Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Автореферати дисертацій (1)Книжкові видання та компакт-диски (7)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю948.4-355$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 5
Представлено документи з 1 до 5

      
Категорія:    
1.

Хохліна О. П. 
Психолого-педагогічні основи корекційної спрямованості трудового навчання учнів з вадами розумового розвитку / О. П. Хохліна; ред.: К. М. Лашко; Ін-т дефектології АПН України. - К. : Пед. думка, 2000. - 286 c. - Бібліогр.: 235 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні засади корекції розвитку дітей з розумовими вадами. Розкрито сутність корекційно-розвивальної роботи у спеціальному освітньому закладі, з'ясовано її місце у системі загальної та спеціальної освіти. Визначено основні ланки педагогічного процесу, а також складові досягнення корекційної мети. Наведено структуру дефекту аномальних дітей усіх основних категорій (дітей з вадами слуху, зору, інтелекту, мовлення). Проаналізовано можливості формування в учнів з вадами розумового розвитку учбової діяльності відповідно до її структури, учбових дій та становлення у них теоретичних узагальнень. Значну увагу приділено особливостям формування в учнів з вадами інтелекту узагальненості, усвідомленості, самостійності, стійкості розумової діяльності та індивідуального способу діяльності.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч435.266 + Ю948.4-355-734

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА598434 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Стеценко Н. Д. 
Психологічні аспекти розумової працездатності молодших школярів, які навчаються під час лікування у психоневрологічному стаціонарі : Автореф. дис... канд. психол. наук : 19.00.07 / Н. Д. Стеценко; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. - К., 1999. - 20 c. - укp. - рус.

Дисертаційне дослідження присвячене вивченню психологічних аспектів розумової працездатності хворих на невроз молодших школярів, які навчаються в умовах психоневрологічного стаціонару. Виявлено, що розумова працездатність дітей молодшого шкільного віку, які хворі на невроз, має певні психологічні особливості. Встановлено, що індивідуально дозоване навчальне навантаження, що здійснюється в процесі лікування цих дітей у психоневрологічному стаціонарі є елементом комплексного їх лікування та сприяє відновленню працездатності. Запропоновано спосіб психолого-педагогічної оцінки відновлення працездатності, що базується на зіставленні поточних її показників з нормативними величинами.

  Скачати повний текст


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.4-355 + Ч439.5

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА303037 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Тарасюк С. О. 
Формування соціально-комунікативної активності дітей із затримкою психічного розвитку в процесі корекційного навчання : Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.08 / С. О. Тарасюк; Ін-т дефектології АПН України. - К., 1999. - 19 c. - укp. - рус.

Робота присвячена дослідженню особливостей соціально-комунікативної активності дітей 5-10-річного віку із затримкою психічного розвитку. Визначено і теоретично обгрунтовано структуру соціально-комунікативної активності, встановлені взаємозв'язки між афективним, когнітивно-аксіологічним та праксеологічним компонентами. Спеціальний розділ присвячений теоретичному обгрунтуванню, розробці та апробації експериментальних засобів виявлення рівнів соціально-комунікативної активності (СКА). Представлена програма і методика дослідження, а також аналіз емпіричних даних, одержаних у результаті констатуючого і формуючого експериментів. Визначено систему внутрішніх психологічних детермінант відхилень у соціальному розвитку дитини із затримкою психічного розвитку (ЗПР); досліджено зовнішні фактори становлення і розвитку конструктивної (деструктивної) СКА, що слугувало основою визначення принципів і підходів до організації різноманітних видів діяльності, спрямованих на корекцію відхилень у соціальному розвитку, актуалізацію і стимулювання соціально-комунікативної активності дитини із ЗПР.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.4-355 + Ю984.92

Рубрики:

Шифр НБУВ: РА304976 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Мухина А. Ю. 
Проявление дидактогений у детей младшего школьного возраста с задержкой психического развития / А. Ю. Мухина // Гуманіт. науки. - 2015. - № 4. - С. 105-110. - Библиогр.: 5 назв. - рус.

Рассмотрены проблемы возникновения и проявления дидактогений у детей младшего школьного возраста с ЗПР, которые обучаются в разных типах образовательных учреждений: инклюзивных классах, интегрированных и специализированных школах-интернатах. Проанализировано состояние проблемы дидактогений в настоящее время и выбран методологический инструментарий для диагностики школьной дезадаптации у детей младшего школьного возраста и выбора учителями определённых стилей общения с детьми, которые имеют нарушения в развитии (ЗПР), с детьми с типичным развитием. Определены основные направления преодоления проблемы дидактогений в различных типах образовательных учреждений.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю948.4-355 + Ч437.924

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж23366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Григорова І. А. 
Вплив навчального стресу на розвиток мігрені у студентів та методи його запобігання / І. А. Григорова, О. К. Різниченко, В. О. Щебетенко // Прикарпат. вісн. НТШ. Сер. Пульс. - 2017. - № 7. - С. 9-14. - Бібліогр.: 6 назв. - укp.

Наведено дані опитування 87 студентів 4 курсу Харківського національного медичного університету, проведеного за допомогою спеціально розроблених анкет для виявлення ознак мігренозної цефалгії та визначення основних тригерів даного захворювання. Результати дослідження переконливо свідчать про наявність у 28 респондентів ознак мігрені, 13 з яких жіночої статі. Основним фактором, який провокує головний біль, названо навчальний стрес (його відзначили всі студенти), додатковими тригерами визнано невчасне харчування, порушення сну, магнітні бурі, алергічні захворювання, передменструальні дні у жінок тощо. Враховуючи отримані результати, для попередження виникнення мігрені розроблено рекомендації щодо профілактики навчального стресу.


Індекс рубрикатора НБУВ: Р628.063.05-1 + Р11(4УКР)028.6 + Ю948.4-355

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж73616 Пошук видання у каталогах НБУВ 
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського