Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (8)Автореферати дисертацій (29)Книжкові видання та компакт-диски (189)Журнали та продовжувані видання (101)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю945.1$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 214
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Музика О. О. 
Категорії активності й діяльності у дослідженні мотивації творчості / О. О. Музика // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1998. - Вип. 2. - С. 24-27. - Бібліогр.: 8 назв. - укp.

Проаналізовано особливості використання у психології категорій діяльності та активності. Обгрунтовано доцільність застосування категорії активності для характеристики мотивації творчих процесів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1-723

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Левченко О. А. 
Творчество и креатотерапия / О. А. Левченко, К. В. Деревянко, А. Е. Левченко. - Луганск : Изд-во Восточноукр. гос. ун-та, 1998. - 307 c. - Библиогр.: 95 назв. - рус.

В монографии с позиций историзма анализируются понятия творчества и креатотерапии, обобщаются результаты теоретических исследований по философии, психологии и педагогике творчества. Используется опыт собственных исследований авторов в практической психологии и педагогике. Оценены возможности использования творчества в целях психопрофилактики и психокоррекции.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ю812,0 + Ч311.220 + Р645.093.3-57

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586422 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Музика О. Л. 
Суб'єктно-ціннісна детермінація творчої обдарованості / О. Л. Музика // Вісн. Житомир. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка. - 1998. - Вип. 1. - С. 53-57. - Бібліогр.: 11 назв. - укp.

Процес становлення творчо обдарованої особистості розглянуто у контексті суб'єктно-ціннісного аналізу. Обгрунтовано доцільність застосування поняття "суб'єктні цінності" як одиниці дослідження творчої обдарованості.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1-724

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70151 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Саенко Г. В. 
Личность и творчество в условиях структурной трансформации общества : Некоторые аспекты менеджмента в образовании / Г. В. Саенко, О. А. Левченко, А. А. Кияшко; Восточноукр. гос. ун-т. - Луганск, 1998. - 148 c. - Библиогр.: 93 назв. - рус.

Рассматриваются некоторые аспекты менеджмента в образовании (социальный, психологический, педагогический). Особое внимание уделено вопросам выявления новых форм управления социальными процессами и творческого развития личности в период трансформации социальной среды, новаций в реально сложившейся социально-экономической ситуации крупного промышленного центра Украины. Анализируются научно-методические основы организации педагогической деятельности в системе среднего образования.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30,0 + Ч311.220 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА586464 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Павлюк Н. В. 
Особенности творческого мышления / Н. В. Павлюк // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 274-278. - Библиогр.: 2 назв. - рус.

Досліджено проблему мислення, яка вивчалась багатьма дослідниками ще з XVII ст. Теорії біхевіористів, гештальтпсихологів та ін. не вирішили повністю дану проблему, хоча завдяки першим у цю сферу психологічних досліджень увійшло практичне мислення, а завдяки іншим стали звертати увагу на моменти інтуїції і творчості у мисленні. Вважається, що першим проблему творчого мислення розв'язав Дж. Гіпфорд. На його думку, творче мислення має такі особливості: оригінальність, нетривіальність, незвичайність висловлювання ідей та прагнення до інтелектуальної новизни.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Ткач Р. В. 
Психологічні особливості творчої активності особистості / Р. В. Ткач. - Запоріжжя : Вид-во Запоріз. держ. інж. акад., 1999. - 24 c. - Бібліогр.: 16 назв. - укp.

Проведено теоретичний аналіз, що дозволив виявити основні позиції та погляди на сутність й особливості творчої активності як продуктивного процесу і високомотивованого стану особистості, який спрямований на пошукову діяльність. Виявлено творчу активність у формі продуктивного процесу, виражену основними етапами її розвитку, яким найбільш характерні: виникнення суперечності, активний мотивуючий стан особистості, спрямованість на активно-пошукову діяльність, творча ініціатива, інтелектуальна активність та збагачення продуктивного досвіду творчої активності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Р87465 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Коваленко А. Б. 
Психологія розуміння творчих задач : Автореф. дис... д-ра психол. наук : 19.00.01 / А. Б. Коваленко; Ін-т психології ім. Г.С.Костюка АПН України. - К., 2000. - 35 c. - укp.

Розроблено новий підхід до вирішення досліджуваної проблеми шляхом створення моделі процесу розуміння багатосмислових об'єктів на основі застосування системно-структурного підходу щодо аналізу процесу розуміння як такої цілісності, що складається з окремих, щільно пов'язаних між собою компонентів. Використано новий клас задач, які є універсальною моделлю розуміння творчих об'єктів. Визначено концептуальні засади дослідження процесу розуміння у ситуаціях розв'язання творчих задач. Детально проаналізовано критерій розуміння даних задач, як розуміння її прихованого змісту. Процес розуміння творчих задач трактовано як особливий процес осмислення та переосмислення інформації. Обгрунтовано та апробовано систему спеціальної організації та оптимізації процесу розуміння творчих засад. Значну увагу приділено теорії використання підказки щодо оптимізації процесу розуміння.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.131-232 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА310346 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Гавалешко О. М. 
Інтеграція комунікативних та творчих компонентів у структурі самосвідомості особистості : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.01 / О. М. Гавалешко; Київ. нац. ун-т ім. Т.Шевченка. - К., 2001. - 20 c. - укp.

Теоретично й експериментально проаналізовано інтеграцію комунікативних та творчих компонентів у структурі особистості. Досліджено психологічні особливості образу "Я" у структурі самосвідомості особистості. Висвітлено взаємозв'язок творчих і комунікативних складових самосвідомості, їх інтеграцію. Розроблено й апробовано програму тренінгових занять, спрямовану на розвиток комунікативних і творчих здібностей людини. Отримані дані засвідчили доцільність та ефективність застосування розробленої програми у практичній діяльності.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю952.2 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА316925 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Роменець В. А. 
Психологія творчості : Навч. посіб. для студ. вищ. навч. закл. / В. А. Роменець. - 2-е вид., доп. - К. : Либідь, 2001. - 286 c. - укp.

Розглянуто основні питання психології творчості, особливості виявлення творчих здібностей людини на різних етапах формування її особистісної зрілості. З'ясовано структуру творчого процесу та охарактеризовано поняттєво-категоріальний апарат дослідження творчості. Вперше опубліковано матеріали з архіву відомого вченого - В.А.Роменця, які є художньою ілюстрацією до теоретичних узагальнень.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1я73

Шифр НБУВ: ВА608305 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Горальський А.  
Теорія творчості / А. Горальський. - Л. : Каменяр; Warszawa: Universitas rediviva, 2002. - 144 c. - укp.

Висвітлено питання природи творчості людини, творення та здійснення ідеї, пізнання творчості, синтетичного інтуїціонізму, мудрості, феномену творчості, логіки дії, інтуїції, евристики. Розглянуто метод конструювання евристичних методів, педагогіку творчості як засіб формування еліти, а також успішність, відповідальність.

Освещены вопросы природы творчества человека, созидания и осуществления идеи, познавания творчества, синтетического интуиционизма, мудрости, феномена творчества, логики действия, интуиции, эвристики эвристики. Рассмотрены метод конструирования эвристических методов, педагогика творчества как средство формирования элит, самообразование, успешность, ответственность.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1 + Ч311.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВС37229 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Скафа Е. И. 
Развитие творческой личности (диагностический аспект) / Е. И. Скафа, И. В. Жукова // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2002. - Вип. 17. - С. 14-26. - Библиогр.: 3 назв. - рус.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч311.220 + Ю945.1 с

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
12.

Соловйов В. С. 
Творчість як філософсько-антропологічна проблема : Автореф. дис... канд. філософ. наук : 09.00.04 / В. С. Соловйов; Ін-т філос. ім. Г.С.Сковороди НАН України. - К., 2003. - 24 c. - укp.

Наведено психоаналітичні методологію та підходи до архетипізації творця, а також до проблеми мистецтва та наукового дослідження. Запропоновано методологічний розподіл філософсько-антропологічного аналізу на рівні щодо системи сучасної філософії. Сформульовано ієрархічну схему характерологічних понять архетипу. Уведено поняття антропологеми, яка має зміст загального комплексу світовідношення творця, розкрито її структуру. Проаналізовано продуктивність застосування психоаналітичної методики з метою теоретичної та практичної класифікації творчої особистості за схемою "некрофілічна - біофілічна орієнтація". Наведено порівняльний аналіз мистецької та наукової творчості. Значну увагу приділено принципу історизму та його використанню щодо особистісного аналізу творця. Доведено, що існує масштаб дослідження, за умов якого вказаний принцип не дає продуктивного результату.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю216.22 + Ю945.1 + Ю6*671

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА325863 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бєлоусова Р. В. 
Індивідуально-типові особливості комунікативної креативності : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.01 / Р. В. Бєлоусова; Південноукр. держ. пед. ун-т ім. К.Д.Ушинського {м.Одеса}. - О., 2004. - 19 c. - укp.

Розроблено новий підхід до операціоналізації поняття "комунікативна креативність" як інтегральної властивості особистості. Вперше експліковано та описано формально-динамічні та якісні показники комунікативної креативності. Досліджено психологічні особливості осіб, що відрізняються рівнем комунікативної креативності. Встановлено специфіку комунікативної креативності у осіб з різною емоційною диспозицією. Доповнено уявлення про системотвірну функцію емоційності як властивості особистості: виявлено, що специфіка комунікативної креативності детермінована емоційністю. Створено тест-опитувальник комунікативної креативності. Розроблено програму, спрямовану на корекцію основних компонентів даної якості у осіб юнацького віку.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю935.10 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА331413 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Домбровський Б. Т. 
Уявлення і творчість. Дескриптивна психологія у Львівсько-Варшавській філософській школі / Б. Т. Домбровський // Вісн. Нац. ун-ту "Львів. політехніка". - 2005. - № 525. - С. 9-17. - Бібліогр.: 9 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю407 + Ю935.12 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29409/А Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Страцинська І. А. 
Дискретна метрика життєвого шляху творчої особистості : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.01 / І. А. Страцинська; Одес. нац. ун-т ім. І.І.Мечникова. - О., 2005. - 19 c. - укp.

Досліджено своєрідну дискретно-вузлову структуру та метрику довготривалості життєвого шляху творчої особистості. У хронологічній довготривалості життєвого шляху даної особистості виявлено низку вікових точок, які виконують роль подвійних вузлів, у яких мають місце найбільш яскраві прояви самовизначення, самоздійснення та самореалізації творчої особистості, особистісні злами, кризи та творчі старти. Установлено чітку дискретну метрику довготривалості часу її життя, яка визначається законом відліку часу власним годинником індивіда. Показано чітку узгодженість подвійних вузлів з точками фазових сингулярностей, зумовлених дискретною метрикою довготривалості часу життя творчої особистості. Вікові точки ранніх і пізніх стартів у її життєвому шляху визначаються відповідними точками фазових сингулярностей у довготривалості життя. За законом відліку часу життя індивідуальний життєвий шлях окремо взятої творчої особистості має власну дискретно-вузлову структуру з індивідуальною метрикою. За різної довготривалості метрики життя дискретно-вузлова структура виявилася повністю ідентичною за зазначеним законом.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1-724 + Ю937-711 + Ю9 с24

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА335991 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Решетніченко А. В. 
Методи творчого пошуку : Навч. посіб. / А. В. Решетніченко; Нац. акад. держ. упр. при Президентові України. Дніпропетр. регіон. ін-т держ. упр. - Д., 2005. - 141 c. - Бібліогр.: 106 назв. - укp.

Розглянуто класичні та нові методи творчого пошуку, на основі яких формуються креативні, аналітичні, конструктивні, дослідницькі стилі мислення, що сприятиме підвищенню якості та ефективності процесів пізнавальної та перетворюючої діяльності, формування особистості, держави та суспільства нового гуманістичного типу. Висвітлено античні та середньовічні уявлення про механізми творчої діяльності, описано її структуру, визначено диференціацію напрямків пізнання творчих процесів.

Рассмотрены классические и новые методы творческого поиска, на основе которых формируются креативные, аналитические, конструктивные, исследовательские стили мышления, способствующие повышению качества и эффективности процессов познавательной и преобразовательной деятельности, формирования личности, государства и общества нового гуманистического типа. Освещены античные и средневековые представления о механизмах творческой деятельности, описана её структура, определена дифференциация направлений познания творческих процессов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч210.1я73 + Ю945.1я73 + Ю935.131.6я73

Шифр НБУВ: ВА683620 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Черкасов Н. Д. 
Активный метод обучения техническому творчеству / Н. Д. Черкасов, Е. А. Емченко // Дидактика математики: пробл. і дослідж. : зб. наук. пр. - 2005. - Вип. 23. - С. 82-85. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Розглянуто методику практичного використання одного з найбільш простих евристичних методів - методу гірлянд випадків та асоціацій - для активізації творчого мислення й навчально-пізнавальної діяльності тих, кого навчають.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю945.1-513

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж68599 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Періг І. М. 
Психологічні умови розвитку творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу : Автореф. дис... канд. психол. наук / І. М. Періг; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 23 c. - укp.

Розкрито сутність, специфіку та психологічні умови розвитку творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу. Вперше запропоновано новий особистісний визначально-актуалізуючий підхід щодо виявлення та розвитку творчої обдарованості студентської молоді. Охарактеризовано показники, рівні, суб'єктивні й об'єктивні методи визначення даної якості у студентів ВТНЗ у процесі професійної підготовки. Розроблено структурно-функціональну модель творчої обдарованості студентів технічного ВНЗ. Створено й апробовано психолого-педагогічну програму визначення, розвитку й актуалізації потенціалу творчої обдарованості майбутніх спеціалістів у галузі науки та техніки у навчально-виховному процесі, яка включає теоретичну та практичну частину. Доведено ефективність запропонованої програми та методики визначення, розвитку й актуалізації творчої обдарованості студентів вищого технічного навчального закладу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю937.241 + Ю945.1 + Ч481.220

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА348358 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Машталір А. М. 
Формування творчих якостей майбутніх офіцерів у процесі професійної підготовки : Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / А. М. Машталір; Нац. акад. оборони України. - К., 2006. - 19 c. - укp.

Розглянуто структуру творчих якостей курсанта вищого військового навчального закладу, яка стала основою для діагностування рівнів їх сформованості. Визначено організаційно-педагогічні умови формування творчих якостей та методику їх реалізації. Удосконалено методичні основи практичної підготовки майбутніх фахівців радіоелектронної розвідки на основі концепції особистісно-орієнтованого навчання та суб'єктно-діяльнісного підходу за рахунок використання інноваційних форм та прийомів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ц4,8(4УКР)390.1:Ю9 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА347616 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Гусєва Т. П. 
Психологічні засоби розвитку креативності майбутніх учителів філологічного профілю : Автореф. дис... канд. психол. наук / Т. П. Гусєва; Ін-т педагогіки і психології проф. освіти АПН України. - К., 2006. - 22 c. - укp.

Розроблено комплекс психологічних засобів розвитку креативності майбутніх учителів-філологів у аспекті особистісного, креативно-комунікативного підходу. Визначено основні положення даного методологічного підходу. Розкрито суть поняття креативності особистості майбутніх учителів-філологів як її здатності до творчих мовленнєвої діяльності та спілкування. Доведено, що креативна особистість є цілісним суб'єктом творчої мовленнєвої діяльності, джерелом комунікативної креативності студента-філолога. Розроблено комплекс психологічних засобів розвитку креативності під час підготовки студентів до майбутньої професійної діяльності, який містить компоненти, зокрема, мотиваційно-креативний, когнітивно-креативний, когнітивно-цільовий, вербально-продуктивний, емоційно-креативний. Обгрунтовано психолого-педагогічну модель комплексу психологічних засобів розвитку креативності особистості даних студентів за умов професійної підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах. Запропоновано шляхи ефективного використання цього комплексу.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ш.р30 + Ю945.1

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА344773 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського