Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (19)Книжкові видання та компакт-диски (142)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.334$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 54
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кононко О. Л. 
Самостійність як чинник становлення моральної позиції в дошкільному дитинстві / О. Л. Кононко // Педагогіка і психологія. - 1998. - № 4. - С. 12-24. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Анализируется зависимость нравственной позиции старшего дошкольника от сформированности самостоятельности как интегральной личностной характеристики. Предлагаются модели взаимодействия детей шести - семи лет в разных условиях организации совместной практической деятельности, пути ее оптимизации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Кулачківська С. Є. 
Сьогодення майбутнього школяра : Метод. рекомендації / С. Є. Кулачківська, С. О. Ладивір, Т. О. Піроженко; Ін-т соціології НАН України. Центр соц. експертиз і прогнозів . - К., 1998. - 87 c. - укp.

Представлені результати цілеспрямованого вивчення досвіду виховання дітей-дошкільників, які проживають в зонах підвищеного радіаційного контролю. Представлений віковий портрет можливостей старшого дошкільника, розглядається сучасна ситуація його розвитку, а також пропонуються рекомендації щодо вирішення проблеми діагностики і корекції готовності дітей дошкільного віку до шкільного навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.401.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589253 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Фасолько Т. С. 
Виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / Т. С. Фасолько; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2000. - 18 c. - укp.

Розглянуто питання виховання відповідальної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Подано історико-педагогічний та теоретичний аналіз проблеми морального виховання дошкільників та відповідальності як внутрішньої передумови їх моральної поведінки. Обгрунтовано підхід до розгляду відповідальності на етапі дошкільного дитинства у вигляді моральної норми поведінки, що визначається відповідними правилами. Запропоновано поетапний підхід до виховання відповідальної поведінки, який включає створення емоційних передумов для відповідальної поведінки, ознайомлення дошкільників з конкретними спобами взаємодії, формування власного досвіду відповідальної поведінки.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА307972 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ікуніна З. І. 
Роль психолого-педагогічної служби для профілактики та позбавлення агресивності у дітей старшого дошкільного віку / З. І. Ікуніна // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 55-59. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано результати експериментальної роботи, спрямованої на профілактику агресивності у дітей старшого дошкільного віку. Визначено зміст роботи практичного психолога в системі дошкільних установ щодо профілактики агресивності старших дошкільників. Розроблено дидактичну модель впровадження психологічної служби у системі освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ю983.620.1-81 + Ю984.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Гончаренко А. М. 
Педагогічні умови становлення гуманних взаємин старших дошкільників : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / А. М. Гончаренко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2003. - 22 c. - укp.

Викладено теоретико-методологічні та експериментальні засади становлення гуманних взаємин старших дошкільників. Встановлено, що гуманні взаємини виникають залежно від умов виховання та самостійності. Визначено умови педагогічного впливу на становлення гуманних взаємин в одно- та різностатевих угрупованнях. Наведено критерії визначення ступеня розвитку гуманних відносин: когнітивний, емоційний та регулятивно-поведінковий. Доведено, що побудову міжособистісних взаємин зумовлює наявність особистісно-ціннісного компонента та емоційної чутливості дитини до стану інших людей. Зазначено, що прихильність до однолітка є визначальною у прояві дошкільником гуманного ставлення. Встановлено, що статева належність певним чином впливає на зміст, форму й динаміку взаємодії дошкільників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА323187 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Захарова Н. М. 
Соціальна адаптація старших дошкільників засобами ігрової діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. М. Захарова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему соціальної адаптації дітей дошкільного віку. Показано специфіку процесу адаптації, визначено особливості формування адаптивної поведінки у дітей старшого дошкільного віку. Охарактеризовано рівні соціальної адаптації до умов дошкільного навчального закладу (високий, середній, низький, x-рівень), встановлено критерії адаптивної поведінки дітей. Наведено якісну характеристику гри як дієвого засобу пристосування дошкільника до нового соціального оточення. Обгрунтовано доцільність використання різних видів ігрової діяльності (сюжетно-рольових, театралізованих, рухливих, ігрових вправ, етюдів; ігрового тренінгу) як ефективного засобу адаптації дошкільників. Розроблено й апробовано соціально-педагогічну технологію соціальної адаптації, що базується на ігровій діяльності. Експериментально доведено, що адаптація дітей досягається шляхом активного використання ігрової діяльності, підвищення професійного рівня педагогів, узгодження форм, методів і засобів співпраці дошкільного навчального закладу та сім'ї.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.37 + Ю952.14-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349931 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Бондаренко Н. Б. 
Формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини : автореф. дис... канд. пед. наук / Н. Б. Бондаренко; Східноукр. нац. ун-т ім. В.Даля. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Досліджено теоретико-методологічні засади формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини. Уточнено зміст поняття "духовні цінності старших дошкільників", визначено психолого-педагогічні умови та методи їх формування, розкрито виховний потенціал регіональної культурно-історичної спадщини. Проаналізовано й узагальнено досвід дошкільних закладів з формування духовних цінностей у старших дошкільників, показано роль родини у даному процесі, встановлено рівень сформованості духовних цінностей у дітей старшого дошкільного віку. Розроблено педагогічну технологію формування духовних цінностей у старших дошкільників засобами регіональної культурно-історичної спадщини й експериментально перевірено її ефективність. Доведено необхідність організації цілеспрямованої виховної роботи з формування у старших дошкільників духовних цінностей, інтеграції родинного та суспільного виховання. Удосконалено систему спеціальної підготовки педагогічних працівників дошкільних закладів до даного виду професійної діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.352

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353861 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сазонова А. В. 
Формування первинного економічного досвіду старших дошкільників в ігровій діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / А. В. Сазонова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність поняття "первинний економічний досвід", визначено особливості його формування в процесі економічної соціалізації та виховання старших дошкільників. Доведено ефективність моделі реалізації таких педагогічних умов формування первинного економічного досвіду, як забезпечення комплексного підходу до процесу економічного виховання, надання пріоритету ігровій діяльності серед інших засобів його формування, а також поступове впровадження дидактичних, ситуативних, сюжетно-рольових ігор, зокрема ігор-стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.357 + Ч411.375 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352592 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Демидова Ю. О. 
Формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників у конструктивній діяльності : автореф. дис... канд. пед. наук / Ю. О. Демидова; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Розкрито зміст та характерні особливості формування першооснов пізнавальної самостійності старших дошкільників, розглянуто методику її формування, що забезпечує поетапний розвиток компонентів пізнавальної самостійності (емоційно-мотиваційний, когнітивно-змістовий, діяльнісно-перетворювальний). Визначено педагогічні умови, які сприяють ефективності формування першооснов пізнавальної самостійності: забезпечення єдності мислительної діяльності та практичного досвіду дітей у процесі конструювання; індивідуалізація та диференціація навчання конструювання; моделювання ситуацій для прояву пізнавальної самостійності дітей у процесі конструювання; створення доброзичливої, сприятливої атмосфери у дитячому колективі; теоретична та практична підготовка вихователів до роботи за експериментальною програмою.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.212 + Ч411.334 + Ю983.51

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353783 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Андрющенко Т. К. 
Формування ціннісного ставлення до власного здоров'я в дітей старшого дошкільного віку : Автореф. дис... канд. пед. наук / Т. К. Андрющенко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2007. - 20 c. - укp.

Розкрито суть поняття "ціннісне ставлення до власного здоров'я" у контексті його формування в дітей старшого дошкільного віку. Досліджено педагогічні умови, що сприяють формуванню ціннісного ставлення до власного здоров'я, а саме: підготовку вихователів до зазначеної діяльності; співпрацю педагогів і батьків з питань збереження, зміцнення та відновлення здоров'я дітей; впровадження до навчально-виховного процесу методики, розробленої відповідно до суті дослідженого поняття. Визначено критерії, показники та діагностовано рівні його сформованості в дітей. Розроблено методичні рекомендації для вихователів і батьків.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.354.2 + Р128.93-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349172 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Луцан Н. І. 
Формування ігрової компетенції дітей старшого дошкільного віку / Н. І. Луцан // Наука і освіта. - 2007. - № 1/2. - С. 99-102. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто рівні сформованості ігрової компетенції дітей старшого дошкільного віку.

Рассмотрены уровни сформированности игровой компетенции детей старшего дошкольного возраста.

The article considers the levels of development of the game competence of children of preschool.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.37

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Нестеренко Л. 
Теоретичні основи формування громадянської обізнаності дітей старшого дошкільного віку / Л. Нестеренко, О. Стаєнна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 178-180. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано теоретичні основи формування громадянської обізнаності дітей старшого дошкільного віку. Особливу увагу приділено аналізу змістовних компонентів громадянської обізнаності та інтеграції.

Проанализированы теоретические основы формирования гражданской осведомлённости детей старшего дошкольного возраста. Особое внимание уделено анализу содержательных компонентов гражданской осведомлённости и её интеграции.

Theoretical bases of formation the civil knowledge of children of senior preschool age are analyzed in the article. The special attention is spared the analysis of rich in content components of civil knowledge and their integration.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.13 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Свірщ К. О. 
Формування мовленнєвої готовності старших дошкільників до школи у контексті сучасного педагогічного мислення / К. О. Свірщ // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40. - С. 105-107. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Відзначено, що для повноцінного спілкування дитини необхідно, щоб вона вміла використовувати мовленнєві навички для самостійного вираження своїх думок, намірів, мрій, бажань; потрібен поступовий перехід до нового етапу становлення розгорнутого усного монологічного висловлювання, яке потребує від дитини володіння мовленнєвими вміннями. Наголошено на тому, що в Базовому компоненті дошкільної освіти в Україні зазначається, що на кінець дошкільного віку дитина повинна володіти українською розмовною мовою монологічним мовленням, використовувати засоби інтонаційної виразності, правильно й чітко вимовляти всі звуки та правильно вживати всі граматичні категорії; кількісна та якісна характеристика словника повинні сягати вікової норми. Розроблено експериментальну методику формування монологічного мовлення творчого характеру старших дошкільників. Підсумовано, що мовленнєва підготовка дітей до школи передбачає достатню інтелектуальну, емоційно-вольову та мотиваційну готовність дитини дошкільного віку, а також достатню оперативну адаптацію дітей до умов шкільного навчання.

Отмечено, что для полноценного общения ребенка необходимо, умение использовать речевые навыки для самостоятельного выражения своих мыслей, намерений, мечтаний, желаний; необходим постепенный переход к новому этапу становления развернутого устного монологического высказывания, требующего от ребенка владения речевыми умениями. Акцентировано на том, что в Базовом компоненте дошкольного образования в Украине указано, что к концу дошкольного возраста ребенок должен обладать украинским разговорным языком, монологической речью, использовать средства интонационной выразительности, правильно и четко произносить все звуки и правильно применять все грамматические категории; количественная и качественная характеристика словаря должны достигать возрастной нормы. Разработана экспериментальная методика формирования монологической речи творческого характера старших дошкольников. Подведен итог: речевая подготовка детей к школе предусматривает достаточную интеллектуальную, эмоционально-волевую и мотивационную готовность ребенка дошкольного возраста, а также достаточно оперативную адаптацию детей к условиям школьного обучения, к новым программным требованиям относительно усвоения норм и правил речи, процедуральных речевых способов действий, необходимых для овладения речевыми умениями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.382.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Щербакова К. Й. 
Сучасні підходи до навчання старших дошкільників розв'язання арифметичних задач / К. Й. Щербакова, Л. І. Зайцева // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 40. - С. 87-90. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Відзначено, що в зв'язку з переходом освітніх закладів на 12-річний термін навчання в школі з шести років, актуалізується потреба оновлення змісту програм для дітей старшого дошкільного віку. Доведено, що за допомогою спеціально організованої освітньої роботи можна успішно навчати дітей віком 5 - 6-ти років розв'язанню арифметичних задач. Запропоновано способи здійснення зв'язку між узагальненою числовою дією та конкретними умовами задачі: формальний і змістовий. Визначено, що в процесі розв'язання арифметичних задач навчання необхідно спрямувати на виокремлення, аналіз і засвоєння визначеного типу відношень, які складають структуру задачі (відношення частина - ціле, рівність - нерівність). Підсумовано, що використання моделей впливає на процес розв'язання арифметичних задач і допомагає утримувати текст у пам'яті, що значно полегшує аналіз змісту задачі.

Обращено внимание на то, что в связи с переходом образовательных учреждений на 12-летний строк обучения в школе с шести лет, актуализируется необходимость в обновлении содержания программ для детей старшего дошкольного возраста. Доказано, что с помощью специальной организованной образовательной работы можно успешно обучать детей возрастом 5 - 6-ти лет решению арифметических задач. Предложены способы осуществления связи между обобщенным числовым действием и конкретными условиями задачи: формальный и смысловой. Установлено, что в процессе решения арифметических задач обучение необходимо направлять на выделение, анализ и усвоение определенного типа отношений, которые составляют структуру задачи (отношение часть - целое, равность - неравность). Подытожено: использование моделей влияет на процесс решения арифметических задач и помогает удерживать текст в памяти, что значительно облегчает анализ содержания задачи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.334 + Ч411.383

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Бенера В. 
Про впровадження інтелектуальних мовленнєвих ігор у сучасну практику дошкільної освіти / В. Бенера // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 15-19. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито види інтелектуальних мовленнєвих ігор для старших дошкільників, визначено педагогічні умови їх використання в сучасному освітньому закладі.

Раскрыты виды интеллектуальных языковых игр для старших дошкольников, определены педагогические условия их использования в современном учебном заведении.

The article reveals the kinds of intellectual speech games for the children of elder preschool age, the pedagogical conditions for their usage in a modern education institution are created.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.4 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Андрющенко Т. 
Організація освітнього процесу в контексті формування у старших дошкільників ціннісного ставлення до власного здоров'я / Т. Андрющенко // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 5-7. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито напрями роботи дошкільних навчальних закладів з формування у дітей ціннісного ставлення до власного здоров'я. Охарактеризовано принципи, на яких базується освітній процес. Подано методичні рекомендації, що конкретизують зміст діяльності педагогів.

Раскрыты направления работы дошкольных учебных заведений по формированию у детей ценностного отношения к собственному здоровью. Охарактеризированы принципы, на которых базируется образовательный процесс. Представлены методические рекомендации, конкретизирующие содержание деятельности педагогов.

In the article work assignments of preschool educational establishments are exposed from forming at the children of the valued attitude toward an own health. Principles which an educational process is based on are described. Methodical recommendations which specify maintenance of activity of teachers are given.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.354.5 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Науменко Т. С. 
Екологічне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами авторської казки : автореф. дис... канд. пед. наук / Т. С. Науменко; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено питання екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами авторської казки. Розкрито теоретико-методологічні засади даного виховання. Визначено роль і місце авторської казки природознавчого змісту як засобу екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку. Обгрунтовано педагогічні умови, розроблено й апробовано експериментальну методику використання авторської казки у процесі екологічного виховання дітей, визначено її етапи та зміст кожного з них. Дослідно-експериментальним шляхом доведено ефективність використання авторських казок у процесі екологічного виховання дітей старшого дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.387.5 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА356008 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Багінська О. В. 
Особистісно орієнтоване навчання руховим діям дітей 5 - 6 років в умовах дошкільного навчального закладу : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / О. В. Багінська; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2008. - 20 c. - укp.

Досліджено питання організації особистісно орієнтованого навчання руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років за умов дошкільного навчального закладу на підставі врахування їх психофізіологічних особливостей. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено ефективність методики управління особистісно орієнтованим навчанням руховим діям дітей віком 5 - 6-ти років на підставі врахування властивостей їх нервової системи за умов дошкільного навчального закладу. Визначено вплив окремих індивідуальних особливостей дітей даного віку на ефективність навчання руховим діям. Розроблено комплекс критеріїв для здійснення диференціації навчання руховим діям. Розкрито суттєвий вплив індивідуально-типологічних властивостей нервової системи на ефективність навчання руховим діям й обгрунтовано необхідність їх урахування в особистісно орієнтованому навчанні руховим діям у процесі фізичного виховання за умов дошкільного навчального закладу. Сформовано шкали оцінювання рівнів функціональної рухливості нервових процесів і працездатності головного мозку, наведено рекоменадції щодо їх застосування у практичній роботі інструктора з фізичного виховання. Запропоновано шляхи реалізації особистісно орієнтованого навчання руховим діям за умов дошкільного навчального закладу з урахуванням окремих індивідуально-типологічних властивостей нервової системи дітей віком 5 - 6-ти років, експериментально доведено його ефективність.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч511.483 + Ч411.354.4 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА362643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Матюха Г. В. 
Методика формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.02 / Г. В. Матюха; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 21 c. - укp.

Досліджено проблеми формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою. Уточнено компоненти змісту навчання англомовного спілкування й етапи їх реалізації. Теоретично обгрунтовано, розроблено й експериментально перевірено методику формування у старших дошкільників умінь усного спілкування англійською мовою. Створено авторську програму, розроблено систему вправ і плани-конспекти занять з навчання дітей віком від 5-ти до 6-ти років англомовного спілкування. На підставі встановлених принципів та з урахуванням психологічних вікових особливостей побудовано лінгводидактичну модель формування умінь усного спілкування англійською мовою у дітей старшого дошкільного віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.5 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА359179 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Козлюк О. А. 
Педагогічні умови формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.08 / О. А. Козлюк; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2008. - 12 c. - укp.

Досліджено проблему формування гуманістичної спрямованості спілкування старших дошкільників. Проаналізовано сучасний стан цієї проблеми у теорії та практиці роботи дошкільного навчального закладу. Розкрито суть поняття "гуманістично спрямоване спілкування". Визначено критерії та рівні сформованості такої спрямованості спілкування старших дошкільників. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови її формування. Розроблено й апробовано модель і методику реалізації виокремлених педагогічних умов формування гуманістичної спрямованості спілкування та виявлено динаміку змін у рівнях її сформованості у даних дітей.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.352.25 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА360523 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського