів. Описано дескрипторну модель ринку програмного забезпечення в Україні, метод побудови розкладу виконання завдань з директивними строками на одному обчислювальному пристрої, архітектури паралельних обчислювальних структур для реалізації алгоритмів паралельних обчислень. Розкрито технічно-правові аспекти контррозвідки як підсистеми безпеки фірм. Проаналізовано сучасні технології стратегічного менеджменту, зокрема факторинг як інструмент перспективного розвитку бізнесу. Розглянуто питання застосування технологій візуалізації у бізнес-системах, використання ГІС-технологій для досліджень вільхових лісів лівобережного лісостепу України, методи та моделі еколого-економічного моніторингу грунтів територій на основі ГІС. Описано методику покращення технології створення мультимедійного електронного видання, елементи інфраструктури захисту та контролю електронної інформації на підприємствах, особливості використання програмного забезпечення для реалізації електронного магазину.

Проведена сравнительная оценка алгоритмов адаптивного управления обменом данными в корпоративных коммуникационных сетях банков. Рассмотрены вопросы использования сети Петри для предоставления имитационных моделей информационных систем, выбора алгоритма адаптивной маршрутизации в корпоративных сетях банков, применения метода анализа иерархий для определения размещения производственно-коммерческих объектов. Описаны дескрипторная модель рынка программного обеспечения в Украине, метод построения расписания выполнения задач с директивными сроками на одном вычислительном устройстве, архитектуры параллельных вычислительных структур для реализации алгоритмов параллельных вычислений. Раскрыты техническо-правовые аспекты контрразведки как подсистемы безопасности фирм. Проанализированы современные технологии стратегического менеджмента, в частности факторинг как инструмент перспективного развития бизнеса. Рассмотрены вопросы применения технологий визуализации в бизнес-системах, использования ГИС-технологий для исследований ольховых лесов левобережной лесостепи Украины, методы и модели эколого-экономического мониторинга почв территорий на основе ГИС. Описаны методика улучшения технологии создания мультимедийного электронного издания, элементы инфраструктуры защиты и контроля электронной информации на предприятиях, особенности использования программного обеспечения для реализации электронного магазина.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ч21 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71955 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лісабонська стратегія як визначальний чинник європейської інтеграції в галузі освіти і науки = Lssbon Strategy as a Determinant Factor of European Sntegration sn the Sphere of Education and Science : зб. наук. ст. Міжнар. наук. вісн. за матеріалами ХVI Міжнар. наук.-практ. конф., 6 - 9 трав. 2008 р., Ужгород (Україна) - Гирляни (Словачина) / ред.: М. Полюжин; Закарпат. держ. ун-т. - Ужгород : Ліра, 2008. - 304 c. - укp.

Розглянуто Лісабонську конвенцію як першоджерело Болонського процесу. Висвітлено особливості впровадження європейської кредитно-трансферної системи (ECTS) у Луганському національному аграрному університеті, підготовки фахівців з міжнародних відносин у контексті Лісабонської стратегії. Увагу приділено феномену трудової міграції в Україні (1991 - 2007 рр.) і його впливу на формування сучасного науково-освітнього потенціалу. Показано місце та роль Наукового товариства студентів і аспірантів у контексті євроінтеграційних процесів вищої освіти України. Проаналізовано проблеми удосконалення студентського самоврядування в Україні.

Рассмотрена Лиссабонская конвенция как первоисточник Болонского процесса. Освещены особенности внедрения европейской кредитно-трансферной системы (ECTS) в Луганском национальном аграрном университете, подготовки специалистов по международным отношениям в контексте Лиссабонской стратегии. Внимание уделено феномену трудовой миграции в Украине (1991 - 2007 гг.) и его влиянию на формирование современного научно-образовательного потенциала. Показаны место и роль Научного общества студентов и аспирантов в контексте евроинтеграционных процессов высшего образования Украины. Проанализированы проблемы усовершенствования студенческого самоуправления в Украине.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ч21 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715770 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Методы совершенствования фундаментального образования в школах и вузах : материалы ХІ междунар. науч.-метод. конф., 18 - 22 сент. 2006 г., Севастополь / ред.: А. Ф. Хрусталев; Севастоп. нац. техн. ун-т, Одес. нац. ун-т им. И.И.Мечникова, Донец. нац. техн. ун-т, Белорус. нац. техн. ун-т, Моск. гос. ун-т путей сообщ. - Севастоп., 2006. - 168 c. - укp.

Проаналізовано методичні підходи до моделювання систем освіти, розглянуто проблеми поглибленої підготовки спеціалістів і магістрів за спеціальністю "Маркетинг" в Україні. Висвітлено досвід впровадження інноваційних освітніх технологій у процесі вивчення математики у технічному ВНЗ. Визначено основні завдання та перспективи розвитку неперервної освіти, розроблено комплекс дидактичних і методичних матеріалів для студентів дистанційного навчання, а також методику контролю готовності майбутніх спеціалістів до професійної діяльності. Розкрито особливості застосування методу проектів у процесі викладання математики за умов інформатизації освіти у ВНЗ. Досліджено проблеми навчання хімії у базових класах у системі профільної школи. Запропоновано узагальнений алгоритм розв'язування педагогічних задач, розглянуто питання організації наукової діяльності студентів. Наведено рекомендації щодо впровадження комп'ютерних технологій у процесі підготовки спеціалістів у галузі безпеки життєдіяльності.

Проанализированы методические подходы к моделированию систем образования, рассмотрены проблемы углубленной подготовки специалистов и магистров по специальности "Маркетинг" в Украине. Освещен опыт внедрения инновационных образовательных технологий в процессе изучения математики в техническом ВУЗ. Определены основные задачи и перспективы развития непрерывного образования, разработан комплекс дидактических и методических материалов для студентов дистанционного обучения, а также методика контроля готовности будущих специалистов к профессиональной деятельности. Раскрыты особенности применения метода проектов в процессе преподавания математики в условиях информатизации образования в ВУЗ. Исследованы проблемы обучения химии в базовых классах в системе профильной школы. Разработан обобщенный алгоритм решения педагогических задач, рассмотрены вопросы организации научной деятельности студентов. Обоснованы рекомендации по внедрению компьютерных технологий в процессе подготовки специалистов в отрасли безопасности жизнедеятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715168 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Наукові пошуки молоді у III тисячолітті : тези доп. Міжнар. студ. наук. конф., 22 - 23 квіт. 2008 р., Біла Церква. Ч. 3 / ред.: М. М. Барановський; Білоцерк. нац. аграр. ун-т. - Біла Церква, 2008. - 200 c. - укp.

Розглянуто сучасні економічні проблеми України та запропоновано шляхи їх подолання. Проаналізовано сучасний стан ринку сільськогосподарської продукції в Україні у зв'язку зі вступом до СОТ. Досліджено суперечливий вплив монополій на соціально-економічний розвиток суспільства, проведено аналіз ціноутворювальних факторів, визначено конкурентоспроможність національної економіки за умов глобалізації. Описано фіскальний механізм реалізації соціальної функції держави, наведено пропозиції щодо поліпшення простого відтворення капіталу. Визначено тенденції розвитку електронного мобільного бізнесу, досліджено взаємозв'язок моралі й економіки. Висвітлено актуальні питання педагогіки та лінгвістики, зокрема, перекладу іншомовних власних імен і географічних назв українською мовою, а також англомовних творів художньої літератури, розкрито теоретичні аспекти мовного аналітизму та синтетизму. Наведено характеристику сучасної молодіжної субкультури, проаналізовано актуальні проблеми професійного та трудового самовизначення сільської молоді, психологічного захисту особистості, показано роль емоцій і почуттів у сфері людських взаємин. Описано новітні системи машинного перекладу, розглянуто сучасний стан та особливості розвитку когнітивної лінгвістики.

Рассмотрены современные экономические проблемы Украины и обоснованы пути их решения. Проанализировано современное состояние развития рынка сельскохозяйственной продукции в Украине в связи с вступлением в ВТО. Исследовано противоречивое влияние монополий на социально-экономическое развитие общества, проведен анализ ценообразовательных факторов, определена конкурентоспособность национальной экономики в условиях глобализации. Описан фискальный механизм реализации социальной функции государства, разработаны рекомендации по улучшению простого восстановления капитала. Определены тенденции развития электронного мобильного бизнеса, исследована взаимосвязь морали и экономики. Освещены актуальные вопросы педагогики и лингвистики, в частности перевода иноязычных имен собственных и географических названий на украинский язык, а также англоязычных произведений художественной литературы, раскрыты теоретические аспекты языкового аналитизма и синтетизма. Приведена характеристика молодежной субкультуры, проанализированы актуальные проблемы профессионального и трудового самоопределения сельской молодежи, показана роль эмоций и чувств в сфере человеческих взаимоотношений. Описаны новейшие системы машинного перевода, рассмотрены современное состояние и особенности развития когнитивной лингвистики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + У9(4УКР)32 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: С10856/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 18 - 20 верес. 2008 р., Ялта. Ч. 1 / ред.: О. В. Глузман; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). - Ялта, 2008. - 192 c. - укp.

Проаналізовано інтеграційні процеси в освітньому просторі та інновації в системі вищої освіти України. Розкрито роль культури міжнаціонального спілкування як важливого чинника формування професіоналізму майбутніх педагогів. Досліджено особливості професійної підготовки курсантів ВНЗ МВС України щодо роботи з запобігання насильству в сім'ї. Розглянуто проблему діагностики сформованості у майбутніх учителів початкових класів уміння організувати роботу з підручником. Висвітлено питання впровадження модульних технологій навчання математики. Розроблено особистісно-орієнтований підхід до формування фізичної культури студентів морського університету. Наведено характеристику інноваційних педагогічних технологій як інструмента формування компетентнісної моделі сучасного молодого спеціаліста. Обгрунтовано шляхи удосконалення виховної системи ВНЗ у контексті Болонського процесу. Висвітлено методологічні аспекти моніторингу дошкільної освіти, досліджено досвід художньо-естетичного виховання учнів США та Великої Британії. Показано значення педагогічної творчості учителя як важливого чинника педагогічної майстерності.

Проанализированы интеграционные процессы в образовательном пространстве и инновации в системе высшего образования Украины. Раскрыта роль культуры межнационального общения как важного фактора формирования профессионализма будущих педагогов. Исследованы особенности профессиональной подготовки курсантов ВУЗ МВД Украины по организации работы по предупреждению насилия в семье. Рассмотрена проблема диагностики сформированности у будущих учителей начальных классов умения организовывать работу с учебником. Освещены вопросы внедрения модульных технологий обучения математики. Разработан личностно-ориентированный подход к формированию физической культуры студентов морского университета. Дана характеристика инновационных педагогических технологий как инcтрумента формирования компетентностной модели современного молодого специалиста. Обоснованы пути совершенствования воспитательной системы ВУЗ в контексте Болонского процесса. Освещены методологические аспекты мониторинга дошкольного образования, исследован опыт художественно-эстетического воспитания учащихся США и Великой Британии. Показано значение педагогического творчества как важного фактора педагогического мастерства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351490/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 18 - 20 верес. 2008 р., Ялта. Ч. 3 / ред.: О. В. Глузман; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). - Ялта, 2008. - 132 c. - укp.

Досліджено риторичні особливості формування професійного мовлення майбутніх учителів природничого профілю. Висвітлено досвід модернізації вищої освіти у країнах СНД за умов Болонського процесу. Розроблено систему роботи з профілактики шкільної дезадаптації в учнів молодших класів у процесі переходу до основної школи. Проаналізовано основні напрямки та форми фізкультурно-оздоровчої діяльності студентів у педагогічному ВНЗ. Висвітлено питання інформаційної підготовки сучасного юриста та модернізації навчально-виховного процесу у вищій школі у контексті демократизації освіти. Проаналізовано проблеми організаційно-методичного забезпечення підготовки майбутніх викладачів ВНЗ. Розкрито основну ідею та наведено результати моделювання задачі управління якістю навчального процесу. Наведено методологічне обгрунтування Я-концепції особистості у системі психологічного проектування. Проаналізовано особливості розвитку самосвідомості у підлітковому та ранньому юнацькому віці. Обгрунтовано рекомендації щодо використання засобів ігрової терапії з метою корекції дезадаптації у старших дошкільників. Розглянуто особливості формування освітнього середовища у контексті вимог Болонського процесу. Досліджено актуальні проблеми професійної підготовки майбутніх викладачів економічних дисциплін за умов магістратури.

Исследованы риторические особенности формирования профессиональной речи будущих учителей естественного профиля. Освещен опыт модернизации высшего образования в странах СНГ в условиях Болонского процеса. Разработана система воспитательной работы по профилактике школьной дезадаптации у учащихся младших классов в процессе перехода к основной школе. Проанализированы основные направления и формы физкультурно-оздоровительной деятельности студентов в педагогическом ВУЗ. Освещены вопросы информационной подготовки современного юриста и модернизаци учебно-воспитательного процесса в высшей школе в контексте демократизации образования. Проанализированы проблемы организационно-методического обеспечения подготовки будущих преподавателей ВУЗ. Раскрыта основная идея и изложены результаты моделирования задачи управления качеством учебного процесса. Дано методологическое обоснование Я-концепции личности в системе психологического проектирования. Проанализированы особенности развития самосознания в подростковом и раненнем юношеском возрасте. Обоснованы рекомендации по использованию средств игровой терапии с целью коррекции дезадаптации у старших дошкольников. Рассмотрены особенности формирования образовательной среды в контексте требований Болонского процесса. Исследованы актуальные проблемы профессиональной подготовки будущих преподавателей экономических дисциплин в условиях магистратуры.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351490/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 18 - 20 верес. 2008 р., Ялта. Ч. 5 / ред.: О. В. Глузман; Республік. вищ. навч. закл. "Крим. гуманіт. ун-т" (м. Ялта). - Ялта, 2008. - 152 c. - укp.

Проаналізовано вплив освітнього середовища на професійне зростання викладачів ВНЗ. Досліджено взаємозв'язок екологічної освіти та соціального добробуту суспільства. Висвітлено тензорну теорію інтелекту, розкрито особливості організації професійної культури праці вчителів початкових класів. Наведено рекомендації щодо використання компетентністного підходу як засобу підвищення математичної підготовки учнів 5 - 6 класів. Розглянуто процес формування лідерських якостей особистості у дітей молодшого шкільного віку. Висвітлено перспективи застосування мультимедійних засобів і всесвітньої мережі Інтернет у навчанні іноземних мов. Проаналізовано проблему ідеалу у сучасній психологічній науці. Запропоновано методику лексичного розвитку дітей молодшого дошкільного віку у театрально-ігровій діяльності. Розглянуто особливості функціонування скандинавської системи освіти дорослих у контексті європейської інтеграції. Наведено результати аналізу діагностики гендерного виховання молодших школярів. Розроблено технологію підготовки майбутнього вчителя до виховної роботи засобами музейно-педагогічної діяльності. Розкрито сутність гри як визначальної умови розвитку толерантності, висвітлено питання організації корекційно-педагогічної роботи вчителя початкових класів з учнями з порушеннями мовлення. Досліджено методичні особливості використання українського народного мистецтва у процесі вивчення живої природи у курсі біології у профільних класах. Обгрунтовано зміст, структуру та функції математичної підготовки майбутніх учителів початкових класів.

Проанализировано влияние образовательной среды на профессиональный рост преподавателей ВУЗ. Исследована взаимосвязь экологического образования и социального благополучия общества. Освещена тензорная теория интеллекта, раскрыты особенности организации профессиональной культуры труда учителей начальных классов. Приведены рекомендации по использованию компетентностного подхода как средства повышения математической подготовки учащихся V - VI классов. Рассмотрен процесс формирования лидерских качеств личности у детей младшего школьного возраста. Освещены перспективы применения мультимедийных средств и всемирной сети Интернет в обучении иностранным языкам. Проанализирована проблема идеала в современной психологической науке. Разработана методика лексического развития детей младшего дошкольного возраста в театрально-игровой деятельности. Рассмотрены особенности функционирования скандинавской системы образования взрослых в контексте европейской интеграции. Изложены результаты диагностики гендерного воспитания младших школьников. Разработана технология подготовки будущего учителя к воспитательной работе средствами музейно-педагогической деятельности. Раскрыта сущность игры как определяющего условия развития толерантности, освещены вопросы организации коррекционно-педагогической работы учителя начальных классов с учащимися с речевыми нарушениями. Исследованы методические особенности использования украинского народного искусства в процессе изучения живой природы в курсе биологии в профильных классах. Обоснованы содержание, структура и функции математической подготовки будущих учителей начальных классов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351490/5 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 20 - 22 верес. 2007 р., Ялта, Крим, Україна. Ч. 2 / ред.: О. В... Глузман; МОН України, М-во освіти і науки АРК, Крим. гуманіт. ун-т, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, НДІ вищ. освіти АПН України, Навч.-метод. центр вищ. освіти. - Ялта, 2007. - 232 c. - рус.

Предложены целостный подход к проблеме профессионализма педагога, имитационно-игровой подход в преподавании гуманитарных дисциплин в высшей школе. Освещены особенности формирования профессионализма учителя-словесника в системе последипломного педагогического образования, формирования и развития интеллектуальной активности при обучении математике. Рассмотрен компьютер как средство обучения самостоятельной работе студентов. Внимание уделено технологии разработки вариативной составляющей отраслевого образовательного стандарта по специальности "Информатика". Раскрыты некоторые социально-педагогические аспекты формирования нравственного опыта личности в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351635/2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Професіоналізм педагога в контексті Європейського вибору України : матеріали міжнар. наук.-практ. конф., 20 - 22 верес. 2007 р., Ялта, Крим, Україна. Ч. 3 / ред.: О. В. Глузман; МОН України, М-во освіти і науки АРК, Крим. гуманіт. ун-т, Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, НДІ вищ. освіти АПН України, Навч.-метод. центр вищ. освіти. - Ялта, 2007. - 300 c. - рус.

Раскрыты психолого-педагогические основы технологии использования метода проектов в процессе обучения иностранного языка. Освещены особенности обучения профессиональному общению будущих менеджеров в ВУЗ, изучения экосистем Крыма на уроках биологии в старших классах (на примере Ялтинского региона). Рассмотрена практика осуществления научно-исследовательской деятельности студентов как одна из составляющих профессионализма будущих педагогов. Приведены наглядные методы для доказательств теорем в школе. Внимание уделено развитию школы социального партнерства на примере Никитского учебно-воспитательного комплекса, внедрению информационных технологий в процесс управления школой.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В351635/3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сучасні проблеми науки та освіти : матеріали IX Міжнар. міждисциплінар. наук.-практ. конф., 9 квіт. - 10 трав. 2009 р., Алушта. - Х., 2009. - 270 c. - укp. - рус.

Наведено результати досліджень з актуальних питань науки й освіти. Висвітлено проблеми міждисциплінарних комплексних досліджень, а також інтеграції наукових досліджень з метою ефективного розв'язання важливих практичних питань. Розглянуто феномен етнічної ідентифікації у контексті загальної ідентифікації особистості, теоретичні аспекти мотивації праці, інтегративні підходи до розвитку креативності майбутніх педагогів, методологічні засади навчання студентів математичного моделювання. Проаналізовано юридичні гарантії охорони та захисту права на використання природних ресурсів в Україні. Увагу приділено чисельно-аналітичному методу формування акустичних полів, розв'язку одномірної задачі Стефана для квазілінійного рівняння дифузії з реакцією, сучасним нанотехнологіям.

Приведены результаты исследований по актуальным вопросам науки и образования. Освещены проблемы междисциплинарных комплексных исследований, а также интеграции научных исследований с целью эффективного решения важных практических вопросов. Рассмотрен феномен этнической идентификации в контексте общей идентификации личности, теоретические аспекты мотивации труда, интегративные подходы к развитию креативности будущих педагогов, методологические основы обучения студентов математическому моделированию. Проанализированы юридические гарантии охраны и защиты права на использование природных ресурсов в Украине. Уделено внимание численно-аналитическому методу формирования акустических полей, решению одномерной задачи Стефана для квазилинейного уравнения диффузии с реакцией, современным нанотехнологиями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч214 я431 + Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО28855 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Ціннісні пріоритети освіти у XXI столітті: інноваційний розвиток освітніх систем : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 3 - 5 жовт. 2007 р., Луганськ. Ч. 2 / ред.: В. С. Курило; АПН України, Міжнар. акад. наук пед. освіти, Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - 270 c. - рус.

Висвітлено актуальні проблеми розвитку освіти за сучасних умов. Розглянуто лекцію як фактор духовного спілкування викладача та студента. Проаналізовано інформаційно-технологічну складову професійної культури сучасного інженера. Розкрито особливості поетапного формування навчальної діяльності шестирічних першокласників. Охарактеризовано педагогічні умови розвитку смислотворчої активності студентської молоді. Наведено інформацію про інноваційні технології навчання у фізичному вихованні. Увагу приділено рейтинговій системі оцінювання якості професійної підготовки фахівців дошкільного профілю.

Освещены актуальные проблемы развития образования в современных условиях. Рассмотрена лекция как фактор духовного общения преподавателя и студента. Проанализирована информационно-технологическая слагаемая профессиональной культуры современного инженера. Раскрыты особенности поэтапного формирования учебной деятельности шестилетних первоклассников. Охарактеризованы педагогические условия развития смыслотворческой активности студенческой молодежи. Дана информация об инновационных технологиях обучения в физическом воспитании. Уделено внимание рейтинговой системе оценки качества профессиональной подготовки специалистов дошкольного профиля.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350654/ч.2 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Ціннісні пріоритети освіти у XXI столітті: інноваційний розвиток освітніх систем : матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 3 - 5 жовт. 2007 р., Луганськ. Ч. 3 / ред.: В. С. Курило; АПН України, Міжнар. акад. наук пед. освіти, Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ : Альма-матер, 2007. - 295 c. - рус.

Висвітлено проблеми становлення та розвитку освіти за сучасних умов. Увагу приділено організації самостійної роботи студентів економічних спеціальностей із застосуванням комп'ютерних технологій, особливостям психологічної підготовки майбутнього вчителя на засадах компетентнісного підходу, упровадженню ідеї персоналізації в навчання студентів ВНЗ. Проаналізовано сутність, складові та переваги електронних освітніх ресурсів. Вивчено досвід гурткової роботи художньо-естетичного спрямування в допоміжних школах України. Розглянуто соціально-педагогічні умови реалізації моделі комплексної медико-психолого-педагогічної реабілітації дітей-інвалідів на Луганщині.

Освещены проблемы становления и развития образования в современных условиях. Уделено внимание организации самостоятельной работы студентов экономических специальностей с применением компьютерных технологий, особенностям психологической подготовки будущего учителя на основе компетентностного подхода, внедрению идеи персонализации в обучение студентов ВУЗ. Проанализированы сущность, слагаемые и преимущества электронных образовательных ресурсов. Изучен опыт кружковой работы художественно-эстетической направленности во вспомогательных школах Украины. Рассмотрены социально-педагогические условия реализации модели комплексной медико-психолого-педагогической реабилитации детей-инвалидов в Луганской области.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: В350654/ч.3 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку в трансформаційний період : тези доп. Міжнар. наук.-практ. конф. асп., молодих учен. та студ., 3 - 4 черв. 2009 р., Чернігів / ред.: І. С. Каленюк; Черніг. держ. ін-т економіки і упр., Гомел. держ. ун-т ім. Ф.Скорини (Білорусь), Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова, Наук. т-во асп. та здобувачів ЧДІЕУ, "Актуальні проблеми економічного та соціального розвитку в трансформаційний період", міжнародна науково-практична конференція аспірантів, молодих учених та студентів (2009). - Чернігів, 2009. - 180 c. - укp.

Висвітлено актуальні проблеми вдосконалення вітчизняної фінансово-економічної політики, розвитку сільського господарства за умов фінансової кризи, удосконалення методики й організації обліково-аналітичної роботи. Проаналізовано стан державного боргу України та проблеми його обслуговування. Вивчено механізм формування кластерних утворень в державі. Розкрито вплив цінової політики підприємства на побудову ефективної системи бюджетування. Увагу приділено особливостям правового режиму земель сільськогосподарського призначення, правовим вимогам до розміщення та спорудження атомних електричних станцій, оцінці стану конкурентоспроможності національних молокопереробних підприємств. Висвітлено сучасні тенденції розвитку теорії фізичного виховання, питання соціально-психологічної профілактики та корекції агресивної поведінки підлітків, особливості соціально-правового захисту безробітних у період кризи.

Освещены актуальные проблемы усовершенствования отечественной финансово-экономической политики, развития сельского хозяйства в условиях финансового кризиса, усовершенствования методики и организации учетно-аналитической работы. Проанализировано состояние государственного долга Украины и проблемы его обслуживания. Изучен механизм формирования кластерных образований в государстве. Раскрыто влияние ценовой политики предприятия на построение эффективной системы бюджетирования. Уделено внимание особенностям правового режима земель сельскохозяйственного предназначения, правовым требованиям к размещению и сооружению атомных электрических станций, оценке состояния конкурентоспособности национальных молокоперерабатывающих предприятий. Освещены современные тенденции развития физического воспитания, вопросы социально-психологической профилактики и коррекции агрессивного поведения подростков, особенности социально-правовой защиты безработных в период кризиса.


Індекс рубрикатора НБУВ: У.я431(4УКР) + Ч30 я431(0) + С5*328.93

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА721505 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Актуальні проблеми сучасної освіти у світлі вимог Болонського процесу : матеріали міжнар. наук. конф., 21 - 23 верес. 2009 р., Севастополь / ред.: А. П. Фалалеєв; Севастоп. нац. техн. ун-т. - Севастополь, 2009. - 215 c. - укp.

Розглянуто актуальні питання розвитку сучасної освіти у контексті вимог Болонського процесу. Визначено мету та завдання впровадження кредитно-модульної системи навчання у ВНЗ. Розкрито психолого-педагогічні аспекти удосконалення вищої освіти. Досліджено проблеми формування та розвитку девіктимізаційних навичок психологічної безпеки у майбутніх фахівців. Проаналізовано психолого-педагогічні особливості навчання іноземних студентів в українському ВНЗ. Наведено рекомендації щодо застосування арт-терапевтичних методів під час проведення аудиторних занять зі студентами-психологами. Висвітлено перспективи розвитку психологічної компетентності студентів технічного ВНЗ. Досліджено актуальні проблеми професійної освіти, культурології та лінгвокультурології. Визначено місце та роль сучасних теорій навчання у підготовці майбутніх програмістів. Запропоновано методику оцінювання професійних якостей студентів як складових конкурентоспроможної особистості майбутнього менеджера. Розкрито пізнавальну функцію культури у сучасній освіті. Розглянуто теоретичні засади гендерної освіти та виховання, показано значення мезофакторів соціалізації як чинників забезпеченя ментального здоров'я нації у сучасному світі.

Рассмотрены актуальные вопросы развития современного образования в контексте требований Болонского процесса. Определены цель и задачи внедрения кредитно-модульной системы обучения в ВУЗ. Раскрыты психолого-педагогические аспекты усовершенствования высшего образования. Исследованы проблемы формировани и разития девиктимизационных навыков психологической безопасности у будущих специалистов. Проанализированы психолого-педагогические особенности обучения иностранных студентов в украинском ВУЗ. Даны рекомендации по применению арт-терапевтических методов в процесе проведения аудиторных занятий со студентами-психологами. Освещены перспективы развития психологической компетентности студентов технического ВУЗ. Исследованы актуальные проблемы профессионального образования, культурологии и лингвокультурологии. Определены место и роль современных теорий обучения в подготовке будущих программистов. Разработана методика оценивания профессиональных качеств студентов как составляющих конкурентоспособной личности будущего менеджера. Раскрыта познавательная функция культуры в современном образовании. Рассмотрены теоретические основы гендерного образования и воспитания, показано значение мезофакторов социализации как факторов обеспечения ментального здоровья нации в современном мире.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + Ю9 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС48343 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гуманізм та освіта : зб. матеріалів X міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 200-річчю від дня народж. М.І. Пирогова та 50-річчю Вінниц. нац. техн. ун-ту , 14 - 16 верес. 2010 р., Вінниця / ред.: Б. І. Мокін, Т. Б. Буяльська, Л. Є. Азарова; Нац. акад. пед. наук України, Вінниц. нац. техн. ун-т, Новий ун-т Лісабону (Португалія). - Вінниця : Універсум-Вінниця, 2010. - 547 c. - укp. - рус.

Висвітлено актуальні проблеми гуманістичного потенціалу освіти, збереження культурно-духовних цінностей, формування всебічно розвиненого фахівця, застосування інноваційних та інформаційних технологій у навчанні. Розкрито гендерні аспекти в українському освітньо-культурному процесі. Визначено умови якісного функціонування системи професійної підготовки вчителя. Розглянуто соціально-філософський аспект трансформації аксіологічних орієнтацій молоді в сучасному суспільстві. Проаналізовано шляхи удосконалення системи вступу абітурієнтів до ВНЗ України за результатами зовнішнього незалежного оцінювання. Увагу приділено екологічному вихованню у вищій школі, етиці бізнесу та менеджменту, використанню дистанційних навчальних технологій у викладанні риторики, проблемам розвитку сучасної історичної науки в контексті Болонського процесу.

Освещены актуальные проблемы гуманистического потенциала образования, сохранения культурно-духовных ценностей, формирования всесторонне развитого специалиста, применения инновационных и информационных технологий в обучении. Раскрыты гендерные аспекты в украинском образовательно-культурнном процессе. Определены условия качественного функционирования системы профессиональной подготовки учителя. Рассмотрен социально-философский аспект трансформации аксиологических ориентаций молодежи в современном обществе. Проанализированы пути усовершенствования системы вступления абитуриентов в ВУЗ Украины по результатам внешнего независимого оценивания. Уделено внимание экологическому воспитанию в высшей школе, этике бизнеса и менеджмента, использованию дистанционных учебных технологий в преподавании риторики, проблемам развития современной исторической науки в контексте Болонского процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0) + С.р(4УКР) я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС50001 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Інтеграція системи безперервної освіти України в європейський освітній простір: стан, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 22 - 24 жовт. 2009 р., Чернівці / ред.: І. С. Руснак. - Чернівці, 2009. - 216 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 469. Педагогіка та психологія). - укp.

Висвітлено особистісно орієнтований підхід до професійно-педагогічної підготовки учителів початкової школи (ПШ), культурологічний підхід у дослідженні освітнього простору (ОП) у контексті процесів глобалізації й інтеграції. Розглянуто питання реалізації ідей контекстного навчання у процесі організації проектної діяльності педагогів, інтегрування навчальної діяльності учнів ПШ як складової фахової компетентності учителів іноземної мови початкових класів. Проаналізовано проблему формування організаторських умінь і навичок у контексті емансипаційної теорії. Визначено місце університетської освіти у мережі європейського ОП.

Изложены личностно ориентированный подход к профессионально-педагогической подготовке учителей начальной школы (НШ), культурологический подход в исследовании образовательного пространства (ОП) в контексте процессов глобализации и интеграции. Рассмотрены вопросы реализации идей контекстного обучения в процессе организации проектной деятельности педагогов, интегрирования учебной деятельности учеников НШ как составляющей профессиональной компетентности учителей иностранного языка начальных классов. Проанализирована проблема формирования организаторских умений и навыков в контексте эмансипационной теории. Определено место университетского образования в сети европейского ОП.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Інтеграція системи безперервної освіти України в європейський освітній простір: стан, проблеми, перспективи : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., 22 - 24 жовт. 2009 р., Чернівці / ред.: І. С. Руснак. - Чернівці, 2009. - 216 с. - (Наук. вісн. Чернів. ун-ту; Вип. 470. Педагогіка та психологія). - укp.

Розглянуто питання педагогічної підготовки спеціалістів у галузі дошкільної освіти. Викладено компетентнісний підхід до навчання учнів початкових класів. Розкрито науково-теоретичні основи забезпечення професійної спрямованості навчання, аспекти формування музичної культури учнів на уроках музичного мистецтва в сучасних загальноосвітніх навчальних закладах. Висвітлено проблеми та перспективи інтерактивних технологій підготовки класних керівників у системі післядипломної педагогічної освіти, підготовки учителів до фахового самоуправління та саморозвитку у професійній діяльності.

Рассмотрены вопросы педагогической подготовки специалистов в области дошкольного образования. Изложен компетентностный подход к обучению учеников начальных классов. Раскрыты научно-теоретические основы обеспечения профессиональной направленности обучения, аспекты формирования музыкальной культуры учеников на уроках музыкального искусства в современных общеобразовательных учебных заведениях. Освещены проблемы и перспективы интерактивных технологий подготовки классных руководителей в системе последипломного педагогического образования, подготовки учителей к профессиональному самоуправлению и саморазвитию в профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 я431(0)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69219 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського