Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (3)Книжкові видання та компакт-диски (13)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.211.5$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 32
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Деминская Л. А. 
Дидактические приемы использования межпредметных связей в процессе профессиональной подготовки будущих учителей физической культуры / Л. А. Деминская // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2003. - № 23. - С. 275-281. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Запропоновано шляхи використання в професійній підготовці студентів міжпредметних зв'язків, однією з функцій яких є оптимізація учбового процесу, як вирішення одного з завдань вищої школи.

Указано, что одним из решений задач высшей педагогической школы является использование в профессиональной подготовке студентов межпредметных связей, одной из функций которых является оптимизация учебного процесса.

One of decisions of tasks of high pedagogical school, there is the use in professional preparations of students of intersubject communications, one of functions of which is optimization of educational process.


Ключ. слова: межпредметные связи, профессиональная подготовка
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51р30 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Гризун Л. Е. 
Дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань : монографія / Л. Е. Гризун; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2008. - 302 c. - Бібліогр.: с. 264-300. - укp.

Проаналізовано теоретичні основи педагогічного проектування. Розкрито вплив інтегративних тенденцій у науці на формування змісту сучасної вищої освіти. Визначено сутність модуля як елемента модульної структури навчальної дисципліни й інструмента втілення інтеграції наукових знань у зміст освіти. Обгрунтовано дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань.

Проанализированы теоретические основы педагогического проектирования. Раскрыто влияние интегративных тенденций в науке на формирование содержания современного высшего образования. Определена сущность модуля как элемента модульной структуры учебной дисциплины и инструмента воплощения интеграции научных знаний в содержание образования. Обоснованы дидактические основы проектирования модульной структуры учебной дисциплины на основе интеграции научных знаний.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707470 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Демінська Л. О. 
Міжпредметні зв'язки у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Демінська; Луган. нац. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2004. - 20 c. - укp.

Уперше теоретично обгрунтовано педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв'язків у процесі професійної підготовки майбутніх учителів фізичної культури. Висвітлено суть професійної підготовки учителів та її структурних компонентів. Розроблено й апробовано програму та тематичний план методичного семінару викладачів вищого навчального закладу "Використання міжпредметних зв'язків у процесі підготовки вчителя фізичної культури", програму використання міжпредметних зв'язків у процесі викладання навчальної дисципліни "Фізіологія", програму та методичне забезпечення нового навчального курсу "Методи і засоби підвищення ефективності навчання майбутніх учителів фізичної культури", побудованого на міжпредметній основі.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА328636 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Гризун Л. Е. 
Дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань : автореф. дис... д-ра пед. наук: 13.00.04 / Л. Е. Гризун; Харк. нац. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 2009. - 39 c. - укp.

Визначено засади інтеграції наукових знань на основі дослідження впливу інтегративних тенденцій у науці на формування змісту сучасної вищої освіти та на навчальну дисципліну. Обгрунтовано дидактичні основи проектування модульної структури навчальної дисципліни на засадах інтеграції наукових знань: сутність, мету, закономірності, принципи, етапи та логіку. Розроблено технологію даного проектування. Визначено, що внутрішня науково-методична експертиза модульної структури навчальної дисципліни, спроектованої на засадах інтеграції наукових знань, має здійснюватися за моделями оцінювального та діагностичного типів. Проведено емпіричне дослідження, яке довело високу якість готового проекту та позитивний вплив даного проектування на планування та результативність навчального процесу ВНЗ.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.290 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Тютюнник В. Ю. 
Ефективність застосування "інтегрованих уроків" на заняттях з іноземної мови / В. Ю. Тютюнник // Вісн. Придніпр. держ. акад. буд-ва та архіт. - 2009. - № 2. - С. 50-54. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведено аналіз останніх тенденцій застосування нетрадиційних форм навчання (зокрема, "інтегрованих уроків") в світлі оновлення змісту викладання іноземних мов у вищих навчальних закладах на засадах Болонського процесу. Теоретично та практично доведено широкі можливості такої форми заняття для формування у студентів комунікативної фахової компетенції з іноземної мови.

Проведен анализ последних тенденций применения нетрадиционных форм обучения (в частности, "интегрированных уроков") в свете обновления содержания преподавания иностранных языков в высших учебных заведениях на основе Болонского процесса. Теоретически и практически доказаны широкие возможности такой формы занятия для формирования у студентов коммуникативной специализированной компетенции по иностранному языку.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69446 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Бугеря Т. М. 
Міжпредметні зв'язки у навчанні професійно орієнтованих дисциплін у фаховій підготовці майбутніх фізичних реабілітологів : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Т. М. Бугеря; Луган. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2009. - 20 c. - укp.

Визначено сутність поняття "міжпредметні зв'язки", розкрито їх роль у процесі формування готовності майбутніх фізичних реабілітологів до професійної діяльності. Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови ефективного використання міжпредметних зв'язків у процесі навчання професійно орієнтованих дисциплін у фаховій підготовцій майбутніх фізичних реабілітологів. Розроблено й апробовано програму методичного семінару для викладачів університету "Міжпредметні зв'язки професійно орієнтованих дисциплін у професійній підготовці фізичних реабілітологів", навчально-методичне забезпечення дисципліни "Спортивна медицина" з використанням міжпредметних зв'язків, відповідні форми та методи навчально-виховної роботи з майбутніми фізичними реабілітологами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Р354.1р

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367290 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ярыгина Н. А. 
Формирование профессиональной мобильности специалиста в постиндустриальной экономике на основании межпредметных связей экономических дисциплин / Н. А. Ярыгина // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2010. - Вип. 189, ч. 2. - С. 20-27. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Многосторонние межпредметные связи обеспечивают качественно новый уровень решения задач обучения, развития и воспитания, а также закладывают фундамент для комплексного видения, подхода и решения сложных проблем реальной действительности, поэтому они являются важным условием и результатом комплексного подхода в условиях происходящих междисциплинарных интеграционных процессов и формирования постиндустриальной экономики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + У. р3(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ясенова І. С. 
Метод визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін в структурно-логічних схемах підготовки / І. С. Ясенова // Системи оброб. інформації. - 2011. - Вип. 2. - С. 230-233. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто питання необхідності розробки підходу до формування плану навчання студентів у рамках нормативних обмежень з урахуванням логічної послідовності дисциплін. Представлено метод визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін в структурно-логічних схемах підготовки, що дозволяє розрахувати інформаційну взаємозалежність модулів і вплив одного модуля на інший і таким чином, щоб зв'язки між ними були встановлені обгрунтовано. Приведено етапи методу визначення величини змістовно-логічної взаємозалежності модулів дисциплін в структурно-логічних схемах підготовки. Представлено формули, за якими здійснюється розрахунок, та форми анкет, які необхідно заповнити експертам.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70474 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Бахтіна Г. П. 
Реалізації концепції "Трикутник знань" (освіта - наука - інновації) в реаліях технічного університету дослідницького типу / Г. П. Бахтіна // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 15, ч. 2. - С. 5-15. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено системний підхід до вирішення проблеми розриву природничо-наукової, технічної, математичної та гуманітарної підготовки, теоретичних і прикладних знань у системі технічного університету дослідницького типу через досвід викладання дисциплін математико-інформаційного профілю.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + В1 р3-312

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Лісневська А. Л. 
Міждисциплінарні зв'язки в контексті інноваційних технологій фахової підготовки телевізійних репортерів / А. Л. Лісневська // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22. - С. 228-234. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто механізм встановлення міждисциплінарних зв'язків з метою формування цілісної моделі професійної діяльності майбутнього фахівця. У практичному аспекті висвітлено доцільність встановлення міждисциплінарних зв'язків, зокрема за рахунок залучення до програм фахових дисциплін інтегрованих тем і блоків та створення глосарію телевізійних репортерів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ч632.162.4

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Бєлова Ю. Ю. 
Міждисциплінарні зв'язки загальноінженерної підготовки як дидактичний засіб формування проектувальних вмінь студентів / Ю. Ю. Бєлова // Наук. пр. Донец. нац. техн. ун-ту. Сер. Педагогіка, психологія і соціол. - 2012. - Вип. 11. - С. 64-70. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування проектувальних та конструкторських знань, вмінь та навичок у майбутніх фахівців в галузі інженерії під час їх професійної підготовки у ВУЗі. Узагальнено сучасні методологічні підходи підготовки студентів до проектувальної діяльності та визначено можливості міжпредметних зв'язків та шляхи їх реалізації у технічній освіті. Проаналізовано недоліки системи диференційного навчання загальноінженерних дисциплін для формування проектувальних вмінь та навичок.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69802 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Каушан Т. 
Інтегрований підхід до природничо-наукової та професійної підготовки майбутніх фахівців із комп'ютерних наук / Т. Каушан // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2009. - № 5. - С. 54-60. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено проблему організації самостійної роботи студентів вищого навчального закладу І - ІІ рівнів акредитації в контексті сучасних вимог до інтеграції навчального процесу. Відмічено, що реалізація міжпредметних та інтеграційних зв'язків полягає у координації навчальних програм з дисциплін, передбачає наступність неперервного навчання, виключає дублювання матеріалу, знижує ймовірність розрізненості знань. Особливу увагу в процесі дослідження було зосереджено на підвищенні рівня математичної підготовки студентів. Відзначено, що використання інформаційних технологій вивчення математичних дисциплін сприяє розвитку творчих компонентів мислення.

Исследована проблема организации самостоятельной работы студентов вуза I - II уровней аккредитации в контексте современных требований к интеграции учебного процесса. Отмечено, что реализация межпредметных и интеграционных связей заключается в координации учебных программ по дисциплинам, предусматривает преемственность непрерывного обучения, исключает дублирование материала, снижает вероятность разрозненности знаний, умений и навыков студентов в условиях многопредметности, повышает уровень мобильности знаний. Особое внимание в процессе исследования были сосредоточено на повышении уровня математической подготовки студентов. Отмечено, что использование информационных технологий при изучении математических дисциплин способствует развитию творческих компонентов мышления.

The article examines problems of the organization of studentsТ independent work at a higher educational establishment in the context of modern requirements to integration of the educational process.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + З970 р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Сліпчишин Л. 
Моделювання процесу вивчення матеріалознавства і гуманітарних дисциплін на основі інтегративного підходу / Л. Сліпчишин // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 4. - С. 113-122. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Детально розглянуто методику побудови моделі процесу вивчення різноциклових дисциплін на основі інтегративного підходу на прикладі машинобудівного матеріалознавства і гуманітарних дисциплін у вищому професійному училищі машинобудівного профілю і графічно представлено її схему. Зроблено висновок про те, що спроектована функціональна модель інтегративного підходу до вивчення матеріалознавства та гуманітарних дисциплін дозволяє визначити оптимальні форми і методи навчання і передбачити психологічні механізми інтеграції різноциклових несуміжних знань.

Детально рассмотрена методика построения модели процесса изучения разноцикловых дисциплин на основе интегративного подхода на примере машиностроительного материаловедения и гуманитарных дисциплин в высшем профессиональном училище машиностроительного профиля и графически представлена ее схема. Сделан вывод о том, что спроектированная функциональная модель интегративного подхода к изучению материаловедения и гуманитарных дисциплин позволяет определить оптимальные формы и методы обучения и предусмотреть психологические механизмы интеграции разноцикловых несмежных знаний.

The paper considers a model construction method of different circle disciplines studying process on the integrative approach base; machine-building Material Science and Humanitarian disciplines are used as an example.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ж3 р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Співаковська-Ванденберг Є. О. 
Формування інформаційно-навчального середовища в сучасному вищому навчальному закладі / Є. О. Співаковська-Ванденберг // Постметодика. - 2010. - № 6. - С. 53-55. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано нормативно-правову основу вирішення проблеми формування інформаційно-навчального середовища в навчальних закладах. З'ясовано зміст поняття "інформаційно-навчальне середовище". Акцентовано увагу на тому, що у процесі формування інформаційно-навчального середовища в сучасному ВНЗ необхідно враховувати вплив об'єктивних тенденцій цивілізаційного розвитку, зокрема таких: глобалізація, інтеграція науки та виробництва, перехід від індустріального до інформаційно-технологічного суспільства, інтеграція і міждисциплінарність сучасного знання тощо. Обгрунтовано доцільність формування інформаційно-навчального середовища у сучасному ВНЗ.

Проанализирована нормативно-правовая основа решения проблемы формирования информационно-образовательной среды в учебных заведениях. Выяснено содержание понятия "информационно-учебная среда". Акцентировано внимание на том, что в процессе формирования информационно-обучающей среды в современном ВУЗ необходимо учитывать влияние объективных тенденций цивилизационного развития, в частности таких: глобализация, интеграция науки и производства, переход от индустриального к информационно-технологическому обществу, интеграция и междисциплинарность современного знания. Обоснована целесообразность формирования информационно-обучающей среды в современном ВУЗ.

Analyzed the legal and regulatory framework addressing the formation of informational and educational environment in educational institutions, testified that in Ukraine, provided an appropriate level of her. Explained the concept of "information and learning environment." Summarizes the achievements of scientists on this issue. Accentuated the fact that in the process of information and learning environment in a modern university should consider the impact of the objective tendencies of development of civilization, in particular of: globalization, the integration of science and industry, the transition from an industrial to an information-technology society, integration and interdisciplinarity of modern knowledge. The usefulness of the formation of information-learning environment in a modern university.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14603 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Клименко М. 
Навчально-методичне забезпечення освіти для сталого розвитку / М. Клименко, А. Прищепа, Л. Клименко, О. Брежицька // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 151-153. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Наведено навчальні плани освітньо-кваліфікаційних рівнів, які вміщують блоки дисциплін, присвячені вивченню основ сталого розвитку, структурно-логічні схеми яких є організаційними алгоритмами реалізації цих програм. Зазначено, що бакалаврською підготовкою в цих програмах передбачено вивчення таких навчальних дисциплін, як "Розробка стратегій сталого розвитку населених пунктів", "Місцевий план дій з охорони довкілля", "Моніторинг індикаторів сталого розвитку". Визначено їх зміст, окреслено ряд ключових компетентностей; для підготовки спеціалістів та магістрів - "Стратегія сталого розвитку" обгрунтовано індикатори сталого розвитку, що трансформуються в показники вищого ієрархічного рівня. Констатовано дуалістичну спрямованість реалізації курсу "Освіта для сталого розвитку"а саме: інтегрування освіти в навчальні дисципліни, програми і курси; організація окремих курсів і програм зі сталого розвитку.

Приведены учебные планы образовательно-квалификационных уровней, содержащие блоки дисциплин, посвященные изучению основ устойчивого развития, структурно-логические схемы которых являются организационными алгоритмами реализации этих программ. Отмечено, что бакалаврской подготовкой в этих программах предусмотрено изучение таких учебных дисциплин, как "Разработка стратегий устойчивого развития населенных пунктов", "Местный план действий по охране окружающей среды", "Мониторинг индикаторов устойчивого развития". Определено их содержание, обозначены ряд ключевых компетентностей, для подготовки специалистов и магистров - "Стратегия устойчивого развития" обоснованы индикаторы устойчивого развития, трансформирующиеся в показатели высокого иерархического уровня. Констатирована дуалистическая направленность реализации курса "Образование для устойчивого развития", а именно: интеграция образования в учебные дисциплины, программы и курсы, организация отдельных курсов и программ по устойчивому развитию.

In the article the resulted experience of providing educational and methodical developments from the problems of steady developments from the problems of steady development and their realization is on an educational process at preparation of specialists.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211 + Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Ягупов В. В. 
Методологічні та теоретичні проблеми забезпечення міжпредметних зв’язків у підготовці фахівців технічного профілю / В. В. Ягупов, Н. М. Півень // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2010. - № 26/27. - С. 15-21. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проаналізовано методологічні та теоретичні проблеми забезпечення міжпредметних зв’язків у підготовці майбутніх бакалаврів технічного профілю у сфері професійно-виробничих відносин, обгрунтовано основні підходи до визначення змісту поняття „міжпредметні зв’язки”.

Проанализированы методологические и теоретические проблемы обеспечения межпредметных связей в подготовке будущих бакалавров технического профиля в сфере профессионально-производственных отношений, обоснованы основные подходы к определению содержания понятия "межпредметные связи".

The article analyzes methodological and theoretical issues of inter-subject links support while training future bachelors of technical type in the field of professional production relations. Basic approaches are substantiated to content definition of the notion “inter-subject links”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Елина Т. А. 
Интегро-дифференционное формирование содержания технических дисциплін / Т. А. Елина // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2011. - № 30/31. - С. 24-31. - Библиогр.: 9 назв. - укp.

Рассмотрен интегро-дифференционный подход при структурировании учебного материала технических дисциплин и осуществлении межпредметных связей. Осуществлен анализ взаимосвязи признаковой интеграции и двухкоординатной дифференциации, построены соответствующие модели. Предложен алгоритм интегро-дифференционного структурирования содержания учебной дисциплины.

Розглянуто інтегро-диференційний підхід при структуруванні навчального матеріалу технічних дисциплін та реалізації міжпредметних зв’язків. Здійснено аналіз взаємозв’язку ознакової інтеграції та двокоординатної диференціації, побудовано відповідні моделі. Запропоновано алгоритм інтегро-диференційного структурування змісту навчальної дисципліни.

The article deals with the integration differentiation approach while structurizing the teaching material for technical disciplines and realizing inter-discipline links. The analysis has been made of the interconnection between the feature integrationand the two-coordinate differentiation, the corresponding models have been built. An algorithm has been suggested of the integration differentiation structurizing the teaching discipline contents.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ж.р(4УКР)3-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Устинова В. О. 
Методологічні засади структурування змісту предметів гуманітарного циклу в процесі фахової підготовки студентів педагогічних ВНЗ / В. О. Устинова // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 31. - С. 282-287. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Акцентовано особливу увагу на те, що концепти «гуманізація освіти» та «гуманітаризація освіти» характеризують різні вектори реформування вищої освіти. На основі аналізу наукової літератури визначено сучасні вимоги до відбору змісту гуманітарних дисциплін. Проаналізовано методологічне забезпечення відбору та структурування змісту навчального матеріалу за предметами гуманітарного циклу. Зроблено висновок, що необхідно відбирати зміст гуманітарних дисциплін з орієнтацією на його розвивальний потенціал, виявляючи ціннісний аспект знання, ціннісні підвалини життя людини.

Акцентировано особое внимание на то, что концепты «гуманизация образования» и «гуманитаризация образования» характеризуют разные векторы реформирования высшего образования. На основе анализа научной литературы определены современные требования к отбору содержания гуманитарных дисциплин. Проанализировано методологическое обеспечение отбора и структурирования содержания учебного материала по предметам гуманитарного цикла. Сделан вывод, что необходимо отбирать содержание гуманитарных дисциплин с ориентацией на его развивающий потенциал, выявляя ценностный аспект знания, ценностные основы жизни человека.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Кузь Ю. М. 
Склад, структура і зміст компонентів моделі міжпредметних зв'язків при навчанні курсантів дисциплінам прикордонного контролю / Ю. М. Кузь // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2012. - № 37. - С. 74-80. - Бібліогр.: 13 назв. - укp.

Проаналізовано проблему розкриття складу та структури моделі міжпредметних зв'язків у процесі навчання курсантів дисциплін прикордонного контролю, визначено сукупність компонентів і їхній зміст, обґрунтовано місце та значення кожного компонента.

Проанализирована проблема расскрытия состава и структуры модели межпредметных связей при обучении курсантов дисциплинам пограничного контроля, определения совокупности компонентов и их содержания, обоснование места и значения каждого компонента.

This article analyzes the problem of disclosure and structure model interdisciplinary connections in teaching students subjects of border control, determining the aggregate components and their contents, study location and value of each component.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ц4(4УКР)397

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Шмир М. 
Деякі аспекти міжпредметного підходу у формуванні соціокультурної компетенції студентів при вивченні німецької мови / М. Шмир // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-теор. зб. - 2011. - Вип. 22. - С. 254-258. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Розкрито значення міжпредметного підходу у формуванні соціокультурної компетенції студентів в процесі вивчення німецької мови у ВНЗ, наведено розроблені критерії відбору матеріалу з інших дисциплін та деякі прийоми реалізації міжпредметних зв’язків.

Раскрыто значение межпредметного подхода в формировании социокультурной компетенции студентов при изучении немецкого языка в ВУЗ, приведены разработанные критерии отбора материала по другим дисциплинам и некоторые приемы реализации межпредметных связей.

The article discloses the significance of inter-subject method of approach in forming social and cultural competence of students in learning of German at a higher educational institution and gives worked out criterions of selection of material from other subjects and some ways of realization of inter-subject connections.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.211.5 + Ш143.24-913.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського