Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (36)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю751.4 я7$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 9
Представлено документи з 1 до 9

      
Категорія:    
1.

Ботвина Н. В. 
Міжнародні культурні традиції: мова та етика ділового спілкування : Навч. посіб. / Н. В. Ботвина. - К. : АртЕк, 2000. - 190 c. - Бібліогр.: с. 186-187. - укp.

Розглянуто питання організації ділової комунікації, зважаючи на національні особливості культур. Зміст ділової культури репрезентовано як сукупність складників мовної культури, ділової етики. Подано елементи необхідних крос-культурних установок у поведінці ділових партнерів, яких слід дотримуватися в міжнародній бізнес-комунікації. Досліджено взаємодію понять "культура - мова - держава", соціально-психологічні чинники ділового діалогу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш107.713 я7 + Ш141.4-937 + Ш100.33 я7 + Ю751.4 я7 + Ю953.41 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА604368 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Статінова Н. П. 
Етика бізнесу : Навч. посіб. / Н. П. Статінова, С. Г. Радченко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - К., 2001. - 280 c. - Бібліогр.: 87 назв. - укp.

Розкрито вітчизняний та зарубіжний досвід використання етичних принципів і норм у сфері бізнесу. Узагальнено нагромаджений досвід цивілізованих взаємовідносин у сфері підприємницької діяльності, розвитку бізнес-етики за сучасних умов, висвітлено її засади, принципи, норми на рівні всього бізнес-середовища та на рівні внутрішніх проблем організації або фірми. Розглянуто механізми формування корпоративної етики та надано рекомендації щодо використання норм етикету в ділових стосунках, спілкуванні, у міжнародній діяльності.

Раскрыт отечественный и зарубежный опыт использования этических принципов и норм в сфере бизнеса. Обобщен накопленный опыт цивилизованных взаимоотношений в сфере предпринимательской деятельности, развития бизнес-этики при современных условиях, освещены ее основы, принципы, нормы на уровне всей бизнес-среды и на уровне внутренних проблем организации или фирмы. Рассмотрены механизмы формирования корпоративной этики и даны рекомендации относительно использования норм этикета в деловых отношениях, общении, в международной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624744 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Седова Л. Н. 
Тексты лекций "Национальные особенности ведения деловых переговоров" курса "Этика делового общения" : Для студ. всех спец. всех форм обучения / Л. Н. Седова; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х., 2002. - 104 c. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Приведены сведения о национальных особенностях ведения дел и переговоров в США, Японии, Италии, Испании, Германии, Франции, Австралии, Португалии, в Арабских странах и странах Азии, способствующих успешному осуществлению внешнеэкономических связей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.4 я73-1 + Ю787 я73-1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640156 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Герасимчук А. А. 
Етика й етикет сучасного бізнесу - запорука економічної безпеки підприємств : навч. посіб. / А. А. Герасимчук, О. І. Тимошенко, Я. Дашкевич; Європ. ун-т. - К., 2007. - 285 c. - укp.

Розкрито сутність основних понять етики бізнесу, описано її структуру. Розглянуто релігійні та філософсько-соціальні джерела формування етичних положень ведення бізнесу. Проаналізовано вплив буддійської, християнської, ісламської й іудаїстської релігійних концепцій на даний процес. Наведено приклади етичних кодексів господарської діяльності, прийнятих у Польщі. Висвітлено психологічні засади етики бізнесу, розкрито її роль у конкурентній боротьбі та забезпеченні економічної безпеки підприємства. Розглянуто етичні норми, яких необхідно дотримуватись під час переговорного процесу, ділового спілкування, телефонної розмови. Наведено відомості про ефективні засоби переконання партнера, висвітлено основні положення теорії інтерперсонального шахрайства. Розглянуто етичні принципи діяльності менеджера, необхідні для досягнення професійного успіху за сучасних умов господарювання.

Раскрыта сущность основных понятий этики бизнеса, описана ее структура. Рассмотрены религиозные и философско-социальные источники формирования этических положений ведения бизнеса. Проанализировано влияние буддийской, христианской, исламской и иудаистской религиозных концепций на данный процесс. Приведены примеры этических кодексов хозяйственной деятельности, принятых в Польше. Освещены психологические основы этики бизнеса, раскрыта ее роль в конкурентной борьбе и обеспечении экономической безопасности предприятия. Рассмотрены этические нормы, которых необходимо придерживаться на переговорах, при деловом общении и телефонном разговоре. Охарактеризованы эффективные средства убеждения партнера, освещены основные положения теории интерперсонального обмана. Рассмотрены этические принципы деятельности менеджера, необходимые для достижения профессионального успеха в современных условиях хозяйствования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.4 я7 + Ю787.1 я7 + Ю953 я7 + У529.0-995 я7 + У9(4УКР)290-995 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА695400 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Баранівський В. Ф. 
Етика бізнесу : навч. посіб. / В. Ф. Баранівський, Т. Г. Скворцова. - К. : Лицар, 2009. - 182 c. - укp.

Розглянуто етичні засади сучасного бізнесу як складного багатопланового процесу розвитку контактів між суб'єктами фінансово-економічних відносин. Значну увагу приділено розгляду основних етичних проблем бізнесу, зокрема, соціальної відповідальності та корпоративної моралі. Запропоновано способи підвищення моральних стандартів функціонування організації, з'ясовано причини неетичної поведінки, наведено методику її оцінювання. Проаналізовано проблеми формування ділових стосунків на рівнях керівник - підлеглий, підлеглий - керівник, партнер - партнер і співробітник - співробітник. Розглянуто взаємовідношення між корпораціями, розкрито особливості бізнес-етикету східних країн, а також Америки, Європи, Близького Сходу й Африки, наведено засоби створення ділового іміджу.

Рассмотрены этические основы современного бизнеса как сложного многопланового процесса развития контактов между субъектами финансово-экономических отношений. Значительное внимание уделено рассмотрению основных этических проблем бизнеса, в частности, социальной ответственности и корпоративной морали. Приведены способы повышения моральных стандартов функционирования организации, установлены причины неэтического поведения, приведена методика его оценивания. Проанализированы проблемы формирования деловых отношений на уровнях руковдитель - подчиненный, подчиненный - руководитель, партнер - партнер и сотрудник - сотрудник. Рассмотрены взаимоотношения между корпорациями, раскрыты особенности бизес-этикета восточных стран, а также Америки, Европы, Ближнего Востока и Африки, приведены способы создания делового имиджа.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)0-131 я73 + Ю751.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА714643 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Лесько О. Й. 
Етика ділових відносин : навч. посіб. / О. Й. Лесько, М. Д. Прищак, О. Б. Залюбівська, Г. Г. Рузакова; Вінниц. нац. техн. ун-т. - Вінниця, 2011. - 310 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні засади етики ділових відносин, зокрема визначено поняття етики відповідальності та проаналізовано інституалізацію етичних основ діяльності організацій. Розкрито етичні проблеми ділових відносин у сфері бізнесу й управління, висвітлено основні положення ділової етики та правила ділового етикету. Розглянуто питання, що регламентують порядок ділових зустрічей, ведення переговорів та організацію прийомів. Охарактеризовано взаєморозуміння та конфлікти у спілкуванні й узагальнено особливості ділової атрибутики. Визначено чинники формування іміджу ділової людини. Приділено увагу питанню етичних норм і психологічних механізмів ділового спілкування.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА741835 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ткачук О. М. 
Бізнес-культура : навч. посіб. / О. М. Ткачук; Київ. нац. торг.-екон. ун-т, Вінниц. торг.-екон. ін-т. - Вінниця : ВТЕІ КНТЕУ, 2013. - 204 c. - Бібліогр.: с. 145-150 - укp.

Розглянуто питання, пов'язані із сутністю, особливостями, основними засадами ведення бізнесу в Україні та світі. Особливу увагу приділено закордонному досвіду, розглянуто можливості його впровадження в українське підприємництво. Розкрито роль держави як фактора зовнішнього середовища у підприємництві. Визначено сутність і розвиток етичної та соціальної відповідальності бізнесу. Викладено філософські основи соціальної відповідальності бізнесу. Досліджено процес створення підприємства та надано характеристику його основних етапів. Наведено схеми, таблиці, типові форми установчих документів з урахуванням змін у законодавстві України.


Індекс рубрикатора НБУВ: У50-131.1 я7 + У9(4УКР)0-131.1 я7 + Ю751.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА771467 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Радченко С. Г. 
Етика бізнесу : навч. посіб. / С. Г. Радченко; Київ. нац. торг.-екон. ун-т. - Вид. 2-ге, переробл. і доповн. - Київ : КНТУ, 2014. - 395 c. - Бібліогр.: с. 389-395 - укp.

Висвітлено моральні засади людських відносин. Розглянуто співвідношення метеріальних і духовних факторів у визначенні мети і засобів у підприємницькій діяльності. Охарактеризовано проблему застосування моральних принципів у бізнес-діяльності. Приділено увагу корпоративній культурі як основі ефективного етичного управління. Подано інформацію про сучасний діловий протокол та етикет. Викладено основні правила формування позитивного іміджу. Обгрунтовано етичні норми ділового спілкування. Показано роль і місце прийому в діловому житті, описано види ділових прийомів та процес їх організації. Наведено правила поведінки у громадських місцях, у родині, під час прийому гостей, а також за столом.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю751.4 я73 + У010.34 я73 + У9(4УКР)0-131 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА781149 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Седова Л. Н. 
Этика бизнеса : учеб. пособие. Ч. 1 / Л. Н. Седова, А. А. Малюкина; Харьков. нац. экон. ун-т им. С. Кузнеца. - Харьков, 2014. - 490 c. - Библиогр.: с. 390-394 - рус.

Внимание уделено этике деловых отношений в бизнесе. Раскрыты особенности этики бизнеса. Рассмотрены механизмы внедрения этических принципов и норм в практику. Обоснованы принципы эмпатического общения. Рассмотрены признаки недостаточной настойчивости на пути достижения успеха. Охарактеризованы стили руководства организацией. Определены принципы работы с персоналом. Расскрыты психологические особенности общения с "трудными" людьми.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.34 я73 + У9(4УКР)0-131 я73 + Ю751.4 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: В355436/1 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського