Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (2)Автореферати дисертацій (13)Книжкові видання та компакт-диски (71)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю941.19-734$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 60
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Коропецька О. М. 
Профорієнтація та профпідбір : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / О. М. Коропецька; Прикарп. нац. ун-т ім. В.Стефаника. - Івано-Франківськ, 2005. - 234 c. - укp.

Розглянуто питання історії розвитку профорієнтації, основні теорії професійного самовизначення, напрями, етапи та методи профорієнтації як єдиної системи державних заходів, спрямованих на надання соціальної допомоги людині у її самовизначенні. Розкрито психологічні основи професійного самовизначення особистості. Наведено соціально-психологічний аналіз професійної діяльності.

Рассмотрены вопросы истории развития профориентации, основные теории профессионального самоопределения, направления, этапы и методы профориентации как единой системы государственных мероприятий, направленных на предоставление социальной помощи человеку в его самоопределении. Раскрыты психологические основы профессионального самоопределения. Приведен социально-психологический анализ профессиональной деятельности.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6я7 + Ю941.19-734я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА666477 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Крюкова Д. Ф. 
Формирование профессионально-личностного потенциала молодежи, подготавливающейся к сложным техническим профессиям / Д. Ф. Крюкова; Ин-т педагогики и психологии проф. образования АПН Украины. - К., 2002. - 33 c. - Библиогр.: с. 28-30 - рус.

Раскрыто содержание понятия о профессионально-личностном потенциале как системном качестве подготовки молодежи к сложным техническим профессиям. Предложены методики изучения компонентов профессиональной готовности будущих специалистов к сложным техническим профессиям. Определены психолого-педагогические условия построения личностно-ориентированного обучения. Охарактеризованы принципы развивающего обучения. Рассмотрен механизм психологизации учебно-воспитательного процесса. Приведена анкета изучения степени адаптации студента к учебному процессу вуза.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.351.6 + Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р94948 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Петращук О. П. 
Працюючі діти як соціально-педагогічний феномен : Навч.- метод. посіб. / О. П. Петращук, З. Доннелл, С. Д. Максименко, Г. Г. Науменко, В. Г. Панок; ред.: І. І. Цушко; Міжнар. прогр. з викоренення найгірших форм дит. праці в Україні. - К. : Ніка-Центр, 2003. - 511 c. - укp.

Розкрито природу та масштаби дитячої праці в Україні, проаналізовано негативний вплив незаконних форм праці на здоров'я дітей. Розглянуто трудові права неповнолітніх: міжнародні стандарти з питань дитячої праці та відповідність законодавства України Конвенціям і Рекомендаціям Міжнародної Організації Праці. Висвітлено освітню стратегію щодо викорення незаконного використання дитячої праці в Україні. Значну увагу приділено питанням трудового навчання та виховання учнівської молоді в загальноосвітніх, професійно-технічних і позашкільних навчальних закладах, механізмам запобігання залучення дітей до несприятливих для них форм праці.

Раскрыта природа и масштабы детского труда в Украине, проанализировано негативное влияние незаконных форм труда на здоровье детей. Рассмотрены трудовые права несовершеннолетних: международные стандарты по вопросам детского труда и соответствие законодательства Украины Конвенциям и Рекомендациям Международной Организации Труда. Освещена образовательная стратегия по искоренению незаконного использования детского труда в Украине. Значительное внимание уделено вопросам трудового обучения и воспитания ученической молодежи в общеобразовательных, профессионально-технических и внешкольных учреждениях, педагогическим механизмам предотвращения привлечения детей к наиболее неблагоприятным для них формам труда.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч312 + Ю941.19-734 + Х911.42 + С5*665.249.2*423.121

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА639665 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Балл Г. О. 
Психологія особистісно орієнтованої професійної підготовки учнівської молоді : Наук.-метод. посіб. / Г. О. Балл, М. В. Бастун, А. В. Вихрущ, В. І. Гордієнко, Д. Ф. Крюкова, Л. В. Никоненко, В. І. Панченко, П. С. Перепелиця, Н. А. Побірченко, Е. О. Помиткін; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К.; Т., 2002. - 388 c. - укp.

Розглянуто методологічні, методичні та технологічні питання побудови особистісно орієнтованої підготовки учнівської молоді в системі неперервної професійної освіти. Висвітлено психолого-педагогічні аспекти розробки концепції особистісно орієнтованої профільної, допрофесійної та професійної підготовки учнів загальноосвітніх шкіл та професійно-технічних училищ, студентів вищих навчальних закладів освіти.

Рассмотрены методологические, методические и технологические вопросы построения личностно ориентированной подготовки ученической молодежи в системе непрерывного профессионального образования. Освещены психолого-педагогические аспекты разработки концепции личностно ориентированной профильной, допрофессиональной и профессиональной подготовки учеников общеобразовательных школ и профессионально-технических училищ, студентов высших учебных заведений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6я7 + Ю941.19-734я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА631360 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Педагогіка і психологія професійної освіти: результати досліджень і перспективи : Зб. наук. пр. / ред.: І. А. Зязюн, Н. Г. Ничкало; АПН України. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К., 2003. - 679 c. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні та методичні проблеми педагогіки та психології професійної освіти, а також зарубіжний і вітчизняний досвід розвитку освітніх систем у контексті загальноцивілізаційних трансформацій і модернізації національної системи освіти. Розглянуто питання історії та філософії професійної освіти, проблеми професійної педагогіки, розвитку особистості в даній системі, а також теорії та практичної діяльності педагогічної майстерності. Наведено моделі профнавчання фахівців художнього профілю в закладах професійно-технічної освіти України.

Освещены теоретико-методологические и методические проблемы педагогики и психологии профессионального образования, а также зарубежный и отечественный опыт развития образовательных систем в контексте общецивилизационных трансформаций и модернизации национальной системы образования. Рассмотрены вопросы истории и философии профессионального образования, проблемы профессиональной педагогики и развития личности в данной системе, а также теории и практической деятельности педагогического мастерства. Приведены модели профобучения специалистов художественного профиля в заведениях профессионально-технического образования Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч451 я43 + Ч489.511 я43 + Ю941.19-734 я43 + Ю984.03 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО25413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Массанов А. В. 
Психологическая готовность школьников к профессиональному самоопределению : Моногр. / А. В. Массанов; Юж. науч. центр АПН Украины. - О., 2004. - 100 c. - Библиогр.: с. 82-94 - рус.

Рассмотрена проблема подготовки школьников к сознательному выбору своей будущей профессиональной трудовой деятельности. Предложена структура психологической готовности личности к профессиональному самоопределению. Определены психологические условия развития данной готовности в старшем подростковом возрасте.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734 + Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА650983 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Марченко І. Б. 
Психологічний моніторинг ставлення учнівської молоді до робітничих професій технічного профілю : наук.-метод. посіб. / І. Б. Марченко; Ін-т пед. освіти і освіти дорослих АПН України. Навч.-наук. центр проф.-техн. освіти. - К. : Вид. ПП Щербатих О.В.; Кременчук, 2008. - 99 c. - Бібліогр.: 50 назв. - укp.

Розкрито теоретичні основи організації, проведення та аналізу результатів психологічного моніторингу щодо відношення учнів до робітничих професій технічного профілю. Висвітлено особливості розвивальної та корекційної роботи практичних психологів з учнями.

Раскрыты теоретические основы организации, проведения и анализа результатов психологического мониторинга относительно отношения учеников к рабочим профессиям технического профиля. Освещены особенности развивающей и коррекционной работы практических психологов с учениками.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734с.р20 + Ч461.351.6р20

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Скиба М. Є. 
Теорія і практика професійно-орієнтаційної роботи з молоддю : навч. посіб. / М. Є. Скиба, О. М. Коханко. - Хмельниц. : ХНУ, 2007. - 322 c. - Бібліогр.: с. 317-320. - укp.

Розглянуто основні положення теорії професійно-орієнтаційної роботи з молоддю. Розкрито сутність, мету, завдання, закономірності та етапи розвитку професійної орієнтації. Проаналізовано методики визначення професійної спрямованості особистості, визначено чинники позитивного впливу на вибір професії. Досліджено трансформації соціально-економічної моделі суспільства та розвиток професійної освіти. Проаналізовано актуальні проблеми професійного самовизначення та соціально-професійної адаптації молоді, розглянуто мотиви вибору професії та їх взаємозв'язок. Висвітлено питання працевлаштування молодого фахівця. Викладено основи управління професійною орієнтацією молоді та його навчально-методичне забезпечення. Розроблено практичні завдання для проведення професійно-орієнтаційної роботи.

Рассмотрены основные положения теории профессионально-ориентационной работы с молодежью. Раскрыты сущность, цель, задания, закономерности и этапы развития профессиональной ориентации. Приведены методики определения профессиональной направленности личности, установлены факторы позитивного влияния на выбор профессии. Исследованы трансформации социально-экономической модели общества и развитие профессионального образования. Проанализированы актуальные проблемы профессионального самоопределения и социально-профессиональной адаптации молодежи, рассмотрены мотивы выбора профессии и их взаимосвязь. Освещены вопросы трудоустройства молодого специалиста. Разработаны основы управления профессиональной ориентацией молодежи и его учебно-методическое обеспечение, а также практические задания для проведения профессионально-ориентационной работы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.6 я7 + Ю941.19-734 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА689836 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Піддячий М. І. 
Підготовка старшокласників до професійної діяльності в умовах профільного навчання : монографія / М. І. Піддячий; Ін-т педагогіки АПН України. - К. : Пед. думка, 2008. - 288 c. - Бібліогр.: с. 271-286. - укp.

Розглянуто питання психолого-педагогічних досліджень у царині забезпечення доступу особистості. Наведено напрями вибудови профільної школи. Розкрито теоретичні засади трудового виховання школярів. Проаналізовано вплив соціокультурного оточення на професійний вибір старшокласників. Висвітлено педагогічні засади організації професіографічної діяльності школярів. Увагу приділено динаміці трудової підготовки старшокласників, їх художньо-естетичному вихованню за умов міжшкільних навчально-виробничих комбінатів.

Рассмотрены вопросы психолого-педегогических исследований в сфере обеспечения доступа к личности. Приведены направления отстройки профильной школы. Раскрыты теоретические основы трудового воспитания школьников. Проанализировано влияние социокультурного окружения на профессиональный выбор старшеклассников. Изложены педагогические основы организации профессиографической деятельности школьников. Внимание уделено динамике трудовой подготовки старшеклассников, их художественно-эстетическому воспитанию в условиях межшкольных учебно-производственных комбинатов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.351.6 + Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА709694 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Середа О.  
Досвід спілкування старшокласників і вибір ними майбутньої професії / О. Середа // Соц. психологія. - 2007. - № 6. - С. 155-162. - Бібліогр.: 5 назв. - укp.

Досліджено проблему впливу досвіду спілкування старшокласника на становлення його професійної ідентифікації. Акцентовано на соціально-психологічних властивостях старшокласника, які зумовлюють його реакцію на вплив оточення під час вибору професії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю953.3 + Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Носков В.  
Психофізіологічні проблеми професійного самовизначення підлітків / В. Носков, А. Котельник // Соц. психологія. - 2007. - № 3. - С. 146-153. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Зауважено, що вибір професії в підлітковому віці ускладнюється у зв'язку з морфофункціональною незрілістю особистості, її підвищеною чутливістю до різних психосоціальних факторів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Камишин В. В. 
On-line технологія професійної орієнтації молоді / В. В. Камишин, О. Ю. Буров // НТІ. - 2005. - № 4. - С. 46-49. - Бібліогр.: 4 назв. - укp.

Розглянуто систему професійної психологічної орієнтації молоді через Інтернет, яка забезпечує ефективне тестування інтелектуальних і комунікативних здібностей людини. Інформаційну технологію on-line тестування реалізовано у вигляді клієнт-сервіс системи.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж16928 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Літвінова О. В. 
Вплив статево-рольових очікувань на професійне самовизначення учнівської молоді / О. В. Літвінова // Освіта на Луганщині. - 2008. - № 1. - С. 144-149. - Бібліогр.: 10 назв. - укp.

Висвітлено проблему професійного самовизначення юнаків і дівчат - випускників середніх закладів освіти та вплив на цей процес статево-рольових очікувань. Наведено приклади вправ, які можливо використати в процесі соціально-психологічного тренінгу із усвідомлення своїх професійно важливих якостей з урахуванням їх гендерної складової.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734 + Ю983.73

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж14958 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Середа О.  
Старшокласник: проблема вибору майбутньої професії / О. Середа // Соц. психологія. - 2008. - № 4. - С. 167-174. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Визначено динаміку змін кількісних показників агресивності старшокласників відповідно до типу вибору професії. Проаналізовано зв'язок агресивності дівчат та юнаків із негативним досвідом їх спілкування щодо вибору професії.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю983.402.3 + Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Алік Н. А. 
Допрофесійна підготовка майбутніх учителів освітньої галузі "технологія" в умовах профільного навчання : Автореф. дис... канд. пед. наук / Н. А. Алік; Ін-т проф.-техн. освіти АПН України. - К., 2007. - 18 c. - укp.

Обгрунтовано та розроблено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі "Технологія" за умов профільного навчання до вступу у педагогічні ВНЗ. Описано структурно-функціональну модель підготовки учителів даної освітньої галузі, етапи процесу допрофесійної підготовки учителів, зокрема, в школах, на курсах підготовки до вступу у ВНЗ. Викладено методику допрофесійної підготовки учителів освітньої галузі, визначено основні етапи діяльності вчителя та учня, викладача й абітурієнта.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.204 + Ч421.266.23 + Ю941.19-734 + Ж6.р(4УКР)3-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА350648 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Колісник Т. П. 
Організаційно-педагогічні умови професійної орієнтації старшокласників на службу в органах внутрішніх справ України : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.04 / Т. П. Колісник; Кіровоград. держ. пед. ун-т ім. В.Винниченка. - Кіровоград, 2005. - 20 c. - укp.

Уперше у вітчизняній педагогіці обгрунтовано організаційно-педагогічні умови профорієнтації старшокласників на службу в органах внутрішніх справ. Розроблено модель науково-методичного забезпечення процесу реалізації цих умов в урочній і позаурочній навчально-виховній роботі у загальноосвітніх навчальних закладах II - III ступенів і ліцеях юридичного профілю. Розглянуто питання щодо професійного самовизначення старшокласників у правоохоронній галузі. Наведено систему критеріїв, показників і рівнів готовності старшокласників до свідомого вибору професії правоохоронця.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч421.351.69 + Ю941.19-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА337135 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Джура О. Д. 
Освіта в системі факторів професійного самовизначення особистості : Автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.03 / О. Д. Джура; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К., 2004. - 17 c. - укp.

Проаналізовано суть та механізми професійного самовизначення особистості, основні чинники цього процесу, а також цілеспрямовану й системнотвірну роль освіти. Доведено необхідність модернізації сучасної освіти у контексті підвищення ефективності її впливу на професійне самовизначення особистості у системі ринкових і демократичних трансформацій. Обгрунтовано висновок, що професійне самовизначення особистості доцільно здійснювати під час спеціально організованої науково-практичної діяльності - професійної орієнтації, розглянутої як система рівноправної взаємодії (на базі системи освіти та виховання) особистості та суспільства на певних етапах розвитку людини, що оптимально відповідає особистісним особливостям та потребам ринку праці стосовно конкурентоспроможних кадрів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю6*148:Ч30 + Ю941.19-734 + Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА334369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Гончарова Н. О. 
Психологічні особливості старших підлітків з низьким рівнем навчальних досягнень в умовах профорієнтації : Автореф. дис... канд. психол. наук / Н. О. Гончарова; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2007. - 22 c. - укp.

Розроблено й експериментально перевірено структурно-функціональну схему взаємозв'язку умов профорієнтації, розвитку психологічних особливостей і навчальних досягнень старших підлітків. Доведено, що проведення профорієнтаційної роботи впливає на розвиток даних особливостей учнів основної школи та рівень їх навчальних досягнень. За умов спеціально організованого профорієнтаційного психолого-консультативного тренінгу можна забезпечити позитивну динаміку розвитку психологічних особливостей старших підлітків і рівня їх навчальних досягнень. Це створює нову, більш перспективну ситуацію для професійного самовизначення, дозволяє розв'язати проблеми, зумовлені наявністю системи: психологічні особливості - низький рівень досягнень - неефективна профорієнтація та професійне самовизначення, сприяє розвитку взаємозумовлених компонентів системи: профорієнтаційний психолого-консультативний тренінг - розвиток психологічних особливостей - зростання навчальних досягнень - більш ефективне професійне самовизначення. Запропоновано методичні рекомендації для психологів і вчителів загальноосвітніх навчальних закладів.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734 + Ю983.402.3 + Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА349212 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Вітковська О. І. 
Психологічні умови професійного самовизначення випускників середніх шкіл у процесі профконсультації : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / О. І. Вітковська; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2002. - 21 c. - укp.

Проведено теоретичний аналіз підходів до вивчення та визначення змісту поняття "самовизначення особистості" у його аспектах, з'ясовано психологічний зміст професійного самовизначення в контексті цілісного самовизначення особистості в раньому юнацькому віці. Запропоновано концептуальну модель професійного самовизначення особистості як її життєвої проблеми. В структурі проблеми професійного самовизначення особистості виділено головні компоненти: проблему самореалізації особистості, вибору та адаптації. Розроблено методику індивідуальної клієнто-орієтованої профконсультаційної бесіди, спрямованої на допомогу старшокласникам у розв'язанні психологічних проблем, що ускладнюють процес його професійного самовизначення. Виявлено, що клієнто-орієнтована профконсультаційна бесіда є суттєвим чинником професійного самовизначення через сприяння позитивним змінам у суб'єктивному сприйнятті клієнтами проблемної профорієнтаційної ситуації. Виявлено інтегративні ціннісно-мотиваційні чинники, які обумовлюють успішне професійне самовизначення особистості у клієнто-орієнтованій профконсультації.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю941.19-734 с + Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА321689 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Пащенко О. Ю. 
Підготовка старшокласників до вибору майбутньої професії працівника міліції : Автореф. дис... канд. пед. наук : 13.00.07 / О. Ю. Пащенко; Терноп. держ. пед. ун-т ім. Володимира Гнатюка. - Т., 2000. - 18 c. - укp.

Досліджено процес професійного самовизначення учнівської молоді. На основі теоретичного та дослідно-експериментального вивчення проблеми висвітлено сутність і структуру професійного вибору, фактори впливу на вибір старшокласниками професії працівника міліції, розкрито особливості професійного самовизначення учнів старшого шкільного віку у сфері правоохоронної діяльності. Обгрунтовано й експериментально перевірено педагогічні умови підготовки учнів до вибору майбутньої професії працівника міліції. Обгрунтовано шляхи залучення старшокласників до освоєння цієї професії в системі позашкільної роботи, а також у процесі самовиховання.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011п + Ю941.19-734 + Ч421.351.6

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА312266 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського