Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (16)Автореферати дисертацій (4)Книжкові видання та компакт-диски (154)Журнали та продовжувані видання (2)
Пошуковий запит: (<.>U=Ю959.9$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 81
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Кузнецов А.  
Методика оценки характера поведения потребителей / А. Кузнецов // Экономика Украины. - 1999. - № 8. - С. 41-47. - рус.

Предлагается разработанная на основе иностранных методов методика анализа поведения потребителя, служащая для оперативной и формализированной оценки руководством маркетинговой службы изменения поведения потребителя на различных типах рынков.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421 + Ю959.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж28369 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Плотникова В. В. 
Мода как психологический феномен общения в молодежной среде / В. В. Плотникова // Вісн. Харк. ун-ту. Сер. Психологія. - 1999. - № 432. - С. 278-282. - Библиогр.: 14 назв. - рус.

У статті зазначено, що феномен моди є специфічним компонентом сучасної культури людства. З цього боку моду розглянуто дослідниками в галузі естетики, історії, філософії та ін. Аналіз психологічної літератури стосовно цієї проблеми дозволив автору зробити висновок про актуальність розглядання моди як специфічного засобу спілкування молоді.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-996

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж29137 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Оленина Е. Ю. 
Реклама как художественно-эстетическая ценность / Е. Ю. Оленина; Харьк. гос. акад. культуры. - Х., 1999. - 54 c. - Библиогр.: 19 назв. - рус.

Рассматриваются особенности эстетического воприятия рекламы, в частности, обращается внимание на образность и игровую заданность рекламы. Показана роль рекламы в эстетизации коллективного поведения, в т.ч. в формировании стереотипов поведения, а также ее регулятивно-коммуникативное назначение. Подчеркивается, что через подражание и внушение, стандартизацию и схематизацию реклама внедряет в сознание потребителей эстетические идеалы, нормы поведения на уровне повседневного бытия, облекая их в форму образов.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю815.7 + Ю959.91-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА591090 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зозулев А. В. 
Поведение потребителей : Учеб. пособие / А. В. Зозулев. - К. : Знання, 2004. - 364 c. - Библиогр.: с. 357-364 - рус.

Рассмотрены важнейшие аспекты поведения людей на потребительском рынке. Определены основные культурные, социальные, личностные, психологические факторы, влияющие на поведение потребителей на рынке, предложены модели потребительского поведения, охарактеризован процесс принятия решений потребителями. Проанализированы особенности изучения потребительских мотиваций.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.21я73 + У9(4УКР)421.0-361.1я73 + Ю959.91я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА656104 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Бурега В. В. 
Економічна психологія в схемах і таблицях : Навч.-метод. посіб. / В. В. Бурега, О. К. Любчук; Донец. держ. акад. упр. - Донецьк: АПЕКС, 2003. - 63 c. - Бібліогр.: с. 60-62. - укp.

Висвітлено психологічні аспекти економічної політики держави, а також державних прибутків і видатків, грошей та інфляції. Розглянуто психологічні особливості реклами, а також проблеми безробіття. Висвітлено питання психології особистості та діяльності підприємця, ринку та споживача.

Освещены психологические аспекты экономической политики государства, а также государственных прибыли и расходов, денег и инфляции. Рассмотрены психологические особенности рекламы, а также проблемы безработицы. Освещены вопросы психологии личности и деятельности предпринимателя, рынка и потребителя.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.9 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА640587 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Шевяков О. В. 
Психологічні чинники семантичного дизайну у рекламній діяльності / О. В. Шевяков, О. Ю. Водоп'янова // Вісн. Харк. держ. акад. дизайну і мистец. - 2002. - № 6. - С. 294-296. - укp.

Висвітлено деякі концептуальні підходи та принципи психології реклами.

Освещены некоторые концептуальные подходы и принципы психологии рекламы.

Some conceptual approaches and principles of psychology of advertising, to which it is desirable to listen.


Ключ. слова: рекламна діяльність, семантичний дизайн, психологічні чинники
Індекс рубрикатора НБУВ: Ч620.1 + Ю959.91-997

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж71480 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Иванова Р. Х. 
Поведение потребителей : Учеб. пособие / Р. Х. Иванова; Харьк. гос. экон. ун-т. - Х. : ИД "ИНЖЭК", 2003. - 118 c. - (Учеб. изд.). - Библиогр.: 24 назв. - рус.

Рассмотрены вопросы поведения потребителей в условиях экономического обмена. Определены факторы внешнего и внутреннего влияния на поведение потребителей. Приведены методические рекомендации к проведению количественных и качественных исследований поведения потребителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.21я73 + У9(4УКР)421.0-361.1я73 + Ю959.91-996я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА652000 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Скибінський С. В. 
Поведінка споживачів : Навч. посіб. / С. В. Скибінський, Н. Ф. Басій, Л. М. Орел; Центр. спілка спожив. т-в України, Львів. комерц. акад. - Л., 2004. - 103 c. - Бібліогр.: 36 назв. - укp.

Розкрито структуру і сутність поведінки споживачів, описано процес прийняття рішень індивідуальним споживачем. Проаналізовано мотивацію як фактор внутрішнього впливу на поведінку споживачів.

Раскрыты структура и сущность поведения потребителей, описан процесс принятия решений индивидуальным потребителем. Рассмотрены вопросы осознания, удовлетворения потребности и освобождения от товара. Проанализирована мотивация как фактор внутреннего влияния на поведение потребителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.322я73(4УКР) + У9(4УКР)421.0-36я73 + Ю959.91-996я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА651847 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Безпека дорожнього руху України : Наук.-техн. вісн. N 1 - 2(22) / ред.: О. А. Охрименко; Департамент Державтоінспекції, Центр безпеки дор. руху. - К., 2006. - 170 с. - укp.

Висвітлено правові та соціально-психологічні аспекти забезпечення безпеки дорожнього руху. Проаналізовано економічну ефективність заходів з організації дорожнього руху. Наведено геометричний критерій оцінки безпеки руху на перехрестях доріг в одному рівні. Розглянуто питання щодо використання автомобільних стоянок для паркування як інженерно-планувальних заходів організації дорожнього руху. Визначено коефіцієнт зчеплення коліс автомобілів транспортного потоку з дорожнім покриттям на ділянці дороги.

Освещены правовые и социально-психологические аспекты обеспечения безопасности дорожного движения. Проанализирована экономическая эффективность мероприятий по организации дорожного движения. Приведен геометрический критерий оценки безопасности движения на перекрестках дорог в одном уровне. Рассмотрен вопрос об использовании автомобильных стоянок для парковки как инженерно-планировочных мероприятий организации дорожного движения. Определен коэффициент сцепления колес автомобилей транспортного потока с дорожным покрытием на участке дороги.


Індекс рубрикатора НБУВ: Х819(4УКР)112.011.013.1 + Ю959.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж70528 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Смирнова Н. И. 
Маркетинговое исследование мотивации потребителей физкультурно-оздоровительных услуг / Н. И. Смирнова, Е. Е. Черненко, О. А. Гордейченко, Д. Г. Сердюк // Педагогіка, психологія та мед.-біол. пробл. фіз. виховання і спорту. - 2007. - № 6. - С. 263-266. - Библиогр.: 7 назв. - рус.

Определены потребительские свойства физкультурно-оздоровительных услуг, имеющие наибольшее значение для потребителей при выборе места занятий. Проанализирована стабильность членской базы клубов, участвующих в исследовании. Доказано, что своевременно проведенные комплексные маркетинговые исследования способствуют повышению эффективности управления, позволяют корректировать работу клуба, влияют на мотивацию потребителей, повышают стабильность членской базы.

Визначено споживчі властивості фізкультурно-оздоровчих послуг, що найбільше суттєво впливають на вибір споживачів щодо місця занять. Проаналізовано стабільність членської бази досліджуваних клубів. Доведено, що своєчасно проведені маркетингові дослідження сприяють підвищенню ефективності управління, дозволяють коригувати роботу клубу, впливають на мотивацію споживачів, підвищують стабільність членської бази.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч514(4УКР)77 + У9(4УКР)49:Ч51 + Ю959.91-996

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж694111 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Поведінка споживачів : Конспект лекцій / уклад.: О. В. Прокопенко, М. Ю. Троян; Сум. держ. ун-т. - Суми, 2007. - 134 c. - Бібліогр.: с. 132-133. - укp.

Розкрито сутність поведінки споживачів (ПС) за умов економічного обміну. Наведено мікроекономічний підхід до моделювання ПС. Визначено чинники зовнішнього та внутрішнього впливу на ПС. Охарактеризовано процес ухвалення рішень індивідуальним і організаційним споживачем. Розглянуто поведінкову реакцію покупців. Охарактеризовано маркетингові інструменти впливу на ПС. Викладено загальну характеристику методів дослідження ПС. Запропоновано методики, що застосовуються в процесі проведення якісних досліджень ПС.

Раскрыта сущность поведения потребителей (ПП) в условиях экономического обмена. Приведен микроэкономический подход к моделированию ПП. Определены факторы внутреннего и внешнего влияния на ПП. Охарактеризован процесс принятия решений индивидуальным и организационным потребителем. Рассмотрена поведенческая реакция покупателей. Охарактеризованы маркетинговые инструменты влияния на ПП. Изложена характеристика методов исследования ПП. Предложены методики, используемые при проведения качественных исследований ПП.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361я73-2 + У010.322.я73-2 + Ю959.91-996 я73-2

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА687268 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Психологічні основи ефективної діяльності організації в умовах соціально-економічних змін : Тези IV наук.-практ. конф. з організац. та екон. психології (23 - 24 листоп. 2006 р., м.Київ) / ред.: Л. М. Карамушка; АПН України. Ін-т психології ім. Г.С.Костюка. Лаб. організац. психології, Укр. асоц. організац. психологів та психологів праці, Центр організац. та екон. психології. - К. : Наук. світ, 2006. - 136 c. - укp.

Вперше в Україні зібрано наукові матеріали з психології управління змінами - важливого напрямку організаційної та економічної психології. Висвітлено психологічні основи діяльності підприємців і менеджерів за умов соціально-економічних змін. Розглянуто проблеми діяльності персоналу, а також формування конкурентоздатності персоналу як важливої умови здійснення змін в організаціях. Проаналізовано психологічні закономірності взаємодії менеджерів і персоналу організацій, розкрито основні аспекти ділового спілкування в організаціях. Відображено психологічні особливості управління організаціями в процесі їх злиття.

Впервые в Украине собраны научные материалы по психологии управления изменениями - важного направления организационной и экономической психологии. Освещены психологические основы деятельности предпринимателей и менеджеров в условиях социально-экономических изменений. Рассмотрены проблемы деятельности персонала, а также формирования конкурентоспособности персонала как важного условия осуществления изменений в организациях. Проанализированы психологические закономерности взаимодействия менеджеров и персонала организаций, раскрыты основные аспекты делового общения в организациях. Отображены психологические особенности управления организациями в процессе их слития.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.18 я431 + Ю959.9 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679867 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Бутенко Н. Ю. 
Соціальна психологія в рекламі : Навч. посіб. / Н. Ю. Бутенко; Київ. нац. екон. ун-т ім. В.Гетьмана. - К., 2006. - 380 c. - Бібліогр.: с. 372-376. - укp.

Розглянуто соціально-психологічні особливості рекламної діяльності (РД), розкрито сутність понять психологічних впливів і соціально-психологічного маніпулювання в рекламі. Окрему увагу приділено психологічним проблемам РД у контексті культури та суспільства. Охарактеризовано психологічні процеси забезпечення ефективності впливу в даній сфері, визначено зміст понять уваги, пам'яті, мислення, уяви. Наведено сугестивний і маркетинговий підходи в психології РД.

Рассмотрены социально-психологические особенности рекламной деятельности (РД), раскрыта сущность понятий психологических влияний и социально-психологического манипулирования в рекламе. Особое внимание уделено психологическим проблемам РД в контексте культуры и общества. Охарактеризованы психологические процессы обеспечения эффективности влияния в данной сфере, определено содержание понятий внимания, памяти, мышления, представления. Приведены сугестивный и маркетинговый подходы в психологии РД.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА679191 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Вовканич С. Й. 
Соціально-психологічні характеристики діяльності підприємницького та науково-освітянського когнітаріату в системі інноваційного менеджменту / С. Й. Вовканич, Х. Р. Копистянська, В. Я. Бідак // Соц.-екон. дослідж. в перехід. період. - 2006. - Вип. 2. - С. 21-42. - Бібліогр.: 15 назв. - укp.


Індекс рубрикатора НБУВ: У010.271.19 + Ю959.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69299 Пошук видання у каталогах НБУВ 



      
Категорія:    
15.

Скибінський С. В. 
Поведінка споживачів у маркетингу : навч. посіб. / С. В. Скибінський; Укоопспілка. - Л. : ЛКА, 2009. - 260 c. - Бібліогр.: с. 257-258. - укp.

Визначено місце та роль дослідження поведінки споживачів у маркетинговій діяльності фірми. Проаналізовано відмінності у прийнятті рішень споживачами-індивідами та споживачами-фірмами. Виявлено та класифіковано фактори, що впливають на формування поведінки-споживачів, обгрунтовано необхідність їх дослідження. Описано процес прийняття рішення покупцем товару, розглянуто варіанти мотивів відвідування маркетів, наведено характеристику дій споживачів за різних видів споживання. Розкрито вплив інформаційного чинника на процес прийняття рішення про покупку товару, запропоновано методику визначення ступеня зацікавленості потенційного покупця. Розглянуто логіко-математичні методи дослідження передкупівельного оцінювання варіантів товару покупцями.

Определены место и роль исследования поведения потребитиелей в маркетинговой деятельности фирмы. Проанализированы отличия в принятии решений потребителями-индивидами и потребителями-фирмами. Выявлены и классифицированны факторы, влияющие на формирование поведения-потребителей, обоснована необходимость их исследования. Описан процесс принятия решений покупателем товара, рассмотрены варианты мотивов посещения маркетов, дана характеристика действий потребителей при различных видах потребления. Раскрыто влияние информационного фактора на процесс принятия решений о покупке товара, приведена методика определения степени заинтересованности потенциального покупателя. Рассмотрены логико-математические методы исследования предварительного оценивания вариантов товара покупателем.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-361 я73 + Ю959.91-996 я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА715366 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Альберт К. В. 
Психология в рекламе / К. В. Альберт, П. К. Власов, Е. В. Дворцова, А. А. Киселева, Е. В. Маркова, С. Г. Тарасов. - 2-е изд., доп., перераб. - Х. : Гуманит. Центр, 2007. - 318 c. - рус.

Освещена психологическая структура рекламы. Раскрыты особенности национальной рекламы, этнические и культурные стереотипы ее восприятия. Уделено внимание вопросам рекламной концепции и стратегии, организационной структуре рекламного отдела, влиянию рекламы на потребителя, мониторингу психологической эффективности рекламной кампании. Охарактеризован методический инструментарий организационного психолога в торговле. Раскрыты особенности рекламных текстов, устной, радио- и наружной рекламы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91-997 + Ч620.164

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА707506 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Владимирська Г. О. 
Реклама : навч. посіб / Г. О. Владимирська, П. О. Владимирський. - К. : Кондор, 2009. - 334 c. - Бібліогр.: с. 330-332. - укp.

Розкрито роль реклами в підприємницькій діяльності, проаналізовано особливості рекламного процесу у міжнародному контексті та в Україні. Висвітлено психологічні аспекти маркетингу, наведено характеристику рекламної кампанії як цілісної покрокової стратегії. Описано сучасні методи впливу на суспільну свідомість. Висвітлено питання організації діяльності рекламного агенства, розглянуто засоби створення іміджу торгової марки й інструменти стимулювання збуту. Визначено сутність основних понять брендінгу, наведено різні підходи щодо створення брендів в Америці, Японії, Україні. Охарактеризовано засоби рекламного інформування, встановлено їх ефективність. Описано творчі методики рекламістів, компоненти фірмового стилю, принципи та прийоми роботи рекламного дизайнера. Визначено основні напрями розвитку сучасної реклами, розкрито особливості її створення для жінок і чоловіків.

Раскрыта роль рекламы в предпринимательской деятельности, проанализированы особенности рекламного процесса в международном контексте и в Украине. Освещены психологические аспекты маркетинга, приведена характеристика рекламной кампании как целостной пошаговой стратегии. Описаны современные методы влияния на общественное сознание. Освещены вопросы организации деятельности рекламного агентства, рассмотрены средства создания имиджа торговой марки и инструменты стимулирования сбыта. Определена сущность основных понятий брендинга, изложены различные подходы к созданию брендов в Америке, Японии, Украине. Охарактеризованы средства рекламного информирования, установлена их эффективность. Описаны творческие методики рекламистов, компоненты фирмового стиля, принципы и приемы работы рекламного дизайнера. Определены основные направления развития современной рекламы, показаны особенности ее создания для женщин и мужчин.


Індекс рубрикатора НБУВ: У9(4УКР)421.0-803.81 я73 + Ю959.91-997 я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА713204 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Зубіашвілі І.  
Соціально-психологічна сутність грошей / І. Зубіашвілі // Соц. психологія. - 2008. - № 1. - С. 128-141. - Бібліогр.: 23 назв. - укp.

Розглянуто соціально-психологічну сутність грошей як засобу входження особистості у світ економіки, тобто як фактора економічної соціалізації.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91 + У010.295.7

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Дембицька Н.  
Соціально-психологічні проблеми економічної соціалізації молоді / Н. Дембицька // Соц. психологія. - 2008. - № 2. - С. 49-59. - укp.

Розглянуто проблеми теоретико-методологічних засад розуміння економічної соціалізації української молоді, а також соціально-психологічних детермінант цього процесу за умов формування ринкових економічних відносин.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.9

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Горбанюк О.  
Лексикальна таксономія і факторна структура рис особистості, асоційованих з брендами / О. Горбанюк, О. Коваль, В. Размус // Соц. психологія. - 2009. - № 3. - С. 24-39. - укp.

Розглянуто проблему дослідження брендів. Для оцінки іміджу бренду адаптовано лексичну методику з психологічної теорії ознак. Кількісна оцінка іміджу 44 брендів на підставі анкетування 390 українських споживачів виявила чотирифакторну структуру ознак особистості, які приписуються брендам "компетенція", "екстраверсія", "прихильність" і "макіавеллізм".


Індекс рубрикатора НБУВ: Ю959.91 + У9(4УКР)421.0-803.43

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж24479 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського