Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (19)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.215.7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 61
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Жмурко О. І. 
Проблеми створення електронних підручників / О. І. Жмурко // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2001. - № 5. - С. 102-105. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Проаналізовано компоненти, необхідні для створення електронного навчального середовища.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Журавльов А. В. 
Педагогічно орієнтований WEB-дизайн для створення електронних навчальних посібників дистанційного навчання / А. В. Журавльов, І. І. Журавльова // Електронні зображення та візуальні мистецтва. - К., 2002. - С. 193-195. - укp.

Надано рекомендації, розроблені Центром дистанційного навчання Української Академії державного управління при Президентові України для створення електронних навчальних посібників дистанційного навчання.

Recommendations for the Distance learning WEB-books design, which were prepared in the Ukrainian Academy of Public Administration, Office of the President of Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО24829 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Діктерук М. Г. 
Технічні засоби навчання : конспект лекцій / М. Г. Діктерук; Київ. нац. ун-т буд-ва і архіт. - К., 2006. - 76 c. - укp.

Розглянуто питання дидактики та методики застосування традиційних і сучасних засобів навчання, зокрема, технічних пристроїв статичної проекції, кінопроекційної, аудіо- та відеопаратури, електронних, копі- та лазерних дошок. Наведено інформацію про сучасні засоби обчислювальної техніки зберігання та передачі інформації. Увагу приділено гігієнічним нормам і вимогам безпеки під час роботи з технічними засобами навчання.

Рассмотрены вопросы дидактики и методики применения традиционных и современных средств обучения, в частности, технических устройств статической проекции, кинопроекционной, аудио- и видеоппаратуры, электронных, копи- и лазерных досок. Дана информация о современных средствах вычислительной техники хранения и передачи информации. Уделено внимание гигиенические нормам и требованиям безопасности при работе с техническими средствами обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА723056 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Рейзенкінд Т. 
Мистецтво кіно як фактор організації модульно-рейтингового підходу до навчання в поліхудожньому вихованні молоді / Т. Рейзенкінд // Рідна шк.. - 2006. - № 3. - С. 58-61. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Висвітлено роль оволодіння інформаційною культурою, як складовою поліхудожньої освіти, шляхом пізнання творів кіномистецтва. Зазначено, що кінематографічні твори здійснюють педагогічний вплив на формування інформаційного образу засобами інтеграції пізнавально-активного поля з почуттями, емоціями, які переживають усі учасники спілкування. Сформульовано принципи впровадження кіномистецтва в навчальний процес. Розглянуто й охарактеризовано структурні компоненти системи поліхудожньої освіти в парадигмі модульно-рейтингового навчання. Констатовано, що подальша перспектива розробки та обгрунтування поліхудожнього виховання полягає у наступній розробці творчих завдань з інтеграції наукових та творчих методів навчання у поліхудожньому вихованні молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.711 + Ч311.355.27 + Щ370.03

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Руденко Ю. А. 
Використання новітніх технологій в процесі проведення практичних занять з курсу "Культура мовлення та виразне читання" / Ю. А. Руденко // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 167-170. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто проблему використання інноваційних технологій в процесі викладання учбових курсів. Висвітлено питання використання електронного посібника, його переваги, особливості структури.

Рассмотрены проблемы использования инновационных технологий в процессе преподавания учебных курсов. Освещены вопросы использования электронного учебника, его преимущества, особенности построения.

The article deals with the problems of forming lexical skills which are considered a component of speech skills. The essence of lexical skills and effectiveness of forming foreign language lexical skills are analyzed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 + Ш141.4-913.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Онкович Г. 
Медіапедагогіка. Медіаосвіта. Медіадидактика / Г. Онкович // Вища освіта України. - 2007. - № 2. - С. 63-69. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Висвітлено проблему залучення засобів масової комунікації до процесу навчання та виховання. Проаналізовано історію розвитку медіаосвіти у світі. Розглянуто й охарактеризовано сутність і структуру медійної педагогіки. Доведено, що Україна потребує такої спеціальності, як медіапедагог.

Освещена проблема приобщения средств массовой коммуникации к процессу обучения. Проанализирована история развития медиаобразования в мире. Дана характеристика сущности и структуре медийной педагогики. Обоснована потребность Украины в такой специальности, как медийный педагог.

The article deals with the problem of familiarizing of means of a mass communication to process of training. The history of development of media education in the world is analysed. The characteristic of essence and is given to structure of media pedagogics. It is proved, that Ukraine requires such speciality, as media teacher.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Яковенко Т. В. 
Обзор требований к созданию электронных учебников / Т. В. Яковенко, И. В. Пустовалов // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 18/19. - С. 201-209. - Библиогр.: 10 назв. - рус.

Розглянуто один із аспектів процесу інформатизації суспільства й освіти - створення та використання на практиці електронного підручника. Досліджено можливості засобів нових технологій, проаналізовано прикладне програмне забезпечення, необхідне для створення та подальшого використання електронного підручника.

Рассмотрена одна из сторон процесса информатизации общества и образования - создание и использование на практике электронного учебника. Исследованы возможности средств новых технологий, проанализовано прикладное программное обеспечение, необходимое для создания и дальнейшего использования электронного учебника.

One aspect of the process of the society and education informatization Ц working out and practical use of the electronic course is considered in the article. Potentialities of new information technologies means are being researched, applied software necessary for making and further use of electronic courses is being considered and analyzed in this article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 + З973-018.14

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Васянович Г. 
Медіаосвіта: зарубіжний і вітчизняний досвід / Г. Васянович // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2007. - № 2. - С. 11-21. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Проаналізовано причини і умови, що сприяють забезпеченню високого рівня якості та доступності освіти з використанням інформаційних технологій. Досліджено зарубіжний досвід застосування інформаційних технологій в освіті.

Проанализированы причины и условия, которые способствуют обеспечению високого уровня качества и доступности образования с учётом принципов информационных технологий. Исследован зарубежный опыт использования информационных технологий в образовании.

Reasons and terms that provide the high level of quality and availability of education on principles of information technologies are analysed; the foreign experience of the information technologies usage in education is researched.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.71

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Теплицький І. 
Новий технічний засіб навчання - електронна книга / І. Теплицький, С. Семеріков, С. Шокалюк, О. Ліннік // Рідна шк.. - 2007. - № 7/8. - С. 53-54. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Висвітлено проблему забезпечення навчальною літературою майбутніх фахівців з IT-технологій у навчальному процесі. Запропоновано пристрій для читання електронних книжок в контексті вирішення даної проблеми. Проаналізовано результати апробації вітчизняної розробки електронної книги (L Book eReader V8).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Технічні засоби навчання : навч. посіб. / уклад.: В. О. Давидович, М. Ф. Давидович; Чернів. нац. ун-т ім. Ю.Федьковича. - Чернівці : Рута, 2007. - 48 c. - Бібліогр.: с. 43-45. - укp.

Висвітлено питання використання традиційних технічних засобів навчання (ТЗН) у навчально-виховному процесі (НВП). Запропоновано класифікацію ТЗН за функціональним призначенням, принципом будови та роботи, родом навчання, логікою роботи, характером дії на органи чуття. Виявлено функції ТЗН у НВП. Охарактеризовано екранні засоби навчання, технічні пристрої екранної статистичної проекції. Розкрито засади навчального телебачення, наведено перспективи використання відеомагнітофонів у НВП. Визначено місце тренажерів і тренувальних пристроїв у виробничому навчанні.

Освещены вопросы применения традиционных технических средств обучения (ТСО) в учебно-воспитательном процессе (УВП). Предложена классификация ТСО по функциональному назначению, принципам строения и работы, роду обучения, логике работы, характеру действия на органы чувств. Выявлены функции ТСО в УВП. Охарактеризованы экранные средства обучения, технические устройства экранной статистической проекции. Раскрыты основы учебного телевидения, приведены перспективы использования видеомагнитофонов в УВП. Определено место тренажеров и тренировочных устройств в производственном обучении.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р109887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бондаренко О. 
Вимоги до мультимедійних систем навчання та їх класифікація / О. Бондаренко // Рідна шк.. - 2007. - № 3. - С. 60-63. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Висвітлено проблему комп'ютеризації освіти взагалі, в контексті впровадження педагогічних програмних засобів (ППЗ) зокрема. Проаналізовано особливості існуючих ППЗ. Констатовано, що подальші наукові дослідження мають бути спрямовані на визначення характерних ознак, дидактичної ролі й місця ППЗ у навчальному процесі ВНЗ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.71 + Ч311.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Бублик В. В. 
Впровадження систем надання рекомендацій в електронне навчання / В. В. Бублик, М. П. Горностай // Наук. зап. НаУКМА. Сер. Комп'ют. науки. - 2007. - Т. 73. - С. 47-52. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто системи надання рекомендацій, які доцільно використовувати для систем електронного навчання. Досліджено підходи до побудови профілю користувача для різних типів систем електронного навчання та систем надання рекомендацій; запропоновано алгоритм побудови профілю псевдоактивного користувача, що базується на характерних рисах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290 + Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69184/Комп.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Ядрова Г. 
Нові види методичних посібників на електронних носіях інформації / Г. Ядрова // Вісн. Кн. палати. - 2008. - № 3. - С. 29-32. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15184 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
14.

Зубченко О. 
Застосування цифрових навчальних засобів у сучасній освіті Великобританії / О. Зубченко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 6. - С. 8-19. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Проаналізовано ННП Великобританії. Охарактеризовано дві групи цифрових технічних засобів: неспеціалізовані, які застосовуються для всіх або кількох навчальних дисциплін ННП; спеціалізовані, які застосовуються для викладання конкретної навчальної дисципліни. Визначено основні переваги використання цифрових навчальних засобів у процесі навчання. Розкрито нові тенденції у застосуванні цифрових навчальних засобів та ступінь їх впровадження в систему освіти на сучасному етапі: застосування мультимедійних засобів навчання (інтерактивні віртуальні аудиторні дошки, інформаційні проектори, мультимедійне та довідкове програмне забезпечення тощо); широке використання цифрових засобів навчання (цифрові камери, графічні калькулятори, апаратне забезпечення для запису та редагування звуку тощо); забезпечення портативності та мобільності (використання в процесі навчання переносних комп'ютерів, мобільних телефонів тощо).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.71 + Ч34(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бісікало О. В. 
Методика побудови тезауруса навчальної системи на основі моделі образного мислення / О. В. Бісікало // Искусств. интеллект. - 2008. - № 4. - С. 730-735. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Створено "розумний" контент для електронних підручників. На підставі вимог моделі образного мислення розглянуто принципи побудови тезауруса образів. Запропоновано формальну реляційну модель тезауруса, що наповнений в результаті обробки текстів із навчальним матеріалом, а також методику побудови відповідних програмно-педагогічних систем. Діючий прототип тезауруса образів програмно реалізовано на базі технології Python + SQLite.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 + Ю935.131.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Атаманчук П. С. 
Дидактичні особливості формування освітнього середовища з ТЗН : навч.-метод. посіб. / П. С. Атаманчук, О. М. Ніколаєв, О. М. Семерня; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. - Кам'янець-Поділ. : ФОП Сисин О.В., 2008. - 75 c. - Бібліогр.: с. 73-75. - укp.

Описано основні дидактичні чинники формування освітнього середовища з курсу дисципліни "Технічні засоби навчання" (ТЗН) за діяльнісним підходом особистісно-орієнтованого педагогічного процесу. Увагу приділено основним складовим освітнього середовища, класифікаційній моделі ТЗН за діяльнісними параметрами пізнання, особливостям методології здобування знань і представлення результатів пошуково-дослідницької діяльності, управлінню пізнанням у кредитно-модульному навчанні за еталонними вимірниками знань.

Описаны основные дидактические факторы формирования образовательной среды по курсу дисциплины "Технические средства обученияя" (ТСО) в соответствии с деятельностным подходом личностно-ориентированного педагогического процесса. Уделено внимание основным слагаемым образовательной среды, классификационной модели ТСО по деятельностным параметрам познания, особенностям методологии получения знаний и представления результатов поисково-исследовательской деятельности, управлению познанием в кредитно-модульном обучении по эталонным измерителям знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713564 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Власенко К. 
Застосування електронного підручника при викладанні дисциплін харчового профілю / К. Власенко // Вища освіта України. - 2008. - № 4. - С. 78-84. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Охарактеризовано електронний підручник(ЕП) з курсу "Технологія виробництва продукції громадського харчування". Розкрито його цілі, принципи побудови, структуру, педагогічні особливості (гіпертекстовість, мультимедійність, інтегрованість, конструктивність, інтерактивність). Надано методичні рекомендації з використання ЕП на лекціях та лабораторно-практичних заняттях. Визначено переваги використання ЕП в навчальному процесі.

Охарактеризован электронный учебник(ЭУ) по курсу "Технология производства продукции общественного питания". Раскрыты его цели, принципы построения, структуру, педагогические особенности (гипертекстовость, мультимедийность, интегрированность, конструктивность, интерактивность). Даны практические рекомендации по использованию ЭУ на лекциях и лабораторно-практических занятиях. Определены преимущества применения ЭУ в учебном процессе.

An electronic textbook(EU) is Described to on-course "Technology of production of goods of public food consumption". Exposed his aims, principles of construction, structure, pedagogical features (гипертекстовость, мультимедийность, integrating, structuralness, interactiveness). Practical recommendations are given on the use of EU on lectures and laboratory-practical employments. Advantages of application of EU are certain in an educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.7 + Л99 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Захарчук Т. 
Історико-ретроспективний аналіз медіаосвітньої теорії та практики в контексті вітчизняних і зарубіжних тенденцій / Т. Захарчук // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 4. - С. 205-215. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Акцентовано увагу на з'ясуванні специфіки вітчизняної медіаосвітньої теорії та практики у контексті зарубіжних тенденцій. Відзначено, що медіаосвіта є інтегрованим інструментом освіти в інформаційному суспільстві, спрямованим на оволодіння сучасними комп'ютерно-телекомунікаційними технологіями за наявності одночасного виховання почуття відповідальності. Розглянуто рушійні сили розвитку медіаосвіти різних держав. Місцем зародження медіаосвіти вважається Великобританія, але уперше предмет медіаосвіти введено у навчальну програму у Канаді. Аналізуючи та порівнюючи стан розвитку медіаосвіти у різних країнах світу, констатовано, що медіаосвіта в Україні переживає етап становлення.

Акцентировано внимание на выяснении специфики отечественной медиаобразовательной теории и практики в контексте зарубежных тенденций. Отмечено, что медиаобразование является интегрированным инструментом образования в информационном обществе, направленным на овладение современными компьютерно-телекоммуникационными технологиями при наличии одновременного воспитания чувства ответственности. Рассмотрены движущие силы развития медиаобразования разных государств. Местом зарождения медиаобразования считается Великобритания, но впервые предмет медиаобразования введен в учебную программу в Канаде. Анализируя и сравнивая состояние развития медиаобразования в разных странах мира, констатировано, что медиаобразование в Украине до сих пор переживает этап становления.

Аttention is focused on clarifying the specifics of the national media education theory and practice in the context of international trends. It is noted that media education is an integrated area of education in the Information Society, aimed at the mastery of modern computer and telecommunication technologies in the presence of simultaneous education responsibility. Considered the driving force for development of media education of different countries. Place of birth of media education is consideredto be Britain, but the first time introduced the subject of media education in the curriculum in Canada. Analyzing and comparing the state of media education in different countries, noted that media education in Ukraine is still undergoing a process of formation.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.215.71 + Ч34(7КАН)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бисикало О. В. 
Ассоциативный поиск для задач обучения на основе электронного тезауруса образов / О. В. Бисикало // Управляющие системы и машины. - 2009. - № 2. - С. 28-33. - Библиогр.: 5 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.41 + Ч311.215.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14024 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
20.

Васильченко Л. В. 
Дистанційне навчання: науково-методичне забезпечення; інформаційний простір навчального закладу / Л. В. Васильченко, В. Л Шевченко. - Х. : Основа, 2009. - 208 c. - (Упр. шк.). - Бібліогр.: с. 206-208. - укp.

Розглянуто дидактичні питання розробки та впровадження комп'ютерних педагогічних технологій. Увагу приділено видам дистанційного навчання, особливостям проектування електронного підручника, формуванню електронних контролюючих програм, розробці дидактичної моделі навчального закладу, програмно-інструментальним освітнім засобам.

Рассмотрены дидактические вопросы разработки и внедрения компьютерных педагогических технологий. Уделено внимание видам дистанционного обучения, особенностям проектирования электронного учебника, формированию электронных контролирующих программ, разработке дидактической модели учебного заведения, программно-инструментальным образовательным средствам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.290р + Ч311.215.7р

Шифр НБУВ: ВА709386 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського