Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (17)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ч489.514(4НІМ)$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 20
Представлено документи з 1 до 20

      
Категорія:    
1.

Козак Н. В. 
Особливості професійної підготовки майбутніх учителів у ФРН / Н. В. Козак; Терноп. експерим. ін-т пед. освіти. - Т. : Астон, 1998. - 110 c. - укp.

Висвітлюються етапи розвитку професійної підготовки майбутніх учителів у ФРН (друга половина XVIII-XX ст.). Розглядаються основні аспекти сучасної системи педагогічної освіти, зміст, форми, методи організації навчального процесу, перспективи використання досвіду Німеччини у вищих навчальних закладах України.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч479.514(4НІМ) + Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591608 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Махиня Н. В. 
Педагогічна освіта у Німеччині: історія та сучасність : метод. рек. / Н. В. Махиня; Черкас. нац. ун-т ім. Б.Хмельницького. - Черкаси, 2008. - 64 c. - Бібліогр.: с. 62-64. - укp.

Висвітлено історію становлення педагогічної освіти Німеччини, проаналізовано структуру її сучасної системи. Розглянуто основні проблеми та тенденції розвитку та вдосконалення системи підготовки педагогічних кадрів для системи освіти Німеччини.

Освещена история становления педагогического образования Германии, проанализирована структура его современной системы. Рассмотрены основные проблемы и тенденции развития усовершенствования системы подготовки педагогических кадров для системы образования Германии.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4НІМ) р + Ч489.514(4НІМ) р

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА712471 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Махиня Н. В. 
Педагогічна освіта у Німеччині: історія та сучасність : навч. посіб. / Н. В. Махиня. - Черкаси : ЧДТУ, 2010. - 295 c. - укp.

Проаналізовано процеси формування та розвитку, сучасний стан німецької системи підготовки учительських кадрів. Подано автентичні тексти німецькою мовою для читання та перекладу й українсько-німецький словник педагогічних термінів.

Проанализированы процессы формирования и развития, современное состояние немецкой системы подготовки учительских кадров. Даны аутентичные тексты на немецком языке для чтения и перевода и украинско-немецкий словарь педагогических сроков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.513(4НІМ) я73 + Ч489.514(4НІМ) я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА729408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Чулкова Л. О. 
Теорія і практика підготовки вчителя до педагогічного спілкування у вищих навчальних закладах Німеччини : автореф. дис. ... д-ра пед. наук : 13.00.04 / Л. О. Чулкова; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих НАПН України. - К., 2010. - 37 c. - укp.

Визначено основні напрями розвитку комунікативної компетенції вчителя. Розроблено модель професійного спілкування вчителя, як чинника нормативної комунікативної діяльності, що має власну структуру, цілі, засоби, мотиви, зміст, функції, принципи, спрямовані на успішну соціалізацію учнів. Встановлено, що однією із сучасних інновацій в аспекті професійного спілкування є метод самопізнання та самореалізації особистості майбутнього вчителя. Досліджено, що формування комунікативної компетентності вчителя до спілкування з учнями реалізовано під час вивчення інтегрованого психолого-педагогічного спецкурсу "Педагогічне спілкування вчителя", метою якого є саморозвиток і самовдосконалення особистістю комунікативних якостей майбутнього вчителя.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ) + Ч314

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА373193 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Махиня Н. В. 
Педагогічна освіта в Німеччині: стереотипи та труднощі / Н. В. Махиня // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 163. - С. 50-52. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Окреслено основні проблеми, притаманні педагогічній освіті Німеччини. Проаналізовано сучасний стан системи підготовки вчителів у ФРН та охарактеризовано основні шляхи подолання труднощів у галузі.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Чепурна М. В. 
Педагогічна освіта Німеччини: орієнтація на ідеали гуманістичної педагогіки / М. В. Чепурна // Вісн. Черкас. ун-ту. Cер. Пед. науки. - 2009. - Вип. 164. - С. 67-70. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Проаналізовано досвід Німеччини в організації вищої професійної педагогічної освіти, орієнтованої на ідеали гуманістичної педагогіки і психології.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ) + Ч33(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69408 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Турчин А. І. 
Особливості практичної професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів професійної школи в Німеччині / А. І. Турчин // Наук. зап. Терноп. нац. пед. ун-ту ім. В. Гнатюка. Сер. Педагогіка. - 2010. - Вип. 3. - С. 141-150. - Бібліогр.: 14 назв. - укp.

Визначено особливості практичної професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів професійної школи Німеччини. З'ясовано, що набуття професійного досвіду, формування необхідних практичних навичок і вмінь здійснюється в процесі виробничої і шкільної практик та педагогічного стажування. Зроблено висновок, що названі складові практичної професійно-педагогічної підготовки дозволяють поєднувати й узгоджувати теоретичний і практичний компоненти навчання, синтезувати наукові знання і практичні вміння, формувати власний стиль професійної діяльності.

Определены особенности практической профессионально-педагогической подготовки будущих учителей профессиональной школы в Германии. Выяснено, что приобретение профессионального опыта, формирование необходимых практических навыков и умений происходит в процессе производственной и школьной практик, а также педагогической стажировки. Сделан вывод, что названные составляющие практической профессионально-педагогической подготовки позволяют сочетать и согласовывать теоретический и практический компоненты обучения, синтезировать научные знания и практические умения, формировать личный стиль профессиональной деятельности.

The features of practical vocational and educational training of future teachers of vocational school in Germany have been discovered and analyzed. It has been found that professional experience, necessary practical skills are gained during work placement, school practices and educational internship. Such components of practical vocational and educational training allow to combine and coordinate the theoretical and practical training components, to synthesize scientific knowledge and practical skillsto form a unique professional activity style.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68937 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Мачинська Н. І. 
Педагогічна освіта майбутніх магістрів у Німеччині та Великобританії / Н. І. Мачинська // Неперерв. проф. освіта: теорія і практика. - 2012. - № 1/2. - С. 123-127. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано особливості педагогічної освіти майбутніх магістрів у Німеччині та Великобританії в контексті виконання угод Болонської концепції. Визначено основні завдання та шляхи їх реалізації щодо реформування системи педагогічної освіти. Наведено перелік аспектів стандартів якості освіти: кваліфікаційна характеристика професорсько-викладацького складу, складові навчального плану, наявність інтеграції наукової діяльності у процес навчання, зв'язок зі школою, ступінь інтернаціоналізації. Розглянуто особливості змісту та структури педагогічної освіти Німеччини. Відзначено, що найбільш розвиненим напрямом у Німеччині є виробнича педагогіка - галузь, яка досліджує проблеми професійного навчання. Наведено матеріали британського досвіду системи педагогічної освіти, де у 2005 р. була створена Академія вищої освіти, яка функціонує як єдиний орган з удосконалення навчання та виховання у вищій школі. Констатовано, що вивчення досвіду професійно-педагогічної підготовки педагогів у інших країнах має позитивний вплив на розвиток педагогічної освіти в Україні.

Проанализированы особенности педагогического образования будущих магистров в Германии и Великобритании в контексте выполнения соглашений Болонской концепции. Определены основные задачи и пути их реализации относительно реформирования системы педагогического образования. Приведен перечень аспектов стандартов качества образования: квалификационная характеристика профессорско-преподавательского состава, составляющие учебного плана, наличие интеграции научной деятельности в процесс обучения, связь со школой, степень интернационализации. Рассмотрены особенности содержания и структуры педагогического образования Германии. Отмечено, что наиболее развитым направлением в Германии является производственная педагогика - отрасль, которая исследует проблемы профессионального обучения. Помещены материалы британского опыта системы педагогического образования, где в 2005 г. была создана Академия высшего образования, которая функционирует как единый орган по совершенствованию обучения и воспитания в высшей школе. Констатировано, что изучение опыта профессионально-педагогической подготовки педагогов в других странах оказывает положительное влияние на развитие педагогического образования в Украине.

The features of teacher education in the future masters of Germany and the UK in the context of the implementation of the agreements of the Bologna concept. The main problems and ways to implement the reform of teacher education. A list of aspects of the quality standards of education: qualifying characteristics of the faculty, curriculum components, the presence of the integration of research activities in the learning process, communication with the school, the degree of internationalization. The features of the content and structure of teacher education in Germany. It is noted that the most developed area in Germany is the industrial pedagogy - an industry that explores the issue of vocational training. Materials placed the British experience of teacher education, which in 2005 established the Higher Education Academy, which operates as a single entity to improve the education and training in high school. It was stated that the study of the experience of professional and pedagogical training of teachers in other countries has a positive impact on the development of teacher education in Ukraine.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.203 + Ч489.514(4НІМ) + Ч489.514(4ВЕЛ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23380 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Сулима О. В. 
Інтернаціоналізація як провідна тенденція розвитку вищої педагогічної освіти Німеччини / О. В. Сулима // Педагогіка і психологія. - 2011. - № 3. - С. 112-120. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто реалізацію процесу інтернаціоналізації вищої педагогічної освіти у Федеративній Республіці Німеччина, яка разом із іншими європейськими країнами ставить за мету провести структурне реформування вищої освіти і консолідувати зусилля наукової та освітянської громадськості, уряду для істотного підвищення конкурентоспроможності європейської системи вищої освіти у світі. Вказано, що у ФРН посередницькою організацією в галузях зовнішньої культурної, освітньої та наукової політик, а також розвитку співпраці в галузі вищої школи є Німецька служба академічних обмінів. Проаналізовано програму, спрямовану на покращання міжнародної привабливості і ефективності німецьких університетів та вищих професійних шкіл. Охарактеризовано особливості програм та стипендій Німецької спілки академічних обмінів.

Рассмотрена реализация процесса интернационализации высшего педагогического образования в Федеративной Республике Германия, которая вместе с другими европейскими странами ставит целью провести структурное реформирование высшего образования и консолидировать усилия научной и педагогической общественности, правительства для существенного повышения конкурентоспособности европейской системы высшего образования в мире. Указано, что в ФРГ посреднической организацией в области внешней культурной, образовательной и научной политики, а также развития сотрудничества в области высшей школы является Германская служба академических обменов. Проанализированы программу, направленную на улучшение международной привлекательности и эффективности немецких университетов и высших профессиональных школ. Охарактеризованы особенности программ и стипендий Германского союза академических обменов.

Consider the implementation of the internationalization of higher pedagogical education in the Federal Republic of Germany, which together with other European countries, aims to carry out structural reforms of higher education and to consolidate the efforts of scientific and educational community, the government to substantially increase the competitiveness of European higher education system in the world. Pointed out that in Germany intermediary organization in the field of foreign cultural, educational and scientific policy and the development of cooperation in higher education is a German Academic Exchange Service. Analyzed by a program aimed at improving the international attractiveness and efficiency of German universities and professional schools. We characterize the features of the programs and scholarships of the German Confederation of academic exchanges.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14642 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Тименко В. М. 
Особливості професійної підготовки майбутніх вихователів для дитячих будинків сімейного типу в Німеччині / В. М. Тименко // Пед. науки : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 60. - С. 339-343. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Bисвітлено особливості системи освіти майбутніх вихователів для дитячих будинків сімейного типу в Німеччині. Проналізавоно зміст навчальних програм, а також особливості формування професійної компетентності майбутніх вихователів.

Рассмотрены особенности системы профессиональной подготовки будущих воспитателей для детских домов семейного типа в Германии. Проанализированы содержание учебных программ и особенности формирования профессиональной компетентности будущих воспитателей.

Сonsidered the problems of the organization and pedagogical aspects of the professional educated of a social worker in the university in the Germany. Analyzes the content of training programs and features of formation of professional competence of future teachers of sphere of social work.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69843 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Гаманюк В. А. 
Реформування педагогічної освіти Німеччини у контексті соціально-політичних змін / В. А. Гаманюк // Педагогіка вищ. та серед. шк. : зб. наук. пр. - 2011. - Вип. 32. - С. 218-225. - Бібліогр.: 6 назв - укp. - рус. - англ.

Систематизовано досвід Німеччини у галузі реформування мовної педагогічної освіти за сучасних соціально-політичних умов. Наголошено, що першочерговим завданням вищих шкіл Німеччини є реформування системи освіти, спрямоване на посилення теоретичної фахової підготовки, оволодіння сучасними технологіями, методами та формами роботи, розвиток креативності майбутнього вчителя. Доведено, що інтеграція, міграційні процеси, поява полікультурного суспільства та демократизація освіти стали факторами впливу на систему загальної освіти і, як наслідок, на систему підготовки педагогічних кадрів.

Систематизирован опыт Германии в сфере реформирования языкового педагогического образования в современных социально-политических условиях. Отмечено, что первоочередным заданием высших школ Германии является реформирование системы образования, направленное на усиление теоретической специальной подготовки, овладение современными технологиями, методами и формами работы, развитие креативности будущего учителя. Доказано, что интеграция, миграционные процессы, появление поликультурного общества и демократизация образования стали факторами влияния на систему общего образования и, как следствие, на систему подготовки педагогических кадров.

Systematized experience of Germany in the field of language teacher education reform in the contemporary socio-political conditions. Noted that the primary task of the higher schools of Germany is reforming the education system, aimed at strengthening the theoretical specific training , mastery of modern technologies, methods and forms of work, the development of creativity of the future teacher. Based on the research proved that the three factors: integration, migration and the emergence of a multicultural society and democratization of education became the factors influencing the system of general education and, as a consequence, the system of teacher training.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70936 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Родина О. 
Профессионально-педагогическая подготовка преподавателей в университетах Германии / О. Родина // Гуманіт. науки. - 2009. - № 2. - С. 111-119. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

Проаналізовано основні компоненти професійно-педагогічної підготовки майбутніх вчителів шкіл Німеччини. Розглянуто історичні, методологічні та теоретичні аспекти вищої школи Німеччини.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бобраков С. 
Практико-орієнтований підхід в академічній фазі педагогічної освіти Німеччини: погляди німецьких науковців / С. Бобраков // Педагогіка і психологія проф. освіти. - 2012. - № 6. - С. 235-241. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

Розглянуто структуру педагогічної освіти в Німеччині, яка складається з декількох фаз: академічної, практичної, професійної. Проаналізовано нові бакалаврські та магістерські програми підготовки вчителів. Дані про відсотки впровадження бакалаврських та магістерських програм у федеральних землях Німеччини вміщено в таблиці 1. Досліджено праці німецьких вчених в аспекті професіоналізації підготовки вчителів і можливості практико-орієнтованого підходу як способу досягнення цієї мети.

Рассмотрена структура педагогического образования в Германии, состоящая из нескольких фаз: академической, практической, профессиональной. Проанализированы новые бакалаврские и магистерские программы подготовки учителей. Данные о проценте внедрения бакалаврских и магистерских программ в федеральных землях Германии помещены в таблице 1. Исследованы труды немецких ученых в аспекте профессионализации подготовки учителей и возможности практико-ориентированного подхода как способа достижения этой цели.

The structure of teacher education in Germany, which consists of several phases: academic, practical and professional. Analyzed the new bachelor's and master teacher training programs detailed images percent introduction of bachelor's and master's programs in the federal states of Germany are placed in Table 1. Studied the works of the German scientists towards professionalization of teacher training and the possibility of a practice-oriented approach as a way to achieve this goal.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж15641 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Бобраков С. В. 
Практико-орієнтована спрямованість професійної підготовки вчителів у вищих навчальних закладах Німеччини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / С. В. Бобраков; ДЗ "Луган. нац. ун-т ім. Т. Шевченка". - Луганськ, 2014. - 20 c. - укp.

Досліджено професійну підготовку вчителів у ВНЗ Німеччини в контексті забезпечення практичної орієнтації навчального процесу. У межах аналізу теоретичних засад практико-орієнтованої підготовки майбутніх вчителів у Німеччині визначено сутність, зміст і принципи реалізації практико-орієнтованої спрямованості професійної підготовки вчителів у цій державі. Охарактеризовано становлення та розвиток ідей практико-орієнтованої професійної підготовки вчителів у Німеччині, проаналізовано стан розробленості проблеми практико-орієнтованої професійної підготовки вчителів у сучасному дискурсі німецької педагогічної науки. У контексті дослідження досвіду реалізації практико-орієнтованої спрямованості у ВНЗ Німеччини розкрито зміст, форми і методи практико-орієнтованої теоретичної та практичної складових частин професійної підготовки вчителів. Виявлено можливості використання позитивного досвіду практико-орієнтованої професійної підготовки вчителів у ВНЗ Німеччини у вітчизняній педагогічній теорії та практиці.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА407298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Шапочкіна О. В. 
Сучасні тенденції розвитку неформальної освіти майбутніх учителів у Німеччині : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Шапочкіна; Київ. ун-т ім. Б. Грінченка. - К., 2012. - 20 c. - укp.

Визначено методологічні засади розвитку неформальної освіти як складової неперервної освіти. Сформульовано визначення поняття "неформальна освіта майбутніх учителів". Вивчено особливості неформальної освіти майбутніх учителів Німеччини, охарактеризовано сучасні тенденції її розвитку: державну підтримку та громадянську ініціативу у процесі розвитку неформальної освіти майбутніх учителів Німеччини, взаємовплив і взаємодоповнення формальної та неформальної освіти у системі професійної освіти учителів Німеччини, варіативність методичного забезпечення реалізації завдань неформальної освіти майбутніх учителів Німеччини. Адаптовано досвід Німеччини з розвитку неформальної освіти у вітчизняну систему неперервної професійної освіти учителів, розроблено відповідні рекомендації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.511.69 + Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА392298 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Хоменко T. A. 
Особливості формування компетентності вчителя у системі педагогічної освіти ФРН / T. A. Хоменко // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 2003. - Вип. 12. - С. 137-140. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто особливості організації педагогічної освіти у ФРН і пов'язані з ними умови отримання компетентності майбутніми педагогічними кадрами.

Рассмотрены особенности организации педагогического образования в ФРГ и связанные с ними условия приобретения компетентности будущими педагогическими кадрами.

The article runs about peculiarities of the organization of pedagogical education in Germany in connection with the conditions of acgiring competence by the future teaching staff.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Нім)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Зданюк Т. В. 
Двофазова підготовка вчителів у ФРН / Т. В. Зданюк // Вісн. Житомир. держ. ун-ту ім. І. Франка. - 2008. - Вип. 41. - С. 94-98. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.

Розглянуто основні напрями підготовки вчителів Німеччини, розкрито проблеми та недоліки, що існують в цій сфері. Обгрунтовано необхідність реформування сучасної системи педагогічної освіти, суть якого зводиться до досягнення оптимального балансу між науковою і практичною складовими навчального плану та визначено сфери можливих перетворень.

Рассмотрены основные этапы подготовки учителей Германии, раскрываются проблемы и недостатки, существующие в этой сфере. Обоснована необходимость реформирования существующей системы педагогического образования, суть которого сводится к достижению оптимального баланса между научной и практической составляющими учебного плана.

In the article the basic stages of training teachers in Germany are examined, the problems and shortcomings, existing in this sphere, are revealed. The necessity of reforms in the existing system of pedagogical education is grounded, their essence lies in the maintenance of optimum balance between scientific and practical components of the curriculum.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Руденко І. А. 
Організація навчального процесу в системі підвищення кваліфікації учителів у Німеччині : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 / І. А. Руденко; Кіровогр. держ. пед. ун-т ім. В. Винниченка. - Кіровоград, 2015. - 20 c. - укp.

Вперше виокремлено соціально-економічні й історико-педагогічні фактори, які сприяли формуванню та розвиткові системи післядипломної педагогічної освіти в Німеччині. Охарактеризовано особливості моделей навчання в системі підвищення кваліфікації (ПК) педагогічних кадрів вказаної країни. Проаналізовано зміст і структуру навчального процесу ПК вчителів у Німеччині на сучасному етапі розвитку. Диференційовано подібне та відмінне в організації навчального процесу в системі ПК вчителів України та Німеччини. Удосконалено положення щодо організації навчального процесу в системі ПК вчителів у Німеччині. Подальшого розвитку набуло трактування базових понять післядипломної педагогічної освіти та положення щодо впливу колективної співпраці вчителів у Німеччині на організацію навчального процесу в системі післядипломної педагогічної освіти цієї країни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА415070 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Бобраков С. 
Порівняльний аналіз узагальненого досвіду професійної підготовки вчителів у ВНЗ Німеччини та України / С. Бобраков // Порівнял.-пед. студії. - 2013. - № 2/3. - С. 152-157. - Бібліогр.: с.157 (7 назв) - укp.

Здійснено порівняльний аналіз структури та змісту професійної підготовки вчителів України та Німеччини на сучасному етапі. Виділено ключові компоненти реформування професійної підготовки вчителів в Україні з урахуванням практичного досвіду організації такої підготовки вчителів у ВНЗ Німеччини.

Осуществлен сравнительный анализ структуры и содержания профессиональной подготовки учителей Украины и Германии на современном этапе. Выделены ключевые компоненты реформирования профессиональной подготовки учителей в Украине с учетом практического опыта организации такой подготовки учителей в ВУЗ Германии.

Comparative analysis of the structure and content of teacher training in Ukraine and Germany at the present stage. Highlights the key components of the reform of teacher training in Ukraine with practical experience in organizing training of teachers in universities in Germany.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР) + Ч489.514(4НІМ)

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж100365 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Сулима О. В. 
Професійна підготовка вихователів дошкільних закладів у системі вищої освіти Федеративної Республіки Німеччини : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.04 / О. В. Сулима; НАПН України, Ін-т пед. освіти і освіти дорослих. - Київ, 2015. - 20 c. - укp.

Здійснено історико-педагогічний аналіз і виокремлено авторську періодизацію становлення та розвитку професійної підготовки вихователя дошкільних закладів Німеччини. Визначено тенденції розвитку системи професійної підготовки вихователів. Виявлено структуру та особливості ступеневої підготовки вихователів дошкільних закладів у ВНЗ Німеччини. Увагу приділено аналізу модульних книг з професійної підготовки бакалаврів та магістрів дошкільної педагогіки, що структуровані на основі компетентнісного підходу і забезпечують здобуття фундаментальних знань у поєднанні з досвідом педагогічної діяльності. Охарактеризовано порівняльно-педагогічні дослідження німецьких науковців у контексті визначення перспектив розвитку професійної підготовки вихователів Німеччини. Обгрунтовано методичні рекомендації щодо можливостей творчого використання прогресивних ідей німецького досвіду у розбудові педагогічної освіти України за умов інтеграції до європейського та світового освітнього простору.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4НІМ) + Ч489.518.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА416127 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського