Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (182)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.266.69$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 84
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Найдьонов І. М. 
Педагогічна практика студентів музично-педагогічних факультетів : Навч.-метод. посіб. / І. М. Найдьонов, В. Л. Бриліна, А. В. Сидоренко. - 2-е вид., доп. - Вінниця : ВДТУ, 2000. - 180 c. - Бібліогр.: с. 176-178. - укp.

Розкрито теоретичні та організаційні аспекти методики підготовки та проведення педагогічної практики студентів музично-педагогічних факультетів вищих педагогічних закладів освіти. Грунтовно висвітлено зміст кожного етапу навчально-виховної практики. Висвітлено практичну діяльність студентів передвипускних і випускних курсів, наведено технологію здійснення окремих виховних заходів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Щ31 р(4УКР)31-37 + Ч489.511.266.69-215

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604572 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Козій М. К. 
Психолого-педагогічні умови удосконалення педагогічної практики студентів : Метод. посіб. / М. К. Козій; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К. : Вид-во Нац. пед. ун-ту ім. М.П.Драгоманова, 2001. - 140 c. - Бібліогр.: с. 136-140. - укp.

Розглянуто види та форми педагогічної практики студентів коледжів, обговорено особливості організації її керівництва. Висвітлено місце та роль педагогічної практики у формуванні особистості педагога, проаналізовано її етапи, визначено взаємозв'язок педагогічної діяльності та професійної практики. Встановлено критерії оцінки діяльності практиканта. Наведено експериментальні підходи та методи вдосконалення педагогічної практики в системі діяльності коледжів і загальноосвітних шкіл. Визначено психолого-педагогічні умови вдосконалення педагогічної практики студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю940.91 + Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА620310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Практикум з педагогіки : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / ред.: О. А. Дубасенюк, А. В. Іванченко; Житомир. держ. пед. ун-т ім. І.Франка. - 2-е вид., доповн. і переробл. - Житомир, 2002. - 483 c. - укp.

Розглянуто предмет, мету, методи науково-педагогічних досліджень педагогіки як науки, розкрито суть її базових понять. Запропоновано класифікацію педагогічних категорій за ступенями пізнання світу дитинства, отроцтва, юнацтва, розкрито їх взаємозв'язки. Проаналізовано суть процесу навчання та змісту освіти в сучасній школі. Охарактеризовано форми організації навчання, а також урок як основну форму співпраці вчителя й учнів у процесі навчання.

Рассмотрены предмет, цель, методы научно-педагогических исследований педагогики как науки, раскрыто содержание ее базовых понятий. Предложена классификация педагогических категорий по ступеням познания мира детства, отрочества, юношества, раскрыты их взаимосвязи. Проанализировано содержание процесса обучения и образования в современной школе. Охарактеризованы формы организации образования, а также урок как основная форма сотрудничества учителя и учеников в процессе обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.511.266.69я73 + Ч489.511.266.69я73

Шифр НБУВ: ВС37348 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Огієнко О. І. 
Педагогічна практика : Навч.-метод. посіб. Ч. 1 / О. І. Огієнко, Л. В. Пшенична, М. П. Кононенко, Н. В. Кубракова, Н. А. Пріла, Н. Г. Осьмук, М. О. Лазарєв, Л. Ю. Рощупкіна; Сум. держ. пед. ун-т ім. А.С.Макаренка. - Суми, 2004. - 175 c. - укp.

Викладено методику педагогічного діагностування школярів різних вікових груп, наведено рекомендації щодо організації ефективної навчальної та позанавчальної роботи в школах.

Изложена методика педагогического диагностирования школьников разных возрастных групп, приведены рекомендации относительно эффективной учебной и внеучебной работы в школах.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69я73

Шифр НБУВ: В348661 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Чорней І. Д. 
Інтеграція різних видів діяльності у процесі проходження студентами педагогічної практики / І. Д. Чорней // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2005. - Вип. 21. - С. 260-262. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розкрито важливість інтеграції різноманітних видів діяльності в процесі проходження педагогічної практики майбутніми вчителями початкових класів.

Раскрыта важность интегрирования разных видов деятельности в процессе прохождения студентами педагогической практики будущими учителями начальных классов. Проанализированы способы интегрирования и условия обеспечения интегрированного подхода в профессиональной деятельности студента.

The article highlights the importance of integration of different types of activities in the Process of teaching practice of prospective primary school teachers. The author analyses the techniques of integration and prerequisites which provide the integrated approach to students' professional activities.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Боднарук І. М. 
Педагогічні умови оптимізації методичної підготовки майбутніх вчителів музики в процесі педагогічної практики : Автореф. дис... канд. пед. наук / І. М. Боднарук; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2006. - 19 c. - укp.

Досліджено проблему оптимізації методичної підготовки майбутніх вчителів музики у вищому навчальному закладі. Обгрунтовано новий підхід до її вирішення у процесі педагогічної практики. Конкретизовано суть педагогічної практики, визначено її місце у системі методичної підготовки студентів. Розроблено структуру та критерії даної підготовки. Визначено й апробовано комплекс педагогічних умов для забезпечення оптимального ступеня методичної підготовки майбутніх учителів музики у процесі педагогічної практики.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Щ31 р(4УКР)31-37

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341653 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Манчуленко Л. В. 
Формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. В. Манчуленко; Терноп. нац. пед. ун-т ім. В.Гнатюка. - Т., 2006. - 20 c. - укp.

Висвітлено проблему формування творчого стилю педагогічної діяльності майбутніх педагогів. Визначено суть, зміст, критерії та рівні формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів. Виявлено стан його сформованості. Доведено, що педагогічна практика є засобом професійної підготовки, а також сприяє формуванню творчого стилю педагогічної діяльності на достатньому (базовому) рівні. Обгрунтовано організаційно-педагогічні умови формування творчого стилю діяльності майбутніх педагогів у процесі педагогічної практики. Розроблено модель, етапи її функціонування, а також технологію впровадження й експериментальної перевірки організаційно-педагогічних умов даного формування.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА345261 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Кацова Л. І. 
Особистісно орієнтований підхід у підготовці студентів до педагогічної практики / Л. І. Кацова // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2006. - № 1. - С. 47-49. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розкрито можливості здійснення особистісно орієнтованого підходу в підготовці студентів до педагогічної практики шляхом надання їм педагогічної підтримки.

Раскрыты возможности осуществления личностно ориентированного подхода в подготовке студентов к педагогической практике путем оказания им педагогической поддержки.

In the article the possibilities of applying the personality oriented approach in preparation of students for pedagogical practice by giving them pedagogical support are revealed.


Ключ. слова: педагогіка, практика, студент, навчання
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69411 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Машкіна Л. А. 
Організаційно-методичні засади педагогічної практики слухачів магістратури : навч.-метод. посіб. / Л. А. Машкіна; Хмельниц. гуманіт.-пед. акад. - Хмельниц., 2006. - 151 c. - укp.

Розкрито зміст виробничої й асистентської практичної діяльності, наведено вимоги до документації. Висвітлено обов'язки учасників практики. Викладено сутність навчальної, виховної та методичної роботи. Розглянуто особливості підготовки викладача-практиканта до читання лекції. Наведено методи діагностики його професійної підготовленості до педагогічної діяльності за В.П.Симоновим.

Раскрыто содержание производственной и практической деятельности, приведены требования к документации. Освещены обязанности участников практики. Изложена сущность учебной, воспитательной и методической работы. Рассмотрены особенности подготовки преподавателя-практиканта к чтению лекций. Приведены методы диагностики его профессиональной подготовленности к педагогической деятельности по В.П.Симонову.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ч489.511.215.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА691331 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Гомонюк О. М. 
Значення педагогічної практики у формуванні професійно-педагогічної культури майбутніх соціальних педагогів / О. М. Гомонюк // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2007. - № 16. - С. 325-332. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розкрито важливу роль педагогічної практики у системі формування професійно-педагогічної культури майбутніх соціальних педагогів. Доведено, що у даний період інтенсифікується процес професійного зростання і спрямованості спеціаліста, поглиблюються теоретичні знання й активізується їх застосування. Зроблено висновок, що педагогічна практика є важливою складовою професійно-педагогічної культури у процесі формування соціального педагога. Висвітлено роль педагогічної практики у становленні інтегрованої особистості.

Раскрыта роль педагогической практики в системе формирования профессионально-педагогической культуры будущих социальных педагогов. Доказано, что в данный период интенсифицируется процесс профессионального роста и направленности специалиста, углубляются и активизируются теоретические знания. Сделан вывод, что педагогическая практика является важной составляющей профессионально-педагогической культуры при формировании социального педагога. Раскрыта роль педагогической практики в становлении интегрированной личности.

Pedagogical practice plays an important role in the system of professional-pedagogical culture formation; in this period the process of specialist is professional growth and determination is intensified, theoretical knowledge is deepened and actualized. The process of pedagogical skills acquisition is activizet, the conditions for pedagogical position are made. It aloows to consider pedagogical practice to be as an important factor of professional-pedagogical culture of future social pedagogue formation. The role of pedagogical practice in formation of integrative personality is revealed in the article.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ч314 + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Яворський А. 
Педагогічна практика - одна з найважливіших складових професійної підготовки майбутнього фахівця (соціального педагога) / А. Яворський // Рідна шк.. - 2007. - № 3. - С. 15-19. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено особливості проведення педагогічної практики в контексті професійної підготовки соціальних педагогів. Розглянуто й охарактеризовано наукові й практичні знання та навики, необхідні для майбутнього фахівця з соціальної педагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ч312р + С5*148:Ч30

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Жаровцева Т. Г. 
Педагогічна практика студентів в умовах варіативності навчання (на прикладі роботи з сім'ями дошкільників) / Т. Г. Жаровцева // Наука і освіта. - 2008. - № 8/9. - С. 142-144. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто методичні підходи, на яких базується підготовка студентів до роботи із сім'ями дошкільників.

Рассмотрены методические подходы, лежащие в основе подготовки студентов к работе с семьями дошкольников.

It is disclosed some methodic approaches which form the basis for training students for interaction with families of pre-schoolers.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ч411.514

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Петранговська Н. Р. 
Педагогічна практика студентів-магістрантів як одна із складових навчально-виховної діяльності у вищій школі / Н. Р. Петранговська // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 39. - С. 75-78. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Висвітлено проблему проведення педагогічної практики студентів-магістрантів, розкрито її зміст та мета. Уточнено основні завдання та принципи проведення педагогічної практики магістрантів, визначено її основні етапи та описано кожний з них. Запропоновано використовувати Методичний професійний портфель учителя іноземної мови під час проходження педагогічної практики магістрантів.

Освещена проблема проведения педагогической практики студентов-магистрантов, раскрыты ее суть и цели. Уточнены задачи и принципы проведения педагогической практики магистрантов, определены основные этапы ее проведения и описан каждый из них. Предложено использование Методического профессионального портфеля при прохождении педагогической практики магистрантов, раскрыты его цели, содержание и составляющие.

The article deals with the problem of organization and conduction of the pedagogical practice to master-degree students. The research provides the description of the aims, tasks and principles of the conduction of the pedagogical practice. The author proposes to use Methodological Professional Portfolio during the pedagogical practice to master- degree students, describes its aims, tasks and components.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-913-1 + Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Хамська Н. Б. 
Інструктивно-методичний збір студентів - сходинка професійного зростання / Н. Б. Хамська, С. І. Цуприк // Наук. зап. Вінниц. держ. пед. ун-ту ім. М. Коцюбинського. Сер. Педагогіка і психологія : зб. наук. пр. - 2008. - Вип. 22. - С. 252-258. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Проаналізовано інструктивно-методичний збір як одну з форм підготовки студентів до позашкільної практики, спрямований на розвиток педагогічної компетентності майбутніх учителів, професійного самовдосконалення та рефлексії. Відзначено розвиток активності та самостійності, включення студента у професійну підготовку, яка набуває особистісного смислу.

Проанализирован инструктивно-методический сбор как одна из форм подготовки студентов к внешкольной практики, направленный на развитие педагогической компетентности будущих учителей, профессионального самосовершенствования и рефлексии. Отмечено развитие активности и самостоятельности, включение студента в профессиональную подготовку, которая приобретает личностный смысл.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69898/Пед. і псих. Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кучай Т. 
Екологічне виховання учнів під час педагогічної практики в університетах Великої Британії / Т. Кучай // Рідна шк.. - 2008. - № 12. - С. 77-78. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Розглянуто питання пошуку шляхів оптимізації процесу підготовки фахівців до викладання англійської мови з екологічним спрямуванням у Великобританії. Встановлено, що компоненти системи професійно-методичної підготовки вчителів у Великобританії характеризуються великою варіативністю. Зосереджено увагу на двох часових підходах проведення професійно-методичної підготовки, а саме: етапи професійно-методичної підготовки за всіма роками навчання в ВНЗ та концентрація професійно-методичної підготовки на останньому році навчання. Зазначено, що навчальна практика має становити невід'ємну частину фахової підготовки й забезпечувати плавний перехід від навчання до роботи, щоб уникнути розгубленості та неможливості керувати ситуацією під час першої зустрічі з класом. Розкрито засади нового підходу в організації педагогічної практики, в яких поєднання теорії та практики забезпечує всебічне співвідношення теоретичних знань зі шкільною діяльністю. Охарактеризовано підходи до проведення педагогічної практики в педагогічних закладах Великої Британії: блок-практику та серійну практику. Констатовано, що розуміння ролі та значення практичної підготовки студентів допомагає правильності вибору форм на кожному етапі навчання, доцільності методів організації та керівництва, відбору змісту, чіткої системи всієї практичної підготовки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4ВЕЛ) + Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22469 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Хільковець В. 
Формування розумової самостійності старшокласників та студентів-практикантів на різних видах проблемних уроків / В. Хільковець // Нова пед. думка. - 2008. - № 3. - С. 92-93. - укp.

Розглянуто питання формування розумової самостійності старшокласників та студентів-практикантів під час проведення різних видів проблемних уроків і проаналізовано результати взаємодії вчителя зі студентами під час педагогічної практики з природничих дисциплін. Визначено ступені засвоєння навчального матеріалу на підставі використання міжпредметних зв'язків та з опрацюванням допоміжної літератури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.222 + Ч489.511.266.69 + Б.р(4УКР)2-3

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Цуприк С. І. 
Професійна підготовка студентів до роботи у позашкільному навчальному закладі / С. І. Цуприк // Позашк. освіта та виховання. - 2008. - № 1. - С. 21-26. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Досліджено особливості підготовки студентів до роботи у позашкільних закладах під час літньої практики, яка є для студентів першою спробою педагогічної діяльності. Розкрито значення цієї практики для професійної підготовки. Висвітлено цілі, суть, засади організації практики. Подано авторське трактування поняття "готовність до професійної діяльності". Охарактеризовано зміст власного емоційно-забарвленого досвіду студентів, через який вони повинні виховувати у дітей ціннісне ставлення до мистецтва. Акцентовано увагу на функціях художньо-естетичного виховання, які мають реалізувати студенти в організації дозвілля дітей, а також на загальних принципах педагогіки дозвілля та теоретичних засадах, на яких базується професійна підготовка студентів до практики. Проаналізовано особливості першого (вивчення теоретичного курсу) та другого (інструктивно-методичний збір) етапів підготовки студентів до практики.


Ключ. слова: студент, професійна підготовка, позашкільний навчальний заклад, практика
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:


      
Категорія:    
18.

Машкіна Л. 
Організація асистентської практики слухачів магістратури за спеціальністю "Дошкільне виховання" / Л. Машкіна // Гуманіт. вісн. ДВНЗ "Переяслав-Хмельниц. держ. пед. ун-т ім. Г. Сковороди" : наук.-тер. зб. - 2008. - Вип. 14. - С. 157-160. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Висвітлено організаційно-методичні засади асистентської практики слухачів магістратури за спеціальністю "Дошкільне виховання". Розкрито сутність та основні положення щодо організації цієї практики. Показано основні параметри керівництва асистентською практикою, особливості оцінювання.

Освещены организационно-методические принципы ассистентской практики слушателей магистратуры по специальности "Дошкольное воспитание". Раскрыты сущность и основные положения организации этой практики. Показаны основные параметры руководства ассистентской практикой, особенности оценивания.

The article deals with lightening of the organizational-methodical basis of the assistant practice of the students of magistracy on speciality лPre-School Education». The main point and the basic regulations as for organization of the practice are revealed. The main parameters of guidance of the assistant practice, the peculiarities of estimation are shown.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Яворський А. А. 
Модель формування професійної самоорганізації майбутнього викладача на педагогічних практиках / А. А. Яворський // Вісн. Черкас. ун-ту. Сер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 166. - С. 205-209. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Рзглянуто модель формування професійної самоорганізації майбутнього викладача на педагогічних практиках.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Тен Е. П. 
Развитие профессиональной зрелости у студентов инженерно-педагогических вузов во время педагогической практики / Е. П. Тен // Проблеми інж.-пед. освіти. - 2009. - № 24/25. - С. 467-477. - рус.

Рассмотрены проблемы развития профессиональной зрелости у студентов инженерно-педагогических ВУЗ во время педагогической практики. Рассмотрена психолого-педагогическая теория профессионального выбора в контексте теории развития.

Розглянуто проблеми розвитку професійної зрілості у студентів інженерно-педагогічних ВНЗ під час педагогічної практики. Розглянуто психолого-педагогічну теорію професійного вибору в контексті теорії розвитку.

The article deals with the issues of professional maturity development in students of engineering pedagogical establishments during their pedagogical practice. The psychological - pedagogical theory of professional choice from the point of view of feature theory and factors, as well as development theory.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.266.69 + Ю941.19

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71542 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського