Бази даних

Реферативна база даних - результати пошуку

Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
у знайденому
Сортувати знайдені документи за:
авторомназвоюроком видання
Формат представлення знайдених документів:
повнийстислий
 Знайдено в інших БД:Наукова електронна бібліотека (1)Автореферати дисертацій (51)Книжкові видання та компакт-диски (411)Журнали та продовжувані видання (62)
Пошуковий запит: (<.>U=ч489.514(4УКР)78$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 661
Представлено документи з 1 до 20
...

      
Категорія:    
1.

Актуальні проблеми теорії і практики післядипломної освіти керівних і педагогічних кадрів : Матеріали звіт. наук. конф., 5-6 берез. 1998 р. Ч. 1 / ред.: М. Дробноход; Держ. акад. керів. кадрів освіти. - К., 1998. - 179 c. - у.

На конференції розглядались проблемні питання з позицій підвищення ефективності управління післядипломною освітою, педагогічної та управлінської майстерності працівників - формування змісту післядипломної освіти педагогічних кадрів; професійна діагностика в системі підвищення кваліфікації; становлення і розвиток системи освіти та педагогічної думки східноукраїнського регіону в ХХ ст.; наукові основи розвитку управління загальною середньою освітою в Україні; трансформація педагогічної науки та передового педагогічного досвіду в практику; проблеми підготовки і адаптації практичних психологів у закладах освіти та ін.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 я431 + Ч34(4УКР) пя431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342429 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
2.

Актуальні проблеми теорії і практики післядипломної освіти керівних і педагогічних кадрів : Матеріали звіт. наук. конф., 5-6 берез. 1998 р. Ч. 2 / ред.: М. Дробноход; Держ. акад. керів. кадрів освіти. - К., 1998. - 198 c. - у.

Обговорюються актуальні питання з проблем управління освітою, зокрема, соціально-економічної мотивації в галузі освіти; нової парадигми управління національною освітою як органічною частиною всього суспільства. Висвітлюються проблеми філософії і виховання в післядипломній освіті - культуротворча функція післядипломної освіти; врахування особливостей регіону в післядипломній освіті вчителів; народні традиції, звичаї, обряди як джерело пізнання генетичного кореня народу та ін. Аналізуються соціально-психологічні основи управління інноваційними процесами в освіті - модульно-розвивальна система навчання; технологічна підготовка вчителів як передумова освоєння педагогічних інновацій тощо.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 я431 + Ч34(4УКР) пя431

Рубрики:

Шифр НБУВ: В342429 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
3.

Нікуліна А. С. 
Безперервна післядипломна освіта інженерно-педагогічних працівників України / А. С. Нікуліна, В. В. Олійник, Г. П. Матвєєв, С. Г. Заславська, О. П. Микуляк, Р. М. Шацька, Ю. Б. Максименко, Л. В. Сумятіна; АПН України. Донец. ін-т післядиплом. освіти інж.-пед. працівників. - Донецьк, 2000. - 212 c. - Бібліогр.: 120 назв. - укp.

Розглянуто теоретичні основи безперервної освіти, її завдання та структуру. Висвітлено психолого-педагогічну систему технології навчання професії, у т.ч. блочно-модульну. Викладено методи, прийоми та засоби навчання, а також методику оцінки результативності підвищення кваліфікації на підставі використання методів математичної статистики.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ж.р(4УКР)792 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА603106 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
4.

Зазуліна Л. В. 
Діалогізація дидактичного процесу: гуманістична перспектива / Л. В. Зазуліна; ред.: А. В. Фурман; Держ. акад. керів. кадрів освіти АПН України. - К. : Правда Ярославичів, 1998. - 64 c. - Бібліогр.: 214 назв. - укp.

Висвітлюються проблеми наукового пізнання природи діалогу та діалогічності, передумови та засоби гуманізації шкільної освіти шляхом діалогізації освітньої взаємодії вчителя і учня, викладача і слухача. Вперше теоретично та експериментально розроблена дидактико-діалогічна модель (ДДМ) підвищення кваліфікації учня, конкретизована система діалогічних понять, визначені параметри, критерії і показники ефективності курсової підготовки за ДДМ.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30 в01 + Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА589043 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
5.

Проблеми післядипломної освіти педагогів : Матеріали IV Всеукр. наук.-метод. конф., 21 - 22 груд. 2000 р.: Доп. та повідомл. / ред.: В. В. Химинець; Ін-т змісту і методів навчання. - Ужгород : Патент, 2001. - 300 c. - укp.

Наведено результати теоретичних і практичних досліджень, які висвітлюють філософські, науково-методичні, психолого-педагогічні основи навчально-виховного процесу. Проаналізовано шляхи удосконалення змісту, форм та методів безперервної освіти. Розглянуто основні напрями практичної діяльності широкого освітянського загалу Закарпаття. Описано новітні технології навчання та виховання. Узагальнено досвід роботи учителів загальноосвітніх шкіл, науковців і викладачів вузів. Відображено історію становлення, розвитку та педагогічної діяльності Закарпатського інституту методики навчання та виховання, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч30я431(4УКР) + Ч489.514(4УКР)78я431(4УКР)

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА607673 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
6.

Проблеми післядипломної освіти педагогів : Матеріали ІІІ Всеукр. наук.-метод. конф. (17 - 18 груд. 1998 р.): Доп. та повідомл. / ред.: М. Р. Баяновська; Ін-т змісту і методів навчання. - Ужгород : Патент, 1999. - 248 c. - укp.

Розглянуто філософські, науково-методичні та психолого-педагогічні основи навчально-виховного процесу, проаналізовано шляхи вдосконалення змісту, форм та методів безперервної освіти. Досліджено основні напрями практичної діяльності широкого освітянського загалу області, новітні технології навчання та виховання, узагальнено досвід роботи вчителів загальноосвітніх шкіл, науковців та викладачів вузів. Висвітлено історію становлення, розвитку та педагогічної діяльності Закарпатського інституту методики навчання і виховання, підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА597141 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
7.

Ганопольський О. Р. 
Становлення змісту педагогічної підготовки та підвищення педагогічної кваліфікації (післядипломної педагогічної освіти) викладачів непедагогічних вищих навчальних закладів України в роки війни та відбудови народного господарства (1941 - 1958) / О. Р. Ганопольський // Наука і сучасність. - К., 2000. - Т. 22.вип. 2, ч. 2. - С. 35-50. - Бібліогр.: 34 назв. - укp.

С использованием обширного фактического материала рассмотрен вопрос содержания педагогической подготовки и повышения педагогической квалификации (последипломного педагогического образования) преподавателей непедагогических вузов Украины в 1941 - 1958 гг. Отмечено, что повышение профессиональной квалификации педагогов высших учебных заведений определяется её формами, самообразованием и обменом педагогическим опытом между преподавателями.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4Укр)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж69961 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
8.

Сігаєва Л. Є. 
Становлення і розвиток системи підвищення кваліфікації вчителів в Україні (20 - 30-ті роки ХХ ст.) / Л. Є. Сігаєва; ред.: Н. Г. Ничкало; АПН. Ін-т педагогіки і психології проф. освіти. - К. : ПП "Липень", 2000. - 236 c. - Бібліогр.: 432 назв. - укp.

Висвітлено проблеми становлення і розвитку змісту та форм підвищення кваліфікації вчителів в Україні в 1920 - 30-ті рр., проаналізовано соціально-економічні, організаційні чинники, які впливали на формування системи підвищення кваліфікації вчителів. У науковий обіг введено 55 нових документальних архівних даних про розвиток системи підвищення кваліфікації вчителів в Україні у зазначений період.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА599327 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
9.

Вісник післядипломної освіти. Вип. 1 / ред.: В. В. Олійник; Центр ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України. - К. : Міленіум, 2005. - 263 с. - укp.

Висвітлено методологічні засади та напрямки реформування післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто питання реалізації педагогічних проектів у системі підвищення кваліфікації вчителів, умови координації наукових досліджень у закладах післядипломної педагогічної освіти в процесі децентралізації управління. Викладено наукові підходи до програмно-методичного забезпечення підвищення кваліфікації педагогічних кадрів, а також гендерний підхід у вихованні підлітків. Проаналізовано тенденції розвитку післядипломної освіти в інформаційному суспільстві. Розкрито науково-методичні аспекти підвищення фахової майстерності вчителів.

Освещены методологические основы и направления реформирования последипломного педагогического образования. Рассмотрены вопросы реализации педагогических проектов в системе повышения квалификации учителей, условия координации научных исследований в заведениях последипломного педагогического образования в процессе децентрализации управления. Изложены научные подходы к программно-методическому обеспечению повышения квалификации педагогических кадров, а также гендерный подход в воспитании подростков. Проанализированы тенденции развития последипломного образования в информационном обществе. Раскрыты научно-методические аспекты повышения профессионального мастерства учителей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: Ж72941 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
10.

Клокар Н. І. 
Організація та зміст діяльності наукових лабораторій інституту : Навч.-метод. посіб. / Н. І. Клокар, О. В. Чубарук, І. Г. Осадчий, О. П. Вітюк, Т. Л. Саливон; Упр. освіти і науки Київ. облдержадмін. Київ. облас. ін-т післядиплом. освіти пед. кадрів. - Біла Церква : КОІПОПК, 2004. - 260 c. - укp.

Розглянуто проблеми організації та змісту діяльності наукових лабораторій як структурних підрозділів КОІПОПК. Висвітлено теоретико-прикладні аспекти їх діяльності, особливості організації науково-методичної роботи та впровадження інноваційних технологій у навчально-виховний та управлінський процеси. Розглянуто особливості функціонування закладів освіти нового типу (ліцеїв і гімназій) та профільного навчання, а також можливості використання інформаційних технологій в освітньому процесі. Розроблено педагогічну систему культурологічного розвитку дітей та шкільної молоді. Обгрунтовано доцільність використання особистісно-орієнтованого підходу та інтерактивних технологій навчання за сучасних умов.

Рассмотрены проблемы организации и содержания деятельности научных лабораторий как структурных подразделений КОИПОПК. Освещены теоритеко-прикладные аспекты их деятельности, особенности организации научно-методической работы и внедрения инновационных технологий в учебно-воспитательный и управленческий процессы. Рассмотрены особенности функционирования образовательных учреждений нового типа (лицеев и гимназий) и профильного обучения, а также возможности использования информационных технологий в образовательном процессе. Разработана педагогическая система культурологического развития детей и школьной молодежи. Обоснована целесообразность использования личностно-ориентированного подхода и интерактивных учебных технологий в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 р + Ч489.516

Рубрики:

Шифр НБУВ: СО26140 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
11.

Особисті освітні потреби в системі післядипломної педагогічної освіти : Наук.-метод. зб. / ред.: М. М. Заброцький; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Житомир. обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К.; Житомир, 2005. - 194 c. - укp.

Висвітлено психолого-дидактичні проблеми підвищення кваліфікації педагогів. Проаналізовано досвід організації дистанційного навчання у Житомирському обласному інституті післядипломної педагогічної освіти. Розглянуто проблему компетентності педагога. Розкрито психологічні аспекти формування ціннісних орієнтацій майбутніх педагогів. Визначено передумови успішного впровадження нових інформаційних технологій навчання, а також психологічні передумови гуманізації взаємодії педагога і дитини в дошкільних закладах.

Освещены психолого-дидактические проблемы повышения квалификации педагогов. Проанализирован опыт организации дистанционного обучения в Житомирском обласном институте последипломного педагогического образования. Рассмотрена проблема компетентности педагога. Раскрыты психологические аспекты формирования ценностных ориентаций будущих педагогов. Определены предпосылки успешного внедрения новых информационных технологий обучения, а также психологические предпосылки гуманизации взаимодействия педагога и ребенка в дошкольных заведениях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА663199 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
12.

Післядипломна освіта в регіоні: стратегія та перспективи : Матеріали наук.- практ. конф., 28 лют. 2002 р. / ред.: Є. М. Хриков; Луган. держ. пед. ун-т ім. Т.Шевченка. - Луганськ, 2002. - 105 c. - укp.

Визначено чинники якості післядипломної освіти, основні її напрямки та умови вдосконалення, проаналізовано стан її наукової обробки. Висвітлено психолого-педагогічні й організаційні аспекти розробки дистанційних курсів навчання, а також психологічні аспекти лінгвістичної адаптації до іншомовної мовленнєвої діяльності. Розкрито соціоантропоцентричні засади впровадження інноваційних педагогічних технологій у вищих і загальноосвітніх навчальних закладах різних типів. Описано особливості формування особистості професіонала-патріота України.

Определены факторы качества последипломного образования, основные ее направления и условия усовершенствования, проанализировано состояние ее научной обработки. Рассмотрены психолого-педагогические и организационные аспекты разработки дистанционных курсов обучения, а также психологические аспекты лингвистической адаптации к иноязычной языковой деятельности. Раскрыты социоантропоцентрические основы внедрения инновационных педагогических технологий в высших и общественно-образовательных учебных заведениях разных типов. Описаны особенности формирования личности профессионала-патриота Украины.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА624308 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
13.

Олійник В. В. 
Управління розвитком системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників професійно-технічної освіти : Наук.-метод. посіб. / В. В. Олійник; АПН України. Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти. - К., 2002. - 186 c. - укp.

Проаналізовано існуючу систему підвищення кваліфікації педагогічних працівників професійно-технічної освіти та пропозиції щодо її модернізації. Розглянуто різні аспекти теорії і практики управління розвитком системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти. Висвітлено стратегічний менеджмент як теоретичну основу управління розвитком системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти. Охарактеризовано розвиток системи підвищення кваліфікації педагогічних працівників профтехосвіти на основі моделей відкритої освіти і дистанційного навчання.

Проанализирована существующая система повышения квалификации педагогических работников профессионально-технического образования и предложения относительно ее модернизации. Рассмотрены различные аспекты теории и практики управления развитием системы повышения квалификации педагогических работников профтехобразования. Освещен стратегический менеджмент как теоретическая основа управления развитием системы повышения квалификации педагогических работников профтехобразования. Охарактеризовано развитие системы повышения квалификации педагогических работников профтехобразования на основе моделей открытого образования и дистанционного обучения.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78я73

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА627878 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
14.

Кузьмінський А. І. 
Післядипломна педагогічна освіта: теорія і практика : Моногр. / А. І. Кузьмінський. - Черкаси : Вид. від-ня ЧДУ, 2002. - 288 c. - Бібліогр.: с. 258-288. - укp.

Розглянуто проблеми становлення та розвитку післядипломної педагогічної освіти як важливої складової системи неперервної освіти педагогічних працівників за умов модернізації освітньої галузі України. Визначено теоретичні засади, організаційно-педагогічні умови діяльності закладів післядипломної освіти педагогічних працівників, а також взаємозв'язок і взаємовплив суб'єктивних і об'єктивних факторів у процесі підвищення кваліфікації та розширення компетенції педагога щодо виконання функціональних обов'язків.

С научных позиций рассмотрены проблемы становления и развития последипломного образования как важнейшей составляющей системы непрерывного образования педагогических работников в условиях модернизации образовательной отрасли Украины. Определены теоретические основы, организационно-педагогические условия деятельности заведений последипломного образования педагогических работников, а также взаимосвязь и взаимовлияние субъективных и объективных факторов в процессе повышения квалификации и расширения компетенции педагога для выполнения функциональных обязанностей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА638883 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
15.

Клокар Н. І. 
Управління обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти: теорія і практика : Наук.-метод. посіб. / Н. І. Клокар. - К. : Міленіум, 2004. - 218 c. - укp.

Висвітлено теоретичні та практичні проблеми управління обласним інститутом післядипломної педагогічної освіти (ППО) як головною структурною одиницею системи ППО регіону. Розглянуто особливості управління підготовкою керівників закладів освіти в системі ППО до роботи за сучасних умов.

Освещены теоретические и практические проблемы управления областным институтом последипломного педагогического образования (ППО) как главной структурной единицей системы ППО региона. Рассмотрены особенности управления подготовкой руководителей заведений образования в системе ППО к работе в современных условиях.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78 к

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА655009 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
16.

Якухно І. І. 
Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти: історія та розвиток / І. І. Якухно, М. Ю. Костриця, В. Ф. Денисенко. - Житомир : Полісся, 2007. - 112 c. - укp.

Висвітлено історію створення, становлення, розвитку, основні завдання та напрями роботи, особливості формування наукового колективу Житомирського обласного інституту удосконалення вчителів (післядипломної педагогічної освіти). Наведено біографічні відомості й охарактеризовано наукові досягнення працівників інститу.

Освещены история создания, становления, развития, основные задачи и направления работы, особенности формирования научного коллектива Житомирского областного института усовершенствования учителей (последипломного педагогического образования). Приведены биографические сведения и охарактеризованы научные достижения сотрудников института.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА696146 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
17.

Шевчук Л. І. 
Методологічні основи підготовки та підвищення кваліфікації педагогічних працівників у системі професійної освіти : Посіб. для кер., пед. працівників проф. освіти / Л. І. Шевчук; Наук.-метод. центр проф.-техн. освіти та підвищ. кваліфікації інж.-пед. працівників у Хмельниц. обл. - Хмельницький : Вид-во А.Цюпак, 2006. - 177 c. - Бібліогр.: 74 назв. - укp.

Висвітлено теоретико-методологічні основи підготовки педагогів професійної школи, міжнародний аспект проблеми підготовки педагогів професійного навчання. Проаналізовано динаміку розвитку кваліфікаційних вимог педагогів у закладах професійно-технічної освіти. Описано модель професійної компетентності педагогів, зокрема під час курсової підготовки. Наведено рекомендації щодо вдосконалення підготовки педагогів професійної школи.

Освещены теоретико-методологические основы подготовки педагогов профессиональной школы, международный аспект проблемы подготовки педагогов профессионального обучения. Проанализирована динамика развития квалификационных требований педагогов в заведениях профессионально-технического образования. Описана модель профессиональной компетентности педагогов, в частности в период курсовой подготовки. Приведены рекомендации по усовершенствованию подготовки педагогов профессиональной школы.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78я7

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683919 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
18.

Методологічні та методичні проблеми післядипломної педагогічної освіти у контексті андрагогічних ідей : Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 19 - 20 верес. 2006р., Луцьк / ред.: Р. А. Арцишевський; Центр. ін-т післядиплом. пед. освіти АПН України, Упр. освіти і науки Волин. облдержадмін., Волин. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Луцьк, 2006. - 276 c. - укp.

Висвітлено проблеми модернізації системи післядипломної педагогічної освіти, пошуку новітніх технологій навчання дорослої людини. Розглянуто питання щодо діяльності районного відділу освіти з підвищення фахової компетентності керівників шкіл, удосконалення мовленнєвої культури вчителя, сучасних інтерактивних методів навчання в системі підвищення кваліфікації викладачів.

Освещены проблемы модернизации системы последипломного педагогического образования, поиска современных технологий образования взрослого человека. Рассмотрены вопросы, касающиеся деятельности районного отдела образования по повышению профессиональной компетентности руководителей школ, усовершенствования речевой культуры учителя, современных интерактивных методов обучения в системе повышения квалификации преподавателей.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78я431

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА680956 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
19.

Зубко А. М. 
Організація навчального процесу в системі підвищення кваліфікації педагогічних кадрів : Моногр. / А. М. Зубко. - Херсон : Айлант, 2006. - 124 c. - Бібліогр.: с. 113-123. - укp.

Викладено питання формування у педагогів необхідної системи професійних знань, умінь і навичок, тиражування педагогічного досвіду відповідно до індивідуальних освітніх потреб педагогічних працівників, упровадження нових підходів до визначення цільових пріоритетів навчання, формування його змісту, вибору технологій, організації й управління. Проведено аналіз ефективності навчального процесу в закладах підвищення кваліфікації педагогічних кадрів.

Изложены вопросы формирования у педагогов необходимой системы профессиональных знаний, умений и навыков, тиражирования педагогического опыта в соответствии с индивидуальными потребностями педагогических работников, внедрения новых подходов к определению целевых приоритетов обучения, формирования его содержания, выбора технологий, организации и управления. Проведен анализ эффективности учебного процесса в заведениях по повышению квалификации педагогических кадров.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)78

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА683389 Пошук видання у каталогах НБУВ 

      
Категорія:    
20.

Освітня система "Довкілля": методичний менеджмент інновацій у системі проектно-впроваджувальної діяльності : наук.-метод. зб. / ред.: О. Мариновська; Упр. освіти і науки Івано-Франків. облдержадмін., Обл. ін-т післядиплом. пед. освіти. - Івано-Франківськ : ОІППО; Снятин: ПрутПринт, 2008. - 204 c. - укp.

Розкрито теоретичні аспекти методичного менеджменту інновацій у системі проектно-впроваджувальної діяльності закладу післядипломної педагогічної освіти. Висвітлено досвід науково-методичного супроводу впровадження освітньої системи "Довкілля" у закладах освіти Івано-Франківщини.

Раскрыты теоретические аспекты методического менеджмента инноваций в системе проектно-внедренческой деятельности заведения последипломного педагогического образования. Освещен опыт научно-методического сопровождения внедрения образовательной системы "Окружающая природная среда" в сфере образования Ивано-Франковской области.


Індекс рубрикатора НБУВ: Ч489.514(4УКР)783 я43

Рубрики:

Шифр НБУВ: ВА702645 Пошук видання у каталогах НБУВ 
...
 

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського