Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (9)Книжкові видання та компакт-диски (143)Журнали та продовжувані видання (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч311.41$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 224
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Левченко О. А. 
Психологические проблемы менеджмента в педагогическом творчестве / О. А. Левченко, В. В. Третьяченко, Е. Н. Хрыков; Восточноукр. гос. ун-т. - Луганск : Изд-во Восточноукр. гос. ун-та, 2000. - 144 c. - Библиогр.: 53 назв. - рус.

Исследованы теоретические, методологические и методические проблемы менеджмента в педагогическом творчестве. Проанализирован менеджмент современной педагогической деятельности как теория и методика эффективного управления процессом творческого развития личности субъектов педагогической деятельности в культуроцентрических образовательных системах. Раскрыта сущность управленческой деятельности. Приведены методы изучения свойств личности. Изучена проблема креативности в развитии творческого потенциала субъектов педагогической деятельности в образовательных системах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА605475 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коломінський Н. Л. 
Психологія менеджменту в освіті (соціально-психологічний аспект) : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.05 / Н. Л. Коломінський; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2001. - 37 c. - укp.

Розглянуто соціально-психологічні особливості, механізми, чинники, функції менеджменту в освіті як професійного управління. Запропоновано соціально-психологічну концепцію міжособистісної професійної взаємодії в управлінні закладами та установами освіти, розгорнуту характеристику породжених нею феноменів: соціально-психологічного клімату, конфліктів, стилю керівництва. Розроблено методологічний принцип особистісно-діяльнісного підходу як конкретизації системного підходу до соціально-психологічного аналізу специфіки менеджменту в освіті. Охарактеризовано структуру та психологічні функції управління в освіті всіх рівнів, висвітлено психологічні компоненти загальноуправлінських функцій менеджменту. Розроблено й апробовано психограму менеджера освіти. На підставі застосування особистісно-діяльнісного підходу визначено соціально-психологічні основи підготовки та підвищення кваліфікації менеджерів освіти, методики вивчення її ефективності в системі післядипломної освіти за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.189 + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312524 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Стратегія управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства : Матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 16 - 18 жовт. 2003 р. / ред.: В. М. Мадзігон; Ін-т педагогіки АПН України, Академ. ліцей при Херсон. держ. ун-ті. - Херсон, 2003. - 204 c. - укp.

Розглянуто питання управління процесом впровадження нових освітніх технологій у полілінгвістичній гімназії, інформатизації системи управління освітою як складової формування інформаційного суспільства. Розкрито теоретико-прикладний аспект управління школою з поглибленим вивченням іноземних мов, психологічні аспекти гендерних відмінностей в управлінні. Описано стратегію управління учбовим закладом з запровадженням інформаційних технологій. Проаналізовано формування культури управлінської діяльності, роль учнівського колективу у підготовці особистості до організаторської та управлінської діяльності у суспільстві. Викладено концептуальні підходи до здійснення цільового управління на субрегіональному рівні. Визначено шляхи формування адаптивної системи та інформатизації управління загальноосвітнім навчальним закладом.

Рассмотрены вопросы управления процессом внедрения новых образовательных технологий в полилингвистической гимназии, информатизации системы управления образованием как составной части формирования информационного общества. Раскрыты теоретико-прикладной аспект управления школой с углубленным изучением иностранных языков, психологические аспекты гендерных отличий в управлении. Описана стратегия управления учебным заведением с внедрением информационных технологий. Проанализированы формирование культуры управленческой деятельности, роль ученического коллектива в подготовке личности к организаторской и управленческой деятельности в обществе. Изложены концептуальные подходы к осуществлению целевого управления на субрегиональном уровне. Определены пути формирования адаптивной системы и информатизации управления общеобразовательным учебным заведением.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к22я431 + Ч311.41я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654574 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Стратегія управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства : Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., 22 - 24 квіт. 2004 р. / Ін-т педагогіки АПН України ; Упр. освіти і науки Миколаїв. облдержадмін.; Упр. освіти Миколаїв. міськради ; Миколаїв. держ. ун-т ; Херсон. держ. ун-т ; ЗАТ "Мальва" ; Асоц. кер. шкіл України. - К., Миколаїв, 2004. - 200 c. - укp.

Охарактеризовано питання стратегії управління системою загальної середньої освіти на субрегіональному рівні. Викладено аспекти технології проектування, планування та організації управління розвитком загальноосвітніх навчальних закладів. Розглянуто особливості інформаційних технологій, електронних засобів навчання та формування інформаційної культури школярів і студентів. Проаналізовано проблеми та результати створення освітньо-інформаційного середовища.

Охарактеризованы вопросы стратегии управления системой общего среднего образования на субрегиональном уровне. Изложены аспекты технологии проектирования, планирования и организации управления развитием общеобразовательных учебных заведений. Рассмотрены особенности информационных технологий, электронных средств обучения и формирования информационной культуры школьников и студентов. Проанализированы проблемы и результаты создания образовательно-информационной среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к22 я431 + Ч311.41 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА654575 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Стратегія управління закладами освіти в умовах формування інформаційного суспільства : Матеріали IV Міжнар. наук.-практ. конф., 7 - 9 груд. 2005 р. / ред.: В. М. Мадзігон; Ін-т педагогіки АПН України, Ніжин. держ. ун-т ім. М.Гоголя, Черніг. держ. пед. ун-т ім. Т.Г.Шевченка. - К.; Чернігів; Ніжин, 2005. - 224 c. - укp.

Здійснено моніторинг внутрішньошкільного управління як механізму трансформації освітянської галузі. Розглянуто особливості управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій, реалізації культурологічного підходу до управління загальноосвітнім навчальним закладом. Проаналізовано інноваційну діяльність політехнічного ліцею, розкрито наукові засади педагогічних технологій. Описано метод проектів в управлінській діяльності директора школи.

Осуществлен мониторинг внутришкольного управления как механизм трансформации образовательной отрасли. Рассмотрены особенности управления повышением профессионального уровня учителей иностранного языка с использованием информационно-коммуникационных технологий, реализации культурологического подхода к управлению общеобразовательным учебным заведением. Проанализирована инновационная деятельность политехнического лицея, раскрыты научные основы педагогических технологий. Описан метод проектов в управленческой деятельности директора школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к я431 + Ч311.41 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668293 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Зиновьев И. Ф. 
Формирование востребованных экономистов : Моногр. / И. Ф. Зиновьев, Р. Э. Нафиев. - Симф. : Таврия, 2005. - 280 c. - Библиогр.: с. 269-279 - рус.

Предложена информация о формировании современных экономистов, освещены отечественный и зарубежный опыт, проблемы и пути их решения. Рассмотрены актуальные вопросы моделирования востребованных специалистов и критериев их оценки на рынке интеллектуального труда. Раскрыты отдельные аспекты технологии и совершенствования образовательного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР) к я431 + Ч311.41 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА668406 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ямненко Г. Є. 
Моделювання діяльності навчального закладу / Г. Є. Ямненко // НТІ. - 2006. - № 2. - С. 18-21. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Подано модель навчального закладу як організації, яка прямує до досконалості. Модель функціонування закладу побудовано з використанням збалансованої системи показників; наведено показники фінансової, клієнтської складових, внутрішніх процесів і персоналу. Ефективність навчального процесу залежить від кожної з цих складових, оскільки вони взаємопов'язані.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Олійник В. В. 
Теоретичні передумови формування правової компетентності керівників навчальних закладів / В. В. Олійник // Освіта на Луганщині. - 2006. - № 2. - С. 30-34. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто стан правової компетентності керівників закладів освіти у системі післядипломної педагогічної освіти та її роль в професійній діяльності. Виявлено теоретичні детермінанти поняття "правова компетентність", а також вироблено підходи щодо підготовки управлінських кадрів до керівництва закладами освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 + Ч311.411

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Федько А. 
Якість освіти як об'єкт управління / А. Федько, Ю. Федько // Освіта і упр.. - 2006. - 9, № 1. - С. 84-87. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено проблему якості освіти як об'єкта управління. Проаналізовано якість освіти та оцінено показники, що лежать поза системою освіти. До останніх належить якість життя, що вбирає в себе ціннісні орієнтири особистості, заробітну плату, комп'ютеризацію тощо. Зазначено, що якість життя в Україні значною мірою залежить від якості освіти, яку мають українські громадяни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15566 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Єльникова Г. 
Теоретичні основи адаптивного управління соціальними системами / Г. Єльникова // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2006. - № 6. - С. 59-64. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто адаптивне управління як управлінську систему, що забезпечує узгодження та адаптацію наскрізних цілей управління на всіх її рівнях. Висвітлено мету, функції та характерні ознаки адаптивного управління. Наведено схеми функціонального циклу адаптивного управління, наскрізно-рівневої взаємодії управлінської і виконавчої підструктур, модульного узгодження взаємодії в управлінському процесі та управління у спосіб субординаційно-проміжного партнерства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(4УКР)к22 + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Кірєєва І. 
Методичні аспекти впровадження новітніх технологій у підготовку менеджерів освіти / І. Кірєєва // Рідна шк.. - 2006. - № 6. - С. 48-50. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено місце і роль ситуаційного методу навчання у стимуляції пізнавальної діяльності студентів. Розкрито сутність ситуаційної вправи. Виділено три стадії процесу навчання із застосуванням ситуаційних вправ: індивідуальна підготовка; обговорення у невеликих групах; загальне обговорення. Рекомендовано викладачеві план поетапного заглиблення в ситуаційну вправу, яке слід почати з визначення чітких завдань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.220 + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кравченко Л. М. 
Неперервна педагогічна підготовка менеджера освіти : монографія / Л. М. Кравченко. - Полтава : Техсервіс, 2006. - 418 c. - Бібліогр.: с. 387-418. - укp.

Розкрито методолого-теоретичні й організаційно-педагогічні засади процесу неперервної педагогічної підготовки менеджера й освітнього лідера в єдності допрофесійного, фундаментального професійного та післядипломного етапів. Розглянуто конвергентний менеджмент як інноваційну індивідуально-креативну та когнітивно-маніпулятивну парадигму управління та самоуправління у сфері освіти. З урахуванням сучасних соціокультурних, наукових і технологічних вимог до освіти особистості впродовж життя наведено функціональну модель особистісного саморозвитку менеджера освіти.

Раскрыты методолого-теоретические и организационно-педагогические основы процесса непрерывной педагогической подготовки менеджера и образовательного лидера в единстве допрофессионального, фундаментального профессионального и последипломного этапов. Рассмотрен конвергентный менеджмент как инновационная индивидуально-креативная и когнитивно-манипулятивная парадигма управления и самоуправления в сфере образования. С учетом современных социокультурных, научных и технологических требований к образованию личности на протяжении жизни предложена функциональная модель личностного саморазвития менеджера образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Заєць О. 
Поняття "управління освітою" в системі соціального управління / О. Заєць // Вища освіта України. - 2007. - № 3. - С. 57-62. - Бібліогр.: 20 назв. - укp.

Досліджено економічні, організаційні та соціально-психологічні методи управління освітою. Акцентовано увагу на методі соціального регулювання в контексті управління освітою, доведено його ефективність.

Исследованы экономические, организационные и социально-психологические методы управления образованием. Акцентировано внимание на методе социального регулирования в контексте управления образованием, доказана его эффективность.

The author described investigated economic, organizational and social - psychological methods of management by education. The attention is stressed on a method of social regulation in a context of management by education. It is proved, that regulationgravitates to indirect methods of influence, therefore it is the basic method of management of education.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 + С5*333.641 + Ю959.18:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Олійник В. 
Функціональна схема формування правової компетентності керівників навчальних закладів / В. Олійник // Пед. пошук. - 2007. - № 2. - С. 16-20. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Визначено критерії правової компетентності. За результатами констатуючого експерименту розглянуто рівні сформованості правової компетентності керівників різних категорій. Акцентовано увагу на принципових положеннях методики формування правової компетентності, яка базується на усвідомленні необхідності керування в межах правового поля як однієї з найважливіших умов управління. Запропоновано функціональну схему формування правової компетентності для навчальних закладів післядипломної педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 + Ч484(4УКР)78 + Х8р(4УКР)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69028 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Рабченюк Т. 
Технологізація управлінської діяльності в сучасному навчальному закладі / Т. Рабченюк // Нова пед. думка. - 2007. - № 3. - С. 20-24. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розкрито сутність технологізації управління в навчальному закладі. Досліджено функції управлінського циклу. Розглянуто види управлінської діяльності за допомогою алгоритмів їх дії.

Раскрыта сущность технологизации управления в учебном заведении. Исследованы функции управленческого цикла. Рассмотрены виды административной деятельности при помощи алгоритмов их действия.

The article deals with the essence of technologization of managements in an educational institution. Functions of an administrative cycle are investigated. Kinds of administrative activity are considered by means of algorithms of their action. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Заєць О. 
Управлінські кадри освіти: проблема підготовки / О. Заєць // Вища освіта України. - 2007. - № 4. - С. 56-62. - Бібліогр.: 18 назв. - укp.

Досліджено питання перепідготовки керівних кадрів освіти. Акцентовано увагу на проблемі виявлення типів готовності відповідно до запропонованого розрізнення рівнів управління освітою.

Исследован вопрос переподготовки руководящих кадров в системе образования. Акцентировано внимание на проблеме выявления типов готовности в контексте предложенного размежевания уровней управления образованием.

The article deals with the question of retraining of the managerial personnel in an education system is investigated. The attention is stressed on a problem of revealing of types of readiness in a context of the offered delimitation of levels of management by education. Corresponding conclusions by results of research are made.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23569 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Педагогічна майстерність керівника освітнього закладу: теорія і практика : Матеріали Всеукр. наук.-практ. семінару, 26 - 27 квіт. 2007 р., Полтава / ред.: В. О. Пащенко; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка, "Педагогічна майстерність керівника освітнього закладу: теорія і практика", Всеукраїнський науково-практичний семінар (2007+ Полтава). - Полтава : Арал, 2007. - 304 c. - укp.

Запропоновано методику створення тестів нового покоління. Викладено питання майстерності педагогічного спілкування. Розглянуто інновації в освітньому закладі (ОЗ) як управлінську проблему, громадянські та психологічні компетентності як основні передумови зростання педагогічної майстерності менеджера ОЗ, гру як засіб набуття у школі необхідних життєвих компетентностей майбутнього керівника, активні форми навчання як засіб підвищення ефективності освітнього процесу. Розкрито роль гуманістично спрямованих засобів педагогічного впливу у професійній підготовці майбутніх учителів, керівника позашкільного закладу у формуванні культурно-освітнього середовища.

Предложена методика создания тестов нового поколения. Изложены вопросы мастерства педагогического общения. Рассмотрены инновации в образовательном заведении (ОЗ) как управленческая проблема, гражданские и психологические компетентности как основные предпосылки роста педагогического мастерства менеджера ОЗ, игра как средство приобретения в школе необходимых жизненных компетентностей будущего руководителя, активные формы обучения как средство повышения эффективности образовательного процесса. Раскрыта роль гуманистически направленных средств педагогического влияния в профессиональной подготовке будущих учителей, руководителя внешкольного заведения в формировании культурно-образовательной среды.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.41 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687720 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Семененко Л. М. 
Ціннісно-смислова детермінація управління навчальним закладом : Автореф. дис... канд. філософ. наук / Л. М. Семененко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2007. - 19 c. - укp.

Вивчено специфіку ціннісно-смислової детермінації управління навчальним закладом, розглянуто генетичні, морфологічні та функціональні аспекти даної детермінації, проаналізовано їх органічну взаємодію, описано нові атрибутивні властивості, зокрема, самоорганізації та саморегуляції, визначено їх співвідношення у процесі прийняття управлінських рішень. Досліджено ціннісну і смислову компоненти, які набувають рис детермінанти та регуляції, обумовлюють види причинності та зворотнього зв'язку. Висвітлено кінцеві продукти, зокрема, гомеостаз, гомеорез та аутопоезис навчальної форми як суперечність між педагогічними традиціями і новаторством. Проаналізовано вітчизняну педагогічну практику та наведено рекомендації щодо оптимізації управління закладами освіти.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ч311.41 + Ю252:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350724 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кравченко Л. 
Комплекс особистісних технологій самопрезентації менеджера освіти / Л. Кравченко // Вісн. Львів. ун-ту. Сер. пед.. - 2007. - Вип. 22. - С. 84-91. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проаналізовано потреби, шляхи та засоби створення комплексу особистісних технологій менеджера освіти у процесі неперервної педагогічної підготовки. Особливу увагу приділено методам конструювання технологій здорового способу життя, самоіміджування, особистісної привабливості керівника.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.411 + Ю959.181:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28852/пед. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гаєвська Л. А. 
Механізми оцінювання підготовки фахівців державно-громадського управління освітою / Л. А. Гаєвська // Педагогіка і психологія. - 2007. - № 3. - С. 95-106. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розкрито стан вивчення в науковій літературі питання оцінювання підготовки (компетентності) фахівців до управлінської діяльності в галузі освіти. Виокремлено і розглянуто шість складових механізму оцінювання: об'єкт, мету та завдання тощо.

Раскрыто состояние изученности в научной литературе вопроса оценивания подготовки(компетентности) специалистов к управленческой деятельности в сфере образования. Выделены и рассмотрены шесть составляющих механизма оценивания: объект, цель и задачи, и др.

The author explains the estimation mechanism of the specialists' training in the sphere of state-public educational management, emphasizes the main stages of this process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.28 + Ч311.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського