Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (3)Автореферати дисертацій (2)Книжкові видання та компакт-диски (72)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.252.45$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 23
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Мальцева К. С. 
Як писати курсові та кваліфікаційні роботи : навч.-метод. посіб. / К. С. Мальцева, О. Г. Пугачова, В. С. Бондар; Національний університет "Києво-Могилянська академія". - Київ : НаУКМА, 2023. - 171 c. - Бібліогр.: с. 171 - укp.

Розглянуто загальні особливості стилістичної витриманості в межах академічного письма. Висвітлено такі аспекти дослідницької роботи студента, як дослідницька етика, взаємодія з науковим керівником та редакціями наукових журналів. Посібник містить помічні поради, як структурувати текст і побудувати теоретичну аргументацію, оформити емпіричну частину, ефективно підібрати техніки збору та аналізу даних, визначити розмір і композицію вибірки, аналізувати та інтерпретувати дані. Розглянуто особливості написання та опрацювання текстів великого обсягу, наповнення різних розділів, типові помилки. Надано поради, як упоратися з прокрастинацією.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч215.7 я73 + Ч481.252.45 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА868534 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Бондар І. С. 
Магістерська робота: концепція наукового дослідження : навч. посіб. / І. С. Бондар, В. А. Русавська, Л. В. Батченко; Київський національний університет культури і мистецтв. - Київ : Ліра-К, 2021. - 114 c. - укp.

В концептуальному підході до процесу наукового дослідження проблем магістерських робіт відображено всі основні елементи наукового дослідження - актуальність, об'єкт, предмет, мета, основні завдання, елементи наукової новизни. Окрім цього концепція дослідження утримує в собі визначення практичної (економічної, соціальної) значущості одержаних результатів, інформаційно-джерельну базу дослідження та короткий зміст кожного розділу магістерської роботи. Головна мета видання - підвищення рівня організації і якості проведення наукових досліджень з актуальних проблем сфери гостинності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА859312 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мітіна С. В. 
Науково-дослідницька діяльність студентів : навч.-метод. рек. до написання курс. та кваліфікац. робіт для студентів ВНЗ напряму підгот. "Соціальна робота" / С. В. Мітіна; Таврійський національний університет імені В. І. Вернадського. - Київ : Ліра-К, 2020. - 71 c. - укp.

Викладено основні вимоги до організації навчально-дослідницької діяльності студентів: до написання та оформлення курсових робіт та випускної кваліфікаційної (бакалаврської) роботи, що передбачено освітньо-професійною програмою підготовки студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 231 «Соціальна робота». Наведено критерії оцінювання курсових та кваліфікаційної роботи. Навчально-дослідницька робота студентів спеціальності «Соціальна робота» у межах навчального плану є обов’язковою для кожного і охоплює майже усі форми освітнього процесу: написання навчальних рефератів, виконання практичних, індивідуальних та самостійних завдань, що містять елементи проблемного пошуку; виконання завдань дослідницького характеру в період виробничої та переддипломної практик; підготовка та захист курсових та кваліфікаційних робіт.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 + С40 р30-28

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА847869 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Завражна О. М. 
Реалізація творчої та науково-дослідної складових самостійної діяльності студентів під час виконання курсової роботи / О. М. Завражна, А. І. Салтикова // Фіз.-мат. освіта. - 2018. - № 1. - С. 200-204. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

У побудові сучасного навчального процесу у ВНЗ відбувається зміщення акцентів у бік самостійної творчої навчально-пізнавальної роботи студентів, що виявляється у розробці нових моделей співпраці викладача і студента. Мета роботи - розкриття особливостей і визначення необхідних умов ефективної організації самостійної діяльності студентів під час виконання курсової роботи та реалізації її творчої та науково-дослідної складових. Показано місце курсової роботи в системі позаудиторної самостійної роботи студентів і створено структурно-логічну схему етапів її написання. Підкреслено, що наукова творчість під час виконання курсової роботи виражається у вивченні літератури з досліджуваної теми, проведенні порівняльної оцінки різних точок зору на проблему, аргументації рішення про приєднання до однієї з них або формуванні власної оригінальної позиції, на яку спирається студент при дослідженні практичних матеріалів, та оцінці корисності отриманих навичок для вирішення проблем. Зазначено, що студенти молодших курсів ще не володіють навичками наукового дослідження і це викликає труднощі у виборі теми, формулюванні проблеми, виділенні предмета та об'єкта, мети та завдань дослідження. Надано аналіз власного досвіду організації самостійної діяльності студентів під час виконання курсових робіт. Акцентовано увагу на захисті курсових робіт, який відбувається в межах тижнів науки, наукових конференцій факультету та університету. Тим самим студенти набувають навичок дослідницької роботи та її презентації. Вагомі результати досліджень студенти публікують в матеріалах конференцій і наукових фахових виданнях як самостійно, так і в співавторстві з науковими керівниками. Саме з написання курсової роботи у студента закладаються професійні навички до наукових досліджень. Підкреслено, що невід'ємною частиною самостійної роботи студентів є творча та науково-дослідна складові, які розкриваються на молодших курсах при написанні курсових робіт і стають ще більш вагомими під час виконання самостійних досліджень з наукової тематики у складі науково-дослідної групи або при написанні кваліфікаційної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Крива В. І. 
Удосконалення професійної підготовки студентів шляхом виконання реальних дипломних проектів / В. І. Крива // Фіз.-мат. освіта. - 2017. - № 4. - С. 43-47. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито шляхи усунення проблем, що виникають під час підготовки фахівців у вищих нвчальних закладах. Вони стосуються матеріально-технічного забезпечення закладу освіти сучасними приладами автоматизації, які необхідні для вивчення студентами спеціальності 151 "Автоматизація та комп'ютерно-інтегровані технології". Відзначено роль реального дипломного проектування в професійному становленні майбутніх фахівців. Розкрито поняття програмованих логічних контролерів, їх особливостей, переваг і недоліків. Наведено суть модернізації щита автоматизації та характеристику приладів існуючого лабораторного стенду. Охарактеризовано продукцію вітчизняного виробника засобів промислової автоматики та контрольно-вимірювальних приладів фірми "Овен", зокрема, ПІД-регулятора типу ТРМ10. Наведено переваги ПІД-регулятора та його багатофункціональність. Надано характеристику об'єкта автоматизації - муфельної печі. Зазначено щодо методів визначення оптимальних параметрів настройки регулятора і показників якості системи регулювання. Використання зазначеної технології модернізації надало можливість значно підвищити динамічні настройки регулятора та, в кінцевому результаті, якість регулювання технологічного параметра - температури муфельної печі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.253 + Ч481.252.45 + З965р3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Круглик В. С. 
Організація спільної роботи студентів над дипломним проектом / В. С. Круглик // Інформ. технології в освіті : зб. наук. пр. - 2014. - Вип. 18. - С. 90-95. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

В процесі виконання роботи студенти повинні максимально наблизитися до процесу виконання реального проекту, таким чином в проект повинні входити необхідність використання останніх технологій, інтегрування даних або сервісів з сторонніми розробками, проектування архітектури, організація взаємодії між учасниками команди тощо. Виконання дипломних проектів корисна діяльність для набуття та закріплення ключових ІТ компетенцій. Оскільки завдання навчальних проектів максимально наближене до реального, студенти практично проходять всі типові етапи розробки комерційного продукту, і роблять це успішно. Це підтверджується і практикою: студенти, які активно займалися проектами в університеті, пізніше займають ключові позиції в ІТ компаніях міста і країни. Основним завданням статті є описати організацію спільної групової роботи студентів над дипломним проектом, особливості виконання таких проектів, рекомендації щодо підвищення якості таких проектів. Таким чином, статтю присвячено особливостям організації спільної роботи студентів над проектом під час виконання дипломних робіт на ІТ спеціальностях, як завершальної частини процесу набуття та закріплення ключових ІТ компетенцій майбутніх програмістів. Розглянуто питання вибору теми роботи, концепції проекту, організації роботи у группі, організації процесу виконання. Також розглянуто певні етапи розробки програмних продуктів: розробка інтерфейсу, вибір технологій, якість продукту, передача проекту наступним розробникам, завершення проекту.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73466 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Головенкін В. 
Кваліметрія державної атестації / В. Головенкін // Вища шк.. - 2014. - № 3/4. - С. 27-37. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто застосування кваліметричних принципів для оцінювання якості дипломних проектів і магістерських дисертацій. Відмічено, що державна атестація випускників ВНЗ по суті є кваліметричним завданням, яке полягає у визначенні відповідності рівня підготовки випускників вимогам освітнього стандарту (Галузевого стандарту вищої освіти). Висвітлено етапи побудови кваліметричної моделі атестації. Подано таблиці рекомендацій членам державної екзаменаційної комісії з оцінювання захисту дипломних проектів і скорочений варіант такої таблиці з оцінювання захисту магістерських дисертацій. Відмічено вкрай низький рівень підготовки школярів - майбутніх інженерів, але високий бал за захист дипломів. Рекомендовано запровадити ряд заходів зі забезпечення незалежного оцінювання випускників технічних ВНЗ.

Рассмотрено применение квалиметрических принципов для оценки качества дипломных проектов и магистерских диссертаций. Отмечено, что государственная аттестация выпускников ВУЗ, по сути является квалиметрической задачей, которая заключается в определении соответствия уровня подготовки выпускников требованиям образовательного стандарта (Отраслевого стандарта высшего образования). Освещены этапы построения квалиметрической модели аттестации. Приведены таблицы рекомендаций членам государственной экзаменационной комиссии по оценке защиты дипломных проектов и сокращенный вариант такой таблицы по оценке защиты магистерских диссертаций. Отмечено крайне низкий уровень подготовки школьников - будущих инженеров, но высокий балл при защите дипломов. Рекомендуется ввести ряд мер по обеспечению независимого оценивания выпускников технических ВУЗ.

The article deals with the application of the qualimetry principles for quality assessment of diploma projects and master’s theses.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23773 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кравченко І. М. 
Методика виконання магістерської кваліфікаційної роботи : навч.-метод. посіб. для магістрантів спец. "Педагогіка вищої школи" / І. М. Кравченко; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - 2-ге вид., переробл., доповн. - Київ : НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2014. - 149 c. - Бібліогр.: с. 141-149 - укp.

Увагу приділено магістерському дослідженню як різновиду наукової роботи. Розкрито методологію та методи науково-педагогічного дослідження. Викладено структуру та зміст магістерської роботи. Наведено правила оформлення магістерської кваліфікаційної роботи. Висвітлено підготовку, порядок та процедуру прилюдного захисту магістерської роботи. Розглянуто етапи підготовки і публікації наукової статті за темою магістерського дослідження.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА786950 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Харченко С. В. 
Методика написання, оформлення і захисту курсової і дипломної робіт : навч. посіб. / С. В. Харченко, В. І. Бойко, В. Д. Шинкарук; Нац. акад. кер. кадрів культури і мистец. - К. : НАКККіМ, 2013. - 126 c. - Бібліогр.: с. 105-107 - укp.

Розглянуто низку питань, пов’язаних з організацією та методикою написання курсових робіт з дисциплін циклів природничо-наукової (фундаментальної), загальнопрофесійної, професійної та практичної підготовки, а також дипломних робіт бакалавра, спеціаліста та магістра. Наведено вимоги, пояснення та зразки до їх написання, оформлення та захисту. Подано інформацію про рекомендації щодо підготовки доповіді до захисту дипломної роботи спеціаліста та магістра та її виголошення. Описано особливості підготовки мультимедійної презентації дипломної / курсової роботи. Приділено увагу складним питанням щодо наукового рівня курсової та дипломної робіт, їх змісту, структури, форми викладу матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА775004 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Павленко В. Н. 
Порядок оформления учебных и научно-исследовательских документов : учеб. пособие / В. Н. Павленко, В. В. Воронько, Ю. А. Сысоев, И. М. Тараненко; Нац. аэрокосм. ун-т им. Н.Е. Жуковского "Харьк. авиац. ин-т". - 3-е изд., доп. и испр. - Х. : ХАИ, 2013. - 75 c. - Библиогр.: с. 74-75 - рус.

Представлены и обобщены наиболее важные правила оформления основных видов учебных и научно-исследовательских документов, а также порядок изложения материалов этих документов. Приведены примеры оформления структурных элементов документов в количестве, достаточном для правильного и грамотного их исполнения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771946 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Лазаришина І. 
Вимоги до магістерської роботи в контексті впровадження нових форм та методів навчання в ЄКТС / І. Лазаришина, Т. Бондарєва // Нова пед. думка. - 2012. - № 1. - С. 88-92. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Описано алгоритм педагогічної діяльності випускової кафедри з організації процесу дипломування студентів з освітньо-кваліфікаційного рівня "Магістр" спеціальності "Облік і аудит" в контексті впровадження нових форм та методів навчання в ЄКТС. Наведено схеми форм організації навчального процесу та стадій процесу виконання магістерської роботи, а також таблицю календарного плану виконання магістерської роботи студента денної форми навчання.

Описан алгоритм педагогической деятельности выпускной кафедры по организации процесса дипломирования студентов образовательно-квалификационного уровня "Магистр" специальности "Учет и аудит" в контексте внедрения новых форм и методов учебы. Приведены схемы форм организации учебного процесса и стадий процесса выполнения магистерской работы, а также таблица календарного плана выполнения магистерской работы студента дневной формы обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 + У052.9(4УКР)2 р30-252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Сидоренко В. К. 
Інтерактивні методики підготовки магістерських робіт / В. К. Сидоренко, Л. В. Кліх // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 61. - С. 178-183. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто досвід використання інтерактивних методик для організації підготовки магістерських робіт студентами аграрних спеціальностей.

Рассмотрен опыт использования интерактивных методик для организации подготовки магистерских работ студентами аграрных специальностей.

An experience of interactive techniques for the organization of master’s theses preparation by students of agrarian specialties is considered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Павленко М. А. 
Розробка методики наскрізної тематики виконання курсових та атестаційних робіт при формуванні військово-професійних якостей фахівців за профілем підготовки / М. А. Павленко, П. Г. Бердник, Ю. В. Данюк // Вісн. Луган. нац. ун-ту ім. Т. Шевченка. Пед. науки. - 2012. - № 22, ч. 5. - С. 109-116. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Розглянуто питання щодо вдосконалення процесу підготовки військових фахівців за рахунок розробки та впровадження наскрізної тематики курсових та атестаційних робіт, формування стимулюючих впливів на тих, хто навчається та тісне поєднання одержаних теоретичних знань з їх практичним використанням.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 + Ц390.1-33

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69372 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Оформление текстовых и графических документов : учеб. пособие / сост.: Я. Е. Пыц, Е. А. Ерёмкин; Донбас. гос. машиностроит. акад. - Краматорськ : ДДМА, 2011. - 79 c. - Библиогр.: с. 40 - рус.

Приведены краткие сведения и справочный материал, необходимый при оформлении расчетно-пояснительных записок дипломных и курсовых проектов, расчетно-графических и самостоятельных работ, отчетов о практике и лабораторных работ, а также их графической части.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 я73 + Ч481.252.42 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА740131 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Оноприенко О. И. 
Дистанционная система поддержки дипломирования "Diploma" / О. И. Оноприенко, В. С. Барашков // Систем. технології. - 2011. - № 4. - С. 106-111. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Розглянуто основні проблеми, що виникають в процесі дипломування спеціалістів. Запропоновано рішення, завдяки якому стане доступним написання дипломних робіт дистанційно. Система дозволить розподіляти теми дипломних проектів між студентами, планувати роботу і розбивати її на окремі задачі, назначати контрольні заходи. Також описана система представить засоби обміну файлами та повідомленнями між користувачами. Крім того, для полегшення роботи з документами надаються інструменти, що дозволять автоматично генерувати накази на переддипломну практику та дипломування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 + Ч481.253

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69472 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Козак Т. С. 
Дипломне проектування як засіб формування готовності майбутніх дизайнерів до професійної діяльності : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. С. Козак; Вінниц. держ. пед. ун-т ім. М.Коцюбинського. - Вінниця, 2010. - 20 c. - укp.

Визначено педагогічні умови формування готовності до професійної діяльності (ПД) майбутніх дизайнерів (МД) у процесі дипломного проектування (ДП) - виділення та розробки компонентів готовності до ПД МД на підставі компетентнісного підходу, виявлення складових ДП МД з використанням інтегративного підходу та їх інтеграції. Охарактеризовано взаємодію компонентів професійної готовності та складових ДП з урахуванням впливу на результативність проектування суб'єктивних чинників. Виділено компоненти готовності МД до ПД: мотиваційний, цільовий, змістовий, діяльнісний, аксіологічний, організаційний, креативний і результативний. Наведено методичні рекомендації та навчальні матеріали з проблеми дослідження. Розроблено критерії сформованості компонентів готовності до ПД МД, визначено рівні готовності до ПД МД під час ДП.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 + Ж182 р(4УКР)3-368

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА372318 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Планування та виконання науково-методичних проектів (курсова, дипломна, магістерська та дисертаційна роботи, наукова публікація) : метод. рек. / уклад.: П. С. Атаманчук; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. - Кам'янець-Поділ., 2010. - 26 c. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Викладено основні положення, рекомендації щодо підготовки, написання, оформлення і захисту (рецензування, подачі до друку) науково-методичних проектів: курсових, кваліфікаційних (бакалаврських, дипломних і магістерських) та дисертаційних робіт, наукових публікацій з фізико-математичного профілю. Наведено вимоги щодо тематики та змісту, розглянуто питання формулювання робочої гіпотези, методики проведення дослідження. Розкрито аспекти попереднього обговорення та захисту робіт.

Изложены основные положения, рекомендации по подготовке, написанию, оформлению и защите (рецензированию, предоставлению к печати) научно-методических проектов: курсовых, квалификационных (бакалаврских, дипломных и магистерских) и диссертационных работ, научных публикаций по физико-математическому профилю. Приведены требования по тематике и содержанию, рассмотрены вопросы формулирования рабочей гипотезы, методики проведения исследования. Раскрыты аспекты предварительного обсуждения и защиты работ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р116532 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Міненко В. Д. 
Застосування метаданих Дублінського ядра для побудови метаопису інформаційного ресурсу "Курсова робота" та оцінювання отриманих результатів / В. Д. Міненко // Пробл. програмув. - 2009. - № 2. - С. 40-49. - Бібліогр.: 21 назв. - укp.

Досліджено проблему застосовності засобів стандарту Дублінське ядро для побудови метаопису інформаційного ресурсу "Курсова робота". Викладено правила створення повного метаопису та наведено оцінку результату застосування на підставі запропонованої узагальненої оцінки, що може використовуватися як базова під час створення метаописів інформаційних ресурсів електронних бібліотек.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.50 + Ч481.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16833 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Русіна Н. Г. 
Методика навчання студентів курсового та дипломного проектування із землевпорядних дисциплін : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Н. Г. Русіна; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2009. - 21 c. - укp.

Визначено шляхи ефективного використання в навчальному процесі методів активізації навчання (проблемно-пошукові, ігрові), індивідуалізації навчання, діяльнісного підходу до відбору змісту навчання та різнорівневого, поетапного контролю, і на цій підставі розроблено експериментальну методику. Обгрунтовано основні її складові, а саме: концептуальна основа, цілі, завдання, принципи, методи, прийоми та форми навчання майбутніх техніків-землевпорядників курсового та дипломного проектування. Зазначено, що основним змістом методики є методи активного навчання, а саме: евристична бесіда, робота з навчальною літературою, аналіз виробничих ситуацій з постановкою проблемних завдань, ділові та рольові ігри, методи автоматизованого проектування та дистанційного навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: П03 р (4УКР)3-3 + Ч481.252.45

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368357 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Белова Е. К. 
Матричный способ формирования тематики дипломных работ студентов магистратуры по специальности «Управление учебными заведениями» / Е. К. Белова, Е. Э. Коваленко // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 22/23. - С. 212-218. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрено применение матричного способа структурирования объектов для формирования тематики научно-исследовательских работ по специальности "Управление учебными заведениями".

Розглянуто використання матричного способу структурування об’єктів для визначення тематики науково-дослідних робіт студентів магістратури зі спеціальності "Управління навчальними закладами".

The article deals with use of the matrix method of objects structurization while forming research work subject matter in the specialty “Management of Educational Establishments”.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.45 + Ч489.511.203

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського