Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (39)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.511.28$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 25
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Гараєв О. О. 
Тест на педагогічну профпридатність / О. О. Гараєв, В. В. Шпалінський // Наук. зап. Харк. ун-ту Повітр. сил. Соц. філос., психологія. - 2005. - Вип. 2. - С. 206-215. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано схильності та здібності до педагогічної діяльності (ПД), що є актуальним для професійного відбору індивідів, орієнтованих на ПД. Наведено операційний склад параметрів для експериментальної діагностики педагогічних схильностей і здібностей. Запропоновано методику анкетування з метою аналізу та діагностики педагогічної придатності.


Ключ. слова: тест, педагогіка, профпридатність, властивості особистості, педагогічна спрямованість
Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19с + Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69887 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Шиян Н. І. 
Технологія модульно-рейтингового навчання у вищій педагогічній школі : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.01 / Н. І. Шиян; Харк. держ. пед. ун-т ім. Г.С.Сковороди. - Х., 1999. - 18 c. - укp. - рус.

У дисертаційному дослідженні визначені поняття, сутність та структура технології модульно-рейтингового навчання у вищому закладі педагогічної освіти, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено авторську варіативну модель дидактичної технології, розкрита її стимулююча й розвиваюча функції та орієнтація на професійну компетентність майбутніх спеціалістів. Доведено, що ефективними умовами реалізації технології модульно-рейтингового навчання є: досягнення відповідності змісту і методики навчання у вищому закладі педагогічної освіти; гармонізація самостійної індивідуальної, групової та фронтальної роботи студентів; гуманізація взаємодії викладачів і студентів у процесі модульно-рейтингового навчання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304866 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Мордоус І. О. 
Модульно-рейтингова система підготовки фахівців до навчання іноземної мови дітей дошкільного віку : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / І. О. Мордоус; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 2009. - 21 c. - укp.

Розкрито особливості підвищення якості професійної підготовки фахівців дошкільної освіти до навчання дітей іноземної мови за сучасних умов реалізації технологічного підходу. Розроблено модель функціональної структури підготовки фахівців даної спеціалізації та концептуальні основи її реалізації: визначено основні напрями організації навчальної діяльності студентів, охарактеризовано комплекс компонентів готовності фахівця зазначеного профілю. Обгрунтовано інтеграцію активних методів навчання в модульно-рейтингову систему роботи. Теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено ефективність впровадження модульно-рейтингової системи у поєднанні з технологією активних методів у процес формування професійної готовності вихователів до навчання дітей дошкільного віку іноземної мови. Визначено, що даний процес набуває ефективності за умови застосування експериментальної системи роботи.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.1 + Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА368302 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чаркіна О. А. 
Педагогічне тестування як засіб контролю за навчальним процесом у педагогічних університетах : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.09 / О. А. Чаркіна; Криворіз. держ. пед. ун-т. - Кривий Ріг, 2009. - 20 c. - укp.

Обгрунтовано психолого-педагогічну сутність процесу педагогічного тестування як дидактичної категорії та виду діяльності, уточнено його структуру, форми, види, функції й етапи впровадження в навчальний процес педагогічного університету. Визначено дидактичні умови проектування та реалізації системи тестового контролю за якістю вищої педагогічної освіти. Розроблено критерії й основні показники для оцінки рівня навчальних досягнень студентів і кваліметричного моніторингу в системі вищої педагогічної освіти. Експериментально доведено ефективність алгоритму упровадження спроектованої технології у вивченні психолого-педагогічних дисциплін на прикладі дисциплінарного тестування з педагогіки. Виявлено й обгрунтовано основні дидактичні умови та соціально-педагогічні чинники, створення яких забезпечує ефективність упровадження технології педагогічного тестування як засобу контролю за навчальним процесом в освітню систему університету.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА367511 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Отрошко Т. В. 
Система оцінювання технічної компетентності майбутніх учителів інформатики в процесі навчання комп'ютерних дисциплін : автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.02 / Т. В. Отрошко; Укр. інж.-пед. акад. - Х., 2010. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність, структуру, зміст і розроблено модель технічної компетентності майбутнього вчителя інформатики, що включає знаннєвий та особистісний компоненти. Визначено типи співвідношення цих компонентів у процесі оцінювання компетентності. Розроблено методичну систему оцінювання технічної компетентності майбутніх учителів інформатики у процесі навчання комп'ютерних дисциплін, побудовану на підставі комплексного кількісного оцінювання знаннєвого й особистісного компонентів компетентності. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої методичної системи оцінювання, про що свідчить підвищення якості навчання за рахунок точності, адекватності, прогностичності оцінок і появи у студентів оперативного зворотнього зв'язку за професійно важливими якостями.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.28 + З970 р (4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА370787 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Тестування як метод педагогічного контролю успішності студентів : наук.-метод. зб / ред.: В. М. Федорчук; Кам'янець-Поділ. нац. ун-т ім. І.Огієнка. - Кам'янець-Поділ. : Аксіома, 2010. - 111 c. - укp.

Висвітлено досвід використання тестування як методу педагогічного контролю успішності студентів за умов кредитно-модульної системи викладання навчальних дисциплін у Кам'янець-Подільському національному університеті ім. І.Огієнка, зокрема, історичних, економічних, медико-біологічних, лінгвістичних, а також психології. Показано переваги та недоліки методу тестового контролю, розкрито особливості його використання у вищій школі. Наведено рекомендації щодо застосування тестів у діагностиці екологічної культури студентів.

Освещен опыт использования тестирования как метода педагогического контроля успеваемости студентов в условиях кредитно-модульной системы преподавания учебных дисциплин в Каменец-Подольском национальном университете им. И. Огиенка, в частности, исторических, экономических, медико-биологических, лингвистических, а также психологии. Показаны преимущества и недостатки метода тестового контроля, раскрыты особенности его использования в высшей школе. Даны рекомендации по применению тестов в диагностике экологической культуры студентов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА727180 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Кузнєцова О. Т. 
Організація самостійної роботи студентів педагогічних ВУЗів із дисципліни "Теорія і методика тестування у фізичному вихованні" / О. Т. Кузнєцова // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2008. - № 1. - С. 195-200. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто результати розрахунку рейтингових оцінок елементів кожного модуля з дисципліни "Теорія і методика тестування у фізичному вихованні". Запропоновано узагальнений критерій оцінювання загальної успішності та якості навчання на основі рейтингу студентів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284 + Ч51 в

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Хоменко І. М. 
Тестова комп'ютерна автоматизована програма контролю фахово-термінологічної компетентності майбутніх учителів фізичної культури / І. М. Хоменко, І. Д. Глазирін // Слобожан. наук.-спорт. вісн. - 2011. - № 2. - С. 192-196. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Розглянуто алгоритм побудови тестової комп'ютерної автоматизованої програми контролю фахово-термінологічної компетентності майбутніх учителів фізичної культури і методику роботи з нею. Наведено аналіз публікацій стосовно забезпечення навчального процесу електронними системами і результати їх застосування на практиці. Встановлено, що запропонована методика розширює можливості не тільки контролю фахово-термінологічної компетентності майбутніх учителів фізичної культури, а й розкриває перспективи для встановлення рівня розуміння предметів студентами і може використовуватися з цією метою під час їх самостійної роботи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.288 + Ч514(4УКР) п91

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70281 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Коновальська Л. О. 
Педагогічне оцінювання на основі комп'ютерного тестування формування методичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення професійно орієнтованих дисциплін / Л. О. Коновальська, С. М. Писаренко // Фіз. виховання, спорт і культура здоров'я у сучас. сусп-ві. - 2012. - № 3. - С. 66-71. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Надано алгоритм комп'ютерної програми "КСК: педагогічний моніторинг формування методичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення професійно орієнтованих дисциплін", яка призначена для оцінювання результату процесу, що здійснюється у вищих навчальних закладах (ВНЗ) із метою підготовки компетентного вчителя фізичної культури. До комп'ютерної програми внесено тести. Кожен тест виявляв рівень сформованості мотиваційного, когнітивного, діяльнісного та здоров'язберігального компонентів. Комп'ютерну програму "КСК: педагогічний моніторинг формування методичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі вивчення професійно орієнтованих дисциплін" можна використати в навчально-виховному процесі ВНЗ. Результати опитування студентів ВНЗ дозволили визначити рівні (високий, середній, низький) сформованості методичної компетентності майбутніх учителів фізичної культури.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч51 р30 + Ч489.511.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Олійник В. 
Теорія і практика контролю успішності підвищення кваліфікації педагогічних працівників / В. Олійник, В. Гравіт, Л. Ляхоцька // Післядиплом. освіта в Україні. - 2009. - № 2. - С. 18-22. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проведено дослідження теоретичних і практичних основ педагогічного контролю та оцінювання навчальних досягнень педагогічних працівників у системі післядипломної педагогічної освіти (ППО). Подано структурні схеми змістової (принципи, функції, форми, методи) та організаційної (рівні, види, умови) складових основних видів педагогічного контролю. Визначено сучасні дидактичні умови якісної діагностики процесу підвищення кваліфікації педагогічних працівників і схематично подано варіант системи педагогічного контролю, який відповідає цим умовам. У табличній формі наведено основні характеристики видів педагогічного контролю - зовнішнього та внутрішнього. Приділено увагу методам педагогічного контролю. За результатами дослідження розроблено нову систему педагогічного контролю для ВНЗ ППО за умов переходу на кредитно-модульну систему організації навчального процесу за очно-дистанційною системою підвищення кваліфікації.

Проведено исследование теоретических и практических основ педагогического контроля и оценивания учебных достижений педагогических работников в системе последипломного педагогического образования (ППО). Представлены структурные схемы смысловой (принципы, функции, формы и методы) и организационной (уровни, виды, условия) составляющих основных видов педагогического контроля. Определены современные дидактичные условия качественной диагностики процесса повышения квалификации педагогических работников и схематически представлен вариант системы педагогического контроля, который отвечает этим условиям. В табличной форме приведены основные характеристики видов педагогического контроля - внешнего и внутреннего. Уделено внимание методам педагогического контроля. По результатам исследования разработана новая система педагогического контроля для ВУЗ ППО при переходе на кредитно-модульную систему организации учебного процесса по очно-дистанционной системе повышения квалификации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.28 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24944 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Саєнко Т. В. 
Модульно-рейтингова технологія навчання магістрантів із дисципліни "Український народний костюм" у педагогічному університеті / Т. В. Саєнко // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2008. - № 5. - С. 56-62. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Розглянуто можливості використання модульно-рейтингової технології в процесі вивчення магістрантами спецкурсу "Український народний костюм" в педагогічному університеті. Зроблено висновок, що представлена модульно-рейтингова технологія навчання сприяє опануванню національних цінностей, підвищенню рівня естетичної грамотності та художньої культури майбутнього викладача циклу образотворчих дисциплін і має стати одним із напрямів реалізації завдань упровадження кредитно-модульної системи у практику мистецької освіти України.

Рассмотрены возможности использования модульно-рейтинговой технологии в процессе изучения магистрантами спецкурса "Украинский народный костюм" в педагогическом университете.

The possibilities of using the module-rating technology in the process of studying masters course "Ukrainian folk costume" in the Pedagogical University.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Карпова Е. Е. 
Проблема оцінювання якості підготовки вчителів у вищих навчальних закладах в контексті Болонського процесу / Е. Е. Карпова // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 79-82. - Бібліогр.: 2 назв. - укp.

Розглянуто проблему визначення сутності якості підготовки вчителів, проаналізовано досвід оцінювання якості підготовки студентів у педагогічних ВНЗ та його ефективність в контексті Болонського процесу. Виокремлено проблемні питання, які постають перед викладачами та пов'язані з узгодженням змісту, ключових питань і термінів навчальних курсів, які за навчальним планом входять до одного предметного циклу. Запропоновано підхід до розуміння природи якості підготовки вчителів і визнання її характеристик.

Рассмотрена проблема определения качества подготовки учителей, проанализирован опыт оценки качества подготовки студентов в педагогических ВУЗ и его эффективность в контексте Болонского процесса. Выделены проблемные вопросы, стоящие перед преподавателями и связанных с согласованием содержания, ключевых вопросов и сроков учебных курсов, которые согласно учебному плану входят в один предметный цикл. Предложен подход к пониманию природы качества подготовки учителей и определению ее характеристик.

The problem of determining the quality of teacher training, analyzed the experience of assessing the quality of training students in teacher training colleges and its effectiveness in the context of the Bologna process. Outlined the problematic issuesfaced by teachers and related to the content negotiation, the key issues and timing of training courses, according to the curriculum are included in one cycle of a subject, as well as developing a system for assessing the quality of preparation of students for each course and a cycle of disciplines in general. ItТs provided a list of the major problems faced by professionals when comparing the domestic system of higher teacher education requirements and recommendations of the Bologna process, an approach to understanding the nature of the quality of teacher training and definition of its characteristics.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.28

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Кудрявцева О. А. 
Тестування як засіб перевірки якості знань з дошкільної педагогіки студентів педагогічного університету / О. А. Кудрявцева // Наука і освіта. - 2009. - № 7. - С. 119-123. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Проаналізовано погляди вчених з проблеми тестової перевірки знань студентів. Наведено класифікацію педагогічних тестів, охарактеризовано вимоги, що висуваються до них. Обгрунтовано доцільність використання тестового контролю для перевірки якості знань студентів факультету дошкільного виховання в процесі вивчення курсу "Дошкільна педагогіка" за умов кредитно-модульної системи навчання.

Проанализированы взгляды ученых по проблеме тестовой проверки знаний студентов. Приведена классификация педагогических тестов, охарактеризованы требования, предъявляемые к ним. Обоснована целесообразность использования тестового контроля для проверки качества знаний студентов факультета дошкольного воспитания в процессе изучения курса "Дошкольная педагогика" в условиях кредитно-модульной системы обучения.

ItТs analyzed the views of scientists on the issue of testing, students knowledge. The classification of educational tests, itТs described the requirements for them, the appropriateness of the test control to verify the quality of knowledge students at pre-school education in the process of studying the course лPre-school pedagogy» in terms of credit-modular system of training. ItТs determined that the test control is an effective means of verifying the quality of educational knowledge, research skills students of preschool education in the process of studying educational sciences.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16225 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бабенко Б. 
Досвід використання портфоліо у процесі підготовки магістрів з адміністрування шкіл в університетах США / Б. Бабенко // Дир. шк., ліцею, гімназії. - 2008. - № 4. - С. 41-44. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Висвітлено один із аспектів оцінювання готовності учасників програм з підготовки магістрів з адміністрування шкіл в університетах США, зокрема укладання портфоліо майбутнього фахівця. Проаналізовано зміст і функції портфоліо. Запропоновано типовий зразок форми, який використовується для опису набутого досвіду для портфоліо адміністратора.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.28 + Ч421.41

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж22620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Княжева І. А. 
Використання методу проектів у підготовці магістрів педагогічної освіти / І. А. Княжева // Наша шк.. - 2007. - № 1. - С. 8-10. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто проблему формування готовності до виконання обов'язків викладача ВНЗ у магістрів педагогічної освіти. Запропоновано метод проектів для вирішення даної проблеми. Доведено перспективність використання такого методу у процесі підготовки магістрів педагогічної освіти.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.286

Шифр НБУВ: Ж21367 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Бондаренко Т. 
Модель оцінки готовності майбутніх інженерів-педагогів до розробки та використання комп'ютерних навчених систем / Т. Бондаренко, Г. Кожевников, А. Павленко // Нова пед. думка. - 2011. - № 2. - С. 132-135. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Описано комп'ютерну модель для оцінки рівня готовності інженерів-педагогів до розробки та використання комп'ютерних навчальних систем у навчальному процесі. Дана модель імітує процес створення комп'ютерних навчальних систем. Цим процесом керує той, кого навчають, він демонструє в процесі роботи з моделлю знання, вміння та навички розробки та використання комп'ютерних навчальних систем. Модель дозволяє адекватно оцінити знання, вміння і навички, сформовані в результаті навчання інженера-педагога. Наведено малюнок структурних елементів комп'ютерної моделі оцінки готовності до розробки та використання комп'ютерних навчальних систем. З'ясовано, що представлена комп'ютерна модель дозволяє оцінити професійні здібності та рівень компетентності розробника комп'ютерних навчальних систем, а також забезпечує збір і накопичення цих даних для подальшої обробки в таблицях бази даних комп'ютерної моделі.

Описана компьютерная модель для оценки уровня готовности инженеров-педагогов к разработке и использованию компьютерных учебных систем в учебном процессе. Данная модель имитирует процесс создания компьютерных учебных систем. Этим процессом руководит тот, кого учат, он демонстрирует в процессе работы с моделью знания, умения и навыки разработки и использования компьютерных учебных систем. Модель позволяет адекватно оценить знания, умения и навыки, сформированные в результате обучения инженера-педагога. Приведен рисунок структурных элементов компьютерной модели оценки готовности к разработке и использованию компьютерных учебных систем. Выяснено, что представленная компьютерная модель позволяет оценить профессиональные способности и уровень компетентности разработчика компьютерных учебных систем, а также обеспечивает сбор и накопление этих данных для последующей обработки в таблицах базы данных компьютерной модели.

A computer model is described for the estimation of level of readiness of engineers-teachers to development and use of the computer educational systems in an educational process. This model imitates the process of creation of the computer educational systems. This process is managed by that, which is taught, he demonstrates in the process of work with the model of knowledge, abilities and skills of development and use of the computer educational systems. A model allows adequately estimating knowledgeabilities and skills, teaching of engineer-teacher formed as a result. The picture of structural elements of computer model of estimation of readiness is resulted to development and use of the computer educational systems. It is found out that the presented computer model allows estimating professional capabilities and level of competence of developer of the computer educational systems, and also provides collection and accumulation of these information for subsequent treatment in the tables of database computer model.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.288.1

Шифр НБУВ: Ж22868 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Колгатін О. 
Надійність результатів автоматизованого педагогічного тестування / О. Колгатін // Теорія і практика упр. соц. системами: філос., психологія, педагогіка, соціол.. - 2012. - № 4. - С. 62-69. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Запропоновано метод порівняння якості процедур інтерпретації текстових результатів у системі управління навчальним процесом. Проведено обчислювальні експерименти, які надали змогу вичислити умови ефективності інтерпретації результатів тестування на основі класичної процедури, моделі IRT, процедури обчислення текстового бала з урахуванням вагових коефіцієнтів складності завдань і процедури корекції вгадування. Розроблено методику порівняння різних процедур тестування та інтерпретації тестових результатів у широкому діапазоні умов застосування тестів.

Предложен метод сравнения качества процедур интерпретации текстовых результатов в системе управления учебным процессом. Проведены вычислительные эксперименты, которые позволили вычислить условия эффективности интерпретации результатов тестирования на основе классической процедуры, модели IRT, процедуры вычисления текстового балла с учетом весовых коэффициентов сложности задач и процедуры коррекции угадывания. Разработана методика сравнения различных процедур тестирования и интерпретации тестовых результатов в широком диапазоне условий применения тестов.

A method of comparing the quality of procedures for interpreting text results in the system management process. Performed numerical experiments, which allowed us to calculate the conditions of effectiveness interpretation of test results based on the classical procedure model IRT, the calculation procedure text score considering the complexity of the weighting factors and the correction dictionary. The method for comparing different testing procedures and interpretation of the test results in a wide range of conditions of the tests.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23113 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Шевель Б. О. 
Критеріальний апарат діагностування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів / Б. О. Шевель // Пед. дискурс : зб. наук. пр. - 2012. - Вип. 12. - С. 339-342. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано підходи до визначення змісту критеріального апарату щодо діагностування професійної компетентності майбутніх інженерів-педагогів, розглянуто їх структуру та рівні сформованості.

Проанализированы подходы к определению содержания критериального аппарата для диагностирования профессиональной компетентности будущих инженеров-педагогов, рассмотрены их структура и уровни сформированности.

This article analyzes approaches to the definition of the of the content of criteria apparatus for diagnosing professional competence of the future engineers-pedagogues, own vision of their structure and levels of formation is offered.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.28 + Ж.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73286 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Сіткар Т. В. 
Методика моніторингу фахових знань майбутніх вчителів технологій за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Т. В. Сіткар; Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова. - К., 2013. - 18 c. - укp.

Досліджено проблему моніторингу фахових знань майбутніх вчителів технологій з використання інформаційно-комунікаційних технологій. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми у філософських, педагогічних та психологічних джерелах.Визначено основні вимоги до моніторингу фахових знань майбутніх учителів технологій з використання інформаційно-комунікаційних технологій, уточнено базові поняття дослідження. Розроблено, теоретично обгрунтовано та експериментально перевірено методику підготовки та моніторингу знань майбутніх учителів технологій за допомогою інтелектуальної навчальної системи. Визначено критерії та рівні засвоєння знань майбутніми вчителями технологій.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.518.5 + Ч489.511.288.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА396108 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Ямковий О. Ю. 
Педагогічні умови застосування технології тестового контролю у фаховій підготовці майбутніх соціальних педагогів : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. Ю. Ямковий; Нац. ун-т біоресурсів і природокористування України. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Розкрито сутність понять "контроль знань", "виявлення та перевірка знань", "оцінювання знань", "облік знань", "рейтинговий контроль". Визначено завдання, функції та принципи контролю знань студентів. Розкрито сутність тестового контролю навчальних досягнень студентів, що полягає в вимірюванні рівня засвоєння знань, умінь студентів у процесі навчання, з завершення вивчення теми, розділу або всієї навчальної дисципліни, з закінчення навчального закладу за допомогою системи спеціально підготовлених завдань - тестів. Узагальнено педагогічні принципи конструювання тестів навчальних досягнень студентів: використання фасетних завдань, логічна визначеність змісту завдання, лаконічність завдань, принцип поступовості та послідовності, єдність стилю подання завдань різних форм, принцип цілісності, відповідність змісту завдань обсягу знань, що перевіряються, репрезентативність змісту навчальної дисципліни в змісті тесту, наявність тестових завдань різного рівня, взаємозв'язок змісту та форми, визначення значимості знань, що перевіряються, комплексність і збалансованість змісту тесту, системність і варіативність змісту тестових завдань. Визначено педагогічні умови застосування технології тестового контролю у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів: взаємозв'язок тестових завдань з основними формами та методами навчальної діяльності під час підготовки соціальних педагогів у ВНЗ, фахова спрямованість тестів у професійній підготовці майбутніх соціальних педагогів, застосування алгоритму під час підготовки та проведенні тестового контролю рівня навчальних досягнень майбутніх

соціальних педагогів, систематичність проведення тестового контролю у професійній підготовці майбутніх бакалаврів з соціальної педагогіки. Перевірено технологію тестового контролю. Розглянуто структуру й етапи технології тестового контролю: конструювання тестових завдань, апробація тестових завдань, створення тесту з базового набору тестових завдань, організація та проведення тестового контролю, оцінювання результатів тестування. Запропоновано класифікацію тестових завдань для майбутніх соціальних педагогів з двох основних груп - закриті завдання (одновибіркові, багатовибіркові, на відновлення послідовності, перехресні, вибірково-об'єднувальні, вибірково-впорядкувальні, матричні) та відкриті (на слово та число). Визначено методичні особливості конструювання різнорівневих тестових завдань для майбутніх бакалаврів з соціальної педагогіки.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 р(4УКР) + Ч489.511.284

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392113 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського