Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (88)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч411.375$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 30
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Аматьєва О. П. 
Дидактична гра як засіб формування експресії мовлення у дітей старшого дошкільного віку / О. П. Аматьєва, О. Єфремова // Наук. вісн. Південноукр. держ. пед. ун-ту ім. К.Д.Ушинського. - О., 2000. - Вип. 12. - С. 46-50. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено важливу проблему дошкільної освіти - формування експресії мови як засобу спілкування. Запропоновано методичну систему, що включає серію спеціально розроблених дидактичних ігор і вправ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69786 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Халилова Ф. С. 
Эффективность компьютерных игр в умственном развитии ребенка старшего дошкольного возраста / Ф. С. Халилова // Культура народов Причерноморья. - 2004. - № 51. - С. 162-165. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Приведены результаты исследования эффективности компьютерных игр в умственном развитии ребенка старшего дошкольного возраста. Отмечено, что для полноценного использования компьютера как средства деятельности от ребенка требуется умение оперировать символами (знаками), обобщенными образами, ему необходимо достаточно развитое мышление, творческое воображение, определенный уровень произвольности действий. Игра является одной из форм практического мышления. Разработана и предложена оригинальная система компьютерных программ "Конструктор" для развития пространственного мышления на занятиях по конструированию у старших дошкольников.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.513.101 + Ч411.375

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16332 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Захарченко В. Г. 
Мовленнєвий розвиток дошкільників в сюжетно-рольовій грі : Навч.-метод. посіб. / В. Г. Захарченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2001. - 59 c. - Бібліогр.: 60 назв. - укp.

Висвітлено теоретичні аспекти проблеми мовленнєвого розвитку дітей. Проаналізовано педагогічні можливості сюжетно-рольової гри у мовленнєвому розвитку дітей. Описано розвиток зв'язного мовлення дошкільників у сюжетно-рольовій грі. Наведено характеристику мовленнєвого спілкування дітей у сюжетно-рольовій грі в практиці роботи дошкільних закладів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1 + Ч411.375.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА620241 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Акчурина-Муфтиева Н. М. 
Развитие детского творческого конструирования из бумаги : Учеб. пособие / Н. М. Акчурина-Муфтиева. - Симф. : Крымучпедгиз, 2003. - 187 c. - Библиогр.: 32 назв. - рус.

Освещена методика руководства детским творческим конструированием из бумаги, раскрыты психологические и педагогические основы его формирования. Описаны специфика детского творчества, коллективные формы организации работы детей. Приведена классификация коллективных работ в художественном творчестве. Представлены методические рекомендации для работы с детьми над аппликацией.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.5 + Ч411.355.82

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651025 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Маковецька Н. В. 
Ігри з піском як засіб оздоровлення дошкільників / Н. В. Маковецька // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 8. - С. 59-63. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено наукові підходи до визначення поняття "здоров'я". Розглянуто один з засобів формування, зміцнення та збереження здоров'я дошкільників - ігри з піском - особливості їх організації, методи і прийоми роботи з піском, вправи, що можуть бути використані під час ігор.

Освещены научные подходы к определению понятия "здоровье". Рассмотрено одно из средств формирования, укрепления и сохранения здоровья дошкольников - игры с песком - особенности их организации, методы и приемы работы с песком, упражнения, которые могут быть использованы во время игр.

In the article scientific approaches to the decision of notion are lighted "health". One of tools of forming, strengthening and saving of health of under-fives is examined - games with sand - features of their organization, methods and receptions of work with sand, exercises which can be used at play.


Ключ. слова: оздоровлення, фізичне і психічне здоров'я, ігри з піском
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Подоляночка. Народні рухливі ігри : Посіб / упоряд.: Н. В. Маліновська, Т. В. Романюк. - Рівне : Волин. обереги, 2007. - 93 c. - Бібліогр.: с. 91-92. - укp.

Викладено зміст українських народних рухливих ігор для дітей дошкільного віку, розглянуто особливості методики їх проведення. Показано виховний вплив дитячих народних ігор. Наведено заклички, мирилки, лічилки.

Раскрыто содержание украинских народных подвижных игр для детей дошкольного возраста, рассмотрены особенности методики их проведения. Показано воспитательное влияние детских народных игр. Приведены мирилки, считалки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш83(4УКР)-6 я43 + Ч411.385 я43 + Ч411.375.3 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА685264 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Карасьова К. В. 
Розвиток комунікативних функцій дошкільників у процесі творчих ігор : автореф. дис... канд. психол. наук / К. В. Карасьова; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2008. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему динаміки прояву комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчих ігор, зокрема, сюжетно-рольових. Встановлено, що розвиток комунікативних функцій дітей даного віку у процесі творчої гри обумовлений переходом на новий суб'єктивний рівень взаємодії з однолітками, який відбувається на базі засвоєних дітьми форм спілкування з близькими дорослими в ранньому дитинстві та визначається рівнем опанування новими засобами взаємодії з однолітками у молодшому дошкільному віці. Виявлено, що оптимальний рівень розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників передбачає засвоєння ними партнерської поведінки, спрямованої на взаємодію, взаємообмін, взаєморозуміння та взаємовплив у процесі спільної ігрової діяльності. Доведено, що становлення творчої гри у молодшому дошкільному віці залежить від розвитку комунікативного конструкту в єдності прояву таких функцій: фатичної, емотивної, інформаційної та функції управління. З'ясовано, що динаміка комуніктивних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюджетно-рольової гри виявляється в диференціюванні рівнів прояву комунікативного конструкту на різних фазах творчої сюжетно-рольової гри. Обгрунтовано можливість застосування одержаних експериментальних результатів для розширення та збагачення підходів щодо розуміння вікових особливостей розвитку комунікативних функцій молодших дошкільників у процесі творчої сюжетно-рольової гри, що сприяє гуманізації взаємин між дорослими та дітьми, успішному засвоєнню структури провідного у дошкільному віці виду діяльності - сюжетно-рольової гри й оптимізації

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.510.2 + Ю983.612 + Ч411.375.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА357528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сазонова А. В. 
Формування первинного економічного досвіду старших дошкільників в ігровій діяльності : Автореф. дис... канд. пед. наук / А. В. Сазонова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського. - О., 2007. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність поняття "первинний економічний досвід", визначено особливості його формування в процесі економічної соціалізації та виховання старших дошкільників. Доведено ефективність моделі реалізації таких педагогічних умов формування первинного економічного досвіду, як забезпечення комплексного підходу до процесу економічного виховання, надання пріоритету ігровій діяльності серед інших засобів його формування, а також поступове впровадження дидактичних, ситуативних, сюжетно-рольових ігор, зокрема ігор-стратегій.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.357 + Ч411.375 + Ч411.334

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА352592 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Тарасенко Г. С. 
Організація дитячої ігрової діяльності в контексті наступності дошкільної та початкової освіти : навч.-метод. посіб. / Г. С. Тарасенко, Н. В. Гавриш, Н. В. Кудикіна, Н. В. Лисенко, Л. О. Калмикова, Т. І. Поніманська, Г. Ф. Древаль, Г. А. Іваниця, Л. С. Русан, Г. І. Колосінська, Ю. М. Олійник, Г. Г. Кіт; ред.: Г. С. Тарасенко. - К. : Слово, 2010. - 318 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Висвітлено проблему реалізації наступності дошкільної та початкової освіти, надійним засобом чого може стати узгодженість змісту та методів організації ігрової діяльності дошкільників і молодших школярів. Розкрито теоретико-методологічні засади та психолого-педагогічні особливості включення дітей дошкільного та молодшого шкільного віку в ігровий процес. Презентовано особливості дидактичних і творчих ігор у контексті їх навчально-виховного потенціалу. Розкрито методичні аспекти організації дитячих ігор (мовленнєвих, математичних, природничих, художньо-мистецьких).


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375 я7 + Ч421.252.46 я7 + Ю983.612 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА735073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Луцан Н. І. 
Розвиток мовлення дітей засобами народних ігор : монографія / Н. І. Луцан; АПН України. - О., 2007. - 255 c. - укp.

Розглянуто проблему розвитку мовлення дітей дошкільного віку засобами українських народних ігор. Обгрунтовано тлумачення поняття "етногра". На підставі лінгвістичного аналізу текстів українських народних ігор виявлено потенційні можливості лексичної роботи та розвитку діалогічного мовлення дошкільнят. Запропоновано варіативну класифікацію українських народних ігор, а також методику лексичної роботи та розвитку діалогічного мовлення дітей за текстами даних ігор.

Рассмотрена проблема развития речи детей дошкольного возраста средствами украинских народных игр. Обосновано толкование понятия "этноигра". На основе лингвистического анализа текстов украинских народних игр выявлены потенциальные возможности лексической работы и развития диалогической речи дошкольников. Предложены вариативная классификация украинских народных игр, а также методика лексической работы и развития диалогической речи детей по текстам данных игр.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.382.1 + Ч411.375.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727770 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Вольчинський А. Я. 
Українські народні рухливі ігри в системі фізичного виховання дошкільнят : монографія / А. Я. Вольчинський, Н. О. Вольчинська; Волин. нац. ун-т ім. Лесі Українки. - Луцьк, 2009. - 148 c. - Бібліогр.: с. 132-139. - укp.

Висвітлено значення народних ігор як засобу всебічного розвитку дітей. Обгрунтовано використання українських народних рухливих ігор у практичній діяльності дошкільних навчально-виховних закладів. Наведено класифікацію таких ігор для дітей дошкільного віку, увагу приділено їх підбору та принципам розучування. Показано вплив українських рухливих ігор на стан здоров'я, фізичний розвиток і рухову підготовленість дошкільнят. Наведено методичні вказівки щодо організації та проведення ігор.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.3 + Ч111,01

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА747063 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Подоляка А. Є. 
Диференціація рухливих ігор у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку з використанням інформаційних технологій / А. Є. Подоляка // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2011. - № 2. - С. 189-192. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Запропоновано створення поля впорядкованого представлення виконання завдання за складністю змісту та різноманітністю рішення. Досліджується використання розробленої методики диференціації рухливих ігор у фізичному вихованні дітей старшого дошкільного віку. Впровадження даної методики показало збільшення показників фізичної підготовленості у дітей експериментальних груп у порівнянні з контрольною. Нова методика дозволяє давати відповідне навантаження на дітей з різною фізичною підготовленістю, що дає можливість приросту результатів у всіх підгрупах дітей. У якості практичних рекомендацій запропоновано використання розробленої спеціальної комп'ютерної програми "Рухливі ігри".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.3 + Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Вольчинський А. Я. 
Підвищення рухової активності дошкільнят засобом українських народних ігор / А. Я. Вольчинський, О. О. Малімон, Н. О. Вольчинська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2010. - № 4. - С. 31-34. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено вплив рухливих ігор на фізичний стан дітей віком 5 - 6 років та їх рухову підготовленість.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Вольчинська Н. О. 
Реалізація ігрового методу в навчанні дітей дошкільного віку основних умінь і навичок / Н. О. Вольчинська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2011. - № 1. - С. 33-36. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено вплив рухливих ігор на фізичний стан дітей віком 5 - 6 років та їх фізичний розвиток. Застосування рухливих ігор під час занять із фізичної культури та на прогулянках за розробленою методикою їх проведення та оптимальним дозуванням фізичних навантажень сприяє також зміцненню м'язового корсета дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.3 + Ч510.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Вольчинський А. Я. 
Фізичне виховання дошкільників засобами гри / А. Я. Вольчинський, О. О. Малімон, Я. А. Смаль // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2011. - № 3. - С. 52-55. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Визначено провідну роль українських народних рухливих ігор у системі фізичного виховання дітей дошкільного віку. Науково обгрунтовано методику їх проведення та вплив на стан здоров'я, рухову підготовленість і фізичний розвиток дітей віком 5 - 6 років.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.3 + Ч411.354

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Вольчинська Н. О. 
Реалізація ігрового методу в навчанні дітей дошкільного віку основних умінь і навичок / Н. О. Вольчинська // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 2. - С. 100-104. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Висвітлено вплив рухливих ігор на фізичний стан дітей віком 5 - 6 років та їх фізичний розвиток. Застосування рухливих ігор під час занять із фізичної культури та на прогулянках за розробленою методикою їх проведення й оптимальним дозуванням фізичних навантажень також сприяє зміцненню м'язового корсета в дітей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Луцан Н. І. 
Вербальні ігри в теорії дошкільної педагогіки / Н. І. Луцан // Наука і освіта. - 2007. - № 3. - С. 93-96. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Описано особливості ігрової діяльності дитини. Охарактеризовано та класифіковано вербальні ігри, які використовуються на етапі дошкільного дитинства. Констатовано, що вербальні ігри є складовою провідної діяльності дітей дошкільного віку.

Описаны особенности игровой деятельности ребенка. Рассмотрены и классифицированы вербальные игры, которые используются на этапе дошкольного детства. Констатировано, что вербальные игры являются важной составляющей деятельности детей дошкольного возраста.

The article deals with the features of game activity of the child. The corresponding scientific literature on this problematics is analysed. Verbal games which are used at a stage of the preschool childhood are considered and classified. It is ascertained, that verbal games are the important making activity of children of preschool age.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Богуш А. М. 
Мовленнєвий супровід словесних ігор / А. М. Богуш // Наука і освіта. - 2010. - № 4/5. - С. 87-90. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Наведено характеристику словесних ігор, спрямованих на вирішення мовленнєвих завдань. Визначено поняття "словесна гра", у якому реалізовано важливий методологічний принцип єдності мови, мислення і мовлення. Охарактеризовано і класифіковано словесні ігри, розкрито їх структурні компоненти та форми організації. Зроблено висновок щодо доцільності використання словесних ігор у практичній роботі дошкільних навчальних закладів з розвитку мовлення і художньої літератури як ігрового методу; як самостійної гри-заняття, що проводиться під керівництвом педагога; як прийому на заняттях з інших розділів програми.

Представлена характеристика словесных игр, направленных на решение речевых задач. Определено понятие "словесная игра", в котором реализовано важный методологический принцип единства языка, мышления и речи. Охарактеризованы и классифицированы словесные игры, раскрыты их структурные компоненты и формы организации. Сделан вывод о целесообразности использования словесных игр в практической работе дошкольных учебных заведений по развитию речи и художественной литературы как игрового метода; как самостоятельной игры-занятия, проводимого под руководством педагога; как приема на занятиях по другим разделам программы.

The characteristic of word games aimed at solving verbal problems. Defined the concept of "word game" in which realized an important methodological principle of the unity of language, thought and speech. Characterized and classified word games, the disclosure of their structural components and forms of organization. The conclusion about the feasibility of using word games in the practical work of preschool education on the development of speech and literature as playing technique, how to self-playingexercises, conducted under the guidance of a teacher, as a method in the classroom for other sections of the program.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Шлапаченко О. А. 
Рухливі ігри як засіб активізації процесів мислення у дітей 5 - 8 років зі спастичною диплегією / О. А. Шлапаченко // Наука і освіта. - 2009. - № 1/2. - С. 209-213. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано розроблену у дитячому спеціалізованому клінічному санаторії "Хаджибей" МОЗ України реабілітаційно-корекційну програму з використанням рухливих ігор. Експериментально перевірено ефективність її застосування за умов санаторно-курортного лікування для покращання процесів мислення у дітей 5 - 8-ми років зі спастичною диплегією.

Предложена разработанная в детском специализированном клиническом санатории "Хаджибей" МОЗ Украины реабилитационно-коррекционную программу с использованием подвижных игр. Экспериментально проверена эффективность ее применения в условиях санаторно-курортного лечения для улучшения процессов мышления у детей 5 - 8-ми лет со спастической диплегией.

The article raises the questions of using outdoor games for improving thinking processes of 5-8 year-old children with spastic diplegy who receive treatment in health resorts.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч411.375.3 + Р128.91-34

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Рібцун Ю. 
Ігри з кольором як засіб корекції ФФНМ у дітей середнього дошкільного віку / Ю. Рібцун // Дефектологія. - 2008. - № 4. - С. 13-17. - укp.

Розкрито структуру (10 складових) корекційної роботи у середній логопедичній групі для дітей із фонетико-фонематичним недорозвитком мовлення (ФФНМ), яка обумовлена формуванням слухо-вимовних функцій та операцій у нормальному онтогенезі. Акцентовано увагу на ознайомленні дітей середнього дошкільного віку з кольорами та відтінками. Запропоновано дидактичні ігри, які може індивідуально проводити педагог (за умови, якщо дитина вимовляє всі звуки): кольорові піжмурки, у країні кольорів, барвистий маскарад.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч437.41 + Ч411.375.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15708 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського