Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (10)Книжкові видання та компакт-диски (79)Журнали та продовжувані видання (73)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч424(4УКР)714.8$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 111
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Коберник О. М. 
Навчально-виховний процес у сільській загальноосвітній школі: сутність, проектування, організація / О. М. Коберник. - К. : Знання, 1998. - 274 c. - Бібліогр.: 281 назв. - укp.

Розглядається проектування навчально-виховного процесу як педагогічна проблема, система проектування та її структурні компоненти, аналіз результатів психолого-педагогічної діагностики розвитку учнів сільської школи, педагогічне моделювання і організація діяльності та спілкування учнів. Обгрунтовується об'єктивна необхідність проектування навчально-виховного процесу як умови і засобу забезпечення особистісно-орієнтованого підходу до виховання підростаючого покоління.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.2 + Ч421.3

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587943 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Коберник О. М. 
Організація життєдіяльності учнів сільської школи / О. М. Коберник. - К. : ТОВ "Міжнар. фін. агенція", 1998. - 92 c. - Бібліогр.: 62 назв. - укp.

В роботі розкривається суть педагогічного моделювання і зміст організації основних видів життєдіяльності сільських школярів: фізично-оздоровчої, предметно-перетворювальної, навчально-пізнавальної, соціально-комунікативної і оцінно-орієнтаційної. Розглянута методика проведення групових творчих справ учнів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.44 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА587685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Освітня система сільського регіону: проблеми та перспективи розвитку : Зб. наук. пр. / ред.: М. С. Солодуха; уклад.: Н. І. Клокар, М. С. Солодуха; Київ. обл. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - К. : КП ВД "Педагогіка", 2000. - 264 c. - укp.

Висвітлено дидактико-методичні проблеми освітньої діяльності навчальних закладів сільського регіону. Основну увагу приділено педагогічним критеріям функціонування спеціальних програмних засобів, можливостям використання педагогічного програмного засобу GRAN-3D у процесі вивчення стереометрії, формуванню духовно-екологічної культури учнівської молоді, а також організаційно-педагогічним особливостям розвитку професійної компетентності педагогічних працівників з виховної роботи у міжкурсовий період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603685 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Біда О. А. 
Сільська малокомплектна школа : Для вчителів почат. кл. і студ. пед. ф-тів / О. А. Біда; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2000. - 34 c. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто умови організації навчально-виховного процесу та навчання обдарованих дітей. З'ясовано особливості проведення уроків природознавства, а також сільськогосподарської праці у малокомплектній школі. Наведено приклади організації самостійної роботи учнів на уроці природознавства.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4Укр)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р88165 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Сільська початкова школа: проблеми, пошуки, перспективи : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2000. - 88 c. - укp.

Висвітлено деякі аспекти управління сільською малокомплектною початковою школою. Основну увагу приділено фізично-оздоровчій активності сільських школярів, українській етнопедагогіці, екологічній культурі, художньо-естетичному вихованню, а також особливостям формування конструкторсько-технологічних умінь у молодших школярів на уроках трудового навчання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603859 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Сільська початкова школа: стан, проблеми, перспективи : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Знання, 1999. - 104 c. - укp.

Містяться матеріали доповідей та повідомлень, в яких розглядаються актуальні проблеми удосконалення навчально-виховного процесу сільської початкової школи, стан та перспективи її розвитку. Висвітлюються інноваційні технології в навчально-виховному процесі початкової школи, особливості проектування та організації виховного процесу в сільській школі, філософські та культурологічні проблеми морального формування особистості учня. Аналізуються основні напрямки розвитку навички швидкого читання, особливості стимулювання інтересу до творчої діяльності молодших школярів як педагогічна проблема сучасної школи, дається психологічна характеристика впливу різних педагогічних технологій на здоров'я учнів та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА590584 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Мандрик Я.  
Сільська школа радянської України початку 30-х рр. ХХ ст. (за матеріалами періодичних видань) / Я. Мандрик // Зб. пр. Н.-д. центру періодики. - 2001. - Вип. 9. - С. 402-407. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4Укр)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69017 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
8.

Леонтьєва Г. Г. 
Сільські школи: проблеми збереження та розвитку на початку третього тисячоліття / Г. Г. Леонтьєва, О. О. Бражникова. - Суми : СумДПУ ім. А.С.Макаренка, 2001. - 55 c. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Висвітлено основні характеристики шкільного обслуговування сільського населення України, зокрема на Сумщині. Визначено показники демографічної стійкості низових територіальних систем шкільного обслуговування, що формуються значною кількістю сільських шкіл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА611732 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи / ред.: Н. С. Побірченко. - К. : Вид-во Наук. світ, 2002. - 221 с. - (Наук. зб. пр. Уман. держ. пед. ун-ту ім. П.Тичини; Вип. 2). - укp.

Розглянуто підходи В.А.Сухомлинського щодо філософії для дітей як педагогічної проблеми. Проаналізовано особливості формування змісту сучасної шкільної освіти, а також засад початкової школи. Визначено форми організації навчально-виховного процесу в початкових класах. Запропоновано методику формування в учнів І - ІV класів уявлень щодо інтерфейсу користувача та вміння його використання у навчальній діяльності. Розглянуто особливості навчання дітей сільської початкової школи, а також історичні та соціальні особливості розвитку скаутського руху в Україні. Висвітлено життєвий та творчий шлях О.О. Русова (1847 - 1915 рр.) - українського громадського діяча, вченого, педагога.

Рассмотрены подходы В.А.Сухомлинского к философии для детей как педагогической проблеме. Проанализированы особенности формирования содержания современного школьного образования, а также основ начальной школы. Определены формы организации учебно-воспитательного процесса в начальных классах. Предложена методика формирования у учеников 1 - 4 классов представлений об интерфейсе пользователя и умения его использования в учебной деятельности. Рассмотрены особенности обучения детей сельской начальной школы, а также исторические и социальные особенности развития скаутского движения на Украине. Освещен жизненный и творческий путь А.А. Русова (1847 - 1915 гг.) - украинского общественного деятеля, ученого, педагога.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4Укр)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Наук. зб. Вип. 1 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2002. - 241 с. - укp.

Наведено загальну характеристику життєвої активності учнів сільської школи. Описано методику індивідуального навчання дітей з особливими здібностями. Розкрито концептуальні засади формування змісту загальної мистецької освіти в контексті державних стандартів, дидактичні засади реформування змісту шкільної освіти. Розглянуто самостійну роботу як форму індивідуального навчання учнів сільських шкіл. Викладено деякі аспекти управління індивідуальним навчанням у педагогічній теорії та практиці. Висвітлено психологічні особливості формування творчої особистості вчителя і учня. Проаналізовано сучасні тенденції підготовки вчителя ХХІ століття для оновленої національної школи.

Приведена общая характеристика жизненной активности учеников сельской школы. Описаны особенности индивидуального обучения детей с повышенными академическими способностями. Раскрыты концептуальные основы формирования содержания общего художественного образования в контексте государственных стандартов, дидактические основы реформирования содержания школьного образования. Рассмотрена самостоятельная работа как форма индивидуального обучения учеников сельских школ. Изложены некоторые аспекты управления индивидуальным обучением в педагогической теории и практике. Освещены психологические особенности формирования творческой личности учителя и ученика. Проанализированы современные тенденции подготовки учителя ХХІ века для обновленной национальной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю98я54(4Укр)3 + Ч424(4УКР)714.8я54

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Біда О. А. 
Сільська початкова школа в контексті реформування системи освіти в Україні : Моногр. / О. А. Біда, Г. П. Волошина, О. М. Коберник, Г. І. Коберник, О. А. Комар; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Наук. світ, 2002. - 220 c. - Бібліогр.: с. 213-220. - укp.

Розглянуто історію становлення і розвитку сільської школи в Україні, визначено соціально-економічні умови її функціонування. Висвітлено результати діагностики фізичного, психічного, соціального і духовного розвитку вихованців сільської загальноосвітньої школи. Наведено інноваційні технології організації навчально-виховного процесу у ній.

Рассмотрены история становления и развития сельской школы на Украине, а также социально-экономические условия ее функционирования. Освещены результаты диагностики физического, психического, социального и духовного равития воспитанников сельской общеобразовательной школы. Приведены инновационные технологии организации в ней учебно-воспитательного процесса.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА633648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Громова Е. В. 
Методики дослідження умов функціонування обласного ліцею для обдарованих учнів сільської місцевості : Наук.-метод. посіб. / Е. В. Громова, Л. М. Калініна, Н. В. Кнорр, Н. М. Островерхова, О. А. Рудомьоткіна, М. І. Рябуха; Лаб. упр. освіт. закл. Ін-ту педагогіки АПН України, Херсон. обл. ліцей. - Херсон : Айлант, 2002. - 174 c. - укp.

Описано методики дослідження трьох основних підсистем ліцею: адміністративно-управлінської ланки, вчителя і ліцеїста. Розкрито сутність та критерії ефективності управління закладом освіти. Розглянуто пріоритетні види діяльності керівника та вчителя, проаналізовано їх фаховий рівень та творчий потенціал, науково-методичну підготовку. Висвітлено основи психологічного забезпечення навчально-виховного процесу та умови виховання ліцеїстів.

Описаны методики исследования трех основных подсистем лицея: административно-управленческого звена, учителя и лицеиста. Раскрыты сущность и критерии эффективности управления учебным заведением, моделирования, изложены методики. Рассмотрены приоритетные виды деятельности руководителя и учителя, проанализированы их профессиональный уровень и творческий потенциал, научно-методическая подготовка. Освещены основы психологического обеспечения учебно-воспитательного процесса и условия воспитания лицеистов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА644365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Шиян Н. І. 
Профільне навчання у школах сільської місцевості: теорія і практика : Моногр. / Н. І. Шиян; Полтав. держ. пед. ун-т ім. В.Г.Короленка. - Полтава : АСМІ, 2004. - 442 c. - Бібліогр.: 523 назв. - укp.

Розкрито дидактичні засади профільного навчання в загальноосвітній школі сільської місцевості, проаналізовано досвід профільної диференціації навчання у вітчизняних та зарубіжних освітньо-виховних закладах. Описано особливості суб'єкт-суб'єктної педагогічно доцільної взаємодії вчителів та учнів у процесі профільного навчання, його варіативні моделі у контексті соціокультурного середовища села.

Раскрыты дидактические основы профильного обучения в общеобразовательной школе сельской местности, проанализирован опыт профильной дифференциации обучения в отечественных и зарубежных образовательно-воспитательных заведениях. Описаны особенности субъект-субъектного педагогически целесообразного взаимодействия учителей и учеников в процессе профильного обучения, его вариативные модели в контексте социокультурной среды села.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652478 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Психолого-педагогічні проблеми сільської школи : Наук. зб. Вип. 8 / ред.: Н. С. Побірченко; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Вид-во "Наук. світ", 2004. - 247 с. - укp.

Розглянуто питання підготовки вчителя до роботи у сільській школі, описано нові інформаційні технології навчання, психологічні особливості формування творчої особистості вчителя та учня. Проаналізовано розвиток організаційних форм навчальної діяльності учнів у сільських загальноосвітніх навчальних закладах, організацію навчально-виховного процесу в малокомплектній школі. Розкрито теоретичні основи організації самостійної навчально-пізнавальної діяльності студентів. Викладено сучасні підходи до формування алгоритмічної культури особистості.

Рассмотрены вопросы подготовки учителя к работе в сельской школе, дидактики, методики, описаны новые информационные технологии обучения, психологические особенности формирования творческой личности учителя и ученика. Проанализированы развитие организационных форм учебной деятельности школьников в сельских общеобразовательных учебных заведениях, организация учебно-воспитательного процесса в малокомплектной школе. Раскрыты теоретические основы организации самостоятельной учебно-познавательной деятельности студентов. Изложены современные подходы к формированию алгоритмической культуры личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю984.0я54(4УКР)3 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72042 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Набок М. В. 
Резерви модернізації малочисельної сільської школи / М. В. Набок // Освіта на Луганщині. - 2007. - № 1. - С. 111-115. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Розглянуто специфічні соціальні, організаційні та психолого-педагогічні аспекти управління малочисельною сільською школою, які виникають внаслідок реформування аграрного сектору економіки, та обгрунтовано необхідність особливого підходу до її модернізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Шиян Н. І. 
Дидактичні засади профільного навчання у загальноосвітній школі сільської місцевості : Автореф. дис... д-ра пед. наук : 13.00.09 / Н. І. Шиян; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2005. - 44 c. - укp.

Висвітлено дидактичні засади, концепцію, зміст, організацію профільного навчання, розроблено його психолого-педагогічні та організаційно-методичні основи. Досліджено генезу проблеми профільного навчання у вітчизняній педагогіці, проаналізовано світовий досвід профільної диференціації навчання. Розкрито сутність, структуру і механізми профільного навчання в загальноосвітній сільській школі, описано п'ять моделей профільного навчання, зокрема, індивідуального вибору школярем рівня вивчення предмета (внутрішньошкільна, міжшкільна, позашкільна субмоделі), ресурсний центр як модель опорної старшої школи, територіальне шкільне об'єднання, очно-заочну профільну школу, дистанційну модель селективного та елективного профільного навчання. Розроблено систему організаційно-методичного супроводу профільного навчання в загальноосвітній сільській школі (проектну, кредитно-модульну технологію, технологію модульно-рейтингового навчання і кейс-технологію дистанційної освіти, інноваційні методи, форми і види навчально-пізнавальної діяльності школярів). Проаналізовано різнорівневий зміст профільного навчання на основі його модульного розподілу та інноваційних засобів профільної диференціації. Наведено критерії та визначено показники ефективності профільного навчання в сільській школі. Доведено ефективність науково обгрунтованих дидактичних засад, варіативних моделей та організаційно-методичного супроводу профільного навчання в сільських школах.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8 + Ч421.204

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА336413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Кривоніс С. В. 
Моральне виховання старшокласників у сільських школах України (80 - 90-ті роки XX століття) : Автореф. дис... канд. пед. наук. : 13.00.01 / С. В. Кривоніс; Прикарпат. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2003. - 19 c. - укp.

Проаналізовано основні положення теорії морального виховання учнів, розкрито регіональні особливості даного виховання. Досліджено загальний рівень морального розвитку учнів старших класів, вплив учителів, батьків і громадськості на моральне становлення старшокласників сільських шкіл, а також готовність студентів до їх морального виховання. Визначено особливості реалізації основних завдань даного виховання старшокласників у позашкільній діяльності, вивчено виховні можливості молодіжних об'єднань, обгрунтовано основні напрямки співпраці школи, сім'ї, громадськості за сучасних умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА324491 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Рябуха М. І. 
Організаційно-педагогічні основи діяльності ліцеїв інтернатного типу для учнів сільської місцевості : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.01 / М. І. Рябуха; Ін-т педагогіки АПН України. - К., 2005. - 22 c. - укp.

За результатами дослідження з'ясовано комплекс умов ефективного функціонування обласного ліцею інтернатного типу, особливості його діяльності. Розроблено Концепцію функціонування й розвитку обласного ліцею для учнів сільської місцевості, відповідно до якої створено та реалізовано системи навчання та виховання ліцеїстів. Висвітлено зміст ліцеїстської освіти, шляхи його реалізації, принципи формування навчального плану. Подано педагогічну технологію навчання "Сходинкова самоосвіта", суть якої полягає у розвитку здатності учнів відкривати нові особистісні можливості завдяки поступовому опанування знань та набуттю досвіду. Визначено принципи, зміст і структуру системи виховної роботи з ліцеїстами, яка базується на поєднанні позанавчальної, клубної, гурткової роботи з учнівським самоврядуванням. Розроблено кваліметричну модель випускника ліцею як орієнтир його діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335073 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Павленко В. І. 
Організація науково-методичної роботи в школах сільської місцевості : автореф. дис... канд. пед. наук / В. І. Павленко; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2007. - 21 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження організації науково-методичної роботи в школах сільської місцевості. Розкрито сутність науково-методичної роботи, визначено її функції та особливості організації на засадах управлінського підходу. Охарактеризовано основні етапи науково-методичної роботи, досліджено їх реалізацію в практичній діяльності шкіл на базі програмно-цільового підходу. Розроблено кваліметричну модель визначення оптимальних форм і методів організації науково-методичної роботи на кожному етапі її реалізації з урахуванням регіональних і місцевих умов.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.46 + Ч424(4УКР)714.8

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА353098 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Щука Г. П. 
Проблеми розвитку сільської школи в українській педагогічній пресі в 50 - 80-ті роки ХХ століття : автореф. дис... канд. пед. наук / Г. П. Щука; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2007. - 20 c. - укp.

Визначено основні тенденції та особливості публікацій у 1950 - 1980-ті рр. На базі сучасної методології проаналізовано розвиток сільських шкіл у системі освіти України у даний період у контексті історичних і освітніх реформ. Розглянуто стан наукової розробки проблеми в історико-педагогічній літературі. Наведено характеристику української педагогічної преси цього періоду. Розкрито основні проблеми діяльності сільських шкіл, які висвітлювала педагогічна преса України, а саме: зміст освіти, трудове виховання та профорієнтація учнів, матеріально-технічне та кадрове забезпечення, організація управління.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч33(4УКР)63 + Ч424(4УКР)714.8 + Ч612.3(4УКР)6-5 + Ч612.113/115

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА354560 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського