Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (32)Журнали та продовжувані видання (34)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч34(5КИТ)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 12
Представлено документи з 1 до 12

      
Категорія:    
1.

Сыромятников С. Н. 
Реформа народнаго просв$Eь back 35 up 10 -щенія въ Кита$Eь back 35 up 10 - / С. Н. Сыромятников // Сх. світ. - 2003. - № 2. - С. 149-159. - Бібліогр.: с. 159. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж21929 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
2.

Уюнтена 
Актуальні проблеми реформування загальної середньої освіти в КНР : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Уюнтена; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2000. - 22 c. - укp.

Визначено історичні етапи розвитку загальноосвітньої середньої школи в Китаї, проаналізовано освітню політику Комуністичної партії Китаю у різні періоди діяльності. Надано характеристику основних напрямів і суті реформ середньої освіти в сучасному Китаї, визначено провідні тенденції та перспективи розвитку загальної середньої освіти у даній країні. Порівняно процеси реформування загальноосвітньої школи в КНР і Україні з метою визначення якісних змін у кожній з країн.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(5КИТ) + Ч34(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Ні Вей Юнь 
Соціальні наслідки реформування систем освіти КНР та України : Автореф. дис... канд. соціол. наук / Ні Вей Юнь; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2006. - 16 c. - укp.

Досліджено сучасні способи, соціальні наслідки та можливі проблеми реформування систем освіти КНР та України, визначено їх загальні та специфічні риси. Розроблено оптимальні технології вирішення актуальних соціальних проблем і можливих наслідків реформаційних перетворень у сфері освіти. Проаналізовано загальносвітові тенденції її розвитку за умов формування інформаційного суспільства з урахуванням специфічних ознак освітньої системи як соціального інституту. Показано особливості формування соціальних відносин у сфері освіти у контексті соціокультурної політики розвинутих країн світу. Визначено передумови необхідності здійснення освітньої реформи в КНР, показано специфіку її реалізації за умов ринкової економіки. Охарактеризовано особливості освітнього простору та тенденції реформування системи освіти в Україні у трансформаційний період. Виявлено подібність і відмінність соціальних проблем і наслідків освітніх реформ у КНР та Україні щодо якості освіти, кадрового забезпечення, соціального становища китайських та українських учнів і студентів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: С5*674 + Ч34(4УКР)7 + Ч34(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА343872 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Сметаніна О. В. 
Етнопедагогічні цінності китайської афористики / О. В. Сметаніна // Педагогіка і психологія: зб. наук. пр. - 2010. - Вип. 36. - С. 151-156. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Розкрито поняття народної педагогіки, представлене у працях видатних вітчизняних педагогів і педагогів Китаю. Приділено увагу прислів'ям, приказкам, афоризмам в народній творчості Китаю. Подано порівняльний аналіз афористичної словесності Китаю і європейської. Зазначено особливості китайських афоризмів.

Раскрыто понятие народной педагогики, представленное в трудах известных отечественных педагогов и педагогов Китая. Уделено внимание пословицам, поговоркам, афоризмам в народном творчестве Китая. Представлен сравнительный анализ афористической словесности Китая и европейской. Подчеркнуты особенности китайских афоризмов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(5КИТ) + Ш3(5КИТ)-651

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Блажевич Ю. І. 
Гуманістична педагогіка Василя Сухомлинського і її творче використання в освітньому просторі Китаю / Ю. І. Блажевич, О. І. Блажевич // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 10. - С. 56-61. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто актуальну освітню проблему, пов’язану з вивченням і широким використанням новаторських педагогічних ідей видатного українського вчителя і вченого В. О. Сухомлинського в освітньому просторі Китайської Народної Республіки.

Рассмотрена актуальная проблема образования, связанная с изучением и широким использованием новаторских педагогических идей знаменитого украинского учителя и ученого В. А. Сухомлинского в сфере образования Китайской Народной Республики.

The which is based on the study of scientific sources and published periodicals considers a relevant educational problem associated with the study and the wide use of innovative teaching ideas of the famous Ukrainian teacher and scientist V. Sukhomlyn’kyi in the educational environment in the People’s Republic of China.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-214 + Ч34(5КИТ)7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Хотченко І. А. 
З досвіду проведення єдиного державного іспиту в Китайській Народній Республіці / І. А. Хотченко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 17. - С. 333-338. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Узагальнено досвід з проведення єдиного державного іспиту в Китайській Народній Республіці, проаналізовано позитивні та негативні наслідки впровадження даного виду контролю результатів навчально-пізнавальної діяльності молоді.

Обобщен опыт проведения единого государственного экзамена в Китайской Народной Республике, проанализированы позитивные и негативные последствия внедрения данного вида контроля результатов учебно-познавательной деятельности молодежи.

The purpose of this article is the generalization of experience of holding the uniform graduating examination in People's Republic of China, and also the analysis of positive and negative results of implementing the youth's educational cognitive activities control of the kind.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(5КИТ) + Ч421.285.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Сяо Су. Су 
В. О. Сухомлинський у Китаї / Су. Су Сяо // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 3. - С. 5-13. - укp.

В історичному контексті розглянуто видання наукових праць В. О. Сухомлинського інтерес до них найширших кіл громадян Китаю, а не лише педагогів і студентів педагогічних ВУЗ. Показано впровадження в практику ідей українського педагога та їх розвиток китайськими вчителями. Наголошено на світовому значенні педагогічної спадщини В. О. Сухомлинського.

В историческом контексте рассмотрены издания научных работ В. О. Сухомлинского интерес к ним широчайших кругов граждан Китая, а не только педагогов и студентов педагогических ВУЗ. Показано внедрение в практику идей украинского педагога и их развитие китайскими учителями. Сделано ударение на мировом значении педагогического наследия В. А. Сухомлинского.

In the historical perspective reviewed publication of scientific works V. O Sukhomlinsky interest for the widest range of Chinese citizens, not just teachers and students of pedagogical universities. Shown putting into practice the ideas of Ukrainian teachers and their development of Chinese teachers. To stress the global importance of the pedagogical heritage V. O. Sukhomlinsky.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)6-8 + Ч34(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ма Баолінь 
Принцип гуманізму в педагогічній системі освіти КНР : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Ма Баолінь; Черкас. нац. ун-т ім. Б. Хмельницького. - Черкаси, 2012. - 20 c. - укp.

Вперше комплексно проаналізовано розвиток гуманістичних ідей у контексті світового історико-педагогічного досвіду. Теоретично обгрунтовано сутність процесу формування гуманізму у вищій школі. Конкретизовано та систематизовано теоретичні засади гуманістичного освітнього процесу в Україні та процесу гуманізації освіти в КНР. Систематизовано прогресивні ідеї досвіду ВНЗ України й обгрунтовано положення щодо їх творчого використання в системі вищої освіти КНР під час підготовки майбутніх учителів до гуманістичного виховання учнів. Охарактеризовано умови, що мають бути враховані в ході побудови навчального процесу в системі освіти КНР на засадах гуманізації. Удосконалено характеристики гуманізації вищої освіти, педагогічні технології формування гуманізму в студентів ВНЗ. Набули подальшого розвитку ідеї формування гуманізму в педагогічній системі освіти КНР, методика професійної підготовки майбутніх учителів до гуманістичного виховання школярів за допомогою нових педагогічних технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(5КИТ) + Ч481.352.16

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА393086 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Ма Фен 
Проектно-орієнтоване управління іміджем навчального закладу : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.22 / Ма Фен; Одес. нац. мор. ун-т. - Одеса, 2014. - 20 c. - укp.

Вирішено проблему вдосконалення системи управління іміджем навчального закладу на основі проектно-орієнтованого підходу. Визначено стратегічну мету розвитку іміджу, як підвищення конкурентоздатності навчального закладу та якості надання навчальних послуг. Розроблено марківську модель прогнозування зміни відношення спільноти споживачів освітніх послуг після впровадження проекту зі створення іміджу навчального закладу. Побудовано модель процесу управління іміджем, яка описує зміни відносин споживачів освітніх послуг до навчального закладу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(5КИТ) к + Ч34(4УКР) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА410447 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Перепадя Д. О. 
Педагогічна підтримка обдарованих дітей у Китаї : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / Д. О. Перепадя; Східноукр. нац. ун-т ім. В. Даля. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Простежено процес становлення теорії дитячої обдарованості у Китаї протягом історичних епох та виявлено його основні періоди. На основі аналізу нормативно-правових документів, зокрема матеріалів з'їздів КПК, доповідей державних діячів, чинних законів, державних програм тощо, визначено основні напрями політики КНР щодо підтримки обдарованих дітей. Розкрито сутність навчання та виховання обдарованих дітей у спеціальних школах та спеціальних освітніх класах, основні концепції діяльності вищезазначених установ. На підставі огляду сучасних китайських педагогічних традицій визначено основні етапи процедури відбору обдарованих дітей та методи їх пошуку. Охарактеризовано зміст навчання та виховання обдарованих дітей у шкільних спеціальних та загальноосвітніх установах, а також у спеціальних експериментальних класах при університетах. Висвітлено моральні та матеріальні стимули розвитку обдарованості дітей у Китаї, особливості підготовки викладачів до роботи з обдарованими дітьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(5КИТ)4 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА413878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Калашник Л. С. 
Теорія і практика соціалізації дітей-сиріт у Китайській Народній Республіці : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.01 / Л. С. Калашник; Харків. нац. пед. ун-т ім. Г.С. Сковороди. - Харків, 2015. - 40 c. - укp.

Здійснено цілісний аналіз традиційної та сучасної систем соціалізації дітей-сиріт у Китаї в аспекті можливості використання китайського досвіду в соціально-педагогічній практиці України. Досліджено як теоретичні питання, пов'язані з особливістю сприйняття сирітства як соціального феномену китайською науковою та культурною думкою, так і суто практичні питання організації системи соціального піклування та педагогічного супроводу дітей-сиріт у Китаї в різні історичні періоди. Визначено, що традиційними для китайської педагогічної практики є такі форми та методи соціалізації дітей-сиріт, як інтеграція дитини в колектив, організація життя в закладах соціального піклування, розширення соціального простору та соціальних контактів дитини, опора на трудове виховання й сувору дисципліну, усунення упередженості щодо дітей-сиріт у суспільстві, профорієнтація, роз'яснювальна робота тощо. Проаналізовано основні загальнодержавні програми уряду КНР, які, з одного боку, опосередковано стосуються питань соціалізації дітей-сиріт (програми з провадження свідомого батьківства, усунення упередженості щодо дітей-сиріт, рання профорієнтація), а з іншого - спрямовані на зменшення рівня сирітства в країні в кількісному показнику (програми з підтримки літніх людей, програми, які націлені на впровадження політики "одна родина - одна дитина" тощо). Окреслено прогнози щодо перспектив використання досвіду КНР для соціалізації дітей-сиріт у сучасній Україні.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(5КИТ)46 + С5*644.123

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА414012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Cui Jian 
Educate and learn from the school, be careful and thinking : the theory of educational practice theory : tutorial / Cui Jian, Song Ying, Liu Ruiqi. - Drohobych : Коло, 2018. - 360 c. - (Summary of pedagogy practice theory research articles. Educational edition). - chi.

In the process of educational theory and practice, people often discuss the theory of education to guide educational practice. This view corresponds to the fact that educational theory cannot guide educational practice, so people ignore the study of educational theory in the process of education. There are many problems in the view that educational theory guides educational practice, and we should criticize and reflect on it. This book expounds the hidden problems in the theory of educational theory guiding educational practice from the following aspects, and discusses and analyzes.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч34(5КИТ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ІВ226170 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського