Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (23)Книжкові видання та компакт-диски (193)Журнали та продовжувані видання (69)
Пошуковий запит: (<.>U=Ш12-912$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 318
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Ніколаєва С. Ю. 
Методика навчання іноземних мов у середніх навчальних закладах : Підруч. для студ. вузів / С. Ю. Ніколаєва, О. Б. Бігич, Н. О. Бражник, С. В. Гапонова, Г. А. Гринюк, Т. І. Олійник, К. І. Онищенко, О. П. Петращук, Л. А. Сажко; ред.: К. І. Онищенко. - К. : Ленвіт, 1999. - 319 c. - Бібліогр.: с. 306-316. - укp.

Розглядаються система навчання іноземної мови та комунікативний підхід да її навчання, можливі цілі, зміст, принципи, методи і засоби навчання. Зроблений аналіз лінгвопсихологічних основ навчання іноземних мов, зокрема, дається лінгвопсихологічна характеристика мовленнєвої діяльності, висвітлюється проблема навичок та вмінь мовлення у навчанні іноземних мов і система вправ для її формування. Показана технологія навчання мовних аспектів, практика роботи з граматичним, лексичним і фонетичним матеріалом. Досліджуються проблеми формування навичок і вмінь учнів у 4 видах мовленнєвої діяльності (аудіюванні, говорінні, читанні і письмі) та їх особливості. Викладені питання організації та забезпечення процесу навчання іноземної мови в середніх навчальних закладах: особливості навчання на різних ступенях, типи та структура уроків, планування навчального процесу і контроль у навчанні іноземної мови, можливості реалізації індивідуалізованого та інтенсивного навчання тощо. Дається короткий огляд методів навчання іноземних мов - перекладних, прямих, усного методу Г.Пальмера, методичної системи навчання М.Уеста, аудіо-лінгвального, сугестивного та комунікативного методів тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591645 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Панова Л. С. 
Методика навчання іноземної мови в школі : Навч.-метод. посіб. для студ. ф-ту інозем. мов / Л. С. Панова; Ніжин. держ. пед. ун-т ім. М.Гоголя. - Ніжин, 1999. - 108 c. - укp.

Розглядаються теоретичні основи навчання іноземної мови в середній школі, проблеми формування іншомовних мовленнєвих навичок, зокрема, навичок вимови, граматичних та лексичних навичок. Висвітлюються питання навчання видів мовленнєвої діяльності, у т.ч. навчання аудіювання, говоріння, читання, письма. Аналізуються навчально-виховні функції контролю у навчанні іноземної мови, його види й форми.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА593310 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Сучасна технологія навчання іншомовного матеріалу в середніх навчальних закладах / уклад.: С. Ю. Ніколаєва. - К., 1999. - 191 c. - Бібліогр.: 26 назв. - укp.

Розглядаються питання навчання різних видів мовленнєвої діяльності: аудіювання, діалогічного та монологічного мовлення, читання, письма та письмового мовлення, охарактеризовано кожен з видів мовленнєвої діяльності. Висвітлюються питання навчання учнів середніх навчальних закладів іншомовного матеріалу. Представлений аналіз лінгвопсихологічних основ навчання іноземних мов. Дається лінгвопсихологічна характеристика мовленнєвої діяльності, аналізується проблема навичок та вмінь мовлення у навчанні іноземних мов. Показана технологія навчання іншомовного матеріалу, узагальнена практика роботи над граматичним, лексичним та фонетичним матеріалом, розкрита методика навчання техніки письма.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0 + Ш143.21-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА588275 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Петращук О. П. 
Тестовий контроль у навчанні іноземної мови в середній загальноосвітній школі / О. П. Петращук; Київ. держ. лінгв. ун-т. - К., 1999. - 261 c. - Бібліогр.: 208 назв. - укp.

На підставі сучасних підходів до тестування вперше досліджено багаторівневу систему тестового контролю у навчанні іноземної мови в середній загальноосвітній школі. Визначено цілі, принципи, функції, об'єкти, типи, види, форми та способи тестового контролю, а також роль, структуру і зміст тесту навчальних досягнень з іноземної мови, який використовується у поточному, тематичному, рубіжному та підсумковому тестуваннях.Описано модель функціонування системи тестового контролю у практиці навчання іноземної мови в середній загальноосвітній школі. Обгрунтовано методику розробки тесту з іноземної мови від етапу проектування та визначення специфікацій тесту до статистичного аналізу результатів його виконання.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.0

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597747 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Лінгводидактика в сучасних закладах освіти / ред.: А. М. Богуш; Півд. наук. центр АПН України. - О., 2001. - 269 c. - Бібліогр.: 28 назв. - укp.

Наведено результати дослідження проблем лінгводидактики. Висвітлено теоретичні та методичні питання розвитку мовлення та навчання мови у дошкільному віці, розглянуто теоретико-лінгвістичні проблеми розвитку образного й художньо-образного мовлення учнів, системно-комунікативного методу навчання іноземних мов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912я43 + Ч411.382

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА612430 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Методика вивчення ділового мовлення в середній та вищій школі : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., Умань, 24 - 25 трав. 2001 р. / ред.: В. Г. Кузь; Уман. держ. пед. ун-т ім. П.Тичини. - К. : Знання України, 2001. - 110 c. - укp.

Розглянуто питання формування соціокультурної компетенції школярів під час вивчення англійської мови. Висвітлено деякі норми орфографії та пунктуації у сучасному німецькому діловому мовленні. Викладено методичні аспекти викладання ділового мовлення у навчанні іноземної мови. Досліджено шляхи підвищення ефективності вивчення ділового мовлення. Обгрунтовано використання логіко-смислових схем у процесі навчання англійського ділового писемного мовлення. Наведено вимоги до написання й оформлення ділових листів у сучасному англійському діловому мовленні. Розглянуто особливості офіційної ділової мови. Розкрито специфіку вивчення стилістики та культури офіційної документації як лінгвістичної дисципліни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.37я431 + Ш12-913.37я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА610927 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ніколаєва С. Ю. 
Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах : Підруч. для студ. вищ. навч. закладів / С. Ю. Ніколаєва, О. Б. Бігич, Н. О. Бражник, С. В. Гапонова, Г. А. Гринюк; ред.: К. І. Онищенко. - К. : Ленвіт, 2002. - 327 c. - укp.

Висвітлено всі розділи програми курсу методики викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах з урахуванням сучасних вітчизняних і зарубіжних досліджень. Подано стислий аналіз понять і визначень методичних категорій, розглянуто сучасний стан вивчення проблеми викладання. Наведено приклади англійською, німецькою, французькою та іспанською мовами.

Представлены все разделы программы курса методики преподавания иностранных языков в средних учебных заведениях с учетом современных отечественных и зарубежных исследований. Дан короткий анализ понятий и определений методических категорий, рассмотрено современное состояние изучения проблемы преподавания. Приведены примеры английским, нимецким, французским и испанским языками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС36330 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Ніколаєва С. Ю. 
Педагогічна практика з методики викладання іноземних мов : Посіб. для студ. / С. Ю. Ніколаєва, В. В. Черниш, Г. С. Бадаянц, О. Б. Бігич, Г. Е. Борецька, Н. О. Бражник, С. В. Гапонова, Л. П. Голованчук, К. І. Онищенко, Л. М. Пасічник. - К. : Ленвіт, 2003. - 250 c. - Бібліогр.: с. 234-242. - укp.

Визначено головні завдання та зміст педагогічної практики студентів-філологів. Висвітлено права та обов'язки студента-практиканта. Розкрито зміст навчально-виховної, позакласної та науково-дослідної роботи під час педагогічної практики. Наведено критерії оцінювання роботи студентів за підсумками практики, зразки оформлення звітної документації.

Определены главные задания и содержание педагогической практики студентов-филологов. Освещены права и обязанности студента-практиканта. Раскрыто содержание учебно-воспитательной, внеклассной и научно-исследовательской работы во время педагогической практики. Приведены критерии оценки работы студентов по итогам практики, примеры оформления отчетной документации.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш12-913-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС38186 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Іноземна мова в середній школі: методичні засади викладання : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / уклад.: С. Г. Чиж; Київ. славіст. ун-т. - К., 2004. - 123 c. - укp.

Запропоновано методику викладання іноземної мови (ІМ). Розкрито лінгвопсихологічні засади навчання ІМ. Проаналізовано особливості організації та забезпечення процесу навчання ІМ в різних типах навчальних закладів, а також навчання іншомовного спілкування.

Предложена методика преподавания иностранного языка (ИЯ). Раскрыты лингвопсихологические основы обучения ИЯ. Проанализированы особенности организации и обеспечения процесса обучения ИЯ в различных типах учебных заведений, а также обучения иноязычному общению.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656039 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Морська Л. І. 
Методична система підготовки майбутнього вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій у навчанні учнів : монографія / Л. І. Морська. - Т. : ТНПУ ім. В.Гнатюка, 2007. - 243 c. - Бібліогр.: с. 206-218. - укp.

Розкрито проблеми підготовки майбутніх вчителів іноземних мов щодо використання інформаційних технологій у професійній діяльності. Наведено методичні рекомендації з розробки педагогічних програмних засобів, формування мовних навичок і іншомовних комунікативних умінь учнів з використанням даних технологій. Висвітлено сутність діяльності вчителя іноземних мов щодо підготовки електронного навчально-методичного забезпечення.

Раскрыты проблемы подготовки будущих учителей иностранных языков к использованию информационных технологий в профессиональной деятельности. Даны методические рекомендации по разработке педагогических программных средств, формированию языковых навыков и иноязычных коммуникативных умений учеников с использованием данных технологий. Освещена сущность деятельности учителя иностранного языка по подготовке електронного учебно-методического обеспечения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.2 + Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697023 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Малихіна О. В. 
Мотиваційні основи навчальної діяльності школярів : моногр. / О. В. Малихіна, О. Ю. Крюченкова, Л. В. Москалюк, К. М. Слесик; Одес. обл. ін-т удоскон. вчителів. - О. : Огмрцян О.П., 2008. - 230 c. - укp.

Викладено методику і технологію навчання рідної мови на мотиваційних засадах. Розкрито провідну роль мотивації у процесі навчання, визначено співвідношення мотивації учіння з віковими особливостями школярів. Описано інноваційні технології освіти, особливості їх впровадження в освітній процес. Розглянуто питання реалізації теорії вивчення рідної мови на мотиваційних засадах, контролю сформованості лексичної компетентності молодших школярів як мотиваційного чинника, мотивації поведінки особистості учнів з ознаками лідерської обдарованості.

Изложены методика и технология обучения родному языку на мотивационных основах. Раскрыта ведущая роль мотивации в процессе обучения, определено соотношение мотивации учения с возрастными особенностями школьников. Описаны инновационные технологии образования, особенности их внедрения в образовательный процесс. Рассмотрены вопросы реализации теории изучения родного языка на мотивационных основах, контроля сформированности лексической компетентности младших школьников как мотивационного фактора, мотивации поведения личности учеников со свойствами лидерской одарённости.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352 + Ч311.01 + Ю984.030.2-72 + Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695792 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Зєня Л. Я. 
Навчання іноземних мов у старшій профільній школі : лекц.-практ. курс / Л. Я. Зєня; Горлів. держ. пед. ін-т інозем. мов. - Горлівка, 2008. - 340 c. - укp.

На підставі аналізу новітніх досліджень з питань навчання іноземної мови учнів старшої профільної школи розкрито сучасні тенденції розвитку суспільства та реформування національної системи освіти. Проаналізовано сутність гуманістично орієнтованої освіти та її вплив на вивчення іноземних мов. Описано вікові особливості підлітка, сучасні технології й особливості моделювання профільно орієнтованих навчальних курсів.

На основе анализа современных достижений по вопросам обучения иностранному языку учеников старшей профильной школы раскрыты современные тенденции развития общества и реформирования национальной системы образования. Проанализирована сущность гуманистически ориентированного образования и его влияние на изучение иностранных языков. Описаны возрастные особенности подростка, современные технологии и особенности моделирования профильно ориентированных учебных курсов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697012 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Приоритетные направления развития современного образования : Программа и материалы ХІІІ науч.-практ. конф. учителей, 8 апр. 2006 г., Харьков / ред.: В. И. Астахова; Харьк. облгосадмин., Совет ректоров Харьк. региона, ; Нар. укр. акад. - Х., 2006. - 134 c. - (День науки в НУА). - укp.

Освещены приоритетные направления развития современного образования. Рассмотрены способы формирования ключевых компетентностей у субъектов образовательного процесса в системе непрерывного образования. Проанализированы воспитательные и образовательные аспекты становления личности учащихся, а также формы и методы организации учебно-воспитательного процесса. Раскрыты функции начальной школы как элемента целостной системы непрерывного образования. Описаны особенности внедрения инновационных методов в преподавание иностранных языков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421я431(4УКР) + Ш12-912я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА682364 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Морська Л. І. 
Теоретико-методологічні засади підготовки вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій : монографія / Л. І. Морська. - Т. : ТНПУ ім. В.Гнатюка, 2007. - 243 c. - Бібліогр.: с. 193-230. - укp.

Викладено теоретичні та методологічні засади підготовки вчителя іноземних до використання інформаційних технологій. Проаналізовано соціально-філософські передумови вирішення даної проблеми. Охарактеризовано педагогічні програмні засоби, що використовуються для формування мовленнєвих умінь і мовних навичок учнів у процесі вивчення іноземних мов.

Изложены теоретические и методологические основы подготовки учителя иностранных языков к использованию информационных технологий. Проанализированы социально-философские предпосылки решения данной проблемы. Охарактеризованы педагогические программные средства, используемые для формирования речевых умений и языковых навыков учеников в процессе изучения иностранных языков.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912.2 + Ш12-913.2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА697024 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Кабусь Н. Д. 
Технологічний аспект організації навчально-творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення іноземної мови / Н. Д. Кабусь // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2006. - Вип. 18. - С. 279-288. - Бібліогр.: 7 назв. - укp.

На підставі факторного аналізу виявлено педагогічні умови й обгрунтовано технологію організації навчально-творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення іноземної мови, спрямовану на розвиток творчих і гуманістичних якостей особитості, підвищення рівня іншомовної комунікативної компетентності.

На основании факторного анализа виявлены педагогические условия и обоснована технология организации учебно-творческой деятельности старшеклассников, направленная на развитие творческих и гуманистических качеств личности, повышение уровня иноязычной комуникативной компетентности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Кабусь Н. Д. 
Технологія організації навчально-творчої діяльності старшокласників у процесі вивчення іноземної мови / Н. Д. Кабусь // Вісн. Харк. держ. акад. культури: Зб. наук. пр. - 2007. - Вип. 20. - С. 194-199. - Бібліогр.: 3 назв. - укp.

Обгрунтовано технологію організації навчально-творчої діяльності в процесі вивчення іноземної мови, що спрямована на підвищення рівня іншомовної комунікативної компетентності, розвиток творчих та суб'єктивних якостей особистості.

Обоснована технология организации учебно-творческой деятельности в процессе изучения иностранного языка, направленная на повышение уровня иноязычной коммуникативной компетентности, развитие творческих и субъективных качеств личности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70200 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Обеспечение преемственности в обучении как важнейшая функция образования : программа и материалы ХV науч.-практ. конф. учителей, 19 апр. 2008 г., Харьков / ред.: В. И. Астахова; Харьк. облгосадмин., Харьк. обл. науч.-метод. ин-т непрерыв. образования, специализир. экон.-прав. шк. Нар. укр. акад. - Х. , 2008. - 124 c. - (День науки в НУА). - рус.

Освещены приоритетные направления развития современного образования. Рассмотрены роль студенческого самоуправления в высшей школе. Проанализирован мировой и отечественный опыт кредитования образования, охарактеризованы модели управления системой образования Швеции. Особое внимание уделено вопросам преемственности в образовательном процессе как основе становления личности в условиях непрерывного образования, в частности преемственности преподавания экономических дисциплин в школе и ВУЗ, возможностям использования межпредметных связей химии с другими дисциплинами. Раскрыты противоречия социального развития дошкольников, принципы формирования учебной самостоятельности у младших школьников, особенности развития критического мышления учащихся на уроках литературы. Приведена информация об инновационных методиках в изучении иностранного языка.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.207я431 + Ш12-912я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705296 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Ніколаєва С. Ю. 
Основи сучасної методики викладання іноземних мов (схеми і таблиці) : навч. посіб. / С. Ю. Ніколаєва. - К. : Ленвіт, 2008. - 286 c. - укp.

Висвітлено лінгвопсихологічні засади навчання іноземних мов, розглянуто загальні питання та етапи розвитку методики їх викладання. Розкрито особливості формування мовної/лінгвістичної та мовленнєвої компетенції, описано систему навчання іноземної мови. Визначено основні завдання, цілі, етапи, психологічні закономірності, зміст і принципи навчання другої іноземної мови. Розглянуто характеристики граматико-перекладного, текстуально/лексико-перекладного, прямого, аудіолінгвального, аудіовізуального та комунікативного методів навчання іноземної мови, а також методів Г. Пальмера, М. Уеста, Г. Лозанова та методу проектів. Наведено матеріали про організацію та забезпечення процесу навчання іноземної мови у середніх навчальних закладах. Теоретичний матеріал курсу методики викладення іноземних мов узальнено та подано у вигляді опорних структурно-логічних схем і таблиць.

Освещены лингвопсихологические основы изучения иностранных языков, рассмотрены общие вопросы и этапы развития методики их преподавания. Раскрыты особенности формирования языковой/лингвистической и речевой компетенции, описана система изучения иностранного языка. Определены основные задачи, цели, этапы, психологические закономерности, содержание и принципы обучения второго иностранного языка. Рассмотрены характеристики граматико-переводного, текстуально/лексико-переводного, прямого, аудио-лингвального, аудио-визуального и коммуникативного методов изучения иностранного языка, а также методов Г. Пальмера, М. Уэста, Г. Лозанова и метода проектов. Изложены материалы об организации и обеспечении процесса обучения иностранного языка в средних учебных заведениях. Теоретический материал курса методики преподавания иностранных языков обобщен и подан в виде опорных структурно-логических схем и таблиц.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912 + Ш12-913

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА705064 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Антонюк Г. Д. 
Інтерактивне навчання як модель міжкультурної комунікації / Г. Д. Антонюк // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2007. - № 586. - С. 11-14. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

З точки зору лінгвометодики розглянуто проблеми викладання іноземних мов на сучасному етапі. Зазначено, що основу вивчення іноземних мов становить спілкування, яке розглянуто в площині особистісної взаємодії (інтерактивності). Завдяки інтерактивності сучасний урок іноземної мови можна розглядати як модель міжкультурної комунікації, що за умов полікультурного простору є важливим і актуальним.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Білас Л. М. 
Виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови : Автореф. дис... канд. пед. наук / Л. М. Білас; Ін-т пробл. виховання АПН України. - К., 2006. - 20 c. - укp.

Досліджено проблему виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови. Здійснено теоретичний аналіз поняття "національна самосвідомість" на міждисциплінарному рівні наукового знання. Систематизовано сучасні підходи щодо тлумачення сутності понять "нація" та "самосвідомість" як базових категорій національної самосвідомості. Розроблено критерії, показники та рівні сформованості даної якості з урахуванням специфіки її вияву у таких сферах: інформаційно-когнітивній, емоційно-чуттєвій та рефлексивній. Вперше розроблено модель виховання національної самосвідомості старшокласників у процесі вивчення іноземної мови як систему взаємопов'язаних компонентів: когнітивного (змістовно-інформаційного), технологічного, соціально-педагогічного (виховного), аксіологічного (емоційно-ціннісного). Доведено, що впровадження запропонованої моделі сприяє підвищенню рівня національної самосвідомості учнів старшого шкільного віку. Сформовано комплекс вимог щодо добору українознавчого компонента змісту з іноземної мови. Удосконалено форми, методи навчання та виховання національної самосвідомості старшокласників.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.352.13 + Ш12-912

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА341810 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського