Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (6)Книжкові видання та компакт-диски (36)Журнали та продовжувані видання (1)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч481.288$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 88
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кузьма К. Т. 
Інформаційна технологія перевірки відповідей в інтелектуальній автоматизованій системі контролю знань / К. Т. Кузьма // Вісн. Вінниц. політехн. ін-ту. - 2020. - № 4. - С. 58-66. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Досліджено процес перевірки відповідей в системах тестування на запитання "відкритого" типу (коротка текстова відповідь, есе). Проведено аналіз автоматизованих систем, в яких реалізовано цей процес. Визначено обмеження їх застосування для контролю рівня знань з технічних дисциплін. Аргументовано актуальність досліджень щодо застосування методів "нечіткого" порівняння рядків в задачах перевірки відповідей, поданих у довільній текстовій формі. Запропоновано інформаційну технологію перевірки таких відповідей інтелектуальної автоматизованої системи контролю рівня знань у вигляді структурної поетапної схеми процесу обробки вхідної відповіді. Наведено обчислювальні алгоритми кожного етапу обробки, виконано їх реалізацію мовою C. На першому етапі виконується "нормалізація" слів відповіді та еталону (правильної відповіді на запитання, яка зберігається в базі даних). Результатом першого етапу є рядкові масиви: перший - набір слів відповіді, другий - слова еталону (не враховуються слова довжиною меншою за чотири символи). Другий етап передбачає циклічний виклик функції знаходження довжини найбільшої загальної підпослідовності слів (LCS) масивів відповідей та еталону. Надано блок-схему процедури обчислення LCS, яка базується на рекурсивному алгоритмі, запропонованому Хіршбергом. Порівняння кожного слова вхідної відповіді з усіма словами еталону, включаючи синоніми, дозволяє знайти довжину LCS навіть у разі незбігу порядку слів у відповіді та еталоні, що є перевагою запропонованого підходу. На третьому етапі відбувається обчислення загального показника подібності відповіді та еталону шляхом знаходження суми LCS окремих слів. Останній етап - формування результату перевірки відповіді на основі значення показника подібності (встановлюється в залежності від вимог: високий рівень збігу - 50 %, достатній - 30 %, низький - 10 %). Проведено випробування запропонованої інформаційної технології обробки відповідей, поданих у довільній текстовій формі. Виконано порівняння отриманих результатів з відстанню Левенштейна та латентно-семантичним аналізом. Запропонована ІТ надає кращий результат під час перевірки відповідей, в яких вживаються слова синоніми. Кількість неправильних спрацювань для 50 варіантів відповідей різної довжини (від 10 до 200 символів) склала 4 %. В результаті випробування встановлено рекомендовану довжину відповіді та еталону (не більше 200 символів), за якої досягається найбільша точність. Сформовано напрямки майбутніх досліджень: підвищення ефективності алгоритму шляхом введення додаткового етапу обробки, визначення "загальної" міри подібності відповіді та еталону на основі коефіцієнта Жаккара; реалізація автоматизованої інтелектуальної системи контролю рівня знань на базі технології клієнт-сервер; приведення результату перевірки у відносну шкалу оцінювання рівня знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.611 + З970.82 + Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68690 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Сачанюк-Кавецька Н. В. 
Організація контролю навчальних досягнень студентів за допомогою автоматизованих систем тестування / Н. В. Сачанюк-Кавецька, О. П. Прозор, І. А. Клєопа // Фіз.-мат. освіта. - 2020. - 3 (ч. 1). - С. 87-93. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Проблема впровадження автоматизованих систем тестування як засобу вимірювання навчальних досягнень студентів є актуальною, оскільки вона стосується оптимізації та модернізації навчального процесу за умов змішаного навчання. З огляду на зазначене постає необхідність з'ясувати переваги та недоліки електронного тестування, дослідити ефективність його застосування та сформулювати умови, необхідні для якісного контролю навчальних досягнень студентів. Для виконання завдань дослідження використано методи: аналіз, синтез, порівняння, систематизація та узагальнення навчально-методичних і науково-популярних джерел із проблеми дослідження, педагогічний експеримент, первинна статистична обробка й узагальнення отриманих даних. Для визначення статистичних показників застосовано програмний додаток MS Excel. Дослідження проведено на базі Вінницького національного технічного університету при кафедрі вищої математики. Обсяг вибірки - 287. Наведено приклади тестових завдань із дисципліни "Вища математика"; використовуючи t-критерій Вілкоксона та u-критерій Манна - Уітні, перевірено вплив факторів систематичності проведення тестування та відкритості доступу до тестування впродовж навчального семестру на результат семестрового тестування. Експериментальна перевірка підтвердила ефективність контролю навчальних досягнень студентів за допомогою автоматизованих систем тестування за умови систематичного його проведення та дотримання академічної доброчесності. Подальші дослідження мають стосуватися формування алгоритмів створення тестових завдань для перевірки глибини знань.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.284 + Ч481.288 + В11р3-381

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мазурець О. В. 
Інформаційна технологія автоматизованого структурування навчальних матеріалів та створення тестів для адаптивного контролю рівня знань : автореф. дис. ... канд. техн. наук : 05.13.06 / О. В. Мазурець; Терноп. нац. екон. ун-т. - Тернопіль, 2020. - 20 c. - укp.

Дисертаційна робота присвячена розробці інформаційної технології для автоматизованого структурування навчальних матеріалів і створення тестів для адаптивного контролю рівня знань, що дозволяє за вхідними даними навчальних матеріалів курсу автоматизовано одержувати множину тестових завдань. Вдосконалено інформаційну модель семантичної структури навчального курсу для формального подання навчальних матеріалів. Вдосконалено також метод формування структури навчальних матеріалів і пошуку у них ключових термінів для отримання ключових слів і словосполучень в ієрархічному розрізі рубрик навчальних матеріалів курсу дисципліни. Розроблено метод автоматизованого формування тестових завдань до навчальних матеріалів, що не вимагає додаткової формалізації навчальних матеріалів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА444840 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зиновченко А. Н. 
Организация виртуальных интеллектуальных лабораторных работ / А. Н. Зиновченко, Г. Г. Гаркуша // Вісн. Приазов. держ. техн. ун-ту. Сер. Техн. науки. - 2019. - Вип. 38. - С. 198-203. - Библиогр.: 4 назв. - рус.

Предложен способ организации виртуальных лабораторных работ для обучения дисциплинам, которые относятся к точным наукам, с целью повышения дидактической эффективности обучения, автоматического оценивания работы обучаемого, снижения нагрузки преподавателя. Способ заключается в том, что каждый обучаемый работает согласно своему варианту, в зависимости от которого формируется математическая модель изучаемого объекта или процесса и корректные результаты. Обучаемый делает необходимые измерения, обрабатывает их и получает конечные результаты, после чего компьютер сверяет их с корректными результатами. Если погрешность несовпадения результатов обучаемого и компьютера превышает критический уровень, эти результаты не принимаются. Если погрешность ниже критического уровня, данные результаты принимаются и оцениваются. После завершения работы итоговая оценка записывается в регистрационный файл обучаемого.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.252.43 + Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69254:Техн.н. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Дем'яненко В. О. 
Використання сучасних веб-технологій для системи контролю та моніторингу знань студентів / В. О. Дем'яненко, Н. В. Ічанська // Системи упр., навігації та зв'язку. - 2019. - Вип. 2. - С. 83-86. - Бібліогр.: 25 назв. - укp.

Предметом дослідження є вивчення можливостей застосування веб-технологій для системи контролю та моніторингу знань студентів, аналіз необхідних викладачеві програмних та інформаційних ресурсів, а також медійних засобів для відстеження якості засвоєння навчального матеріалу студентами. Проаналізовано існюючі комплекси програмного забезпечення для перевірки знань, подано їх детальний аналіз, описано всі переваги та недоліки цих інформаційних ресурсів. Запропоновано якісний відбір системи контролю та моніторингу якості знань та проаналізовано сучасні інтерактивні методи дослідження, які дозволяють контролювати ступінь засвоєння навчального матеріалу. Розглянуто найбільш поширені та популярні існуючі технології для перевірки знань, вивчено програмне забезпечення та веб-додатки, сформовано перелік переваг та недоліків кожного з них з точки зору автоматизації процесу тестування і обробки результатів шляхом застосування сучасних веб-технологій. Висновок: проведено повний аналіз існуючих сучасних веб-технологій для системи контролю та моніторингу знань студентів, запропоновано два кращі (на думку авторів) комплекси, які суттєво підвищать якість навчального процесу. Систематизація всіх результатів дослідницької роботи, запропонованої авторами, дозволить читачеві краще орієнтуватися в сучасних веб-технологіях для моніторингу знань та перевірити свої знання та визначитися з переліком питань, які потребують подальшого розбору та поглибленого вивчення. Опираючись на проведені в статті дослідження, читач зможе створити власний веб-додаток чи створити комплекс тестів та на основі отриманих результатів провести моніторинг як остізасвоєння навчального матеріалу.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.31 + Ч481.288

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73223 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шабельник Т. В. 
Аналіз інформаційно-технічного інструментарію виявлення академічного плагіату / Т. В. Шабельник, М. О. Горбашевська, М. М. Нетреба, І. Б. Тимофєєва // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 4. - С. 130-136. - Бібліогр.: 12 назв. - укp.

В затверджених стандартах підготовки здобувачів освіти наголошено на сукупності вимог до змісту та результатів освітньої діяльності закладів вищої освіти і наукових установ за кожним рівнем вищої освіти в межах кожної спеціальності. Однією з вимог до наявності системи внутрішнього забезпечення якості вищої освіти є забезпечення дотримання академічної доброчесності працівниками закладів вищої освіти та здобувачами вищої освіти, у тому числі створення і забезпечення функціонування ефективної системи запобігання та виявлення академічного плагіату. Мета статті - висвітлення проблеми запровадження академічної доброчесності та виявлення академічного плагіату за допомогою інформаційно-технічного інструментарію (на прикладі онлайн-сервісу Unicheck). Теоретичні та емпіричні методи: системний аналіз нормативно-правової бази дослідження, наукової, психолого-педагогічної, методичної літератури; розробка та апробація комплексу заходів запобігання академічного плагіату на базі Маріупольського державного університету. Анкетування щодо ставлення та виявлення академічного плагіату для здобувачів вищої освіти I - II курсів денної форми навчання проведено методом онлайн опитування з використанням платформи Googl Forms. Анкета містила 4 запитання закритої форми та відкрите запитання. Шляхи реалізації проблеми академічної доброчесності в дисертаційних роботах на здобуття наукового ступеню доктора філософії та доктора наук передбачають впровадження сучасних технологій та сервісу "Unicheck". Наведено теоретичне обгрунтування впровадження інформаційно-технічного інструментарію запобіганню та виявленню академічного плагіату, який засновується на онлайн-сервісу Unicheck. Визначено певні вимоги дотримання академічної доброчесності здобувачами вищої освіти в Україні, зокрема, у Маріупольському державному університеті, які реалізуються через закріплені норми, правила етичної поведінки, професійного спілкування між науковопедагогічними, педагогічними працівниками МДУ, здобувачами освіти. Висновки: розглянуто питання виявлення академічного плагіату інформаційно-технічним інструментарієм неможливо вирішити на рівні окремого закладу освіти чи навіть окремого міністерства (МОН України). Сьогодні в умовах цифротизації освіти ця проблема має бути предметом цілеспрямованої державної політики, об'єднувати зусилля учасників освітнього процесу, шляхом впровадження, розробки та вдосконалення новітніх технологій щодо запобігання та виявлення академічного плагіату. Визначено, що доцільно використовувати онлайн-сервіс Unicheck для виявлення академічного плагіату.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х839(4УКР)306 + Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Друшляк М. Г. 
Організація автоматизованого контролю знань з використанням Plickers / М. Г. Друшляк, О. В. Семеніхіна // Фіз.-мат. освіта. - 2019. - № 4. - С. 28-35. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Однією з проблем, з якою стикаються викладачі закладів освіти України, є недостатня кількість комп'ютерів та обмежений доступ до комп'ютерних класів. Через це залучення цифрових технологій у освітній процес точкове - їх використовує або лише викладач, або студент вдома при виконанні самостійної роботи. В той же час молодь часто використовує власні мобільні пристрої не лише для спілкування в мережах, а й для підтримки власної освітньої діяльності. Тому актуальним є залучення власних мобільних пристроїв (смартфонів, планшетів, нетбуків тощо) в освітній процес. При організації автоматизованого контролю знань останнього часу популярними стають системи відповідей учнів/студентів (online formative assessment, audience response systems), серед яких найвідомішими є Clickers, Plickers, Kahoot та Socrative. Водночас в Україні системного дослідження використання додатку Plickers в освітньому процесі, зокрема, у навчанні математики, не проведено, а тому наукові розвідки у цьому напрямі є актуальними. Мета статті - описати використання програмного засобу Plickers для організації автоматизованого контролю знань. У дослідженні використано теоретичні (узагальнення навчально-методичних джерел для обгрунтування актуальності проблеми дослідження; аналіз програмного забезпечення для вибору програми, використання якої забезпечить швидку і одночасно просту організацію автоматизованого контролю знань учнів), емпіричні (педагогічний експеримент для визначення ефективності використання обраного програмного забезпечення) та статистичні методи (критерій Стьюдента для порівняння середніх, критерій Макнамари для визначення позитивних зрушень у навчальних досягненнях)дослідження. В умовах комп'ютерного тестування були зафіксовані випадки, коли час вже вичерпано, а студент ще не відповів на всі запитання тесту. З використанням технології Рlickers така ситуація неможлива. Середній час комп'ютерного тестування визначається здебільшого темпом розв'язування задач більшості, тобто студентів із середнім рівнем навчальних досягнень. Середній час опитування з Рlickers значною мірою залежить від темпу розв'язування задач студентами з високим рівнем навчальних досягнень. Форма контролю не впливає на розподіл студентів за рівнем їхніх навчальних досягнень. Висновки: з огляду на проведений статистичний аналіз результатів варто рекомендувати Plickers як альтернативу комп'ютерному тестуванню, оскільки на нього (за умови попереднього опанування технологією організації та проходження тестування) витрачається менше часу, а результати є адекватними щодо рівня знань студентів. Основними шляхами використання програми Plickers на уроках є фронтальне опитування наприкінці чи на початку уроку, проведення тестування, самостійних робіт. Досвід використання додатку дозволяє описати переваги та недоліки організації контролю знань із використанням мобільного додатку Plickers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж101424 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Джамалов З. Р. 
Учет и контроль знаний студентов с применением системы нечеткого вывода / З. Р. Джамалов // Мат. машини і системи. - 2018. - № 1. - С. 148-159. - Библиогр.: 6 назв. - рус.

Рассмотрены два способа оценки итоговых оценок студентов, реализованных на основе экспертных заключений относительно степеней важности оценочных признаков и на основе нечеткой логической системы вывода, построенной на базе вербальной модели. На произвольном примере академической группы студентов проведен сравнительный анализ результатов, полученных с применением данных методов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23045 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Нерода Т. В. 
Супровідна візуалізація академічних досягнень при проектуванні медійних засобів соціальних комунікацій / Т. В. Нерода // Поліграфія і вид. справа. - 2018. - № 1. - С. 31-42. - Бібліогр.: 17 назв. - укp.

Обумовлено вимоги до організації освітнього простору для централізованого управління процесом здобування фаху в аудиторних умовах та досліджено поширені програмні модулі ведення навчальної документації. Обгрунтовано необхідність проектування оригінального аналітичного апарату моніторингу академічних досягнень і побудовано концептуальну модель програмного інтерфейсу сервісного агента навчальної документації на основі розробленого алгоритму формування таблиці успішності студента в СКБД закладу; наведено приклади екранних форм, згенерованих статистичних даних та стандартизованих акциденцій типового навчального контенту академічної установи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29709 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Нерода Т. В. 
Проектування науково-освітнього інформаційного простору на базі комп'ютеризованого навчального середовища : [монографія] / Т. В. Нерода; Укр. акад. друкарства. - Львів : Укр. акад. друкарства, 2018. - 155 c. - Бібліогр.: с. 118-133 - укp.

Наведено архітектурні рішення та проаналізовано особливості функціонування комп'ютеризованої навчальної системи в освітньому процесі академічної установи. Визначено інформаційні компоненти у відповідності зі структурою залікового кредиту дисципліни, а також обумовлено вибір профілів кінцевих користувачів середовища. Обгрунтовано особливості структури даних контрольного заходу та побудовано ієрархічні моделі змістових рубрик як фрагментів нотації формату електронного комплекту навчальних вправ. Уточнено та розширено академічну базу даних, що забезпечило підтримку гнучких можливостей оцінювання результатів знань студентів, засобів реалізації моніторингу академічних досягнень і генерування супровідної освітньої документації. Представлено структурні компоненти, інформаційні моделі та стадії проектування предметної області медіасередовища віртуальної лабораторії. Систематизовано мережеві механізми інтегрування накопичених відомостей виробничого процесу профільної галузі в академічну базу методичних матеріалів. Показано доцільність та ефективність надання освітньому процесові ігрової форми за матеріалами проблемної частини навчальної програми, запропоновано нестандартні рішення активізації пізнавальної діяльності. Досліджено напрями тематичної адаптації галузевих колекційних зібрань до навчальної програми. Формалізовано модель контенту музейного порталу як чинник розвитку загальнокультурної та фахової компетентності студентів. Увагу приділено оптимізації механізмів керування базовими системами інфраструктури закладу освіти в режимі реального часу, які дають змогу автоматизувати більшість процесів моніторингу, контролю й управління господарськими службами і системами охорони та життєзабезпечення. Наведено графічні інтерфейси та структури даних типових компонентів навчальної системи, а також алгоритми їх опрацювання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.253 + Ч481.288

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА836282 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гайтан О. М. 
Елементи технології реалізації автоматизованого адаптивного контролю знань студентів в комп'ютерних системах навчання / О. М. Гайтан // Радіоелектрон. і комп'ют. системи. - 2014. - № 4. - С. 97-105. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.

Проведено систематизацію та класифікацію тестових питань в системах тестування та підсистемах оцінювання знань студентів. Здійснено аналіз методів генерації тестових завдань та виділено основні функціональні можливості систем контролю якості знань по забезпеченню об'єктивності процесу тестування. Розглянуто механізми інтелектуальної генерації тестових завдань на основі шаблонів та еталонної моделі предметної області, яка грунтується на моделях представлення знань: логічних і продукційних моделях, семантичних мережах, а також фреймових структурах.


Індекс рубрикатора НБУВ: З970.826 + Ч481.288

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24450 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Кравчук В. В. 
Новітні інформаційні технології в системі оцінювання знань / В. В. Кравчук, В. М. Гринчук, В. М. Кулик, І. С. Катеринчук // НТІ. - 2014. - № 1. - С. 40-45. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Запропоновано принцип побудови інтелектуальної автоматизованої системи контролю знань студентів, в якій для моделювання інтелектуальної діяльності людини з оброблення текстової інформації з високою швидкістю за допомогою ПЕОМ, запропоновано використовувати не чисто продукційне подання знань, а таке, що складається з фреймів і семантичних мереж. Це надає можливість досягти максимально високого опису рівня знань і подати декларативні знання у вигляді фреймів, а процедурні - у вигляді продукцій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Василів В. 
Науково-практичні підходи до управління проектами автоматизації обліку результатів навчальної роботи студентів / В. Василів, Р. Костюкевич, І. Хоменко // Нова пед. думка. - 2013. - № 1. - С. 234-239. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Зосереджено увагу на розробці науково-практичних підходів до застосування проектів автоматизованого обліку навчальних досягнень студентів, що реалізуються у межах програми запровадження інтегрованої інформаційної системи управління навчальним процесом. Проаналізовано механізми побудови і досвід практичного використання електронного журналу у Національному університеті водного господарства та природокористування. Наведено блок-схему запровадження і функціонування автоматизованої системи обліку результатів навчальної діяльності студентів. Констатовано, що впровадження інноваційних технологій сприяє оптимізації навчального процесу і забезпечує якісну підготовку фахівців.

Сосредоточено внимание на разработке научно-практических подходов к применению проектов автоматизированного учета учебных достижений студентов, которые реализуются в рамках программы внедрения интегрированной информационной системы управления учебным процессом. Проанализированы механизмы построения и опыт практического использования электронного журнала в Национальном университете водного хозяйства и природопользования. Приведена блок-схема введения и функционирования автоматизированной системы учета результатов учебной деятельности студентов. Констатировано, что внедрение инновационных технологий способствует оптимизации учебного процесса и обеспечивает качественную подготовку специалистов.

The mechanism of the development and implementation of construction projects in the universities in the electronic diary. The experience was analyzed of practical application of electronic diary in the National University of Water Management and Nature resources use.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Чаговець В. В. 
Досвід комп'ютерного оцінювання студентських робіт / В. В. Чаговець, Ю. В. Землянко // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2013. - № 753. - С. 140-144. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розкрито досвід використання програм Plagiatsearch та Distortion у перевірці самостійності виконання студентами своїх робіт. Пояснено етапи роботи з програмою, наведено приклад її застосування, алгоритм перевірки тексту на унікальність.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Островська Н. Д. 
Оцінювання навчальних досягнень майбутніх аграрників методом комп’ютерного тестування на заняттях із суспільних дисциплін / Н. Д. Островська // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закл. освіти : зб. наук. пр. - 2013. - Вип. 7 (50). - С. 109-111. - Бібліогр.: 6 назв - укp.

Відзначено, що проблема контролю та оцінювання знань, умінь і навичок тих, кого навчають, завжди була в центрі уваги педагогів. Розглянуто питання підвищення якості оцінювання навчальних досягнень майбутніх аграрників на заняттях із суспільних дисциплін. Виокремлено особливості комп’ютерного тестування, можливості диференціації і індивідуалізації тестів, з урахуванням типів темпераменту студента.

Отмечено, что проблема контроля и оценки знаний, умений и навыков обучаемых, всегда была в центре внимания педагогов. Рассмотрены вопросы повышения качества оценивания учебных достижений будущих аграриев на занятиях по общественным дисциплинам. Освещены особенности компьютерного тестирования, возможности дифференциации и индивидуализации тестов, с учетом типов темперамента студента.

In the article the questions of upgrading evaluation of educational achievements of future squirearchies are examined on employments from public disciplines. The features of the computer testing, possibility of differentiation, are given individualizations of tests, taking into account the types pf temperament of student. The prospects of subsequent reflection of method of the computer testing are drawn.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70586 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Родіонова А. О. 
Комп’ютерне тестування як метод кількісного педагогічного вимірювання / А. О. Родіонова, С. Л. Самойлова // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2013. - № 40/41. - С. 140-145. - Бібліогр.: 22 назв. - укp.

Наведено огляд різних підходів до організації комп'ютерного тестового оцінювання досягнень студентів, розв'язання задач як кількісної характеристики навчального процесу, так і його якості. Розглянуто функціональні можливості ряду комерційних і авторських програм комп'ютерного тестування. Наголошено на необхідності подальшого вивчення, узагальнення і теоретичного обгрунтування питань комп’ютерного оцінювання результатів навчання.

Приведен обзор разных подходов к организации компьютерного тестового оценивания достижений студентов, решения задач как количественной характеристики учебного процесса, так и его качества. Рассмотрены функциональные возможности ряда коммерческих и авторских программ компьютерного тестирования. Акцентировано внимание на необходимости дальнейшего изучения, обобщения и теоретического обоснования вопросов компьютерного измерения результатов обучения.

In this article a review of different approaches to computer testing of student assessment organization is presented. Problem solution has not only quantitative characteristics of a teaching process but also its quality is given. Functional capabilities of a number of commercial and author’s computer testing programs are considered. The need for further studying, generalizing and theoretical substantiating computer measures of training results is emphasized.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1 + Ч481.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Томіліна А. О. 
Дидактичні умови контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін із застосуванням інформаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.09 / А. О. Томіліна; НАПН України, Ін-т педагогіки. - К., 2013. - 18 c. - укp.

Проведено теоретико-експериментальне дослідження дидактичних умов контролю та оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін із застосуванням інформаційних технологій. Уточнено сутність та структуру понять "контроль", "оцінювання", "інформаційні технології у навчанні". Теоретично обгрунтовано дидактичні умови контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін із застосуванням інформаційних технологій. Створено модель контролю й оцінювання знань студентів з гуманітарних дисциплін із застосуванням інформаційних технологій з урахуванням дидактичних умов. За моделлю розроблено електронні навчальні курси з англійської та німецької мов і зарубіжної літератури та літератури Англії у межах електронної платформи MOODLE, на їх прикладі апробовано та доведено ефективність сукупності запропонованих дидактичних умов за показниками трудомісткості, успішності, валідності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА403110 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Сугоняк І. І. 
OLAP-технології для моніторингу успішності студентів за умов рейтингової системи оцінювання знань [Електронний ресурс] / І. І. Сугоняк // Інформ. технології і засоби навчання : [електрон. журн.]. - 2013. - № 6. - С. 245-256. - Бібліогр.: 5 назв. - укp. - Режим доступу: http://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/924/692

Висвітлено проблемні аспекти впровадження інформаційних технологій в освітню діяльність ВНЗ, визначено завдання комплексного моніторингу успішності студентів, проаналізовано сучасні технології багатовимірного аналізу даних зокрема, концепцію Data Mining і OLAP-технології. Визначено можливості й напрямки використання засобів багатовимірного аналізу даних у системах моніторингу успішності студентів. Виконано об'єктно-орієнтоване проектування програмного комплексу системи з використанням мови UML, обгрунтовано вибір платформи реалізації й наведено опис прототипу системи.

Освещены проблемные аспекты внедрения информационных технологий в образовательную деятельность ВУЗ, определены задачи комплексного мониторинга успешности студентов, проанализированы современные технологии многомерного анализа данных, в частности, концепция Data Mining и OLAP-технологии. Определены возможности и направления использования средств многомерного анализа данных в системах мониторинга успеваемости студентов. Выполнено объектно-ориентированное проектирование программного комплекса системы с использованием языка UML, обоснован выбор платформы реализации и приведено описание прототипа системы.

The article deals with the problematic aspects of the information technologies deployment in the university educational process, defines the tasks of the integrated monitoring of student's academic achievement. In the article it has been analyzed the modern technologies of multidimensional data analysis, Data Mining and OLAP-technologies, determined directions and possibilities of using multidimensional data analysis in monitoring of student's academic achievement, performed an object design of software systems using UML, substantiated the choice of platform development and described a prototype of the system.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Лендюк Т. В. 
Моделювання комп'ютерного адаптивного навчання і тестування / Т. В. Лендюк // Пр. Одес. політехн. ун-ту. - 2013. - Вип. 1. - С. 110-115. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проведення комп'ютерного адаптивного тестування з використанням математично-статистичного апарату Item Response Theory, котре спрямоване на пришвидшене визначення рівня знань студентів денної форми навчання і слухачів дистанційного навчання, а також на виявлення прогалин у їх знаннях. Метою комп'ютерного адаптивного тестування слухача є не оцінювання знань, а підготовка рекомендацій для системи адаптивного навчання із побудови індивідуальної траєкторії навчання. Подібна система може використовуватися як у складі СДН, так і для самопідготовки слухачів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69121 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Біленька О. Б. 
Можливості аналізу та підвищення якості тестових завдань з використанням системи управління навчанням MOODLE / О. Б. Біленька // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2012. - № 731. - С. 14-17. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Описано, як за допомогою вбудованих засобів для автоматизації обчислень статистичних показників за результатами виконання тестових завдань можливо контролювати та об'єктивно оцінювати якість тестів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч481.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського