Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (85)Журнали та продовжувані видання (25)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4РОС)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11

      
Категорія:    
1.

Коротяев Б. И. 
Школа преодоления и самосозидания / Б. И. Коротяев; Краматор. экон.-гуманит. ин-т. - К. : Знання, 1999. - 187 c. - рус.

Розкривається оригінальний досвід роботи "Центру захисту здоров'я дітей", в основу якого закладено духовно-моральні цінності та орієнтації. Розглядаються питання захисту фізичного та емоційно-морального здоров'я дітей, освітнього циклу та захисту інтелектуального здоров'я тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4РОС)714 + Ч421.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590556 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Алдакимова О. В. 
Становление украиноязычных школ на Кубани (1921 - 1932 гг.) / О. В. Алдакимова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 140-149. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Відображено історію створення та розвитку національних українських шкіл на Кубані в період 1921 - 1932 рр. Наведено історичні дані про історію заселення регіону й етнічний склад населення Кубані в досліджуваний період. Вміщено статистичні дані про кількість національних шкіл та учнів, які в них навчалися.

Отображена история создания и развития национальных украинских школ на Кубани в период с 1921 - 1932 гг. Приведены исторические данные об истории заселения региона и этническом составе населения Кубани в исследуемый период. Освещены статистические данные о количестве национальных школ и учащихся, которые в них обучались.

In the article the history of creation and development of national Ukrainian schools on Kuban in the period of 1921-1932, is displayed History data about history of settling of region and ethnic composition of population of Kuban in an explored periodare resulted. Statistical data are also resulted about the amount of national schools and studying, which in them were taught.


Ключ. слова: народность, национальные меньшинства, национальная школа, украиноязычное образование
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4РОС)45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мачуський В. В. 
Педагогічні засади політичної соціалізації учнів старших класів середньої загальноосвітньої школи в Російській Федерації : автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.05 / В. В. Мачуський; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2009. - 19 c. - укp.

Досліджено актуальну проблему політичної соціалізацї учнів старших класів загальноосвітньої школи Російської Федерації (РФ). Розкрито суть поняття "політична соціалізація". Проаналізовано основні напрями теоретичних досліджень російських науковців у контексті політичної соціалізації особистості. Виявлено домінування в цьому процесі громадянського виховання. Проаналізовано державну політику РФ у галузі освіти в контексті політичної соціалізації молодого покоління. Розкрито сучасний стан даної соціалізації учнівської молоді в РФ і основні чинники, що впливають на її перебіг. Визначено педагогічні засади політичної соціалізації старшокласників у навчально-виховному процесі загальноосвітніх закладів, розглянуто напрями їх реалізації, а саме: наповнення відповідним змістом навчальних дисциплін (суспільствознавства, історії), посилення громадянської спрямованості позакласної та позашкільної роботи, демократизацію внутрішньошкільного життя шляхом активізації органів учнівського самоврядування. Проведено порівняння умов політичної соціалізації в Україні та в РФ, визначено їх спільні особливості та відмінності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.350.1 + Ч421.352.13 + Ч424(4РОС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА364563 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Ковальчук О. С. 
Полікультурний підхід у сучасній шкільній освіті Росії : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / О. С. Ковальчук; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2004. - 21 c. - укp.

Проаналізовано основні тенденції становлення та розвитку полікультурної освіти у світовій педагогіці. Виявлено умови, які сприяли актуалізації ідей даної освіти, теоретичні засади та особливості полікультурного підходу в шкільній освіті Росії. Визначено провідні тенденції розробки змісту організації педагогічного процесу в школах Росії у контексті ідей цього підходу. Наведено пропозиції щодо застосування російського досвіду у дослідженій сфері.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4РОС)01

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА329218 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Ковалева Т. 
Тьюторство - институализация новой профессии в российской школе / Т. Ковалева // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2012. - № 1. - С. 63-68. - Библиогр.: 8 назв. - рус.

Описан принцип открытости как качественная характеристика современного российского образования. Приведены исторические сведения о феномене тьюторства. Акцентировано внимание на значении открытых образовательных технологий в тьюторськой практике. Определены аспекты нормативно-правового оформления тьюторской деятельности в школе. Представлены различные варианты финансового оформления работы тьютора в зависимости от тех моделей деятельности, которые выбраны конкретным образовательным учреждением.

Описано принцип відкритості як якісну характеристику сучасної російської освіти. Наведено історичні відомості про феномен т'юторства. Акцентовано увагу на значенні відкритих освітніх технологій в т'юторській практиці. Визначено аспекти нормативно-правового оформлення т'юторської діяльності в школі. Подано різні варіанти фінансового оформлення роботи т'ютора в залежності від тих моделей діяльності, які вибрані конкретним освітнім закладом.

We describe the principle of openness as a qualitative characteristic of the modern Russian education. Are the historical facts about the phenomenon of tutoring. The attention is focused on the importance of open educational technology practice. Identified aspects of the regulatory clearance tutorіng activities at school. Different versions of the financial clearance of a tutor, depending on the models of which are selected for specific educational institution.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.421 + Ч424(4РОС)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Самойленко П. І. 
Профільне навчання в середній школі Російської Федерації: стан і проблеми / П. І. Самойленко // Педагогіка і психологія. - 2009. - № 1. - С. 68-75. - укp.

Наведено результати експерименту з профільного навчання, проведеного в Російській Федерації у 2003 - 2006 рр. Мета дослідження - створення систем спеціалізованої підготовки (профільного навчання) учнів у старших класах загальноосвітньої школи, апробація нового змісту й форми навчального процесу з урахуванням потреб ринку й забезпечення свідомого вибору учнями майбутньої професії. Розглянуто основні проблеми реалізації профільного навчання у регіонах: неготовність педагогів до роботи в умовах профільного навчання, брак навчально-методичного забезпечення та брак фінансів.

The results of the experiment with the profile of training conducted in the Russian Federation in 2003 - 2006 years. The aim of the study were: the creation of specialized training (learning profile) students in higher grades of general school maintenance and testing of new forms of educational process in the light of market needs and to ensure informed choice students for future careers. The main challenges in implementation of relevant training in the regions: the reluctance of teachers to work in conditions of relevant training, lack of training and methodological support, lack of finance. Provided findings of the experiment.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4РОС) + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мачуський В. 
Теоретичний аналіз проблеми політичної соціалізації старшокласників у Російській Федерації / В. Мачуський // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 40-43. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто проблеми підвищення ефективності політичної соціалізації молодого покоління у Російській Федерації. Висвітлено сутність громадянських якостей особистості, які мають формуватися в учнів старшого шкільного віку у процесі навчання та виховання в загальноосвітніх закладах Росії. Зазначено, що система освіти є основним засобом виховання у молоді політичної свідомості, громадянських якостей, правового виховання, виховання законослухняності, толерантності, політичної активності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4РОС) + Ч421.350.1 + Ч421.331.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Тадеєв П. 
Науково-практичний підхід до організації навчання обдарованих учнів як важливий чинник модернізації шкільної освіти для сталого розвитку / П. Тадеєв // Нова пед. думка. - 2011. - № 1. - С. 84-91. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

Розглянуто основні науково-практичні аспекти покращання організації роботи з обдарованими школярами у вітчизняному освітньому просторі. За орієнтир взято досвід США та Російської Федерації у плані введення нових організаційних форм виявлення та супроводу обдарованих і талановитих дітей. Визначено змістові компоненти нового набору стандартів для американських учителів, які працюють з обдарованими дітьми. Подано положення Національної доповіді "Нація під загрозою", метою яких є зробити серйозний поштовх у плані навчання обдарованих дітей.

Определены основные научно-практические аспекты улучшения организации работы с одаренными школьниками в отечественном пространстве. За ориентир взят опыт США и Российской Федерации в плане введения новых организационных форм выявления и сопровождения одаренных и талантливых детей. Определены содержательные компоненты нового набора стандартов для американских учителей, работающих с одаренными детьми. Подано положение Национального доклада "Нация под угрозой", целью которых является сделать серьезный толчок в плане обучения одаренных детей.

The main scientific and practical aspects of improving the organization of work with gifted students in the national space. For the landmark U.S. experience is taken and the Russian Federation in terms of introducing new forms of organization to identify and support gifted and talented children. Identified a substantial component of a new set of standards for American teachers working with gifted children. Filed position of the National report "A Nation at Risk", which aim to make a serious push to the learning of gifted children.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.220 + Ч424(4РОС) + Ч424(7СПО)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Машкіна Л. А. 
Теоретичні засади педагогічної технології "Школа діалогу культур" / Л. А. Машкіна // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 13. - С. 237-240. - Бібліогр.: 5 назв - укp. - пол. - рус. - англ.

Розглянуто концептуальні засади педагогічної технології "Школа діалогу культур" В. С. Біблера. Показано особливості змісту технології, її принципи, вплив на формування загальної культури суспільства.

Раскрыты концептуальные основы педагогической технологии "Школа диалога культур" В. С. Библера. Показаны особенности содержания технологии, её принципы, влияние на формирование общей культуры общества.

Conceptual foundations of educational technology "School of Dialogue of Cultures" V. S. Bibler are revealed in the article. The features of the content of the technology, its principles, the impact to the development of a common culture of society are shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4РОС)714.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Онипченко О. І. 
Педагогічні ради про підготовку вчителів в Україні та за кордоном у другій половині ХІХ століття / О. І. Онипченко // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2000. - Вип. 6. - С. 98-101. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

На підставі аналізу архівних джерел висвітлено вплив педагогічних рад жіночих гімназій царської Росії на становлення майбутніх учительських кадрів.

На основании анализа архивных источников освещено влияние педагогических советов женских гимназий царской России на становление будущих учительских кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4Укр) + Ч424(4Рос)735.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Ромаева Н. Б. 
Комплексная работа как средство оценки уровней сформированности универсальных учебных действий младших школьников / Н. Б. Ромаева, В. В. Ранюк // Гуманіт. науки. - 2015. - № 4. - С. 122-128. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Описаны рекомендации по подготовке и проведению итоговых комплексных работ для мониторинга сформированности познавательных и регулятивных универсальных учебных действий младших школьников в соответствии с ФГОС НОО; представлен статистический анализ результатов проведения итоговых комплексных работ для обучающихся первых классов на территории Ставропольского края.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4РОС) к

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського